Eesti uudised

Ilves tahab, et riik edaspidigi Ärma talu kulud kataks (380)

LISA KOMMENTAAR

Peueht 28. oktoober 2016 00:01
Tule taevas appi. Seab ennas kõrgemale kui EESTI RAHVAS. Iles on ikka pesueht pätt, tema ülbsel pole piire.
Kõlvatu moraalitu president 27. oktoober 2016 15:33
10 aasta pärast saab rahvas teada ,miks soovis Ilves presidendiks saada.Tegelik pale oli aga moraalitu kahenaisepidaja rahaahne petis ,kes tuli rahva ette paberilt moraali lugema samal ajal sepitses riiki paljaks petta.Varsti tabab teda aga tegude tagajärg.
Penskar 26. oktoober 2016 17:22
Häbi on lihtsalt sellist jama lugeda. Sm THI peaks erankorras eesti kodakondsus ära võetama ja riigist välja kupatama.
ILVESE sõimajad ja laimajad PIDAGE MEELES: 27. oktoober 2016 23:47
ILVESE sõimajad ja laimajad PIDAGE MEELES:
rnold Rüütliga seotud MAJANDAMISKULUD 2015.aastal:
- 80 760,09 eurot - Arnold Rüütli heaks töötavate inimeste töötasud
- 594,23 eurot - administreerimiskulud
- 11 913,55 eurot - lähetused
- 30 489,45 eurot – kinnistute majandamine
- 22 512,81 eurot - sõidukite ülalpidamine
- 682,75 eurot - infotehnoloogia ja kommunikatsioon
- 1196,53 eurot - inventar
KOKKU: 148 149, 41 eurot
LISAKS: 819,50 eurot + käibemaks – Auto IGAKUUNE maks
Aastas: 819,50 x 12 = 9834, 0 eurot
KOOS AUTOGA on kulud aastas üle 160 000 euro!
Arnold Rüütli käsutuses on veel bürooruumid Tallinnas Kadriorus Rohelise aasa tänaval.
Arnold Rüütli kasutusse on antud Riigi Kinnisvara AS omandis olev kinnistu koos elumajaga Tallinnas aadressil Kaare 10. Kinnistu haldamisega tegeleb RKAS ja kantselei tasub haldus- ja tarbimiskulud.
Kinnistusregistri andmetel kuulub president Rüütlile maja Tartus Ilmatari tänaval, korter Tallinnas Lydia Koidula tänaval ning kuus maatulundusmaa kinnistut Saaremaal Laimjala vallas. Saaremaa kinnistute kogupindala on üle 52 hektari.
a meie riigis 25. oktoober 2016 21:01
käibki nii. valetamine ja petmine on eimeen. eriti petavad ja vassivad tööandjad.
pildiltki näha, 25. oktoober 2016 14:56
et see tüüp on iga väääga pika näpuga - pikanäpumees-ärmataja.
riigiisade eeskujud 25. oktoober 2016 14:54
Mis muud kui kõik naisi petma ,riigilt raha välja petma.Sellist eeskuju andis ju president .
Paberid ju kõik ilusti kenasti vormistatud,mis on silmapete.Tegelikult on kõik saast.
olen ka jõudnud samasse seisu, 25. oktoober 2016 15:10
et riigiisad on ju eeskujuks meile. Tuleb hakata petma ja võtma, peaasi et JOKK oleks.
Sellist Eestit ei tahtnud mina küll, sellist kus riigimeeste pättused tagant järele välja tulevad ja karta on, et paljud asjad veel avalikkuse ette toomata.
Pole enam ju meie kallist Eesti riiki, sellest on valitsev võim teinud mingi brüsseli satelliidi. Kuidas ma saan sellest riigist enam lugu pidada kui siia on nii palju kutsumata tulnukaid toodud ja veel tuuakse, kelle eest seesama riik hoolitseb kordades rohkem kui oma inimese eest. Seega tulebki normid ümber hinnata ja ärmatama asuda.
olen ka jõudnud samasse seisu, 25. oktoober 2016 15:27
et riigiisad näitavad ju eeskuju meile. Tuleb hakata petma ja võtma, peaasi et JOKK oleks.
Sellist Eestit ei tahtnud mina küll, sellist kus riigimeeste pättused tagant järele välja tulevad ja karta on, et paljud asjad veel avalikkuse ette toomata.
Pole enam ju meie kallist Eesti riiki, sellest on tehtud mingi brüsseli satelliit. Kuidas ma saan sellest riigist enam lugu pidada kui siia on nii palju kutsumata tulnukaid toodud ja veel tuuakse, kelle eest seesama riik hoolitseb kordades rohkem kui oma inimese eest. Seega tulebki normid ümber hinnata ja ärmatama asuda.
huivamdam 25. oktoober 2016 07:41
ilves on looduses kiskja. mida sellistega tehakse?
Penskar 65+ 24. oktoober 2016 23:54
Lp. õhtuleht, ma oleksin väga rahul ja õnnelik, kui te teeksite artikli mõne erapooletu eesti teadlasega, kuidas on võimalik, et 21saj. teenib üks inimene 278eur. kuus (see on minu pins, ) Aga üle maailma teenivad : näitlejad, sportlased, ärimehed jne. ühes minutis ulmelised summad, ehk tuleks väike spikker meie järelkasvule abiks.
ma vastan lgp. penskar 25. oktoober 2016 21:12
mida suurem palk seda suurem pension tulevikus. kui palju on eestis suurepalgalisi ah. selleks hoitaksegi meil keskmiseks palgaks 500et sul ei tekiks tulevikus tahtmist pensionile minna. sa pead edasi töötama ja täitma odavad töökohad ära. sellega ei pea jälle tööandja palka kõrgemale tõstma. see on ring. ja sellest ringist välja saad kahel võimalusel. üks panna riigist jooksu, kaks ise tead.

Skabar. 24. oktoober 2016 18:37
Mis meil Eestis viga elada , et ainult kirute. Las presidendid teevad mida tahavad, vaadake mis endisel ukraina presidendil oli. Mi on vene presidendil ning keegi ei julge iidsatadagi. Venemaal oles see ajairjanik ammu koristatud olnud mullatoidul. Ärge sõimake IIlvet kes ei ole milleski süüdi, sõimake merd hauda kes on selle kõik teinud kes tõi Ilvese siia ja on kõik tea poolt pukki sätitud. Olen küll venelane siin Eestis sündinud kuid kaitsen ainult Eestit ja Eesti rahvast. Tulge vaadake mis venemaal toimub siis ei taha enam midagi ega millestki rääkida. Miks merest ajakrjanikud ei räägi kui ehitusmaterjalid kõik toodi rekadega rootsist ja mis te mõtlete, et tema oma raha eest või-. Ikka Sinu maksumaksja raha eest. Huvitv mis venemaal räägitakse, et Eesti tahab euroopa liidust välja astuda. Kõike head kõigile.
exceli tabel 25. oktoober 2016 00:17
enne kui Ilvest kiruda peaks olema võrdlus laual-palju tema üks aasta presidendina riigile maksma läks ja palju teistel ning ükskõik, kui keeruline see THI majandamismudel ka polnud, annab ikka summad välja tuua. Sinnamaani, kuniks seda tabelit pole on see senine hala üks kilplaste oig ja soig. Iseenest on see ka õige, et keegi ei saa santi sundida presidenti pidama, kui vahendid puuduvad aga nagu näitas elu võis Obama ja Merkeli külaskäikudest, kriitilisel momendil, rohkem kasu olla, kui mitmest_setmest hambuni relvis diviisist. Arvate, et Obamal polnud muud midagi targemat teha, kui Eestisse kihutada või et kui Ilvese asemel oleks keegi teine presidendiks olnud, oleks maailma võimsad Eestit väisanud-arvake edasi.
Mis Ärmasse puutub, siis ootaks enne auditi ära ja siis hakkaks halama aga ka enne alamist võtaks äri ja tagastamatute toetuste vallas järelaitamistunde, et päris jampsi kokku ei vahutaks
tõepoolest 25. oktoober 2016 01:34
lõpetame virisemise - kui ilvesel poleks lastud "seaduslikult" varastada, ui ta teile obaamat näidanud oleks.
eesti kodanik 24. oktoober 2016 17:10
imelik miks eesti riik maksumaksja kulusi ei kata.
kui 24. oktoober 2016 15:38
Ei jaksa nii suurt talu ülal pidada, siis müügu maha. Kui ise ei viitsi taluperemehena tööd teha ja sellejaoks riigirahade eest sulaseid peab edasi rentima, siis pole see mees mingi mees
kuda see Laar kunagi ütles 24. oktoober 2016 22:49
Kes ei jaksa või ei oska talu pidada ,lõpetagu vaevlemine ja mingu selle taluniku juurde sulaseks ,kes oskab talu pidada. Nii lihtne see kõik ju ongi.
aga 24. oktoober 2016 15:06
äkki peas ka lätist toetust küsima.
isapalka 25. oktoober 2016 01:36
must huumor 24. oktoober 2016 14:17
Onu Ilves TAHAB .et riik edaspidigi Ärma talu kulud kataks?
Väga Lihtne 24. oktoober 2016 14:04
14:04-le 25. oktoober 2016 00:48
ILVES = RÜÜTEL. Mõlemad on VÕRDSED ja peavad ka SAAMA seadusega ettenähtud hüvitused! Võite haukuda, kraaksuda, ruiata või köhida palju tahate - see EI MUUDA mitte midagi!
Haigete kisa tuleb lõpetada! 24. oktoober 2016 13:25
Praeguseid Rüütlite üüratuid kuluhüvituste summad
on ju meedias kõik must-valgel kirjas olnud.
Ainult need EKRE AUESIMEHE ja ekspresidendi Rüütli meeletud kulusummad vaikitakse ekrekesikute poolt täielikult ju maha.
Veeretatakse vaikselt vaiba alla...ja kõik!
Aga kus sõimatakse, laimatakse ja mõnitatakse härra Ilvest selle eest , et tema julgeb samasuguseid hüvitisi soovida ja kasutada.
Veelkord siis-
Ekspresident Arnold Rüütliga seotud kulud olid presidendi kantselei jaoks aastal 2015 kokku 148 149,41 eurot.
Võrreldes varasemate aastatega kulud Rüütlile veidi suurenesid. 2014. aasta kulud olid 142 096,24 eurot, 2013. aasta kulud 127 679,01 eurot ning 2012. aasta kulud 126 639,44 eurot.
Arnold Rüütli heaks töötavate inimeste töötasudeks kulus eelmisel aastal 80 760,09 eurot.
Arnold Rüütliga seotud majandamiskulud olid 2015. aastal 67 389,32 eurot.
Sellest moodustasid administreerimiskulud 594,23 eurot,
lähetused 11 913,55 eurot, kinnistuste majandamine 30 489,45 eurot,
sõidukite ülalpidamine 22 512,81 eurot,
infotehnoloogia ja kommunikatsioon 682,75 eurot ning
inventar 1196,53 eurot.
Eksresident Arnold Rüütli kasutusse on antud Riigi Kinnisvara AS omandis olev kinnistu koos elumajaga Tallinnas aadressil Kaare 10. Kinnistu haldamisega tegeleb RKAS ja kantselei tasub haldus- ja tarbimiskulud.
Rüütlil on kasutada Volkswagen Sharan 1.4 TSI DSG Comfortline Bluemotion. Leping sõlmiti 2015. aasta kevadel toimunud hanke tulemusena Rentest ASiga kaheks aastaks. Lepingu igakuine makse on 819,50 eurot, millele lisandub käibemaks
Ekspresident Arnold Rüütli käsutuses on veel bürooruumid Tallinnas Kadriorus Rohelise aasa tänaval.
Ametist lahkunud presidendi ametipension on 3966 eurot kuus, mida saab ka Arnold Rüütel.
13:25-le tervitusi Jämejalga tervele 24. oktoober 2016 14:03
Mida sa haige karjud siin, mine oma epistlitega sinna Raie pimedasse kohta ja ära juhani moodi siin m...se.Vaat, mis me nendelt eliitidelt kõik õppinud oleme, uhkusega kasutame sinu vastu.Põrutaks neid hellitusnimesid sulle sadu ritta , nõnna uhkusega rinnas.
24. oktoober 2016 19:45
eks see kusikas ikka kiljatab suurest valust, keda kivi otse makku tabas...naer
14:03 25. oktoober 2016 00:49
vaata haige kisa 25. oktoober 2016 01:39
See Mees oli President, mitte resident ja "tööandja" on kaugelt maalta.
tõesti 24. oktoober 2016 13:23

leo 24. oktoober 2016 13:19
Nõukogulikul okupatsiooniajal räägiti ühte anekdooti, mille pealkiri oli Elagu seltsimees Breznev. Käib järjekordne kompartei kongress ja Breznev peab kõnet. Järsku jälle rögistab ja teatab, et partei targal juhtimisel tõstetakse järgmisel viisaastakul keskmine palk sajalt rublalt saja viie rublani. Selle peale tõuseb keegi saalist ja hüüab: " Elagu seltsimees Breznev.." Loomulikult kestvad kiiduavaldused. Kui need läbi saavad, hüüab jälle sama tegelane: " Elagu saltsimees Breznev.." Kestvad tormilised kiiduavaldused. Kui ka need läbi saavad, siis kolmas kord sama lugu. Tormilised kestvad kiiduavaldused , kõik tõusevad püsti jne. Naaber tonksab karjujat, et aitab, tahaks juba nagu puhvetisse sööma ja jooma minna. Selle peale karjuja vastab, et teda ei lasta lõpuni rääkida. Tahab öelda, et elagu seltsimees Breznev ise selle palgaga ära. Elagu meie expresident T. H. Ilves ....
Ilvesega ei ole siin mitte mingit ühist, aga see on 24. oktoober 2016 14:06
Hea kommentaar Savisaare kohta.
Ainuke kurb lugu on see, et Saviaare kuldse ajad on lõplikult möödas!
Aga 24. oktoober 2016 12:39
see sahkerdamine käib meil ju mujal ka. Sinna, kus mul on asja olnud, ei ole muudkui üks mõttetu jura ajamine. Nüüd see haldusreform, muidu ametnikud ei loobu oma kohtadest, kui rahapärg kaelas. Kas olete valla revisjonikomisjoni akte näinud? Super kord! Ja kui siis mõni sent makse liigutatakse, siis ma panen küll raadio kinni, no nii häiriv. Ja nüüd see Ilvese jama. Ja kui palju ebaausut ja sahkerdamist ja kui palju ametnikke hülbib heaolu ringpotist! No kes ikka tooks selgust!
123 24. oktoober 2016 12:21
abikaasat kahju muidugi .eks see saab ka kunagi oma laksud sealt kätte ja näeb kellega tal tegelikult tegemist oli-alati naeratav me eks riigipea.lihtsalt jube lugu.
paragrahv 24. oktoober 2016 12:18
Selle seaduse oleme meie kõik , kui riigi kõrgeim võimu organ ,ise koostanud ning vastu võtnud. Pole nagu põhjust kellegi kallal närimiseks.
Seadus on seadus 24. oktoober 2016 12:30
Kõik see kord oli kehtestatud ammu enne härra Ilvese presidendiks saamist. Ajakirjanikud on vist kuu peal olnud... President Ilvese pidev laimamine paistab mõnedele lausa teenistuseks olema.
variserid 24. oktoober 2016 13:16
Loomulikult olid need seadused juba enne Ilvese presidendiks saamist ja ka nüüd, peale tema lahkumist juba olemas.
Ekspresident Arnold Rüütel naudib juba rohkem kui 10 aastat neid hüvitisi ja soodustusi.
Aga selles ei piiksata ei Vasli ega muidugi ka mitte ekrekesikutest palgalised kommenteerijad.
See Ärma teema ehk härra Ilvese mahategemine on ju selle ajakirjanik Vasli või vassiili tõmbenumber ehk "kont", mida ta juba pikemat aega siin nendele, justkui marutõbistele ääemuslastele purelemiseks ette on visanud.
Sellised on äärmiselt vastikud variserid!
Jaan 24. oktoober 2016 11:49
Üks koht on veel siin Eestimaal , kus need puugid rahvast imesid. http://kinnisvaraportaal-kv-ee.postimees.ee/vaadake-kindlasti-ka-maja-tutvustavat-videothttpsw-27605.... Selle maja võiks ka muuseumiks teha ja rääkida rahvale, kuidas meie riigi isad on raha välja pumbanud ja varastanud. Alates Tunne Kelami klaveriga ja lõpetuseks kui Ojuland suure vaheltkasuga ta algul ära ostis ja pärast maha müüs. Vahepeal ka Ilves imes raha maksumaksjalt.
Palun, jätke Tunne rahule 24. oktoober 2016 13:50
sest tema viis klaveri ju tagasi.
keegi 24. oktoober 2016 11:26
Kas tõesti mingeid piire enam ei ole. Milleks üldse presidenti vahetada, kui kõik makstakse ka peale ametist lahkumist kinni. Oleks arusaadav mingi kindel summa iga kuu, mida hüvitatakse. Näiteks 430 € peaks olema piisav. See on tavainimese miinimumpalk ja sellelt lähevad veel maksud ka maha. Ja EAS-i laen maksku ka tagasi, nii nagu seda peavad tegema teised. Kas reeglid ja seadused EAS-l on vastavalt staatusele erinevad?
JULM 24. oktoober 2016 11:21
olin alati lugupidanud ja austanud teda.kuna ta oli nagu peab.kuid kahjuks pean nüüd rängalt pettuma,kuna nüüd siis lõi välja inimese tegelikkus.kahju muidugi ,et SELLINE pidas me riiki vaikselt.pole kunagi kahe tagumikuga tegelased meeldinud.nüüd siis näete seda tsirkust ise poliitas must-valgelt.see kuidas ta viimasel ametipäeval seal toompealossis uksega sai ja ma ei usu ,et seee niisama oli.ju siis pidi see midagi tähendama.aga kurb siiski.olen tugevalt pettunud SELLISE riigipea üle.loodame ,et uus tegija president on supper.aga jh ,kurb siiski :(
Rahva teener 24. oktoober 2016 11:28
Presidendid peaksid läbi lugema oma ametijuhendi ja veenduma, et seal ei ole isikliku kinnisvara-arenduse kohustust!
ähhh!!! 24. oktoober 2016 12:02
oli nagu peab!!??
kas selfie tegemine kõnepuldis on nagu peab? ja väike tüdruk ootamas edeva nässi kõrval on nagu peab? ja kas ülimadal presidendikampaania eelmist rüütellikku presidenti laimates oli nagu peab? rüütellikkuse all mõtlen, et Rüütlid ei andnud kohtusse oma haige tütre ära kasutamist kuigi paragrahv abitus seisundis inimese ärakasutamise kohta oli olemas
meenutab orjanduslikku korda kus peremeestel oli kõik lubatud, uus president on selles suhtes demokraatliku riigi vääriline, et katab oma niigi kõrge palga juures ise kõik kulud
Arutleja: 24. oktoober 2016 11:19
Huvitav uudissõna: puukpresident?

Arvo. 24. oktoober 2016 11:18
Huvitav kui president Ilvest kiidad ei lähe kommenbtaar läbi. Näete nüüd milline on õhtuleht.
Mina olen seda ammu täheldanud. 24. oktoober 2016 12:33
Õhtuleht käib lausa Tallina TV-ga ja Sputnikuga ühte sammu. Kuhu veel?
sa siin ainuke, 25. oktoober 2016 01:46
kes neid sputnikuid vaatab ja võrdled. Vastavad instantsid peaks sind uurima.
Kinderstube 24. oktoober 2016 13:52
A mine postimees.ee, sealne ametist lahkunud juht lõi sinna ju kultuurse keskkonna..
Arvole, 11:18 ja 12:33-le 25. oktoober 2016 00:52
Moderaator on Simsoni bande poolt paika pandud! Ka ajaleht "Kesknädal" võeti jõuga üle...!
ps 24. oktoober 2016 11:07
raske sogane viha vohab siin-masendav.
!!! 24. oktoober 2016 11:20
Jah, muidugi masendav! Oleks ju nii ilus,kui rahvas oma auväärt presidendist vaimustuks ja talle innustunult aplodeeriks ning talle halleluuja laulaks! Inimene jättis hea ameerikamaa elu, et tulla kehva palga peale siia, seda väikestväiklast rahvast teenima, tegi seda truult ja ennastsalgavalt lausa 10 aastat ning selline on siis tänu!
Nagu RAHVAS, nii ka PRESIDENT! 25. oktoober 2016 00:54
Vana TÕDE: "Iga rahvas on OMA valitsejaid VÄÄRT!" Nagu on rahvas, selline on ka president!
just 24. oktoober 2016 11:21
Ja põhiandmed on puudu, et kui palju Eesti riik kulutas`president THI`le aastate lõikes ja kui palju teistele presidentidele nii nende presidendiks oleku ajal, kui ekspresidendiks olekul.
Infot tegelikult pole aga kisa on taevani. Küberkaitse ka puudub, ei tea, kas puutini troll lõugab ja solvab või oma lihtsameelne kilplane on aktsioonis
11:07 24. oktoober 2016 11:33
Onu Tommi "onnike"vajab miljoneid ja sugulase kaitset siin m....seda ja eelmisi vabaduse toojaid sõimata.Seda see Rüütli põlvkond ju on ja kes pole nõus nende lastelastelt võetava obrokiga ämeeriklase kasuks.Ikka vähe, kasvõi tankiga üle-olgu olla.
Arvole 24. oktoober 2016 18:54
Või et kiita? Kas sa ei tea, et põhjakorealaste isake noor Kim keelas oma riigis ära sarkasmi. Rangete kriminaalkaristuste ähvardusel. Meie omad vtavad ilmselt kah šnitti.
Arvole, 18:09 25. oktoober 2016 00:56
Moderaator OMAVOLITSEB ja tal on "omad, KE ja EKRE reeglid"!
nojah 25. oktoober 2016 04:42
jutuksoleva presidendi kiitmine jätaks keissist vale pildi nagu ka presidentide ülalpidamisele aastate lõikes kulunud summad. Kuiv ja kiretu tabel paneks asjad paika, kes ja kuidas on priisanud v siis kokkuhoidlikult hakkama saanud.
Ärma on omaette teema ja sellest võiks jahvatada alles peale auditit.kui siis on veel põhjust
Neiu 24. oktoober 2016 11:00
President peaks oma suure teadmiste pagasis teadma kui palju vaeva näeb üks töötaja et maksta makse. Sellinne välismaa inimene ei sobigi meie väiksesse Eesti kollektiivi priiskama
ei pea ta midagi 24. oktoober 2016 11:21
tema teab vaid seda ,millised kohustusi peab,maksude näol, rahvas tema ees täitma.
AI AI 24. oktoober 2016 10:58
kas ei tuleks see JOKK TARISTU MAALETOOJA rahva raha raiskaja´´śandipalgaga president hoopis
soola leivapeale TARTU VANGLA SAATA
10:58 25. oktoober 2016 00:57
Ökki tuleks hoopis SIND vanglasse saata...? Lõksutad liiga palju oma lõugu...!
Johanna 24. oktoober 2016 10:48
Detsembrikuises JÕULUTUNNELis võiks puukpresidentidele üldrahvaliku korjanduse teha.
Oh hädapätakaid- vaesekesi, ei tule omadega välja, aga riiki oskasid juhtida küll!
Vanasti käisid sellised vallasandid külakorda...
mn 24. oktoober 2016 10:36
Kogu see majade, kodude, prouade ja ämmade ülalpidamine tuleks lõpetada ning selleks on vaja seadust muuta! Saagu oma ametipensioni ja asi mott, see on piisavalt kõrge, et mõnusalt ära elada. Probleem on lihtsalt selles, et neid seadusi EI TAHETA muuta, sest nänni otsas on "väljavalitutel" mõnus elada. Rahva rahast neil poogen ning lastehaiglatele jne lunitakse annetusi vaese rahva käest. On ikka riik!
??? 24. oktoober 2016 10:46
Aga kes muudaks? Kas rahvas? Rahval pole ei seaduste algatamise ega referendumi õigust! Ega sa ometigi ei oleta, et need 101 poliitbroilerit? Nemad juba rahva käest nõu ei küsi ja ega nemad ise ei maksa. Teiste rahakoti peal on kerge heldet onu mängida.
Kilekott 24. oktoober 2016 10:51
Väga õige! Samamoodi on poliitikud välispankade nänni otsas. Neile on see kasulik aga riigist kaob rahva raha 3 miljonit päevas!
http://ekspress.delfi.ee/kuum/valispangad-viivad-eestist-valja-ule-miljardi-euro-aastas?id=71905827
no ja mis siis 24. oktoober 2016 11:22
kas meil siis raha juba otsas või ?
püha lihtsameelsus 24. oktoober 2016 11:23
kui välispangad siin poleks siis oma pangad käiks pankrotis nagu leeenin vangis-üle aasta üks
kalev 24. oktoober 2016 12:30
Lihtsameelne oled sa ise.Tee endale tänapäevase käputäie globalistidele kuuluva panganduse ja rahaloome olemus selgeks ja saad aru,miks kõik riigid tohutult võlgu on ja kes tegelikult maailma valitseb.Alusta siit.
http://www.tallinnatv.eu/index.php/saated-sarjad/arutelu/motleme-taas/10679-2016-10-18-motleme-taas
püha lihtsameelsus 24. oktoober 2016 12:41
idatsoonis pole ükski pank kaitstud organiseeritud kuritegevuse karvase käe eest. Kombeks on ka mõni pankrotti läinud panga juhtivtegelastest risti lüüa aga kuhu raha tegelt on läinud, tont seda teab. Viimane suurem pank lasti Moldaavias vastu taevast ja otse loomulikult kaasnes sellega lihtsameelsete hoiustate ´riikipööravad massmeeleavaldused.
Niiet, tänage õnne, et välispangad kohal, nende peale puutinipuukide hambad ei hakka, muidu lõigatakse Sarmaatia lagendik vabsee raharinglusest välja kõigi kaasnevaga
Vanaema maalt 24. oktoober 2016 10:18
Eestimaa "moraalimajakad" nõuavad, käsivad, sunnivad riigil teha asju, kus puudub igasugune au ja moraal. Kus enne kohtuotsust tuleb saali Nilsson lilledega oma naisele, sest õigeksmõistev kohtuotsus oli juba ammu temale teada.Selliseid majakaid me vabas Eestis ootasimegi või???Ärma OÜ teenib raha ja meie maksku peale veel elulõpuni, õudus kuubis. Vastne president peaks sellistele asjadele tähelepanu pöörama või on temalgi au nende eelmiste majakate järgi joonduda.
10:18 25. oktoober 2016 01:00
Kui sina, vanaema, neid asju oma lolli peaga EI JAGA, siis ära roni siia risustama kommentaariumi...!
FEDJA 24. oktoober 2016 10:08
vana idamaa tava,endine valitseja kallatakse üle pruuni ollusega mida nimetakse lasteaias kakaks.
fedjake... 10:08 24. oktoober 2016 10:22
..isegi sinu moraal on ÕL nõudmisel muutunud.Rõvedustest on peenemad väljendid saanud, kuid mõte jääb samaks-kiunuda ja ülbitseda iga kommentaari järel, madal tase.
aga 24. oktoober 2016 11:25
kus siis see paljukiidetud kübrkaitse on

mina 24. oktoober 2016 09:53
Mida sa Ilves veel ei taha, niigi 10 aastat oled rahva seljas liugu lasknud. Enam ei saa pidama vöi?
24. oktoober 2016 10:09
see on kõigi juutide mentaliteet !
Tühi maa 24. oktoober 2016 10:14
Tundub, et see VIP ei tea üldse, mis väljaspool rikkurite losse ja Ärmat Eestimaal toimub?
! 24. oktoober 2016 10:49
Muidugi. Tema jalutab mulgikuues oma suurtalus ringi. Siis veel Kadrioru lossis ja Roosiaias. Ning välisvisiidid.
Vanasõna 24. oktoober 2016 10:17
Mulk 24. oktoober 2016 09:45
Sa mees ei ole enam president. Sa oled tavaline ametnik ja sul puudub igasugune õigus nõuda enda ülalpidamist.
24. oktoober 2016 09:53
sellega mulgi väljaütlemidega on nõus kogu eesti rahvas !
10:35lõpeta ooorava troll 24. oktoober 2016 11:25
KÄIKL kogu täiega pärapõrgusse, ära oled tüüdanud, va vastik sigudik.
Moraal 24. oktoober 2016 09:31
Tuleb võtta ja välja pigistafa kõik, mis on aga võimalik. Elagu ärmatamine!
võrdsetest võrdseim 24. oktoober 2016 09:45
Maa-ameti kaardilt selgub, et Viljandimaal asuva Toomas Hendrik Ilvesele kuuluva Ärma talu kinnistu juurde kuulub ka tükike Kariste Väikejärvest, samas kui teiste järve ääres asuvate kinnistute piirid lõpevad järve kaldal.
täieline ebaõiglus 24. oktoober 2016 10:11
Kogu see väikejärv oleks pidanud kuuluma meie presidendile. Vaid nii oleks olnud aus ja õiglane.
Irooniliselt 24. oktoober 2016 11:22
E saa rahvas irooniast aru!
Mileina Jõgi,Harjumaalt 24. oktoober 2016 09:30
Vaata aga vaata,milline õgard oliIlves,ikka talle vähe ja aina tahab juurde saada,või maksumaksja peab ka edaspidi tema Härma talu orjama,kus on alles tyyp!!!Ja küll valitsus ka annab sinna.Kurb oli täna lugeda lehest,et riik keeldus 9800.-eurot andmast Piirissaarele,põlengute korrastamiseks.Ja see tahab olla meie valitsus,demokraatlik,aus ja kõiki austav.Kurrat,ma ütleksin sellepeale.Ilvesel peaks olema häbi lunida seda raha omakasupüüdlik mõlakas!!
PS! 24. oktoober 2016 09:29
Nüüd on tal aega küll ja proovigu 300-400 euroga ära elada ning villat majandada nagu enamik eestlasi! Proovigu ja jagagu kogemusi!
??? 24. oktoober 2016 09:40
Vabandust, kust sa selle võtad? Presidendi ametihüve seadusest pole kuulnud? Eripension 75% kehtivast presidendpalga määrast, seega peaaegu 4000 eurot kuus. Eisinduskulud nii ekspresidendile kui ka esileedile - veel kokku nii paar tuhat. Kord aastas veel lisahüvitus ühe kuupalga ulatuses.
Siis kõik muu. Eluasemekulud. Ja tema valib muidugi ülikuluka Ärma talu, see on tema õigus. Riigi poolt veel ka ametiauto, kütus ning sohver. Turvateenus. Oma bürooruumid, vastav tehnika ning sekretäripreili peale selle, riigipalgal muidugi. Ning lõpuks ülimalt ebamäärane ning laialivalguv "ja muud põhjendatud kulutused", mille alla annab paigutada ükskõik mida. Õpi, student!
lord ! 24. oktoober 2016 09:51
seda me tahtsimegi. Nii arvas ka Arnold ! Aeg on küps aadlisesiuste taastamiseks. Siis poleks matsidel enam õigust siin lärmata.
ajakirjanikele tööd 24. oktoober 2016 09:27
Nüüd oleks vaja ka kogu Ieva ärid ja KV ja muud varandused lagedale tuua,et oleks selgem pilt .Huvitav oleks teada palju Ieva enne endale varandust krahmanud on ja imestama paneb see,et kõike tehakse töö kõrvalt.Lapsed on ainult ette lükatud kilp nendega ei tegeleta üldse.Ehk on paarike lihtsalt rahva meelelahutajad ärihaid.
no aga mõelge ise 24. oktoober 2016 09:24
Kui palju ikka Toomas on meie heaks teinud.10 aastat puhkusteta tööd . Meie riigi maailmakaardile viimine. Heaolu, rahulolu, turvalisus,rahva õleüldine rikkus ,need kõik on ju tema tehtud tööd iseloomustavad märksõnad.
Kurvaks teeb aga see, et kui miinimumpalgaga eestlane ei suuda enese hambaid enam ära parandada ja rikas riik toetab teda hammaste ravimiseks 30 euriga aastas, siis mittemidagi tegevatele ekspresidentidele makstakse 140 000 euri aastas , pluss veel abikaasade tasud. Kuhu selliste kaalutletud otsustega ikka edasi kulgeme?
Nüüd aga kui ta tahab ka hakkata meie moodi rahuliku ja heaolu nautiva taluperemehena oma isade maal edasi elada, hakkate teie temale näpuga näitama . Häbi peaks teil olema.
!!! 24. oktoober 2016 09:44
Me oleme selle talle kõik võlgu, kas või juba temale põhjustatud stresside, moraalse kahju ning kannatuste eest. Meenutagem, kui sageli ta pidi lausa välja ütlema, kui häbi tal on eesti rahva pärast! Kandis ju tema riigipeana meie väikese ja tigeda rahva pärast moraalset vastutust. Seega - väga tervistkahjustav töö oli!
seadus on selline 24. oktoober 2016 09:22
riigil on teatud kohustused presidendi ees ka peale tema ametiaja lõppu , seega tõsi see on et tuleb maksta need kulud .
! 24. oktoober 2016 09:46
Selle seaduse on teinud poliitbroilerid, kes kõik sisemas on lootnud ükskord ise presidenditoolile jõuda ning siis ise kõiki neid hüvesid nautida. Mis viga rahva rahakoti peal head onu mängida!
valija 24. oktoober 2016 09:54
seadused on muudetavad kuna täna on veel rahvas kõrgema võimu kandja või äkki ei olegi enam ?
valijale 24. oktoober 2016 10:16
Sellel ",kõrgema võimu kandjal" pole praktiliselt ei referendumi ega seaduse parandamise algatamise õigust. Kogutagu kas või 100 tuha allkirja. Meie eest mõtlevad hoopiski 101 ülitarka isakest ning emakest. Ning isegi nende endi valimine on väga hägune. Kus häälte ülekandmise hookuspookusega langevad välja tuhandeid hääli kogunud, kuid see-eest sisse on saanud ka vaid mõnekümne häälega. Ja see e-hääletus on üldse üks tume maa.
mõtlik 24. oktoober 2016 10:36
Kui kõrgema võimu kandjal pole võimu midagi teha või muuta , siis ta ei kannagi enam ei võimu ega ka võimuga kaasnevat vastutust .

nojah 24. oktoober 2016 09:13
neist artiklitest ja solvavate kommentaaride laviinist ei saa enne sotti, kui iga solvaja kirjutab oma nime alt.
Ps, kui iga solvangu pealt laekuks väike summa, oleks Ärma talu peremees elu lõpuni jõukas ja lugupeetud mees
ise ka aru saad 24. oktoober 2016 09:24
kui rumal su jutt on!!!! Unista edasi! Maksumaksjaid on solvatud ja tögatud juba piisavalt, aitab!
to nojah 24. oktoober 2016 09:47
Ei saa ju kõike tööd politsei eest ära kah teha!
kyberkaitse 24. oktoober 2016 11:32
see solvatu enda otsustada, kas suudab anonüümset solki taluda või võtab midagi ette
Häbematu 24. oktoober 2016 09:03
ah, võtku parem Trumpil käest kinni ja mingu vaadaku naisi parem ameerikas
Palun selgitust 24. oktoober 2016 09:00
Kas sõna " möla.kas" on ebaviisakas väljend või siiski mitte? Mul tuleb ühe pika alahuulega mehega seoses kogu aeg just see sõna pähe.
aga palun 24. oktoober 2016 09:05
ära vahi nii palju peeglisse
09:05 24. oktoober 2016 10:32
Kuidas sa Juhaniga räägid, käsid siin peeglisse vaadata.Need on meie moraalimajakate hellitus sõnad.Siim Raiel pime koht , Juhanil rahvas m...liseb, Ilvesel rassistid, nii tavaline rahvapoole pöördumine, mis kehtib ka sinule endale, mis sa siin m....d?
Juhan 24. oktoober 2016 11:34
on täitsamees, see selleks.Aga keerutajad variserid, kes lähevad teiste hädast omale profiiti lõikama ongi pimedasse kohta saatmise ära teeninud
aga palun- ile 24. oktoober 2016 12:37
No mis mina, mats nagu ma expresidendi silmis olen, ka peeglist tean. Samuti pole mul teatud ülimuslikule rahvusele omast töllmokka ja kottis silmi, seega madalam kui muru.
11:34 Ärma hädasolijale, kust rahvas tahab profiiti 24. oktoober 2016 14:18
No mida sa siin siis keerutad, kus need profiidid on, mida lõigata rahval, ikka eliit lõikab, kust saab.Las need lõikajad lähevadki sinna oma nõudmistega, kus päike ei paista ega vihma ei saja.Mina tahan, mina nõuan, mina pean saama-põrgu minna.
Jürka 24. oktoober 2016 08:43
Ei noh, see on ikka päris naljanumber.Nagu oleks sellest rahast veel vähe mida sinna sisse on pandud. Kohe näha, et mees on tüüpiline ameeriklane.
Juulius 24. oktoober 2016 08:19
Veelkord vansõna, et raha ei haise, on tõeks saanud maailmatasemel. Eestlaste pärast on häbi aga ega see ei keela veel eestlaste raha häbenemast.
Mirjam 24. oktoober 2016 08:07
Seaduse silmis on kõik endised presidendid võrdsed. 24. oktoober 2016 08:25
Mõttetute laimavate artiklite vorpimine oleks aeg lõpetada.
täpsustus 24. oktoober 2016 09:07
tellija võiks avalikustada
08:25-le 24. oktoober 2016 09:24
Aga siis ei ole ju EKRE ja KE kommijatel kedagi sõimata ja laimata...!
09:24-le 24. oktoober 2016 10:36
Ja sinu nimi olgu kõigepealt siin eeskuju näitamas, teaks, kes esi sõimaja ÕL-s on.Lase tulla, kui julged! Oravate "moraalimajakas" totu.
Jah 24. oktoober 2016 07:55
Jumala abiga on see võimalik.
konsa 24. oktoober 2016 07:40
Ilves tahab, et riik edaspidigi Ärma talu kulud kataks
.-.-.-
kui ilvesel puudus seadusejärgne õigus oma topeltkodakondsuse tõttu olla eesti vabariigi president,
siis ei pea ka telle maksma mingeid hüvitisi
ÕIGLUS peab olema! 24. oktoober 2016 08:46
Kui Arnold Rüütel saab 150 000 eurot, siis peab Toomas-Hendrik Ilves saama samuti
150 000 eurot oma kulude katteks!
500ne koristaja 24. oktoober 2016 09:29
Mina maksan riigile maksusid. Riik toetab mind 30 euriga aastas hambaravil aga pensionil olevale ekspresidendile antakse mittemidagi tegemise eest 150 000 euri aastas.Ei õigust ega õiglust ole enam !
euru 24. oktoober 2016 11:02
Ei ole Eesti esivihakõneleja üle üldsgi võrreldav ei Hr. Rüütli või Hr. Meriga. Pisike täpike kusagil exeli tabeli real ainult.

konsa 24. oktoober 2016 07:34
Ilves tahab, et riik edaspidigi Ärma talu kulud kataks
.-.-.-
kas kellelgi on veel kahtlust PRESIDENDI AMETIKOHA vajalikkusest meie RAHVALE (riigile),
pole presidenti, pole ka selliseid kulusid
uu 24. oktoober 2016 06:35
jube on vaadata nende vanade ahneyte meeste nägusid. Haarata meie väikeselt vaeselt riigilt veel enne surmagi kõik mis võimalik. Rüütel, nii vana ja milline ahnus! Ilves oma varanduse otsas...Lesed surmani ...
Ja riik aina tühjeneb noortest tööjõulistest inimestest.
Saamatud oleme neid aadlikke ülal pidades ja igal aastal annetades eurokese, et abivajajaid aidata.
Radist 24. oktoober 2016 06:31
UUDIS: Ilves tahab, et riik edaspidigi Ärma talu kulud kataks
Võiksin samuti lõõpida, et riik ja korterikulu ja palitu ja hüvitis...
Aga ma ei tee seda! Sest olen harjunud elus ise hakkama saama.
Eranditult sest kommentaatorist, kes, saba jalge vahel, kiunub
siin kui töölis-talupoeg kunagi: ta elagu ja elagu, me suur juht!
Muidugi on elu ilus igal ajal. Kuid seni, kuni sa pole surnud.
Häbi 24. oktoober 2016 06:27
Kujutas tõendus selle kohta et väikesel eestil pole preidente üldse vaja. Rahvas ei kanna seda laristamist välja. Kas Toil häbi ei ole. Niigi saanud tervelt 10.aastat rahva kulul liugu lasta.
lihtsalt 24. oktoober 2016 09:10
kui meile ei kõlba demokraatlikult valitud president, siis suure tõenosega tuleb hakata taluma võõrriigis võimu usurpeerinud presidenti
taat 24. oktoober 2016 10:06
kus sa demokraatiat näed
valimised 24. oktoober 2016 11:38
kes ükskõiksusest jne, valimistel ei osale või laseb ennast salaviina, aegunud kohvinutsu, klaaskommide jm tyhja tähjaga ära osta-see tõesti ei näe demokraatiat
eesti kuninga 24. oktoober 2016 06:22
ülevalpidamiskulud oleks 150000 aastas,kuid 10 presidendi omad on 1,5 milli...
võibolla oleks kuningriik riiski mõttekam?
Õiglustunne 24. oktoober 2016 06:18
SEE EI OLE KADEDUS JA VIHA VAID RAHVA ÕIGLUSTUNNE ON RIIVATUD: SAMUTI KEHTIH KA SEE RÜÜTLI KOHTA. NAD POLE ENAM PRESIDENDID JA NÜÜD PEAVAD NAD SAAMA HAKKAMA OMA ENDA SISSETULEKUTEST, MITTE RAHVA KUKIL ENAM ISTUMA.
appi 24. oktoober 2016 02:05
Kus pal-galised kommijad om asunud Ilvese kaitsele.
Ei jõua ära imestada seda saamahimu.
02:05-le 24. oktoober 2016 03:11
Kas Ilvest peab ainult sõimama ja laimama aga Arnold Rüütli kohta ei tohi midagi öelda, ehki Rüütli KULUD on KORDADES SUUREMAD....!
Oot, oot 24. oktoober 2016 06:08
Sa paned nüüd aastakulud ja kuu kulud ühte patta, nagu me ei teaks, et presidendikantseleil on kombeks kulusid pisendada või hoopis salastada.
Muidugi tuleb ka Rüütli ja Meri lese kulutused ükskord üle vaadata ja need mõistlikkuse piiridesse viia. Ka sealt annab nii mõndagi kokku tõmmata, aga kribada, et Rüütli kulutused on kordades suuremad, no anna kannatust.
Vaata vähemalt pilte Meri ja Miki villadest ja võrdle neid Kaare tänava kökatsiga.
Jõudu 24. oktoober 2016 00:57
Makske maksa, sest tom.bu ilvese e.it ja ta ise on laristajad.

viive 23. oktoober 2016 22:37
Tundub, et Ilvese ahnusel ei ole piire.Kas keegi ei suuda talle selgekd teha, et teda vahatakse ja soovitakse.et ta Eestist lahkuks. Milliseid puuke me küll talume pikki aastaid. Siin tuleks vastutusele võtta ka Riigikantselei töötajad.kes keda kõike soosivad. See on nii sellepärast,et rahval ei ole õigust midagi otsustada.
Viivele, 22:37 24. oktoober 2016 03:12
ILvest tuleb kohelda SAMUTI nagu Arnold Rüütlit! Mõlemad on VÕRDSED!
VÕRDSED???03:12 24. oktoober 2016 10:51
Ära seleta, Rüütlil on vähemalt teened oma riigi ees(vabaduse tooja Moskvast), Ilves vaid rahva sõimaja ja ärmataja.On ikka vaks vahet küll. On sul aimu meie ajaloost ja seosest sellega Rüütli puhul? Sinu kisa siin on ära tüüdanud hingepõhjani. Kui sa seda riiki vihkad, miks siis oled siin, et suurt viha kannad Rüütli peale?
24. oktoober 2016 14:23
Ja minevikuta töll laob miinuseid, kes pole ajaloost kuulnudki.
I.Halasta! 23. oktoober 2016 22:08
Kas oleks juba vöimalik löpetada see kadedus ja viha ?!
Halastan 23. oktoober 2016 23:27
Kui lõppeb rahva raha larisatmine isiklikeks otstarveteks.Maksku oma kulud töötasust mida teenivad,nii nagu teevad enamus Eesti riigi elanikud.
trump 23. oktoober 2016 21:36
Oi kui armas.
Oleme presidendil endiselt meeles. Mis siis, et tohlakad ja kröömud, nõmedad ja häbistusväärsed.
säärane mulk 23. oktoober 2016 21:04
Kui oled mulk ja muidu saad, siis juhust kasuta....No on puuk.
euru 24. oktoober 2016 11:10
Kus sa seda mulki näed?
Ämeeriklane thomas on juurtetu, kodutu, Eesti esivihakõneleja. Kus ta oma kohvri maha paneb, seal ongi tema " kodumaa"!
Janek 23. oktoober 2016 20:39
Perekond Ilvesed!
Teeme nii - diil.
Ning meie tuleme mil heaks arvame, sööme külmkapist, magame hubases voodis, grillime ja chillime oma sõpradega meie ühises tagahoovis. See oleks ju aus, kui me oleme meie koduaeda ühiselt panustanud!
kopikas 23. oktoober 2016 20:12
sugulane 23. oktoober 2016 20:24
HÄRRA TOOMAS HENDRIK ILVES OLI EESTIMAA KÖIGE PAREM PRESIDENT !
23. oktoober 2016 20:50
Pruunkeel ooorav sugulane?
Heldur 23. oktoober 2016 23:44
kopikale, 20:12 23. oktoober 2016 20:40
Arnold Rüütli kulud:
1) 2012. aastal – 126 639,44 eurot
2) 2013. aastal – 127 679,01 eurot
3) 2014. aastal – 142 096,24 eurot
4) 2015. aastal - 148,149,41 eurot
saa oma krdi neetud rüütlist 23. oktoober 2016 21:35
üle juba! Bocki järelmõjud?
21:35 23. oktoober 2016 22:16
SAA ILVESEST ÜLE, HAUKUJA!
23. oktoober 2016 22:45
valija 24. oktoober 2016 08:49
Rüütli igaaastase raha eest saaksid 100 riigikogu liiget igaüks ligi 1500 eurot KULUHÜVITIST....! Milleks see hunnik raha kõik Rüütlile....?
20:40 totuke 24. oktoober 2016 10:54
Du bist sehr bolnoi ili otsen bolsoi durak?
kõigepealt 23. oktoober 2016 20:07
maksku EAS-i rahad tagasi ,puuk selline.
20:07 23. oktoober 2016 20:39
EAS-i rahad peab maksma Evelin Ilves. TEMA on põhisüüdlane!
asi klaariks 24. oktoober 2016 11:42
sihtotstarbeliselt kulutatud toetust ei pea tagasi maksma
Väga 23. oktoober 2016 19:56
huvitav,maksa ise oma kulud ja sa pole keegi et sind peab poputama.Sul tuleks see Ärma käest ära võtta ja mine keera Lätis oma jama kokku kui tahad
19:56 23. oktoober 2016 20:41
Arnold Rüütli kulud:
1) 2012. aastal – 126 639,44 eurot
2) 2013. aastal – 127 679,01 eurot
3) 2014. aastal – 142 096,24 eurot
4) 2015. aastal - 148,149,41 eurot

METSAVEND 23. oktoober 2016 19:45
Pole midagi imestada kui rott sai viljasalve ja lisaks köigele olla vöidetavalt juudi sugemed . See famiil on kasvanud käigupealt päratult suureks kuna on saadaval tasuta ülalpidamine ja muud privileegid millest selle pesakonna ülalpidajad ainult und näevad .See jänki on üllatavalt enesekindel oma tegemistes kuna ei karda miskit ja isegi mitte euroopa ametnike ,sest ega hunt ju hunti ei murra .Samuti lasi maksuameti üle ja arvab jätkuvalt ,et vöib köike .Selline nuhtlus on täielik absurd jätkuvalt ,sest töesti rott toimetab rahumeeli vuljasalves ja see rahvas keda töenäoliselt jätkuvalt häbeneb peab püksirihma pingutama .No kurat hullem kui möisnike ajal kus ahnusest ja muidu hullunud möisnikud majandasid .Ärmatamise meistritiitli saab sellele jänkile anda juba praegu kui samas tehakse korjandusi ,et lapsi ravida aga see puuk elab löbusat elu Eesti rahva arvelt .
lugeja 23. oktoober 2016 19:37
Mida veel tahab!Kas tal seda vara veel vähe on?Vaadaku kuis elavad enamus eesti inimesi!Häbi peaks ka olena.
Juulius 23. oktoober 2016 19:30
Toimetulekusaajale on ette nähtud normkulud nii elektrile, veele, keskküttele jne. Normpind on ühele inimesele 18+15 m2. Hüvitatakse ainult need. Kätte peab jääma 130-€. Milline vahe!!! Kas ikka kõik inimesed on võrdsed?
Juuliusele, 19:30 23. oktoober 2016 19:41
Sina ära võrdle mingit toimetulekusaajat presidendiga...! Sääsk ja elevant ei ole võrreldavad!
eedu 23. oktoober 2016 21:11
Praegusel juhul on toomas toimetuleku küsija. Võtnud omale üle jõu käivad laenud. Teadis ju et presidendiamet pole igavene nagu venemaal.
Kui maksta ei jõua, tuleb ärma anda pangale nagu tavainimeselgi.
kantselei 23. oktoober 2016 22:06
eedule, 21:11 24. oktoober 2016 03:15
Arnold Rüütel on 150 000 euroga palju SUUREM toimetuleku küsija...!
Saa TARGEMAKS, kesik või ekrelane!
Ehh 24. oktoober 2016 06:32
Rüütli AASTAKULUD on mitu korda siin lahti kirjutatud, kogu kompott läheb kuus maksma umbes 1230 eurikut.
Mikiga on lood teised, esimesel valitsusperioodil kantselei ikka vahel avaldas neid kulusid, viimasel ajal on vaikus.Mulle jäi silma, et ainuüksi elektrit kulutati siis Ärmal 7000 € eest aastas ja nüüd üks mats võrdleb siin Rüütli ja Miki kulutusi. Häbi pole?
vahet märkad 24. oktoober 2016 11:48
üks oli see aeg tegevpresident, teine eks ja 7000€ aastas teeb kuu kuludeks 583€ kuu
06:32-le 25. oktoober 2016 01:04
Kust see 1230 euri võtsid...?
150 000 : 12 = 12 500 euri KUUS!
mäda riik 23. oktoober 2016 19:19
need ekspresidendid ja nende küljeluud on nagu puugid eesti rahva turjal.puugitõrjet oleks hädasti vaja teha!
Piinlik 23. oktoober 2016 19:16
Eks vaese ja rumala inimese eest peab ikka hoolitsema.
häbiväärne 23. oktoober 2016 19:16
Hästi elame, mis siin ikka rääkida. Kahju ainult et see rikkus suurele enamusele ühiskonnast kättesaamatu on. Neile öeldakse et raha ei ole. Haigekassa jätab igal aastal sadu inimesi ravita, sest ravimid on kallid, haigus harvaenisev- vaata ise kus sa selle 10 000 euri kuus verevähi ravimitele leiad. Aga täiselujõus, prillidega täissöönud eks-ametnikele leidub ikka. Õigusriik, mis seal ikka!
HÄBIVÄÄRNE! 23. oktoober 2016 19:43
HÄBIVÄÄRNE riik kui ei ei suuda üleval pidada isegi oma KAHTE ekspresidenti....!
,,, 23. oktoober 2016 19:48
HÄBIVÄÄRNE, kui mingi ametnik ei suuda oma saragi ülal pidada.
19:48-le 23. oktoober 2016 20:42
HÄBIVÄÄRNE!
Arnold Rüütli kulud:
1) 2012. aastal – 126 639,44 eurot
2) 2013. aastal – 127 679,01 eurot
3) 2014. aastal – 142 096,24 eurot
4) 2015. aastal - 148,149,41 eurot
eestlane, 19:43-le 24. oktoober 2016 08:56
Kõik teised riigid saavad naerukrambid kui Eesti ei suuda üleval pidada AINULT KAHTE ekspresidenti.... Naerdakse eestlaste üle nii, et vats valutab - kõige naljakam anekdoot....!
Eksole 24. oktoober 2016 10:53
Las naeravad siis. naerdakse hoopis valitsust, mitte tavainimest.
Seadus käseb valida 23. oktoober 2016 19:07
§ 11. Presidendi hüved pärast ametivolituste lõppemist
[RT I 2006, 7, 41 - jõust. 13.02.2006]
(1) Pärast ametivolituste lõppemist on presidendil, kelle ametivolitused ei ole lõppenud ametist tagasiastumise või süüdimõistva kohtuotsuse jõustumise tõttu, õigus:
Presidendil on vastavalt tema hüvede seadusele õigus valida:
1. kas saada oma kasutusse elu-, esindus- ja tööruumid ruumide üüri- ja korrashoiukulude hüvitamisega riigi poolt
või
2. saada riigilt hüvitist presidendi elukoha korrashoiuga seotud mõistlike kulude eest.
Vastavalt sellele tuleb ka seadust kohaldada, mitte presidenti üle kullata.
et siis 24. oktoober 2016 09:26
Elukoha korrashoiuga seotud mõistlikud kulud? See tähendab koristajat ja kojameest aga kindlasti mitte elektriarvete tasumist. Nüüd sõltub ametnikest, mida lastakse korrashoiu sildi all arveks kirjutada.
see Otto Katz 23. oktoober 2016 18:56
tahab selle ühe nisa otsas ennast lõhki imeda või
18:56-le 23. oktoober 2016 19:45
LKas Arnold Rüütel oma 150 000 eurose aastakuluga on ennast lõhki imenud sinu arvates...?

Juku 23. oktoober 2016 18:52
Kirjutage parem kui palju raha uuele presidendile kulub
vbolla see oleks mõistlik 23. oktoober 2016 18:49
samas kui sama kodanik kõigepealt "erastas ametikorteri", lasi selle ametimaja ehitada, metsa müüs ilusa skeemiga maksuvabalt, siis ei ole ju tegemist heausksusega vaid planeeritud rehepaplusega teiste riigiteenistujate kaasabil
vähe sellest 23. oktoober 2016 19:24
Buss, mida talle nüüd presidendi-pensionärina kinni makstakse on 3 korda kallim kui presidendi ametiauto.
Ilves otsustagu lõpuks ära kas see Ärma on siis ta kodu või turismifirma või konverentsikeskus või asub seal uue prouaga tehtud firma. Kui ta seal hakkab oma firmat pidama, siis pole küll riigil kohustust seda üleval pidada.
Mida.. 23. oktoober 2016 18:48
..see Rüütlivana hüvitada laseb 150 000 eest?? Täiest ulme raha tuulde loopimine. Miljonid eurokesed pannakse huugama rahva esindajate peale ja rahvas istub tühjade pihkudega.
maamiis 23. oktoober 2016 18:51
tal ju lausa KAKS autojuhti palgal!eks ta nii kulub:)
18:48 23. oktoober 2016 19:47
Ilves tahab 62 000 eurot aga Rüütlile kulub igal aastal 150 000 eurot.... Mida te ILvese kallal prääksute....?
Tootsi Kevade 24. oktoober 2016 11:50
rehknut on kehvapoolne
xxxxx 23. oktoober 2016 19:21
Rõvedad seadused meitel.
Siilionu 23. oktoober 2016 18:44
Püha taevaisa,Sa näed seda ja ei mürista!Oleme meie tõesti rikas riik ja rikkalt elav rahvas sellist laristamisest vaadates?Millega tegelevad riigikogulased oma seadusandlusi peenhäälestades?Tunnen kaasa vaesuses elavatele peredele ja lastele ja loeksin hoolega raha enne raiskamist.
opositsiooni fänn 24. oktoober 2016 08:59
150 000 euri eest saaksid 100 riigikogulast, igaüks ligi 1500 euri kuluhüvitist...! Vaat see oleks tore!
ak. 23. oktoober 2016 18:37
Ainuke tõeline president Eestile oli Lennu-taadu.
vaata kokkusattumust 23. oktoober 2016 22:17
millal need muudatused vastu võeti netis ilusti olemas kõik ja tee oma järeldused kelle pärast.Minu teada ei ole nemad ega nende lapsed erilised,tehtud sufleest ega neis voola konjak.Ikka lihast ja luust,kusjuures personaal pensionärid nii ise kui naised millest kenasti ära elada nagu ka tädi Maali peab hakkama saama oma laste ja lastelastega.President ei ole imeloom,ega parem kui tädi Maali,kuigi nad nii ette kujutavad.Kahju muidugi,et ei osata olla eetilised ega ausad,kuigi nii endast räägiva,et ikka Eesti eest?!
Mjahh 24. oktoober 2016 06:38
Meri ajal muide need priiskavad seadused vastu võetigi ja ta ise kah läks oma Armuneemega ajalukku.
23. oktoober 2016 18:36
See paljud on enamus eesti rahvast
18:36 23. oktoober 2016 19:51
Ära võta eesti "rahva" nime suhu!
maeitea 23. oktoober 2016 18:35
Suure pere isa varsti. Maksin ka lastetoetusest,ainult selga-jalga polnud midagi panna.

ulvi 23. oktoober 2016 18:27
ekre on ju üritanud riigikogus seadusemuudatusi ette võtta, aga nad on vähemuses. samas paljud teevad ekret ja helmet maha, ma ei saa aru miks? minu meelest ühtivad mitmed nende vaated enamuse eesti rahva vaadetega ja tõekspidamistega
18:27 23. oktoober 2016 19:52
Ekrelased! Ärge risustage kommentaariumi oma joraga...!
to ulvi 24. oktoober 2016 01:56
Need mahategijad on ju raha eest kommenteerijal, pa- lg- alised.
Ants 23. oktoober 2016 18:25
Presidendi ametihüvede seadus §11 lõige 1 ütleb, et : 1) saada oma kasutusse elu-, esindus- ja tööruumid ruumide üüri- ja korrashoiukulude hüvitamisega riigi poolt või saada riigilt hüvitist presidendi elukoha korrashoiuga seotud mõistlike kulude eest;
Nii, et kahte hüve ei tohi president saada.
Aga mina tahan 23. oktoober 2016 18:24
Et mõnel rekkal ...rehv õiges kohas lõhkeks!
kutsud kurja ise omale kaela 23. oktoober 2016 18:37
ise tahad rehvi lõhkemist õiges kohas,
ISE SAAD SELLE!
kohi kaarel 23. oktoober 2016 18:24
artikli pealkiri peaks olema :"Ilves tahab, et maksumaksija edaspidigi Ärma talu kulud kataks" no täitsa pätt mis pätt,no mis siis,et oli president nüüd on ei keegi.
kui lihtinimesega tööleping lõpeb või pensionile jääb vaadaku ise kuidas hakkama saab.
to kk-le 18. 21 24. oktoober 2016 01:58
Raha eest kommija muudkui laseb siin oma copy pastesid.
kohi kaarelile, 18:24 24. oktoober 2016 09:01
Presidendi SÕIMAMISE eest lähed KOHTU alla, EKRE või KE kommija!
Miks moderaator presidendi sõimamise läbi laseb aga normaalseid kommentaare ei lase...?
? 24. oktoober 2016 10:27
Kas tõe rääkimine on sõimamine?
miks? 24. oktoober 2016 11:54
trollinduse, pole vahet puutini v mõne teise, seadus ütleb, et oma troll peab modeks saama, et kommentaariumis valitseks "õige" meelsus ja kommide suund täidaks eesmärki
11:54 25. oktoober 2016 01:07
Simsoni TROLL ongi juba modeks saanud...!
kk-le 23. oktoober 2016 18:21
Rüütel tohib, Ilves mitte!
Praeguseid Rüütlite üüratuid kuluhüvituste summasid polegi vaja uurida,
need on ju meedias kõik must-valgel kirjas olnud.
Ainult need EKRE AUESIMEHE ja ekspresidendi Rüütli meeletud kulusummad vaikitakse ekrekesikute poolt täielikult ju maha.
Veeretatakse vaikselt vaiba alla...ja kõik!
Aga kus sõimatakse, laimatakse ja mõnitatakse härra Ilvest selle eest , et tema julgeb samasuguseid hüvitisi soovida ja kasutada.
Veelkord siis-
Ekspresident Arnold Rüütliga seotud kulud olid presidendi kantselei jaoks aastal 2015 kokku 148 149,41 eurot.
Võrreldes varasemate aastatega kulud Rüütlile veidi suurenesid. 2014. aasta kulud olid 142 096,24 eurot, 2013. aasta kulud 127 679,01 eurot ning 2012. aasta kulud 126 639,44 eurot.
Arnold Rüütli heaks töötavate inimeste töötasudeks kulus eelmisel aastal 80 760,09 eurot.
Arnold Rüütliga seotud majandamiskulud olid 2015. aastal 67 389,32 eurot.
Sellest moodustasid administreerimiskulud 594,23 eurot,
lähetused 11 913,55 eurot, kinnistuste majandamine 30 489,45 eurot,
sõidukite ülalpidamine 22 512,81 eurot,
infotehnoloogia ja kommunikatsioon 682,75 eurot ning
inventar 1196,53 eurot.
Eksresident Arnold Rüütli kasutusse on antud Riigi Kinnisvara AS omandis olev kinnistu koos elumajaga Tallinnas aadressil Kaare 10. Kinnistu haldamisega tegeleb RKAS ja kantselei tasub haldus- ja tarbimiskulud.
Rüütlil on kasutada Volkswagen Sharan 1.4 TSI DSG Comfortline Bluemotion. Leping sõlmiti 2015. aasta kevadel toimunud hanke tulemusena Rentest ASiga kaheks aastaks. Lepingu igakuine makse on 819,50 eurot, millele lisandub käibemaks
Ekspresident Arnold Rüütli käsutuses on veel bürooruumid Tallinnas Kadriorus Rohelise aasa tänaval.
18:21-le 24. oktoober 2016 09:03
Ega EKRE ja KE kommijad EI KUULE ega NÄE teisi kommentaare...! Nad on pimedad ja kurdid kõigile kommentaaridele PEALE ILVESE SÕIMAMISE ja LAIMAMISE....!
kõlaks oivaliselt vastaks sisule. 23. oktoober 2016 18:21
Igal juhul taluks, seda asja edasi nimetada ei sa, see laseb tegelike talude maine lõplikult täis, kui maksmis soov nii palav on dom babeda.
Presidendiks 23. oktoober 2016 18:18
tuleks valida a-sotsiaal, siis pärast ameti lõppu tuleb kindlustada vaid prügikastiga, kus on natuke aegunud toitu ja paadialusega sadamas :).
tuleks valida??? 23. oktoober 2016 18:34
meil ju ei valita presidenti
kommunismi ajal juba 23. oktoober 2016 21:48
valitakse ,kui Alid ja Muhamedid lubavad.
maksumaksja 23. oktoober 2016 18:12
See on jube milliseid summasid mõtetult makstakse maksumaksja kulul. Minu arvates ei ole presidendiks olemine kohustuslik nagu ka olla näiteks ehitaja aga heal ehitajal ei maksa keegi kodukulusid kinni. Selline toetamine võiks olla seotud keskmise palgaga aga mitte n ii, et terve ekspresidentide pereliikmed kulutavad ja siis riik tasugu arved ja maksumaksjad maksku makse mis tegelikult koormavad lihtsat inimest.

ats 23. oktoober 2016 18:08
Kaua võub sellist inimest kannatada. ta renomee on null, ümmargune null. Miks ma peaks maksumaksjana kinni maksma tema talu ülevalpidamist. No mida veel kuradi kurat. Ja siis kui haiglatele miskit vaja, siis hakatakse annetusi koguma. Nahaal kuubis on see THI.
kk. 23. oktoober 2016 18:05
ilvese kallal võtavad kõik, aga seda rüütli üüratut summat ei uuri keegi?! see pole ju "mõistlik" summa, mida rüütel maksumaksja rahast ära sööb
23. oktoober 2016 18:16
Ja Helle Meri kodukulud.
see on 23. oktoober 2016 21:48
presidendi lesk. Mittetöötav lesk,vanaldane ka.
Jep 24. oktoober 2016 06:48
Lese ülalpidamist riigi poolt surmani see ametihüvede seadus ette ei näegi, muide.
Ta saab % mehe pensionist ja lisaks tavapensioni kui tal muidugi tööstaaži on kogunenud. Helle oli täies elujõus inimene, aga tööle ei läinud.
KES TEAB...?, 18:16-le 24. oktoober 2016 09:04
KES TEAB - KUI SUURED on Helle Meri kodukud AASTAS...?
Rüütel on 23. oktoober 2016 18:20
vana mees, kaua tal ikka elada jäänud, pealegi üle elanud nõukaaegsed kannatused, aga Ilvest toidavad maksumaksjad oi kui kaua veel.
Pikka iga! 23. oktoober 2016 18:30
Aga selle eest Rüütel on juba üle 10 aasta neid rikkalikke mõnusid kasutanud.
Küll elab veel teine 10 aastat!
Muhahaahaa! Ja mis nõukaaja kannatused Toompeal?
Rotil viljasalves oli ka viletsam elu kui Toompea tippkommunistidest nomenklatuuril, eriti veel ENSV tippkommunistil nr.1.
Arnold Rüütli nõukaja kannatused!....mürisev naer!
23. oktoober 2016 18:39
milles need kannatused vāljendusid?
Ants 23. oktoober 2016 18:41
Praegu valisime Eesti presidendiks inimese, keda peale valitsusaja lōppu tuleb veel 40 aastat pilpal kanda.
Ants - OLE RAHULIK!, 18:41 24. oktoober 2016 09:06
Peale PRAEGUST presidenti tulevad veel viies, kuues, seitsmes....jne president....! OLE RAHULIK!
Ehh 23. oktoober 2016 18:22
Söövad need kaks vanainimest jah nüüd Eesti paljaks ?
ei söö,joovad hoopis ja siis ünnistavad oma kõhtudega seda maakamarat 23. oktoober 2016 21:50
see nii kivine pole kui vendade georgiinide juures,
23. oktoober 2016 18:58
Millegipärast kunagi ei mainita et Rüütli kulude hulka on arvestatud selle maja remondirahad mida ta hetkel kasutab töö ja eluruumidena, kuid mis ei kuulu Rüütlile vaid on riigi omand. Rüütel ei saa seda ei müüa ega pärandada, see on riigi vara, erinevalt Ärmast.
to 20. 01 24. oktoober 2016 02:01
Pal - galine, sinu rahaahnus on ületamatu.
18:05 23. oktoober 2016 20:01
Kõik kesikud ja ekrelased sõimavad Ilvest aga Rüütlit ja Helle Meri ei tohi, moderaatori "reeglistiku" järgi...!
kommija 24. oktoober 2016 09:09
Rüütli raha ei sobi moderaatori arvates anda näljastele lastele aga ILvese oma võib küll - niisugune on moderaatori "reeglistik"...!
tartlane 23. oktoober 2016 18:00
THI pole mulle kunagi meeldinud, ma ei taha temast enam midagi kuulda. Nagunii makstakse ka minu rahast tema laiamine kinni. Ta on rohkem raha laenanud ja kulutanud, kui 100 perekonda oma elu jooksul. Ja see jätkub. Süda läheb pahaks, kui THI nime ja nägu näen. Hoidun edaspidi netiuudistest.
tartlasele, 18:00 23. oktoober 2016 20:03
Kas Rüütli puhul ei lähe sul süda pahaks....? Võta TABLETTE!
Kas Aadu Must ISE Tartust, või....?
tartlasele, 18:00 24. oktoober 2016 09:11
Süda läheb pahaks kui näed näljaseid lapsi ja Rüütli 150 000 eurot....!
Bill 23. oktoober 2016 17:36
Ryytli koha pealt sharani 1.4 kuumakse 800.-+km:)...määrake kindel toetus summa mis annate aastas..nt.40.000.,lihtne...ei saa kirjutada sinna teab mida
Kaoses riik 23. oktoober 2016 17:33
Muidugi,Ilvesele jäi sellest väheks, mis ta selle 10 aastaga kokku haaras.raha peaks tal ju olema,sest kõik need aastad elas ta ju maksumaksja kulul,palk peaks ju kõik alles olema.Meie riigil on raha loopida nagu s...a põllul, kuid arsti abi inimesele ei võimaldata.Tuttav oli opi järjekorras 6 kuud, nüüd teatati, et op jääb ära, kuna haigekassa ei selleks raha.Soovitati peale uut aastat uuesti järjekorda panna, et läheb uuel aastal paremini.Ma kardan, et seda uut järjekorra ootust ta üle ei ela, aga Ilvesele lausa surume raha sülle.Midagi on meie riigis ikka kapitaalselt viltu, lasteaia valitsus on riigi hukatusse ja kaosesse viinud.
Enn 23. oktoober 2016 17:53
Mäletsejale raha ei millegi eest.Jumal sa näed ja ei mürista?Miks?
Ennule, 17:53 23. oktoober 2016 20:04
Kas saad sõimamise eest rahulduse...?
vanamemm 23. oktoober 2016 17:30
Loomulikult kõik kulud,ka väljamõeldud,maksame kinni,mis see siis ära ei ole,saame ju hiiglasuuri pensione ja suurem enamus meist teenib 350-450 euri puhtalt peo pääle.Vaest "eliiti" tuleb ju kuidagi toetada,mudu mõtlevad veel uusi VEB-fonde välja,kaotavad miljoneid -ei tea kuhu ja pärst ei mäletagi enam-kuhu--jo nad näljast nõrgad.Näed sa Parts ka ikka puudustkannatav,loopis rahva raha kahte lehte laiali ja nüüd läheb "õiglase töö" vilju Euroopasse nautima.Minusugune läheb pokri kui nööpnõela kauplusest varastab,"eliit" ongi sellepärast "eliit",et talle kõik lubatud--igatsustasud,talude küttekulud,autode liisingud kuigi ise juhtidagi ei oska ja maasturite kulud---kes loodud mudas püherdama-püherdagu,ärgu ainult makse maksmata jätku,kes marjamaal--see puhas alati kui "prillikivi" ja meie meelepaha ja õiglustunne on nende jaoks ainult peale sülitamiseks.Ainuke aeg,kui nad "pööblit" vajavad-on valimised,ehk ajaks selja sirgu ja näitame ometi neile meie arvamuse peale sülitajatele.Oh,kui ometi oleks sellest mingitki kasu--mul on kurb oma ISAMAA pärast,mul on kurb tavalise inimese pärast,mul on häbi,varjamatu kasuahnuse ja ülbuse pärast.
väike taks 23. oktoober 2016 17:30
Endiste presidentide ja nende vahmiilide ülapidamine on täpselt see, kuidas pidi elu olema kommunismi saabudes: igaühelt tema võimete järgi ja igaühele tema vajadiste järgi. Eesti endistele presidentidele ongi kommunism saabunud.
23. oktoober 2016 17:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
23. oktoober 2016 18:08
Aga vaat, ma ostaksin sinule "veteran" ja veel sinusugustele laimajast jõletistele
ILMA PANGALAENUTA ÜHEOTSA LENNUPILETI OTSE MOSKVASSE!
Andke, sellele Vaslile asjast teada.
23. oktoober 2016 18:18
Veteran ju tuntud jobu, kuigi tema kommentaari ei saa õnneks enam lugeda, võib selle sisu arvata, sest ta ei kirjuta iialgi midagi normaalset.
veteran on veteran 23. oktoober 2016 18:38
aga sinusugusel nokul pole nimegi.

mina 23. oktoober 2016 17:28
Ütleks,et Eesti riik oma nende presidentide ,,soodustustega,, ja riigikogu oma liikmete arvu ja palkadega on üle mõistuse mindud!! Ju siis meil ,,rahavabrikud,, olemas kust tõmmata!
23. oktoober 2016 17:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
TROLL 23. oktoober 2016 17:34
jagan teie arvamist,lugupeetud naaber .
kuule 23. oktoober 2016 17:59
puna- veteran, sa jälle siin kommentAArimas!
sa sööd ju oma sõnu"
Alles 3 tundi tagasi sa siin suure suuga lubasid enam mitte Õhtulehte kugeda ega ka mitte kommenteerida!
Noh, neid ekrekesikud on ju tuntud oma sõnasöömiste ja .murdmistepärast!
Täna nii, homme naa...eks ju, veteranike?
==
veteran kirjutas / 14:26, 23. okt 2016:
#Ei loe tänasest enam Õhtulehte ega saada kommentaare- eile kirjutasin, et mul ja suuremal osal eesti rahvast on selle Ilvese pärast kogu maailma üldsuse ees häbi ja see kom #
==
Mõistusega eestlastel on tõesti nii sinu kui ka sinusuguste sopaloopijate pärast häbi.
Isegi väga suur häbi!
hm,mõistusega inimeste sekka teie isiklikult vast enam 23. oktoober 2016 21:54
ei sobi, tallalakkujaid ja porimatte tavaliselt aruga ei õnnistata .
Kadunud Juhan Liiv kirjutas kuldsed sõnad : See sõjasant,seesegane .
kasJuhan Liiv on nüüd keelatud 23. oktoober 2016 21:55
Juku 23. oktoober 2016 17:26
Ega ta ei saa ju teistest Eesti Vabariigi presidentidest ja nende abikaasadest kehvem olla :)
23. oktoober 2016 18:19
väike taks 23. oktoober 2016 17:26
Kas mõistlike kulude hulka kuulub kogu turismikompleksi ülalpidamine või ainult eluruumide ülalpidamine. Ermapark ehitati ju turistidele. Seega külalistemaja peaks ülalpidamiskuludest välja jääma.
Ilvese õigusnõunik oli väga pikka aega praegune õiguskantsler. Huvitav oleks tea da, mis rolli mängis Ülle Madise ärmatamise JOKK-skeemide koostamisel. Minu sisemine veendumus on, et ärmatamise juriidiline pool ongi praeguse õiguskantsleri loodud. Eks selle pärast Ilves ta sellele kohale soovitaski, tasuks tubli töö eest ärmatamisel.
ekspresidendid 23. oktoober 2016 17:23
Kesikekrelased, karjuge nüüd ka veel hästi kõva häälega sellepärast, et
-
Ekspresident Arnold Rüütliga seotud kulud olid presidendi kantselei jaoks aastal 2015 kokku 148 149,41 eurot.
Võrreldes varasemate aastatega kulud Rüütlile veidi suurenesid. 2014. aasta kulud olid 142 096,24 eurot, 2013. aasta kulud 127 679,01 eurot ning 2012. aasta kulud 126 639,44 eurot.
Arnold Rüütli heaks töötavate inimeste töötasudeks kulus eelmisel aastal 80 760,09 eurot.
Arnold Rüütliga seotud majandamiskulud olid 2015. aastal 67 389,32 eurot.
Sellest moodustasid administreerimiskulud 594,23 eurot,
lähetused 11 913,55 eurot, kinnistuste majandamine 30 489,45 eurot,
sõidukite ülalpidamine 22 512,81 eurot,
infotehnoloogia ja kommunikatsioon 682,75 eurot ning
inventar 1196,53 eurot.
Eksresident Arnold Rüütli kasutusse on antud Riigi Kinnisvara AS omandis olev kinnistu koos elumajaga Tallinnas aadressil Kaare 10. Kinnistu haldamisega tegeleb RKAS ja kantselei tasub haldus- ja tarbimiskulud.
Rüütlil on kasutada Volkswagen Sharan 1.4 TSI DSG Comfortline Bluemotion. Leping sõlmiti 2015. aasta kevadel toimunud hanke tulemusena Rentest ASiga kaheks aastaks. Lepingu igakuine makse on 819,50 eurot, millele lisandub käibemaks.
23. oktoober 2016 17:43
kremli kellad,
miks te laote siin miinuseid ja ei kiida oma AUESIMEHE, ekspresidendi Arnold Rüütli ilusat ja õnnelikku ja rkkalikku vanaduspõlve?
/ 17.43-le 23.okt.2016 23. oktoober 2016 18:20
See on õigus. Hr. Rüütli ja teme perekonna ülalpidamisele lähevad tohutud summad. Samas kiidan hr. Rüütlit, sest ta on osanud iga riigikorra ajal elada rahva kulul ja rahva poolt armastatuna
lible 23. oktoober 2016 18:45
kuulge tatikad,ma maksaks Rüütlile enamgi,sest just tema oli see mees kes Moskvas ütles,et Eesti maa ja taevas on ainult Eesti oma.Kahju küll aga mida enam pole,seda pole.
lisaks kõigele on 23. oktoober 2016 17:46
Ekspresident Arnold Rüütli käsutuses on veel bürooruumid Tallinnas Kadriorus Rohelise aasa tänaval
Jutt oli 23. oktoober 2016 18:35
ju Ilvesest, mis sest Rüütlist siia sogad? Rüütel on see kes tõi eestile vabaduse ja sai võõrväed eestist välja ,Ilves vastupidiselt sokutas eesti järgmisse liitu ja uued võõrväed eestisse. Kui sa siin erinevust ei näe ,siis on sul midagi peaga korrast ära.
Evald 24. oktoober 2016 09:55
see kunagine Käbini residents siiski on mitmeid kordi väiksem kui Ärma oma 400 m2 külalistemajaga. Kapitalismis on paraku tõesti nii, et äri ajamine on õigus, mitte kohustus. Midagi pole teha, kui Ilves omab turismitalu, kuid ei soovi selle majandasmisega tegelda, tuleks tal endal kulud kinni maksta. Riigi kohustused peaks piirduma mõistlike elamiskuludega, st elumaja ja auto kinni maksmisega. Kui üldse, sest näiteks ekspeaministrid saavad kõik ise hakkama. See ametihüvede seadus tuleks üldse ümber vaadata.
KLF 23. oktoober 2016 17:19
Süüdimatu,süüdimatu on se mees.
23. oktoober 2016 18:20
Mitte rohkem kui teised.
tere sugulane, 23. oktoober 2016 18:48
rahune maha,teie aeg on möödas.
TEADMISEKS 23. oktoober 2016 17:17
siinsetele ekrekesikute palgalistele sopa ja poripritsijatele!
...
§ 11. Presidendi hüved pärast ametivolituste lõppemist
(1) Pärast ametivolituste lõppemist on presidendil, kelle ametivolitused ei ole lõppenud ametist tagasiastumise või süüdimõistva kohtuotsuse jõustumise tõttu, õigus:
1) saada oma kasutusse elu-, esindus- ja tööruumid ruumide üüri- ja korrashoiukulude hüvitamisega riigi poolt või saada riigilt hüvitist presidendi elukoha korrashoiuga seotud mõistlike kulude eest;
2) saada oma käsutusse nõunik ja sekretär, kes on Vabariigi Presidendi Kantselei teenistujad;
3) saada ühekordset hüvitist ühe aasta ametipalga ulatuses;
4) kasutada riigi kulul ametiautot ning selle korrashoiu ja kasutamisega seotud teenuseid;
5) saada käesoleva seaduse §-s 6 nimetatud korras hüvitist lähetuskulude ja muude põhjendatud kulutuste eest.
(2) Käesoleva paragrahvi lõike 1 punktis 1 nimetatud hüvede vahel otsustab Vabariigi Valitsus korraldusega ühe aasta jooksul alates presidendi ametivolituste lõppemisest, arvestades presidendi ühiskondlikku positsiooni ja funktsioone, mida president täidab pärast ametivolituste lõppemist, Eesti Vabariigi rahalisi võimalusi ning presidendi arvamust. Elu-, esindus- ja tööruumide kasutusse andmisel ei kohaldata riigivaraseaduse sätteid.
(3) Presidendi surma korral ametivolituste või lõikes 2 sätestatud ajal otsustab Vabariigi Valitsus korraldusega elu-, esindus- ja tööruumide kasutusse andmise presidendi lesele või presidendi elukoha korrashoiuga seotud mõistlike kulude kandmise kuni lese surmani.
(4) Pärast ametivolituste lõppemist jätkub presidendi kaitse vastavalt §-le 8. Vabariigi Valitsus võib korraldusega otsustada presidendi lese soovil elukoha valve pikendamise kuni lese surmani.
[RT I 2006, 7, 41 - jõust. 13.02.2006]
mnjah 23. oktoober 2016 17:46
Ehe näide sellest, et sarnased seadused tuleks muuta. Aga noh, ise nad neid seadusi teevad ja ka "muudavad", otsi lolli, kes ei tahaks elu lõpuni haljal oksal püsida.
mis sa 23. oktoober 2016 18:07
selle seadusega liputad, kas rahvas on selle vastu võtnud, või pätid ise koostasid selle? Kui sul on kena naine ja pätid võtavad vastu seaduse, et ta peab hakkama külakorda käima, oled siis rõõmuga nõus, muidugi, kui ise pätt pole :)?
23. oktoober 2016 18:21
no, nooo, ära üle pinguta
Jep 23. oktoober 2016 18:33
Viimane aeg kogu see jama uuesti läbi vaadata ja ebamõistlikud hüved kaotada.Oleme Rumeenia järel Euroopa vaeseim riik, aga käitume nagu saudid oma naftatuludega.
VAADAKE!, 17:17 24. oktoober 2016 03:25
EKRE ja KE MIINUSTE ladujaid EI HUVITA EV seadused! Neid huvitab ainult Ilvese sõimamine ja laimamine....!
*** 23. oktoober 2016 17:16
Kõigepealt luuakse avalikkuses foon, et asi on rohkem kui paha, ja pärast seda mõjub iga uus kild sellel foonil millegi ennekuulmatuna. Asi ei ole siiski nii lihtne.

haugi mäluga... 23. oktoober 2016 17:16
...tundub kommijate mälu olevat samal tasemel. Miks lüüakse praegu risti hr. Ilvest unustades seejuures , et meie ekspresidendid kasutavad samuti kõiki neid hüvesid.
Natuke inimlikkust ei teeks paha !
meenutus: 23. oktoober 2016 17:50
Tänu ärmatamisele on asi just eriti terav. Turismitalu toetused prassiti sirgeks, turismi aga ei kusagil, oma talus elamise eest maksis naisele üüri riik (!). hr. Ilvese kahtlane korterierastamine Toompeal jne... nii palju siis inimlikkusest!
kui 23. oktoober 2016 18:08
näljaste laste vanematelt võetakse see raha, kas see on inimlik?
muidugi on 23. oktoober 2016 21:56
kust see raha siis peaks tulema ?
teised eksid ei ole juudid 23. oktoober 2016 18:50
las jänkid maksavad,ta on neile küllaga meelehead teinud.
To 17.16 24. oktoober 2016 11:21
Ah,et natuke inimlikkust ei teeks paha.Kas sellel valitsusel ja riigikogul üldse on inimlikkust?Sa loe lehti ja vaata mida tehakse santidega.Sunnitakse tööle,ronigu kas või neljakäpukil tööle.Ja kuidas suhtutakse pensionäridesse?Neid pensionäre kes on selle riigi üles ehitanud sunnitakse elama vaesuses.Inimestel lagunevad hambad suus ja siis mõnitatakse neid 30 euroga.Pidevalt käib üks kraaksumine annetage haiglatele ,annetage vaesuses inimeste kodude remondiks,annetage,annetage.Lausa lennukitega veetakse kohale neid "vaeseid" immigrante kes kõik saavad tasuta mugavustega kortereid.Ja sellele kes kõigele on kaasa aidanud lausa topitakse raha kätte.Kui palju sellesse Ärmasse on rahva raha läinud?Õiglane oleks,et see maja läheks riigile.
täies hiilguses 23. oktoober 2016 17:12
tyr 23. oktoober 2016 17:07
See on ikka nahaalsuse tipp.
aga miks 23. oktoober 2016 17:16
Rüütlile tasutakse meeletud summad , Ilvesel samad õigused.
23. oktoober 2016 18:23
Suures kirumistuhinas pole kirujatel eelnevate peale aega mõelda
Ehh 23. oktoober 2016 18:42
126 tuhat kopikatega AASTAS on sinu arvates meeletu summa, kui Ilves kulutab 63 tuhat ühes KUUS ?
Loomulikult annab sealti vähe kokku tõmmata, näiteks viimastel aastatel pole hr Rüütlilt ilmunud ühtki kirjatööd, seega tuleb juba vanuse tõttu temalt see sekretariaat koomale tõmmata.
sa tainas ei väsi, 23. oktoober 2016 18:52
puhka juba,homma argipäev.
noh lambakari 23. oktoober 2016 17:01
ülbik ehitas teie rahaga oma hüti üles ja nüüd peate selle kulusid ka elu lõpuni plekkima! Elagu kilpla! Lihtsalt röögi ribadeks naerda!
juta 23. oktoober 2016 17:01
-- no kas tõesti see Ilves nii häbarik ,et ei jõua isegi oma kodu ja peret ülal pidada? Mina saadaks sellise mehe Iveta asemel küll pikalt...ja pidevalt üle lahe-õppigu ise tkah teenima mitte teiste kulul eklama.
see ju vihakõne ise 23. oktoober 2016 17:37
mister i töö on see aegade algusest peale.
Olge õnnelikud ja ärge pirisege,palun.
ning 23. oktoober 2016 17:00
käsi läheb rusikasse ja otsin uusi väljundeid maksude mitte maksmiseks , kuna minu raha ei kasutata inimeste hüvanguks !
Ükski 23. oktoober 2016 16:59
neist kommentaaridest pole sentigi väärt, maksumaksja kurnajad ei loe neid, nad sülitavad suures kaares tavainimese peale. Kui riigikassas tuul ulub siis tõstetakse makse, aksiise, koondatakse politsed, päästjaid jm. ja lüpstakse maksumaksjat ikka edasi.
Krõõt 23. oktoober 2016 16:54
Härra Ilves Mul on HÄBI teie pärast-ärmatamine, metsa müük ,jne.
Krõõdale, 16:54 24. oktoober 2016 09:16
Las koerad hauguvad - küll ükskord VAIT jäävad....!

talupoeg 23. oktoober 2016 16:49
Võõrana tuli,võõraks jäi,mingu Ameerikasse tagasi,aitab rahva turjal tantsimisest.
maamiiz 23. oktoober 2016 17:00
jah ei saa eesti rahvusest pagulasest enam eestlast,teistest kõnelemata
Clat 23. oktoober 2016 16:44
Kui rott on maitse suhu saanud siis ta närib edasi.
ee 23. oktoober 2016 16:41
kas turist tuleb tagasi.
tal ju vanaema Peter I ehitatud ja rahastatud onnikene 23. oktoober 2016 16:55
kutsute seda osmikut Kadrioru lossiks. See tuleb misterile tagastada. Ja ruttu.
kurat 23. oktoober 2016 16:27
minge pekki raisk haigetele lastele tuleb raviks almuseid korjata jne. aga mingi krdi tohlaka peale vöib kulutada nii kus tolmab krt krt see lihtsalt ei ole vöimalik.
16:27 24. oktoober 2016 09:17
150 000 euri anda haigetele lastele! Tehtud!
Arvan. 23. oktoober 2016 16:25
Meie vaeses riigis tuleks presidendindus üldse ära kaotada. Või tuleks riigikogul need üüratud soodustused üle vaadata. Jääb mulje, et tegu on üliinimestega, iga 10 aasta järel uus rahvale ülalpidada.
Arusaamatu 23. oktoober 2016 16:22
... minule i tundu ainult Ärma selline puuk. Kogu see riigiaparaat tundub üle võlli, pean silmas neid juhtivtöötajaid. Palju kära, vähe villa. Ainult glamuuri ja värvilisi sokke. Tehke oma firmad, leidke kliendid ja siis galmuuritage nagu jaksate. Kõik need tipptasemel kontorid ja kallid ehitused ... me elame Eestis, meil ei ole võimalik sellist laristamist maksumaksja õlgadele suruda. Tekib lihtsalt küsimus, et miks peaks sellises süsteemis makse maksma?!?
Hihhii 23. oktoober 2016 18:50
Mulle tuleb meelde ühe keskonnaministri (see oli vist punapea Keit seekord) 600 € maksev töötool.
Korralik maja lammutati maha ja ehitati 2x suurem, statistika aga näitab, et elanike arv igal aastal aina väheneb. Kellele neid klaasmonstrumeid nii vaja on?
Oi 23. oktoober 2016 16:17
Kui Ilves on hoopis USAs ja oma varanatukese laskis Kadrioru lossist Rohelisele aasale vedada, justkui elaks ta seal, siis mis asjaoludel peaks riik seda talu üleval pidama?
mida kiruda 23. oktoober 2016 16:14
. meid on ajaloos "pannud" mitmeid riike... nüüd panevad meid me oma kaas(jänki)maalased. palju õnne meile.

Alar1 23. oktoober 2016 16:14
Ma olen kogu aeg öelnud, et see kõik on kesikute ja EKRE seakisa Ärma ümber. Artiklis on välja toodud, et esikommunist Rüütli peale kulutatakse kordades rohkem raha. Aga tema suhtes on aga kesikud vait, sest ta on nende endi president. Ka EKRE ei ruiga, sest oma parima sõbra peale pole ilus kisada. Ikkagi vene kommunist ju, nagu Helmegi!
jaan 23. oktoober 2016 16:39
Kuule tarkur! Mitu korda siis 68, 62 suurem on.? Kuidas saame mõõta nende aferistide kasutegurit.? Nad on ju nii lollid ,et ei oska valetada ka.Pealegi Ilvesel on mäluga probleeme rohkemgi , kui Rüütlil. Järgmisena hakkame ootama, et millal ta selle enda tehtud lapse ka oma nimele võtab.
Alar1-le, 16:14 23. oktoober 2016 20:17
Aga Rüütli suunas EI HAUGU EKRE ja KE kutsikad....!
ää 23. oktoober 2016 16:13
Yes sir! Mõtleme midagi välja ja peenhäälestame riiki veidi, et raha jätkuks ikka. Kuidas oleks kui teeks pensionile mineku 75. Hoiaks hulga raha kokku. Peab ju mõtlema, et selleks ajaks on meil ikka mitu presidenti veel katta ja toita.
Aix 23. oktoober 2016 16:12
Ära maksa riigimaksu, ära nuuma tõ-brast paksu!
tsiteerides Psühhoterrorit
Rahvas nagu mesilane, kes tarru tassib ja ise jääb ilma. 23. oktoober 2016 16:11
Kogu Eesti rahvas tahab oma raha eest,et riik varastatud rahaga kõik kinni maksab.Ootan seaduse
muutmise seadust ja ruttu. Peaminister elab PORDELLIS ja rahvas maksab. Ülejäänud MÕISATES ja makske kinni.Kõik võiksid elada RIIGIKOGUS kuni mandaat lõppeb.
ää 23. oktoober 2016 16:26
jäädki ootama seaduse muutmist. Vaata erakondade populaarsustabelit viimastes küsimustes. rahvas ise peab muutma oma valikuid.
23. oktoober 2016 16:48
Erakonnad kõik tuleb riigi rahalt maha võtta, See on suurim rumalus neid jõuke üleval pidada ja lasta neil ennast koorida.
meil pole ju sellist häkkerit,et midagi muuta 23. oktoober 2016 19:02
eestlased 23. oktoober 2016 20:18
MÕISNIKUD ja MÕISATE omanikud töötagu riigikogus TASUTA!
ettepanek 24. oktoober 2016 09:19
Mart ja Martin Helme palgad ja hüvitised - anda näljaste laste jaoks! Mõisnik peab ennast ISE üleval pidama....!
20:18 esiteks pole sa eestlane ja teiseks kärnarott ooravatest 24. oktoober 2016 11:11
Jaa ,eks Pädaste mõisnik ole juba 10 aastat riigikogus ilma rahata istunud, palgad kõik vaestele jaganud.Aga ikka televisioon palub almust vaestele lastele, ehk on see üleskutse ka olnud onu Tommi onnikesele katuseparanduseks.
9:19 24. oktoober 2016 11:14
Ja peavadki, ammu hüvitistest loobunud, seda sa ei näe ega kuule.Karjud siin vahetpidamata maffia kaitsel.
SEE 23. oktoober 2016 16:11
on ju vana asi, juudil ei saa kunagi isu täis !?
miks peaks saama 23. oktoober 2016 16:42
rahas põherdamine ja seeklite nühkimine on elus ! asi.
Mulgil 23. oktoober 2016 16:11
on kyyned kogu aeg enda poole, korraks kui piirikivi nihutab, lykkab ta nad endast eemale.
ja Ilves on ju meil mulk
... 23. oktoober 2016 16:44
Kust otsast ta mulk on. Suvaline kuub, mis ta praeguse elukohajärgselt selga tõmbab, ei tee tast mulki. Ema Venemaalt segavereline, isa Endel Ilves Pärnu tagant Varbla kandist pärit. Pole mitte mulgi päritolu. Ilvese ema kasuisa elas mulgi- kandis
kui thi on mulk, 23. oktoober 2016 19:07
siis mina olen Rootsi kunn.
to Mulgil 23. oktoober 2016 19:05
THI pole mingi mulk,mulk on ta momendil vaid olude sunnil,nagu paljud veneajal kommunistid.
nujah 23. oktoober 2016 16:10
Demokraatia ei tähenda ju seda, et lutikaid peaks surmani toitma! Selle lutikate toitmise vastu algaski ju Prantsuse revolutsioon! Surm lutikatele!- aga tuleb välja, et pole mingit vahet- riigi ülalpidamisele lähevad nii monarhid, kui demokraatlikult valitud esindajad, kusjuures neid riigi poolt valituid tekib iga mõne aasta jooksul juurde- kas selline on siis hea valik? Riiki laiendatud pole, demograafiline situatsioon on hädine ja riik on 24 tunni kaugusel okupeerimisest! Kas selline president on väärt, et teda üleval pidada rahva raha eest? Parlamendil peaks olema mitte ainult presidenti valida, vaid teda ka ametist vallandada, kui ametikohustuste ja isikliku eluga toime ei tule!
süsimust iroonia 23. oktoober 2016 16:32
monarhi on riigil siiski odavam pidada - nii kiire tempoga ei jaksa neist ükski paljuneda!
nähh 23. oktoober 2016 16:08
pall on riigikogus. Õiglane oleks, et ekspresidentidele kehtestatakse aastahüvitiste piir ja kasutagu terviseks:palkavad abilisi, üürivad ruume, jms
Korduvpresident on puhas sääst
E-HÄÄL 23. oktoober 2016 16:59
Riigilt kogujad täidavad mister Ilvese kõik
nõudmised.
Ise valisite oma riigilt lüpsjad .
ja riigi hävitajad.
16:59 23. oktoober 2016 20:19
Kirjuta ka Arnold Rüütli TOHUTUTEST kuludest!
ÜHE AASTA kulud on üle 100 tuhande euro.aga 23. oktoober 2016 22:02
meie kalli misteri ÜHE KUU kulu jääb 100 tuhandele alla, on ju õige ja on tõde ka veel.

mina tahan ainult 23. oktoober 2016 16:07
elamiseks inimväärset pensioni, aga seda ei saa, miks???? Kui pensioniks raha ei ole, andke siis niisama raha, mul ükskõik mis selle raha nimi siis on. Demokraatlikus riigis pidid kõik võrdsed olema, kõigile kehtivad seadused ühtemoodi. Kas ikka on nii? Sotsiaalhartat ei saa ratifitseeritud, sest siis ei tohi inimesi näljapajukil hoida. Mis riik see on ja kes valitsevad?
paragrahv 23. oktoober 2016 16:07
Kõik õige , kui on seadus , tuleb seda täita või muuta seadust !
23. oktoober 2016 17:06
SIis nad hakkavad õiguslikule ootusele apelleerides nõudma varem lubatud hüvitisi täiel määral. Huvitaval kombel puuetega inimeste pensionite vähendamiseks küll mingeid õiguslikke takistusi ei leitud.
ah et puudega 2 või 1 jalgne on ka inimene !!!!! 23. oktoober 2016 17:39
Ahnus 23. oktoober 2016 16:05
23. oktoober 2016 16:13
nüüd siis tegelik pale, las lollid maksumaksjad maksavad !
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president. 23. oktoober 2016 16:21
Tema suhtes erandite tegemine nagu Õhtuleht tahab korraldada ei ole millegagi põhjendatud. Kõik endised presidendid on seaduse ees võrdsed... Isiklikult arvan,et laimukampaania paneb mõned tegelased veel kompensatsiooni maksma... Raha võiks suunata igasuguste kaakidest laimajate ohjeldamisele.Igale oma!
Freedom 23. oktoober 2016 16:44
ja NATO + USA armeed ilma poleks ja ei tuleks harilaste parve ka iivet tõstma.
Miks laimukampaania,see ju ameeriklase s.o.opma peremehe ülistamine ise.
Ep ole laimu.
Kallis mister tõstab kloos oma alaritega laimajatele jalga nii kuii eestlaste lipule.
23. oktoober 2016 17:08
EAS-i laenu tagasimaksmine oleks nagu loomulikult järjekordne ülalpidamiskulu lisa?
17:08 23. oktoober 2016 20:20
EAS-i laenu las maksab EVELIN ILVES! TEMA on ÕIGE süüdlane!
viimaks saaks ehk ka muuta seaduse nii et igaüks tasub ise oma elamise eest 23. oktoober 2016 15:59
palka sai, tuleb õppida vastavalt ka elama ning mitte jääda ripatsiks. Seda muide kõik eelmised presidendid peaks samuti suutma teha.
Ei! 23. oktoober 2016 15:57
Ja veelkord EI! See on prasiitlus!
Tolerant 23. oktoober 2016 15:56
ärmal ruumi on ,sinna saaks kvoodipabulad ära majutada
no ilves 23. oktoober 2016 15:55
Ilves on sulleritest suurim , Eesti riiki lüpstakse täiega !
15:55 23. oktoober 2016 20:21
SUUREM on siiski oma kuludega Arnold Rüütel!
küsimus 23. oktoober 2016 15:50
Aga kus Ieva enne elas ,palju veel sellel seda KV võib olla.Aina suuremat tulu tahavad nagu elaks igavesti.Ja imestama paneb veel see, et president töötab mitu aastat järjest puhkepausideta.
Järjest enam hakkab tunduma,et tegeletakse rohkem naiste ja äriga.Vahest luges ka TV-s paberilt teksti maha,mis mõne härdaks tegi.
naiste rõõmustamine on 23. oktoober 2016 15:54
põhitöö. Raske füüsiline töö.ei maksa irooniline olla.
Vat kus on ristilaste hulk! Oleme uhked!
CC 23. oktoober 2016 16:01
uhke mille üle? Olen rõõmus,et Ilvese aeg sai läbi. Nüüd vaadaku ise oma kulud üle.
hilja,kullake ! 23. oktoober 2016 16:45
nüüd maksad sina oma elupäevade otsani.
Kui kaod,siis maksavad sinu lapsed ja lapszelapsed .
Ole ka uhke,milline PRESIDENT !!!!
PARIM TERVES ILMAS!

Mitte talu kulud, 23. oktoober 2016 15:46
vaid ainult eluaseme kulud on ette nähtud, talupidamine on ikka igaühe oma asi majandada. Kui oskas talu metsa maha müüa ilma riigile makse maksmatta, siis pole ka riik kohustatud sellist "talu" aitama. Ei saa ajada segi selliseid asju nagu pettustega tegelev oü Ermamaa ja Ilvesele kuuluv elumaja. Ermamaa on üles ehitatud riigi rahadega ja riik peaks tagasi nõudma kõik sinna kulutatu, kuna oli tegemist teadlikult riigi ja EAS-i petmisega.
23. oktoober 2016 17:10
Mulle ei maksa keegi rohkem eluasemekulusid kinni, kui normpinna eest ja ka ainult kehtestatud piirmäärani, aga presidendile ei tohi ühtegi kulupiirangut panna, mingu riik kasvõi pankroti.
kes see enne meil millegi eest vastutanud on, 23. oktoober 2016 19:14
ei vastuta ka nüüd keegi.
Viioli sündroom.
Eks 23. oktoober 2016 15:42
enne läheb kaamel läbi nõelasilma,kui eluaegne ärmataja-jokitaja-sahkerdaja ausaks inimeseks hakkab.Tulevikus vähem maksumaksmist ja rohkem ümbrikupalka,pole mõtet nuumata ahnet eliiti.
23. oktoober 2016 16:10
Juut jääb JUUDIKS. kunagi ei ole rahul, alati vaja juurde ja juurde--- las lollid maksumaksjad maksavad !
maksumaksjad ise tahtsid teda ,ei tea millest see nüüdne kiun 23. oktoober 2016 16:47
maksumaksja helged ja armastatud esinadajad üürgasid misteri pukki.
Ja maksumaksja kiunub ===
Häbi olgu.
pole probleemi 23. oktoober 2016 15:39
kohalikud maksumaksjad plekivad hõisates oma ausa ja targa,oma parima presidendi tillukesed kulud. Mõned miljonid siia või sinna .Pole probleem.
Kui ei jatku krabinat,teeme hundi kurku jälle reisid.
Norm 23. oktoober 2016 15:38
Aga miks mitte? Ette teada ju, et ametiaja lõppedes, tuleb teatud kulutusi edasi kanda. Olgu see Ilves, olgu see Rüütel, nimes pole asi.
Mihkel 23. oktoober 2016 15:36
Mida nutate, ise seisite Balti ketis ja igatsesite kapitalismi, ise endile aru andmata mis asi see kapitalism tegelikult on. Ilus riik NSVLiit on lōhutud nii, et selle taastamine pea vōimatu.
selliste 23. oktoober 2016 15:45
sahkerdajate taustal ei tundugi Putin enam vastumeelne olevat.Kas on see sihilik või juhtus kogemata,kes teab.
Kuuuurija 23. oktoober 2016 15:59
Balti ketis taheti ikka saavutada riiklikku iseseisvust ja kui just konkteetselt majanduskorrast rääkida, siis ilmselt lootis enamus saada põhjamaade sotsialismi, mitte kauboikapitalismi.
vaata,Balti keti üks orgunnioja oli see eestlaxste poolt neetud 23. oktoober 2016 16:49
ja vihatud Edgar . See oma helesinistes unistustes arvas,et eesti mees on vaba ja valge ning saab hakkama ilma orjapiitsata .
Õnneks materdavad eestlased selle rumaluse kehastuse ise maha.
??? 23. oktoober 2016 17:23
Kas sinu arvates on Eestis ainsatki päriselt ühtegi sellist parteid, kes põhjamaade ühise kodu ideed kannaks? Ei oli ju ainsamatki, isegi kesikud on liberaalid ja sotsid on libasotsid.
I.E 23. oktoober 2016 19:16
Mihkel, aga muidu- kõik enam vähem korras? Lihtsalt kerge mälukaotus kommunismi tegelikust palest? Soovitaks siis paar reisi teha! No näiteks Põhja - Koreasse või Kuubasse. Seal näed nn. ideaalset kommunismi. Iseasi, kas sa sinna elama tahaksid jääda! Ma mõtlen alati kui kuulen kedagi "nõukaaega" tõsimeeli taga nutmas, et on inimesed ikka lambad! Nii hea oli ju olla, et oma peaga mõtlema ei pidanud, eriti mugav oli see, et ju lausa ei tohtinud oma pead kasutada. Nüüd ikka täitsa kehv- peab ise mõtlema ja ei ole suurt kellelegi kurta,et pole nagu suurt kõrvade vahel, mille abil seda teha! Nii et vaatamata sellele, et maailm ees lahti, aga miski ei aita kui tahtmist pole...
Riigikogulastele 23. oktoober 2016 15:34
palun võtke ometi asi käsile ja muutke seadust nii, et see ka teie valijate õiglustundega kooskõlas oleks ning teie poolt valitud presidentide tembutamised ja vigurdamised välistaks!
naiivne oled 23. oktoober 2016 16:43
kõik võtavad niipalju kui jõuavad ja hunt hunti murdma ei hakka.
ettepanek 23. oktoober 2016 20:26
VÄHENDADA Arnold Rüütli KULUSID ka ILVESE tasemeni!
23. oktoober 2016 17:24
Enne tuleb riigikogu välja vahetada.
vat väga hea ,et see teema toodi siia 23. oktoober 2016 15:32
ettepoole ,,siin juba ongi ilvese nõudmised kirjas .Juba vanasti öeldi ,et juudid on kavalad ja oiii kui kavalad ,nüüd näeme oma silmadega ka seda tõsiasja . Eks näe mida see ieeva veel tahtma hakkab ,elu ees eks näeme .
süsimust iroonia 23. oktoober 2016 15:31
Vaat Ilves on Tõeline Eestlane! Ei saa täis ega lähe ka lõhki! :D
president????? 23. oktoober 2016 15:39
Lihtsalt USKUMATU ülbus!
15:39 23. oktoober 2016 20:27
Kas mõtled Arnold Rüütli ülbust 150 000 eurose kuludega...?

nuh jah 23. oktoober 2016 15:31
Kui Rüütlile plekitakse igal aastal umbes 150 000 euri siis Ilvesele tuleks topelt rohkem eraldada arvestades meeste panust eesti asja ajamisel suures maailmas.
NUH 15.31 23. oktoober 2016 15:58
Kas Lätis on siis titetegemine nii kallis töö?
Ehhee 23. oktoober 2016 16:28
tite tegemine on ka maksumaksjal kinni plekitud :P
CC 23. oktoober 2016 16:04
pole ka sellele miskit vaja. Elagu nagu me kõik ja ärgu elagu õle oma võimete.
19:19 23. oktoober 2016 20:28
KÕIK endised presidendid ON VÕRDSED, olgu Rüütel või Ilves....!
Sina ära sõima ainult Ilvest!
täielik 23. oktoober 2016 15:28
Jah 23. oktoober 2016 15:26
Puuk 23. oktoober 2016 15:17
Hus 23. oktoober 2016 15:16
Ei tea, miks peaks riik tema kodutalu kulud kinni maksma? samas ise veel paneb niikuinii Ameerikasse ajama ja siis jääb see üldse tühjaks. Müügu siis maha või rentigu välja.
15:16 23. oktoober 2016 20:29
SINA ei käsuta ILvest! Sina võid ka oma elamise maha müüa....!
to 15:16 24. oktoober 2016 10:38
Miks mitte, MINA ehk RAHVAS olengi ju tema tööandja, või mis?
10:38 25. oktoober 2016 01:14
Sina EI OLE rahvas! Sa oled kraaksuv vares või köhiv rott!