8 kommentaari

  /   08:54, 27. aug 2018
Spetsialist, teie sõnades puudub loogika
U
uku  /   15:25, 22. sept 2016
Kui pärast poes käiku mantli nööbid kõhu pealt enam kinni ei lähe, siis klienditeenindaja aitab.
S
Spetsialist  /   23:32, 19. sept 2016
Näiteks alkoholi ostmisel tahavad need kassad ka alati müüa sekkumist kuigi oleks suhteliselt lihtne teha väike arendus ja lugeda vanus välja id kaardilt. Kahju, et selle peale ei tulda.
J
ju  /   15:24, 19. sept 2016
on kassad liig tundlikuks reguleeritud. Kui firma ise probleemi tunnistab võiks masinatel suuremat kaaluhälvet aktsepteerida lubada?
U
Uunu  /   14:53, 19. sept 2016
Iseteenindus pole midagi muud, kui jälle inimestelt töökohtade äravõtmine ja rikkurite taskute täitmine selle arvelt. Seega kõik, kes seda kassat kasutavad, on süüdlased töötuse kasvamises. Lihtne ja loogiline. Mõistlik ja teistele mõtlev inimene ei kasuta säärast iseteeninduskassat.
O
oik  /   14:11, 19. sept 2016
Rimi iseteenindus on tõesti nõrk, vahel tekkib küsimus, et milleks see kõik, kui iga kord on vaja, et keegi võtmega arvuti kallal "kaalu erinevuse" korda seaks. Millegipärast Prismas pole kordagi vaja läinud müüja abi. Ehk siis ikkagi on võimalik ja küsimus on pigem kehvas süsteemis, mitte klientide saamatuses.
P
prezel  /   13:30, 19. sept 2016
Skännerite süsteem on oluliselt mugavam ja iseteeninduskassas läheb asi käbedamalt. Rimi süsteem on väga kohmakas näiteks Selveri kõrval.
N
noo  /   13:24, 19. sept 2016
pressiesndajalt teistsugust vastust ei ootakski. Rimi iseteeninduskassa on kapriisne jah. Näiteks Maxima kassas pole kunagi olnud, et tehases pakendatud kauba puhul kuvatakse teade kaalu erinevuse kohta. Ometi on need kassad kõik sama firma toode.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis