Eesti uudised

Urve Palo ja mitmed tema erakonnakaaslased seda meelt, et Reformierakond tuleks võimult tagandada

Toimetas Kristin Aasma, 31. oktoober 2016, 20:11

115 KOMMENTAARI

o
ohoh/ 1. november 2016, 17:03
Demokraatlikus riigis valib rahvas parlamendi ja see erakond, kes saab enim hääli moodustab valitsuse. Reform sai enam hääli ja moodustas koos sotside ja IRl ga valitsuse. Koalitsioonis olles saab iga erakond oma poliitikat ja valimislubadusi ellu viia. Kui tuleks uus koalitsioon, kas siis oleks parem. kas riigis ei võiks olla stabiilsust? Kui on, siis on häda. Kui on jamad ja stabiilsust ei ole, siis ka mei meeldi. Kogu aeg nagu oleks kohustus ära panna ja maha teha. Olge valitsuses ja valitsege! Kui ei meeldi, siis palun võitke järgmised valimised ja moodustage ise valitsus! See ongi demokraatia ja kunagi ei ole keegi rahul.
n
nonoh/ 1. november 2016, 16:15
kes siis sobib võimu haarama?
Savisaar, Ossinovski, Tsahkna, Karjurand, Ratas, Helme, Reps....
Noored on nüüdseks küllat möllanud.
Ehk võiks vana Kallas nüüd lõpuks proovida, mida suudab.
Kui Kallas ka ei kõlba, siis võib riigis võimust üldse loobuda, niikuinii läheb nii nagu presidendivalimistel - mitte ükski ei kõlba. See on TÕDE.
v
Vanaema maalt/ 1. november 2016, 15:22
Mis passite siis, teil oli ka suvel see võimalus olemas aga Ossinovski ei teinud seda.Vaevalt, et nüüdki toole istmikust lahti kangutate. 7. november saame näha, kes kus mida teeb.Niisama ärbelda pole ka mõtet, Tsahkna teine laululind.Tegusid paluks!
m
mitte ref. tagandada, / 1. november 2016, 12:51
vaid asendada rõivas kallasega, meie riik vajab praegu just tugevat majandusmeest, sotsid jäägu hoopis mängust välja.
r
1. november 2016, 14:20
riik ei vaja mingit majandusmeest .... iga troll teab peast 10 asja mis on nii valesti siin riigis ja selle nõistmiseks pole isegi kooliharidust vaja.
asi algab peale juba sellest , et noorpoliitikuil on laenud .... ehk see välistab igasuguse riski midagi kaardinaalset ja suurt riigiga ette võtta. kui rõivas uuesti riigikokku valitud ei saa siis käib jant nagu sotside vassiljeviga ... jne, jne. no tehakse selliste vendadega siis mingit riigi arengut või.
1
14.20-le/ 1. november 2016, 16:30
Sa 14.20 ajad ikka täiesti idiootsust suust.Kui poleks majandusmeest etteotsa vaja,kui suur meie maal siis kisa oleks,et Eesti ei lähe edasi.Kallas oleks oma teadmistega töesti öige mees meid edasi viimas.Kuid sellisid lubajaid ja propaganda ja viha levitajaid me ei vaja.Sellised täidavad vaid oma taskuid.
e
eestlane/ 1. november 2016, 12:09
1
12:09/ 1. november 2016, 15:02
Sa ei ole eestlane - sa oled kesik või ekrelane!
n
NONOH/ 1. november 2016, 12:05
Kas Palol häbitunnet ei ole, et on soga kokku keetnud, ei suuda ühtegi loogilist ja arusaadavat mõtet välja öelda, aga ikka kipub esiplaanile ja kisama
m
/// 1. november 2016, 12:24
mida setult ikka tahta peale ebakompetentsuse.
1
12:05/ 1. november 2016, 15:03
Palo on nagu Kadri, kes püüab ka IGA päev ajalehte või televisiooni pääseda aga MITTE MIDAGI uut ega tarka ei ole tal öelda....!
k
Kuri kodanik/ 1. november 2016, 11:49
Kas teil, "Õhtuleht", on tõesti kõige tähtsam palju klikke saada? Muutke oma kommentaariumid ometi kord selliseks, nagu on teistel lehtedel - et peab end identifitseerima, mitte et mitme erineva kasutajanimega siia täielikku jama tullakse ajama. Te ju aitate kaasa propagandatrollide mõnusale olesklemisele ja teete kurja Eestile.
ä
ää/ 1. november 2016, 12:03
ei saa nii. Vaata Postimeest miks. keskmiselt alla kümne kommentaari artikli kohta. Ja kes neidki vaatab?
m
1. november 2016, 12:47
minule küll meeldib. Nüüd ei saa Postimehes üks iseenesest-tark või trollkommentaator siin ühest arvutist kümneid ja sadu vihkamist õhutavaid ja venemeelseid kommentaare laduda.
a
A/ 1. november 2016, 13:38
Vaata ,kuri kodanik ,teeme enne Reformierakonnale lõpu peale ,siis võite ära keelata
j
1. november 2016, 14:00
Ja kes siis asemele? Kesikud? "Isamaalased" Natsipartei? Kommunistid (vabandust, sotsid)? Ilma maailmavaateta Vabaerakond?
t
To: A/ 1. november 2016, 15:07
Enda identifitseerimine ei tähenda kommenteerimise keelamist.
u
uhuu/ 1. november 2016, 14:04
pigem ole happy, et kommenteerivad .... kui see ära keelatakse ... ega viha taandu, see läheb üle relvadesse ja füüsilisse arveteõiendamisse ....
k
Ka kuri kodanik.../ 1. november 2016, 15:28
Ei saa ju, siis üks totunimeline ei saagi 100 kommi välja trükkida, see tema trolli palk ju. Ja kes siis karjuks siin, et kõik on ekrelased ja kesikud? Aga minulegi meeldiks nimeline kommentaar hoopis rohkem, kui trollindus.
m
1. november 2016, 11:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
1. november 2016, 11:43

m
maksumaksja/ 1. november 2016, 11:19
jätke see jauramine ja tehke koostööd!
õ
õige mõte/ 1. november 2016, 11:18
Ükski meelelahutaja poliitik või (meelelahutajast abikaasa,elukaaslane), poliitik ei sobi kõrgele kohale.
Põhjuseks nad mõjutavad teineteist ja seega kogu üldsust.
Sest nad on meelelahutajad ja pole tõsiselt võetavad.
r
Reformikate/ 1. november 2016, 10:46
t
Tuleks kasuks küll!/ 1. november 2016, 10:39
Siis vabaneks Eesti välisinvestorite läbisõiduhoovi mainest ja ennasttäis lasppoliitikutest.
Kui ka pangakasumid jääksid riiki, paisuks meie kõikide rahakott märgatavalt!
a
A/ 1. november 2016, 10:33
Tehke asi ometi ükskord ära
k
Kilekott, A-Rollo, Ärma jm/ 1. november 2016, 10:42
Taganadamisest on isegi vähe, sest kindlasti kaasuvad valitsejatega ka mitmed korruptsioonijuhtumid!
k
küsimus/ 1. november 2016, 10:32
Kas Urve Palu sillutab teed Keskerakonna pöörajate võimuhullusele?
a
A/ 1. november 2016, 13:40
Mis sa seda Keskerakonda kardad ? -Siis tuleb Putin vää ?
t
1. november 2016, 14:00
Teil ei oleks muidugi midagi selle vastu, A?
1
10:32-le/ 1. november 2016, 15:06
PALO hakkab vist astuma KESKERAKONDA....! Või on tal vaja ARSTI juurde minna...?
k
Kuri kodanik/ 1. november 2016, 10:28
Kui ma õigesti mäletan, siis meil toimusid veidi üle aasta tagasi täiesti legitiimsed valimised. Küll aga tahavad igasugused vasakpoolsed, venemeelsed ja populistid ja avalikult üldse ilma ilmavaateta parteid hirmsasti võimu juurde saada, Selle asemel, et uued valimised ära oodata, püütakse revolutsiooni korraldada. Ka Tallinnas tahaks paljud inimesed kesikute ainuvõimu lõppemist, aga midagi pole parata - niikaua kuni valimistel venelased ja -meelsed neid võimule aitavad, tuleb loota, et järgmistel valimistel midagi muutub.
s
S-Wald/ 1. november 2016, 10:44
Kas need valimised, kus kõikide hooldekodude patsiendid e-hääletasid reformarite poolt?
t
1. november 2016, 11:10
Teie enda mõtet teisest otsast laiendades - mille poolest on kastiga memme-taadi juurde minev hääle ostmise kahtlusest vabam? Või need, keda kesikud (ainult kesikud) oma telkidesse manipuleerimisele kutsuti?. Savipäts oli ju ise kahe käega e-hääletamise poolt, aga siis selgus tõsiasi, et et tema elektroraat ei kasuta arvutit, ja sellest hakkas see nõme e-valimiste vastane propaganda.
ä
ää/ 1. november 2016, 10:12
Muidu tore avaldus, aga mis on SDE ilma Reformierakonnata? Kel nende vasakliberaalidest sooneutraalsusest jutustavaid utopiste veel vaja on, või kes nendega koos Eesti riiki vägivaldselt muutma on nõus? Uuskesikud ja vabadikud? Võibolla. Ei tea, aga võibolla.

r
rein/ 1. november 2016, 10:06
palo = untsuminevad otsused ja tehingud
s
süsimust iroonia/ 1. november 2016, 10:04
Rõigasele tehakse oktoobrirevolutsiooni :D
t
Tubli plix!/ 1. november 2016, 09:55
Ammu oleks aeg! Paraku non need parasiidid end nii sügavalt rahva turja imenud, et vabaneda neist pea võimatu!
t
Täpsustus/ 1. november 2016, 10:45
Ettevõtete nõukogude ja EAS abiga!
t
Tegelik probleem/ 1. november 2016, 09:44
Tegelik probleem on jagamismajanduse nõrk seis- kõigile ei jagu enam sidruneid ja prokuratuur on ka saamatu konkurentide kõrvaldamise asjas
h
Huvitav rahvas see eestlane!/ 1. november 2016, 09:33
Kui üks mingi tõe välja ütleb, saab maatasa materdatud. Võtke otsast kinni ja minge kaasa! Kes teie arvates selle ära peab tegema? Kas arvate, et kurjategi ise hakkab endale karistust paluma? Sellepärast rahvast pügataksegi, et rahvas lausa aitab kaasa. On jah üks imelik rahvus see eestlane.
a
ammu aeg/ 1. november 2016, 09:22
reffil opositsiooni minna, Laupäev näitab kui Saviga on finito, tuleb teha. AMMU ON AEG KÄES !
a
August/ 1. november 2016, 08:38
Kuri ja tuntud viriseja Palo. Tahab vist keskiga plaani pidada. Paistab, et erilise tarkusega ta silma ei paista. Tahtis ju poliitikast lahkuda. Asjata seda ta seda ei teinud. Nüüs kaagutab kogu aeg ja ei mingit tolku.
o
Oled sa sündind loll, või kukkunud?/ 1. november 2016, 08:49
Kui keegi Palo ei meeldi, laseme oravatel edasi võimutseda? Kas nii lühike su mõttemaailm ongi? Paljudel teistel ka. Ükskõik, kes lehte pannakse, sellele hagu antakse. Olge rõõmsad, et keegi midagi teeb. Eestlane on üldse üks ving. Mitte üks asi ei sobi. Eks lase, totu, oravatel edasi ennast pügada. Igatahes, keskiga oleks asjad paremas korras kui üks kommunistlik partei kogu riiki kurnab. Seni, kuni rahvas midagi ei taipa, ei saa teda keegi aidata.
s
1. november 2016, 10:30
See, et oravad võimul on, on valijate valik. Nii nagu kesikud Tallinnas. Tuleb lihtsalt järgmistel valimistel osaleda, mitte siin revolutsioonile õhutada.
n
Naiivsele/ 1. november 2016, 10:46
Usu aga jah neid valimist.
a
1. november 2016, 11:12
Aga mida teiesugused üldse usuvad? Astroloogiat, nõidu, kristallilt vaatamist, vandenõuteorriaid? Et kui Teie lemmik Tallinnas võimu on anastanud, siis on ok, aga kui riigis on võimul teile mittemeeldiv erakond, siis ei usu. Nagu Trump kohe.
e
1. november 2016, 11:45
Et valimisi usute ainult siis, kui võimule tuleb Teie soosik? Trump ütles ka, et tema tunnistab valimiste tulemusi ainult juhul, kui tema võidab.
s
1. november 2016, 16:02
Sa eksid rängalt. Oravad valisid ise ennast. Valijad ei saanud vabalt valida, sest see e-valimine võltsiti oravate kasuks. Ehk mäletad, kui hakati teiste erakondade hääli lugema, (e-valijate hääli) läks arvuti mõneks ajaks rivist välja. Ja hiljem selgus, et e-valimiste tulemusi ei lubata erakondade kaupa avaldada. Keegi ei nõudnud, et nimeliselt valijad avalikustatakse. Nii, et valijad ei valinud oravaid, vaid need olid võltsitud valimistulemused.
m
1. november 2016, 16:43
ä
Ähh/ 1. november 2016, 11:21
Tuleks, peaks, võiks,...., opositsioon korjab Riigikogus 51 häält/allkirja umbusalduse avaldamiseks. Mida te niisama pläägutate seal, pange oma pookstaavid lehele kirja, ja sina nimemuutja Tsahkna kah, tegutse.
a
ab/ 1. november 2016, 08:06
no egas see SDE ise ka parem pole, maalased on juba ammu aru saanud, et meie võimu massoonide ajusid on päris kapitaalselt töödeldud väljastpoolt! Lihtsalt ei saa nii olla, et nii lühikese ajaga ära pööratakse! Lätlastel teine ajuehitus vist, et nad siiani vastu pidanud!
m
1. november 2016, 10:30
Millele need lätlased vastu on pidanud?

n
1. november 2016, 07:45
no urve peaks ise olema virtsu kassas pileteid müümas
u
uu/ 1. november 2016, 07:29
vana kaev on ära tüüdanud.
Kohe tuleb vana kaev kinni ajada. Ja siis pidada pikalt rahvaga nõu ning kui nõu on, siis hakata tegema ettevalmistusi uue kaevu ehitamiseks mõnda ilusasse kohta.
r
RS/ 1. november 2016, 06:51
Võimult tuleks eemaldada mõlemad parteid. Konservatiivid võimule!
v
vana kommunist / 1. november 2016, 08:40
MIna tahan ka Mart Helmet võimule. Juba okupatsiooni ajal oli ta tubli marksismi-leninismi propagandist. Oskab nüüdgi hülge möla ajada.
h
Helme junior sobiks paremini,/ 1. november 2016, 10:24
see vana on juba ühe jalaga hauas,pidevalt ajab lolli juttu.
8
8:40 mitmes täna on juba?kommunisti nimi palun/ 1. november 2016, 15:43
Tead, sa vana kommunist, kaua sa kaagutad seda ühte mantrat.Kui sina selline propagandist praegu oled, siis tema seda veel vähem oli ja ei ole nüüd. Sinu hirmuhüüded tühjas kõrbes on üsna õõnsad, ega hirmuta kedagi peale sinu enda.Ei ole sinu käedki kaugel sellest hauast, kui kirjutad-NÜÜDGI, lollist jutust rääkimata.
s
sidruniäril / 1. november 2016, 05:24
on kapo katus ja palo võib saada sama süüdistuse mis savisaar.
e
ei imestagi,/ 1. november 2016, 10:26
võiks ju palju näiteid tuua,kuidas teisitimõtlejaid välja süüakse,ka euroopas.
a
Alles see oli kui Eesti rahvas vabanes/ 1. november 2016, 05:17
kommunistlikust reziimist ja juba jälle on ennast pisut liberaalsemasse rüüsse peitnud kommunistid tagasi ja nõavad demokraatlikult valitute tagandamist et oma reziim taastada.
e
Ei saa aru/ 1. november 2016, 08:39
Rahva valik on sinu arvates pettus. Ja ka igasugused maailmaorganisatsioonid, kelle edetabelites me eesotsas oleme, on ka valesti aru saanud? Arusaamist ravitakse hullumajas.
s
see on juutide edetabel,/ 1. november 2016, 10:35
kasvage veel,lapsukesed.
p
pea seda meeles,olgugi,et panin sulle ekslikult plussi,/ 1. november 2016, 10:33
e-hääletus ei ole demokraatlik valimine.Punkt.
Teiseks,kes seal valitsuses siis on,enamus ju endised.Kollanokad ei ole aga ei ühte ega teist.Need teevad seda,mida tagatoas kästakse.
k
1. november 2016, 14:02
Koos kastiga vanainimese koju või vanadekoju minek ja kesikute pastakate ning mee mokale määrimine on?
k
kaks tilka vett/ 1. november 2016, 01:06
p
pool/ 1. november 2016, 00:37
eestit seda juba 5 aastat oodanud!
k
kindlalt edasi/ 1. november 2016, 08:41
k
kellel on pidev viha ja häbi./ 1. november 2016, 00:27
Roosade mäng on mängitud kui savipea sovinisti pukki väänab saab sellest vene partei ja teist rahvast keda nad pidevalt sõimavad ja häbistavad ei leidu üle saja tuhande isendi.

t
tähelepanuvajadus/ 31. oktoober 2016, 23:55
miks see mimm jälle tõmbleb?
O
Miinuseid laovad siin.../ 31. oktoober 2016, 23:22
u
Urve Palole/ 31. oktoober 2016, 23:32
Urve Palo! Kas sõid mingeid seemneid või kärbseseent...?
e
Ei / 31. oktoober 2016, 23:56
söönud ta midagi. Ta ongi selline, veidi lihtne.
m
1. november 2016, 10:32
Miinuseid laovad need, kellele vastav kommentaar lihtsalt rumal tundub. Nii nagu Teie laote tõenäoliselt neile kommentaaridele, mis Teile ei meeldi.
t
Teil üks pooldementne vanapapi ju kes ei lase ja siilistki vähem aru saab/ 31. oktoober 2016, 23:15
d
davai/ 31. oktoober 2016, 23:09
ajage seljad sirgu isamaa ja sotsid...oss pidurdab ilmselt, aga mikseri tiib on poolt ja eilase manifesti peale kogu isamaa...ossaraks kuna viimati nähti viletsust ilma kehvormariteta ja kõikse parem ooo muidugi see, et saaks riide taavist lahti
i
Issand Jumal/ 1. november 2016, 00:56
e
ennem ikka sotsid kui licid ja rotinahad./ 1. november 2016, 10:40
l
lahti tuleb sada esmalt irlicidest,/ 1. november 2016, 10:38
need juudinäod on kavalad,neil ei ole isamaad.
a
31. oktoober 2016, 23:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
Urve Palole/ 31. oktoober 2016, 23:34
Urve Palo! MIDA sina ISIKLIKULT loodad uuelt koalitsioonilt saada...? Äkki saad palju VÄHEM kui praegu oled saanud...?
k
1. november 2016, 10:33
Kelle orjad me siis oleme? Mina küll ei ole kellegi ori.
j
Jaanus/ 31. oktoober 2016, 22:58
Sel aastal 7. novembril tähistatakse siis üle hulga aja Suure Oktoobri aastapäeva ja seda otse Toompeal.
s
sotsid ahju alla/ 31. oktoober 2016, 22:55
... ja sotsid tuleks võimult eemal hoida igavesest ajast igavesti! Tõeline õnnetus, et sellistel kahjuritel leidub oma valjaskond!
p
Praami Urve/ 31. oktoober 2016, 22:49
u
Urvele/ 31. oktoober 2016, 23:41
Praami Urve keeras praamiliikluse untsu - nüüd tahab valitsust ka UNTSU keerata....?
Aga SDE võib hoopis opositsiooni jääda kui REF+KE ühinevad...! Mõtle, Urve, mõtle...!
r
Rehvide nõukogud ju juhivad tänast Nõukogude Eestit/ 1. november 2016, 00:34
Ei usu, et üks mann neist võimsa on ja ise kõik untsu keeras. Ikka rehvide bakabroilerid tegid.
m
1. november 2016, 01:08
Mida iganes, aga see bakabroilerite jõuk muutub juba kõigile eluohtlikuks, kui sellest ka aru ei saada siis mingu jõukohasemale tööle
j
jass_/ 1. november 2016, 14:15
Urve, mõtleb?? Nali !! "Naised saunas rääkisid", et uued praamid pidavat Miilile (Elbe liinid Saksas...) palju paremini sobima, et on ühe tekiga jne., seega varsti on "vanad" praamid meie vetes tagasi! Kes aga nendega opereerima hakkab, on iseasi, elame, näeme ;) !

n
noh/ 31. oktoober 2016, 22:44
nõus et reform tuleks kõrvaldada,aga üks suurem aga on see et sotsid on veel hullemad. Järelikult kui prügikasti kaant kergitada,siis esimesena sinna saata ikka sotsid ja peale selle reform tagant järele
t
tere pr. Palo/ 31. oktoober 2016, 22:33
äkki peaksite teie võtma vastutuse, et neljast praamist mitte ühtegi ei olnud saabunud Eestisse 1.oktoobriks ja mis veel hullem, täna 31 oktoobril, pole ka ühtegi neist veel Eesti vetes ja millal ükskord on kohal kõik 4 praami??? Häbi peaks teil olema veel teiste aadressil kõnelda!
p
Palomutt/ 1. november 2016, 10:44
aga näe,ei võta.Partsujuku tegi ju ka aga ikka smuugeldati Brüsseli.Loodan sama.
s
sa ei vaadanud/ 1. november 2016, 11:48
Kolmeraudse saadet, kus reform loopis kaikaid kodarasse ja pressis raha Ledolt välja?
v
Vana/ 31. oktoober 2016, 22:22
Demokraatlikus riigis valib rahvas parlamendi ja see erakond, kes saab enim hääli moodustab valitsuse. Reform sai enam hääli ja moodustas koos sotside ja IRl ga valitsuse. Koalitsioonis olles saab iga erakond oma poliitikat ja valimislubadusi ellu viia. Kui tuleks uus koalitsioon, kas siis oleks parem. kas riigis ei võiks olla stabiilsust? Kui on, siis on häda. Kui on jamad ja stabiilsust ei ole, siis ka mei meeldi. Kogu aeg nagu oleks kophustus ära panna ja maha teha. Olge valitsuses ja valitsege1 Kui ei meeldi, siis palun võitke järgmised valimised ja moodustage ise valitsus! See ongi demokraatia ja kunagi ei ole keegi rahul.
e
1. november 2016, 01:09
Eestis ei toimugi valimisi, kogu su jutt on hale demagoogia.
r
Refugee/ 1. november 2016, 02:43
Mis kuradi valimistest sa raagid.Ehaaletus on ju rahva lollitamine.Seda voib vorrelda roosimannuste kohtu jamaga,kus voidetakse.
k
1. november 2016, 10:34
Kust Te küll oma teadmised ammutate, refugee? Vandenõuteoreetikute või kesikute käest?
v
Vanale/ 1. november 2016, 07:28
Oma hääled sai reff valedega,s.t.E häältega.
s
1. november 2016, 11:14
Senikaua, kuni savipäts avastas, et tema valijaskond arvutit ei tunne, oli ka tema arvates e-hääletus ok.
v
Vanamees/ 31. oktoober 2016, 22:11
Ainult üks möla,võta üht,viska teist...Ja edasi,ongi kõik!
k
Kättemaks Rõivasele rumala jutu eest/ 31. oktoober 2016, 22:01
pole just parim nõuandja, kuid selge see, et reform vajab ammu suurt saapajälge tagumikku.
m
mnn/ 31. oktoober 2016, 21:55
Üldiselt olin sama meelt aga kui nüüd Palo seda räägib, siis tuleb vist oma arvamust muuta. Palo ei ole kunagi midagi normaalselt ja asjalikku rääkinud ega teinud.
t
Tundub, et/ 31. oktoober 2016, 21:43
Rohkem pilte Palost nema, sest aasta(kümne)id ainult see pilt topitakse?.
r
rein/ 31. oktoober 2016, 21:30
palo nimi = untsuläinud praamitamine

v
valija hääl ei maksa muhvigi ????/ 31. oktoober 2016, 21:30
Meil on valimised. Milleks me siis valime, kui suva järgi keegi arvab end ise võimule. Oodake järgmised valimised ära ja näidake, et kõik tahaksid kommuniste (sotse) võimule. Ref praegu valiti võimule ja prääk-prääk on asjatu, Eriline kädistis on see Palo pealekauba, ise tegi suuri vigu, nüüd tahab suur kritiseerija olla . häbi!
m
1. november 2016, 01:16
Meil ei ole valimisi, meil on parteide nimekirjade hääletamine ja rahva heaks ei tegutse ükski partei, ikka oma jõugu heaks.
a
ants/ 31. oktoober 2016, 21:24
mitte ainult tagandada....nii mõnigi vajaks ravi Patareis või suisa seebitatud kanepinööri
n
Nipitiri/ 31. oktoober 2016, 21:10
Tehke see värk ära, saatke reform kus see ja teine!
n
Nipitirile, 21:10/ 31. oktoober 2016, 23:46
Kesiku rott - ära köhi!
m
mitmendas klassis köhid sina?/ 1. november 2016, 10:56
t
tahman/ 1. november 2016, 10:09
nipitiri tule mõistusele. ref on jama selge see aga sde on õudus kuubis. see marxistlik-toleristlik roosa-lilla ollus hävitab EESTI RAHVUSE hoobilt
o
oi/ 31. oktoober 2016, 21:05
on see tädi alles kurjuse kehastus. Ligil oli õigus.
j
jaagup/ 31. oktoober 2016, 21:04
urvel on rahad läbi,tahab ministriks,sealt pudeneb rohkem!
e
EI SAA ministriks!, 21:04/ 31. oktoober 2016, 23:48
Uues koalitsioonis EI ANTA talle mingit ministri kohta! Sellist ei taheta ministriks!
p
parteitu/ 1. november 2016, 08:32
Proua võiks kõigepealt korraliku juukselõikuse lasta teha, siis juukseid kammida ja alles siis ministrikohast unistada
t
te seal Toompeal/ 31. oktoober 2016, 20:48
olete ikka väga kõva unega, nüüd alles läks üks silm praokile.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee