Üle poole ehk 52 protsenti Eesti elanikest vaatab telesaateid internetist, kus populaarseimaks keskkonnaks saadete järelvaatamiseks on YouTube, selgub turu-uuringufirma Norstat uuringust.

15-65aastaste eestlaste seas läbi viidud uuringu andmetel kasutab YouTube’i vähemalt kord nädalas telesaadete vaatamiseks 63 protsenti ja igapäevaselt 28 protsenti elanikkonnast.

YouTube’ile järgnevad populaarsuselt kohalike telekanalite ehk ERR-i, TV3 ja Kanal 2 endi hallatavad saadete järelvaatamist võimaldavad veebikeskkonnad, mida jälgib internetist vastavalt 30, 24 ja 17 protsenti Eesti elanikest.

Kõige populaarsem on rahvusringhäälingu saadete järele vaatamine – seda võimalust kasutab ERR-i portaalis vähemalt kord nädalas pea iga viies eestlane. ERR-i produktsiooni fänne on enim kõrgema sissetulekuga inimeste ja eestlaste, vähem aga muulaste seas.

Eratelekanalitest jõuavad vähemalt kord nädalas TV3 Play lehele saateid vaatama 9 protsenti ning Kanal2 Veebi-TV-sse 7 protsenti Eesti inimestest.

Täna on Eesti vaatajale Seema sõnul siiski veel omane kanalite jälgimise paljusus – neli inimest kümnest jälgib nädalas televiisori kõrvalt saateid ka ühest internetikanalist ning pea veerand inimesi kasutab selleks paralleelselt suisa kahte erinevat netikeskkonda.

Jaga artiklit

2 kommentaari

K
kolla  /   13:45, 12. okt 2016
Ma ei ole juba aastaid telekast peale kuldvillaku midagi vaadanud.
N
Nooneh  /   13:22, 12. okt 2016
Mis sa muud teed kui palgad on nagu nad on ja uut telekat osta ei jäksa. Ikka tuleb interneedus appi :P

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis