Eesti uudised

Kes on Kersti Kaljulaiu salapärane abikaasa Georgi-Rene Maksimovski?

Marvel Riik, Jaan Väljaots, 29. september 2016 04:00

221 KOMMENTAARI

h
HEA / 5. oktoober 2016 21:32
et mehe perekonnanimi zirinovski ei ole
v
võlgnik / 1. oktoober 2016 15:44
Renel on Lasnamäe korteri üürivõlg 1300 euri. Ehk maksab nüüd meie raha eest ära 😃
v
VBN/ 1. oktoober 2016 02:40
No väga lahe tõesti. Et Helle Meri tööl ei käinud, oli igati tore, kuigi ei olnud ka lapsi, kellega seda kodusistumist vabandada. Aga kui naissoost presidendikandidaadi abikaasal pole karjääri, on maailma lõpp käes. Tõeline silmakirjalikkus. Ja millest see suur huvi just naissoost presidendikandidaadi abikaasa vastu? Mitte keegi pole huvi tundnud, kes või mis on Jõksi, Helme või kelle iganes naised ja pruudid.
p
Penskar Sass/ 30. september 2016 16:16
Vorpis Jumal valmis Aadama ja tema küljeluust Eeva, võttis selle käest kinni, viis Aadama juurde ja lausus: " Noh, Aadam, vali nüüd endale naine!" Säärased valimised siis ka Riigikogus: 1-st kandidaadist osutub üks valituks! Ja seda suure Riigikogu poolthäältega. Vanasti nimetati niisugust asja kohalemääramiseks, mitte valimisteks. Aga jah, ka vanaisake Lenin ütles, et ka köögitüdruk võib juhtida riiki! Miks siis mitte bioloog? Oskab vähemalt lugeda. Vassib. Aga on nõus sellega, et tema eest on juba ära otsustatud, et temast saab president. Na nii ta saabki olema! Hea, et ei pakuta kedagi hullumat. Paistab, et parimad on Eestist otsa saanud või on ametis Brüsselis. Mina arvan, etEesti jääbki presdendita, sest mingi suvaline kohalemääratud euroametnik pole teps mitte rahva poolt valitud president. Valijamehed maksku valimisteks kulutatud raha riigikassasse tagasi.
a
arvan/ 30. september 2016 12:27
Võib ju nii olla, et mees võttis vahepeal uue nime nii endale, kui 2-le lapsele.Et Tammik on uus nimi. Nii klapiks küll, aga tglt. ma ei tea midagi.
m
Minimovsiki/ 29. september 2016 22:05
eesti tahab maksimovsit presidendiks.kui eesti tahab saada põhjamaaks siis teist varianti pole.
v
Venelane/ 29. september 2016 21:28
k
Komissarov/ 29. september 2016 23:27
a
ajalooline õiendus/ 1. oktoober 2016 15:47
Aastaid tagasi elas näiteks Nõmmel mitu Maksimovskite perekonda, kõik olid eestlased, mitu põlve lapsi käisid eesti koolides, abiellusid eesti meeste ja naistega jne. Setumaal on ka palju Maksimovskeid, kirjade ja registrite järgi eestlased, võimalik, et tegelikult setod..
n
Nojah/ 29. september 2016 17:01
Härra tööl ei käi . Küllap on talle sokutatud tasuvaid otsi kusagil riigiettevõtete nõukogude nimekirjades. Või eksin? Saab raha €urovoliniku kantseleikuludest?
e
eksid/ 29. september 2016 18:52

l
lord/ 29. september 2016 16:33
mõtted viivad sellele et Kaljulaid ja tema mees või elukaaslane on mõlemad KAPOga kuidagi seotud, palgal, mis demokraatiast siin riigis enam üldse rääkida, kui kõik on KAPO nuhid
t
tundub/ 29. september 2016 19:03
kuidagi kahtlane küll, et bioloogi haridusega naine on noorest peast alates olnud väga vastutusrikastel ja võimukatel ametikohtadel . Ja pakutakse talle neid kohe.
1
19:03-le/ 29. september 2016 20:42
Õpi ka liblikapüüdjaks - kerge ja ilus elu....!
k
krt!/ 29. september 2016 16:10
a
29. september 2016 16:26
t
Tundub, et / 29. september 2016 15:55
üheks presidendiks saamise tingimuseks on - kandidaadi nimi on liitsõna, mis algab sõnaga "kalju" - Kaljurand, Kaljulaid, Kaljuveer jne. - st. et oleks kindel kui kalju.
u
Uugu/ 29. september 2016 17:04
Presidentidele ongi ranged nõuded esitatud. Lisaks kaljule peab nimi olema vee-teemaline. Meri, Kallas, Kaljurand, Kaljulaid tulevad kohe meelde. Kõige tähtsam on hea juhus.
Kaljulaid vastab kõigile tingimustele ja tema saabki presidendiks.
n
30. september 2016 18:58
No ei saa, kui rahvas ei taha.
h
Heldur72/ 29. september 2016 15:49
... Lp. Õhtuleht, äkki te võtaksite mingi normaalse disaineri ka palgale. Need inimeste pildid ja taust on tagumisel ajal niivõrd rõvedalt välja lõigatud, üldse ei sobi omavahel. Disainerina oleks minul piinlik sellist baska välja anda. Äkki ütlete seda oma disainerile edasi?
t
tyhiasi/ 29. september 2016 16:02
m
29. september 2016 16:27
mis vahet, ega ma siin ilu otsin
m
29. september 2016 15:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
29. september 2016 16:11
Mees ei ole kunagi töötanud luures, ta on rahvuselt eestlane ja sünnijärgne Eesti kodanik.
m
29. september 2016 17:56
mis ajast on maksimovski eesti perekonna nimi?
j
29. september 2016 18:57
Jutt pole nimest! Kas meil on vähe saksa, soome, rootsi jt. rahvuste nimesid?
j
29. september 2016 19:59
just,kõik eestimaal elavad maksimovskid,rabinovitšid,sidorovid jne.on eestlased.kummaline arusaam sul eestlasest.
u
29. september 2016 23:36
Unustasid Volkonski, Komissarov, Korolev, Dvinjaninov
p
29. september 2016 16:12
Pealegi on mees abikaasa, mitte elukaaslane.
s
29. september 2016 16:14
Sul on need Kaljud juba sassis, loe oma postitus üle ja mõtle järjekord üle.
v
valimisennustus/ 29. september 2016 15:37
Prim presidendivalimiste ennustus, mis siiamaani leida. Mang jääb kaugele https://www.youtube.com/watch?v=6tDFyuykhFA
e
ETTEVAATUST!/ 29. september 2016 15:56
Vastavalt veebile pandud teatele on link on langenud riigi poolt mahitatud nn Küberkaitse keskuse rünnaku alla. Linki nakatatakse pidevalt viirusega.
k
kus/ 29. september 2016 16:04
Vastavalt veebile pandud teatele---?
m
Maksim/ 29. september 2016 14:55
Tubli töö õhtuleht. Üle hulga aja lugesin siit midagi. Huvitav oleks veel lugeda kommentaare kahe eelmise abikaasa käest miks kooselu ei püsinud?
o
On Ju/ 29. september 2016 14:38
Kui Kersti saab Presidendiks siis tema teinepool EsiLeediks
e
etikett/ 29. september 2016 15:17
t
Ta on/ 29. september 2016 16:26

A
?/ 29. september 2016 14:18
Asi liigub järjekindlalt selles suunas,et varsti vahetame eurod rublade vastu.
n
29. september 2016 14:34
nu i chto? ty ne verish rubl?
a
Arvo./ 29. september 2016 15:05
Hurraaa, saame oma raha tagasi kalli rubla .
a
aga/ 29. september 2016 15:21
Millest selline arvamus? Savisaare või Helmega oleks küll tulnud karta.
v
vasili kapõtovits zoroaster/ 29. september 2016 13:45
turvamees lindakivi puiesteelt
m
Meremees/ 29. september 2016 13:10
Kui presidendiks saab nädalaga, siis mehele võib saada vähem kui 24 tunniga.
o
olge ise ka tublid/ 29. september 2016 13:54
vanasti oli loosung "kuue kuuga trollijuhiks!", nüüd sobiks "kuue päevaga riigijuhiks!"
m
mnjah/ 29. september 2016 15:22
Tänusõnad peaks saatma valijameeste kogule!
t
Tölli/ 29. september 2016 13:05
jaaa,ööelu tundub sel uuel prsidendi hakatisel kirju olevat ja praegust meestki peetakse rohkem pimeda aja tarbeks,tundub...Aga sorry,seda kahtlast kanditaati kyll ei taha,kes kougitud yles ei tea kust ja surutud ahvatlevale ametikohale,vaadake ikka väljanägemist ja esinduslikku poolt kah,kaua see rahva kulul pariasiitide eluaegne nuumamine kestab?!
k
29. september 2016 13:16
kui tundub, löö risti ette
k
Kui / 29. september 2016 12:40
proual hakkab ametiaeg Luxemburgis läbi saama siis on see pakkumine kohe nagu maast leitud. Ja mehel peab olema hea närvikava, hakkab ju temagi nüüd kommentaarides saama nagu tuppa lasknud kass.
m
MMM/ 29. september 2016 12:39
Lapsed pole ejnam ju nii väikesed,et mees ei saaks tööl käia,kuidas,meie,,tavainimesed,,hakkama saame?Meil pole võüimalust kodus istymiseks ja veel nii suure lapse kõrvalt.Ju siis mees ikka tunneb ennast nii kindlalt ja abikaasa palk euroopa komisjoni juurest nii suur,et mees ei peagi tööd tegema.Kas saame omale luuserist presidendi abikaasa kaelale,ju siis!!!!Kuidagi naljakas oli seda lugeda,Aga mis siin ikka,mees saab hea elu peale ja polegi vaja tööle minna,sest abikaasa hüved laienevad koheselt ka talle,Huvitav,kuhu see mees oma jõupingutused paneb,tööd pole vaja teha ,laste järele vaatavad juba teised,palgatakse hoidja.Kersti ei ütle minule midagi,tundmatu inimene aga reffidele pidi olema siiski oma,,ujope,,
m
mees/ 29. september 2016 12:23
eesti klouni paraad on täpselt sama mis toimub ameerikas. Mingi "president" valitakse ,sest on vaja ju mingi nukk ette otsa toppida ja siis on selle taga terve kari juute kes omavad tervet valitsust ja riiki ja tegelikult on nemad kes otsustavad. Eesti võiks vähem ka sellele usa'le tagumikku pugeda. sellest midagi head nii kui nii ei tule.
k
Kas tõesti nii naiivselt arvate, et ta ise nii väga / 29. september 2016 11:47
tahabki presidendiks saada. Selle asja taga on kellegi karvane käsi. kes hiljem hakkab nööre tõmbama. Nii nagu nukuteatris.
j
29. september 2016 11:58
ja kes on see isik, kel nööre pole
n
nööri asjas/ 29. september 2016 13:24
K
!/ 29. september 2016 12:38
Kui ei taha eks eks astugu siis samm tagasi ning lükatu enda asemel hoopiski mind ette. Mina näiteks oleksin täiesti valmis marionetti mängima. Las see "karvane käsi" siis juhib. Ei olekski vaja oma pead vaevata, saaksingi keskenduda pigem oma ametihüvede ning privileegide nautimisele
k
kes määras / 29. september 2016 14:34
ametisse eesti esindaja eu kontrollikotta.
Kysimusele palun mitte miinust panna!
Vastus tollane peaminister Siim Kallas.

n
No näete siis! Argabki vana tants peale! Kas pole muid valida???/ 29. september 2016 11:39
j
Jobu/ 29. september 2016 14:19
Elagu Pronkssõdur - meie kaitsja
e
Eestlane/ 29. september 2016 14:27
Elagu Pronkssõdur - meie kaitsja (lõi pahad sakslased minema)
M
!!!/ 29. september 2016 11:30
Me saame endale tubli sportliku ning haritud esidžentelmeni (leedi meessoost vaste on džentelmen). Aga kuna ta on kodune inimene, kes ei tööta, siis hakkab ta ilmselt saama samasugust toetust, nagu on ette nähtud esileedidelegi. Kui ta seda ei saaks, oleks see sooline diskrimineerimine, sest presidendi ametihüvede seadus räägib presidendi abikaasale ette nähtud toetustest, nimetamata sugu, millisest see abikaasa peaks olema.
s
seadus/ 29. september 2016 15:24
Kõik toimib,nagu seadusega ette nähtud. Ja vahet pole,kes on president ja tema abikaasa.
v
Vanaema maalt/ 29. september 2016 11:28
Ja ongi Ilvesele vääriline mantlipärija, 3 meest, teadmata , kes nendest abikaasa on olnud või on. Kui need lapsed Luxenburgis kaasas olid ja see venelane siin elas, kus see lapsehoidmine siis oli? Üsna segane värk, millest eriti rääkida ei tahetagi. Pigem on see mees Kaljulaiu kinnisvara valvur, kui seni pole presidendi vastuvõttudele kõlvanud kaasa võtta.Luukered piiluvad juba alguses kapiuksevahelt välja, mis siis hiljem veel saab.Võim annab tiivad.Koalitsioonil ongi vaja sellist, kes nende nägu oleks ja ajusid pesta laseks.Luukerede peitmine on selleks esimene samm.
M
???/ 29. september 2016 15:26
Mis mõttes 3 meest? Kust sa seda välja lugesid? 2 abielu,esimesest 2 last, teisest samuti kaks last.Kaks viimast olid koos emaga Brüsselis.
1
15:26eks uuri elu/ 29. september 2016 15:52
Talvik, Tammik ja Maksimovski-vanemad Talvikud, nooremad Tammikud.Maksimovski on kinnisvara haldur ehk siis armuke.
t
29. september 2016 16:29
Teiste elu uurimine on turumutide asi, jõudu sulle
u
uurumisest/ 29. september 2016 18:55
Tundub et ka ÕL kommenteerijate asi, oma elu ju teil pole.
1
16:29/ 29. september 2016 19:42
Siis oledki turumutt, sina ju küsisid.
t
Turumutt/ 29. september 2016 23:38
Ikka, erinevals sinustvei vaidle vastu
N
.. / 29. september 2016 11:07
No ma ei tea.. kas siis elukaaslane või abikaasa?? Meedia siin ikka soustib ka.. ühest vastust pole. Tundub, et lastel hoopis teised isad ja kokkuvõtteks presidendikandidaat vahetab mehi nagu särke :( kas see ongi uus eeskuju rahvale? Rääkigu ausalt ära kuidas asjad on, aga juba hakkab peale hämamine..
t
Toomas/ 29. september 2016 11:11
s
statistik/ 29. september 2016 11:20
Eeskuju? Mis eeskujust sa siin sonid rigis, kus abielu juba ammu pole au sees ja paljud lapsed isegi oma isa nime ei teagi:
Et sul ei tekisks ettekujutus, et kõike taga on Kaljulaid oma eeskujuga (eile ju kõik nagu ühest suust kinnitas, et temast pole mitte midagi kuulnud, veel vähem antud aastal), siin on 2011 aasta andmed, ja muidu, iga aastaga asi läheb hullemaks:
Sünde 14 679 (nendest: 982 isa tuvastamata, 7777 väljaspool abielu sündinud lapsed, ja 5920 registreeritud abielusse sündinud lapsed)
Aborte 8654, neist legaalselt indutseeritud aborte 6668.
Abiellujaid 5543
Lahutajaid 3099
Lastega leibkondi 164 200
Üksikvanemaga leibkondi 29 304 (17,8% lastega leibkondade arvust)
Leibkondi kokku 585 100
n
nonoo/ 29. september 2016 15:28
Kaljulaid on vähemalt abielus. Kaks ametlikku abielu. Kui paljud eestlased ametliku abieluga kiidelda saavad. Puha elukaaslased ja väljaspool abielu sündinud lapsed.
j
29. september 2016 16:29
ja millest ma siin räägin
s
See / 29. september 2016 16:32
m
mees34/ 29. september 2016 11:06
ekre omad rääkisid, et aus naine nelja lapsega. kui ta nii aus on, siis tal oleks Eesti mees ja ühtne perenimi. Raha pulmadeks peaks ju olema, kui 17000 on kuupalk. Lapsed erinevate meestega...vanasti ikka valiti presidendiks stabiilne inimene. Normaalne perekonnaseis on selle üheks näitajaks.
p
petseri-eestlane/ 29. september 2016 11:40
Selle inimese isa on kinnitatud eestlane!
e
ehee/ 29. september 2016 11:40
Selle peale ei mõtle, et ehk on hoopis eelmised mehed olnud ebastabiilsed kui minema jalutasid?
a
anna kannatust/ 29. september 2016 15:29
Tal on ainult üks eelmine mees.
a
appi!/ 29. september 2016 15:28
Mis pulmad? Ta on juba abielus oma laste isaga.
s
Saara/ 29. september 2016 18:15
Ei ole küll miskit suur ime, see on kogu maailmas nii - et ühed mehed TEEVAD lapsi - aga tihti hoopis teised mehed kasvatavad neid... need mehed nimelt armastavad kõiki lapsi :D
t
29. september 2016 10:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
29. september 2016 11:21
Meest või? Oled kade, et ta on olemas?
t
täpsustus/ 29. september 2016 14:37
p
29. september 2016 10:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kodanik/ 29. september 2016 11:01
KAPO tegelge selle PLUSSIGA
e
ei saa/ 29. september 2016 14:38
ressurssi ei jätku-kõik Edgari hüvanguks

e
Eestlane/ 29. september 2016 10:28
Maja tahab remonti ja aial on veekahjustused - sellises majas presidendil elada ei sobiks
j
Juku/ 29. september 2016 10:59
Ta ju ütles, et Kadriorgu elama ei lähe, siis tuleb see maja korda teha
a
aga/ 29. september 2016 10:27
Kas on juba presidentiks valitud see Kersti, ma ka loen lehti, pole veel meil uut presidenti, kus see inimene välja ilmus, jumala võõras, teised on ikka tuntud inimesed
k
kui kõike jama lugeda ja kuulata/ 29. september 2016 10:26
siis jääb mulje et mõne tõupuhta eestlase leiame veel Kihnu või Ruhnu joodikute hulgast kes pole mitu põlve oma saarelt maha saanud.
o
1. oktoober 2016 13:23
Oi! Eesti saartelt küll tõupuhtaid ei leia! Sealt on aastasadu läbi sõitnud küll viikingid ja Jumal teab veel kes.
õ
29. september 2016 10:22
Õudukas, millised eestlased on! Mitte keegi peale iseenda ei sobi!
n
naisuke/ 29. september 2016 11:07
Miks peaks sobima tundmatu (väidetavalt) kehva välimusega inimene? Või kas peaks kindlasti valima igaühe, keda pakutakse?
Inimesel on võimalus valida, võimalus oma ettepanekuid teha, oma sõna öelda, oma valikuid pakkuda.
Või ei ole?
e
eul-u/ 29. september 2016 14:41
huvid po kõrgemad kui madalad rahvusriigi omad. Eur...likud põhimõtted ja tolerants võõraste suhtes, vihakõne omade vastu....ei ole midagi uut siin päikese all.
K
??/ 29. september 2016 15:30
Kas sinu jaoks on oluline välimus või kogemused?
z
zerblatt/ 29. september 2016 11:10
Ma ju räägin, et riiklusvõimetu rahvus. Tegelikult see on kurb, aga pole parata.
p
Paavo/ 29. september 2016 10:15
kas see mees on eestlane või bulgaarlane ?
e
ei näe seosepoega/ 29. september 2016 10:39
Miks see bul-bul sulle meenus?
p
Paavole, 10:15/ 29. september 2016 11:58
Mees on süürialane.... Said targemaks...?
m
Mõned vihjed/ 29. september 2016 15:08
Maksimovski -
Dunajevski, Stanislavski, Polanski, Strugatski, Zhirinovski, Berezovski, Hodorkovski, Gusinski
s
seda või?/ 29. september 2016 15:21
Särki-värki-juudi-körti?
j
Juku/ 29. september 2016 10:14
Telekas räägiti. et lapsed elasid Kerstiga välismaal
j
jah/ 29. september 2016 15:31
Jah,väikesed lapsed olid koos emaga.Suured olid kodus.
r
rhs/ 29. september 2016 10:12
Nendest venelastest juba kõrini. Mõnda baltisakslast võiks vahelduseks valida.
n
29. september 2016 10:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
TE/ 29. september 2016 10:07
Ütlen sulle su omas keeles: YPOD!

<
29. september 2016 10:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ei ole päris see/ 29. september 2016 10:19
mees peaks ikka neeger ja moslem olema ning tema vend homo.
Mis postitiivset eeskuju see muidu liberaalsele ühiskonnale annab.
n
nojah/ 29. september 2016 09:51
Rootsis ka kodutööd tuleb deklareerida, Laar käis palju Georgias.
k
29. september 2016 10:11
s
see mees/ 29. september 2016 09:40
ei hakka siin leiba küpsetama, kräppi arendama ega muud. ei hakka eputama presidendi kõrval nii, et see hoopis olematuks muutub.
mina austan juute, nad on targad, ma ei arva, et olen maailma naba jne. vaat A. veski omagi on palju oma õlgadele võtnud, et naist söösta. kas meie mehed seda teevad ja oskavadki. muidugi on erandeid ja see on ainult minu arvamus. laske inimestel elada ja ärge palun muutuge labasteks.
n
29. september 2016 09:54
Nii suur üldistus ise ongi labane, iga rahva hulgas on igasuguseid inimesi, aga oma lapsukeste taevani kiitmine ei lase seda kõigil rahvastel näha.
k
Küsimus/ 29. september 2016 09:36
Kas Presidendi perele ettenähtud hüvitused laienevad ka "elukaaslasele" või ainult ta abikaasale?
Mis erinevus on elukaaslasel ja pikaajalisel armukesel?
k
29. september 2016 09:51
kooseluseadus loob kõik võimalused heaks eluks.
.
09:51, 29. sept 2016-le/ 29. september 2016 09:52
...eh siis absoluutselt seadusetuks eluks!
l
29. september 2016 10:13
Laste isa, kes laste emaga koos elab, pole pikaajaline armuke.
e
et sa teaks/ 29. september 2016 10:41
Aga seal majas seda pole ju!
t
tjah/ 29. september 2016 15:33
Seda enam,et ema on laste isaga ammuses ametlikus abielus.
1
15:33 sina kohe tead jälle totu/ 29. september 2016 16:02
Ära plagise, kui ei tea mis seis seal on.Kas laste isa Tammik elab koos Maksimovskiga kodus või? Oli kahes abielus, hetkel vaid kooselu.
p
president peaks/ 29. september 2016 09:34
ikka abielus olema, mitte et piisab sellest kui isane-emane üle käib. Ei meeldi mulle need uue aja kombed ja arusaamad.
k
krisse/ 29. september 2016 09:48
m
Mh!?/ 29. september 2016 09:53
Tundub, et ei ole, erinevad perekonnanimed!?
j
29. september 2016 10:17
Juba ammustest aegadest on abielupaarid jätnud oma liignimed abielludes alles, võtnud naise liignime mõlemale või kasutavad mõlema nime koos.
n
no/ 29. september 2016 10:24
ära siin oma "tundmusi" heieta! Neid võid kodus oma eide/taadiga jagada!
Muidu oled tühjajutu ajaja!
k
29. september 2016 10:53
Kui on tehtud abieluvara leping, siis järelikult on nad abielus.
n
nb/ 29. september 2016 13:23
kooselus. Abieluleping on teistsugune, mitte ainult varaleping.
t
teadmiseks/ 29. september 2016 15:45
Väga paljud jätavad abiellumisel alles oma vana perekonnanime.
p
puudub kodune kasvatus/ 29. september 2016 10:04
Tahad olla eetiline aga keelepruuk on sul kehv.
a
Ai-ai,kus irisemist!/ 29. september 2016 09:31
Kui KK oli EU-s kõrgepalgalisel tööl ja suhteliselt palju ära,siis pidi ju
ikkagi mees kodu ja lapsi hoidma - normaal värk.Nüüd,arvan,saab Eesti
just vajaliku persooni presidendiks.Ehk õnnestub tal ka Saaremaa-vaheline
sild paigale saada ning lõpetada rollotamine praaminduses,mis on tõepoolest
raskelt haige lugu.Lootused on tädile suured,näis,kas ka täkke lähevad.
n
NO, KUI NAINE/ 29. september 2016 09:38
saab iga kuu palka 17 000.- kätte, milleks mees töötab? eesti maksab brüsselisse raha ja sealt saavad meie poolt saadetud istujad palka.
n
no/ 29. september 2016 10:26
n
no-le/ 29. september 2016 11:42
t
to no/ 29. september 2016 14:37
aga ole nüüd aus, kui sa saad 1700, mis on eestis ssuht hea, siis kas see kersti teeb su meelest 10 x rohkem või paremini tööd? teeb või? lisaks makstakse veel igatsustasusid ja elukohakulud euroopas ja mis kõik veel. lisaks siis sellele suurele palgalae, muide.
t
to no-le/ 29. september 2016 15:34
Alati võib ka ise nii kaugele pürgida.
o
Ooravad,tulge ruttu/ 29. september 2016 09:25
Kersti meest pekstakse!Õudne!
s
29. september 2016 10:13
saba kärnane ei saa tulla
k
Kahtlus/ 29. september 2016 09:22
Mul tekib kahtlus, et see tubli internatsionalistist presidendikandidaat valis selle mehe omale toreda rahvusvahelise nime pärast. Et poleks mingit kahtlust mingi rahvuse suhtes.
o
?/ 29. september 2016 10:00
oled ikka .... tõesti kui asjast sedasi arvad.
n
no/ 29. september 2016 10:28
oma rumalad kahtlused hoia endale!
E
??/ 10:00-10:28/ 29. september 2016 16:09
Erinevus rikastab, miks muidu liberaal püünele trügib. Ju kodustas mõne "sõjapõgeniku " ära, et siinsetele multikultidele eeskuju näidata, kuidas elama peab.

k
Kade Kops/ 29. september 2016 09:17
Mees elab minu unistuste elu! Mul on kohutavalt kõrini mingis totakas karjääri- ja edumullis siplemisest, mis näikse olevat ainus üldtunnustatud viis elamiseks. 17 aastat rabelemist, ühikatoast praekartulite juurest ja turvamehena töötamisest kooli kõrvalt soliidse eluaseme, laheda maakodu, tegevjuhi ametikoha ja piinlikult suure sissetulekuni...ja mida see kõik siis väärt on olnud? Ma pole grammigi õnnelikum, ühed mured-rõõmud on kadunud, uued on asemele tulnud, aga summa summarum on eluga rahulolu ikka sama.
Pagana hea oleks kodune olla, lastega tegeleda, trennis käia ja oma hobidega tegeleda. Teise lapse kõrvalt olin 4 kuud kodus, täiesti suurepärane aeg oli.
n
naine/ 29. september 2016 09:37
Aga Sa leia endale naine, kes seda võimaldab :)
j
JFK/ 29. september 2016 09:14
Kas tõesti mehel oli töö viimati 16 aastat tagasi?
j
Jacqueline/ 29. september 2016 09:55
Tuleb kõrvalt, tuleb teisiti, nagu nutikale kohane.
a
arvutab/ 29. september 2016 09:58
Vot kus oskab naist pidada. 16 aastat tagasi oli naine kus?
t
TT/ 29. september 2016 11:07
Koljal oli ka kunagi ammu töökoht.
s
Saunik/ 29. september 2016 09:12
Nii miks me oleme nõus segaverd Kadriorgu lubama
Kaljurand eestlane kui eestlane ei sobinud. Nüüd päris juut-venelane abikaasaks sobib
t
29. september 2016 16:24
Täieline eestlane ja sünnijärgne Eesti kodanik. Kuulajutte ära levita!
a
arvamus/ 29. september 2016 09:12
Koduperenaine Zhora saab ka Eestis jätkata sportlikku elustiili, "esimese lordi" ametikohustusi just palju ei ole.
a
arvamas 2/ 29. september 2016 10:04
kuid tal saab olema erasekretär, ametiauto ning palju muudki tagataskusse. Iga seadust saab muuta ja teha seda veelgi totramaks. Pealegi pole nad veel valitud ka mitte.
5
55/ 29. september 2016 09:01
hea, et lugeda ei saa, jääbki teadmata mis imelik perekond see selline on
t
to : 55/ 29. september 2016 09:12
saa suureks. imelik . tootsi koolivend. saa suureks.
nagu tite-kari siin lahmimas iga jumala päev . nagu miski lasteaia kodukas. kus väiksed kaunad käivad sodimas.
see. et sina midagi ei saa. see ei ole tegelt mitte kellegi huvi. mida sina saad. mida ei saa.
äkki sa ei saa ka 20 a juba seksi. keda kotib ?
l
29. september 2016 10:15
k
kuusnurk/ 29. september 2016 08:48
Georgi-Rene Maksimovski... Kas siin on natuke juudijuurt?
Kaljulaid õiges naistekorbis+mees juut. Päris kosser värk...
Kas kellegile pole tundunud natuke kummaline, et seni on vähemalt 2 kolmest seni olnud EV2 presidentidest olnud (natuke) juudid...
Ega mul otseselt juutide vastu midagi pole, aga äkki leiaks vahelduseks mõne põlise eestlase ka rahva-isa rolli
m
Mis peaks olema selle vastu/ 29. september 2016 09:19
Eesti riik pole kunagi olnud juudivaenulik.
Meil on palju integreerunud juute ja nad teenivad ustavalt Eesti rahvast.
Polnud ei Meri ega Ilves erandid.
Nemad lähevad helgetena ajalukku.
Kui homse presidendi mees lapsi kasvatab on ju hea.
Seda ei saa teha töö kõrvalt.
Niikasvabki homogeenne ja sooneutraalne perekond.
s
29. september 2016 10:00
sa ajasid juba surnud naerma, kõlab nagu anekdoot, et juudid teenivad eesti rahva huve võimul olles ja pirukat omadele jagades.
j
juut/ 29. september 2016 14:52
teenib senini eesti rahvast kui ta sealt koort saab kulbiga tõmmata.
Juut on oma maa patrioot ja maa on õhuke ning kultuur habras.
Multikulttti jne hoitakse eemale riigipiirist.
e
Eve/ 4. oktoober 2016 16:51
Mis sul Eri Klasi kohta inetut on öelda?
j
jama/ 29. september 2016 08:46
Mis mees see selline on, kes niikaua on olnud rohkem ülalpeetav
a
arvan, et/ 29. september 2016 08:59
see on rohkem nende oma asi. Pooled eesti mehed on naiste üleval pidada.
m
mnjah/ 29. september 2016 09:22
Vaevalt, et nüüd pooled. Aga see on küll peast natuke soe ja silmaklappidega olevus, kes peab kodu korras pidavat inimest ülalpeetavaks. See, et kodusele ametlikku palka ei maksta, ei tee tema panust vähem väärtuslikuks - pigem annab see inimene ühiskonda palju olulisema panuse, kui 90% tööl käivatest inimestest.
m
mh/ 29. september 2016 15:37
Jah,siis peaks ju ka lapsi kasvatavat koduperenaist ülalpeetavaks ja muidusööjaks nimetama.
p
Pole koššer/ 29. september 2016 09:25
Juudid ei tohigi tööd teha.
n
29. september 2016 08:45
Naistele meeldib import kaup
e
eesti mees/ 29. september 2016 08:56
eriti Kerstile, sest ta arvas ju, et Eestisse võiks sisse tuua aastas 10 000 pagulast, need ju enamalt jaolt noored, "täkku täis"mehed.
k
kaua kaugel/ 29. september 2016 10:02
ega tema ju ei tea, et neile 10000 noorele mehele pruute ei jagu, kui just pensionäriprouad peale ei lähe.
e
eesti mees/ 29. september 2016 09:00

t
Terje/ 29. september 2016 08:34
Selle presidendikspürgija näol on tegemist lihtsalt ühe karjäärinaisega, kes isegi oma lapsi pole kasvatanud ilmselt vaid jätnud kõik mehe õlule. Järelikult pole inimesel aimugi reaalsest elust, ammugi siis vaesemate inimeste elust. Vaadake teda - ei õhku temast soojust vaid kuidagi külm ja kalk on see silmavaade. Kas tõesti on Eestile sellist esindajat tarvis? Rääkimata sellest, et ta on rahvale tundmatu. Kumba meile siis vaja on - kas presidenti ja riigi esindajat keda rahvas kuulaks ja austaks või lihtsalt üht riigi seadustele allkirjaandjat.
h
Hm/ 29. september 2016 09:33
Kas sul olid samasugused probleemid uisutava-Efkaga või on asi ainult selles, et tegemist on mehega? See nagu perekonna siseasi kes koju jääb. Ja kui hästi me neid TH naisi-armukesi ikka teadsime-teame. Vähemalt mina usun, et see president ja tema abikaasa on mõtlemisvõimelised, mitte tühja mulli puhujad rahva raha peal.
p
Piret/ 29. september 2016 10:08
Minu arust on ju kõik tasakaalus - karjäär ON - lapsed ON, milles siis probleem on? Tavaliselt karjäärinaised üldse lapsi ei tee, vat seal on probleem ,aga Kersti on suutnud mõlemad asjad saavutada - võtke eeskuju! Tänan
a
aga/ 29. september 2016 12:56
tahaks teada, kuidas ja mida ta tegi?
m
Mailisel/ 29. september 2016 14:55
lausa 5 last ja kogu aeg pildil.
g
29. september 2016 19:10
Guugelda! Kõik on kirjas ja Kaljulaid on mitmel-mitmel korral teleintervjuusid andnud juba mitu aastat. See on Su oma viga kui pole uudistest tähele pannud või hoopiski uudiseid ei jälgi.
m
Merike/ 29. september 2016 15:44
Oot, kui mees jätab laste kasvatamise naise õlule, siis ta sobib presidendiks?
n
Nipitiri/ 1. oktoober 2016 13:04
n
Nipitiri/ 1. oktoober 2016 13:04
k
Keelepeksu köök käärib!/ 29. september 2016 08:33
JUMAL TÄNATUD, EESTALSEL JÄLLE KONT HAMBU SAADUD,ASI ON LAHTI HAMMUSTATUD, ON, MILLE KALLAL AEGADE ALGUSEST AEGADE LÕPUNI VÕTTA JA URISEDA!
t
29. september 2016 09:25
tahaks näha seda presidendikandidaati, kelle valvesapipritsid jätaksid materdamata. Sellist inimest pole olemaski.
p
29. september 2016 10:05
Parem kohe kondid välja laduda, kui pärast tagantjärele ohkida, et kes see nüüd seal presidendiks topiti.
e
Eks/ 29. september 2016 08:26
"
29. september 2016 08:34
"Mis ma teen, kui langevari ei avane?" küsib Kersti Tomilt enne hüpet.
"Hakka hästi kiiresti käsi lehvitama," vastab Tom.
Kersti hüppab välja. Mõne aja pärast kuuleb Tom koputust illuminaatorile: "Aga mis ma nüüd edasi teen?"
m
29. september 2016 08:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
29. september 2016 08:30
Tom oleks võinud ikka edasi jääda ja samas miks kärt anvelti ei pakutud välja
vähemalt ilus
m
29. september 2016 19:12
Meil ju misse ja missiseid küll, äkki oleksid nemad kenamad?!
v
vastikutele/ 29. september 2016 08:17
No mis see teie asi on, kes lapsi hoiab. peaasi et hoitud on. Kui naine kodus norm, aga kui mees, siis oi , oi. Vingatsid hoidke oma elu ideaalne. Muide, kui nägin K.K. Pealtnägijas, sain aru, et vastumeelsus kadus. Ka soeng oli ilus. Arvan, et teistest kanditaatidest on ta parim.
u
uuri siis/ 29. september 2016 09:41
kleidi materjali ka ja kuidas kingadega lood on? Kas ikka on väljamaa värk?
k
küsimus/ 29. september 2016 14:57
paremus selgub ikka samal ajal ja samade konkurentide vahel.
See on uus ring ja akvaariumis ujub üks kala,
s
Sirka/ 29. september 2016 08:09
Kardan, et selline kröösus ja enesekindlusest pakatav ja huvitava perekonnaseisuga proua Kaljulaid ei mõista rahva muresid ja tegelikku olukorda riigis. Saama endale Raudse Leedi.
R
08:09-le/ 29. september 2016 08:27
Raudse Leedi? Nooh,minu kadunud isa ütles seda eesti elu vaadates mõnikord, et "rahval on aeg-ajalt Stalinit vaja,siis saavad aru,kuidas elada,muidu lähevad ikka täitsa käest ära ja ennast täis..."
k
29. september 2016 10:08
Kommunistid saad ka ilma selle presidendita, tulevad ka kõik repressioonid kohalikele, et teha ruumi õigetele eestlastele.
t
29. september 2016 10:24
tubli - tooge sõber ja vend STALIN tagasi ükskõik kust kohast te ta saate
A
10:24, 29. sept 2016-le/ 29. september 2016 10:44
Aga korraldame valimised!
n
no mida/ 29. september 2016 11:16
te pläkutate selle mehe kallal, küsimus on hoopis selles, kas ilma diplomaatilise ja poliitilise kogemusteta inimene ikka sobib presidendiks kes ei tea eesti siseelust midagi, kõrk ja võimuahne naine.
i
ise oled/ 29. september 2016 14:05
kröösus, no nii väga tahaks näha, milline sa ise välja näed? Vähemalt temal on mõistus peas, aga mis sinul on, oh ei me tea!
v
võõras vahele/ 29. september 2016 15:05
Kas sa üldse tead mida see sõna tähendab? Ise oled rikas!
m
Maksumaksja/ 29. september 2016 08:02
No nüüd kuulub see härra ka avaliku elu tegelase rolli ja kodanikel on õigustatud huvi tema vastu. Ja mina tahan küll teada, keda ma üleval hakkan pidama, kuhu ja kellele minu maksud lähevad. Lapsi tõesti ei pea avalikkuse ette tirima, seda meelt olen küll.
m
maksumaksja/ 29. september 2016 08:29
juba hakkab,toitke kõigepealt oma pere nii,et toetusi pole vaja.te maksud ei kata enamusel oma kulusid ,mida riigilt saate.ettevõtjatelt tulevad maksud,millest rääkida.
s
sellepärast on, et/ 29. september 2016 10:03
Riik koosneb maksumaksjatest,maksumaksja on aga tavaline hall mass. HALL MASS ON AGA IGAL MAAL 3/4 LABANE ,VAIMSELT HARIMATU KOOSLUS.
n
29. september 2016 10:09
Nii rumal saabki olla ainult isik, kes ei oska tegelikku maksukoormust Eestis arvutada.
o
Oot-oot/ 29. september 2016 07:33
Kas abikaasa või elukaaslane?
e
Elukaaslasel ka jilus jelu, saab teha elukutseliste sportigi, aga kas elukaaslane saab ka riigilt "almust?"./ 29. september 2016 08:57
Tegelikult see Georgi-Rene on asjale kasu toov mees, keegi peab Kerstil ju olema, pealegi kahe lapse isa. Samas onriigikogus koguni 50 liigset olijat. Kui rahvast (tundmatuid) meie kultuuriruumi juurde tuuakse, ehk siis paraneb ka suhtarv, aga juba aastaid kannab maksumaksja seda liigset koormat ja see on juba ammu taunitav.
k
Kas on ikka kahe lapse isa?/ 29. september 2016 10:17
Miks siis kaks last on Tammikud ja kaks last Talvikud? Tahan teadaaaa!
a
arvaja/ 29. september 2016 10:45
Ma arvan ka, et kui ta oleks laste isa, siis lastel oleks ju isa perekonnanimi. Aga ei saa nii olla, et ei ole ei ema nimi lastel, ega ka isa. Ta võib ainult olla abikaasa ja Kersti jättis oma neiupõlvenime või siis lihtsalt elukaaslane.
e
eesti mees/ 29. september 2016 08:59
Presidendi vastuvõtule ei sobinud Kerstil teda kaasa võtta ju siis kõik pole OK.
t
ta ei teadnud/ 29. september 2016 09:44
millise rahva riideid ta peab kandma ja Kersti ei ütelnud ka.
t
to oot oot/ 29. september 2016 09:34
Kui perekonna nimed on erinevad siis peaks nagu elukaaslane olema .Ja presidendi abikaasa ametihüvesid ei peaks ka sel juhul saama.
t
tot-tot-toot/ 29. september 2016 10:04
Kui värskeltabiellunud Tanja Mihhailovalt küsiti,mis su nimi n ü ü d siis ka on,ütles ta:Mihhailova!
l
Lenin/ 29. september 2016 10:13
kus elanud oled et sedasi oskad arvata? Ka meil nadjaga olid erinevad perekonnanimed.
k
kas tema ka juba kandideerib?/ 29. september 2016 13:59
Kas ta sai siis juba 40 täis? või võtab selle koha mehega kahasse?
N
13:59, 29. sept 2016 -le/ 29. september 2016 15:27
No kui üks paar lapsi juba täiskasvanud, vast siis ikka on vanem kui sa arvad.
v
vat siis.../ 29. september 2016 19:45
nii kena kompliment naisterahvale.

m
29. september 2016 07:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
29. september 2016 07:56
Kui meesinime väidab et ta on kodune, siis see võib tänapäeva Eestis vabalt tähendada, et ta on nn. rantjee, ühesõnaga elatub mingist passiivsest tulust. Eestlane ei salli ju rahainimesi, kes otseselt ei pea tööl käima.
t
29. september 2016 10:11
Tänapäeval on kõik mänedžerid.
p
Põhjendatud huvi/ 29. september 2016 07:25
Kas tõesti on tõenäoline esilord olnud kõik see aeg Brüsselis naise poolt ülalpeetav? Terve, täisjõus, haritud mees võiks leida paremat rakendust, kui koduperenaise amet, ehki ka see töö tahab tegemist.
k
kahju/ 29. september 2016 07:29
et abikaasa kohale ei saa kandideerida
s
29. september 2016 10:27
siis tal kaks meest keda riik peab ülal pidama
i
29. september 2016 08:01
illes see tegemine seisneb, kui naine ise väidab, et tema, peale mammuti koju toomist, keedab/koob/küpsetab?
m
29. september 2016 08:13
mida sina tead ,kuidas teised perekonnad elavad !
k
kui naine kükitab/ 29. september 2016 09:03
lastega kodus, on normaalne. Miks vastupidi normaalne olla ei või. Haiged irisejad.
õ
29. september 2016 10:14
i
ihhu/ 29. september 2016 10:48
Tavaliselt targale naisele ei meeldi kodused mittemidagi tegevad mehed. Mida on pakkuda mehel, kes ainult vaipu klopid ja pesu triigib?? Sellised suhted reeglina kaua ei kesta. Isegi rumalam naine tahab endast targemat meest.
a
aa/ 29. september 2016 10:50
16 aastat? Selle pere lapsed ju pole nii vanad. Teisipidi on noorem laps sellises vanuses, et temaga pole küll vaja kodune olla!
a
aa/ 29. september 2016 13:44
Ja pole selle härra lapsedki?! Kodune?
t
to põhjendatud huvi/ 29. september 2016 09:30
ja et sa kadedusest ja õelusest lõhki läheks, siis tea, Brüsselis makstakse ametnike abikaasadele ka palka
t
to to põhjendatud huvi/ 30. september 2016 07:55
Tühi lootus sul, ei lähe ma kadedusest lõhki, ära mitte loodagi. Saan nimelt vägagi korralikku palka hea hariduse põhjal tehtava töö eest. Aga minul kui Eesti Vabariigi kodanikul on õigus teada nendest inimestest, keda viie päevaga riigi esipaariks kombineeritakse. Ja samuti on mul õigus oma arvamusele. Esmamuljed igatahes positiivsed pole.
s
Saunik/ 29. september 2016 07:20
Peaks ikka minema Ärmale elama.
s
29. september 2016 10:29
sa pole see kargaja tüüp ja Sauna Ainot ka ei saa

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee