Eesti uudised

Kuidas eksperdid arvutavad välja liiklusõnnetuse kiiruse?

Marvel Riik, 31. oktoober 2016, 04:00

23 KOMMENTAARI

a
autojuht/ 2. november 2016, 11:51
kas ikka kasutasid turva varustust.olid ikka kiivrid jaturvasaapad jalas.äkki puud seisid vales kohas.
p
Peeter/ 31. oktoober 2016, 17:37
Iga mees, kes autodest ja füüsikast natukenegi jagab, annab juba lihtsalt autole peale vaadates hinnangu, et selle auto kiirus ei saanud olla ei 50km/h ega ka 100 km/h vaid kindlasti rohkem, arvestades veel ka päris pikki pidurdusjälgi - tänapäevane auto pidurdab kiiruselt 100km/h täiesti nulli 40 meetriga.. Ja pidurdusjäljed olid seal ikka päris pikad... Ja üleüldse pole seal enam mingit vahet, kas see oli 110 või 140 km/h.
ü
31. oktoober 2016, 21:19
Ükski auto ilma juhita ei pidurda. Olin kaassõitjana kõrval, kui kord hirv teele jooksis. Juht vajutas järsult pidurit, siis ehmus ja lasi piduri lahti, siis veel paar korda järjest nii. Hea oli, et ka hirv jäi lihtsalt vaatama, et mida see hull nüüd teeb ja ei riskinud sellise auto ette joosta, millel kahtlased pidurid.
p
P/ 1. november 2016, 10:16
Sinu jutu järgi käitusid mõlemad loogiliselt. Lukustunud ratastega auto ei ole juhitav ja seetõttu peab mängima piduriga. Kummivilina peale aga jäi ka neljajalgne seisma.
s
1. november 2016, 10:56
sina ei olnud kōrval ja ei tea midagi, nii et pane oma suu lukku. ōigel efektsel pidurdamisel ei ole mitte kunagi kummivilinat. Kui sa lased kolm korda jārjest kummi vilisema, siis see auto veereb lihtsalt sama kiirusega edasi.
k
Kurb lugu/ 31. oktoober 2016, 17:14
aga mis asi on liiklusõnnetuse kiirus.
a
Audi A 4/ 31. oktoober 2016, 13:17
Üks ebaturvalisemaid autosi mida siiani toodetud.
m
Moh/ 31. oktoober 2016, 15:36
Siiani, nagu endiselt tootmises olevana, v6i l2bi aja yks ebaturvalisemaid? Haha?
a
Artiklit.../ 31. oktoober 2016, 10:41
...lugedes tekib mulje nagu oleks hr. Luppini puhul tegemist Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi töötajaga. Asutuse kodulehel seda inimest töötajate nimekirjast ei leia, seega ei ole ta instituudi töötaja. Tegemist on eraettevõtjaga, kes artikli üle otsustades teeb enesele tasuta reklaami riikliku asutuse ja traagilise sündmuse arvelt. Ka lugupeetud ajakirjanik võiks selles osas täpsem olla.
s
selle / 31. oktoober 2016, 14:29
Luppini unustavad lugejad juba järgmise uudisenupu alguseks, aga protsessi käigu kirjeldus(ja loogika selle taga) võib nii mõnegile kõrvade vahele jääda.
a
Autojuhtimisõigus 30aastat/ 31. oktoober 2016, 09:29
Sai hommikul vahetult peale õnnetust sealt läbi sõidetud. Politsei poolt maha märgitud jälgi arvesse võttes oli sõidutrajektoor normaalne, puudusid nii libisemis kui pidurdusjäljed. Minu arvamus on sellest tulenevalt see, et õnnetus juhtus asjaolu tõttu, et tekkis takistus teele või tehti mõõdasõitu.
3
30 a. küll,/ 31. oktoober 2016, 10:23
aga mitte lõpuni proff. Isegi fotodelt on näha pidurduse ja külglibisemise jälgi. Tead midagi taguotsaga tee tunnetamisest, autoäss?
a
Autojuhtimisõigus 30aastat/ 31. oktoober 2016, 10:36
Autoäss just ei ole, aga jah jäi mainimata, et olen aastaid tegelenud motospordiga.
s
Siis ka tead,/ 31. oktoober 2016, 10:52
antud tee ei ole motospordi ringrada.
e
ene/ 31. oktoober 2016, 12:10
Autojuhtimis õigus võib ju olla 30 aastat, kui palju sellest praktiliselt kasutatud? Mul on autojuhtimisõigus 46 aastast ja võiks öelda, et igapäevaselt roolis aga pole veel selle pärast ekspert. Kui ikka kiirus mitmekordselt suurem lubatust ja kogemused nii väikesed, siis sealt polnudki muud oodata. Tean omast käest, et 40 aastat tagasi oli "tarkus" palju suurem, ettevaatus ja ohutunne sedajagu väiksemad, nüüd kipub vastupidi olema -tahan sellega öelda, et ärge ülehinnake oma oskusi pigem aastaid ettevaatust, enne kui tõelised kogemused tulevad .
s
31. oktoober 2016, 12:28
Sellel noorel eksperdil ei ole kohe kindlasti 30 aastat erialast staaži , nii et arvestada tuleb ka tema tegemistes vea koefitsendiga. Mingisuguseid Lāāne tabeleid kasutatades sihtpunkti lihtsalt ei jōua.
k
31. oktoober 2016, 08:45
Kōik kāib lābi udu. Teele maha jāetud jāljed olenevad suures osas veel rehvide temperatuurist, amortisaatorite jāikusest ja auto mootori tōō kvaliteedist ja seda kōike purustatud auto korral tāpselt paika enam ei pane.
j
31. oktoober 2016, 09:30
Ja muidugi juhi sōiduoskusest. Kes on kāinud Pirita ringrajal motovōistlusi jālgimas, need vast māletavad, kuidas esimesed Rummi kurvi lābisid , see kurv sōideti lihtsalt kiiresti lābi . Varsti hakkas kostma kummide vilinat ja mustad jutid jāid teele, sest pārale jōudsid mehed osalejate teisest kūmnest ehk siis tagaotsa mehed.
d
Drooni videolt oli näha/ 31. oktoober 2016, 07:53
et teised autod ei soitnud sugugi aeglasemalt. Saatuslikuks vois saada see et auto juht oli enne minekut parandanud autot ja ehk seal midagi valesti.

u
31. oktoober 2016, 05:46
Uurija on asjalik aga see arvutusvärk udune, umbkaudne ja anonüümne?
m
Meie ajal/ 31. oktoober 2016, 10:19
õpetati füüsika tunnis selliseid arvutusi. Variante on mitu, kuidas lõpptulemuseni saadakse. Aga kus olid sina kooli füüsikatundide ajal?
m
meil sai füüsika tunnis hindeid/ 31. oktoober 2016, 13:07
konspekteerimise eest ilukirjas. Tegelikku füüsikat - aga mis asi see siis on kui mitte ilusti kirjutatud ja värviliselt alla joonitud konspekt mitte?
s
Sa isegi ei/ 31. oktoober 2016, 17:49
taibanud, et olid kunstitunnis! Oh sind, füüsikut küll!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee