Mattias Tammet 25. oktoober 2016 04:00
Laevakanalit täidavad sodiga kõige kiiremini praamide sõukruvide keerised. 

Laevakanalit täidavad sodiga kõige kiiremini praamide sõukruvide keerised. 

Kui kõik õnneks läheb, on täna hommikuks Rohuküla–Heltermaa laevatee kõige kriitilisem koht süvendatud ja suured laevad pääsevad sealt tunduvalt madalama veega läbi kui seni. 

Tegelikult on seda võib-olla liig nimetada süvendamiseks. Pigem on see senise sügavuse taastamine. Tõsised süvendamistööd tehti Väinameres juba tsaariajal, pärast seda on aeg-ajalt tarvis kanaleid või kraave tühjendada. 

Edasi lugemiseks:

VÕIDA RAHA!

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • 7 digiväljaande lugemisõiguse
  • Üle 1300 tellijale mõeldud artikli kuus
  • Jagada tellimust 4 sõbraga
  • Võimaluse võita 100 € lisatulu kuus
Näita vähem
1 € / kuu11.99 € / kuu
-92%
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
3.99