Eesti uudised

JAHMUNUD HELME: Kaljurand sülitab EKRE valijatele näkku (280)

LISA KOMMENTAAR

Tõnu Anton 13. september 2016 18:38
EKRE ei peaks selle isiku väljaütlemistest täna eriti midagi arvama.
Esiteks ei ole ta veel isegi presidendikandidaat, ammugi mitte president.
Teiseks ei tea meist keegi täpselt, keda ta esindan ja tema sõltumatus on müüt nagu juba mitmel pool öeldud.
Kolmandaks on see naine ennst juba täna osavalt sättinud peavoolu poliitika ja meedia sõiduvette ja neile on tänane roosa udu ajamine ja kõigi sellekritiseerijate vastalisteks tembeldamine igapäevane asi.
Neljandaks, ei mõju liiga oma heatujulisust näitav ja lõkergav presidendikandidaat kuigi tõsiseltvõetavana..
Rahu, ainult rahu, EKRE! Teie riigimehelikkus teeb teile au. Rahvas ei ole rumal. Vähemalt tahaks nii arvata, kuigi ega Eesti rahva noor demokraatiakogemus erilise tarkusega ka silma ei paista.
.. 13. september 2016 17:07
See on tema meelest seltskond, kes ei kuulu nende inimeste hulka, kes väärivad tähelepanu ja kelle muresid peaks ära kuulama," rääkis Helme.
Keegi ei taha teid kuulata. Andke andeks..
Tädi 13. september 2016 15:38
No Kaljurannal hakkab ka mõistus lonkama kui koti osmieks Rõivase nõu vajab. Ju siis ikka palju lonkab ja välisministri kohalt ka üleöö ära tormas. Võim on pähe löönud ja kui ikka lolliks läheb, siis on ta küll meie riigile vääriline president. Seltsis segasem.
Nilson 13. september 2016 14:25
tõeline vene babuulja,kui uksest ei saa siis aknast ikka.kui aknast ei saa siis korstnast ikka saab.
L 13. september 2016 14:15
EKRE võiks vähem tõmmelda. Näha , et kardetakse konkurentsi.
Mart pole rumal mees 13. september 2016 13:58
Mart teab väga hästim et ta on juba uppuv poliitiline laip.
Nüüd püüab ta veel teistest kandidaatidest kinni haarata (halvustada, maha teha, mõnitadajne), et need ka koos temaga upuksid.
13. september 2016 14:01
Jah, ilmselt on Helme motto:
kui mina ei saa presidendiks, siis ei tohi ka minu vihavaenlased selleks saada.
tatiprits #Martin Helme | Valitsus püsib koos ainult tati ja traadiga " 13. september 2016 13:35
EKRE püsib koos ainult nende endi poolt väljasülitaud tati ja traataiaga.
Selle traataia on ekre trollid eesotsas nende helmedega nii toredasti enda erakonnale ise ümber ehitanud ja nii ennast ühiskonna poolt täielikult isoleerinud, isegi põlatud.
Muide, sellisest 2 helme Ekrest on viimasel paaril aastal lahkunud juba üle 800 tegevliikme, ka oma valijatest on nad juba üle 55% kaotanud.
Paras!
Ja helmel endal pole isegi mitte 21 valijamehe toetusallkirjadki veel koos, et üldse presidendikandidaadina esineda!
Mis see üks tatilärakas EKRE-le teeb? 13. september 2016 09:05
EKRE ise sülitab kõigile näkku.
kõige 13. september 2016 13:29
naljakam on see, et Eesti presidendi koha pärast om karvupidi koos juudid. Lambakarjale on karjust vaja!?

oh, armsad, eestlased, 13. september 2016 08:16
Kes teist saab öelda, et tema veres pole teiste rahvaste tilgakesi? Siit on läbi ajaloo läbiratsutanud väga erinevaid isendeid ja kogu me rahvas on segunenud paljudega. Siis pole aus kellelegi tema rahvust nina alla hõõruda. "Visaku kivi see, kes ise patust puhas!"
kuidas võtta, 13. september 2016 13:44
Kõige suurem juutide invasioon toimus nõuka ajal Eestisse Venemaalt. Siis kui seal hakati juute pigistama. Istusid siin vaikselt, nagu suslikud urus või " konserveeritud agendid ". Nüüd tahavad aga kõik korraga pudrukausi juurde pääseda. Asi ei ole rahvuse nina alla hõõrumises. Eestlastest lambakarjale on suva, kes neid piitsutavad, peaasi, et määgida lubatakse.
RT 13. september 2016 08:13
Hakkab vaikselt Kaljuranna tõeline pale ka välja tulema. Kogu aeg naeratav,kena ,tolerantse ja sõbraliku tädi mulje jätnud Kaljurand polegi tegelikultnii tolerantne ja sõbralik kui välistab erakonna kellel on täitsa arvestatav toetajaskond rahva seas.Täitsa tavaline solvuja ja jonnipunn nagu iga teine eestimaalane.
niiiniiii 13. september 2016 07:44
reaktsioon tundub üsna hüsteeriline. Kaljurand ju ainult mainis, et ta järelejäänud 2 nädala jooksul EKRE juhtkonnaga kohtuda ei kavatse, ei sõnagi valijatest. Me võime arvata vaid, et kuna Helmed kogu aeg on Kaljuranda maha teha ja kogu tema kandideerimist naeruvääristada üritanud, siis selle pärast. Aga selle uudisekese moondab "jahmunud" Helme nagu muuseas valijatele ehk 15% eestlastele näkku sülitamiseks!? Kes siin demagoog on? Usun, et Kaljurand on ammu juba ka paljude EKRE-lastest kohalike valijameestega ära kohtunud, mida ka Helme väga hästi teab. Ja üldse, laske valjameestel rahulikult oma töö ära teha, usun, et neil on mõistust piisavalt, et omaenda arvamus asjast kujundada, ilma et Helme või Kallas või kes iganes neile selleks meedia vahendusel nõu peaks andma. Rohkem härrasmehelikkust aga võiks Helmedel enda konkurentide suhtes küll olla, eriti kui ise ka presidendiks saada soovitakse.
mari 13. september 2016 07:27
Tark oleks ikkagi kõigiga läbi rääkida.
T.Mets 12. september 2016 23:40
Loen ajaviiteks huviga siinseid komme. Nii paljudki kommijad esitavad küsimuse, et kas Kaljurand ikka kõlbab presidendiks. Arvan, et kui õle kivide ja kändude sai riik hakkama praeguse hädapätakaga, küll siis saab hakkama ka Kaljurannaga, kes jätkab truult Ilvese arusaama, kui too samuti keeldus tegemast koostööd kesikutega, olgugi, et nad olid üheks suuremaks parteiks. Kaljurand on arukas inimene ja kui ta ka mõnest asjast ise aru ei saa, küsib ta nõu targematelt, isegi käekoti ostmist arutas põhjalikult Rõivasega
huvitav 13. september 2016 09:37
kas oled vene okupantide peelakkuja ?
valijameestele 12. september 2016 23:24
Kui ei taha Kaljuranda, pead hääletama Siim KALLASE POOLT!
Madis 12. september 2016 23:53
Madisele, 23:53 13. september 2016 02:38
LOLL hääletab Helme, Repsi või Jõksi poolt! Said aru...?
/ 13. september 2016 07:57
LOLL hääletab Kaljuranna poolt
Riho 12. september 2016 22:14
Kuradi palju elab Eestis lolle inimesi,kuradi palju. Mis küll peaks Maailmas veel juhtuma,et inimestel mõistus persest pähe tuleks. Euroopas käib sisuliselt juba sõda,moslemite invasioon jätkub täie rauaga.Mis saab siis,kui Türgi need 3 miljonit põgenikku Euroopa peale lahti laseb kes neil seal laagrites on.
Rahvuse säilitamisest? 12. september 2016 22:23
Aafrikas unistavat paremasse Euroopasse saamist 85 000 000 mustanahalist, kelledesse kaljurand suhtub ülemuste käsul kui võrdväärsetesse inimestesse.
12. september 2016 22:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eestlaste vihkaja ilmus.....selle kommentaari eest annad seadusesilmale varsti vastust. 12. september 2016 22:20
Vaadake, ilmus ilmselt kaljuranna erasekretäri kommentaar.
Kas pole ilus?
Eestlasi küüditasid sellised 22:09....ja nagu näha on oht, et nad juba ootavad uut võimalust "kõntsakihist" lahti saada
Sa 22.09 12. september 2016 22:23
Bronni omale koht Jämejalga, Millist saasta ikka meie hulgas elab.

tänan väga 12. september 2016 21:42
marina imantsovna rajevskaja . eesti vabariigi president
12. september 2016 22:30
ega käbi ei kuku kännust kaugele !
A 12. september 2016 21:27
Valjamehed peaksid ka kursis olema ,et Kaljurand astus debatil koos Nestoriga enamuse eesti rahva vastu ,öeldes resoluutse EI presidendi otsevalimisele
21:27 12. september 2016 21:40
Ainus õige valik on Siim Kallas!
Hoiataja 12. september 2016 22:25
Kallas on juba nii kõrge sala-vabamüürlane, et ülevale poole jääb ainult Saatan!
Kes mis mida 12. september 2016 21:13
kas see tolerantne põssa, oot mis ta nimi oli, ah ja prõua Siim Kaljurand
eelmisele 12. september 2016 22:21
On sul viinast puudu, et teisel vähem juua käsid? Sa pole oma nina veel täis tõmmanud?
21:13-le 12. september 2016 23:21
Kes see Siim Kaljurand on? Lakku täis ekrelase koht ei ole kommentaariumis!
13. september 2016 04:38
sa peer võta teadmiseks,olen karsklane
HEI SINA 23,21 13. september 2016 04:59
ks sa junn tõesti ei tunne Siim Kaljuranda, sa vist valetad, va oinas
kodanik 12. september 2016 20:58
Tahaks tõesti näha seda Kaljuranna kodakondsuse saamise dokumenti. Me ju keegi ei salga maha oma sündi ega sünnitunnistust, vanemate rahvust ja kodakondsust. Öeldakse: usalda, aga kontrolli. Nii tähtsa ameti puhul, nagu on EV President, on paratamatu, et usalduse tagamiseks tuleb kontrollida. Solvumisega siin tegu olla ei tohi.
Oravad ja tallalakkujad- Eestimaa reeturid 12. september 2016 20:38
EKRE teeb nendele Eestimaa ja eestlaste mahamüüjatest reeturitele tuule alla. Kiunuge nüüd ja sõimake jälle valimatute sõnadega. Seda
maamiiz 12. september 2016 20:30
Kaljurand on mõista andnud et teda valides valime segaverelise Euroopa ja Eesti rahvast ta ei kavatsegi ühendada,paras poluvernikust orav
20:30-le 12. september 2016 20:57
Reps tahab ka venelasi ja eestlasi paari panna, poluvernikust Kremli kusik!
Madis 13. september 2016 00:02
Ära aja lolli juttu. See mamotska kutsub ju kõik hädalised Türgist ja Süüriast siia.
Tugevalt välja arenenud emainstinkt sunnib toitma seda last kes kõige kõvemini kisab ja sealt alt poolt need juba oskavad seda kisa teha. Meil on vaja oma rahvust hoida ja seda joont on võimelised vaid EKRE mehed ja naised hoidma. Hoidke neile pöialt!!
Pärnakas 12. september 2016 20:25
Olen eakas põlispärnakas. Minu isa ütles ikka, et kui kell vajab parandamist, siis mine Helme juurde Sääse tänavas. Tähendab, oli Meister. Helme nime kandvate inimeste kohta, paraku, ma öelda ei saa. Lihtsalt, ei saa. Eestimaad, muidugi, peab kaitsma. Ja kõiges. Kuid rahvusel mängimine on antud ajahetkel absoluutselt ebanormaalne, isegi rumaluse väljendus. Minu sugulaskonnas on venelasi, mustlasi- ma ei häbene seda, sest see on ainus rahvus, kes ca 90% ulatuses ei abiellu teise rahvusega, sakslasi, nn ameeriklasi... Mida see ütleb, mida see annab? &Tähtis on üks: olla Meister. Meie kõigi heaks. Tänastel Helmedel on paljuski õigus, kuid nende sõnavõtud, sh nende miimika on see, mis tundub kaasajal vastuvõtmatuna. Neil puudub oskus avaldada oma mõju Eeastimaa elanikele. Muide, tunnistades, et neiski voolab vene veri, eeldanuks, et neiski on Inimlikkust, kusjuures ärgem unsutagem, et ei Lenin, marx, Stalin, Beria ole vene rahvusest...
20:33juba täis, oravate tase 12. september 2016 21:23
Vana parm hakkas tööle jälle. Juba lällab vankriserval jalad ripakil, vabandust-rentsliserval.Vaata nüüd, et sinust seal solgikraavis oma oravad üle ei sõida ja peale ei lase.Oled armetu ROPPSUU isegi naabrite teatel.Kodus päris rõve närukael kommude hulgast.
20:25multikulti pärnakas 12. september 2016 21:27
Ole, ole Stalini järeltulija lollide rahvusest.Ei pea ju idiootsusi siia trükkima.
to 21:27 12. september 2016 21:49
Kui ei oska lugeda, pole mõtet ka kirjutada. Aga kuna kirjutasid, siis tea, et Sinu märgitud Stalin ei ole kohe kuidagi venelane.
Pärnust 12. september 2016 23:23
Ainult nupust nikastatud jobud toetavad EKRE-t ja Mart Helme!
vana parm 12. september 2016 20:09
Mis tea räägite marina on rahva lemmik.Ega ajaleht ei valeta ja televisioonis räägitakse ainult õigust.Tüdruk teeb õigesti.Tuleb pähe lasta ja näkku sülitada ja saadki pukki.Ei tea kas kuldset dussi ka tegi oravatele?

eksite 12. september 2016 19:59
Kaljurand sülitab näkku kogu Eestile juba sellega, et soovib saada Eesti presidendiks.
valimiskogule 12. september 2016 20:35
Näkku sülitajad kogu Eestile oleksid Helme, Reps või Jõgi. Siim Kallas oleks kõige targem president Eestile! Hääletage valimiskogus Siim Kallase POOLT!
12. september 2016 21:52
nats 12. september 2016 22:24
oravad siin viha õhutamas.
HS. 12. september 2016 19:04
Kaljuranna sugupuus on peale venelaste ka teisi rahvusi ja kui ta Eestis elab, siis on ta ikka eestlane,
rääkige seda mida iganes soovite. Venelane on ka inimene kui teil natukenegi mõtlemisvõimet on.
12. september 2016 19:46
ja muidugi-kõik eestis elavad vandid ja londid on eestlased.sisserännanud tarakanid olete,mitte eestlased!
19:04 / HS 12. september 2016 20:13
Jaa, muidugi, kõik sissetoodud vandid ja muud moslemid said ühtäkki eestlasteks ja tegutsevad nüüd selle riigi vastu.Neegrist ega putinlikult mõtlevast venelasest ei saa iial eestlast, raiu see omale pealuusse.Isegi inimesi on venelaste hulgas aga minimaalselt, need kes siin ei karju ega räuska.Sina nende hulka ei kuulu.
noh 12. september 2016 21:14
selle rajevskaja puhul räägime pigem KGB taustast ja alles peale seda ka millestki muust
Minu raha pange Helme peale 13. september 2016 01:20
Venelane võib ju inimene olla kuni ta Venemaa presidendiks kandideerib ja tal pähe ei tule Eesti presidendiks trügda. Sa loe vahelduseks mõnd sinust targemat ürikut, kus on selgelt reglementeeritud, millised nõuded on kehtestatud EW presidendiks kandideerijatele. Las su Rajevskaja tõestab, millistel alustel ta on EW kodanikuks saanud ja kogu moos!
12. september 2016 19:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sülitab näkku ? 12. september 2016 19:18
Mismoodi ? Kaljurand vaid ütles , et tema vaated ei kattu EKRE omadega. Sellisel juhul sülitab Helme ise ju kõigi teiste erakondade valijatele näkku. Ei jaga samuti Helme seisukohti , kuid pidasin siiani temast lugu , siinne üllitis aga näitab Helme inetut populistlikku hirmunud valimiseelset nägu
no 12. september 2016 21:35
kommunistide mõte,kes pole meiega on meie vaenlane,kellele vasaraga pähe ja sirbiga kõri läbi
21:35-le 12. september 2016 21:45
Kas selline põhimõte on EKRE kommunistidel, marksismi-leninismi propageerijatel ja tulihingelistel VENE võimu eest võitlejatel...?
19:00-le 12. september 2016 21:47
EKRE-t ja HELMET pole ÜKSKI teine erakond toetanud ega esitanud kandidaadiks! Kust nad 21 allkirja saavad - toetavad LAMBAD ei oska ju kirjutada ega allkirju anda....?
viljandlane 12. september 2016 18:48
Ma ei ole ühelegi kandidaadile nii vastu kui Marina Kaljurannale.Selline lihtsalt ei tohi presidendiks saada ja poliitikast tuleb ta üldse minema kihutada.Loodan,et peale seda kampaaniat ja ebaõnnestumist saab temast poliitiline laip!Kuradi ebameeldiv tegelane!
võrulanna 12. september 2016 19:06
Ma ei ole kellegi poolt nii palju, kui Kaljuranna, õigemini ei olegi kellegi teise poolt!
maamiiz 12. september 2016 21:42
toetad et võrumaa oravate reformidega veel rohkem provintsiks muutuks,edu
to võrulanna 13. september 2016 01:23
Ei ole sa mingi võrulanna.
Palgaline kommija oled.
Võru kandi metsavennad 13. september 2016 01:24
...pööravad hauas praegu teise külje, kui mingid võrukad Eestile venelasest presidenti ihaldavad.
to võrulanna 13. september 2016 01:25
Mis sa valetad ? Ei ole sa mingi võrulanna.
Reformi palgaline kommija oled.
valija 12. september 2016 21:28
Kui ei ole Kaljuranna poolt, siis tuleb hääletada Siim Kallase POOLT! Samuti peaksid Repsi, Helme ja Jõgi toetajad hääletama Siim Kallase POOLT kui Kaljurand ei meeldi!
KUlla Mart HELME 12. september 2016 18:44
JAH,see punt,kes meie riigi eesotsas praegu on, võib ikka ehmatada kindlasti veel,punt,kes juhib Eesti riiki sohu ja ei hooli oma rahvast. Jõudu MART HELMELE ,AINSALE ,KEDA TAHAKS PRESIDENDINA näha OMA KODUMAA EESOTSAS.
Juku 12. september 2016 18:41
Ju ta on kindel, et EKRE valib teda - teistega tuleb veel läbirääkimisi pidada
kes? 12. september 2016 18:38
Helme ise mõnitab Kaljuranda ja ei pea teda isegi pr.kandidaadiks. Mis nüüd siis, tunneb ennast puudutatuna? Omad vitsad peksavad. Natuke madalalaubaline tulla nüüd kirema.
küik kuuluvad tema presidenttuuri alla, kas on oodata maama tegude jätkamisi ehk küüditamisi. 12. september 2016 18:57
kõrge laubaline ise käis ju välja et tema vahesid ei tee.
valijameestele 12. september 2016 23:27
Kui ei taha Kaljuranda, pead hääletama Siim KALLASE POOLT!

Juku Pupp 12. september 2016 18:21
Väga ebasobiv võrdlus- sülitab näkku. Arvan, et Kaljurand ei sülita kunagi ei kellegi suunas ega ka kellelegi näkku. See on labane kujund ja seda kasutatakse naisterahva suhtes!?
Kaljurand 12. september 2016 18:34
ei sülitanud mitte Helmele näkku, lugeda ei oska või? Rahvale, ikka rahvale sülitab nagu kõntsale. Sa reformi pugeja.
12. september 2016 18:46
käputais ekrelasi ei ole rahvas, vaid eeti rahvale ja meie edasiviiva elule kaigate kodaratesse loopijad - seega pidurdavad ja alatud elemendid.
to 18.46 12. september 2016 19:47
Ega siis EKRE pole ainult rahvas, Eestis elab veel inimesi, kes ei ole peded, seega ka EKRE pooldajad. Mida ref on edasi viinud, ikka tagasi ja hullemaks ja lollemaks asjad teinud.
sedasamust et... 12. september 2016 20:09
lambist võetud protsendid, marina EI sülitanud... mida peaks rääkima tegelastega kes sind a`priori pikalt saadavad?
18:46 ätt, jää vait 12. september 2016 20:19
Käputäis poolearulisi kirjaoskamatuid-eeti,kaigate, alatu element-mis keelt sa räägid? Õpi vähemalt eestikeel selgeks oma baabat kaitstes.
18.21-le 12. september 2016 20:04
Kaljuranna suhtes õige kujund, praegu ta Eestis vihatuim inimene---vähemalt 80 protsendi eestlaste hulgas.
kristiina selgesilm 12. september 2016 20:36
Kaljurand on libe kala , see võlts naeratus j a emmelik : tulge kõik minu tiiva alla on lihtsalt labane ja ebasoliidne. Ja rääkige mida tahes, ta on lihtsalt vihane naine, kes maksab kätte :) ja seda mitte ainult Helmetele. Ta läheb nagu emabuldooser kõike maha lömastades kui keegi teda takistada püüab. Isegi kui ta peaks saama presdiendi võimu juurde - on see suur õnnetus meie riigile , kultuurile , rahvale. Kas teile sobiks ka Angela Merkel?! aga kaljurand ON maavillane angela merkel.
Mutti Merkelist aitab 12. september 2016 21:35
Väga täpne komm. Aga mitte maavillane, vaid bufaikas ja viltides kotipoiste järeltulija (nüüd asendatud naaritsakasuka ja ülikalli kotiga).
12. september 2016 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to omad vitsad 12. september 2016 18:28
Vat kus reformi klähviv koer väljas, mis klähvid siin. Kas kardad ka EKRE-t nagu Kaljurand. Või pehmode ja lödipükset valitsus, hakkab siin klähvima. Mine laku oma reformi taldu, ehk saad kondi ka
12. september 2016 18:44
no, näete, sellised ongi need ekre kutsikad-tatipritsid - ei ühtki asjalikku vastuargumenti, vaid ainult tatine sõim...sõim ja sõim!
to 18.44 12. september 2016 19:32
A mis sa siis sõimad siin, jälgi oma sõnu ka. Täpselt reformi tallalakkuja, näitab teisele näpuga olles ise pätt. mine laku nüüd refi taldu. Ei ühtki asjalikku argumenti.
omad vitsad peksavad-sinule 12. september 2016 18:46
ainult oravad suudavad laus valet välja mõelda,nii et pole mõtet sitaga loopida kui asjadest ei tea.Pole uudis kellelgi,et Ekret kardetakse kui vanakurat välku.Teadmiseks sinule,et Ekresse tuli ja tulemas liikmeid juurde ja valijate hääli aina kasvab-see on tõde.Oravatel aga vesi ahjus ja tülid siseringis suured,sest on saadikuid,kellele ei meeldi erakonna käitumis muster.Ja sinu originaal järgmine--olen hale orav ja kästakse laimata--
Tatt ja traat-PARAS 18:15oledki selline # 12. september 2016 20:31
ÄRA LUULETA SIIN JÄLLE jaVALED, IKKA SUURED VALED ORAVATEL HUULIL.Madal mats oled, väga madal, lällab terve õhtu
ja öö takka, nagu sellest midagi muutuks.Arad venkud ainult lärmavad, äkki saabki kommunism otsa, oleks teiejaoks ju katastroof.
Mati 12. september 2016 21:22
sa oled ikka sündinud loll :P
Malle 12. september 2016 18:03
Helme on ju selgelt väljendanud, et Kaljurand ei sobi neile. Miks siis peab sellistega kohtuma? Helme on väga kahepalgeline, aga õnneks pole tal vähematki lootust presidendiks saada. Teeb oma ütlemistega enda margi täis nagu Kallaski.
Nuhvik 12. september 2016 18:13
Tema väljaütlemised on karmid. ja ettearvamatud(nagu Trump vahel jahmatab),aga ta räägib vahel ka ilustamata tõtt,otsekohese ütlemisega on ka Kallas ja Jõks,nemad on ka arukad mehed.Ei mõista mina diplomaatilist ümmargust juttu,kus sisu nagu õpikus.
Mis te siin tatistate,vaidlete, 12. september 2016 21:25
kas Kaljurand vöi Helme parim Eestile? Saab parimaks presidendiks olla üks, kelleks on meil Allar Jöks.
valijameestele 12. september 2016 23:28
Kui ei taha Kaljuranda, pead hääletama Siim KALLASE POOLT!
.. 12. september 2016 22:37
Kas paljud inimesed tõesti enam oma peaga mõelda ei oska?? Nagu siin Malle kommentaar. Tehke endale selgeks, mis on presidendi ülesanded. President peab ühendama ja suhtlema KÕIGI eesti kodanikega. Ta ei saa öelda, et vaat need mulle ei meeldi. Hoolimata sellest kas mingid ütlused on teda puudatanud või mitte. Selline inimene kes ütleb, et vaat nendega ma ei kohtu või need inimesed mulle ei sobi, ei sobi ise ka presidendiks!
No aga 12. september 2016 18:02
Reform ongi kaabakate partei. Ja teine asi, EKRE-t kardetakse, õiglust kardab ikka suli ja pätt. Kaljurand tõestas seda selgelt. Muidu sellist käitumist lihtsalt ei saaks ollagi. Sa jätad ühe partei välja, kes sa Kaljurand oled üldse, president juba või? sellist saasta küll presidendiks ei taha.
reffi ei vali, ise 12. september 2016 18:43
"Reform ongi kaabakate partei" Seda öeldi juba varem. Ja siis oli näha,kui palju kaabakaid Eestis on,sest valituks osutus see "kaabakate partei"...Järelikult on Eesti üks suur kaabakate maa.
12. september 2016 18:00
Eks rahvale tehakse jälle ära - see klähvib vaid kodus arvuti taga. Koerad klähvivad aga karavan läheb edasi..
Eda 12. september 2016 17:58
Pole ka ime. Kaljurand on ju Reformi tagatoa kandidaat ning Roosimannuste üles seatud. Eks ta hakkab neid teenendama nagu Ilves. Ainult ma ei usu, et nii mõttetut presidenti nagu Ilves olemas ongi.
marillo 12. september 2016 17:49
presidendivalimisest on saanud tõeline palagan. Keegi ei mõtle,et Eestile on vaja parimat kandidaati. Parim oleks see,kes hooliks eestimaalastest ja Eesti püsimajäämisest,kes oleks näoga eestimaalaste poole,mitte ei jahuks multi-kultist ja koogutaks alandlikult Brüsseli rumalate käskude ees Kes julgeks selja s´irgeks lüüa ja esineda kui vaba ja iseseisva maa president. Praeguste seas näen sellena vaid hr Helnet,meeldigu see paljudele või mitte .Aga praegune aeg soosib julgeid ja täiesti teise suuna esindajaid . Lõpuks tuleks ka rahva häält kuulda võtta,sest rahvast on juba üle mõistuse kooritud ja jalge alla tambitud.
Mis puutub Kaljuranda,siis on tegemist justkui teismelise pirtsaka plikaga .Solvumine võtab vist silmanägemise,mõtlemisvõime ja kriitikameele. Juba see,et sõnades ollakse ühendaja,kuid tegudes mitte,ei sisenda usku sellesse värvimuutjasse. Presidendiks kandideerija nagu ka president,on kogu rahva esindaja,maa visiitkaart Kuidas saab eirata osade inimeste soove ja valikuid(EKRE ja tema valijad) Või arvab proua ,et oma vene verega võib taaskord eesti rahvast üle sõita? Mitte iialgi ei valiks säärast mamslit. Puhaku ta rahus .
triinu 12. september 2016 17:46
Ekre on mõne asjaga võib olla liiale läinud, kuid nad on ka eestlaste heaolu eest üritanud väljas olla.kas nad ei ole mitte ainuke erakond kes on pagulaste sissetoomise vastu? Sotsid, reform....need on ju väga poolt. Riigikogu infotunnis ekre tõi näiteid mis siis võib juhtuda , suur terrorilaine toimuski hiljem euroopas, rõivas ainult irvitas vastuseks....kui euroopas toimuv ei ole õpetuseks, siis mis veel saab õpetuseks olla? Nüüd kui eestis hakkab järgmisest aastast kehtima 3-lapseliste perede suur lisatoetus, siis nüüd on juba palju sisserännanuid kes seda saama hakkavad. On see õiglane? Nende peredes on enamasti rohkem lapsi kui kolm. Kas meie riik on nii rikas? Ja üleüldine terrorioht peale selle
ekre on ainus erakond kes ei liisi hirmkalleid autosid riigi ja rahva raha eest. Aga ikka nende erakond ei sobi paljudele. Minu meelest näitavad nad head eeskuju nii mõneski asjas
.. 12. september 2016 22:32
Täiesti nõus triinuga.. rahvas, avage silmad!

no aga mida oodata siis 12. september 2016 17:41
tagatoast vargsi kadriorgu sokutud saada. see oli varjatud eesmärk. kas läheb läbi? 24.sept näiatb.
12. september 2016 17:21
Kaljuranna kampaania on nagu Don Quijote võitlus tuuleveski tiibadega - kord vehib sinna, kord tänna; kord lubab ühte, siis lükkab jälle ümber ja lubab jälle teist...ega ta vist ise ka aru saa...eks nilssonid sosistavad kõrva.
Johanna 12. september 2016 17:17
Meie presidendikomöödia on Ameerika oma väike kloon. Clinton vabandas Trumpi toetajate halvustamise pärast ja selle täisversioon:
http://uudised.err.ee/v/valismaa/e6f07966-698c-472d-bc92-5dcce505776a/clinton-vabandas-trumpi-toetaj...
Karin 12. september 2016 17:10
Appi, Kaljurand sülitab eestimeelestele eestlastele näkku.
Kuidas on võimalik, et ta presidendiks üldse kandideerib ? Kohutav.
12. september 2016 17:21
autorollo. saab möllu, õigus on teerullil.
Helme 12. september 2016 17:05
reaktsioon tundub üsna hüsteeriline. Kaljurand ju ainult mainis, et ta järelejäänud 2 nädala jooksul EKRE juhtkonnaga kohtuda ei kavatse, ei sõnagi valijatest. Me võime arvata vaid, et kuna Helmed kogu aeg on Kaljuranda maha teha ja kogu tema kandideerimist naeruvääristada üritanud, siis selle pärast. Aga selle uudisekese moondab "jahmunud" Helme nagu muuseas valijatele ehk 15% eestlastele näkku sülitamiseks!? Kes siin demagoog on? Usun, et Kaljurand on ammu juba ka paljude EKRE-lastest kohalike valijameestega ära kohtunud, mida ka Helme väga hästi teab. Ja üldse, laske valjameestel rahulikult oma töö ära teha, usun, et neil on mõistust piisavalt, et omaenda arvamus asjast kujundada, ilma et Helme või Kallas või kes iganes neile selleks meedia vahendusel nõu peaks andma. Rohkem härrasmehelikkust aga võiks Helmedel enda konkurentide suhtes küll olla, eriti kui ise ka presidendiks saada soovitakse.
17:05jälle see Helme vahib kapi uksevahelt nagu tont sul 12. september 2016 17:23
Vaata, sina igapäevane tatistaja.Missugust aparaati sulle küll vaja oleks, et kuulma ja nägema õigesti hakkaksid.Sinakuuled seda, mida kuulda tahad, õiglus on sinule null.Valed on ausad ja õiglus mitte pennigi väärt.Marina on viimastel päevadel näidanud oma sallimatust ja rassismi kõige ehedamal moel, sellist veel keegi usub ka või.Ainult venemeelsed, las nemad usuvad pealegi omade silmakirjalikkust ja valet.
Vene hing (see hing on tavaliselt hea) tasus tagasi, sest sai hiljuti Helmelt kuulda kriitikat. 12. september 2016 18:50
Seda meie riigimaad ja ka osaliselt eramaad on kingitud idanaabritele suhteliselt palju, seda ei pidanud Kaljurand tookord vestlusringis oluliseks.
matu 12. september 2016 17:04
Kas valime Eestile Presidenti ,või klouni ? Klounitari?
Ajab naerma Helme tömblemine 12. september 2016 16:50
Ei maksa siin keskerakonda söimata,need ju kostöös ekrega juba kaua olnud.Tallinna tv polegi muud,kui köigi mahategemine ja siin lehes on vaid hirmus solgiga yle valamine ja köikide kirumine.Miks äkki ekrelased imestavad,kui keegi ka nende moodi midagi väheke ytleb?!!!Eks omad vitsad ikka peksavad ja ammu teada,mida kylvad,seda löikad.Nii,et Helme juba teab,et valimistel mingit vöimalust presidendiks saada pole ja hakkab uuesti see jube köikide mahategemine.Oli väike vahe,kui pojaga lootsid,et papal ikka toetajaid,aga näe ei ole ega tule!Önneks Kaljurand ega keegi muu pole ekre tasemele langenud ja ilmselt ka ei lange.
16:50 no mida sa tõmbled siis? 12. september 2016 17:11
Mida need paar punast siin ilguvad igapäev, y kromosoon ja totu, naeravad iseendi üle.Ei tule sõimatavad ,ega teiepoolt mõnitatavad poolearuliste vihapurskeid lugema.Kes naerab pärast, naerab alati paremini.Vene baaba kiljub juba, et EKRES on tal toetajaid-tule taevas appi, kui kahepalgeline.Selline saabki olla ehtne vene mentaliteet, täna nii, homme naa.
kingsep 13. september 2016 08:01
Jumal tänatud, vähemalt üks inimene, kes mäletab ja oskab ka pilti laiemalt näha! Jõudu!
Ämber 12. september 2016 16:47
See on nüüd Kaljurannal korralik möödapanek ja ämbrisse astumine viimastel meetritel.
EKRE'l ikkagi väga palju häid mõtteid ja rahvast ühendavaid asju.
ämbrile 12. september 2016 17:09
No sellist süljetulistamiat kõigi teiste erakondade ja poliitikutse vastu, mida ekrekad endale lubasid, ei saa kaugeltki pidada korrektseks käitumiseks. Nagu mõisahärrad tagatoas.
Pane 12. september 2016 17:11
siia kirja üks EKRE hea ja rahvast ühendav asi:D
17:11Panen, panen aga sinu aju ei võta ju vastu seda 12. september 2016 17:29
See,et valelikud ja pätid peavad inimesteks hakkama ja Eestimaad austama.Kaua see maade ja metsade parseldamine, mustade sissevedamine oma rahva arvelt käib siin.Tatt ja traat olgu kadunud, rahvuslus ausisse.ON SELGE!
kalev 12. september 2016 17:49
Loe EKRE programmi nt kodulaen kustutatakse vastavalt laste arvule 25 protsenti lapse pealt.
Tõsi ka või? 12. september 2016 18:21
Ja sina kohe usud? Kust ja kelle arvelt võetakse raha? Nii populistlikku lubadust annab otsida:D Iga mats maksab oma laenud!
tõsi ikka 12. september 2016 18:50
õiged lubadused on ju hoopis, et viisaastakuga viie rikkama riigi hulka :D
ilmselt lendavad sinu kohal kärbsed... need lendavad ikka teatud hunniku kohal.

inime 12. september 2016 16:44
Meil ei ole vaja vene taustaga presidenti. Ja presidenti Eestile ei ole üldsa vaja.
12. september 2016 16:52
Ilmselt oled ise poluvernik,kui ei viitsi kodutööd teha.
Tõesti sülitamiste päev. 12. september 2016 16:43
Vaat mis juhtub, kui riigis pole presidenti, või õigemini , kui president sülitab riigi peale.
kuradi targad poliitika tegelased olete teie kommentaaride kirjutajad 12. september 2016 16:43
teil kommentaaride kirjutatel on nii kõrge ego, et hakkaksite ise presidendiks, peaministriks, välisministriks jne.
nooh 12. september 2016 16:32
Mardike, loe, mida Martin on viimastel päevadel Kaljuranna suunas sülitanud , siis saad aru, miks teiega ei kohtuta. Sinna juurde veel teie toetajate kõnepruuk. Ise olete refi kloonid, kes ka kõik oma valimisedu tahab venelaste sõimamise pealt saavutada.
kuulasin raadiosaadet 12. september 2016 16:45
No sellist süljetulistamiat kõigi teiste erakondade ja poliitikutse vastu, mida ekrekad endale lubasid, ei saa kaugeltki pidada korrektseks käitumiseks. Nagu mõisahärrad tagatoas.
16:45kuula muidugi 12. september 2016 17:14
Kas sa kuulasid veneraadiot, kus Marina lubab suure kodumaa üheks ühendada ??See on siis korrektne, eks??
17:14 12. september 2016 22:00
See ei olnud Marina, see oli hoopis Mailis REPS oma Keskerakonnaga!
mina 12. september 2016 16:28
Kaljurand 000 Kallas 000 !
16:28 12. september 2016 21:58
Siim Kallasele valimiskogus 300 häält! Ainult lambad ei hääleta Kallase poolt!
Kergemeelne teismeline 12. september 2016 16:19
Kaljurand näitas oma tõelist palet, oleks nagu teine " Merkel", kõigile ainult emotsionaalselt lahkelt lubab ja kahe käega kutsub ja võtab vastu võtab vastu, lubades elu paradiisis.
sülitamispäev 12. september 2016 16:15
näkku sülitas täna ka sm nestor kui kuulutas, et kooseluseaduse rakendussätete vastuvõtmine on üks tähtsamaid ülesandeid Eesti Vabariigis
Andres 12. september 2016 16:09
Kas ma eksin, kui Kaljurand on Savisaare kloon ehk kõrgem level?

Mida oodata 12. september 2016 16:05
Reformi hüpiknukult ei saagi muud midagi oodata.
enne olgu Kaljurand või Helme 12. september 2016 16:05
kuid Kallas on viimane, keda tahta
16:05 12. september 2016 21:56
AINULT Siim Kallas ongi ÕIGE president Eesti riigile! Lollakat marksismi-leninismi propagandisti Mart Helmet EI TAHA ükski normaalne eestlane presidendiks!
alf 12. september 2016 16:04
Selline ülbitsemine Kaljuranna poolt näitab tema õiget palet , et tegemist on küünilise ja pahatahtliku naisterahvaga, Selline ei saa olla eesti presidendi kandidaadiks. Kes teda üldse on esitanud või läheb kandideerima ise? Tule taevas appi.
tean 12. september 2016 15:54
Venemaal on 6 miljonit neonatse ja skinheede kes kõik on tapnud inimese! 2016 aastal ründasid venemarurahvuslased 216 inimest neist 42 tapeti ametivõim on surmad teatanud omastele sellega et kas röövimine või väljapressimise all.
Hmhm 12. september 2016 16:37
Venemaal neonatse toetab või selle asustaja on Vladimer Putin! http://www.express.co.uk/news/world/679769/EURO-2016-Russian-neo-Nazi-spotted-with-delegation-at-tou... . 2016 aastal ründasid Venemaal ksenofoobiad 22 välis tudengit aafrikalsi geisid ja Keskaasia ning kaukaasia!
12. september 2016 18:08
Mis Neonatsid need venelased on?? Need on ju mutandid ja jutul lõpp. Soomeugriturkislaavisaksajuudi segu on ja mingi käputäis on ennast Aafriklasi ja aasialasi ning moslemeid tümitama asunud. Nad on jah Anti islam, Anti-gay ja anti-kommunismi liikujad. Kuigi jah Hiina on ka üherassi esindaja riik ja ega Indjagi paljuks Eurooplasi ole. Aga et Kaukaasialasi aserid peksavad see on oma turkide pande kes siis üks teisest üle trumbavad ja islamile koha näitavad. Sest Venelane on ikka segunenud Soome ugrilased ja turkide sakslaste ning juutide. Neonatsid mutandid on loomulik nähtus ikka vend peksab venda kui omab mingit islamit või juutlust!
Jahmunud kodanik 12. september 2016 15:53
Mina sain küll asjast nii aru, et Kaljurand EI OTSI KONTAKTI EKRE-ga, sest see erakond on ju teda kindlalt välistanud... Aga olen kindel, et kui EKRE kutsuks teda kohtama, siis ta ka läheks
rahvaste ema varjunime all. 12. september 2016 15:38
Ma tahaks nüüd igorjoki mula kuulda, kuidas presidendi koht likvideeritakse, kui poolitine president pukki määratakse.
see 12. september 2016 15:34
helme võiks nüüd nii jahmunud olla,et on päris pikka aega täitsa vait.
to see 12. september 2016 16:00
Võta loe parem mõni lehekülg mõnest raamatust, saad aimu, kuidas intelligentne inimene tühikuid kasutab. Kui vaimupuudega oled, siis muidugi vabandan, nemad ei peagi elementaarseid asju tajuma.
eelmisele 16:00-"to see, 12. september 2016 16:26
said vist valesti aru,kuskilt ei paista välja,et "see"itelligentne oleks.
Samas president peaks ikka rahva eest ja rahva nimel rääkima,siin M.K küll rahvast ei huvitu.Presidendina hakkab ka sorteerima:need mulle ei meeldi,nendega kohtun?
12. september 2016 15:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga 12. september 2016 15:28
Kaljuarand ise ütles, et temast saab president, kes ühendab kõik rahvad ja kohtub kõikide parteidega-Erakondadega. Mis siis vahepeal Kaljuranna peas on toimunud, et mängib Rõivast-mina sinuga ei räägi-?
hämmastav 12. september 2016 16:03
kust võtab tulevane (võib-olla) president endale õiguse a la sinuga ma ei räägi?
uskumatu.nagu mingi klanni võimuvõitlus.eesti huvid tagaplaanil.selline daame küll ei sobi presidendiks.rääkida tuleb kasvõi vanakuradi vanaemaga või sarvedega kuradiga kui nad poliitilisel maastikul on.kelle juhtnöörid selliseks avalduseks?eks elu näitab ....irw
Nuta nüüd! 12. september 2016 16:22
Kaljurand on öelnud, et on saanud endale nii mõnegi EKRE poliitiku toetuse. Aga keeldub kohtumast EKRE JUHTKONNAGA. Ja õigesti teeb! Mart Helme ei ole kogu EKRE! Miks ta peaks kohtuma Helmedega, kes on teda avalikult mõnitanud, sõimanud ja solvanud? Mart Helmel on vesi ahjus, kuna ei ole seda tohutut toetusallkirjade hulka valijameestelt, mida Martin Helme on lubanud. Hetkel on seis siiski selline, et räägitakse neljast presidendi kandidaadist ja Mart Helmet nende hulgas ei ole.
ASKO, 50-es totu nimi 12. september 2016 15:32
Ära oma tatti ja traati laena EKRELE, sul läheb seda omal hädasti vaja.Vaata peeglisse totuke,tilgud.
Oh jah... 12. september 2016 15:45
Kas oli vaja seda välja öelda? Mulle EKRE meeldib aga Kaljuranna poolehoid kahanes minu silmis kõvasti.
12. september 2016 17:14
reffid enda silmis pake ei näe, ehk tati ämbreid.

Mart Helme pr.esidendiks 12. september 2016 15:10
siis saaks ka Eesti asi korda,praegune kamp ei hooli rahvast,vaid omarahakotistEKRE on ainu ja aus
ja 12. september 2016 15:24
milles seisneb ekre ausus?
kalev 12. september 2016 15:41
Pole siiani ühtegi oma lubadust söönud,kõik teised on seda teinud. Julgeb seista rahvuse eest,mille eest kogu peavool ja ka sinusugused kaasajooksikud,kes alati tugevama pool,neid halastamatult materdavad.
kalev 12. september 2016 15:56
Kõik,mis opositsioonis seitsme saadikuga võimalik, nt takistanud kooseluseduse rakendussätete jõustumist.
to ja 12. september 2016 16:03
Lollidele ei ole m6tet seletada, niikuinii aru ei saa.
kalev 12. september 2016 16:06
Takistanud kooseluseaduse jõustumist.
Keeruline on oma programmi ellu viia,kui oled seitsme saadikuga opositsioonis.
oh kalev 12. september 2016 16:06
kui ma esitan lihtsa küsimuse,olen kohe kaasajooksik-tüüpiline ekrelane
et siis 12. september 2016 16:11
peale ekrelaste on kõik teised lollid?
kalev 12. september 2016 17:26
Enamus joondub alati peavoolu järgi,nii on lihtsam,kuigi pikas perspektiivis võib see neile kahjulik olla,puudub julgus oma arvamuse eest seista.Muutub euroopas peavool,muutub ka meil ja kõik jooksevad siis sinna suunda.Kümne aasta pärast ei taha keegi enam liberaal olla.
kalev 12. september 2016 17:35
Lihtne küsimus sulle vasta siis ausalt. Miks ei tohi iga rahvus elada rahus oma riigis omasuguste seas?
16:11 et siis 12. september 2016 17:38
No sina küll tarkade kilda ei kuulu.Küsid rumalusi, millele peaksid ise vastuseid teadma, lihtsalt otsid põhjust EKRE-t sõimata.Ärge idikatega vaielge, see ei jõua nagunii kohale.Las tõmblevad omas mahlas terviseks.
amatöör 12. september 2016 18:56
Ei ole lollid, aga juuda seeklite eest Eesti iseseisvuse ja eestluse hävitajad olete küll.
noh 12. september 2016 21:36
kõik pole kindlasti lollid. Lollide sekka on enast peitnud veel kari sulisid ja kelme
arvaja 12. september 2016 15:07
Helme oma erakonnaga oli ainuke, kes koos reformikatega ei toetanud Kaljuranda presidendi kohale.
Arvaja 12. september 2016 15:06
Presitent peaks ikka kõikki ära kuulama, mitte nii nagu Rõivas, ei soovinud keskidega suhelda.Kas olete rassistid,et kõnetate inimesi valikuliselt.
sellist si... üle enam ei ela kus brüssel ja moskva koos lüpsavad. 12. september 2016 15:05
Vahet pole kes , on kes, aga maama valetab et ta siin kõiki ühendab.Muidugi mitte selles et eesti ühendab uuest venega..
12. september 2016 15:04
Marina alles teist päeva kandideerib, aga mats käib matsu otsa, ükskord ühtepidi ja siis jälle vastupidi. Kas ta ise ka aru saab, mis ta ütleb või mis tal öelda kästakse? Kõik oleks nagu õhinapõhine. Kui me sellise õhinapõhise presidendi saaksime, siis juba igav ei hakkaks.
12. september 2016 15:17
konstantiniga, päts - polnud samuti igav, läks suureks sõjaks.
noh 12. september 2016 15:32
egas tema sõda tahtnud, tema lasi sõja eest jalga Venemaale. Sõda oleks niivõinaa tulnud.
12. september 2016 17:19
vabadussõda aga võideti, midagi pole nii või naa, kuid päts viidi venemaal ja tapeti hullaris. ta tappis vapse, eesti ajalugu on siin napakate arus keelata ?
vanaema ( see teine) 12. september 2016 15:01
Minule meeldis pr.Kaljurand kui välisminister küll, aga nüüd näib ta kogu oma käitumises vägagi selgelt, mis on tema ilusate juttude ja südamlikkuse taga- ausõna, ükski vastutustundlik inimene ei viska välisministri portfelli kolaki nurka ja ei istu keset tuba maha ning esitab oma jonni- kui mind ei arvestata, siis ma ei mängi teiega- kahjuks see kaotas usalduse ja respekti ja näitas pr Kaljuranda tgl olemust...NO COMMENTS!
Pean väga lugu J.Ligist- kui vaja, põrutab välja, mis mõtleb, aga teeb kõike südamega, parim rahandusminister oli, loodame, et ka välisminister...Edu ja jõudu südamest!
12. september 2016 15:15
jajaa, sa pead lugu, kui ta sipmsonile käratas, et ära kaaguta, kuid usa presidendile, kui see tuleb blondiinist clinton, harjumuspäraselt - sa sisserändaja järeltulija ära kaaguta ?
. 12. september 2016 15:26
no mis teha,kui Simsonil on see kaagutamise komme,muidu päris ilus inimene.
+- 12. september 2016 16:28
Kaagutamise komme on, aga ilus ei ole kuskilt otsast. Kui sisemine ilu puudub, siis pinguta, palju tahad, no ei ole ilus. Nii vastikult õel, rumal ja ennast imetlev inimene ei ole ilus.
noh 12. september 2016 21:42
milles küsimus - kaagutas ju see Simson vahetpidamata , aga munemiseni ei jõudnud kuidagi
Ligi on skisofreenik 12. september 2016 16:08
ja sellist presidenti ma küll ei ootaks
12. september 2016 17:26
ligi siin, ligi seal, lõpuks on reffi president veel ka ?
pole nädalatki möödas 12. september 2016 15:01
kui mart siimu ülistas..nii paljukest siis ekrelikest põhimõtetest. Hullemat reesti ahva vaenlast ja hävitajat kui kallas pole olemaski ja ei saa kunagi enam olema.Kaljurand on tema kõrval lillekse.
15:01 12. september 2016 15:08
Pole ta kedagi ülistanud, mis sa ajad pada.See lilleke rohus on üsna mürgine, seda saab hiljem tunda, kui kuskil kubermangus lapsed küürutavad, vot nii.Pehme ettevalmistus okupatsiooni eitamise ja rahvuslaste vihkamisega juba käib.
appi 12. september 2016 14:57
Kus alles palgalised ja valitsusele pugejad kommivad siin.
appi tõesti 12. september 2016 15:48
ekre palgalisi siin ka nii,et vähe pole.

Ann 12. september 2016 14:41
Mul on täiega häbi, et meil selline mees siin soovib presidendiks saada nagu Helme. Nii vanana peaks ikka soliidne olema ja vaatama mida suust välja ajab. Häbi Helme, häbi.
Helmest hullemat kaaki ei tea.. 12. september 2016 14:44
Kes küll sellisega suhtleb?
to Ann 12. september 2016 14:51
Aga mul on häbi, et reformi palgalised siin raha eest kommivad.
Helme on ainuke sobiv kandidaat.
Kõik teised on müüdavad ja rahvast ei hooli.
Millegipärast 12. september 2016 16:32
ei saa Helme ikka veel raporteerida, et tal 21 valijamehe toetusallkirjad koos on. See ajab inimese meeleheitele ja teisi oma ebaedus süüdistama.
12. september 2016 15:00
viinamarjad on hapud. helme on eesti rahvusest ja sünnipärane kodanik, erinevalt paksust putinimeelsest muulasemutist, kes on kodakondsuse saanud.
ei. 12. september 2016 15:46
ole ta midagi , esivanemad puha venelased, ise poolik.
Ann, totu kuubis 12. september 2016 15:04
Aga minul sinupärast täiega häbi,et julged sallimatu ja rassist olla.Ühenda nüüd ikka Putin ja Rõivas rutem ära , oleksid üdini rahul.Küll ta teeb, see mamma marinotska, kannata nüüd veel.Oota natukene veel, oota natukene veel...suurkodumaa saab olema.tead seda laulu küll?
Tõnn 13. september 2016 02:12
No aga punasta ja häbene siis nurgas koos nestorite ja ilvestega.
Kodanik 12. september 2016 14:38
Lisaks veel seda, et eriti halenaljakaks teeb Helme avalduse asjaolu, et nüüd Helmed soovivad populaarseks osutunud Kaljurannaga kohtuda ja avaldavad nördimust, kui nendega kohtuda ei soovita. Paluks Helmetelt selgitust, kas EKRE muutis oma seisukohta Kaljuranna päritolu küsimuses?
to Kodanik 12. september 2016 14:52
Kas peaksime valetama kellegi päritolu ?
Kas venelane olla on siis häbiasi sinu arust või ? Solvad venelasi.
14:52Helmel on õigus 12. september 2016 15:13
Võiks ikka midagi jagada ka või ei huvita sindki EESTIRIIGI PÕHISEADUS???Mina tahan ja mina hakkan kuningaks.Ega ikka ei hakka küll!!
to 15. 13 12. september 2016 15:52
Said valesti aru.
Osatasin 14, 38 valitsuse hääletoru, kelle meelest peab kellegi päritolu varjama.
otse loomulikult on Helme ainuke sobiv kandidaat, kõik teised on müüdavad, ei hooli eestlastest.
vaevalt et Helme 12. september 2016 14:58
praegugi eitab Kaljuranna rahvust.
Hoopis Kaljurand on millegile olematule toetudes nina püsti ajanud. Helmed ajavad eesti asja , mitte isiklikku. Tegemist on Kaljuranna väiklusega, mis muud.
Kodanik 12. september 2016 14:33
Ma ei läheks ka kohtuma inimestega, kes on mulle eelnevalt näkku sülitanud.
Kas 12. september 2016 15:00
inimeste informeerimine, et kellegi ema oli okupatsioonivõimude aktiivne kaastööline on nüüd ikka näkku sülitamine?
Pigem on rahvale näkku sülitamine, et visalt kipuvad esile ikka need teatud-tuntud nimed.
keskealine 12. september 2016 15:51
Mis osas informeerimine, kõik oskavad lugeda Wikipediat, sina vist mitte.
punakuub 12. september 2016 14:21
selleks president ongi et luua ühine keel nii ühe kui teise ja meeldiva ja ebameeldiva tegelasega. president ei tohi olla egoist ja valima kellega suhtleb ja kellega mitte. see on esimene miinus ametis ja suur põhjus miks sellest maist presidenti ei saa. siit võidab ainult kallas või keegi teine sest skandaal ekrega mõjutab paljusid valijamehi.
reede 12. september 2016 14:21
Huvitav et kui keegi ütleb Marina kohta et ta on venelane siis tähendab see sõimamist Marina pole sünnilt Eesti Vabariigi kodanik Põhiseaduse nõue pole jalanarts mida igaüks võiks saapasse toppida EKRE tehke avaldus kohtusse põhiseaduse eiramise asjus
to reede 12. september 2016 14:57
oota oota kui see Kaljurand peakski presidendiks saama küll läheb ka asi kohtusse ja kujuta ette mis siis saab kui selgub,et polegi sünnilt EV kodanik.
12. september 2016 15:24
kohtud alluvad rahakotile ja ei saa sa siin kuskil õigust. ise tuleb õigust teha, kui tahad. see rõve mutt eesti president ! no siis eesti mehed peaks kõik lollipaberid saama.
no 12. september 2016 15:50
Ilves polnud samuti sünnijärgne Eesti kodanik.
12. september 2016 17:42
oli ikka, kui ta esivanemad eestlased olid ja siit jalga pidid laskma, nüüd reffid valetavad, nagu torust tuleb = helme on veel ilgem, venku, kui marusja jne.
Seisukoht on jahmatav, 12. september 2016 14:18
asi pole ju Helmes, asi on põhimõttes. Ei saa isiklikku antipaatiat Helme vastu välja näidata kümnete tuhandete eiramisega. Samuti ei saa öelda, et rahvuslus on taunitav. Või teisisõnu, kui nii ongi, siis võiks deklareerida, et nii ongi. Muide neid nimetati omal ajal poluvernikuteks.
imelik diskrimineerimine 12. september 2016 14:58
endine. ja üks praegunegi kandidaat on emapoolselt rahvuselt juudid, Kus need sõimajad ja marurahvuslased siis olid ja on
12. september 2016 15:27
eestlased pidid valged juudid olema.
Kujutage nüüd ette, 12. september 2016 15:18
et Kaljurand saab presidendiks ja tal riigikogus istub EKRE ja lihtsalt ei suhelda üksteisega. Kas meil käib tõesti liivakasti tasemel? See kõik näitab, mis inimesega on meil tegu, kes riigi vanemaks trügib, see näitab taset, kuidas ja kas ta sobib. No ei sobi ju.
Ta ju ütles, et on ühiskonda ühendav president kui valitakse aga parteikontor kamandas 12. september 2016 14:14
ignoreerima juba enneaegselltki
Taevas hoidku... 12. september 2016 14:12
Putini pruut muidugi rahvuslastega ei räägi.Küsivad veel dokumenti eestluse kohta, mida muidugi pole olemas, kui siis võltsitud.Sellelks ei pea ju meil eriline tarkus olema,et seda sõpradelt valitsuses saada.Ja selline baaba on rahva ühendaja???Mingu põrgusse, õudusega vaatan tulevikku, kas jälle mingi vihkamise ja sallimatuse etalon trügib püünele.
Alar1 to Taevas hoidku 12. september 2016 14:51
Kui Kaljurand oleks Putini pruut, siis oleks tal Helmega palju ühist. Helme lömitab ka Putini ja Ühtse Venemaa ees, Savisaarest rääkimata.
to aa 12. september 2016 14:55
Mida ? Sõna venelane on sinu meelest sõimusõna.
Sa ikka solvad venelasi kui rahvust väga rängalt.
Kui sulle EKRE ei sobi, siis naaberriigis on ruumi elamiseks küll.
14:51Jämejalas jälle lahtiste uste päevad 12. september 2016 15:21
Alar ära plagise.Miks ta siis Marinotskat presidendiks ei taha?Sa räägid ju endale vastu praegu, ise ka aru saad või?Loll jutt suhu tagasi, miks sinagi Eest riigi vaenlane oled ja kommuniste kaitsed?

aa 12. september 2016 14:09
Miks Kaljurand peaks kohtuma Helme parteiga, kui Helme on teda igal võimalikul juhul mõnitanud ja venelaseks sõimanud. Ma ei kohtuks ka EKREga.
12. september 2016 14:54
no ütle nüüd ! see on mõnitamine, kui kellegi rahvuse avaldad ? ainult eestlane olla on uhke ja hää ! eesti riigis peaks muidugi nii olema, TARGA NAISENA oleks tal eestlasest mees presidendikandidaat, kuid... pole enda teha. isegi oma välimuse kohta puudub enesekriitika. evelin ilves peaks talle rulluisutamist tutvustama, õiget toitumist muidugi ka mis esindusisik paks, kahtlane küsitava intelligentsiga saamatu on ! vaevalt valijad pimedad ja idioodid on, et ei tea, et eesti president peab eesti rahvusest olema ?
12. september 2016 14:55
must hobune oled? miks sa peaksid kohtuma?
labane 12. september 2016 14:05
paaris kaagutamine, sellelt tädikeselt.
Paras lillelaps on see tädike kanajalgadel, räägib, mis kästakse..
Ostavad end kaetud laudadega 12. september 2016 14:01
Järva Teataja kirjutas, kuidas ekrelased käivad maakondades valijamehi moosimas. Pidid lausa kaetud lauad olema. Ma ei tea, et Reps, Jõks jt. sedasi teeksid.
12. september 2016 14:08
kas sina üldse midagi tead.
14:01Lasnagorsk ka teatas 12. september 2016 14:20
Ja Marina laulab kamarotskat Lasnamäe bubides ja setumaa saunades.Lubab Narva piiri vabaks lasta ja rahvuslased puuri panna.Ehk saab Putjaga kokkuleppele mõni krai eestlaste väljasaatmiseks valmis panna.Ajalugu kordub, käputäis mingeid rahvuslasi suure kodumaa vastu, no ega ei suuda muidugi.
Villu 12. september 2016 16:39
meetodid ju. Villu rääkis ka Rüütli saunalavadel ja lookas laudade taga presidendiks. Õnneks on aeg edasi liikunud ja Helmed võivad endid rasva süüa oma kaetud laudade taga.
Paindumatu seltskond 12. september 2016 13:59
Minu jaoks on need ekrelased ja nende kummardajad nagu kari jehoovasid!
12. september 2016 14:32
sinu(?) jaoks? kas sina(?) kandideerid ka kuhugi?
roosamanna rahajumalad EKRE vastu13:59 12. september 2016 15:29
Ja kes sa siis oled, ka mingi isehakanud eestlane moslemi kogukonnast, kes pommivööga tulnud meid ühendama.Nüüd see mutt ühendab sallimatuse ja vihaga eestlaste vastu meid venemaaga.
Helme ja jahmunud 12. september 2016 13:56
ärge ajage naerma. See mees ning kogu EKRE erakond jahmatavad oma tobedusega teisi,kes suudaks neid matslikkuses ületada .
to Ekre tatt ja traataed 12. september 2016 15:58
Puht uudishimust huvitab, palju reform maksab selliste kommide eest.
Ekre tatt ja traataed 12. september 2016 13:51
Kui sülitamiste jutu juurde nüüd siin tagasi tulla,
siis võib kohe kimdlalt väita, et
Ekre on ise oma valijatele ja kogu eesti rahvale juba aastaid näkku püüdnud sülitada.
See pole neil aga sellepärast õnnestunud, sest nad on kogu aeg sülitanud vastu tuult
ja nii on nende enda tatt neile nüüd vastu nende erakonna nägu tagasi lennanud…
ja nüüd vinguvad mis aitab
miks meid ei austata
miks meist ei peeta lugu
miks meid isegi vihatakse!
Kordan umbmääraselt Martin Helme äärmiselt ebaviisakaid ja räigeid sõnu:
EKRE püsib koos ainult tati ja traataiaga, mille ekre trollid eesotsas nende helmedega ise on nii toredasti endale ümber ehitanud!
originaal Martin Helmelt 12. september 2016 13:59
#Martin Helme | Valitsus püsib koos ainult tati ja traadiga "
Kuidas neid küll uskuda 12. september 2016 14:09
Lahkuda EKRE-st on sama lihtne, kui sinna astuda.
Kõik käib üle arvuti.
Mina lahkusin ammu nende ülbuse ja mühaklikkuse pärast.
Erilised on need püha kolmainus. Isa, Poeg ja Pühavaimuna Põlluaas.
to Kuidas neid küll uskuda 14. 09 12. september 2016 15:23
Kas palgalistel kommentaatoritel on lubatud nii labaselt valetada ?
Kohe kindlasti ei ole sa EKRES olnud.
14:09kolmainused on reformi tagatoas ja jumaldavad venemammat 12. september 2016 15:36
Küll on tore, et sinusugusega ei pea vaateid jagama, kommunistid sinna ei sobigi.
kalev 12. september 2016 15:54
Uskumatu nahaalsus-EKRE ja juba aastaid??-võiks end vähemalt ajalooga kurssi viia.
mina 12. september 2016 13:51
olen ka täiesti jahmunud,et see helme ükskord vait ei jää,kogu aeg tal midagi teiste kanditaatide vastu.
to mina 12. september 2016 14:07
mida on väärt sinusuguse harimatu kommentaar? sinu aju genereerib kanditaadid ja kandieided. kolmanda klassi tasemel võiks ikka ju kirjutada osata?
. 12. september 2016 14:40
kohe näha,et ekrelane-ainult nemad on nii õelad
pigem arvan sedasi 12. september 2016 13:49
EKRE koht on prügikastis. Nii vaenulikku ja kummalist seltskonda pole küll avalikkusesse vaja.No tulid,olid ja kaovad nagu teised mittemiskit tegijad ja ennast räuskamisega ehtivad seltskonnad ennegi. Tõsiselt kohutav seltskond.
üks jura ja lõppu ei näe /13:49 12. september 2016 14:03
Arva mida tahad, ehk kraaksud endale häbi ja sallimatusega häda kaela.Valemängijad tuvastatakse rahvuslaste poolt.No ütle siis , mida see venelane EKRE-st kardab, mis see on?Et eitab okupatsiooni, müüb maha Eestimaad ja et seda küsivadki,mis selles kohutavat on?Ainult padu kommunist võiks selliseid küsimusi karta, ju siis nii ongi.Sinusuguste prügikast hakkab ka kunagi täis saama, oota veel natuke.Oledki kohutav isend oma räuskamisega igapäevaselt, ikka sama pläma.
padu kommunist 12. september 2016 16:20
muuseas 12. september 2016 17:12
üks vägagi tuntud reformika arvates on EKRE tulevikuerakond, vaat nii.

leo 12. september 2016 13:46
Huvitav, kas Kaljurannalt on keegi avalikult küsinud, et kas Venemaa peaks tema arvates olema õigeusklik rahvusriik või ei
mhh 12. september 2016 15:49
Mis see Venemaa siia puutub, praegu valitakse Eestile Presidenti.
nujah...... 12. september 2016 13:39
Kuidas küla koerale nii koer külale...
tom 12. september 2016 13:33
Häbi seltsimees Marina. Õnneks selle avaldusega kasvab EKRE poolehoidjate hulk veelgi!
Jürka 12. september 2016 13:46
Kasvab näiteks 3 protsendilt 3,1 protsendini või midagi taolist. Naerukoht:)
kalev 12. september 2016 14:01
Kas kõrvad on tatti täis ja silmad traadiga kinni tõmmatud-üheski küsitluses pole EKRE toetus alla 13 protsendi.
12. september 2016 14:05
12. september 2016 14:00
mina hääletan ka EKRE poolt edaspidi. Varem olin Keskerakonna valija, kuid tänu Simsonile ma enam ei hääleta Keskerakonna poolt, sest Simson on ebameeldiv inimene. Ei meeldi tema reeturlikkus. Omi mõtteid ta ei oma, kaaperdab teiste omi.
Sääl ju ausaid kah! 12. september 2016 14:09
Edgari tiivas, Toom, Kõlvart, Stalnuhhin, Lenk! Valik on avar.
kusjuures 12. september 2016 14:09
kummaline, aga nii on. kohe kahju, et valimiste propaganda kauem ei kesta, sest mul juba 18 tuttavat, kes enne polnud päris EKRE vaadete poolt, on öelnud, et olles nüüd asjade üle natuke mõelnud ja näinud seda kirbutsirkust, siis on nad nüüdsest EKRE valijad. vastupidist pole kordagi kohanud.
no 12. september 2016 14:41
imelik tutvusringkond sul
kusjuures 12. september 2016 15:57
suht imelik jah, ise ka imestan, et neil nii kaua läks aru saamisega :D lõpuks siiski toimus areng. aga ma, jah, nii andekas pole, et suudan kõiki töö- ja trennikaaslasi valida, selline tutvusringkond tekib nagu tekib, isetekkeline. sinussugune ei tee ilmselt tutvusringkonnal ja sõprusringkonnal vahet, sõbrad on mul siiski kõik rahvusmeelsed.
lisaks: täna siis sai kontoris teema üles võetud ja saan siia lisada veel üle 10 inimese, kes just selle kampaania käigus on saanud EKRE toetajateks. tahad sa või ei taha, pigistad silmad tõe ees kinni või ei pigista, aga asi ei muutu. EKRE on tulnud, et jääda. järgmistel valimistel saab EKRE metsiku saagi ja eks siis on näha, kellega mingi poluvernikust rasvunud baaba räägib või ei räägi :D
sul seal 12. september 2016 13:33
tissivehklejast baaba, eks kuula ta ära, miks sinu arvates president peaks libudega tegelema? Ikka ei jõua veel kohale, et see baaba oma labasusega tõmbas tervele erakonnale vee peale, ei te enam tõuse kui just rahvas ei nõua labasuse seadustamast ja väärtustamist.
Oled homo? 12. september 2016 13:58
Et ei meeldi paljad tissid?
12. september 2016 14:13
13:33. kui nilsson käsu annab, siis vehib sinu baaba ka homme paljaste tissidega.
hulgus 12. september 2016 13:29
no vene mutid on alati eeslaste peale sülitanud ja fasssisst sisistanud
Ükski korralik inimene helmedesugustega ei suhtle 12. september 2016 13:40
Pealegi pole nad mingid eestlased. Nende poliitika on algusest meie rahva häbistamine,näidates eestlasi inimvaenulike vasistidena. Teadagi kust sellist poliitikat rahastatakse. Midagi pole uut siin ilmas. Proua Kaljurand on 25 aasta jooksul meie riiki teenides näidanud end igati targa ja väärika patriootliku kodanikuna. Seda ei saa muidugi helmede kohta öelda.
harilik inimene 12. september 2016 13:28
Helme Helmeks, aga selline avaldus inimese poolt, kes tahaks nagu olla kogu rahva president... mõelge sellele, kulla valijamehed!
no 12. september 2016 13:28
see pole mitte ekre valijate, vaid selle juhtide pärast! Vaadaku peeglisse enne kui selliste süüdistustega välja tulevad! Ise nad ju sülitavad igale poole!
Toetan, 12. september 2016 13:28
Jõksi või Repsi.Aga minu käest ei küsi ju keegi, rahvas peaks omale presidendi valima.President peab olema soliidne ja heas vormis, mtte tüsedusele kalduv , liiga edev,valima sõnu, mida räägib.Ta sobis väga välisministriks.

JUSS 12. september 2016 13:27
Sm. Kaljuranna poolt on see taktikaline käik - ignoreerida rahvahulgas üsnagi populaarset erakonda. Sest pea kõik teised näevad rahva sümpaatias EKRE seisukohtade vastu ohtu iseendale. Sellepärast ongi kõik muidu omavahel nugade peal olevad erakonnad selles küsimuses üksmeelel, kõik üheskoos ning siiras üksmeeles EKRET mängust välja tõrjumas. Ning kui Marina soovib nendest parteidest endale hääli hankida, siis peab ka temagi seda tegema.
JUSSILE, 13:27 12. september 2016 21:51
EKRE lolle toetajaid on ainult 6%. Võtke EESKUJU ENAMUSE rahva arvamusest ja ärge loopige oma 6% hääli TUULDE - hääletage Siim KALLASE POOLT!
Karin 12. september 2016 13:27
Kaljurand ei ole eestlane, ei ole eestimeelne. Mitte mingil juhul EI TOHI Kaljurand presidendiks saada.
Mis õigusega see proua lükkas eestimeelsed eestlased eemal, kohutav.
Õudusnunenägu oleks, kui saaks.
oehh 12. september 2016 15:54
Peaks ikka , 85 protsenti eesti elanikkonnast tahab seda.
12. september 2016 17:56
valetavate reffide udu ei tasu tõena võtta, meikar ka valetas neil, et ämma kilekotid mustarahaga ringi liikusid jne. nüüd pole siin musti vaid üksikud, kuid kõik näevad neid massiliselt igal pool. jne.
valijameestele 12. september 2016 21:49
Kui ei taha Kaljuranda, siis pead valima tingimata Siim Kallast!
! 12. september 2016 13:20
See süvendab minu sümpaatiat EKRE vastu veelgi. Kahju, et meil rahvas presidenti otse valida ei saa, minu hääl oleks kindlustatud.
Helme 12. september 2016 13:29
ju sülitas enne Kaljurannale näkku, nimetades teda kättemaksuhimuliseks. Ütle, kes on su sõber ja ma ütlen, kes oled sina. Kui tunned sümpaatiat natside vastu, siis ... . Minu jaoks on kõik poliitikud pätid!
a 12. september 2016 13:54
Kui Eestis saaks rahvas Presidenti valida, siis oleks 50% valijatest venelased ja Eestit enam ei eksisteeriks.
13:54 12. september 2016 21:39
VALIMISKOGUS valivad ju RAHVA esindajad presidenti! MIDA sa LOLL veel tahad? Sinu arvates peaks see "rahvas" koosnema ainult sinusugustest lammastest ja oinastest, kes valiksidki presidendiks lolli OINA!
eestlane 12. september 2016 13:15
Seltsimees Kaljurand ei sobi Eesti Vabariigi presidendiks.
oihh ja aihh 12. september 2016 15:53
Mis ütleja sina oled!
Ka mina ütlen 12. september 2016 16:28
Et see nutuse häälega....ei kõlba ......... kah.
Hääletage Siim KALLASE POOLT! 12. september 2016 21:36
Kui kardate Kaljuranda, siis peavad kõik KE, EKRE, VE ja IRL-i toetajad hääletama Siim KALLASE poolt, mitte aga Repsi, Helme või Jõksi poolt oma 5...6% HÄBIVÄÄRSE toetuse pärast eesti rahva NAERUKS!
eestlasele, 13:15 12. september 2016 21:37
Hääleta Siim Kallase poolt!
aga, 12. september 2016 13:02
mis siis selles nii imelikku on?Erakonnas ju oma kloun ka trügimas presiďendiks.
Imelik on see, 12. september 2016 13:14
et Kaljurand kes väidab ,et tahab olla ühendavaks jõuks eestis oma jutu järgi,lükkab kõrvale valikuliselt inimesed kelle vastu peab isiklikku viha,kuna nad on vastu eesti islamiseerumisele. Täpselt sama ju siis kui Ilves kes eestlasi sõimas rassistideks ja "häbenes" nende pärast.
eks ta ole 12. september 2016 14:17
kui enne oli kõige suurem vaenlane Keskerakond, siis nüüd EKRE, ei midagi uut, kuigi tulevane president peaks olema üle erakondlikkusest ja tegema kõigiga koostööd.
ei 12. september 2016 15:56
Ei peaks, sest ei saa koostööd teha isikutega kes eelenevalt on öelnud, et nad naisi ja venelasi nad ei taha neid...Kuidas sa kujutad ette, et nendega saaks koostööd teha kui nad on öelnud et ei taha.
nelson 12. september 2016 13:01