Eesti uudised

Jüri Ratas: põhimõttelistes seisukohtades erimeelsusi pole (34)

LISA KOMMENTAAR

On ikka küll 16. oktoober 2016 10:55
Savisaart kukutada püüdev leer üritab teformivalitsejatega diili teha. Paarikümne sooja ametnikutooli nimel ollakse nõus oma isa maha müüma. Teadke aga, et niisama libedalt kui need toolid teile lubati need ka võetakse. Rahva usaldust aga tagasi enam ei saa. Õppige ometi sotside veast. Mikser unustas ametnikuks saades valijatele antud lubadused. Reformipoliitikat toetades kirjutas alla suurelistele soomukite tellimuste lepingutele ja .. visati prügikasti.
Aga 16. oktoober 2016 16:36
mis teha kui isa on selline pidur keda olukord riigis absoluutselt ei huvita ?
võitjad ja kaotajad? 16. oktoober 2016 10:29
Savisaare kadumisega keskerakonna juhi kohalt ei kao keskerakond, ammugi mitte reformierakond mitte kuhugile, nagu mõned kesikud siin pidevalt kilkavad.
Kui UUS, ILMA SAVISAARETA keskerakonna juhtkond tühistab Savisaare poolt sõlmitud Putini/KGB/FSB parteiga Ühtne Venemaa koostöölepingu ja lõpetab veel - jälle selle savisaare poolt organiseeritud käkid – trollivabrikute palgaliste kommenteerijate Eesti riigivastase propaganda tegevuse, lõpetab ka Eesti riigi ja valitsusevastase propaganda sihtasutuse Tallinna TV sellise tegevuse, siis saab UUS keskerakond juba uue sisu ja uued eesmärgid ja nii paljude EESTLASTE, ka ehk reformi erakonna toetuse.
Reformi erakonna peasekretär Reimo Nebokat ütles ju alles hiljuti selge sõnaga, et
„Edgar Savisaare juhitud Keskerakonnaga ei ole me valmis koostööd tegema“ ....ilmselt see tähendab, et uute juhtidega siis on nõus koostööd tegema…
Tõsiasi ehk etteruttav arvamus on siis hoopis see, et edaspidi need kaks kõige suuremat erakonda -
nii Reform kui ka Keskerakond- hakkavad tulevikus Eesti riiki KOOS juhtima.
Siiani on see koostöö aga täielikult välistatud, sest et see koostööleping Ühtse Venemaaga kehtib ja see Eesti riigi ja eesti rahva vihkaja - see Eesti riigi suur PIDUR ja võõrriigi MÕJUAGENT, see võimuihas vana kommunist istub ikka veel pukis ja ei lase oma erakonnas midagi muuta ega muutuda.
Küsimus seisab aga ainult selles, kas tuleviku keskerakonna UUS juhtkond kavatseb midagi muuta – tühistada koostööleping Venemaaga ja palju muud - või ei?
Kui nad jäävad aga nö kõige vana juurde st Savisaare programmide juurde, siis ehk on see küll keskerakonna lõpp…. mis Eestile poleks ka ju mitte paha lahendus.
Kas refi 16. oktoober 2016 13:50
porukas siis vastutasuks ka tühistab venemaaga leppe eesti maa kinkimise tasuta venemaale ja piirileppe, samuti leppe olla jänkide käpiknukk? Lõpetada võõrvägede eestis viibimise ja Brysseli käskude täitmise eesti pagulastega asustamise kohta? Tundub ,et oled veel liiga noor ja ei tea kes olid endised parteilased, kes praegugi on veel valitsemas, savikas on nende kõrval tühine null.
kommunistid 17. oktoober 2016 10:45
Tean küll ka noore inimesena, kes olid endised kõrged parteilased ja Toompea tippkommunistid.
Arnold Rüütel - ENSV tippkommunist nr. 1.
Edgar Savisaar - ENSV tippkommunist nr.5.
Kommunist Savisaare kõrged töökohad Toompeal:
• 1985–1988 Eesti NSV Riikliku Plaanikomitee osakonnajuhataja Toompeal
• 1988–1989 juhtimissüsteemide Projekteerimis- ja Konstrueerimisbüroo "Mainor" teadusdirektor
• 1989–1990 Eesti NSV Ministrite Nõukogu esimehe asetäitja, Plaanikomitee esimees
• 1990 Eesti NSV majandusminister Toompeal
3. aprillil 1990 nimetas Moskva Edgar Savisaare Eesti NSV valitsuse juhiks.
Savisaar on alates 1983 NLKP liige.
Ja sina, ullike, nimetad Savisaart TÜHISEKS NULLIKS!
Häbi, häbi!
Ära sa enam Savisaare silmi alla mine!
Kõiki teisi vene okupatsiooni aja tippkommuniste ehk venelaste kollaborante ei viitsi sulle ettelugema hakata, läheks õige pikale.
## Edasi
Tänapäeva "kommunist" valitsuses - peaminister Taavi Rõivas - pole isegi mitte oktoobrilaps olnud,
komsomolkast või kommunistliku parteiliikmest rääkimata!
Teistest "suurtest kommunistidest" võid sina siin, kui ilmselt suur teadjamees, pajatada.
noor inimene 17. oktoober 2016 11:05
Tean küll ka noore inimesena, kes olid endised kõrged parteilased ja Toompea tippkommunistid.
Arnold Rüütel - ENSV tippkommunist nr. 1.
Edgar Savisaar - ENSV tippkommunist nr.5.
Kommunist Savisaare kõrged töökohad Toompeal:
• 1985–1988 Eesti NSV Riikliku Plaanikomitee osakonnajuhataja Toompeal
• 1988–1989 juhtimissüsteemide Projekteerimis- ja Konstrueerimisbüroo "Mainor" teadusdirektor
• 1989–1990 Eesti NSV Ministrite Nõukogu esimehe asetäitja, Plaanikomitee esimees
• 1990 Eesti NSV majandusminister Toompeal
3. aprillil 1990 nimetas Moskva Edgar Savisaare Eesti NSV valitsuse juhiks.
Savisaar on alates 1983 NLKP liige.
Ja sina, ullike, nimetad Savisaart TÜHISEKS NULLIKS!
Häbi, häbi!
Ära sa enam Savisaare silmi alla mine!
Kõiki teisi vene okupatsiooni aja tippkommuniste ehk venelaste kollaborante ei viitsi sulle ettelugema hakata, läheks õige pikale.
## Edasi
Tänapäeva "kommunist" valitsuses - peaminister Taavi Rõivas - pole isegi mitte oktoobrilaps olnud,
komsomolkast või kommunistliku parteiliikmest rääkimata!
Teistest "suurtest kommunistidest" võid sina siin, kui ilmselt suur teadjamees, pajatada.
Ratas 16. oktoober 2016 08:52
jätab mainimata paar tähtsat fakti. Nimelt , enne eelmist erakonna kongressi toimus nende tüdrukute ja poisstüdrukute poolt piirkondades massiivne Savisaare vastane kihutustöö ja "ümberlõikamine", et kongressil Kadrile hääled läheksid. Paidesse toodi selle kamba poolt kongress selle tõttu, et oleks lihtsam valida sõnakuulelikke delegaatlimukaid erakonna senikehtiva programmi lõhkumiseks ja lõhkujate võimule upitamiseks. Unustatakse ära väga tähtis demokraatia osa, nimelt kogu erakonna lihtliikmete arvamus. Nende inimeste toel on ju sinna juhatustesse ja volikogudesse kogu see juhtoinaste kamp saanud. Ja nüüd otsustab kogu erakonna eest väike grupp selle lõhkujaid, adumata paratamatut lähitulevikus hävingut.
See on 16. oktoober 2016 16:42
aastate pikkuse töö vili kus ISAKE on teinud kõik ja rohkem ka veel, et tänasesse olukorda jõuda. Kaua võib?
just 16. oktoober 2016 08:46
Kuidas nii ? Savi on ju kremlimeelne ja leping Putini parteiga. Ratas pole minu teada kremlimeelne.
Ja erimeelsusi polegi ? Kindlasti on. Kui ei ole, siis peab olema.
agressori lepingupartner 16. oktoober 2016 08:56
Pole vahet, kes juhib seda kriminaalset erakonda.
kuidas võtta 16. oktoober 2016 09:57
kui juba kõige rohkem erakondi vahetanud kesik läks üle troika meeskonda, siis on uuendused vältimatud. Esmajoones kiire võimuvahetus just Tallinna võimu jagamisel .
kulla laps 16. oktoober 2016 07:38
ära looda, et oravate poliitfarmis kasvanud tibud, hakkavad KE valitsust tegema. Sinuga
jääb KE Tallinnast ilma.
vanad öppigu noortelt 16. oktoober 2016 08:44
Ammu olekski aeg Tallinn anda noorte kätte,seni pole mitte midagi muud,kui rahaskandaalid ja porine linn ja jube byrokraatia.Ka näeme neinde lintide läbilöikamiste ja tantsude tagajärgi.Linna raha köik maha kanditud ja oma palkadeks pandud.Abilinnapeasid juba samavörra,kui mujal kogu vallavalitsus
loomulikult 16. oktoober 2016 09:53
on ammu aeg anda ka Tallinnas võim Reformierakonna noorte kätte. Nüüd siis on ka see juba päevselge.Huvitab vaid see, kas Ratasel ikka õnnestub, enne järgmise aasta kohalikke valimisi veel korraks sellele toolile ennast libistada. Peale valimisi on see tool juba, alates eilsest, reserveeritud reffidele.
linnakodanik 16. oktoober 2016 08:58
Ja tore ongi kui saab Tallinna kriminaalse keskerakonna diktatuurist vabaks.
Oravate poliitfarmil 16. oktoober 2016 16:46
ei ole enam midagi teha kui kesikud Savisaare minema löövad sest siis tuleb valitsus juba ilma oravateta
Stakan K.Butõlkin 15. oktoober 2016 23:45
On küll erimeelsusi : osad KE liimed ei tee põhimõtteliselt variseridega koostööd aga osadele on see põhimõtteliselt vastuvõetav.
misasja! 15. oktoober 2016 18:36
mitte mingeid erimeelsusi pole , sest keskerakond on kui ühtne ja üksteist armastav pere.
15. oktoober 2016 22:29
loomulikult neil ei ole mingeid programmilisi erimeelsusi. nad kisuvad lihtsalt võimu pärast :D
Ainult üks küsimus, härra Ratas. 15. oktoober 2016 18:24
Ja kuidas jääb siis Putini/KGB/FSB partei Ühine Venemaa ja keskerakonna-vahelise koostöö lepinguga?
Kas lõpetate selle Eesti riigivastase koostöö lepingu Venemaaga …
või pole selles osas ka erimeelsusi?
15. oktoober 2016 20:59
selle lepingu allkirjastasid ju Reps ja Seppik.
eelmine / 20:59, 15. oktoober 2016 21:34
Ega sa ometigi seda öelda ei taha, et -
kuna allakirjutajad olid ühed väikesed partiesõdurid Reps ja Seppik, et siis Savisaar, kes ise oli tegelikult selle koostöölepingu organiseerija ja läbiviija, ei teadnud siis sellest lepingust äkki mitte midagi …või kuidas?
Aga see on ka tõsi, et savisaar on ettenägevalt kaval, kes alati teised isikud oma naha hoidmiseks on alati tanki lükanud.
Meenutagem siis mõningaid neid Savisaare poolt tanki lükatuid
- Viljat seoses lindiskandaaliga,
- edasi Elmar Sepp ja Ivo Parbus, kes savisaare teadmisel ja soosimisel ja organiseeritud korruptsioonijuhtumi süü enda peale võtsid ja läksid 2013. aastal Savisaare eest isegi vangi.
Ivo Parbusele mõisteti kaks aastat ja
Elmar Seppale viis kuud reaalset vangistust.
- viimastest siis Toobal, see Savisaarele üdini ustav ja alluv naiivne poisike ja mitmed teised isikud.
Toobal kirjutas Savisaare käsul keskerakonna peasekretärina alla Savisaare poolt vastuvõetud ja seadusega keelatud annetuste kassadokumendi võltsingule alla.
Toobal sai selle eest kohtu poolt isegi kriminaalkaristuse, et ta savisaare käsul pidi võltsima erakonna dokumente, et varjata savisaare poolt keelatud annetuste vastuvõtmist.
Veel kirjutas Toobal, jälle muidugi Savisaare käsul, peasekretärina ka Pettaile väljaantud ligi 800 000 eurostele võlakirjadele alla.
Pärast lasi aga savisaar Toobali nagu kuuma kartuli kukkuda, viskas erakonnast isegi välja ja kupatas ta ka veel Tallinnast minema.
Ikka leidus ja leidub veel üksikuid selliseid naiivseid Savisaare kummardajaid, kes olid ja on nõus savisaare eest oma kehaga ambrasuuri ette viskuma.
On mis on, aga see on kohutav milline alatu variser ja üle laipade mineja on see üdini kriminaalne undiuru vanapäss.
==
2004 aastal sõlmis Edgar Savisaare juhtimisel keskerakond koostööpakti Putini FSB/KGB-laste võimuparteiga Ühtne Venemaa, mis kehtib kuni tänaseni.
Pakti sisu on Savisaare käsul igaveseks SALASTATUD.
Paneb imestama 16. oktoober 2016 06:13
kuidas selline punane savisaar saab üldse avalikult meie riigis tegutseda,jana toom jne. muide, aitäh Teile suurepärase kirjutise eest..
Ähh 16. oktoober 2016 06:52
Varsti täitub aasta, aga Savisaarele süüdistust esitatud ei ole. Kõik on kahtlustuste ja plära Leenude tasemel.
Kuule ,sina sobiksid prokurörina väga sinna laua taha "õigust mõistma", taibu, nagu sa oled.
ähh-ähh 16. oktoober 2016 10:21
Ähkijale teadmiseks
Ainult üks aasta!
See kõik on ju savisaare organiseeritud ja punutud laiaulatuslik maffiabande võrgustik, mis tuleb viimse niidijupini lahti harutada.
Ja see kõik võtab aega ja sellepärast venibki kogu see uurimine.
Ja lõppu pole ju veel näha.
--
Näiteks FIFA korruptsiooni skandaali uurimine kestis ligi VIIS AASTAT enne kui see lugu süüdistustena kohtuni jõudis.

Taat 15. oktoober 2016 17:48
lugeja 15. oktoober 2016 16:59
Erimeelsusi ei ole kui välja arvata teatud Edgari sabarakkude arvamusi ja nõudmisi!
August 15. oktoober 2016 16:57
Kuidas nii ? Savi on ju kremlimeelne ja leping Putini parteiga. Ratas pole minu teada kremlimeelne.
Ja erimeelsusi polegi ? Kindlasti on. Kui ei ole, siis peab olema.
silmakirjatsemine 15. oktoober 2016 16:49
Ratas vällendas selgelt. et teatud Reformi poliitikutega läbirääkimised käivad, seda esiteks.Teiseks kui põhimõttelisi vastuolusid erakonnas ei ole ja kahte leeri polevat, siis milleks oli vaja lihuniku mentaliteediga kõrvaldada Peasekretär ja Kesknädala peatoimetaja .Kallo ise võttis maha oma kandidatuuri, et vähendada pingeid, kuid süües kasvas hoopiski erakonna ülevõtjate isu.
15. oktoober 2016 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
agressori lepingupartner 15. oktoober 2016 17:54
Parem ikka kui Putini käsutäitjaks olla.
17.54 15. oktoober 2016 20:11
Kelle käsutäitjad siis on valitsusparteide ministrid ja muud tegelased kes iga hinna eest soovivad eesti territooriumi venelastele tasuta kinkida ja loobuda sellega Tartu rahu lepingust ja eesti vabariigi järjepidevusest? See on ju ülim venemeelsus, sest ükski normaalne riik ei kingi oma maad "agressorile" ega vaenlasele.
ajalugu 16. oktoober 2016 09:04
Me tagastame de jure venemaale Vabadussõjas vallutatud vene terrtooriumid. De facto on need alad niikuinii venemaa käes. Või sa arvad, et Narvatagune ala on põline Eesti ala. Või tahad need sõjaga jälle tagasi vallutada? Ei maksa langeda agressor venemaaga samale tasemele.
Ajalugu on 16. oktoober 2016 17:07
selline, et isegi ENSV ajal jooksis piir poole Peipsi ja Pihvka järve pealt, vaata kust kohast nüüd?
Narva jõe tagused maaalad 16. oktoober 2016 18:11
Kuuluvad eestlastega suguluses olevatele rahvastele vadjalastele,vepsadele,isuritele,ingerlastele