Maailm

Vladimir Putin: mina Euroopat ei ründa

Aadu Hiietamm, 29. oktoober 2016 04:00

106 KOMMENTAARI

n
Nazi raisk/ 17. november 2016 10:13
HAHA venekad saaksid sõjas niimodi ona ju 600 milli vs 146 milli hea töö
p
Putin/ 30. oktoober 2016 11:02
Euroopat ei ründa aga Euroopa peh.model on Venemaa suhtes koguaeg hirm.
p
Putinile/ 30. oktoober 2016 12:32
Ega keegi arvagi, et sa ise ründad, sa saadad oma oma ``rohelised mehikesed`` või mõned teised kõrilõikajad. Mõistlik inimene vennatapjat ei usalda.
K
?/ 30. oktoober 2016 12:48
Kas ei peaks siis hirmu olema? Põhjust on enam kuiküllalt
Kas Venemaa ei ole rünnanud ka Gruusiat ning Ukrainat? Ei ole seadusevastasekt ning alla kirjutatud lepinguid rikkudes (Budapesti memorandum) hõivanud Krimmi ning ei pea oma relvade ning "vabatahtlikega sõda Ida-Ukrainas"? Ning mudugi mõista ei pommita ta ka Süürias Aleppo naisi ning lapsi!
Nüüd ajaloos veidi tagasi, Venemaa vägitegudest.
Ning 1979.a. Afganistani?
Ei ole sigatsenud ning mõrvanud kohalikke inimesi 1953.a. Saksa DV-s, 1956.a. Ungaris ega ka 1968.a. Tšehhoslovakkias?
Ei sõdinud 1950-1953 Koreas?
Ei upitanud oma spetsalistide, instruktorite ja relvaabiga võimule diktatuure Hiinas, Vietnamis, Etioopias, Angoolas j.n.e.?
Ei tunginud 1945.a. 9. augustil reeturlikult kallale Jaapanile, kellega tal oli mittekallaletungileping, milles Jaapan oli eelnevalt täpselt kinni pidanud? Ei arreteerinud reetlikult Kwantungi armee kindraleid, kes oma arust tulid kutse peale alistumisläbirääkimise tingimuste üle läbi rääkima? Ei tunginud Madžuuriasse, e hõivanud Jaapani territooriumi - Kuriili saari ning Lõuna Sahhalini?
Ei tunginud 1941.a. augustid koos Suurbritanniaga neutraalsesse Iraai, ei okupeerinud seda, ei kukutanud seal seauslikku monarhi ega ei pannud pukki omaenda marionetti?
Ei tunginud 1939.a. kallale oomele (Talvesõda) ning teist korda 1941.a. juunikuus kui Saksamaa liitlasele, pärast seda kui Saksama ründas NSVL?
Ei hõivanud 1940.a. Rumenia territooriumi Bessaraabiat? Ning ei okupeerinud ning annekteerinud enda koosseisu kolme Balti riiki?
Ei sekkunud Hispaania kodusõtta, saates sinna nii relvi, spetsialiste, instruktoreid, ohvitsere (koguni mõne kindralid) ja lausa oma vägesid "vabatahtlike internatsionalistide" sildi all?
Ma arvan, et ajaloos veelgi kaugemale tagasi liikuine läheks juba liialt pikale.
Kuid mõned väidavad seiajani, et Venemaa on "hea" ja "ei tungi kunagi kellelegi ise kallale"
t
tulihingelisele/ 30. oktoober 2016 16:48
Sa meenutad mulle kaltsakate jõugu ninameest nõukaaegsest filmist "Tabamatud tasujad"Kui sa geopoliitikast midagi ei jaga ,kui sa ei ole lugenud Toorat,protogolle,tipprabide sõnavõtte ,mine parem buduaari kommentaariumisse!Olukorras ,kus valgeid on 8 prossa maailma elanikkonnast ,ja selle juures omavahel sõdida võrdub valge rassi enesetapuga!Me ei suuda aru saada,et kõrberahvad on meil silmad ja kõrvad täis sittunud,et me midagi ei näeks ega kuuleks ,ning kaoks ajaloo prügikasti!
t
To..?/ 30. oktoober 2016 19:53
Väga hea vestlus! Krml ka.. kohe ametis!
m
ma/ 30. oktoober 2016 10:01
2 kommi kustutasite aga pole midagi,kommin delfis!
t
to pololast 17.00/ 30. oktoober 2016 09:42
vene tsaaririigis korraldasid 1917 a. riigipöörde mitte venelased,vaata mis rahvusest olid need vene nimega trotski,kamenev jt tegelikult ja nemad tahtsid ,,töörahva revolutsiooni'' nime alla euroopat ,,sellele kõige õigemale rahvale'' haarata ja stalin oli 1920 a. alles väike mutrike,kes ei otsustanud suuri asju ja kui stalin oli omale võimu umbes 1928 a. endale kindlustanud,siis lõpetati see ,,selle õige rahva'' maailmarevolutsiooni idee ära.Ja Putin tahab lihtsalt vene tsaaririigi-nsv liidu piirid taastada,aga mitte läbi poola euroopasse tungida.Muide,sel nädalal oli uudis,et Türgi tahab taastada mingi oma impeeriumi piirid,nõrk euroopa kaob ja tugevad riigid tahavad taastada oma kunagised piirid,nagu looduseski-nõrgad kaovad ja tugevad vallutavad.
T
!/ 30. oktoober 2016 10:01
Too 65 liikmeline aferistidepunt, kes pärast veebruarirevolutsiooni Šveitsist läbi Saksamaa kinniplommitud vagunis (tegelikult oli seal kaks vagunit, ühte poleks kogu see saamameeste kamp ära mahtunud) Rootsi poole vuras, olid vähemalt 2/3 juudamaa juurtega. Ilmselt veel rohkemgi, sest mõnedel olid nimed tüüpiliste vene nimede vastu vahetatud.
n
Nimi./ 30. oktoober 2016 16:47
Mis su nimi on? - Zahharov. Aga täpsemalt? - Zahharovski. aga veel täpsemalt? - Zukkermann.
k
kontrajefreitor/ 30. oktoober 2016 08:08
20 000 punaarmee võitlejat vormistavad korraga puhkuse ja suunduvad Euroopasse ning oma initsiatiivil vallutavad küla nimega Pribaltika.
h
/// 30. oktoober 2016 09:27
haige ettekujutus , nii väike arv puhkajaid lüüakse puruks 5 minutiga.
k
kui asja teisiti vaadata/ 30. oktoober 2016 02:11
Muidugi rahutuvi... saadab rahutud rahulikult mulla alla seal oled rahulikult!
t
T.Mets/ 30. oktoober 2016 01:29
Tsensor. Te olete oma palga tões ja väes ära teeninud.Mind siiski huvitab, mida õiguskantsler Teie tegevusest arvab. Tahan seda kindlasti teada, eriti kui alles uus president sinisilmselt kinnitas, et Eestis tsensuuri ei ole
k
Kas/ 29. oktoober 2016 22:28
Georgia ja Ukraina kuuluvas Aasiasse, krevett?

n
No miks ta peaks iseennast ründama,kui/ 29. oktoober 2016 22:20
suur osa Venemaast kuulub samuti Euroopasse?
e
Ei/ 29. oktoober 2016 22:25
Enamus venemaast kuulub Aasiasse
k
kärss/ 29. oktoober 2016 23:17
Kahjuks elavad euroopasse kuuluval maa-alal venelased ja nemad küll euroopasse ei kuulu ega sobi.
t
to No../ 30. oktoober 2016 19:56
Muideks ise sikutas Euroopa piire,Uraalide poole!
o
Ok to22:20/ 23. oktoober 2018 18:06
Kas sibulad koolis ei käi!
v
väga huvitav/ 29. oktoober 2016 19:45
Kuidas saab Putin oma vara hoida venemaale vaenulike riikide pankades?See on ju ilmselge,et sõja korral Putini pangaarved konfiskeeritakse .Järelikult ei ole Putin see,keda maailma avalikkusele püütakse näidata!
r
Raivo/ 29. oktoober 2016 17:21
Kui ma ütlen,et vene 5.kolonn tuleb likvideerida enne,kui nad relvadeni jõuavad,pühib õhtuleht minu kommi.kas modern ootab putinit eestimaale.kapo peaks õhtulehe tegijaid uurima.isamaa reeturid ei tohi olla meedias tegevad.
a
arvamus/ 29. oktoober 2016 19:22
5.kolonnasub meil Toompeal niisamuti,kui Venemaa 5.kolonn asub kremlis,kelle perekonnad ja pangaarved on lääneriikides!Relvadeni on JUBA jõutud Nato vägede näol,kes on kutsutud siia mitte kaitsmaks vene invasiooni vastu,vaid oma rahvaülestõusude mahasurumiseks,kes ei ole nõus uue maailmakorra ehk juudifasismi kehtestamisega!Putin ei ole see,kellena teda püütakse maailma avalikkusele näidata.Mõelge ise mis teenete eest sai Putini reziimi kaitseminister kõrge rahvusvahelise autasu Malta Ordu ordeni?Nad kõik on sektis.Eesti valitsuse ülesanne on müüa maailma avalikkusele "vene ohtu" ja Putin on tööandjaks rahvusvahelisele sionismile mängides maailma avalikkusele "kolli"!Venemaa Rahandusministeeriumis asub dokument,mis näitab 86 miljardi rubla eraldamist Venemaa islamiseerimiseks!Putin täidab samu ülesandeid maailma peremeeste ees,mis Ilves Eestis!
a
Arvo Raivo le/ 29. oktoober 2016 20:56
Enne 5 kolonni kaevad omale haua, lõikad omal kõri läbi kui ei siis saad 7 grammi tina.
r
raivo/ 30. oktoober 2016 06:38
ja õigel mehel on ka nimekiri valmis naabritest,kes eestile kahjulikud on.
r
Roheline mehike/ 29. oktoober 2016 16:55
Aga muidugi mitte sm Putin ... ma ajan ise asja korda
v
Vana rebane/ 29. oktoober 2016 16:22
Putja saadab omadele humanitaarabi , ehk 2 tankidiviisi ja 1 õhudessantdiviis.
t
to pahupidi putin 14.01/ 29. oktoober 2016 15:04
venemaa riigina ei ole mitte kunagi poolast kaugemale rünnanud,napoleon tuli ise,vene jälitas teda pariisini välja,aadu tuli ka ise ja berliinist tõmbus vene tagasi,see,et saksa dv,poola,tšehhoslovakkia jt.muudeti vasallriikideks on ise teema.
p
Pololast ei rynnand kaugemale seepärast/ 29. oktoober 2016 17:00
et said poolakatelt 1920. aastal haledalt vastu molusid. Venelased suudavad võita ainult massiga ning ameerika aluspyksid jalas.
e
ei runda/ 29. oktoober 2016 14:34
siililegi selge heaolu otsijad votavad ule siis kusitakse palutakse putja kaest abi nagu suuria
m
mats/ 29. oktoober 2016 14:15
Lugesin hiljuti ühe Rootsi erukindrali hävitavat hinnangut Rootsi ja tema armee kaitsevõime kohta. Riigi rahval ja armeel puudub julgus, vahendid ja KRIISIKANDEVÕIME. Selliseks on heaoluühiskond ja multikulturism muutnud eurooplased, kes ikka veel on endast heal arvamusel. Sellest rootslaste paaniline hirm olematute vene allveelaevade ees. Aga kui paar vana vene sõjalaeva Rootsist mööda sõitis, oli maailmalõpp juba tulemas.
t
to mat../ 30. oktoober 2016 20:07
Mitte ei sõitnud ainult mööda! Venemaa allveelaevad sisenesid sügavele Rootsi vetesse! Üks allveelaev,jäi madalikule kinni! Selle asemel,et laev arestida ja meekond vangi võtta,talitasid rootslased demokraatlikult,laev tõmmati madalikult välja ja lasti minema! Enne seda muidugi vesteldi kapteniga;"et ärge nii rohkem tehke!"

p
pahupidi Putin/ 29. oktoober 2016 14:01
Kui Putin ütleb, et ei ründa ei Euroopat ega Baltikumi
siis tuleb tema juttu alati võtta vastupidiselt
siis on tema plaan
JUST EUROOPAT RÜNNATA!
P
/// 30. oktoober 2016 07:43
Putini klikk võib aru kaotada ja isegi rünnata euroopat ja baltikumi, kuid kui kaugele ulatub NATO vastulöök? Kas uuraliteni või pühitakse venemaa üldse maa pealt? Sellisel moel jätkates lõpetab Putin sarnaselt Hitleriga. Vene propaganda oma rahvale on lihtne- kõik ,kes on venelaste vastu on fashistid. Ja siis imestavad , miks venelasi ei sallita maailmas.
m
mihkel/ 29. oktoober 2016 13:48
Arukalt öeldud. Milleks vaeva näha? Miljonid migrandid - jihadistid ja frau Merkel teevad oma kätega musta töö ära. Lihtsalt lagastavad ja islamiseerivad Euroopa. Mida siin Putin veel peaks tegema?
v
Valgustaks pimedusega lööduid./ 29. oktoober 2016 13:45
1917 a revolutsioon oli vabamüürlaste puna sionistide ja Rotchildi pangakliki ja konkreetselt pea massooni Jakob Sif-i rahadega korraldatud,sest Rotchildid tahtsid hävitada Romanovid ja röövida kogu Venemaa territooriumil asetsevad maavarad ja rikkused,mis neil osaliselt ka õnnestus.Selles ei olnud tavaslaavidel mingid muud süüd ,kui see ,et keegi ei uskunud et see judaistidest koosnev ´´HOMO-SATANICUS´´ hävitab 60 miljonit inimest ja veel teise samapalju paneb laagritesse ja paneb virelema vaesusesse ja nälga ! süüdistada selles Putikut ja tema tänast õukonda on liiast,kuigi ka tänane Koalitsiooni partei on sionistliku maailma vaate kammitsates ja tegutseb Berl Lazari Hassiidide uue juhi vallutusliku dogma järgi. Tahetakse luua uut kodumaad juutidele ja taastada endine sionistlik kord Venemaal! see on ka põhjuseks miks on Vene-ukraina konflikt ,sest Ukraina on Usa sifardide mõjuvallas ja nende rahadega tahetakse Ukrainasse ehitada uut new Californiat sifardidele,kes oma korda on sõjas venemaal elavate hassididega ! Ja kannatavad lihtsad slaavi inimesed! meile aga aetakse siin sublimaalset ajupesu ja mõjutatkse inimeste arvamust valede ja lihtlabase ajupesuga ! Kogu maailmas käib sionistlik invasioon ,mida juhivad Rotchildide klann ja neile alluvad ka Rockfellerid ,kes samuti viivad läbi oma maailma vallutus plaane.nii Bush ,kui Clinton on Rockefellerite klanni liikmed,-´´ pealuu ja kondid ´´ vabamüürlaste klanni sõdurid! See ,et Putik tahab ajada oma rida on keeruline ,sest ka Venemaa ´´Kesk-pank ´´on tegelikult Rotchildide omistuses olev pank ! edasi mõelge ise ,kes tegelikult asju toimetavad ja miks asjad on nii nagu ad on!
m
Mina/ 29. oktoober 2016 13:17
Euroopat ei ründa vaid taastan esiisade pärandit 1917 aasta piirides.
s
Ss/ 23. oktoober 2018 18:19
Venelaste ajalugu algab 1917 a ! Enne seda olid vist mongolid!
t
tõesti , raske uskuda/ 29. oktoober 2016 13:03
et võtab mõõga ja hobuse ning kukub ringi kappama.
l
// 30. oktoober 2016 09:30
las võtab müüga, selle läbi ta ka ise hukkub.
a
Alar1/ 29. oktoober 2016 12:57
Tõepoolest ega Putin ise ei ründagi. Putini sõdalased ründavad!
s
spets/ 29. oktoober 2016 12:56
sa ei ründa ju krimmi ka ja vene lennukid pole piiri ka rikkunud :-D ega sa kogu euroopat muidugi ründa, venelastel on kombeks endast väiksemat üksust rünnata!
o
Olev/ 29. oktoober 2016 12:22
See on ammu selge,et oma naabreid ei rünnata. Aga mis sellest rauahunnikust saab,mis siia tassitud on ?

v
Venemaa hallmass/ 29. oktoober 2016 12:22
Minu sõber Putin, kellega ma ei ole kätt surunud ega juttu ajanud!
r
rhs/ 29. oktoober 2016 11:44
300 miljonit eurooplast. Kuhu ülejäänud 200 milj. jäid? Kas Putin arvutab juba sõja kahjusid?
s
Sass/ 29. oktoober 2016 11:43
Tõesti hea uudis, kohe kergem hakkas.
o
osavasti üteldud/ 29. oktoober 2016 13:21
euroopalased põgenevad ise varsti pagulaste eest sibeeria avarustesse
k
kolla/ 29. oktoober 2016 11:19
Millega ta ründaks?Puupaljaks varastatud armee,purjus ohved ja roostes tankid.Eelviimasel paraadil oli näha kuidas neljast tankist kaks ära koolesid.Mäletan punavenemaa autoroodu-kõik masinad aeti korra kuus käima aga paigst ei liikunud kuna käigukastid,kardaanid ja muu varjatum kraam oli maha müüdud.Vaevalt seal praegugi midagi paremat on.
m
maamees/ 29. oktoober 2016 11:06
On avalikult Venemaa poolt välja öeldud,et kavatsetakse taastada NSVL-iit.Kõik viitab sellele,et töö selles suunas käib täiega.Miski pärast usun,et toimub kiirrünnak,baltikumi,Ukraina,Poola suunal.Venemaa ei pea neid piirkondi euroopaks,nii,et euroopat ta ei ründagi.Liitlasriikide üksused võetakse kiirelt kotti ja saadetakse konvoi saatel piirkonnast välja.USA ja vanad euroopa riigid on rõõmsasti sellega nõus,et neid ei rünnatud ja kõik on okidoki.
t
to:maamees/ 30. oktoober 2016 09:34
Millise maa mees oled? Eesti oma küll mitte ja asjadest ei jaga sa samuti midagi. Ilmselt mõni argpüks või vene troll.
r
reku/ 29. oktoober 2016 11:00
Venemaa lubas omalajal, kui Ukraina loovutab tuumarelva, ka mitte rünnata.
t
Tuumariik Eesti?/ 29. oktoober 2016 12:25
Ukrainal ei olnud midagi loovutada, tuumarelva sel riigil ei olnudki. Ukraina NSV-s asus Nõukogude Liidu tuumarelvastus. Nii võiksime rääkida ka Eesti tuumarelvast ja aatomiallveelaevadest . Miks loovutas Eesti need Venemaale? Vaata vaid kui võimas tuumariik oleksime olnud, et lase-aga-olla. Lääs, eeskätt USA oli suures mures Nõukogude tuumarelvastuse saatuse pärast ja Ukraina iseseisvumise tunnustamise pandiks oli tuumavaba Ukraina, tuumaiike ei tohtinud juurde tekitada riikide näol mille poliitiline orientatsioon oli sellal äraarvamatu. Venemaast, kui suurimast Nõukogude Liiduvabariigist sai Nõukogude Liidu õiguslik järglane nja ka selle küsimuse lahendamine just niimoodi oli Läänele enim vastuvõetav sest mitmesugused Lääne Lepped Nõukogude Liiduga (võlgade küsimus jne) vajasid edasist täitmist. Enamus endistest Liiduvabariikidest keeldus nende lepete täitmises osalemast, sealjuures ka Eesti. Venemaa võttis need oma kanda ja nii sai ta rahvusvahelise tunnustuse sõltumatu riigina. N Liidu kaubandus ja muudest lepetest Läänega said kasu kõik Liiduvabariigid aga Balti riigid ja mõned teisedki pugesid "Vene okupatsiooni" taha mida jätkuvalt kedratakse. Ei toimunid mingit Venemaapoolset okupatsiooni, Venemaa oli ise "okupeeritud" samade jõudude poolt mis Balti riigidki "okupeeris" - see oli ühe internatsionaalse partei võim ja režiim - Üleliidulise Kommunistliku Partei kus jagamatu võim kuulus selle ladvikule Kremlis.
Mulle on ikka küsida meeldinud, et tulipäid jahutada, et kellest või millest Jeltsini Venemaa end vabaks ja sõltumatuks kuulutas? Egas ometi Venemaast!?
r
rahutuvi Venemaa Eestimaal/ 29. oktoober 2016 10:50
1917 - Vene sõjaväed omavolitsevad ja rüüstavad Eestis.
1918 - Vene punavägi hakkab novembrikuus tungima Eestisse. Järgnevad veresaunad Rakveres, Tartus ja mujal.
1924 - Venemaalt organiseeritakse Eestis mässukatse 1. detsembril.
1939 - Venemaa surub Eestile peale vägivaldse "abistamispakti". Vene väed asuvad baasidesse. Venelased rikuvad pakti tingimusi.
1940 - Vene kirsa astub 17. juunil Eestisse.
21. juunil teostab vene vägi Eestis riigipöörde.
1944 - Venemaa sõjavägi tungib 2. veebruaril üle Narva jõe
6. märts – 200 vene lahingulennukit heitis 11 tunniga Narvale ligi 4000 pommi, hävitades praktiliselt ajaloolise linna..
9. märts – terve öö pommitasid Vene lennukid Tallinna, hukkus üle 600 inimese, hävis hulk elamukvartaleid.
22. september- Punaarmee okupeerib Tallinna.
19. detsember - Viimase osana Eestist okupeerisid Vene väed enda valdusse Ruhnu saare,
Eesti sai täielikult okupeeritud vene vägede poolt ja siis algas Nõukogude Liidu, seega vene valitsuse julm ja verine okupatsioon, mis kestis ligi 50 aastat.
Sellel ajal – ja seda peale sõda, rahu ajal - küüditati, tapeti ja piinati surnuks 250 000 eestlast.
e
euroopa/ 29. oktoober 2016 10:47
on pea-aegu juba vallutatud, sõjata.
Isegi putin ei taha enam seda mustade-moslemite sodi rünnata.

a
alf/ 29. oktoober 2016 10:31
Ei usu putinit ja putinoide isegi mõistlikud venelased ise, mis siis meist rääkida.
s
Sentinel/ 29. oktoober 2016 10:28
3 Balti riiki 36 tunniga. RAND Corporationi viimane arvamus Baltimaadest ja NATO võimalustest. Eriti huvitav on kolmas lahend, kaks esimest lõppevad tõenäoliselt tuumasõjaga.
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/nato-russia-baltic-states-overrun-in-hours-rand-corpo...
t
teab/ 29. oktoober 2016 10:17
Venemaa ei jäta seda ennem kui Ukraina on nende käpaall tagasi. Seda on ka juba Venemaa pead öelnud et liiga lähedal on NATO. Eks Venemaale tuleb palju suuremaid üllatusi kes on tegelikult keegi kes ei ole keegi. Võtame nagu näiteks Hiina kelle kapital on nii USAs kui ka Euroopas. Seda on öelnud Austria, Saksamaa, Venemaa paremliberaalid, Venemaa Kommunismid, Soome, Aserbaidzaan, Iisrael ja Hispaania. Rahvusvaheline korparatsioon enamus tööstused on Made in china! See kes toetab Hiinat see toetab oma surnu matjat!
n
noh/ 29. oktoober 2016 10:58
Mida sa Ukrainast siia topid? Need Donetski ja Luganski juhid on Putini peale pahased, et Putin neid abistab vaid toidu, ehitusmaterjalidega.Nad tahavad Venemaa koosseisu, aga Putin õtles selgelt, et Ukraina terviklikkus peab jääma, seda lõhkuda ei tohi.
ä
äraräägi/ 30. oktoober 2016 10:41
Ukraina terviklikus ei koti Puukinit absoluutselt. Puukinit kotib Novorussia terviklikus. Ei saa Donbandadt ja Lugandadt Novorussiast eraldada
r
rahuingel -Venemaa/ 29. oktoober 2016 10:02
1710 - Tallinn kapituleerub venelastele.
1710-1918 - Eesti tegelik kuulumine Vene alla.
1917 - Vene sõjaväed omavolitsevad ja rüüstavad Eestis.
1918 - Vene punavägi hakkab novembrikuus tungima Eestisse. Järgnevad veresaunad Rakveres, Tartus ja mujal.
1924 - Venemaalt organiseeritakse Eestis mässukatse 1. detsembril.
1939 - Venemaa surub Eestile peale vägivaldse "abistamispakti". Vene väed asuvad baasidesse. Venelased rikuvad pakti tingimusi.
1940 - Venemaa kirsa astub 17. juunil Eestisse.
21. juunil teostavad venelased ja nende kollaborantidest jeestlased Eestis riigipöörde.
1944 - Venemaa vägi tungib 2. veebruaril üle Narva jõe
6. märts – 200 vene lahingulennukit heitis 11 tunniga Narvale ligi 4000 pommi, hävitades praktiliselt ajaloolise linna..
9. märts – terve öö pommitasid Vene lennukid Tallinna, hukkus üle 600 inimese, hävis hulk elamukvartaleid.
22. september- Punaarmee okupeerib Tallinna.
19. detsember - Viimase osana Eestist okupeerisid Vene väed enda valdusse Ruhnu saare,
Eesti sai täielikult okupeeritud vene vägede poolt ja siis algas Venemaa julm ja verine okupatsioon, mis kestis ligi 50 aastat.
Sellel ajal – ja seda peale sõda, rahu ajal - küüditati, tapeti ja piinati surnuks 250 000 eestlast.
v
vastik agressor/ 29. oktoober 2016 09:59
Nii nagu ajaloo õppimise ajal, nii ka geograafia õppimise asemel jõi Putin õlut. Gruusia, Ukraina ja Krimm asuvad Euroopas.
p
29. oktoober 2016 09:49
Püüton
Mina Euroopat ei ründa, sest ..matt. sest see NATO on ju mul vastas nagu müür.
Ja ega ma siis nii loll ka ei ole, et hakkan peaga vastu müüri ennast surnuks jooksma.
m
mees2/ 29. oktoober 2016 09:47
Putinil on vaja võimulpüsimiseks alati väikest sõda, sellest ta sai juba aru siis kui Tsetseeniat ründas. Laskis ise Moskvas majad õhkida ja oligi põhjus rünnata, tema reiting tõusus peale seda. Ilma väikese või suure sõjata pole Kremli kontrolli all olevas televisioonis enam milllegist rääkida, ehk hakatakse rääkima majandusest, see aga on alla igasugust arvestust ja viiks Putini reitingu kõvasti alla. Millal vene rahvas aru saab, et teda on haledalt lohku tõmmatud, lohku tõmbajaks on Putin ja tema lähikondsed, kes on rikastunud lihtsa venemaalase arvelt.
ü
Ütle, kes on su sõbrad/ 29. oktoober 2016 09:38
"Punane Tarja" olevat ju tuntud Eesti sõber, käib Tallinnas viina ja juuksurireisidel ning sõbrustab mõnede eesti vasakpoolsete poliitikutega. Umbes sama palju võime olla kindlad Tarja Eesti sõprades.

v
vastik agressor/ 29. oktoober 2016 09:24
Ilma NATOta oleks agressor Putin juba ammu vene kirsadega Eesti laiaks litsunud. Talle ei valmista mingit probleemi isegi oma vendi ukrainlasi tappa. Eestis oleks käitunud oma iidoli Ivan Julma kombel.
a
asz/ 29. oktoober 2016 09:22
Huvitav mida se vasakpoolne kommunist Tarja seal tegi.
M
!/ 29. oktoober 2016 09:19
Muidugi ei ründa. Ta võtab aiult tagai põlise Vene maa. Algul NSVL piirides ning seejärel Romanovite deržaavasse kuulunu. Maa mida on põliselt kaitstud vene verega. Endale vereõiguse järgi kuuluva tagasi võtmine ei ole ju rünnak.
p
Pesonen/ 29. oktoober 2016 09:22
p
Pesonenile/ 29. oktoober 2016 10:31
Ilmselt ei ole sa Putini varasemaid sõnavõtte lugenud ega neist mitte midagi kuulnud. P.S. Kuna mina olen karsklane, siis on minul aega sellist kirjandust ning uudiseid ikka lugeda, erinevalt mõnest teisest.
m
Mina passin!/ 30. oktoober 2016 10:06
Kahjuks ei kuulu sinu napsivendade tsunfti. Nii et kahju küll, kuid mitte mingit koos klappimist ning napsitamist ei tule.
i
Ilja/ 23. oktoober 2018 18:36
Enne neid Romanoveid oli Eesi oli vaba maa .
r
Rahutuvi/ 29. oktoober 2016 09:05
Putin on rahutuvi 100% võite kindel olla!!
S
!!!/ 29. oktoober 2016 09:21
Seda ta ongi! Eks esitatud ta ju 2014.a. üheks Nobeli rahupreemia kandidaadikski. Ainult et kurjad ja kadedad lääne imperialistid kukutasid ta kandidatuuri läbi ja andsid preemia ei tea kellele.
s
29. oktoober 2016 10:09
See rahuingel, KGB süsteemist ilmunud vähkkasvaja pole mingi Hitler, ta on kümneid kordi kardetum inimene, temas ühes isiksuses on kõik Machiavelli, Bonapart Napoleon, Adolf Hitler, Borgia, ,Cesar ja lihtsustatult öeldes veel midagi Tshikatilost, Moriartist ja Hannibal Lectorist.
21 sajandi maailm ei saa ikka veel aru missuguse haige ja samas ülikavala ja ohtliku inimesega on tegu ja mitte ainult Ukrainale, vaid tervele inimkonnale.
A
!/ 29. oktoober 2016 09:23
Arvestades tema poolt kokku krabatud kümneid miljardeid, siis ka rahatuvi!
m
29. oktoober 2016 10:06
Mis, Putinil ainult kpmned miljardid?
Kivi all elad või?
Venemaa presidendi Putini vara suurus lääne pankades on 200 MILJARDIT USD (145 miljardit eurot).
m
Minu 50 aastane kogemus/ 29. oktoober 2016 08:57
lubab siit välja lugeda,et:Mina Euroopat ei ründa aga Euroopa piiri püüan lääne poole nihutada küll.
S
!/ 29. oktoober 2016 09:26
See on just ohtlik märk, kui suurriigid midagi sellist deklareerivad. Nii Stalin kui ka Htler kinnitasid igavest sõprust, kuid mõlemad asusid salamisi vägesid piirile koondama, Tänu saksa ordnungile läks see Hitleril aga kiiremini ning ta ennetas Stalinit, andis esimesena purustava löögi. Hilinenuks ta 2-3 nädalat, oleks avapauk tulnud Stalini poolt.
j
Juulius/ 29. oktoober 2016 08:56
Tsitaat - ära usu hundi juttu ega rebase rääkimist. Hundil, sel on hullud jutud, rebase kõned on kavalad.
Kes on nii tobe, et usub Vene poliitiku kõnet?
v
15. november 2016 12:45
Või sedapuhku yldse mõne poliitiku juttu...mis puutub siia vene ...krt vaata alustusex meie enda tahmanägusi
p
puuutin/ 29. oktoober 2016 08:38
meie euroopat ei ründa, meie vägesid ei ole ukrainas, meie ei okupeerinud krimmi ,meie lennukid ei
riku kunagi riigi piire -võiks vist lõpmatuseni jätkata
a
15. november 2016 12:41
Aga jätka pln...ja siis pane kõrvale ka nimekiri nato ja usa nahhaalsetest sõjaaktidest...kus ka meil endal on kaasosalus...ja siis...pane suu kinni...ja mõtle
e
Ei/ 29. oktoober 2016 08:38
ründa loomulikult, NATO on tema jaoks liiga kõva pähkel, tema ründab nõrgemaid.

e
Ehh/ 29. oktoober 2016 05:36
Kui sarkasmist aru ei saa, pole vaja modeks trügida.
v
29. oktoober 2016 04:02
Valetab, nii et suu suitseb.
e
Ets/ 29. oktoober 2016 09:18
Mida ta valetab???ega ta lmmmas ole!