Eesti uudised

EKRE soovib siseministeeriumilt dokumente Kaljuranna kodakondsuse kohta (218)

LISA KOMMENTAAR

jajaa 14. september 2016 09:21
Ühed kiidavad helmet taevani, teised laidavad, edasi kiidetakse ja laidetakse jälle Kaljuranda,
noo kiitke ja laitke keda tahate.
Fakt on see, et
kui Kaljurand, siseministeerium, õiguskantsler või kestahes esitab dokumendid, kust on näha, et ta on SÜNNILT Eesti kodanik, siis
on ekre helme lõuad kinni pandud
ja punkt.
Kui ta ei ole SÜNNILT Eesti kodanik, siis on Kaljuranna toetajatel lõuad kinni!
JA KALJURAND KUSTUTATAKSE PRESIDENDIKANDIDAATIDE NIMEKIRJAST-
JA PUNKT!
Fakt on aga ka see, et helme mardil puuduvad siiani isegi need 21 valijamehe toetusallkirja, et üldse presidendikandidaadina esineda.
SEEGA HELME EI OLE SIIANI AMETLIKULT MITTE MINGI PRESIDENDIKANDIDAAT, vaid lihtsalt üks lihtlabane rassistlik ekrelane /kui on must, näita ust!/.
Ja kui helme saabki mingil moel need 21 allkirja kokku,
sellest hoolimata HELMET EI VALITA MITTE IIALGI EESTI PRESIDENDIKS!
13. september 2016 22:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hääletame Siim Kallase poolt! 13. september 2016 23:50
Ainult Siim Kallas sobib presidendiks, mitte aga Kaljurand ega Helme!
pagan 13. september 2016 21:32
Sellisel juhul voiks avalikustada ka kunagiste riigikukutajate Lauristini ja Anvelti teod.Millegiparast seda ei tehta ja saame vaga hasti aru kuidas said omalajal Tartu ajakirjandust oppima Lauristin ja Anvelt.
Loomulik 13. september 2016 21:23
Sellele oleks pidanud kohe reageerima. Arvan, et kõik see on ka M.K huvides ja lõpeks ära see lõputu huvi ja üksteise mustamine. Huvi ju sellest tekkiski, et MK ise ütles, et ta on venelane, aga ta on Eesti patrioot
Oh 13. september 2016 21:17
Rahvas valida ei saa, aga triangel on suurem kui Ameerikas.
Nii rahvas kui kandidaadid on muutunud järjest närvilisemaks. Kõigepealt kaotas Siim Kallas enesevalitsuse, nüüd läks Helme paanikasse....
Algul käis paaniline võitlus ja mustamine Jõksi aadressil, nüüd algas paanika Kaljuranna suunal. Kogu reformierakonna ja ekre liikmed on pandud justkui mustavaid kommentaare kirjutama....
Mina palun vaikselt jumalat, et Siim Kallas ei võidaks. Ükskõik kes teine... venelane, rassist, šovinist, koduperenaine, igavus ruudus, aga peaasi, et mitte varas ja ülbik.
Arvan 13. september 2016 21:34
Mina jälle palun vaikselt jumalat, et ei võidaks rumalus ja Siim Kallas võidaks, sest ta on selles seltskonnas ainuke, kes presidendirolli välja kannab.
P s Need, kelle ametiks siin on SK mustamine või miinuste vajutamine, tehke seda rahumeeli - minu arvamust see ei muuda.
valijamees 13. september 2016 22:17
Siim Kallas on AINUS kelle poolt hääletada! Igasugused Helmed, Repsid, Jõksid on PRÜGIKALAD ja ei sobi presidendiks! TARK eestlane valib ainult Siim Kallase!
Presidendist ei sõltu suurt midagi, aga... 13. september 2016 23:29
Siim Kallas ei ole seda väärt, et maksumaksja raha eest terve elu mõnuleda.
23:29-le 13. september 2016 23:52
Ammugi ei ole seda väärt Helme, Reps või Jõks! Siim Kallas on küll seda väärt!
Ei soovi 13. september 2016 23:58
Anna oma raha talle kaasa, mina enda oma ei soovi anda.
ää 13. september 2016 20:17
Täiesti õieti teeb EKRE. Kas soovite siis, et see kõik jätkuks siis, kui ta juba presidendiks valitud on. Selline asi tulebki üheselt kohe selgeks teha, sest meil on õigusriik. Pealegi on sellise teemaga võimalik idanaabril kenasti meie riiki juhtida, kui keegi kusagil midagi vassib ja varjab. Arhiivid on ka neil olemas. Seega selgus majja ja siis läheb asi kenasti edasi. Ei midagi isiklikku, lihtsalt tuleb selgus.
naine 13. september 2016 20:32
Väga nõus, vaja on SELGUST! Mul kodanikuna on kahtlused, hajutagu siis need kahtlused ometi.
Juhan 13. september 2016 19:24
Kallas ja Helme tuleksid mõlemad välistad kui NLKP ettevõtmistele usinad kaasaaitajad.
22:12-le 13. september 2016 22:20
Kuidas "parteitu" Helme oli siis IDEOLOOGIA töötaja ja marksismi-leninismi lektor..?
Mida sa VALETAD, ajuta ekrelane? Nüüd tahetakse näidata Helmet kui hunti lambanahas ja suurt eestlaste "sõpra".... PTÜI, krt.!
13. september 2016 19:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jürile 13. september 2016 20:35
tal on kodakondsus, lihtsalt on vaja kindlust, et tal on ka põhiseaduslik õigus kandideerida.

VALIGE SIIM KALLAS PRESIDENDIKS! 13. september 2016 19:02
AINUS viis Kaljurannast lahti saada on kui annate KÕIK HÄÄLED SIIM KALLASELE, et tal oleks hääli ROHKEM kui Kaljurannal! Teised kandidaadid oma 8, 6 ja 5% häältega ei pääse Kaljuranna ligidalegi.
VALIGE SIIM KALLAS PRESIDENDIKS!
fondid 13. september 2016 19:39
jaaaa,kallis patrab süüdimatult. Aga Siimul on ju alzheimeri tõbi,miks te talle ei halasta ?
19:39-le 13. september 2016 21:34
Mart Helmel on vene natsi tõbi!
Kahe 13. september 2016 20:15
Käega poolt
Sest teised veelgi jubedamad
13. september 2016 18:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
toetus 13. september 2016 19:07
toetan Eesti Vabariigi püsimajäämist!
tähelepanek 13. september 2016 21:29
see annab väikese usukübeme ja lootusekiire, et on kustutatud mõned kommentaarid, millised aasta tagasi oleks just alles jäetud (ning omariiklust ja eestlust pooldavad siis kustutatud).
ajaloohuviline 13. september 2016 18:53
On viimane aeg avalikustada Aleksander ja Aleksandra Rajevskaja inetud teod Eesti Vabariigi vastu
Andrus (andrus2000@gmail.com) 13. september 2016 18:46
Kas on kaljurannal õigus olla presidendikanditaat või mitte polegi hetkel oluline, pigem küsiks kas on ikka eestile vaja sellist presidenti kelle taga seisavad rollo-rosimaanused ja kas tõesti pole kusagilt võtta eestlast eestlaste presidendiks.
Andrus (andrus2000@gmail.com) 13. september 2016 19:08
kallas üritab euroopas ja ka eestis tehtud sigaduste eest presidendi trooni taha pugeda. muud põhjust pole. lisaks ilmselt kulub ka marjaks ära taas pisut raha varastada. sinusuguste "valijate" pärast kaobki eesti juba lähimal ajal ajalooprügikasti. putja ütleb sulle kindlasti mõttes sposiba.
.. 13. september 2016 21:18
Lugege hiljuti ilmunud saamatut "VEB fond- kadunud raha". Ja muide, president peab olema sõltumatu - kandidaadid kes kandideerivad seda kahjuks ei ole.
Arne 13. september 2016 18:43
Kiiresti võltsitakse midagi.
ntx 13. september 2016 19:00
arhiivi juba kolivad, näis, mida järgmiseks välja mõeldakse. Isegi valitsuse otsus loobuda EL toetustest põllumeestele ei paista siinse kisa alt välja, Ometi peaks see isegi olulisem olema.
viljandlane 13. september 2016 18:43
Mind ei huvitagi eriti,kas Marina Kaljurand on sünnijärgne Eesti Vabariigi kodanik(keheldav)või ei ole.Ma lihtsalt EI TAHA sellist tegelast Eesti presidendiks!Ta on kõigist kandidaatidest ebameeldivaim!
13. september 2016 21:07
Ma ei saa aru milline inimene hääletaks Siim Kallase poolt. Nõrgamõistuslik? Kui nõmedaks peab veel üks inimene muutuma, et tal enam valijaid poleks? Uskumatu.
eestlane, 21:07-le 13. september 2016 21:36
Nõrgamõistuslikud ja AJUDETA hääletavad Mart Helme, Mailis Repsi või Jõksi poolt. Siim Kallase poolt hääletavad aga haritud ja TARGAD eestlased!
keda esindab ja mille eest 13. september 2016 18:24
Loen igalt poolt, et KÕIK pooldavad Kaljuranda. Huvitav, minult ei ole keegi küsinud. Ja ma ei tea oma tutvusringkonnas ühtegi, kes teda pooldaks! Kõigele muule miinusele hakkab vastu see ameerikalik naeratus, mis on nagu mask ja tõesti kõigile.
... 13. september 2016 18:05
Kas Kaljurannal on õigus põhiseaduse järgi presidendiks saada? See küsimus tõstatakse kogu aeg.
Võibolla on tal õigus, võibolla ei ole?
Läbi on juba üks valimiste voor ja ikka ei ole rääkinud see ametnik, see ametkond, kellel on käes dokumendid, mis ütlevad, kuidas asi on. Kas läbitud valimisvoor oli õigustühine?
Kelle asi on , kelle ametikohus on see kontrollida ja teatada, kas presidendikandidaat vastab põhiseadusele?
Ilmselt on see ÕIGUSKANTSLER, kelle kohus on põhiseadust järgida ja kui seda riigis ei tehta, siis on tema esimene, kes häirekella lööb.
Mida teeb meie ÕIGUSKANTSLER? Ootab palgapäeva?
Mida 13. september 2016 18:41
siin uurida, tema ema sündis Eesti Wabariigi territooriumil, isegi praegusel Venemaa alal ehk kunagisel Petserimaal sündinutel on Eesti kodakondsus. Ka Toomas Ilves pole ju sündinud Eestimaal.
Juhan 13. september 2016 19:15
selleks on valimiskomisjon !

13. september 2016 17:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mossad 13. september 2016 18:13
Antisemiidid on roomanud pragudest välja.
eesti juudid 13. september 2016 19:21
Nonäedsasiis. Helmed, Hatto ja Gräzin ka ilusti üles loetud :D
ekreml 13. september 2016 17:48
kiunub niiet vähe ei ole. Hirm, et Zimarjevi päritolu tuleb välja?
a 13. september 2016 18:02
rassist oled? Ksenofoob?
Mart 13. september 2016 18:10
olen jah, rassist
kui keegi on must, näitan talle kohe ust!
põhupeale 13. september 2016 18:03
Teame kõik,kes on Zimarjev,aga kes oled sina?
taat 13. september 2016 17:48
Võimas värk,meil on rohkem kisa ja kära kui USA valimistel!
13. september 2016 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muidugi 13. september 2016 17:46
See kaastunde ja näilise protesti kammajaa on kõrgemal pool (reffide ia illuminaatide loožis) ammu kokku lepitud, mitte Kaljuranna soolo!
ja jah 13. september 2016 18:38
selleks kokku lepitud, et võtaks Siimult hääli ära? Siis on ekrel ka kokku lepitud, et Mardi naine nõudis ühe liikmel erakonnast lahkumist?
seda sünnipärast 13. september 2016 17:08
eestlasest pätti Kal . . . t ei taha ammugi - Kaljurand nii meeldiv inimene .. . :))
Riho 13. september 2016 17:03
Aga miks te reformarid nüüd nii hirmsasti äkki tõmblema hakkasite.Nagu kepp oleks herilasepessa susatud. Kui Marinotska nii puhas on,miks siis andmeid päevavalgele ei tooda ja asi olekski kombes.Ilmselt on mida varjata.
Kuuuurija 13. september 2016 17:30
Ise oled üks Mariina! Marina on! Ühe i-ga!
kulla kastõesti 13. september 2016 18:30
Marinotskat mainin ma esimest korda nii,et pidevalt igas kommis on liiast.
13. september 2016 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
13. september 2016 17:04
Pesidendiks kandideerimise nõudeid oled kunagi lugenud?
13. september 2016 17:41
really??? Neil on ainult üks mure, kuidas Putinilt pelgupaik osta kokku röövitud kulla eest, kasvõi Siberis.
Helme 13. september 2016 17:49
enda vene päritolu võib välja tulla. Sellest ka see kiun.
Õiglane 13. september 2016 17:51
Natsionalistid soovad oma rahvale enda maal õnnelikku äraelamist! Kas selle eest peab tõesti karistama?
Samal ajal istuvad poliitikud ettevõtete nõukogudes ja aitavad väikese lisatasu eest suurt raha riigikassast mööda juhtida.
17:49-le 13. september 2016 18:05
Ise ka aru saad,mida pa-andad? Siis oleks just ju kõik OK!
to kui 13. september 2016 18:16
President ei pea olema verepuhas eestlane vaid õigusjärgne Eesti kodanik, oinas.
13. september 2016 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nu 13. september 2016 18:07
nii sobivad, et on sünnijärgsed Eesti Vabariigi kodanikud.
Veel küsimusi?
samamoodi 13. september 2016 18:44
Manner 13. september 2016 22:41
Mõned pidid ju täisverd eestlased olema ja kus külas siis austatud esivanemad sündinud on,et sünnijärgsed kodanikud.Samas miks Mart ja Martin püüdsid ja püüavad seda fakti nii kiivalt varjata.

jüri 13. september 2016 16:48
See siin kommentaariumis soiumine selle Marina kodakondsuse üle on ajast ja arust. kui kellelgi on selles suhtes kahtlusi või pretensioone , siis tuleb pöörduda hagiga kohtusse. Nõuda mingite tõendite esitamist meedias , on tühipaljas enda ego upitamine.
Konkurendid võivad pöörduda Vaimiste Keskkomisjoni. 13. september 2016 17:27
Ei ole võimalik,et poolkriminaalsed tegelased kellegi kohta andmeid arhiivides kontrollivad.
13. september 2016 16:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
13. september 2016 17:07
Loe uusi sanktsioone Ida-Euroopale ja varsti ongi tagasipöördumine NSVLiitu.
13. september 2016 16:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oh Tiina,Tiina! 13. september 2016 16:50
Annaks Jumal sulle natukenegi mõistust.
jussike 13. september 2016 16:21
see on jah imelik natuke-oma pereasjadega ei saa hakkama ja nüüd tahab keski riiki juhtida,,( ilves,savisaar jne)
tt 13. september 2016 16:17
See MK kasvõi ühe vanema Eesti kodakondsusse kuulumine või mittekuuliumine peab saama selgeks kui prillikivi.
Malle 13. september 2016 16:16
Olgu Kaljurand või hiinlane, aga ta on tuhat korda parem president kui see "suur ja üllas" Helme. Kuidas Helmel üldse nende naistega on, miks teist korda abielus? Kas pettis oma esimest naist? Eesti rahvas tahab teada! Muidu on nii, nagu Ilveselgi, et varsti juba kolmas kaasa.
joodikupulst 13. september 2016 16:28
et nagu mis see sulle jalgu jääb mitmes naine kellelgi on või oli? Helme on parim valik mis üldse olla saab, Kaljurand tõestas ennast välisministrina piisavalt, laevakaitsjad kükitavad siiani Indias, selline puss ei sobi poliitikasse, ammugi mitte presidendiks!
13. september 2016 16:40
Eesti president peab olema puhas nagu prillikivi. Ka isiklikus elus ja magamistoas.
nu 13. september 2016 18:06
mis puutub siia hiinlane või helme?
President peab olema sünnijärgne Eesti Vabariigi kodanik.
Punkt.
Nüüd kiunu edasi.
Seaduse(kõõrd)silm 13. september 2016 16:12
Tartu Rahuleping
ARTIKKEL IV.
"Eesti territooriumil elavatel mitte Eesti soost isikutel, kes üle kaheksateistkümne aasta vanad, on õigus Venemaa kodakondsust opteerida ühe aasta jooksul selle traktaadi ratifitseerimise päevast arvates, kusjuures mehe kodakondsuse järele käivad lapsed alla kaheksateistkümne aasta ja naine, kui abikaasade vahel ei järgne kokkulepet selles asjas. Venemaa kodakondsuse opteerijad peavad optatsiooni päevast arvates ühe aasta jooksul Eesti piiridest lahkuma, kuid hoiavad alal õigused liikumata varanduste peale ja on õigustatud kaasa võtma oma liikuva varanduse."
NB! Rahuleping allkirjastati 2.veebruaril 1920. Rajevski Aleksander Sergei poeg on nimekinnituse protokolli kantud 22.aprillil 1921 s.t ta oleks pidanud Rahulepingu kohaselt olema Eesti piiridest lahkunud juba 2,5 kuud tagasi. Seega Tartu Rahulepingu kohaselt ei saa olla Marina Kaljurand sünnijärgne Eesti kodanik, kuna tema vanaisa jäi selle taotlemisega hiljaks. Sellest johtuvalt ammugi ei olnud võimalik kodakondsust saada Kaljuranna veel sündimata emal vaatamata sellele, sündis ta Narvas või Komarovkas.
Kuuuurija 13. september 2016 17:41
Samas see rahuleping ei välista võimalust, et tema esivanemad said Eesti kodakondsuse hiljem täiesti seaduslikult ja kodakondse lapsena sündinud Marina on siiski sünnijärgne Eesti kodanik. Ega siis Taru rahuleping ainus kodakonduse saamist reguleeriv dokument olnud.
Osvald 13. september 2016 18:41
Kuuuurija, aga seda ju Helme räägibki. Mitteeestlaste kodakondsuse saamise teemat EW tuntakse piisavalt vähe ja selguse saamine oleks vägagi teretulnud. Täpselt nagu selle küüditamisega, milleks solvunut mängida, las Kaljurand tõestab, et tema mamma "sitaveol", nagu Kaarel Ird ütles, ei osalenud. Inimene, kes tahab presidendiks, riiigi kõrgemaks ametnikuks hakata, ei peaks niimoodi pirtsutama, vaid asjad selgeks rääkima.
Kuuuurija 13. september 2016 21:25
Mina pooldan selguse saamist ega saa aru, mis võiks olla Marinal vastavate tõendite esitamise vastu. Kui kandideerida kusagile, kus on kehtestatud teatavad nõuded, peab kandidaat ikkagi ise tõendama, et vastab nõuetele.

no nii 13. september 2016 16:07
loen ja loen neid kommentaare ja tekib kiusatus nõustuda Helme nõudmisega,kuna valitakse ikkagi eestile presidenti.Kaljurand ei sobi selleks kohe kindlasti juba kahel põhjusel.Esiteks ei suhtle kõigi erakondadega,lubades ühendada aga hoopiski lõhestab.Teiseks lubab moslemitel eestisse tulla ja seda kõike rahva vastuolust olenemata.No burkat võib ta ise kandama hakata,kui nii väga meeldid ja samas võiks ka siis mujalpool kandideerida,mis iganes.Olles kuulanud Kaljuranna juttu televiisorist siis ei ole sobilik naisel kätega vehkida kui räägib.Kuidagi peale surutud jutt ja vehklemine.Sama teeb Kallas.No ei sobi sellised inimesed etteotsa.Kaljuranna jutt väga heitlik,ükskord üks jutt ja teinekord vastupidi,vastavalt vajadusele.Õppetunnid saanud oravatelt,sest käitumis muster sama .Hoiatusi on tulnud tema suunas,hoidku jumal Kaljuranna eest-eestlane ei tohi ilmselt siis enam hingata ka.Kaks head kandidaati siiski on ja need on Reps ja Helme.
16:13, 13. sept 2016 -le 13. september 2016 18:07
No kuidas ta kremlikäpik on,kui venelast ei taha?
lollike 13. september 2016 18:52
usud poliitiku juttu, äkki on see natsism provokatsioon, et Venemaale põhjust anda? Muu maailma silmis on see väga halb. Seega, nii ehk naa vaid Venemaale kasulik.
Ain 13. september 2016 16:02
Kas Sm. Helme on ise ikka Eestlane?
jama 13. september 2016 16:01
no jah ,kui pohiseaduses on selline punkt,siis noudmine on pohjendatud,miks siis selline punkt on sinna pandud.Asi pole ,kas Marina raagib eesti keelt ,elab siin on korralik kodanik ja austab riigikorda ,aga kusinus on pohimottes,kui koik seda eiravad ,siis polegi pohikirjal motet,siis voib ju koiki sealoldut tolgendada kuidas keegi arvab ja viskame pohikirja minema.koik laheb korda.Esitagu Marina vastavad dokumendid ja ongi koik.Olgem ausad,eriti need kes tahavd juhtida riiki,peaks lahtuma pohikirjast.
jüri 13. september 2016 16:30
Miks peab Marina need tõendid esitama , see on ikka oponentide ülesanna , ehk teisi sõnu öeldes miks on Marinal vaja tõestada , et ta pole kaamel !
ffg 13. september 2016 17:12
Sest tema kodakondsuse osas on kerkinud õigustatud küsimused, näitab paberid ette ja ei olegi probleemi, aga tundub, et ei olegi vajalikke dokumente. Kõik see asi läheb uurimise alla.
,,, 13. september 2016 17:15
On küll vaja tõestada, kuna sellest sõltub tema õigus kodakondsusele üldse.
aga sina 13. september 2016 18:56
näita ette paber, et pole kaamel :).
miks ja miks 13. september 2016 20:54
sellepärast, et inimeste küsimus on õigustatud.
Me kõik, kes olime 90-ndatel täiskasvanud, käisime arhiivitunnistustega tõendamas, et oleme sünnijärgsed kodanikud - (vana)vanemad olid Eesti Vabariigis sündinud. Kõik eestlased käisid.
Valemarina? 13. september 2016 16:00
Ilmselgelt on Rajevskaja väidetav sünnipärane kodakondsus suure kahtluse all. Sellisesse ametisse pürgija peaks ikka suutma ja tahtma tõestada vastavust seadusest tulenevaile nõuetele vastavuse osas. Sellist vigadega presidenti on pärast hea survestada.
Thor 13. september 2016 15:58
kogu selle helmete-ekre kampaania taga paistavad siimu kõrvad. tõmmata tähelepanu oma mustadelt diilidelt ja samas vähendada kaljuranna võimalusi. huvitav, mida siim mardile selle eest lubas. aga eks varsti saame niikuinii teada. ei ole äraostmatuid, ka mitte ekres
Mart 13. september 2016 19:00
lubas ju ise hääle Kallasele anda, kui too pääseb lõppvooru. Eks nad kõik nõukaaegsed ametnikud, ole Venemaa manipuleeritavad.
Kõrini juba ... 13. september 2016 15:47
Lõpetage juba see komejant ära.Eesti on nii väike ja ei suudeta valida üht riiki esindavat isiksust...mis on saanud meie kaua igatsetud omariiklusest , ühtsusest ja vabadusest.Tahest tahtmatta tekib küsimus, milleks meile üldse oma riik?Me oleme valinud riigikokku inimesed, kellesse oleme uskunud, et luuakse meile parem ja kidlustundelisem elu omal maal...hullemat olukorda pole veel olnud kui praegust.Selline otsustusvõimetu ja saamatu organisatsioon tuleks lihtsalt laiali saata.Maa elu suretatakse välja, et arsti juurde saada istu mitu kuud järjekorras või luhvtita oma viimaseid veeringuid, et saada tasulisele arsti vastu võtule, pensionärid ja puudega inimesed saadame alampalga eest tööle, et riigil oleks vähem kohustusi.Tööjõuline elanikond sõidab üle lahe tööle, et toita oma peret ning maitseb heaoluriigi hüvesid.Mis maa see on ja kuhu me jõuame... Kui ei suudeta
otsustada ega seista oma väikse rahva eest siis pole ju mõtet sellisel omariiklusel.
maakas 13. september 2016 15:40
Kas need dokumendid on võltsitud, et neid näidata ei tohi?
Seadust tuleb täita 13. september 2016 16:11
Mis asi on absurdne? Seadus on absurdne? Seaduse täitmine on absurdne? Kui on ilmne kahtlus, et kandidaat ei vasta seaduse nõuetele, siis on ainukene võimalus seda järgi kontrollida.
tõeline komppu 13. september 2016 16:15
See on ju töötu momendi seisuga ja eriti veel mitte kommunistliku partei jaoks.
hm 13. september 2016 16:17
on küll tavaline inimene valitsuset kõrgemal!
Kelle käes on võim dem.ühiskonnas? Rahva, ehk siis inimese.
Valitsusele on ikka tavaline inimene tööandja ja tal on õigustatud õigus küsida.
mikk 13. september 2016 16:18
Kaljurand pole kunagi poliitik olnud, ainult ametnik. Loomulikult tuleb asja uurida.
ahah 13. september 2016 16:31
Ja siiamaani ei ole seadusi täidetud, enne kui tekkis ühel ekrelasel öösel kahtlusi, et äkki peaks dokumente küsima...Anna mõistust!
nu 13. september 2016 18:05
mis sulle ei meeldi?
Eesti Vabariigi Põhiseadus?
Siis tuleb see ära muuta.
Aga seni nõutakse Presidendilt sünnijärgset kodakondsust.
Räuska palju tahad - kui seda ei ole, Presidendiks ei saa.
to oehh 13. september 2016 16:15
tavaline või mitte, sest Eestis on parlamendi liige ikkagi riigiametnik, kuid Kaljurandi tiim oleks võiks veidi targem olla küll. MIlleks neil selle kirikuraamatuga oli vaja lehvitada, kirikuraamat ju kodakondsust ei näita. Seda enam et need vanavanemad olid Kapo stammkunded. Kui juba, siis näidake ikka asjakohaseid dokumente.
arusaamatus 13. september 2016 15:31
Aga miks siis lp. pr. Marina Kaljurand ei näita oma dokumente või ei anna adekvaatset seletust?
15:41mine küsi venemaal 13. september 2016 15:54
Ja sina, va kommunäru, kes sulle on õiguse meie riigi asju arutada andnud-kes sobib ja kes mitte.Sina kebi putjajuurde ja lärma seal omasugustega.Eestiriigi kodanik ongi riik ja sina ole vait.
nu 13. september 2016 15:54
Eesti Vabariigi kodanik.
Mis siis?
Aga kes sina oled?
FSB nuhk?
nu nah....15:54 13. september 2016 16:30
Oo ja reetsid oma ameti-FSB nuhk, kas seniilseid hulle ka võetakse sinna palgale?Hästi maksavad või, et siin räuskad?

K. 13. september 2016 15:28
irw 13. september 2016 15:27
vana helme ajab õiget asja kõigi vahenditega. helme ju ei varjagi,et probleem on ref-i võimuvertikaali tekkimise võimaluse nullimine.... seega tuleb välistada kallas ja kaljurand.
minanõus...ref ei sobi, no lööge või maha. ei midagi isiklikku, aga ei sobi.
Mis järgmiseks? 13. september 2016 15:17
hale ja piinlik, ekre, väga hale ja piinlik
kastõesti 13. september 2016 15:39
räägid oma naisest ? Ei huvita.
xxx 13. september 2016 16:02
15:17herilasepesa läks keema 13. september 2016 15:26
Jah, seda võiks sul olla küll aga sa ju ei tunne sõna "piinlik" ise.Räuskad vahetpidamata, ehk on mölapidamatusele ka rohtu olemas, hullumaja seinad.AI kui valus, jäid õigluse rahealla.
/ 13. september 2016 15:28
Järgmiseks ilmselt selgubki ,et Kaljurand ei ole sünnijärgne eesti kodanik, ning puudub alus kandideerimiseks presidendiks.
rahune 13. september 2016 15:40
Kas pole hilja nii obedat küsimust õhku lennutada, eluaeg saab töötaud ja nüüd järsku ei saa Presidendiks, saab edukalt saab.
olid selles kommparteis nii veendunud, et see neid ei jätta kunagi. 13. september 2016 15:34
Hale on hoopis see et ensv asutajatel puuduvad vastavad dokumendid.
13. september 2016 15:13
ma ei saa aru, milleks Põhiseadus üldse tehti, kui sellest kinni ei peeta. ka Ilvese presidendiks panemisel rikuti Põhiseadust. kas kedagi on karistatud Põhiseadusest mitte kinnipidamise eest? ei ole kuulnud.
/ 13. september 2016 15:30
anna Ilves siis kohtu, las nemad selgitavad.
ausalt? 13. september 2016 15:33
Lamastele petmiseks, et neil on oma riik ja kärvaku nälga oma patriotismiga! Söögu kartulikoori, kuni härrased neid ja nende riigi paljaks varastavad.
tomm 13. september 2016 15:52
Ilves on sünnijärgne Eesti kodanik. Kahjuks.
Ei ole. 13. september 2016 16:06
Ilves pole Eestis sündinud ja ta vanemad loobusid Eesti kodakondsusest enne tema sündi. Seega ta pole samuti sünnijärgne Eesti kodanik.
13. september 2016 16:33
Ilves ei ole sünnilt EV kodanik.
matsu 13. september 2016 17:52
Ei ole vaja valetada, Ilves on sünnijärgne Eesti Vabariigi kodanik.
13. september 2016 18:14
Ilvese pr-ks panek oli EV Põhiseaduse rikkumine.
alf 13. september 2016 15:09
Tundub ,et Kaljurand siiski ei kvalifitseeru eesti põhiseaduse järgi presidendiks eestis , aga võimalus on tal kandideerida venemaal.
alf 13. september 2016 15:44
Kaljurand ei ole sobiv.
naine to aiai 13. september 2016 15:57
Kes meie??? Mina ei taha venelannast Brüsseli ja refi sabarakku presidendiks! Ilmselt ka valetajat ja varjajat, kui selgub, et Kaljurand polegi sünnijärgne Eesti kodanik.
Ära meieta rahva nimel! 13. september 2016 16:12
Teie (okupandid ja reeturid) valisite omale 1940. aastal Eestimaa (loe: okupeerisite), Meie peame teiesuguste kommunistide jätkuva võimutsemise eest Soome jm pagema. Kui tahate omasugustele naispresidenti, peate Putini asemele Kajuranna panema, pole ka sünnijärgse kodakondsusega probleeme.
Mina küll (ise naisena) ei taha okupandi järeltulijast naispresidenti.
? 13. september 2016 15:27
Mille põhjal sulle nii tundub?
toomepuu 13. september 2016 15:08
Marina Rajevskaja Kaljurand valetab, et ta on Eesti kodanik seetõttu, et ta ema Veera sündis aastal 1925 Narvas. Kirikuraamatus toodud sünnitunnistus tõendab, et ta ema ei sündinud Narvas, ta sündis Eesti-Vene piirikülas Komarovkas. Kirikuraamatu järgi oli Veera isa nimi Aleksandr Sergei poeg Rajevski ja ema nimi Aleksandra Pjotri tütar, mõlemad olid õigeusklikud. Sünni juures olid tunnistajatena Fjodor Rõžov ja Jelisaveta Kukuškina, ükski neist ei olnud Eesti kodanik.Kunagine Maanõukogu määrus Eesti vabariigi kodakondsuse kohta käsitles 1918. aastal Eestimaa Kubermangu piirides elanud inimesi. Kõik kes olid Vene tsaaririigi alamad said kodakondsuse, olenemata rahvusest, usutunnistusest jms. Komarovka küla aga ei olnud Eestimaa Kubermangus. Komarovka lisandus 1920. aasta Tartu Rahulepingu järgse piiri kehtestamisega. Ilma kodakondsuse omandamiseta naturalisatsiooni korras ei saanud Komarovka elanikud mitte kuidagi kuuluda Eesti Vabariigi kodakondsusse.
15:24 argpüksid, mida seal siis karta on??? 13. september 2016 15:50
Keegi ei räägi tsaariajast, nagu Helmedel on välja võetud.EESTI Wabariigi kodanikud on hoopis teine asi ja need paberid on arhiivides kõik olemas.Milleks seda nii kiivalt varjama peab, on ju ka teada-seda lihtsalt pole olemas.Kallase toetajad võiksid nüüd ju ise Marinale sellega vee peale tõmmata,oleks selle babuljaga asi ühelpool.
Aga 13. september 2016 16:24
Kui Marina kuuluks hoopis Keskerakonda oleks ta juba ammu unustatud presidendi kandidaat!
lihtsalt 13. september 2016 15:14
Orduaeg ei loe.POLE ENAM VENE VERD KUSKILT TILGUTADA.
küsimus 13. september 2016 15:57
Miks see proua nii trügib? Mind paneb juba see mõtlema. Kurb on juba see,et meie inimesed enam ei oska iseseisvalt mõelda ja ajaloo mälu on lühike.
kas saab 13. september 2016 15:05
Ekre pole mingi arupärija, vaadaku ennast, ka Helmel on esivanemad venelased kuidas selle pärinevusega on...Kas juba saab, ekre pole arupärija, aitab juba...Intrigandid.
15:05ära karju siin 13. september 2016 15:21
Ja sina oled selle keelaja, unusta ära.Ongi õigus sellele kommunismile vastu seista.Kaua seda pättust siin kaitsed, ehtne kommujunn.Kõike jõuga ei saa, lõuga palju tahad.
hilja 13. september 2016 15:44
vaadake kes räägib!
saab 13. september 2016 15:54
Enamikul on mõni esivanem muust rahvusest, loeb see, kellena ta end määratles ajalooliselt. Kui vanemad on sünnijärgsed, siis on ka laps. Ka paljud ammuste sakslaste järeltulijad on kodakondsed.
Kaljuranna ema on vene kodakondsusega ja kõneleb ainult vene keelt.
kustsatead 13. september 2016 16:40
Räägib ainult eesti keelt aga on jah uhke venelanna, on veel ütlemisi

Huvitav, 13. september 2016 15:04
miks osadele kommidele plusse ja miinuseid panna ei saa.
tahaks näha jah 13. september 2016 15:03
Ja olgugi mustvalgel lagedal, kus need eestlased siis on.See, et autorollod on asja ära teinud, pole veel tõestus.Putin valib parasjagu omale eliiti, kas oli see ambitsioon tõukeks portfel päevapealt nurka visata ainuke ajend-teeme ära.Asi haiseb ikka väga tõsiselt järjekordse korruptsiooni järele meie ladvikus.Vene tanki meetod, jõuga peale lennata ja ongi julge hundi rind rasvane.Ühendaja ja neutraalne-keda siin lolliks peetakse?Siinkohal on isegi Kallase pahameel põhjendatud,autorollode krimmimeetod paistab läbi.See libekeel ja märtrikene on ainult väliskest, sees on veri paksem ,kui vesi, mis allutab nõrgemaid nagu loogu.
to Kalle 13. september 2016 15:24
Sina nüüd küll mees ei ole.
Aga marss reformierakonna madratsile tagasi.
Mis see keeleoskus loeb, vahet ei ole, räägib eesti keelt või mitte, minul on küll ükskõik, mis keelt proua oskab.
Nojah, Eesti iseseisvus olevat pisiasi, millesse ei ole vaja takerduda.
Kalle 13. september 2016 15:00
Olgu mis on aga Kaljurand räägib putalt eesti keeles ja olevks huvitav teada kes meil on puhast verd eestlane,et siin arvustada teiste rahvust.Kaljurand sobib igal juhul paremini presidendiks kui Helme,Reps või Jõks noh jah muidugi ka Kallasest kuna tema kaotatud rahadega pole puhtad lood.
kas olete unustanud 13. september 2016 15:50
eestlaste kannatusi,kes on virelenud, kannatanud Siberis,laagrites, andnud oma elu lahinguväljadel? Mind paneb imestama,et selline proua nii aktiivselt ronib sinna pukki.
eur 13. september 2016 18:34
sm. Goldbergi ainus vastulause saab olema - ei mäleta.
7.päeva adventist 13. september 2016 14:58
Kas Iraanis käib sõda või peretüli on sõda,kuulege,mis toimub,see ju puhta islamiseerimine.
Rajevskaja, Veera Aleksandri t 13. september 2016 14:57
vana kesik 13. september 2016 14:56
Kaljurand on sellega päri
tere 13. september 2016 14:54
Milleks meile selliseid ylbeid poliitikuid vaja on?
Oma valitsuse tasemel ja rahva hääletusega saaks palju paremini hakkama.
Piiratud riik, raha mille määrab turg (näiteks kuld/hõbe) ja isikuvabadus!
13. september 2016 15:04
Räägi seda juttu globalistidele, nad saadavad su otse pimedasse kohta. Praegu nad ostavad Putinilt Pribaltikas või Venemaal varjupaika.
Mida te vingute?? 13. september 2016 14:54
Kui Põhiseadus seda sätestab, et president peab olema sünnijärgne kodanik, siis on EKRE aurpärimise näol tegu absoluutselt õigustatud küsimusega....
Teie, kommenteerijad, laseks vist ka Ahmedi kuskilt Süüriast presidendiks valida, kui ta rahvale väidetavalt meeldib, nii või?
"§ 79. Vabariigi Presidendi valib Riigikogu või käesoleva paragrahvi neljandas lõikes sätestatud juhul valimiskogu.
Vabariigi Presidendi kandidaadiks võib seada sünnilt Eesti kodaniku, kes on vähemalt nelikümmend aastat vana."
Nii on 13. september 2016 15:36
Kui Ahmed Süüriast ise kinnitab, et ta on Eesti kodanik siis tuleb uskuda. Arhiiv nagunii kolib kogu aeg ja kes seal paberites ikka viitsib tuulata.

13. september 2016 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
14:53sina võid paljugi tahta... 13. september 2016 15:07
Aga mida ta kardab, näidaku ette siis.Sinu kisa ei muuda midagi, või reform võib võltsida mida iganes?Tõestuseks ongi loodud arhiivid, kuhu oravad ehk pole veel jõudnud.
Seadus nõuab 13. september 2016 16:34
Seaduse nõue pole lollus.
eh 13. september 2016 14:51
Õige kah. Need dokumendid peavad olemas olema. Loodetavasti on neid keegi ikka kontrollinud?
naine to eh 13. september 2016 15:02
Usun, et neid dokumente kahjuks hetkel ei leita, on hävinenud:)
küsimus 13. september 2016 14:48
Oleme ainult proua koeri näinud, kuid tema perest pole juttugi.
vastus 13. september 2016 14:53
Jekaterina Zimarjevist on päris palju juttu olnud.
ahaaa 13. september 2016 15:06
oss 13. september 2016 14:44
Vana Helme on täitsa ära pööranud!
Tõesti on 13. september 2016 14:58
Tahab tõde päevavalgele tuua. Kuhu selline asi kõlbab. Küll jahub mingist äematamisest, siis millidest ja takka otsa veel VEB fondi mägramängust ja nüüd ole lahke veel kodakondsuse teemad ka !
naine to oss 13. september 2016 14:58
Mismõttes ära pööranud?? Et tahab kinnitust, et proua Pühvli kandideerimine on üldse seaduslik?! Marss refide madratsile ruttu kõhuli! Kes üldse püsti lubas tõusta?
sama siin-14:44 13. september 2016 15:16
Ai, kui hästi öeldud14.58....mingugi see ärapööranu tagatuppa ahjualla häbenema oma rumaluse üle! Et ninaotsa ka välja ei pista.Ega Kallas ka vaenlastele pole hellitanud(Aasmäe), võiksid isegi karta.
Täpsus! 13. september 2016 14:42
Usalda,aga kontrolli!
Ja teiseks, miks ei peaks kontrollima seda, kes sinu vastu halvakspanu üles näitab ning teiste eakondade vääriliseks ei pea, igasugused konsultatsioonid välistab? Ausus ning lugupidamine saavad olla vaid vastastikused.
Nii monelgi 13. september 2016 14:42
tuleks eitada dokument et ei ole riigivaras ei ole vabamyyrlane ei ole juut.
mai 13. september 2016 14:38
Miks alles nüüd? Miks ei nõudnud dokumente siis kui Kaljurand oli veel ei keegi või siis kui määrati välisministriks Ei ole see EKRE ikka ka aus oma tegemistes/ olemistes
to mai 13. september 2016 14:44
Ministri ameti kohta nii rangeid põhiseaduslikke piiranguid lihtsalt ei ole.
mai 13. september 2016 15:58
Kust saab neid nõudeid piirangute kohta lugeda, või mõtlesid need piirangud praegu ise välja. Ette tänades ja vastust oodates
to mai 13. september 2016 18:41
Presidendi rangete, eriliste piirangute kohta loe põhiseadusest. Ministri eriti rangete tingimuste kohta pole seal midagi öeldud. Aga kui pole keelatud, siis järelikult on lubatud! See on demokraatliku maailma põhiprintsiip. Seega kehtivad ministri kohta vaid samad üldised nõuded, mis kõigile teistele riigiametnikelegi. Kodakondsuse nõue, kus puudub täpsustus, kas see peab olema sünnipärane või piisab ka hiljem omandatust. Kõlbab järelikult igasugune.
tiia 13. september 2016 14:54
Mina leian, et õige aeg on nõuda. Kuidas saab proua Kaljurand olla president, kui ütleb osadele inimestele, et teiega rääkimise ma välistan. Minu poolehoid pr. Kaljuranna suhtes küll väga langes. EKRE võib olla mitte aus, aga presidendi kandidaat on kohustatud rääkima kõikide rahva poolt valitud parteidega ja kogu rahvaga.
jälle 13. september 2016 15:46
Kas sina oled küsija ja nõudja, kas sulle pole pähe turgatanud mõte, et need asjad on ammuilma selgeks tehtud ja pole vaja iga joone all ühte ja sama seletada, paavokene.
naine 13. september 2016 15:00
Mai ei tea nõuetest presidendikandidaadile miskit. Aga selle eest rumalate järelduste tegemine tuleb hästi välja.
jalkafänn 13. september 2016 14:36
Kaljurand, näita ette ja tõesta siis lõplikult ära kui väiklaste tegelinskitega EKRE näol tegu on.

ehh 13. september 2016 14:23
no tõesti, kui dokumendid korras, siis milles asi? näidaku ära ja elu läheb edasi.
TOFIK 13. september 2016 14:21
Asi on ju tegelikult lihtne ,sünnijärgne kodanik on isik kes seisuga 16.06.1940 oli ise EW KODANIK või on ta sellise kodaniku järeltulija ,kes oli 16 juunil 1940 EW KODANIK .Miks Mariina laseb endale nii väikese asjaga sisse sõita , kui oled sünnijärgne kodanik ,siis pole ju raske seda avalikkusele tekkinud küsimuste puhul selgitada . Ka ei ole piisav siseministeeriumi kinnitus ,et Mariina on eesti kodanik, ja seda seetõttu , et ametkondadesse pesa teinud lapsametnikel võib puududa arusaamine , mis loom on nn sünnijärgne eesti wabariigi kodanik .Praegusel juhul tuleb minu arusaama kohaselt tõendada ,et kas oli seisuga 16.06.40 EW KODANIK Mariina Kaljuranna keegi vanavanem , sest aastal 1925 sündinud ema Vera oli 40 aastal alaealine ja tema kodakondsus peaks tulenema tema vanematelt . Niiet dokumendid lauda härrased ja prouad .
??? 13. september 2016 14:46
Kui vaikitakse, kas ehk ei tähenda see seda, et on midagi, mida varjata?
noh 13. september 2016 14:51
Marina Kaljurand .
sünd; 6.sept. 1962.a Tallinn
vanemad.: isa Imantas uits (lätlane) ema: privaat Rajevskaja-kolm last.
Aleksandra Rajevskaja sünd:1898.a Komarova küla Surn. 1938.a.maetud Jaanalinna _Ivangorod. Ilmselt vanaema.
midagi ei saanud aru 13. september 2016 15:11
Kus see Eest kodakondsus oli?
noh 13. september 2016 18:06
Ega sünnilt ei olegi, kuigi sündis Eestis on vanemad lätlased ja venelased.
Kodakonsuse võis saada abielust eestlasega.
Kodanikud Helme'd ja nende mõttekaaslased 13. september 2016 14:18
olete niigi oma kõnepruugiga teinud juba suure teene eneste tutvustamiseks. Tahan uskuda,et valijatekogu oskab tehe iseseisvad järeldused nendest etteastetest mida olete jäädvustanud ajakirjandusmaastikule üle riigi. Edu teilel.
to 14;39 13. september 2016 14:52
Muidugi ei vaja me RKRET! Ei mingit presidenti rahvuslast. kes sonib midagi Eesti riigist, keelest, kultuurist ning Eesti oma huvidest. Eesti vajab väga hoopiski igasuguseid Brüsseli ja ookeanitaguse onu ees lömitajaid, kõige peale naeratavaid tolerante, pagulaste parimaid sõpru, igasuguseid ärmatajaid ning jokk-skeemiajaid.
aaaaaa'me olemegi mõistuse juures, 13. september 2016 15:01
aga samaks tahame ka olla veendunud faktide tõesuses.
kas olete unustanud 13. september 2016 16:02
ns 13. september 2016 18:03
Küsimus on ju selles kas presidendikandidat vastab Põhiseaduses ettenähtud tingimustele kas see meeldib kellegile või mitte. Kui vastab neile tingimustele, siis on ju kõik korras. Mis puutub siis küsimuse esitanud isik?
siin 13. september 2016 16:04
Vahur Kersna hääletoru töötamas, kes pani ju jõulu ajal prouale prossi rinda
Jajah 13. september 2016 14:15
Marinotška ei vasta konkursi tingimustele ja ei saa ka töötuabiraha sest lahkus töölt omal soovil.
7.päeva adventist 13. september 2016 14:23
Ainus muslimpagulastevastane on ekre,kuigi see on kõigest roll,aga vähemalt õige roll ja kõik eestlased peaks just seda parteid valima.
13. september 2016 14:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loe 13. september 2016 14:29
mitte keegi ei ole eesis puhast verd 13. september 2016 14:41
mitte keegi. uurige oma juuri ja saate üllatuste osaliseks.
Pearabi kindlaste võib kohe helmede puhtust kinnitada. 13. september 2016 14:49
Marina või sellest unistadagi.
to 14. 41 13. september 2016 15:47
lõpeta see veneaegne propaganda rahvustunde mahasurumiseks.
oleme uurinud oma sugupuud, mitte ühtegi teist rahvust ei ole.
jajaa 13. september 2016 14:15
Mart teab väga hästi, et ta on veel viimast õhuraasukest ahmiv ja uppuv poliitiline laip, sest et
Helmel endal pole ka need 21 valijamehe toetusallkirjagi veel koos.
Nüüd püüab ta uppudes veel teistest kandidaatidest kinni haarata (halvustada, maha teha jne), et need ka koos temaga upuksid.
Motoga:
kui mina ei saa presidendiks, siis ei tohi ka minu vihavaenlased selleks saada.
Ei upu ta midagi. 13. september 2016 14:19
Upub hoopis meie pankrotis riigilaev!
Ärge uskuge liiga palju massimeediat.
naine to jajaa 13. september 2016 15:06
Mart Helme on ainuke, kes on vastu Eesti islamiseerimisele ja see on kõige tähtsam! Mis tähtsust on muudel küsimustel võrreldes sellega? Kui Eestisse tuuakse tuhandeid moslemeid, oleme hävinenud rahvana paarikümne aastaga. Seepärast on iga õige eestlase kohus toetada Helmet. Ülejäänud kandidaadid ei tee meie rahva jaoks midagi head, kui, siis vaid vähesel määral, käsklused ja korraldused tulevad nende jaoks täitmiseks vaid Brüsselist ja Washingtonist!
mees 13. september 2016 14:14
jalle sitta segama! jalle aiseb!
13. september 2016 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
toesti ei anna 13. september 2016 14:38
helmed lasevad ise endale kuuli jalga - pidevalt kostub labast soimu, kyll vihatakse geisid, kyll lastetuid naisi. jah, soovitaksin helmedel minna harrasmeeste kursustele, kus opetatakse elementaarset viisakust, riietumist ja konekunsti. praegu on nii, et kui nad kedagi parajasti maha ei tee ega monita, siis ei olegi neil mingit sonumit. kogu ekre erakond koosneb samasugustest ossidest. jutus on nad muidugi enda arvates kovad mehed.
tomm 13. september 2016 16:00
Vaimust vaeste pelgupaik ongi väline sära ja etiketi järgimine tõe kuulutamise asemel.
14.38 13. september 2016 16:55
Sa oravaniru ära tule teisi maha tegema. Põhilised sõimlejad on siiski oravate hulgas ja sõimatakse kõiki eestlasi kes pole nende sigadustega nõus. Randpere isegi on ähvardanud tappa ,kus selliste viisakus?
To ei anna võrrelda 14.13 13. september 2016 18:17
Võta ta siis omale naiseks kui nii kena daame on ;) ainult ära topi teda meile vägisi presidendiks võta aga omale.
.. 13. september 2016 21:30
14.13-le Mõelda tuleb oma peaga - mitte hommikust õhtuni tuleva propagandaga peavoolumeediast. Lugeda soovitaks lisaks peavoolumeediale ka alternatiivmeediat ja siis kujundada oma arvamus ja usun, et siis on see hoopis teistsugune..

Gunnar Stahl 13. september 2016 14:09
Kuna reform on loodud kommunistide poolt ja Pehvkur on nende tubli õpilane, ehk noor kommunist, siis ei anna ta mitte mingil juhul Kaljuranna dokumente välja, enne hakkab siga lendama.
Tuleb ikkagi mõista ja tunnistada, et reform loodi ju venemaa rahadega, seega täidab ta piinliku täpsusega oma isandate käske.
7.päeva adventist 13. september 2016 14:25
Ja punane Vnemaa loodi 1917 usa ja vatikani massoonide rahadega ja inimressursiga.
ah nyyd on siis 13. september 2016 14:40
antisemiidid ka platsis. antisemitism on idioodi viimane pelgupaik:)
7.päeva adventist 13. september 2016 15:18
Kõik,kes on teadlikult või ka pimesi Jeesuse vastu- on seestunud või lihtsalt lurjused.
Kui Putin Siberisse kohta ei anna tuleb uuele planeedile kolida 13. september 2016 15:23
taevas hoia 13. september 2016 14:38
mida kembelda. Mikihiire paber ei teinud temast eestlast, ikka jäi mikihiireks- Helme agoonia on kummaline. Kaljurand on ju hingelt samamoodi ref nagu Kallaski .
Võib-olla on Kljurannal palju enam EKRE väärtushinnanguid pagasis kui Kallasel neid iial olnud on.
13. september 2016 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Ekre on 13. september 2016 14:07
Mis teened siis Rajevskajal on ? Eesti iseseisvus pidi ju olema pisiasi, millesse ei ole vaja takerduda.
Võõrvõimu teener 13. september 2016 14:20
Kaljurand on väga tubli muidugi - lubas ka kõik pagulased vastu võtta!
Lugeja 13. september 2016 14:04
Õigusriigis austatakse seadusi. Kui on tingimused, siis tuleb kontrollida, mitte tagantjärele õigustama hakata.
to S 13. september 2016 14:09
Kogemata vajutasin plussi. Ei talu peavoolumeedia kaasajooksikuid.
Jaak 13. september 2016 15:47
No nii kõva lurinaga ka nüid imeda pole mõtet. Sulle ju anti käsk kätte - laima, aga mõõdukalt.
mhh 13. september 2016 17:39
Komarovka võis EW piirides olla napilt aga olulisem on see, kas Marina Kaljuranna vanemad olid kodanikud või mitte. Ega ka illegaalne pagulane või nende laps ei saa presidendiks.
S 13. september 2016 14:04
Ilves oli tõeline eestlane. Suurem osa Ameerikas elanud ja valiti presidendiks. Kas EKRE kardab nüüd et nende kanditaat ei saa. Absurdsus absurdsuse otsa. Tsirkus käib.
/ 13. september 2016 14:59
Ilves sündis Rootsis, ema järgi on Venemaa juut. Olgugi, et muutis oma andmed, olid need minul juba kopeeritud.
Mis Venemaa juut see presidendi ema oli? 13. september 2016 15:08
Kasvas üles EW-s. Litzmanni ajal õppis Tallinnas gümnaasiumis.,elas üle Tallinna pommitamise. Tänased endistest komudest "rassiteadlased" on Aaduaegsetest spetsidest kõvasti targemad. Nuta või naera.
To S 13. september 2016 17:19
Ilves on sama palju eestlane kui Obama ja teiseks ei valitud vaid suunati siia tööle presidendina. Elab eestis samuti 2 riigi kodakondsusega mis on eesti seadustega keelatud. Järelikult teda ei huvita eesti seaduste täitmine. Teine samasugune räuskab ja sõimab riigikogus pidevalt aga ka rootsi ja eesti kodakondsusega.
13. september 2016 13:54
Kas EKREL on vesi ahjus, väga tõmblema hakanud!
13. september 2016 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
olge ise ka tublid 13. september 2016 14:36
Ehtne marksistlik propagandist oled sa ise, vana kommunist ja kehvormi klaköörike. Helme pole eluski mingit marksismi propagandat teinud, vaid on rääkinud üksnes selle kahjulikkusest. Küll aga võib vabalt marksistideks pidada kõiki teisi presidendikandidaate - Kaljuranda, Kallast, Jõksi, Repsi, rääkimata Nestorist. Helme on täielik antimarksist, olnud seda kogu aeg.
vana kommunist 13. september 2016 14:54
Helme sai marksismi-leninismi levitamise isegi Eesti Raamatust palka. Kahjuks katkes tema jaoks marksisti karjäär okupatsiooni lõppemisega. Või oli nagu kõik tublid kommunistid vene impeeriumi seestpoolt õõnestaja?
kunagi luges 13. september 2016 14:42
EHIs mingit loengust, no jumala segast peksis.
Kuuuurija 13. september 2016 13:43
Kui neid nii suure käraga nõudma hakati, siis saavad vastavad ametkonnad dokumendid kenasti jonksu ajada. Oleks pidanud ootamatumalt peale lendama.
Herbert von Kaerajan 13. september 2016 13:57
Tahetigi lennata ootamatult peale aga siis öeldi,et just selle aja arhiiv on kolimises ja asi selgub kuskil peale presidendi valimisi.
irw 13. september 2016 15:28
siis kohtusse anda ja valimised jätkuvad peale arhiivi kolimist.