Eesti uudised

Lisatud TV3 video!

Klienditeenindaja tõstis väikese lapse rongist välja: su õpilaspilet ei maksa midagi! (264)

Liis Vaksmann, 6. oktoober 2016, 16:37
Evelin Samuel-RandvereFoto: Priit Grepp
"Klienditeenindaja tõstis väikese lapse rongist välja. Ütles, et koolist antud õpilaspilet on mingil tehnilisel moel vigane ja ühistranspordis ei tööta," räägib nördinud Evelin Samuel-Randvere. "Tõstis välja esimese klassi lapse, kes oma esimesi iseseisvaid samme kooliteel tegi!" 

See oli täna kella poole kahe ajal, kui Evelin Samuel-Randvere esimeses klassis käiv laps Balti jaamast rongile läks, õpilaspilet käes. Koolist oli küll öeldud, et õpilaspilet ei pruugi veel rongis töötada kuna õpilaspiletid said alles sel nädalal valmis. 

Ka Tallinna haridusamet kinnitab, et e-õpilaspileti lahenduse teinud ettevõte Valnes oli neile teatanud, et septembri alguses mõni kaart tõrkus, kuid nüüd on kõik korras. "Tegime Valnesele järelepärimise, kas tegemist oli üksikjuhtumiga või pole ikka vigadest jagu saadud ning saame vastuse homse päeva jooksul. Kahetsusväärne, kui niisugune asi juhtus ja lapsevanema mure on igati mõistetav," ütles Tallinna Haridusamet kommunikatsiooni peaspetsialist Leini Jürisaar Õhtulehele. 

"Laps püüdis klienditeenindajale küll selgeks teha, et tal on ju õigus tasuta sõita," jätkab Evelin Samuel-Randvere. "Kuid vandus lõpus vanema inimese nõudmistele alla. Ega ta julgenud ka suuremale ja tugevamale vastu hakata,“ tõdeb ta. „Kuid ma ei mõista ikkagi klienditeenindajat. Nii lastele kui tallinlastele on ju sõit nii ehk naa tasuta ja õpilaspiletil on ju kirjas, et tegemist on Tallinna õpilasega." 

Õnneks oli mudilasel kaasas telefon. "Kuid sellelgi oli aku tühi. Tal oli küll sõber kaasas, kes oskab ka bussiga koju minna. Millegipärast aga suutis temagagi koha segamini ajada ja asus jaamas 18. liini bussi ootama," räägib naine. 

Lõpuks sai nutu äärel laps emale helistada ja juhtunut kurta. "Läksin siis sinna ja võtsin nad peale ja tõin koju. Aga tõesti, kui mul oleks näiteks kellast kellani töö kust pole võimalik vahepeal ära käia või koosolek kus ma ei saaks telefonile vastata, nagu suuremal osal vanematest, siis jääkski ju laps linnapeale!" avaldab ta oma pahameelt. "Minul lapsevanemana igal juhul keeb üle ääre praegu metsiku jõuga!" 

Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Mai Vahtrik ütles Õhtulehele, et Elron peab laste turvalist sihtkohta jõudmist prioriteediks ning väiksematel lastel ei paluta kunagi rongist väljuda enne nende planeeritud sihtpunkti jõudmist. "Juhul, kui üksi sõitval lapsel ei ole sõiduks vajalikku raha või dokumenti, on klienditeenindaja ülesandeks talle nende vajalikkust selgitada ning vajadusel paluda lapsel vanematele helistada, aga võimaldada lapsel reis lõpuni sõita," rääkis Vahtrik ja lisas, et tema teada ei olnud seekord lapsel esitada ei piletit, ühiskaarti ega õpilaspiletit. "Samuti polnud võimalik rahas tasuda ja klienditeenindaja sõnul selgitas ta lapsele rahulikult, et pilet peab ühel või teisel moel siiski olema," kinnitas Vahtrik. "Vabandame, kui klienditeenindaja ei olnud edasi rutates piisavalt selgesõnaline, mispeale lapsed väljuda otsustasid. Rõhutame klienditeenindajatele veelkord üle, et laste turvaline sihtkohta viimine on kõige olulisem." 

Evelin Samuel-Randvere kinnitas Elroni vastust kuulnult Õhtulehele, et lapsel oli õpilaspilet käes.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee