Eesti uudised

Bussijuht, kes ei aidanud ratastoolis inimest, saab karistuse

Katrin Helend-Aaviku, 9. september 2016, 04:00

23 KOMMENTAARI

a
ab/ 9. september 2016, 21:18
kui ma ei oleks olnud kuumal maal, ja kuumas kohas omal ajal...siis jah, paraku ma ollin, bussijuhi õnn, et ma seal bussis ei olnud!
p
Piits ja präänk/ 9. september 2016, 17:03
Väga õige, sellist hoolimatut juhti, kelle pale tulevad kaebused, sellist tulebki karistada. Karudki pannakse tantsima, ammuks siis ühte bussijuhti. Teatavasti on dressuuril kaks põhilist aspekti - nii piits kui ka präänik. Kui nuumata karu vaid ainult präänikutega ja mitte piitsutada. Või kui dresseerija ise präänikud ära pugib ning vibutab loomale ainult piitsa, siis sellised dressuurid kahjuks ei õnnestu, vaja on samaaegselt nii ühte kui ka teist. Stimuleerimist kui ka karistamist.
Hoolimatut juhti tuleb karistada - see ongi piitsaks! Kuid kus ning milline on see ergutav präänik? On loogiline, et see töötaja, kellelt tööl enam nõutakse, kes rohkem teeb ning ena vastutab - see ka rohkem präänikut saab. Ning siit küsimus. Millise on need lisatasud, mida saab invabussi juht võrreldes mingi tavalise liinibussi juhtidega? Kellel erinevalt viimastest on lisaks bussi ohtule juhtimisele ning graafikus püsimisele ka veel lisakohusus peatustes kabiinist välja joosta, trappe alla lasta ning üles tõsta, ratastoole sisse lükata, kui toolil olija ise jänni jääb. Ning seejuures ka graafikus püsida ning sõiduohutus tagada. Kui mingeid lisatasusid ei ole, siis ütleksin, et puudub stimuleeriv präänik ja on vaid piits. Ning kui mingi stimulaator ongi, siis kas ka piisav?
m
10. september 2016, 22:29
mõistlik jutt sul,ei tea,miks 9 lolli sulle miinuseid on jaganud?
r
Refugee/ 9. september 2016, 11:25
Bussijuht nuud kull see oige tegelane ei ole ratastoolide peale ja maha veeretamiseks.
b
bussijuht/ 9. september 2016, 10:53
järgminr kord sõidan ratastoolist üle!
t
to bussijuht/ 9. september 2016, 13:56
aga kui sa ise ükskord ratastoolis oled,kas sa siis ka iseendast üle sõidad või tahad,et sinust ja su ratastoolist üle sõidetakse
k
Kõva Sõna/ 9. september 2016, 09:03
Parbus nendib midagi töösuhte lõpetamisest bussijuhiga.Tal on vist meelest läind,et vaatamata kriminaalkaristusest sokutati TLT-sse tööle ja soojale kohale pealekauba.Bussijuhil sellist tutvust vaevalt et on.Ja pealegi on see TLT nagu läbikäiguhoov,ühed tulevad,sõidavad paar kuud ja läind ongi uutele jahimaadele.
l
Läskimaha/ 9. september 2016, 09:02
Ivo Parbusele on peale vanglat soe koht antud!
u
Urjuk/ 9. september 2016, 08:54
Kas on midagi hoida???
Tallinn on teinud kõik oma tegemajätmistega, et bussiliiklusel puuduks hea maine. Siin ei aita ei Parbus ega ka muud mainekujundajad.
s
solei/ 9. september 2016, 08:54
Ja keda me karistame,kui ratastoolis inimene ei saa poodi,üle tänava...Liiga palju on kohti,kuhu ei saa ratastooliga,aga mitte midagi ette ei võeta.

m
Mart/ 9. september 2016, 08:40
Aga selle ette , et gaasi lasi, ei tehtagi midagi?
s
selle/ 10. september 2016, 23:58
peale ütlevad ülejäänud reisijad mõttes aitähh - kui igas teises-kolmandas peatuses juht ratastoole sisse-välja peaks lükkama..
k
Kas jälle jama Savisaare pärast?/ 9. september 2016, 08:29
Õnnetus ei hüüa tulles! Kas ametiühingud ka olemas on?
t
Tegelikult / 9. september 2016, 07:41
Tedelikult peaks selle asutuse juhtivtöötajaid karistama, kuna nad pole suutnud bussijuhtidele tagada piisavalt teadmisi kuidas olukorras toimida. Asutus aga peaks kõik kulud kinni maksma kannatanule.Bussijuht aga uuesti liiniõppele oma teadmisi täiendama.
n
No jah./ 9. september 2016, 06:38
Taga targemaks läheb ,selleks et ratastoolis inimenest teenendada peaks ikka olema kasutada bussid ,millel külg saab maha saab lasta mitte et bussijuhtidele lisa koormust kaela panna.Soomes on selleks invaliitide jaoks spets inva taksod,sama võiks ju eestiski olla.Kahju inimestest kes vajavad abi aga samas ka bussijuhist kes peab kasutama toorest jõudu et invaliid bussi tõsta.On veel mille peale eesti riigijuhid võiks mõelda.
i
Invatakso/ 9. september 2016, 10:45
Eestis on ka, aga bussiga saab ju linlane tasuta.
i
invaliid/ 10. september 2016, 21:06
ei jõua invatakso eest maksta, tal ju pole tasuvat töökhta
n
nojah/ 9. september 2016, 06:23
Bussijuhi rahast ilmajätmisega karistati tõenäoliselt tervet bussijuhi peret?
a
A.H./ 10. september 2016, 09:56
j
just/ 10. september 2016, 21:08
Kord tuleb majja alles siis, kui hakata ülemusi karistama, sest kala hakkab mädanema peast.Kui ülemused ei hooli alluvatest, siis alluvad ei hooli ka klientidest
m
maalt/ 9. september 2016, 06:18
Samal ajal, kui bussijuht aitab ratastoolis inimest, peab ta olema kindel, et keegi tema asemele rooli taha ei istu. Kas tähendab see seda, et bussijuht seiskab mootori, lukustab juhikabiini ukse, väljub bussist, aeg jookseb ja liiklusgraafik saab rikutud. Või kuidas?
t
tartukas/ 9. september 2016, 10:34
Näha on jah, et oled maalt. Pole veel kuulnud, et Tartus mõni buss oleks sel ajal kellegi poolt ärandatud, kui juht ratastoolis inimest aitab. Isegi naisterahavast bussijuhid avavad rambi ja lükkavad tooli ja keegi pole ka selle minuti pärast kaevelnud. Inimlikkus ja empaatia ülekõige.
b
busside/ 9. september 2016, 10:47
ärandamisi on küllalt, kui sa pole kuulnud, vanasti ei tohtinud rooli tagant lahkuda, kui reisijad salongis.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee