Väga õige, sellist hoolimatut juhti, kelle pale tulevad kaebused, sellist tulebki karistada. Karudki pannakse tantsima, ammuks siis ühte bussijuhti. Teatavasti on dressuuril kaks põhilist aspekti - nii piits kui ka präänik. Kui nuumata karu vaid ainult präänikutega ja mitte piitsutada. Või kui dresseerija ise präänikud ära pugib ning vibutab loomale ainult piitsa, siis sellised dressuurid kahjuks ei õnnestu, vaja on samaaegselt nii ühte kui ka teist. Stimuleerimist kui ka karistamist. Hoolimatut juhti tuleb karistada - see ongi piitsaks! Kuid kus ning milline on see ergutav präänik? On loogiline, et see töötaja, kellelt tööl enam nõutakse, kes rohkem teeb ning ena vastutab - see ka rohkem präänikut saab. Ning siit küsimus. Millise on need lisatasud, mida saab invabussi juht võrreldes mingi tavalise liinibussi juhtidega? Kellel erinevalt viimastest on lisaks bussi ohtule juhtimisele ning graafikus püsimisele ka veel lisakohusus peatustes kabiinist välja joosta, trappe alla lasta ning üles tõsta, ratastoole sisse lükata, kui toolil olija ise jänni jääb. Ning seejuures ka graafikus püsida ning sõiduohutus tagada. Kui mingeid lisatasusid ei ole, siis ütleksin, et puudub stimuleeriv präänik ja on vaid piits. Ning kui mingi stimulaator ongi, siis kas ka piisav?
Parbus nendib midagi töösuhte lõpetamisest bussijuhiga.Tal on vist meelest läind,et vaatamata kriminaalkaristusest sokutati TLT-sse tööle ja soojale kohale pealekauba.Bussijuhil sellist tutvust vaevalt et on.Ja pealegi on see TLT nagu läbikäiguhoov,ühed tulevad,sõidavad paar kuud ja läind ongi uutele jahimaadele.
Kas on midagi hoida??? Tallinn on teinud kõik oma tegemajätmistega, et bussiliiklusel puuduks hea maine. Siin ei aita ei Parbus ega ka muud mainekujundajad.
Tedelikult peaks selle asutuse juhtivtöötajaid karistama, kuna nad pole suutnud bussijuhtidele tagada piisavalt teadmisi kuidas olukorras toimida. Asutus aga peaks kõik kulud kinni maksma kannatanule.Bussijuht aga uuesti liiniõppele oma teadmisi täiendama.
Taga targemaks läheb ,selleks et ratastoolis inimenest teenendada peaks ikka olema kasutada bussid ,millel külg saab maha saab lasta mitte et bussijuhtidele lisa koormust kaela panna.Soomes on selleks invaliitide jaoks spets inva taksod,sama võiks ju eestiski olla.Kahju inimestest kes vajavad abi aga samas ka bussijuhist kes peab kasutama toorest jõudu et invaliid bussi tõsta.On veel mille peale eesti riigijuhid võiks mõelda.
Kord tuleb majja alles siis, kui hakata ülemusi karistama, sest kala hakkab mädanema peast.Kui ülemused ei hooli alluvatest, siis alluvad ei hooli ka klientidest
Samal ajal, kui bussijuht aitab ratastoolis inimest, peab ta olema kindel, et keegi tema asemele rooli taha ei istu. Kas tähendab see seda, et bussijuht seiskab mootori, lukustab juhikabiini ukse, väljub bussist, aeg jookseb ja liiklusgraafik saab rikutud. Või kuidas?
Näha on jah, et oled maalt. Pole veel kuulnud, et Tartus mõni buss oleks sel ajal kellegi poolt ärandatud, kui juht ratastoolis inimest aitab. Isegi naisterahavast bussijuhid avavad rambi ja lükkavad tooli ja keegi pole ka selle minuti pärast kaevelnud. Inimlikkus ja empaatia ülekõige.