Inimesed saavad tasuta reklaami ja ikka kärss kärnas. Autoriõigus puudutab vaid loomingulist teost. Kes video teinud, või need kadedad talunikud, pole teuinud midagi loovat - ainuke kelle puhul loovusest ja seega autorlusest saab rääkida, ongi see kes taipas video üles panna. Pärast edasisi sündmusi aga sai video uue tähenduse - lugu eesti rahva kadedusest ja väiklusest.
reklaam oleks olnud ikka siis kui oleks ilusad punapõsksed tüdrukud korvikesega maasikaid korjanud.See näitab juba rohkem sellist massivärki ,sellega ei müü midagi.Vaadake viinamarjakasvatuse reklaame,keegi ei näita ju ,et hulk mingeid tegelasi rügab nii ,et higi väljas.
Meilt on ka üritatud videoid varastada,aga oleme kirjutanud youtubele ja on koopiad maha võetud.Suuremad tegijad televisiooni kanalid ja ajakirjad on küsinud luba video materjalide kasutamiseks.3 miljonit vaatamist on umbes 2100 dollarit tulu.Tulu tuleb reklaamist mida vaadatakse.Sellised korjamis masinad olid müügil juba 15 aastat tagasi,oli ka lampidega korjaja,öisele vahetusele.
Inimesed saage aru, et midagi internetti üles pannes loovutate igasugused autoriõigused täpselt sel momendil, kui vajutate "Upload" nupule. Hiljem võite ulguda ja jalgu trampida ning püüda tuult lagedal väljal.
Mitte niivõrd VIDEO pärast/ 4. oktoober 2016 15:58
vaid eetilise KÄITUMISE pärast. Muidugi on miljonite vaatamiste taga automaatselt ka RAHA. Aga mis on RAHAS halba? Halb saab olla vaid see, kui raha ei jagune ÕIGLASELT.