Laevakanalit täidavad sodiga kõige kiiremini praamide sõukruvide keerised.
Kui kõik õnneks läheb, on täna hommikuks Rohuküla–Heltermaa laevatee kõige kriitilisem koht süvendatud ja suured laevad pääsevad sealt tunduvalt madalama veega läbi kui seni.
Tegelikult on seda võib-olla liig nimetada süvendamiseks. Pigem on see senise sügavuse taastamine. Tõsised süvendamistööd tehti Väinameres juba tsaariajal, pärast seda on aeg-ajalt tarvis kanaleid või kraave tühjendada.
Edasi lugemiseks:
Digipaketiga saad lugeda kõiki Õhtulehe, Naistelehe, Tiiu, Nipiraamatu, Kodukirja, Toidutare, Eesti Ajaloo ja Kalale! Looduses artikleid. Lisaks saad lugemisõigust jagada 4 sõbraga. Tellimus olemas? Logi sisse
8 KOMMENTAARI