Eesti uudised

Riigikontroll: kõik riigi pakutavad e-teenused pole kasutajasõbralikud

Toimetas Piret Pappel, 12. oktoober 2016, 12:10

3 KOMMENTAARI

n
njh/ 12. oktoober 2016, 14:09
Riigi pakutavad e-teenused, aga kus on kov e-teenused, mida inimestel on hoopis sagedamini tarvis? Mida kaugemale inimestest viiakse omavalitsused seda kulukamaks muutub teenuste kättesaamine inimestele.
e
Enn/ 12. oktoober 2016, 13:29
sama see nn "paberivaba ARK". Ülimalt segase ülesehitusega, samas pole kusagilt aru saadagi, mis teenuseid ikkagi paberivabadena kasutada saab. Sai tükk aega ära raisatud ja seejärel aja kokkuhoiuks registris käik ette võetud. Selgus, et teenust mida vajasin polegi paberivabana olemas.
k
Kuuuurija/ 12. oktoober 2016, 12:57
Ei tea, kas mõni riigikontrollija on püüdnud kunagi täita mõne tollideklaratsiooni süsteemis COMPLEX? Esimene kord pakub see ikka vapustavalt toredaid elamusi! Kõva mees, kes esimest korda täites isegi kõige lihtsama paki deklareerimisega alla poole tunniga hakkama saab!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee