Eesti uudised

Peeter Ernits: teen ettepaneku Kersti Kaljulaidi presidendi ametisse mitte nimetada (341)

LISA KOMMENTAAR

GS 3. oktoober 2016 12:19
Omad vitsad peksavad.
Oleks kogu Keskerakond kohe koos refidega Siimu toetanud, oleks meil juba president olemas.
Aga oli tarvis, kõik nagu üks mees, keskpartei kandidaadi Repsi taga olla.
eh 3. oktoober 2016 10:39
juuresolev pilt viib vägisi mõtted ingliskeelse maailma sügisele peole - Halloween'ile... Kus sarnaste zombimaskidega lapsed ukselt uksele komme nurumas käivad. Ei ole ilus vaid välimust arvustada, kuid - kui nägu ja tegu on nii sarnased, siis ei saa ka mainimata jätta.
Reeturid 2. oktoober 2016 22:28
võmuahned Reps,Simson,Ratas Keskerakonnast välja! Vastikud tegelased!
TEEN ETTEPANEKU ,Peeter 2. oktoober 2016 21:28
Ernitsa nõuannet mitte kuulata ja valida presidendiks KERSTI KALJULAID .
Normaalne, 2. oktoober 2016 19:56
oleks kui presidendi valib rahvas. Kas on nii raske on seadust muuta, oleks jäänud Toompea rahva porno nägemata.
sinu rahva 3. oktoober 2016 11:01
enamus on manipuleeritav, nii võime ka Putini presidendiks saada.
Rahvas on manipuleeritav 4. oktoober 2016 15:42
IGAS RIIGIS. Ja mida VÄHEM rahvast on (parlament; vanematekogu vms), seda LIHTSAM on manipuleerida.
No vägev:) 2. oktoober 2016 14:55
Kaotanud presidendi kandidaadid ei oska vist kaotada ! Rahunege maha,teie maraton on läbitud. Mida siin lollusi rääkida. Miks ei peaks K.Kaljulaidi valima ? Arukas, hea välimusega,sihvakas Eesti naine. Keda veel tahta ?! Annab lootust,et näeb ka Eesti rahvast s.o lihtsat tööinimest,ilma kelledeta pööbel jääks nälga.
to no Vägev 3. oktoober 2016 04:56
Tahtis ju maarahva nälga jätta, keelas toetused põllumeestele.
Näeb...mida ta näeb 3. oktoober 2016 09:47
Selles asi ongi, et tahab nälga jätta.Võõrrahva sisse tarida suurte rahade peale vegeteerima, kelle teenitud rahade peale??Põllumeestele toetused keelata, pole vaja toitu toota.Täpne Laari teooria, las nõgesed kasvavad, kõik toome mujalt sisse.Põgenege, vabad lapsed, teid ootabki vaesus ja nälg.
usaldusest 2. oktoober 2016 13:34
Kuidas saab usaldada riigikogus presidendi valimisi ,kui nende hulgas on juhiloata riigikogulane .kellele makstakse auto liising kinni rahva pahameelt eirates.Nüüd siis püütakse sundallkirjade kogumisega sundida hääletama just ette söödetud kirju elulooga kandidaati,keda keegi ei tunne.
Tundub väga ajupesu moodi hääletamisena inimtahte vastaselt.Anu saates H.Luige kiidusõnad tulevad aga ärimehe suust,mis on tema isiklik arvamus ja ei pea ühtima kogu rahva arvamusega.
2. oktoober 2016 12:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nii hirmus aadress? mingi viirus või? 2. oktoober 2016 13:41

ma sooviks teada 2. oktoober 2016 12:40
kui vana ernits on ja milline on nende erakonna keskmine vanus. ja siis saan pihta mis toimub.
Poliitiline ternespiim kulub vastsündinud nõrgale 2. oktoober 2016 11:55
vabariigile hästi ära,sest on äärmiselt toitev ollus.
Hea 2. oktoober 2016 11:25
tähelepanu oma erakonna tegemistest eemale tõmmata, et saaks ikka vaielda ja tuld juurde, et mitte presidenti valida. Kas need kuriteokahtlustused ei hakka juba kuhugi jõudma, kaua neid pikendatakse? Alates noore kuke vassimisest alko tarbimisel koneverentsi õhtul lõpetades pealiku irvega igas kaadris, kui aina karistamatus kasvab. Usukumatu, kuidas pealiku seljataga on vanast ajast nagu sümpaatsed inimesed, aga nüüd tunduvad nagu pooletoobised, või teiselt maalt. Mis presidend´i valimisse puutub, siis presidendil peab olema tarkust ja esinduslikkust ja kogemust. ei ole mõtet uut naiskandidaati kohelda kui plikuškat. Tal on ka need omadused kõik olemas, nagu ka Kallasel ja Kaljurannal. Aastate pärast ei meenu kellegile, kes kellele kaotas ja millise häälega. Aga nüüd on vaja närida ja esineda.
Paha hakkab. 2. oktoober 2016 11:24
Presidendivalimised vabas Eesti Vabariigis ei tohiks niimoodi käia. Selliselt "valiti" ENSV-s. Nõukogude okupatsiooniajal oli palju inimesi, kellele oli ebamoraalne minna valimisjaoskondadesse seda ainukest NLKP kandidaati valima, et saada osta apelsine või Bulgaaria hernekonservi. EKRE ettekääne Kaljulaidi toetamiseks on sügavalt ebamoraalne. Ei saa valida halva ja veel halvema vahel. Ei tohi. See laostab inimese, kes selliseid valikuid hakkab tegema. Valitsejate moraal on koledal kombel laostunud või pole seda kunagi olnudki aga tänaseks on nende teod lausa meeleheitlikult ebamoraalsed ja rahvas saab sellest aru. Kui veel EKRE-st rääkida siis ei tohiks üks tõsiselt rahvuslik ja põhimõttekindel erakond põhjendada enda valikut selliselt, et toetame Stalinit, sest muidu võime saada Trotski. Paha hakkab.
lollike, 2. oktoober 2016 11:36
mis tähtsust sellel oleks, kui pandaks veel mingi kandidaat, kes saaks 16 häält või veel vähem? Tulemus oleks ikka sama.
ei oleks 2. oktoober 2016 12:23
tulemus poleks sama. Ekre ei saa kunagi Kaljulaidi kritiseerida kui teda toetab. Kaljulaid veab Eesti rahvastiku kirjuks ja Ekre peab vait olema.
AGA 2. oktoober 2016 11:18
miks te selle poolearulise läminat üldse kajastate?
agale 11:18 2. oktoober 2016 11:30
Aga sinu kisa?Tõesti ei taha aga ikka lärmad? Mitmes see juba on siin, 150-nes? Aitab, laske inimestel rahus olla. Palun ÕL !
11:18 2. oktoober 2016 13:13
EKRE ja KE on käivitanud presidendi kandidaadi laimamise ja si***ga loopimise kampaania... Helmet ja Repsi ei tahtnud rahvas presidendiks.
keskerakond 2. oktoober 2016 10:38
teeb komenjanti.EKRE ütles kohe alguses,et nemad allkirja ei anna.Miks keskerakond allkirjad andis.
Keskerakond andis allkirjad,et oma kuritegu varjata,sest nad arvasid,et jätavad hääletamisel hääled
andmata.Kuna EKRE,ütles,et võib olla nad ei hääleta,siis oleks arusaadud,et just keskerakond pettis,
kes ei hääletanud.EKRE nüüd teatas,et nad ikkagi hääletavad ja keskerakond löi nüüd põnnama,et
saladus nende pettusest tuleb välja.Kõik on riigikogus demokraatlik ja õiglane,kes tahab annab
kandidaadile allkirja ja ,kes ei taha ei anna.Keskerakonnal oli erinevalt teiste erakondade arvamusest
valida endale sobiv kandidaat,sest neil teise kandidaadi jaoks 27 allkirja oli olemas.
Keskerakond on nagu siga,kes otsib pori,kus püherdada.Kui keskerakond ei ole praeguse kandi-
daadiga rahul,ärgu võtku hääletamisest osa.Kui keskerakond ei tunne seadust ei ei saa aru,mis ta
teeb,siis see ei ole teiste viga,ikka oma viga,et pea ei tööta.
no mida 2. oktoober 2016 10:32
Ekre kummardaja välja ilmunud,koos- TV-s ja sama jama Tallinna TV--ga.Üks hull lasti Lahti .
. 2. oktoober 2016 09:59
Miks ma ei usu, et Eesti Vabariik toimid CCCP eeskujul, ja lihtsalt "nimetab" riigi presidendi ametisse.
Kindlasti valmistatakse ette korralik pseudodemokraatia kommejant, kus Kerstile konkureeriv keegi lambist võetud vastaskandidaat. Olgu see siis kasvõi juba kandideerimis kogemustega Lagle, kes omalajal kandideeris (tema oma üteluse põhjal "nalja pärast").
Ja saabki maailma silmis ilusa plusspunktikese kirja.
Vaevalt, et oma rahva arvamus kedagi huvitab.
ärge mõelge 2. oktoober 2016 10:49
riigikogu valimiskorda oma tahtmise järgi ringi.Iga erakond annab allkikirjad oma äranäge-
mise järgi parima presidendi kanditeerimisel.Erakonnad leidsid ühise kandidaadi,kellele
allkirjad anda.Keskerakond,kes alati kõik asjad untsu ajab,leidis ka algul,et kaljulaid on
vastuvõetav.Hiljem ilmus Tallinna TV-s orbiidile Kristiina Ojuland,kes lubas ka presidendi-
ks kandideerida ja esimese visiidi Moskvasse teha.Siis hakkas keskerakond kahetsema,et
neil nüüd uus presidendi kandidaat olemas.Keskerakond on nüüd huvitatud presidendi
valimiste läbikukutamisest,et uue kandidaadiga välja tulla.Keskerakond ärgu süüdistagu,teisi,et allkirja andis ega teinud nii nagu EKRE,kes seda ei teinud.

Seda et 2. oktoober 2016 09:43
las see uus kandidaat sõidab ka pool aastat mööda Eestimaad ringi ja vaatab kuidas siin elatakse.Las võtab ka mitmetest debattidest osa nagu teised kandidaadid.Las räägib ka Eesti julgeolekust.Kas teab üldse millised on eestis miinimumpalgad ja pensionid?Kas teab kuidas Eestis sante tööle sunnitakse?Vaat neid küsimusi tuleb avalikult esitada.
eks järgmisel nädalal 2. oktoober 2016 09:26
saame teada, kas meil on Riigikogu või on Kurjategijate Klubi. (KaKa)
urmas 2. oktoober 2016 08:16
Kas tõesti on Riigikogus ainult üks terve mõistusega liige? Peetri jutt on otse ja öige, ainult Siim kallase nimetamine seal tekitab kahtluse. Aga äkki on Siim Kallas ikka veel trügimas, kasvõi läbi ussi... presidendiks?
Pihkva Oblast 2. oktoober 2016 05:52
Vana kommunisti pläma. Mitte keegi ei keela teistel kandideerida.
MT 2. oktoober 2016 07:19
Kui Edgarile on jäänud veel vaid Ernitsa taoline eestkõneleja ja väljaütlemised on ka rohkem kui rumalad ja luululised, siis on asjad ikka väga halvad kui arukaid inimesi enam nutukooris pole..
Ärge kiunuge midagi 2. oktoober 2016 08:05
Mõistlik ja erudeeritud Ernits ajab õiget asja!
Peeter ajab jama 2. oktoober 2016 08:28
Ei saa aru,milleks peab veelgi keerulisemaks valimised ajama.Praegune kandidaat igal juhul normaalsem,kui eelnevad naiskandidaadid.Riigikogu tehku oma töö ja valigu löpuks president ära.
Taadu 2. oktoober 2016 05:50
Kaljurand presidendiks nagu rahvas valis mitte nagu Kaljulaid keda topitakse tühja augu täiteks ,endal lapsed peaks häbi olema nende ees,nagunii midagi paremaks ei lähe 'ikka hullemaks
Missugune 2. oktoober 2016 07:59
rahvas valis?Marina Kaljurand oleks küll kõige viimane,kes peaks presidendiks saama.Ja kui asi nii lootusetu,et enam paremaks ei lähe,miks sa veel siin oled ja ennast oksa tõmmanud ei ole?Sellistel käib ju kogu aeg hala,kuidas lapsed on näljas jne.Minu arvates peab olema haugi mälu või elama silmaklappidega,et mitte näha kuidas kogu elu on alates taasiseseisvumisest tundmatuseni muutunud-paremaks!
Just, 2. oktoober 2016 08:26
tehke valik 2 enim hääli saanud Jõksi ja Kallase vahel, neid eelistas ka valijameeste kogu.
Mind paneb imestama, miks sellele kandidaadile nii vähe antakse aega ennast ja oma nägemusi presidendina tutvustada, seda enam, et ligi 90% rahvast ei tunnegi oma riigipead ?
Tekib ka küsimus, et pretsedent on loodud, kas edaspidi hakkabki riigipea valimine sarnaselt praegusele toimuma?
Täna on muuseas Ungaris ja Itaalias rahvas referendumil. Millal meile see "luba" antakse?
Õige 2. oktoober 2016 16:16
Õige oleks olnud
valimiskogul kahe enimhääli saanud kandidaadi vahel valik teha
Riigijuht peaks olema sõltumatu 2. oktoober 2016 08:04
....mitte võõrvõimu teenistuja!?
HM 2. oktoober 2016 09:15
Kaljurandi promos üles meedia ja see oli neile kohustuslik. Pole mina tundnud ühtki eestlast, kes venelase presidendiks valiks.
Oi ei, ei, ei 2. oktoober 2016 11:39
Rahvas valis? Millal sa valimas käisid?Pole meil siin midagi valida, see pannakse vägisi paika.Selleks on trikid ja nipid, mitte põhiseadust vaja.Kui seda Kaljulaidi kõnet lugeda, mis siin allpool lingis antud on, tulevad küll ihukarvad püsti ja tekitab õudust edaspidiseks.
Nipitiri 2. oktoober 2016 16:02
Millal ja kus olid valimised, kus kogu rahvas Kaljuranda tahtis?
Refugee 2. oktoober 2016 03:10
Kallase puhul on samuti viis aastat habi.Riigil on riigipea,keda enamus rahvast ei usalda.Me ju koik teame,et kallas ei ole kohtus varguste parast oigeks moistetud.Seda ta ju toonitab igal voimalusel,et mind on kohtus oigeks moistetud ja ma ei pea sellele vastama.Kallase varguused kull nimetati umber ametialaseks lohakuseks ja asi lasti lihtsalt aeguda.Ma usun,et rahva jaoks ei aegu see abivaarne juhtum iialgi.Ei kallasele.
Kulakut 2. oktoober 2016 01:14
Järjekordset upitatakse pukki töölisklassi turjal tantsu lööma.
malle 2. oktoober 2016 00:40
Meil oligi üks Merkel puudu Karilaiuga saab see koht täidetud.
mallele, 00:40 2. oktoober 2016 01:47
JUmal tänatud, et mitte Repsiga!

F 2. oktoober 2016 00:20
Ma ei võta ühegi inimese juttu tõsiselt, kes arvab, et presidendiks sobib Siim Kallas. Punkt.
00:20-le 2. oktoober 2016 01:47
Sinu mõistus jätab kõvasti soovida!
Refugee 2. oktoober 2016 03:14
00,20 on moistus olemas.sinu moistuses ma samuti ei kahtle.Ilmselt oled REFi kommu.REFi kommud on valelikud ja ohtlikud kiskjad.
2. oktoober 2016 07:52
aga sul pole üldsegi mõistust, refi per...selakkuja !
1. oktoober 2016 23:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to vaikust, semud, vaikust 2. oktoober 2016 01:39
Kuhu Eestil nii kiire on ? Islamiriiki moodustama ?
Miks sul Eesti hävitamisega nii kiire on ?
Ehee 2. oktoober 2016 12:45
Vajutage maja pildile ning pöörake kompassist vastupäeva - näete imelist pilti :)
Vaikust,semud,vaikust ! 1. oktoober 2016 22:57
Kersti Kaljulaid Eesti presidendiks ja punkt.Muidugi on arusaadav,et
paljudel püksikandjatel on vesi ahjus - ei saa enam sulitseda-ilutseda.
Ei maksaenam sel teemal demagoogitseda,Eestil ei ole lihtsalt aega.
22:57 1. oktoober 2016 23:35
Ernits on Savisaare ketikoer, kes haugub Savisaare käsul!
2. oktoober 2016 07:53
sina aga oled ilane limukas !
1. oktoober 2016 22:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
22:51 1. oktoober 2016 23:36
Ekrelaste hääli pole vaja. Nad on ennast kogu eesti rahva ees häbistanud juba!
Luup 1. oktoober 2016 22:20
Õige, Peeter. Talutudruk presidendiks on kui ülmemuinasjutt. Elame ikka reaalses maailmas! Tooge see "kandidaat" kähku maa peale tagasi. Ta ise ju ei adu midagi.
22:20 1. oktoober 2016 23:37
Reps oli palju hullem kui Kaljulaid.
A.H. 1. oktoober 2016 22:01
Vana räägib mingist müstilisest pärispresidendist. Ainuke pärispresident oli Lennart. Tootsi koolivenna nimekaim andis kah ehk kuidagigi moodi presidendi mõõdu välja. Mis puutub viimast preskut, siis pooked kandidaatidest on samasugused, kes annavad pigem klouni mõõdu väkja. Üks muideks sõnavõtva vana erakonnakaaslane. Ja kui nn pärispresidendui pole võtta, siis mänguklounil pole kah mõtted. Saame ka ilma suurepäraselt hakkama, hoiame mõne häbelikkuse eeskuju ja tema lakeide pealt raha kokku. Mädarõigas ja oss kurtsid sarnaselt järgmise Tootsi koolivennaga, et niigi vähe teist.;)
Juku 1. oktoober 2016 21:45
http://www.postimees.ee/3857219/vilja-toomast-indrek-tarand-on-eesti-esimolakas
Kas see on Reformierakonna arvamus Euroopa Parlamendi liikme kohta? Kas nii arvatakse ka teiste erakondade liikmete kohta?
1. oktoober 2016 21:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21:26 1. oktoober 2016 23:42
Kustutatakse hoopis Kaljulaidi toetavad kommentaarid ja lastakse läbi Kaljulaidi sõimavad ja halvustavad kommentaarid.

provintslane 1. oktoober 2016 21:24
Küsimu ei ole pr Kaljulaius. Küsimus on presidendi valimissüsteemis ja antud momendil Eiki Nestoris, kes selle jama korraldas. Tahaksin isegi öelda, vabandage pr Kaljulaid, kuid meil on mehed, kes ei adu, mida nad korraldavad.
1. oktoober 2016 21:38
Täiesti pädevad kandidaadid kukutati enne läbi ja nüüd topitakse seda ajupestud tädi ametisse, see on rumalus, mille taolist nähtud ei olegi. Liberaalide terror on selle nimi.
Eestlane 1. oktoober 2016 23:17
Toimus nõuka aegne ALMAVÜ loteriipiletite müük
tony 1. oktoober 2016 21:10
vaatasin eile Kättemaksukontorit, meie valitsus on vist sellle aine koostise teada saanud mis paneb inimese oma tahtele alluma, enamus kommenteerijaid kahjuks sellise mulje jätavad
LÕPETAGE juba! 1. oktoober 2016 21:21
MILLAL 7 ekrelast ja 4 kesikut LÕPETAVAD ükskord ära oma "kommentaaride" vorpimise....? See lahmimine ja sõimamine ületab juba kõik piirid...!
21:21 MIDA Hullu siin 2. oktoober 2016 11:50
Millal sina lõpetad kogu rahva sõimamise-AHH? Mida sa karjud siin ilmlõpmata, kui aus jutt ei meeldi??Sind peaks igavesti siit eemaldama, õudne päris!
1. oktoober 2016 21:40
ei ole aine on treening neuroloogilisel tasemel ja alates 7. eluaastast, loputatakse kuni hakkad ise ka igast ... uskuma, mida sulle kokku valetatakse.
Cc 1. oktoober 2016 21:00
No nii, asi tõesti sedapidi et Eestis tuleks see presidendi ametikoht kaotada. See teeb riigile sinult kahju, käib mingi jant , keda hakkab rahvas ülal pidama, kokkuleppeid nagunii ei sünni. Vanad ENSV omad ruulivad. Lõpetaks selle komejandi ja hakkaks majandusega tegelema.
mõtestaja 1. oktoober 2016 20:54
Mitte Kerstit valida on mitmeid põhjuseid.Tundub olevat elus kibestunud ,pettunud naine mitme mehega elanud lastel erinevad isad.Siis aga arvas ,et otsib häid tasuvaid töökohti,kiiruga tahab haarata presidendi koha,sest teab väga hästi ,kui tasuv see on.Ilujuttu pole mõtet uskuda vaja on fakte,miks esimene abielu lõhki läks,milline oli tema lapsepõlv.Selle tormakuse taga võib peituda depressiivne,unetu ,ahne naine oma KV varadega.Enne tuleb ikka asjad selgeks saada ,kui ulatada kiirustades kandikul riigi kõrgem amet.KES ON TEGELIKULT SEE NAINE,kes hüppab pea ees vette tundmatus kohas.Oli ta ju 12 aastat Eestist eemal.Ohutus eelkõige.
1. oktoober 2016 21:47
täitsa õigus on ju, igapereteraapiat õppinu näeb selles inimeses hulga haigeid käitumismustreid ja tema kitumine ei ole sugugi arusaadav ega loogiline nagu ta loengudki, kus puht emotsionaalselt mingit jama aetakse ilma arvestuslike põhjendusteta, kui asi tundub kuidagi mitte päris õige siis see ei ole veel põhjus muuta asju keerulisemaks ja sellega ressursid hoopis käest võtta. Avaliku halduse ökonoomikas on ta null, aga ronib esinema ja oma tõde kuulutama.
1. oktoober 2016 21:50
SAma rumal on ta põllumajanduse ökonoomikas, aga nõudis põllumeestelt toetuste ära võtmist, mida nüüd EL tegi. Śõnu lihtsalt ei ole sellise sigatseja kohta.
Ilves 1. oktoober 2016 22:43
eestis elanud 2. oktoober 2016 06:58
Ja poleks ka midagi juhtunud kui ta eemale oleks jäänud
Me kõik oleme 1. oktoober 2016 20:50
pikka aega harjunud Keskerakonda, eriti Savisaart tümitama. Kas aga oleme mõelnud, mis saab kui Keskerakonda enam ei ole? Just sellisena nagu ta oli Savisaare juhtimisel? Ah, ei ole mõelnud? Mis siis ikka saab. Ainupartei valitsus, kus keskus on Tallinn ja ülejäänud ääremaa sipelgad.
1. oktoober 2016 21:52
Meil on teerulliterror juba aastaid, parteid tuleb keelustada ja laiali saata. viimseni, sellist parasitismi ei ole kellelegi tarvis peale parteilaste eneste.
Ehh 2. oktoober 2016 08:38
Veel hullem, võib tulla vabalt ka Ukraina vol 2.
Sonid jah? 2. oktoober 2016 18:33
Üle 80 prossa Eestlastest toetab EKRET.
AInuke lootus, et Eestit kui rahvusriiki kuidagigi säilitada.
1. oktoober 2016 20:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugeja 1. oktoober 2016 21:25
Ernitsal on pildil ju HAIGE inimese nägu peas.... Vaadake!
Parastajast lugejale 2. oktoober 2016 10:06
Meil on suur osa inimesi haiged, kes ei saa reaalset arstiabi , kuna arstindus on muudetud röövellikuks bisniseks, mitte haigete ravimiseks. Sama süsteem ei tee märkamagi, et kümned tuhanded krooniliste haiguste põdejad on sunnitud aastaid leivaoalukese pärast valu trotsides tööl käima. Samade riigivarguste dirigentide poolt antakse järjest uusi hirmutavaid üleskutseid pensioniea tõstmisest surmajärgsesse aega, nii , et noortele anti uus stardipauk isamaalt põgenemiseks.
1342 1. oktoober 2016 20:32
vanal oleks aeg pensionile minn!
Haldusreform. 1. oktoober 2016 20:32
Tuleb korralik reform läbi viia, alla viietuhande elanikuga valda ei saa seega maakonnad valdadeks ja alla kümnemiljoni elanikuta riiki ei saa tuleb väiksemad riigid ühendada. Vanasti oli nõukogude liit nüüd euroopa liit ja siin tuleb lõuad pidada ja edasi teenida nagu ütles *sveik.

Vana kudotu 1. oktoober 2016 20:16
Keegi ei kuule ninasarviku ahtri tagant sinu hüüdu..tali tuleb
to Fakt 2. oktoober 2016 02:36
Kaljulaid on see, kes hirmutab inimesi oma pagulaste lembesusega.
Fakt 1. oktoober 2016 20:16
Paljusid kommentaare lugedes võib kohe kindlalt väita, et Eesti parem- ja vasakäärmuslastest palgalistele isenditele on antud eriliselt kõva käsk kogu aeg
- võõrviha õhutada -
- inimesi eksiteele viia, -
- inimesi mitme miljonite pagulastega hirmutada,
- EV valitsuse töid ja tegevusi maha teha,
- viha külvata nii Eesti Vabariigi valitsuse kui ka edukate eestlaste vastu,
- inimesi ülesässitada,
- kõike ja kõiki, peale iseenda, halvustada, -
- inimestes kõhklusi tekitada, -
- moraali murendada, -
- valekujutlusi luua jne.jne.
– kõik see kuulub ju nende kremli palgaliste infooperatsiooniliste propaganda eesmärkide hulka.
Ega siis Mart Helme ilmaasjate pole avalikult meedias öelnud, et
„Meie näol on tegemist poliitiliste eriüksuslastega."
(Mingi uus eriüksus /kolonn/ Eestis?).
Tõsi 1. oktoober 2016 20:19
See on ammuilma juba teada, et Kreml rahastab terves Euroopas vasak-ja paremäärmuslaste rühmitusi ehk paremini öeldes Kremli eriüksuslasi.
Muidugi ka Eesti äärmuslasi.
20:16-le 1. oktoober 2016 21:27
Sa lugesid ette ju EKRE põhikirja ja EKRE tegevusplaani...!
Pro Patria 1. oktoober 2016 21:41
Tubli, "5", aga miinusega. Kõike seda ülaltoodut viivad täide Euroopa Liidu eesrindlikud kommunistid.
Miljonid pagulased ei ole mingi halb unenägu, millest saab päeva jooksul vabaks, vaid kõige ehedam reaalsus, mis ka paberil kirjas. Asi on lihtsalt nii, et mina ja sina seda Le Grand Remplacement'd oma ihusilmaga ei näe, see jääb kõik meie tulevaste põlvede seedida.
Head isu ja seedige see tekst korralikult läbi:
http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/e-library/docs/pdf/final_report_relocation_of_refugees_en.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=LcEYa48yfzo
/Fonde Une Famille!/
21:41 1. oktoober 2016 23:45
Seda viivad ellu KE ja EKRE.
1. oktoober 2016 21:54
loe aasta taguseid korraldusi meediale, saad oma nimekirja
Küsimus Ernitsale 1. oktoober 2016 20:06
Tundub et teie esmaspäevase valimise saboteerimise ettepanek tuleneb sellest avalikustamata kokkuleppest mis Siim Kallase ja Edgar Savisaare vahel Estonia Kontserdisaali tagatoas valimispäeval sõlmiti. Ja millega seoses teie oma kanditaat Reps teie endi poolt välja puksiti. Ega Siim Kallas ometi Savisaarele immuniteetti lubanud vangla asemel et püüate igati tublit meest Siim Kallast iga hinna eest presidendiks ?
Edgar käseb! 1. oktoober 2016 21:28
Ernits täidab ainult Edgar Savisaare KÄSKU, et segadust tekitada...!
Reformijobud, 1. oktoober 2016 20:05
te olete ikka tõelised jobud,uskumatud jobud.
Ernits tahtis ajalehte pildile saada! 1. oktoober 2016 20:17
Ärge pöörake tähelepanu Ernitsale! Ta tahtis ka ajalehte ja pildile saada...! Nüüd näeb oma nägu siis ajalehes ja küll on UHKE TUNNE....!
Ähh 2. oktoober 2016 08:42
Kui midagi asjalikku pole kribada, siis kõlbab ka sõnumitooja juuksevärvi arvustada.
sellist presidenti pole vaja 1. oktoober 2016 19:58
Ringvaates rääkis Kersti ,et Hpanka läks ka raha pärast tööle ,et lastel hea elu oleks.Valetab aga et nüüd teda raha ja hüved ei huvita.Kuidas aga 46 a. naine nii palju jõudnud on lisaks ligu 4 a. rase,meeste arv,arvutades jääb mulje et blufib oma suurte teadmistega.Suured huvid olid aga oma jõukuse kasvatamisel 3 korterit ja 2 maja jne..Kõike jõudis umbes 20 aastaga.Nüüd on plaan võtta mis võtta annab turvamehed ,uhked autod,reisid koos abikaasaga.Ise ei tea poliitikast midagi.Pilk aga ei reeda.
LÕPETAGE ÄRA, ekrekad! 1. oktoober 2016 20:18
Ekrekad -lõpetage juba ära oma "kommentaaride" vorpimine! Ära tüütab juba neid lugeda!
Ja kes sina oled ? 2. oktoober 2016 18:43
Kui pole EKREKAS oled parasiit, kes ei peaks üldse Eesti asju kommima.
Bock 1. oktoober 2016 21:32
HM 2. oktoober 2016 09:30
Armsa ja ausa näoga naine on, mitte irevil hammastega hundinaeratusega, nagu mõned teised.
tuhkagi ei jaga, mis toimub. 1. oktoober 2016 19:46
Kas mehed on otsa saanud, et naistele käib üks jaht? Või on asi selles, et nõid ütles ja nõia käsku peab täitma? Samas nagu ülekohtune nende kandidaatide suhtes, kes pidid läbi käima tulest, veest ja hekseldamis masinast ja siis kuulutati - ükski ei kõlba. Kuhu nüüd nii kiire on? Andke üks naine siia ja me paneme ta presidendiks, isegi tutvumisõhtut pole aega teha! Mis poliitika see on? Valida pole kedagi, kus konkureerivad kandidaadid on? pidi ju üks väge täis 78 aastane Ameerika pensionär presidendiks hakkama. Mis toimub?
Kaja 1. oktoober 2016 19:35
Usun, et Ernits oli üks nendest, kes presidendiralli põhja lasi. Temale ei saa veel küllalt, tahab esmaspäevased valimised taas tuksi keerata.
See kirbutsirkus peab kord lõppema.
Kaljulaid presidendiks!
to Kaja 1. oktoober 2016 19:52
Palgaline, nii ajuvaba kommi ka kirjutada mõtet ei ole.
Kaljurand presidendina on Eestile katastroof.
Kaja 1. oktoober 2016 19:59
Ei ole palgaline - olen pensionär. Eestile oleks katastroofiks Ernits, Helme, Kallas, Savisaar ja Ojuland!
papagoi 1. oktoober 2016 20:01
lõõritab igal pool üht ja sama kremli laulusalmi.
Aga ta ju muud ei oskagi.
mittepensionär 1. oktoober 2016 21:34
eestile on katastroofiks sinusugune räuskav pensionär
Kaja 1. oktoober 2016 22:30
Unustasin lisada, et saan ka eripensioni ja mitte vähe, nii et näljarotid siin ei kõhi ja otsusta.
to issand halasta 2. oktoober 2016 02:43
Ära aja udu.
Soomes käidi tööl ka siis, kui Eesti ei olnud euroliidus.
22:30 2. oktoober 2016 16:19
Oo, või KGB pension, seda võiski arvata.
Issand halasta 1. oktoober 2016 20:59
Poisikesed mölisevad siin päevläbi, ajavad tühja möla.Minge parem pokemone taga ajama,on palju tervislikum.Vöi lugege midagi oma kiidetud Kaljulaiu mötetest.Intervjuu Kaljulaiuga.Küsimus.Miks eestlased perede kaupa Soome kolivad?Kaljulaid vastas.Meil on ju tööjöu vaba liikumine! See oli ka üks pöhjus,miks me läksime Euroopa Liitu: et meil oleks vöimalik vabalt kaubelda,vabalt müüa oma teenuseid,vabalt töötada igal pool mujal. Ma ei näe ühtegi muud pöhjust,miks Soome kolitakse.Me ei saaks sinna minna kui ei oleks Euroopa Liitu.Soome on aidanud Eesti majandust korras hoida: tööpuudus ei kasva meil üle pea, sest alati saab minna tööle väljapoole Eestit teistesse Euroopa Liidu riikidesse. Nii.Selline on siis tulevase presidendi tark jutt.Täitsa eluvööras.Loodame,et riigikogu tuleb möistusele ja Kaljulaid presidendiks ei valita.Kristiina Ojuland on igas möttes temast parem,sobivam president,armastab Eestit ja oma rahvast.Ja meie usaldame teda.
Lumememm 1. oktoober 2016 19:33
/Meil ei jää üle muud kui lihtsalt edasi kesta, nii nagu see on praeguses maailmas kohane, olgu või mitmevärvilisena /
http://uueduudised.ee/kersti-kaljulaid-eesti-tuleviku-huvides-on-jaada-rahvana-kestma-ja-kuuluda-eur...
Mina ka ei taha, et ta presidendiks saab.
Sest ma ei taha olla praegusele Euroopale kohane mitmevärviline...
Radist 2. oktoober 2016 13:18
Lugesin samuti seda Kaljulaiu ütlust. Ja imestasin, on see tal elukauge naiivsus, poliitprostitutsioon või eesti rahvale näkku sülitamine? Olgu mis on, aga sellise avaldusega oleks võinud veidi oodata. Enne saagu "presidendiks".

random 1. oktoober 2016 19:29
Pidurit tuleb panna mitte kiirustada nii tähtsa asja nagu presidendi valimine.NII JÄTKATES TSIRKUS AINULT LÄHEB SUUREMAKS JA KLOUNE TEKIB VEEL ROHKEM.
keegi küsis venemeelsetelt - kas tahate nõukogude liitu tagasi? 1. oktoober 2016 19:18
Muidugi tahame! - on nende ühine röögatus!
Eesti mõlemad äärmuslased-erakonnad - vasak- KE ja paremäärmuslased ekred - tahavad ammu juba N.Liitu tagasi ehk viia Eesti uuesti venemaa alluvusse.
Mõjuagent Savisaar ja savisaarega Eesti riiki kahjustavat koostööd tegevad helmed ja nende trollid on ju algusest peale ja seda kuni siiani karjunud
Eesti välja EU-st!
Eesti välja eurotsoonist!
NATO välja Eestist! ---ja ikka selles vaimus edasi.
Kõik äärmuslaste juhid loodavad siis Eestis, selles Venemaa oblastis kas sooja kuberneri kohta või vähemalt üht tähtsat ja priskepalgalist ametikohta mõnes ju oblastikomitees saada.
19:18 1. oktoober 2016 19:27
KE ja EKRE on kogu aeg pildunud ainult kaikaid kodarasse ja töötanud Eesti riigi VASTU!
Kui 2. oktoober 2016 18:52
hernes peab aju olema, et panna kesikud ja EKRE ühe pulga peale ?
uurer.33 1. oktoober 2016 22:48
Tont neid teab, aga kes nende sisse näeb. võib-olla tõesti käib mäng üle meie peade Moskva huvides?
SMS president 1. oktoober 2016 19:14
Piiks,piiks ja Kersti tuleb!
Uspakoites Mister Ernits 1. oktoober 2016 18:53
Sinu leivaisa andis kunagi ammu Siimule armu ja nüüd ainuke lootus Siimul, kes saab vana Savisaart soost välja tirida ? Härrased, teie ajastu on läbi !
Jah 1. oktoober 2016 18:32
Ojuland on parem kandidaat presidendiks. Kaljulaid oli kunagi Laari nõuandja just sel ajal kui meil tekkisid kodutud ja teised vaesed. Hinnad tõusid kõrgele, aga pensionid ja abirahad mitte.
18:32 1. oktoober 2016 19:01
Mingit arulagedad jobud risustavad kommentaariumi oma Ojulandiga.... Saage kaineks!
1. oktoober 2016 19:20
See ju Ojuland ise, kes siin kommentaariumi risustab.
Kaineks 1. oktoober 2016 20:02
Kristiina, palun lõpeta oma iba ajamine! 1. oktoober 2016 19:27
Muhahhaaa,
Ojuland parim presidendikandidaat?
See on ju nagu anekdoot, mille üle ei saa naerdagi.
Kahjuks (ikka õnneks!) pole Ojuland - see intrigant ja häältevõltsija, veel dokumentide saladusliku kadumise pärast isegi välisministri kohalt lennanu - pole ju veel ühtki toetusallkirjagi kellegilt saanud.
See ütleb juba kõik, kellega on tegemist!
19:27 1. oktoober 2016 20:25
Kristiina tahab ISE ka silma paista.... Keegi ei toeta ju teda - peab ISE ennast kiitma....!
20:35-le 1. oktoober 2016 21:33
MITUKÜMMEND kommi kirjutab IGA ekrelane....? Kas ÜHEST ei piisaks...?
MITUKÜMMEND oled SINA ise juba kirjutanud....?
Kes ei poolda 2. oktoober 2016 19:07
EKRET ei poolda ka Eestit kui rahvusriiki, välja tuleks sellised saata miinimum.
Kes 1. oktoober 2016 18:30
kukutasid valimiskogu valimised läbi? Keskerakond ja EKRE. Ei loodetud,et lõppu lähevad Kallas ja Jõks. Helme ütles, et koolera ja katku vahel ei saa valida. Uus kandidaat pidi tulema väljastpoolt erakondi.
Rix 1. oktoober 2016 18:20
Õiged mõtted,seevähenegi Eesti demokraatia on muutunud naeruväärseks!
Nuhvik 1. oktoober 2016 18:18
see ettepanek on küll kahtlane?ilmselt keskerakond oli ka tühjade sedelite viskaja,et tagasi riigikokku valimine suunata ja Reps oli kohe nõus kandideerima ilmselt siis Marina Kaljurannaga koos,sest suuremad konkurendid Kallas ja Jõks astusid välja.Otsus oli ju òige,et võtta hoopis uus kandidaat.See,et EKRE oli Kaljulaiu vastu,on arvatav,ega nad peale iseenda arvamuse ja keskerakonna kedagi ei tunnusta.Nii et Ernits kisub taas tekki oma erakonnale.

asi õige 1. oktoober 2016 17:44
oravad ja simpanslased teevad kõik,et nonna mordjukova pukki panna.
kesik 1. oktoober 2016 17:55
Ernits sai Keskerakonnas juba KINGA! Mida ta enam lõksutab...?
Kes teab...? 1. oktoober 2016 18:17
Kes sellel Ernitsal pea viltu keeras, et ta vahib kogu aeg taeva poole...?
18:17 1. oktoober 2016 19:28
See oli TUBLI mees, kes sellel Ernitsal pea viltu keeras! Kiidan!
kuhu erakonde Ernits siis tegelikult kuulub 1. oktoober 2016 17:41
Aga miks ta ei paku Repsi, oma erakonna kanditaati? Sealt võib välja lugeda ainult üht, Keskide leeris oligi antud käsk reps läbi kukutada, Kallas edasi viia ja sel juhul üks kes Repsile häält ei andnud oligi Ernits ise. Kes need ülejäänus 10 olid võib igaüks arvata.Ei ole ise kesikute toetaja, aga ebaausad mängud ja kibestumisest tagasitegemine pääliku poolt näitab, mis inimesega tegelikult tegemist on. Parem mingugi see erakond lõhki, kui sedasi edasi väänlevad ja vinduvad.
tallinlane 1. oktoober 2016 17:56
Ernits hääletab Savisaare poolt.
Johanna 1. oktoober 2016 17:37
Kanditaate olgu ikka mitu, me peame valitud maskotti taluma siiski elu lõpuni.
Presidendiks peaks saama ikka inimene, mitte musta karva hobune, emasus sealjuures on fiktsioon.
Tallinast 1. oktoober 2016 17:58
Pange jah kandidaatideks: 7 häälega Helme ja 4 häälega Leng. Mu-ha-ha-haaaa....!
maeitea 1. oktoober 2016 17:35
hr.S.Kallas, M.Laar, E.Savisaar poliitikast audis, millal Riigikogu valimised tulevad, teeme ilma e-valimisteta!
17:35-le 1. oktoober 2016 17:59
Sa ei tea e-valimistest mitte midagi! Ära määgi mõne erakonna juhtoinaste järgi kui endal PEAD ei ole otsas...!
Pikk HErmann 1. oktoober 2016 17:34
KUS EKRE magab? Eesti mees võitleb esmaspäeval riigikogu ees
17:34 1. oktoober 2016 18:00
EKRE on lõõdud kaart. Valimiskogu näitas koha kätte!
Pikk HErmann 1. oktoober 2016 17:34
KUS EKRE magab? Eesti mees võitleb esmaspäeval riigikogu ees
Jaak 1. oktoober 2016 17:21
Edgar oli teinud Kallasele ettepaneku, et presidendiks saamisel antakse Edgarile armu. Seetõttu reetsid osa keskerakondlasi Repsi ja Edgar jõi rõõmust sampust, kui Kallas sai teise vooru.
1. oktoober 2016 18:22
nii rumalat juttu pole vaja ajada, keda see armuandmine kotib?
1. oktoober 2016 18:48
Oo, Savisaart kotiks küll kohe meeletult,
kui ta armuandmise saaks ja nii ka vanglast pääseks.
Grigori 1. oktoober 2016 17:18
Kas tulevad Grigori lindid seoses abikaasaga
17:18 1. oktoober 2016 18:01
Kas Grigori või Georgi lindid...? Kas sul 4 klassi on ikka lõpetatud...?

Ernitsale 1. oktoober 2016 17:16
Ernits! Miks TABLETID võtmata...? MIks sa ARSTI juurde pole läinud....?
1. oktoober 2016 17:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17:11 1. oktoober 2016 18:02
Reps ei ole sellega nõus....!
rein 1. oktoober 2016 16:49
jutul iva sees. kuigi kandidaat tundub olevat ok. siis jääb arusaamatuks see kiirustamine.
kas riigikogulased kardavad oma koha pärast või on veel miskit.
mina pooldan koos presidendiga uue riigikogu valimist
Tasapind 1. oktoober 2016 17:09
Riigikogu tuleks suutmatuse eest oma kohustusi täita tõesti sügisesse seenemetsa saata
Ernitsale 1. oktoober 2016 17:15
Ernits räägib siis, kui kana pissib....!
1. oktoober 2016 18:38
Mitte ainult püütakse Brüsseli ees kannuseid teenida ja Eest Vabariigi tegevus lõpetada. See täts on ju padubürokraat ja oma arutlustes kehvem kui suvaline avaliku halduse tudeng, kuulasin ta loengu ja täiega masendav võhiklikkus vahib vastu, aga jube veenvalt ajab puru silma. Võtke agenda 21 ja agenda 2030 ja saate selge pildi, mida teha kavatsetakse rahvusriikidega, mida selle kuu lõpuks olemaski ei ole. UN kodukat tasub vaadata ja Obama kõnesid, Meie meedia hoiab inimesed totaalses infosulus, et te ei saakski aru, enne kui riigist juba ilma olete.
Katrina 1. oktoober 2016 16:41
OLEN UHKE EESTI ÜLE! Olen uhke Ansipi ja Kallase üle-mitte kõik eestimaalased ei oska nii ümarat, laialivalguvat ja libedat juttu heietada kui need "riigimehed"; olen uhke Tsahkna ja Sibula ja nende 99 Töömpeal istuja üle, kes tahavad küll otsustada, aga mitte teha ega vastutada. Eestimaa õhk on uhkusest tihe, raske on hingata, Sellepärast on paljud põgenenud sellest lämmatavast keskkonnast sest ei ole jõudu seda muuta. . . . . NUTTA
jejjee 1. oktoober 2016 16:40
ah et kallas? no siis pole mitte 5 aastat häbi, vaid häbi kestab EV kuulsusetu lõpuni. ee varganägu, keda rahvas põlgab, presidendiks? no kuulge, tulge, ernits, ikka mõistusele. kui teil seal mingi raas mõistust oleks, siis te sellest ei piiksatakski. häbenege ennast selle jutu pärast, ausalt!
eh 1. oktoober 2016 16:32
Teen ettepaneku tõmmata juhe seinast Tallinna linna rahadest ülal peetaval keskerakonna tv-l!
aino 1. oktoober 2016 16:29
Kuulge rahvas, asi ei ole mitte Kaljulaius ega erakondade vahelistes tülides. Asi on selles, et kui nüüd ka presidenti ei saa valitud, peab riigikogu laiali minema. See tähendab, et mugav elu saab otsa, Kõrge palk, kuluhüvitised ja eluaseme toetused kaovad ära. Kes küll sellega nõus oleks. Selle nimel valetatakse ja salatakse maha kasvõi oma lapsed ja vanemad, mis siis veel rääkida oma poliitilistest vaadetest ja rahva teenistuses olemisest. Rahvast ei teeni ega esinda seal küll keegi. Ärge sõimake Ernitsat. Ta ütleb nii mõneski asjas õigust. Kuigi Kallas ei sobiks mitte mingil juhul. Ja Savisaare võiks ka rahule jätta. Tema ei tahagi selles soustis kaasa elada. Tal oleks aeg minna väljateenitud puhkusele ja poliitikast üldse loobuda. Tema elutöö on tehtud ja ilma temata on küsitav, kas see EV oleks ilma verevalamiseta üldse sündinud. Jõudu teile kõikidele ja ärge unustage, et me oleme üks rahvas ja peame ise enda eest seisma, nende korrumpeerunud poliitikute peale ei saa ju keegi loota (väljaarvatud nad ise).
mall 1. oktoober 2016 16:45
Kas arvate, et Ernits loobuks kõrgest palgast, kuluhüvitistest jm. Ernits teab, et Kaljulaid saab vajalikud poolthääled ja Ernitsal täna hea silma paista. Ernits sai Riigikogusse läbi valu ja vaeva ja nüüd peaksin uskuma tema juttu!
polnud mingit valu ega vaeva 1. oktoober 2016 18:56
Ainult tänu savisaare kintsukaapimisele sai Ernits savisaare asemel Riigikogusse.
1. oktoober 2016 19:32
Jah
Ernits on Riigikogus Savisaare asendusliige.
mall 1. oktoober 2016 19:11
Just nii, see mu eesmärk on, lugupeetud 17.03. Selle nimel tegutsen ööd kui päevad. ja tulemus on käega katsutav ja silmaga nähtav.
Ainole 1. oktoober 2016 20:15
Väga hea kommentaar.
KH 1. oktoober 2016 20:53
Olen täiesti samal arvamusel, et valitsus proovib ennast päästa.
1. oktoober 2016 22:12
aga tõmbab ise endal jalad alt selle võttega, las tõmbavad, mul on selle üle ainult hea meel, mida rohkem sigadusi korraldavad seda kibedama palga saavad, nad kujutavad ennast karistamatutena, aga nende 100 aastat kommunismi saab täis 2017, ja see tähendab lendu otse katlasse.
Mart 1. oktoober 2016 16:29
Ernits, Kaljulaid, Saagim, Tädi Maali.
No mis erinevust seal teie jaoks on, kommentaatorid?

Huugo 1. oktoober 2016 16:28
Pokemontshiki, sharmantshiki ii putlerovstsõ polutshili prikaz tshtoli-:) Kuda FSB nii aeglaselt töötab-:)
ma 1. oktoober 2016 16:28
Vaatan ja loen ja nagu selline tunne,et Ernits tahab vist (h)ernehirmutajaks saada! Jõudu selleks,kino peab ju ikka tegema!!
Vaatan ja loen ja selline tunne nagu tahaks Ernits (h)ernehirmutajaks saada! Egas midagi,jõudu,kino peab ju ikka saama!! Aga Kersti valitakse ÄRA!!
Tasapind 1. oktoober 2016 16:52
Nii andunud pilgul,et vaim tuli peale vist,aga saksasse ei ole ka veel miljonit murjamit jõdnud.Jahmerdame edasi,et tagasi minna
tuleb teha selline suur raudtee et noh 1. oktoober 2016 16:53
miks 2?
Miks mitte 3 või 5?
Rail Baltica vajab ju kliente. :D
16:53 1. oktoober 2016 18:04
5 milli oleks kõige PAREM! Eesti majandus kasvaks 5 KORDA, tänu tööjõule!
1. oktoober 2016 18:46
Kui korraga sajab alla 2m lund, siis mis kasu on raudteest? Teil pole tehnikat uutes oludes hakkama saamiseks!
1. oktoober 2016 18:47
SIis juba 10 milli, ja elagu lumekoobastes, mis vaevalt suvel ära sulavad.
1. oktoober 2016 19:34
mitte ta ei taha, vaid ta ongi nii sisemiselt kui ka väliselt üks hernehirmutis.
lol 1. oktoober 2016 16:25
Pooltel keskerakondlastel on tagumik juba leekides, muidugi nad ei taha presidendiks inimest nagu Kersti Kaljulaid.
to lol 1. oktoober 2016 16:38
See on küll reformi poolt tellitud komm.
1. oktoober 2016 18:51
Liberaalidel on kibe rabelemine, kes saab Uut Maailmakorda kehtestada ja rahva sõtta ajada. Obama ütles ilusti Uus Liberaalne Maailmakord, et te aru ei saaks, millega siis õieti tegu.
1. oktoober 2016 18:47
EI ole kesik ja ei taha kaljulaide presidendiks, sest see on ohtlik kogu riigile!
Ants 1. oktoober 2016 16:21
Pigem Ernits ise meenutaks Jeesuse reinkarnatsiooni, kelle peale kõigekõrgempa saadetud "tuvi" langes ja kes end nüüd ühtlasi koa "rahutuvina" esitleb!?
to Ints 1. oktoober 2016 16:40
Rahvas tahab Eestisse suuremal hulgal pagulasi ?
Kas sul on välismaal kinnisvara olemas, kuhu lähed, kui siin hullemad probleemid hakkavad sel pinnal tekkima ?
Tasapind 1. oktoober 2016 16:55
Tegin heinakuhja,nagu ajaloost teada,enne pööret punasesse itta.
1. oktoober 2016 22:16
Punane liberlaiismus tuleb otse Brüsselist, aga sa vahid suu ammuli ja lased ennast ikka lolliks teha.
Ints 1. oktoober 2016 16:20
Millegi päras olen pāris kinndel et kaljurand võidab ! Ta oli rahva lemmik
oh, 1. oktoober 2016 17:48
Jutt on Kersti Kaljulaidist - mida see Kaljurand siia puutub?
HS. 1. oktoober 2016 16:04
Kas Kersti Kaljulaid on rahapajas sündinud, et ta nii palju raha saab või on ta järsku Jeesuse reinkarnatsioon.
maeitea 1. oktoober 2016 16:01
rahvast teie poliitika ei huvita, Euroopa taustaga inimene. Tahate nõukaaega tagasi?
1. oktoober 2016 16:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l 1. oktoober 2016 16:29
Ega ei mõeldud, et oma inimesed läksid ära ja pagulased tulid asemele. Mõeldud oli seda, et omad inimesed läksid ära õppisid/töötasid mida iganes ja tulid tagasi.
... 1. oktoober 2016 18:24
Ekremli poliitika seemneke on langenud viljakale pinnasele. Ja seda viljakat pinnast meil jagub- külapoodide taga, inimeste hulgas, kelle haridus piirdub 7. klassiga- pisut lihtsad, ärahirmutatud, need kes pole kodust kaugemale saanud. Vaadatakse TTVd, propagandasaite, ropendatakse ja sülitatatakse läbi puuduvate hammaste. Onuheinolik lärmamine ja laiamine käib üle kõige.
1. oktoober 2016 18:56
Tead sa reaalselt kedagi, kes tagasi tuli? Mina küll ei tea, siin ei vajata haritud ja tarku eestlasi, need ostetakse stipendiumitega riigist välja ja kohustuseta tagasi tulla, kui just erialast ja piisava palgaga tööd ei pakuta Eestis. See on rahva hävitamise poliitika, targemad popuatsioonist eemaldada.
eestlane 1. oktoober 2016 19:13
Oi, kui HEA oleks Aafrika Eestis! Nii SOE, PALMID, BANAANID, KULLAKAEVANDUSED, PÜRAMIIDID...jne! TAHAME Aafrikat!

1. oktoober 2016 15:54
väike ernitsa peeter
väga labane ja läbipaistev võte, et
JÄLLE Eesti riigi presidendivalimised nurja ajada!
Ei lähe läbi, variser!
15:54 1. oktoober 2016 20:27
Ernits täidab Savisaare KÄSKU!
Õige mõte 1. oktoober 2016 15:47
5 aastat kannatusi pole riigile,rahvale vaja.Kersti pole ju üldse poliitik kunagi olnud,mida tema üldse poliitikast teab.Ka loodab nõunike peale ,kes teksti ette kirjutavad.Ausalt mõeldes on algusest saadik jäänud mulje ,eriti Kersti külm pilk,et ta eesmärk on riigiraha saada ja mitte vähe,raha pärast on ta ennegi tööd valinud.See mis ta oma spordist rääkis paneb ahhetama,see näitab ,et ta ajab päris elu ja spordi segi.Poliitika pole sport.
muidugi on meil õigus teada, 1. oktoober 2016 15:45
keda ülal pidama hakkame ning kellele eluagset pensioni maksma hakkame.
to Ints ja Ants 1. oktoober 2016 17:08
Palgaline, miks eri nimedega muudkui kommid.
Kallas ei sobi, aga igal juhul etem, kui suur pagulaste tahtja Kaljulaid.
Ants 1. oktoober 2016 15:37
Kahepalgeline Jaanus - ehk, alul annab allkirja toetuseks, siis kutsub loobuma ja veelgi hullem, Kallast!, kellega Edgar diili tegi, kuid kukkus läbi, jne! Loone ei andnud märki asjata, et neil on kanditaat olemas, mis nüüd siis nüüd mitte "rahutuvi", vaid kui "rahurikkuja" poolt päevavalgele toodi!
Ints 1. oktoober 2016 15:59
Kuidas kallas presidendiks Saab, tuleb kodusõda se on enam kui kindel ! Sellel slikerdajal enam asu ei anta
Ints 1. oktoober 2016 16:24
Moskva käsk on kõva! 1. oktoober 2016 15:33
No, nüüd on Ernitsa poolt alustatud üks uus ja vägev presidendivalimiste vastukampaania.
Nimelt kutsub Ernits Postimehes kõiki üles
JÄLLE
KALLAST PRESIDENDIKS VALIMA!
Põrundaruõnnistus…muud ei midagi!
Kõik see on aga selleks, et
PRESIDENDIVALIMISED JÄLLE NURJA AJADA!
sama 1. oktoober 2016 15:41
paremini öeldes
Ernits teeb nüüd suure hooga
presidendivalimise NURJAAJAMISE kampaaniat!
Oh jah... 1. oktoober 2016 15:33
Jah, oma Merkelit meil küll vaja pole.Kaljulaidi kirjas rahvale polnud mitte midagi sellist,mis oleks teda ülistama pannud.Pigem ülistas tema vanematekogu talle osutatud au eest. 50000 pagulast ja homoparaad on veel kõik ees, valige aga.Mis valige-pange paika järjekordne käpiknukk.
Moskvast 1. oktoober 2016 15:31
tuli keskerakonnale kõva käsk,et Kaljulaid on ilma luukerdeta ja puahstverd eestlane.
Moskvale see ei sobi.Nüüd ei ole tarvis enam tänaval möllata keskerakonna Tallin TV ja keskera-kond teevad oma propagandaga tõhusat tööd,et riigivalitsemist takistada.
Keskerakonnal ei keelanud keegi oma allkirjadega oma presidendi kandidaati üles seada.
Kas keskerakond teades,et oma erakonna allkirjadega presidendi kandidaat läbi ei lähe,siis petekaks
andsid Kalujulaiule allkirja.Keskerakonnal ei ole mingit õigust teiste erakondade valikut mõjutada,sest
see peaks olema valimisseaduse rikkumine.Kui keskerakonnal pea ei tööta ja seadusi ei tunne,siis
jätku teiste erakondade tahe ja otsus rahule.See on suurema osa riigikogu otsus,kelle poolt soovib
hääletada.Savisaar ütles,et seadusi ei tunnista,kui nüüd selgub,et keskerakond veel ei tunne
seadusi.
1. oktoober 2016 15:38
super kommentaar!
100% nõus!
to 15. 31 ja 15. 38 1. oktoober 2016 17:57
See on ise küsin - ise vastan komm.
Tellimisel kirjutatud.
15:40vanaätike Hipodroomilt räuskab jälle 1. oktoober 2016 16:05
ISISE haritlased, need meil tõega veel puuduvad.Isegi Merkel on oma allahi foobiast loobunud, meieoma alles alustab sellega-tore muidugi.
1. oktoober 2016 22:19
Merkel ei ole millestki loobunud ja kõik kutsed pagulastele Euroopasse tulla on !00% jõus.
Eestlane 1. oktoober 2016 15:26
Õhtuleht ei avalda kommentaare.

pelageja 1. oktoober 2016 15:21
las kandideerib koos tarandiga sellele tiitlile mida toomast pakkus. ega nad muud väärt polegi.
riigikogus oli repsi taga, valimiskogus lasi repsi põhja, hiljem teises ringis andis tühja sedeli ja nüüd armastab jälle kallast.
kiudas nii 1. oktoober 2016 15:50
Vilja Toomast ütles ikka et Indrek Tarand on Eesti esimölakas!
(vt tänast Postimeest).
1. oktoober 2016 19:00
noh 1. oktoober 2016 19:54
täiesti nõus ,et tarand on esimölakas aga vilja toomast on sellele tiitlile ülitugev konkurent
Arvo 1. oktoober 2016 15:08
Meil ju president olemas Gospoda Putin. Aaa, osakonna brigadiri valitakse. nu ponjatno.
Õige arvamus 1. oktoober 2016 15:15
Terve suvi aeti mingit jura ja nüüd nädalaga president valmis!
EI HÄÄLETA!
gospodinil on omal maal 1. oktoober 2016 15:41
lollikari olemas ,lisa tal eriti vaja pole.
no 1. oktoober 2016 15:07
nuud on sul kull aeg vagusi olla,kus olite siis kui haaletasite riigikogus ,ei saanud valitud ,ka valijatekogus ei saanud ,kes oli suudi ,ise te olete asja untsu keeranud ja nuud jalle assitama,kas juba ei aita.Kus voetakse ,et rahvas ei taha .rahvas ju ei tahtnud ka neid kanditaate kes olid ulesseatud iga kohta oli mingi viga ja hada ,ei uhtki sobilikku.Nuud ongi oige tulgu inimene kes ei kuulu uhessegi parteisse ja korras.Pole motet tuult keerutada.Juba peaks aitama,olete lollitanud kull rahvast.
eks 1. oktoober 2016 15:05
Siim Kallas oleks olnud kõige parem variant mille valijamehed põhja lasksid.
parim jah, 1. oktoober 2016 15:14
oleks kohe asunud lubadust täitma ja surunud peale kinnisvaramaksu. Üritas Brüsselis ka uusi makse välja mõista, aga seal õnneks see ei läinud läbi.
eestlane 1. oktoober 2016 18:08
Valijamehed näitasid valimiskogus, et eesti rahvas on LOLL. Valijameestel olid erakondade PEAD otsas, mitte aga OMA pead ja kõige parem president Siim Kallas jäi valimata!
1. oktoober 2016 15:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jutale 1. oktoober 2016 16:11
Kui sa isegi seda ei tea, siis pole sul mõtet siin kommenteerida. Hari ennast !
jutale 1. oktoober 2016 17:54
peeter ernits on nõukaaja jäänus ja tegutseb suure eediku huvides.
talumees, 16:11 1. oktoober 2016 20:29
Mul on laudas üks oinas, nimega Peeter Ernits.
Vanarahvas! 1. oktoober 2016 15:01
" Põrsast ei osteta kotis!"
Eesti vajab preidenti, mitte augutäidet!
Rahval on lollitmisest kõrini!
mina 1. oktoober 2016 15:16
eelistan küll eeskujulikku ja tarka ametnikku ükskõik millise valelikust vereimejast poliitiku asemel.
Meie 1. oktoober 2016 14:58
tänava poistest või tüdrikutest saaks kõige parema presidendi valiku ja ülejäänud sobivad riigikokku ja europarlamenti kah. Ja varsti oleks sellel tolerastial ja euroopaliidu visioonil ots pääl.
to Aleksander Habak 1. oktoober 2016 17:58
hakkama millega ? Eestlaste väljaajamise ja pagulaste toomisega ?
A.H. 2. oktoober 2016 08:28
Lugema hakates soovitan prillid ette panna, siis näete, et see "hakkama" on tsitaat.
Aleksander Habak 1. oktoober 2016 14:57
Mädaniku kollet ei ole võimalik mädandada! See tuleb antiseptikuga, mis praegusel juhul oleks erakorralised riigikogu valimised, puhastada!
" Ma olen kindel, et Kersti Kaljulaid saab presidendiametis hakkama, aga see, kuidas ta ametisse nimetatakse, mädandab Eesti poliitilist kultuuri. Praegu toimuv ei ole demokraatlik valimisprotsess, see on ametisse määramine. Nagu nõukogude ajal.
....jumal tänatud, et see nii läks 1. oktoober 2016 17:57
Kersti on hea kandidaat, sirgjooneline, otsekohene, konkreetne, mitte nagu mõni loone õudek, kelle ainus hea omadus on keerutamine ja vee sogamine, see õudek on ka ernitsa pundist.
A.H. 2. oktoober 2016 08:31
Kus otsast on klikiparteide " augupunn" hea kandidaat?

milleks enam vehelda? 1. oktoober 2016 14:55
Ernits on küll haigeks jäänud , viimasel ajal räägib väga rumalat ja mõtlematut juttu igal teemal ! Kindlasti on kõik väga pettunud, et esimesest viisikust ei saanud presidenti, aga vähemalt ühe ( Mailise) võimaluse saada presidendiks nullis ära Ernitsa koduerakond! Häbi !
1. oktoober 2016 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õelusekotile 1. oktoober 2016 15:19
Sul on tõesti kohe absoluutselt ühe eriliselt rumala kesiku või ekre-õelusekoti ajuvaba ja veel eriliselt rumal kommentaar.
KALJULAID, sinu sõnadega väljendades - POLE VEEL PAIKA NIMETATUD ehk teda POLE VEEL PRESIDENDIKS VALITUD, vaid
Kersti KALJULAID SEATI ALLES ÜLES AMETLIKuKS PRESIDENDIKANDIDAADIKS ja seda
ÜHEKSAKÜMNE riigikogulase TOETUSALLKIRJADEGA!
Ponjal, tib.lunn?
Kaljulaidi POLE VEEL EI VALITUD ega ka mitte NIMETATUD PRESIDENDIKS, vaid teda alles SEATI presidendiKANDIDAADINA ÜLES!
Valimine toimub alles esmaspäeval, du.rak!
õeluskotile vastajale 1. oktoober 2016 16:15
Ega sul ka ajud päris terved ei ole, või on ainult mingi hall ollus, mis ei ole loodud mõtlemiseks. Ega sa muidu nii lolli juttu ei ajaks. Ära ole naiivne, Kaljulaid on juba tagatubades presidendiks määratud, tobukene.
To Ponjal,tib.junn 1. oktoober 2016 16:29
Sa tola kuula rohkem raadiot ja vaata televisiooni kuidas seal promutakse Kaljulaidi kui presidenti
AGA 1. oktoober 2016 18:05
sina kuula punakommuniste ja vaata ttv-d.
1. oktoober 2016 19:01
eurokommunistid/liberaalid on kuidagi elitaarsemad?
to õeluskotile 15. 19 1. oktoober 2016 18:01
Miks palgaline pidevalt trükitähti kasutab ?
Kas sellisele tööle värvatakse neid, kellel närvid läbi ?
1. oktoober 2016 14:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sina valiksid 1. oktoober 2016 15:18
Hitleri klooni, see veel hullem.
aga 1. oktoober 2016 17:03
to ootan 1. oktoober 2016 17:13
Kas pagulaste hordide tulek ja eestlaste maalt välja ajamine on sinu jaoks põnev ?
ootan 1. oktoober 2016 19:56
Kas Kallase, Repsi, Kaljuranna, Helme ja Jõksiga oleks pagulased tulemata jäänud? Ei oleks. Ükskõik kes saab presidendiks, ei jää need pagulased tulemata. Enamus Eesti inimesi ei taha neid siia ja nii ka mina. Aga kuna enne rahava arvamust küsitud ja sellega arvestatud.
ootan 1. oktoober 2016 14:17
põnevusega, mis esmaspäeval saab. Muidugi on endised kandidaadid terve suve vaeva näinud aga millegipärast olen asjade sellise käiguga siiski rahul. Eesti vajab muutusi. Usun Kaljulaidi rohkem, kui "rallis" osalenutesse. Eelmiste kandidaatitega oleks kõik juba ette aimatav, mis ja kuis hakkab olema. Ja hea on ka, et Kaljulaid ei ole ühegi erakonnaga seotud.
on ikka seotud 1. oktoober 2016 15:50
IRL-ga ja kohe sügaval südames
Juku 1. oktoober 2016 14:01
Eestlane 1. oktoober 2016 16:32
Kas Reformierakond arvab nii ka teiste erakondade liikmete kohta?
1. oktoober 2016 13:57
Härra Ernitsal õige jutt.Teised kandidaadid on vaeva näinud kadalipust läbimiseks ja järsku võetakse nagu põranda alt see õige välja ,kellest rahvas ei tea midagi.See pole tõesti aus.Kaljulaidile nagu lotovõit.
teised 1. oktoober 2016 15:19
ju põrusid, järelikult ei sobinud, kas peame nüüd nendest kellegi vägisi määrama?
tony 1. oktoober 2016 15:54
kuidas rahvas ei tea? Rahval on lihtsalt haugi mälu. K.Kaljulaid, oli M.Laari majandus nöunik, erastamis ja ärastamis kaasautor, pöllumajanduse hävitaja, SWED panga tegelane, pank mis viib meie riigist köige rohkem raha välja ka Laar kuulus SWED panga juhatusse või nõukokku, Kaljulaid on lihtsalt eurobürokraat
to teised 1. oktoober 2016 17:16
Ojuland sobib väga hästi. Mitte mingil juhul ei tohi pagulaste tahtja presidendiks saada.
Hävitab eesti rahva.
Horros 1. oktoober 2016 13:56
See oli nüüd küll selgèlt segane mõtteavaldus.
.
Ahh , et tahaks hirmsasti vuntsi presidendiks aga ei saa kuidagi kaamlit läbi nõelasilma aetud.
.
Ainsaks alternatiiviks praegusele protsessil oleks, kui rahvas saaks presidenti valida, sellest aga Ernits ei piiksata sõnagi.
Susservusser jutt on Ernitsal. RUMAL jutt.
serviti 1. oktoober 2016 14:17
agoonias kesikfanaatikud pole siinjuures just kõige paremad nõuandjad
no jah 1. oktoober 2016 13:54
kui kaljurand läbi ei läinud, siis hoiti kohta kaljulaiu jaoks ja refid-sotsid panid ise tühjad sedelid kasti.
to Kesse Peeter Ernits on? 1. oktoober 2016 17:19
Aafrikasse kindlasti sobib, aga siin on Eesti.

Kesse Peeter Ernits on? 1. oktoober 2016 13:49
ja mis ta laiab? Kersti Kaljulaid sobib igat pidi presidendiks ja kogu jutt. Nii et Ernits olgu vakka, mokk maas!
Mõistmatu 1. oktoober 2016 14:00
Kuidas see Eestit pagulastega üleujutada tahtev eurobürokraat peaks sobima Eesti Vabariigi Presidendiks aru ma ei mõista? See inimene ei tea meie Põhiseaduse preambulast ööd ega mütsi... Piinlik on!
hakkab peale 1. oktoober 2016 13:40
vaja kalurand läbi surruda
1. oktoober 2016 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
prükkarid 1. oktoober 2016 13:39
no, misa nüüd -
see poliitiline laibake edgar oli juba ammu enne ju prügikastis
1. oktoober 2016 13:41
Paljud nõustuvad selle väljaütlemisega !
Maie-Ann 1. oktoober 2016 14:11
eks see Ernitsa soovunelm olegi!
gee-parandus 1. oktoober 2016 13:24
Oh sa pagan, ma ei jaksa enam ära vabandada, minu kommentaar ilmus siiski! Vabandan kõigi moderaatorite jne ees oma väljaütlemiste pärast!
1. oktoober 2016 13:44
tubli, et vabandasid
Aga asi on ikka tõesti neil moderaatoritel seal ÕL-s käest ära kohe
tihti ilmub kiri "aitäh, Teie kommentaar on lisatud", aga vahel vaatad-ootad kommentaari tõesti isegi tunnikese
/-le 1. oktoober 2016 14:28
Jah, just sellepärast ma enne õiendasingi siin, sest vahepeal ei tulegi. Eile näiteks ei tulnudk, kuigi nemad olid lisanudi!
enne teatati, 1. oktoober 2016 15:23
et teie kommentaar ei vasta tingimustele, nüüd, et saadeti modereerimisele ehk glavliti tsenseerimisele.
Maamiis 1. oktoober 2016 13:21
Ei tea miks, aga Savisaare kõrvad paistavad tagant välja.
paranormaalne 1. oktoober 2016 14:21
vanainimestel pidavatki kõrvad veits suuremad olema
gee 1. oktoober 2016 13:19
Õhtulehes käib kibe modereerimine, moderniseerimine, modeemimine, modifitseerimine ka kenal laupäevasel päeval, No kuidas te ikka jaksate?
1. oktoober 2016 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sama meelt! 1. oktoober 2016 13:28
Nagu oleksin ostnud viinamarju ja üks neist täitsa mäda. Miks Kallas? Mina ei mõika. On ju selge, et erakonnaülene peab president olema. Olgu paberil, mis tahes, Kallas on Reformierakonna sünnitanud. Seega mitte üks raas erakondade ülene. Ka Partsi nägu paistab selgelt selle sogase vee seest hästi välja.
Vabandage... 1. oktoober 2016 13:29
aga selle partsi nime lugemine ajab juba iiveldama, ta on ju oma valitsemise ajal täielik tühi koht olnud !
1. oktoober 2016 13:06
Suur Peeter,
kes on Savisaare lemmik ja asendusliige Riigikogus
jää nüüd ikka oma liistude juurde ja tee parem seal Riigikogus midagi asjalikku ja head Eesti riigi edasiminekuks.
Pole mõtet Savisaare käsul hakata jälle siin lahmina, presidendivalimisi mahategema ja neid boikoteerima.
1. oktoober 2016 13:13
Ja ära loobi presidendi valimistel jälle täitmata sedaleid kasti, väike Peeter.

Ain 1. oktoober 2016 13:02
Teen ettepaneku Ernits hullumajja saata ja mitte enam välja lasta.
Ja 1. oktoober 2016 13:19
enne saatmist võiks ta habemetüüka maha ajada.
Ainile ja Ja-le 1. oktoober 2016 16:21
Kui ka juhuslikult ta hullarisse sundkorras viiakse, paluge, et ta teid ka kaasa võtaks. Toad on juba teile mõlemale valmis. Head paranemist, refikate kutsikad.
Priit 1. oktoober 2016 13:35
See on hea mõte, lisaksin sinna veel kaheksa nime.
aga 1. oktoober 2016 15:24
ta ju ongi selle Tallinna TV hullumajas.
valija 1. oktoober 2016 12:59
Ettepanek tagasi lükatud!
kas see 1. oktoober 2016 12:52
artikkel tähendab seda, et tuleks valida ainus inimene kes soovis jätkata tralli--Kaljurand--mõelge enne, kas Tartu rahu vastane ja okupatsiooni ehitaja sobib ikka.
kas see 1. oktoober 2016 15:10
vabandust, okupatsiooni eitaja, mitte ehitaja
mnjah 1. oktoober 2016 12:50
P.E.on see, kelle tõttu mandus Maaleht ja muutus loetamatuks, kaotades nii mõnedki truud lugejad. Tema arvamus pigem tõstab tema poolt kritiseeritu mainet.
1. oktoober 2016 13:26
Nohh Maaleht muutus loetamatuks ikka omanikuvahetuse tõttu.
Vikatimees 1. oktoober 2016 12:50
stopp---olgu ,kes tahes kuid mitte kallas,varga kahtlusega mehike juba küll ei sobi--sobib see kes on laitmatu minevikuga ja julgeb lõppu teha pättide valitsemisele ja pätierakondade tegevusele,kantimistele,omade pättide soojatele kohtadele sokutamisele--aeg oleks juba avatult,ausalt ja riigimehelikult käituma hakata--
1. oktoober 2016 13:07
Kallas ja teised endised kandidaadid on juba out ehk lännu,
nii et lõpetage sellel teemal juba see jura!
eestlane 1. oktoober 2016 12:50
Kalju 1. oktoober 2016 23:03
Kui üks rahvas oma iseseisvas riigis pole võimeline endale normaalset elu looma, siis ei suuda ta seda ka kuskil mujal. Meil on neid "pagulasi" juba mitusada tuhat, ja me ei sobi nendega kokku. Need praegused "pagulased" erinevad meist veel rohkem kui nõukogudeaegsed. Sellist presidenti meile küll vaja ei ole!
Tahab ehk ise kohale 1. oktoober 2016 12:47
to Alar1 1. oktoober 2016 17:22
Loogiliselt olid need ikkagi reformid ja sotsid, et ikka lõpuks oma pukki panna.

Alar1 1. oktoober 2016 12:47
Ernits koos Keskerakonnaga on ju ise süüdi, et valimistest tsirkus on saanud! Tühjade sedelite autorid on just KE-st ja EKRE-st. Muidu poleks sellist jama olnud! Ernits ise laseb autol kummid läbi ja kui auto kraavi sõidab, siis hakkab autojuhti süüdistama. Kohe näha, et Savisaare leeri kesik!
suurvene šovinist 1. oktoober 2016 12:57
autol on rehvid, mitte kummid.
šovile 1. oktoober 2016 13:13
Tegelikult on ikkagi kummid ja mitte rehvid.
jaan 1. oktoober 2016 13:03
kuidas sul selle aritmeetikaga nii kehvad lood on? Kas vanemate altkäemaksuga on koolis läbi lohistatud. Aga Ernitsa m--n on ju ise selles süüdi, et president valimata Kui poleks Savisaarlased seal mun-- mänginud, oleks võibolla Reps juba amities
kuskohast selline info 1. oktoober 2016 13:23
tühjade sedelite kohta, kas oled ise nende autor? Elu läheb sul raskeks: olid Keskerakonna vastane, nüüd on lisandunud EKRE, kas raskeks ei lähe?
1. oktoober 2016 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
häbitule 1. oktoober 2016 12:50
Mis iseloom on MEIL?
Sina ei ole MEIE!
Sina pole MEIE eestlane, vaid üks õudne ja teiste kõri läbinäridapüüdev venemeelne kesik,
kes püüab ainult eestlasi laimata ja maha teha.
Ei lähe läbi, tib.lunn!
Tunneme juba neid teie kgb vanu ja aegunud võtteid!
1. oktoober 2016 15:23
Eestlaste alavääristamine on ikka nende teene, kes võimu haaranud, nende 100 aastat on täis ja enne taganemist tahetakse Maa tühjaks põletada.
12:50 1. oktoober 2016 19:00
SINA, kommija, EI OLE ka MEIE! Nii et ära kraaksu!
1. oktoober 2016 19:56
Loomulikult ei ole ma see teie "naša!
ma olen EESTLANE!
to häbitule 1. oktoober 2016 18:08
Ah et eestlane on see, kes tahab oma kodumaalt ära kolida ja mustad asemele tuua ?
hulgus 1. oktoober 2016 12:41
Teen ettepaneku nimetada presidendiks Tiit Madisson
paikne 1. oktoober 2016 12:53
Võid teha,aga ei valita nagu ka mitte Ojulandi,kes sobiks.
1. oktoober 2016 15:20
Siis valime ise! FB kaudu kasvõi hääletame. Katsugu nad midagi selle vastu teha, kui rahvas lihtsalt kokku tuleb ja valib, riigkogule oma preident, rahvale oma.
löön kaasa 1. oktoober 2016 16:41
tee link, oma rõõmuks ju lustida võib!
12:41 1. oktoober 2016 18:59
Kas Mart Helmet enam ei pakugi..? Madison ei saa 16 höölt, saab ainult 7 häält!
Kes teab? 1. oktoober 2016 12:40
Miks kolis Kaljulaid kogu perega Eestisse juba suvel ja pani lapsed siin kooli, kui talle tehti ettepanek kandideerida presidendiks alles septembri lõpus?
On ta sellest mõnes intervjuus rääkinud?
elementaarne 1. oktoober 2016 12:53
Juba maikuust on kaljulaid tegelikult töötu, sest aeg eurostruktuurides sai läbi. Aga kuna partsi ei ole õnnestunud paika panna siis kaljulaid oli siiani augutäide. Nüüd siis tahetakse temast teha presidendi aseaine.
Juhan 1. oktoober 2016 13:20
Kas ei pidanud ta alustama tööd Praxise juhatuses.
Lihtsalt 1. oktoober 2016 15:20
Praxises oli konkurss, kus ta ei läinud läbi. Presidendiks kõlbab küll.
Mina 1. oktoober 2016 16:29
Vastupidi - Kaljulaid võitis Praxise konkursi, aga kuna tema asemele ei suudetud kontrollikotta inimest saata, ei saanud Praxis ka lõpmatuseni teda oodata.
Juhan 1. oktoober 2016 13:31
Tema ametiaeg Euroopa Kontrollikojas sai läbi juba kevadel, aga kuna valitsus ei suutnud kokku leppida, keda sinna saata (sotsid blokeerivad Juhan Partsi), siis oli Kersti Kaljulaid nõus kauemaks jääma Kontrollikotta, aga pere kolis juba tagasi.
Tänan vastajaid! 1. oktoober 2016 15:49
Sain minagi targemaks! Õigemini meenus, et olen ikka seda kunagi poole kõrvaga kuulnud.
Aga mis teha, kui paranoia on nakkav ja otsid juba kõikjalt vandenõuteooriaid :)
Vaat mis tähendab, kui presidendikandidaat suht vähetuntud isiksus.
Smurff 1. oktoober 2016 14:02
Paranoilisusel ei ole piire! Vaata reedest 7 uudiseid ja saad teada!
Piisavalt selge põhjus normaalselt mõtlevale inimesele!
HM 2. oktoober 2016 10:19
Must hobune, alul pidasime selleks Karist.
Smurff 1. oktoober 2016 12:40
Nojah nüüd on küll hilja pateetikast nõretavat kirja kirjutada! Riigikogul ja ka valijameestel oli aega need 5 kuud otsusele jõuda! Üllitise autor peaks pigem peeglisse vaatama ! Ja peale kaklust ei ole viisakakas ega ka mõtekas rusikatega vehkida!
1. oktoober 2016 15:16
Praegu on viimane moment riiki totaalsesse kriisi mitte lasta tõugata, Kaljulaid ajab totaalset hävituspolitikat rahva vastu, Võite ju proovida, kui tahte, aga tulemust muuta ei ole enam võimalik.
taevasedväed vist segasid 1. oktoober 2016 12:38
Ma ei tea mis juhtus siin kommi. edastamisel ,kuidagi jamaks kiskus...
nõustun 1. oktoober 2016 12:37
Ernitsaga. K.K. isiku vastu pole midagi, aga see viis kuidas asju aetakse, ei kõlba kassi saba alla ka.
Nou nou 1. oktoober 2016 12:37
Palun ainult mitte Kallast.President ei vöi olla varguskahtlusega. Pange see jama seisma parem.Tehke erakorraline uus voor koos uute kanditaatidega.Kestku kasvöi taas pool aastat,kuid palun mitte välktabamusega presidentti vöi eelmise voori kaotajaid uuesti ùles soojendada. Kui neid ei valitud,siis on selleks pöhjus.Tehke uuesti ja tehke paremini.Ei usu,et Eestis oleks asitsest Eesti asja ajavatest inimestest puudus. Hetkel pläkutavad igasuguseid vanad ja ex abikaasa ja muud läbi kukkunud tegelased.
nii on,nou nou 1. oktoober 2016 12:57
kallas pole miskitpidi võitnud,(nagu Ernits väidab)Enamus rahvast teda ei taha.
Kiirkorras põhiseaduse muudatus(kui see nii kammitsev on)ja valib RAHVAS.
12:57 1. oktoober 2016 18:57
Iga harakas kraaksub siin mingi RAHVA nimel.... Ära tüütab!

viljandlane 1. oktoober 2016 12:37
Raudristi olemasolu esivanematel oleks minu arvates just suureks plussiks!See näitaks,et inimene võitles kunagi vaenlase vastu ja tegi seda tulemuslikult,kuid see pole praegusel hetkel teema.
Nii 1. oktoober 2016 23:31
Hea, et ellu jäid, kes nii saksa ja vene pool võitlesid ja ära ei viidud. See raudrist ei ole näitaja.
no 1. oktoober 2016 12:37
"Ühenädalast õnnetust ei saa venitada viieaastaseks katastroofiks. Ma olen kindel, et Kersti Kaljulaid saab presidendiametis hakkama, aga see, kuidas ta ametisse nimetatakse, mädandab Eesti poliitilist kultuuri. "
Poliitilist kultuuri olete mädandanud seal Riigikogus juba aastaid, muide ka selle saamatusega presidendi valimisel. Kaua see peab veel jätkuma?
Pooldan Kersti Kaljulaidi, kasvõi ainult tema ametisse nimetamisega!
Tasapind 1. oktoober 2016 12:47
Kultuurist lähtuvalt,mida Riigikogus napib,pooldan katastroofi vältimist."Pooldan Kersti Kaljulaidi, kasvõi ainult tema ametisse nimetamisega!"
Mare 2. oktoober 2016 11:04
Ei,Kaljulaidile.Teised kandidaadid pidid pea pool aastat kandideerima,see aga lihtsalt pushitakse kohale.Ülekohus. Kes teab,kuhu kadus Ojuland,miks temast midagi ei räägita?Viis ise avalduse kandideerimiseks.Kus on demokraatia?Tublid Ekre,Lenk ja Loone, et astusite sellelt karusellilt maha.Tubli, Peeter Ernits,et püüad riigikogulasi möistusele kutsuda.Teistel aga tuleb rahvale pöhjalikult selgitada,miks see häda-abi käiku läheb?Parimad rahva esindajad Jöks ja Reps osutusid kölbmatuteks, eikeegi lausa pressitakse kohale.Kas see ei loe,et rahvas ei ole tema poolt?Kui ta valituks saab,astuvad väga paljud oma erakondadest välja Ekre liikmeks vöi Ojulandi parteisse,nad pole rahva usaldust reetnud.Kui eelmistest keegi ei saa kandideerida, siis on Kristiina Ojuland igas möttes parem ja väärikam president kui keegi tundmatu ja vööras,kes teab meie elust ainult kaugusest ja marjamaalt.Temast saab ainult eliidi mugavuspresident.
ja nii ongi 1. oktoober 2016 12:36
et Kalkulaid tuleb tagandada ja vaadata ikka sellise presidendi poole,kes seisab näoga oma rahva poole ja ei laseks millelgi ega kellelgi eesti riiki kahjustada ega hävitada,vaid
hoiab seda koos ja hästi.Eesti vajab riigipead,kes on õiglane ja oma rahvast kaitsev.
ja nii ongi 1. oktoober 2016 12:43
vabandust,mõtlesin ikka Kaljulaid.
Soovitan 1. oktoober 2016 15:23
ahhaahh arvamusliider on rääkinud , aamenn... 1. oktoober 2016 12:36
Kas taevased väed andsin sellise sõnumi , vaevalt et ise sellepeale tulid ?!
'
Mees ei ole seadust lugenud aga tahab olla suur otsustaja.. 1. oktoober 2016 12:33
Hääleta vastu ja keegi sind ei sega...
naine2 2. oktoober 2016 18:07
Ninasarviku suuvooder sogab vett, aga heakskiitjaid jätkub, miks siis mitte
et siis 1. oktoober 2016 12:31
Klounid hakkavad sõna võtma. Tsirkust tehtud teil juba omajagu. Äkki aitab.
Uskumatu 1. oktoober 2016 12:26
Tulla 11000 eurot madalama palga peale. Kindel ikka , et sellist lolli vajame. Voi kes maksab
Ehk hoopis kellele maksame? 1. oktoober 2016 12:54
Kas asjadega kerutaja Parts saab sooja koha? "Huvitavalt" vagusi ollakse selle koha suhtes, teevad vist ikka taas oma, rahvas saab ju "oma" presidendi, meie siin Toompeal nii otsustasime ja olge rahul.
1. oktoober 2016 15:10
unisagu edasi, detsembris tuleb suur ülelugemine.
Uskumatu 1. oktoober 2016 12:26
Tulla 11000 eurot madalama palga peale. Kindel ikka , et sellist lolli vajame. Voi kes maksab
teadja 1. oktoober 2016 12:38
Ta saab 70% 17400st € pensioni+ presidendi palk+soodustused
12:38 1. oktoober 2016 18:55
Ega rumalatele lammastele sellist palka ei maksta mitte kunagi.... Tehke see endale selgeks!

ühinen 1. oktoober 2016 12:25
täiesti tundmatu naine eikuskilt. miks on vaja talle seda kohta teha? imelik
1. oktoober 2016 15:07
Parts tahab kohta kontrollkojas ja siin on genotsiid lõpule viimata.
VAATAB JA IMESTAB 1. oktoober 2016 12:20
Pole veel hääletatudki, juba nimetatakse ametisse?
pool eesti lihtrahvast? 1. oktoober 2016 12:54
No, nii palju venelasi meil nüüd küll ei ole, kui sina siin kilkad.
progressiivne Eesti 1. oktoober 2016 15:57
Pange see tõlk Omar presidendiks!
Ettepanek 1. oktoober 2016 18:53
Moslem Tallinna linnapeaks nagu on Londonis!
15:57 1. oktoober 2016 20:30
Järgmine kord paneme!