Näiteks alkoholi ostmisel tahavad need kassad ka alati müüa sekkumist kuigi oleks suhteliselt lihtne teha väike arendus ja lugeda vanus välja id kaardilt. Kahju, et selle peale ei tulda.
Iseteenindus pole midagi muud, kui jälle inimestelt töökohtade äravõtmine ja rikkurite taskute täitmine selle arvelt. Seega kõik, kes seda kassat kasutavad, on süüdlased töötuse kasvamises. Lihtne ja loogiline. Mõistlik ja teistele mõtlev inimene ei kasuta säärast iseteeninduskassat.
Rimi iseteenindus on tõesti nõrk, vahel tekkib küsimus, et milleks see kõik, kui iga kord on vaja, et keegi võtmega arvuti kallal "kaalu erinevuse" korda seaks. Millegipärast Prismas pole kordagi vaja läinud müüja abi. Ehk siis ikkagi on võimalik ja küsimus on pigem kehvas süsteemis, mitte klientide saamatuses.
pressiesndajalt teistsugust vastust ei ootakski. Rimi iseteeninduskassa on kapriisne jah. Näiteks Maxima kassas pole kunagi olnud, et tehases pakendatud kauba puhul kuvatakse teade kaalu erinevuse kohta. Ometi on need kassad kõik sama firma toode.