Eesti uudised

Alastus ja higised kehad: seksisõprade klubi pidas sünnipäeva

Siret Mägi, 3. september 2016, 04:00

99 KOMMENTAARI

m
Mees./ 7. september 2016, 13:35
Tere. olen ka vabameelne mees ja otsin omale naist kes swinger, soovitavalt bi huviga naist, et kooselus grupikat harrastama hakata. vallaline naine võib kirjutada emailile-mees.metsas.001@mail.ee
e
5. september 2016, 14:42
Ennevanasti nimetati seda hooramajaks ja litsilöömiseks, aga tänapäeval vabameelsus, no küll on ilus!
h
Hm/ 5. september 2016, 11:36
Haige maailm, haiged inimesed.
E
./ 5. september 2016, 09:59
Eks me saame tulevikus lugeda sellest, kuidas seal osalenud naistel on pereeluga raskusi, mees ei austa, või ei teki üldsegi normaalset püsisuhet.
Ikka "Mehed on pahad" ja "Naised on head".
a
Afrodiide Klamydiicke/ 5. september 2016, 07:45
Huvitav oleks lugeda ka zoofiilide ja nekrofiilide tegevusest. Seda eriti presidendivalimiste valguses. Eks nii mõnigi vunts läigib... Ajakirjanikule jaksu globaaluudiste kajastamiseks !
k
Keebusk/ 4. september 2016, 15:14
Kõige rõvedam inimene oli artiklos ajakirjanik.Aga ilmselt nii juhtub alati kui kinnisele peole trügib võõras,kes hakkab pidu mahategema.Kohe oleks tulnud välja visata.Ilmselt on reporter paduusklikq,koleda keha
e
E/ 4. september 2016, 14:58
Vaene frigiidist ajakirjanik.
Kohati kisub töö päris räpaseks või mis :)?
Ei maksa võõrasse kloostrisse ronida.
k
kle/ 4. september 2016, 14:04
Minu arvates täiesti normaalne sellised peod.

e
ei saa aru/ 4. september 2016, 13:28
kuidas mehed taluvad teiste isaste kohalolu?Kes siis valivad,kas mehed või naised?Kas igaühel on õigus rabada seda,keda tahab?Kas seal selliseid mehi ka käib,kes kanni kallale kipuvad?Kas sealsed naised võivad mehi süüdistada ahistamises?Kas need,kes paugu lahti saavad peavad lahkuma?Ja kui ei seisa,kas sellega kaasneb mingisugune trahv?Kui mõnel on sadomasohistlik kalduvus,kas siis on tal õigus nüpeldada,keda heaks arvab?
a
abielu/ 4. september 2016, 11:25
meestel oma hobid , sport , autod , saun ja naistel oma hobid sex,sex,sex , vastavalt IQ - le.
n
no just/ 4. september 2016, 18:22
pildiltki ju näha, et meestel motoklubi kokkutulek, aga naistel seks.
ä
ää/ 4. september 2016, 09:41
see on siis vartant kuidas litsid saavad abielus olla.
u
uurer.33/ 4. september 2016, 09:19
Nõukogude aegses Kriminaalkoodeksis oli paragrahv sees, kus said karistada Bordell- ja punkripidajad. Sex oli lubatud ainult oma naisega - pimedas ja teki all.
Nüüdsel ajal on justkui kauniks kombeks saanud avalik abielurikkumine, paaride vahetamine ja seks kaamera ees. hakka või Islami seadusi pooldama!
e
4. september 2016, 09:14
Ei saa aru,kui on leitud teine naine,miks ka siis kokku ei jääda,kui niigi kuu aega elati koos Hiiu korpuses ja pärast kaugsuhtes telefonitsi ja faceboki kaudu suheldes? Ja see endine naine peab leppima jälle sellega ,kelle mees onkatsunud teise naise keha.
x
xxxx/ 4. september 2016, 08:56
Normaalne pereelu kehtib ainult siis,kui mees on ainult oma naisele ja naine oma mehele. Vähemalt sellised reeglid olid vähemalt vanasti.Nüüd on aga elu teinud uued standardid. See on nagu kolhoosi kord,kus kõik olid ühe ja üks kõigi jaoks. Ei saa aru ,miks leitakse alles aastakümnete möödudes teine naine? Miks see ei oleks võinud palju varem ellu tulla?
z
zzz/ 4. september 2016, 08:43
See oli LÕVI, kes otsis endale abielumeest salasuhteksj a pärast saatis ka tõestusmaterjali.
a
APPPI AAAAAAAAPPPPI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPI/ 4. september 2016, 06:37

v
Volli/ 3. september 2016, 23:07
p
3. september 2016, 22:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lõpeta ommeti !/ 3. september 2016, 23:30
See on puhas kultuuri allikas. Selliseid porr-klubisid tuleb igati toetada, rahastada ja rahuldada. Küll siis ka rahvas rõõmsamaks muutub.
p
Puhashing/ 4. september 2016, 05:25
Tglt oli see ju patuste hoorajate üritus. Oh oleks koolides ometi usuõpetus, et selgitada elementaarseid moraalinorme!
v
veteran/ 3. september 2016, 21:08
No eks neid punkreid on olnud igal valitsusajal ja igal pool, seks käis ikka nagu rehepeks.
a
ah, et vene ajal olid siis ka/ 3. september 2016, 23:34
sellised avalikud kepi kontorid ja seemendusjaamad. Huvitav ise olin ka sellel ajal paras panija , aga midagi sellist ei trehvanud Eestimaal nägema.
Kui sinu kodus, hea veteran, sellist "rehepeksu " nauditi ja avalikult taha raoti, siis võiksid sellest lähemalt pajatada.
1
18 26-le/ 3. september 2016, 20:53
Võib- olla oledki see sina ,kes teiste pereelu persse keeras ja ameles abielumehega Hiiu korpuses.Selleks on olemas ka asitõendid,niiet pole midagi olematuks teha. Ameleda saab ka niiöelda ilma armusuhteta.
e
ei või/ 3. september 2016, 22:47
Loe uuesti! Loe kohe kolm korda!
Pane oma hiiu korpus koos kõigi asitõenditega sinna samusesse, sest ilmselgelt ei saa ükski naine tahta seda meest, kes sinusuguse enda ellu valinud on.
Ma tõesti ei usu, et sinu meest keski himustab, lihtsalt sina oled liiga ebakindel ja sinu nn mees vaid tõukeratas.
BONY/ 3. september 2016, 19:06
Kas meeste puhul on oluline vända suurus või pole häbi ka 12 cm noksiga hiilata.
s
3. september 2016, 19:51
sellega võid hiiri taga ajada
ä
Ära muretse/ 5. september 2016, 11:12
n
Naabrinaine/ 3. september 2016, 18:08
Eks osad käivad huvist, teised käivad end tõestamas, kolmandad on ovrid, kellegi kaaslased ja neljandad saavad sealt eluaegse trauma, seks on püha ja kahe inimese vaheline puhtaim hingelin ekogemus lisaks ihulisele. Sedasi lörtsides end, ei suuda need vaesed olevused enam naasta normaalse sekssuhte tasandile, pidevalt jääb väheks ja igav ja sada häda, sealt tekivad normaalsete pereisade-emadele armukesed, kes on igapäeva norm.osa nende arust-elatakse duaalelu ja toimub isiksusekahestumine-tagasi normaal ellu nad enam ei oska naasta. Asi päädib pere ja suhete lõkumistega, jäävad krambid, kohustused pankade, ekslaste ja meeste/naiste ees. Inimesed ei anna aru, et ükski preservatiiv ei kaitse rida haiguste eest lisaks kannatab vaimne tervis, mis silmaga nähtamatu ja lähedased. Kui need orgiasõltlased jõuavad ükskord teisele levelile, kus ei ole primaarne arulage toppimine suvaliste partneritega, siis ehk muutub ka ühiskond tervemaks. Kurb on aegajalt ikka siit-sealt kuulda, kuidas tuntud avaliku elu tegelasedki seal end lobistamas käivad, kiideldes-see ongi vabanemine ja norm. elu lisaks armukeste pidamisele. Kas normaalsed mehed/naised on sellelt planeedilt otsa saamas? Usun endiselt monogaamiasse ja selliseid sopaartikleid ei peaks avaldama, andes eeskuju ja powerit meie tulevastele põlvedele.
a
andromeeda/ 3. september 2016, 18:19
Vabanda, aga, kes oled sina, et võtad õiguse oma mätta otsast lahterdada inimesi normaalseteks ja ebanormaalseteks?
a
3. september 2016, 18:26
armukesed ei teki sealt, vaid väga suurelt jaolt tekivad armukesed nendel, kes seal käinud pole ega hakkagi kunagi käima. Armukest võetakse, et salaja ja põnev ja vaja paljudel meestel vaja üleoleku tunnet tunda oma naise suhtes. Tunneb end siis nagu paremana või nii. Ta ei läheks kunagi oma naisega sinna, siis ju ei tunneks üleolekut ja poleks saladus ju ka. Äkki ei tõusegi, kui saladust pole?
Armukeste osas oled absoluutselt valel teel.
a
Antspoiss/ 3. september 2016, 21:59
Käiakse seal ka oma naisega ja elukaaslasega, pruudiga iseasi, kaua sellele naisele see vastuvõetav on, armukesi leida võib igalt ürituselt!
s
see on meie endi igapäevane elu/ 3. september 2016, 19:05
miks seda ikka varjata ? Seal käivad ausad triinud ja väga ontlikud härrased koos.
Ega nad loomad ole.
k
Kuule nn naabrinaine ja teised taolised/ 3. september 2016, 20:34
Tahan teada mille poolest need klubilised halvemad on nendest kes kuskil klubi nurga taga suvalisega k.pivad? Ja pole vahet kas on tegemist naiste või meestega. Igasugused " korralikud" koos ja-või abielupaarid panevad vasakule nii et anna olla.. Vaadake moraalitsejad kõigepealt ennast.
ü
üleaia-naaber/ 3. september 2016, 21:56
Pole veel kuulud, et keegi oleks k.pi puudusse ära surnud, moraal täitsa olemas ja parem ilma, kui kõigi lörtsida. Ikka üks korraga, õnneks on veel mõistusega indiviide olemas, kes väärtustavad normaalset suhet. Nende massitoppijate lõpp pidi ikka kole olema...
p
pole kuulnud?/ 4. september 2016, 11:06
paljud mehed kuival, saavad eesnäärme vähi ja surevadki ära. Teised piinlevad ja ootavad surma ja surevadki enneaegselt jne.
ö
4. september 2016, 01:55
k
kes kuskil nurga taga/ 5. september 2016, 11:13
neil on veel mingi häbitunne säilinud.
n
nh/ 3. september 2016, 16:00
Sama huviga inimesed said kokku ja pidasid mõnusa olengu- rumal oleks kellelgi hinnangut ürituse kohta anda. Paljud loomad seksivad ka lihtsalt mõnu pärast,mõned ahvid seksivad seljasügamise ja toidu eest, konnad tegelevad kevadel grupisexiga, mõningad satikad pistavad isaslooma peale seemendamist nahka- Amoraalne ja häbiväärne või lihtsalt looduse kutse?! Omaette küsimus on ajakirjanike eetika- otsest huvi pole, aga sooviks sündmuskohal viibida ja siis selline pilt, mis ei meeldi
i
imelik on võrrelda loomi/ 5. september 2016, 20:50
inimesega. Inimesele on antud võime mõelda. Kuid paistab et siin on tegu lihtsalt seksinäljas loomakarjaga.
k
3. september 2016, 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just nii, sm.süüfilis!/ 3. september 2016, 19:07
enne sõda oli paslik seda kena ja mõnusat tõbe kutsuda kindraliks.

x
xx/ 3. september 2016, 15:51
Eks üks LÕVI naine otsis ka HIIU korpuses veevalajast abielumeest salasuhteks amelemiseks.Tõestusmatejal saadeti ka.
k
käisin koos oleviga/ 3. september 2016, 15:47
väga vinge pidu ja võid sex-ida nii paljudega kui jõuad ja tõesti oli väga eksootiline,paari kuu pärast on järgmine
m
Millise organi sünnipäev on järgmine?/ 3. september 2016, 15:38
Sugumürskude sünnipäev,mida veel annab jalgadevahele kinkida.
n
Nudist/ 3. september 2016, 13:32
Miks meid siis supelrannas taga kiusatakse? Meie oleme ju täiesti süütukesed võrreldes igat masti kiimakottidega!
e
Eesti on/ 4. september 2016, 11:08
tagurlik maa, valmis moslemiusku pöörduma. Nõuka ajal ei kiusatud, see on siis nüüdne vabadus.
j
Jah aga/ 3. september 2016, 13:17
Inimesi ei peaks loomadega võrdlema. Loomad on selles suhtes palju arenenumad, ega hoora ilma asjata kui vaid teatud ajal. Inimene on aga oma mõistusega(mida loomal nii ei ole) aretanud oma ropud lihahimud orgiateks ja igapäeva pornoks. Halvustav ongi asja juures see, et inimolend on sellevõrra väga vähe arenenud. Inimaju võimaldaks aretada oma aju kasutamata omadusi ja lõpuks sellest ropust himust kõrgemale kasvades. mid aga ei ole tehtud, maha surumine ei ole teadvuse kasvamine vaid enda piinamine. Aju võimaldab aga kasvads enda perverssustest enamsasse. Aga häbiväärne olend Universumis.
w
werner/ 3. september 2016, 15:24
Viljakusperioodi varjamine pole mõistus, vaid osade liikide emasisendite evolutsiooniline strateegia monogaamia või peaaegu-monogaamia saavutamiseks. Seda leidub ka muudel liikidel peale inimese.
j
Jah aga/ 4. september 2016, 09:39
Looduses otsib ikka tugev isane tugevat emast ja see on enamuses looduses, kui te siin kõrvalisi väärastumsi õigustate ja oma allakäind vaimu nende mõnede loomade järele seate et õigustada oma perverssust, siis eksite rängalt. Ja veelkord inimese aju võimaldab areneda oma pe.rse tungidest enamasse. Kui te aga õigustate oma oma perverssust, siis olete arengu peetuses, mis on aga teadlik tegelikkuse eiramine ja karistatav, mis varsti tuleb.
s
seksitsioon/ 3. september 2016, 13:16
nigu ni.kumaja oleks avatud! Nagu lastekodulapsed on kokku aetud ja seksorgia lahti pääsenud.
o
oh, / 3. september 2016, 12:53
Mõned käivad seksiklubis, kõik kakivad - paluks ikka rohkem arvestada enamusega ja enam artikleid kakimisest avaldada.
s
sellist kultuuri Rüütel tahtiski!!!!!!????/ 3. september 2016, 12:49
seks+hullumeelsus. Totakaid on ju hea juhtida, teevad kõike mida käsid.

r
Rahu olgu sinul ja sinu hingel, sest Issand Jeesus Kristus on sinuga alatiseks ja igavesti!/ 3. september 2016, 12:38
Hoia meid Issand Jeesus Kristus nende rüve eest! Hoia ja kaitse meid issand Jeesus Kristus kõlvatu islami eest. Sest sinu eest me tõmbame mõõga ja tõstame kilbid et hordide maha surumiseks ei pea me valu tundma.
j
Jep USA on selle euroopasse toonud!/ 3. september 2016, 12:35
USA kultuur ja meelelahutus!
s
seksi kaitseks/ 3. september 2016, 12:22
Mina ei saa aru, miks seksi kogu aeg halvustatakse. Ma saaksin aru, kui loodetakse, et iga tilk spermat peaks minema ainult laste saamiseks. Sel juhul tõesti seks ilma laste saamise soovita oleks vist sperma ja oma eluenergia raiskamine. Aga ma tuletaks meelde, et mitte keegi meist ei ole juurvili peenral, kellel puudub oma elu üle otsustamise õigus. Me ei ole ei riigi ega ka kellegi või millegi muu omand. Peaks nagu demokraatialik riik ju olema? Kui seksi tulemuseks on ilusad mälestused, mida hea hiljem meenutada, siis mis saab kellelgi selle vastu olla? Kas tõesti oleks parem hambad ristis võidelda oma sugutungi ja naudinguiha vastu? Kellele oleks see kasulik? Stressis ja närvilised inimesed on paremad töö- ja elukaaslased? Ja miks pidevalt võrreldakse kiimas inimesi loomadega? Nagu me oleksime loomadest kõrgemal. Kui asi puudutab elu jätkamist ja sellega seoses olevaid tegevusi, siis pole vahet, mis liiki elusolend oled. Muuseas, peale inimeste seksivad ainult mõnu pärast ka delfiinid ja bonobod (üht liiki ahvid).
Häbi peaks olema usujüride seksi suhtumist peale suruda vabadele inimestele!
m
Miskipärast ei usu/ 3. september 2016, 16:09
Miskipärast ei usu, et selliselt orgialt mõni naisterahvas ka ilusaid mälestusi saaks... Meeste jaoks paistab, et on tuunitud kehadega prostid kohale tellitud, aga naised peavad leppima jämekaelsete ja sangseljaliste rõvedike ja hallipäiste, lötendava õllekõhuga pervertidega. Kellel jääks seksist sellisega hea mälestus, kui mingeid tundeid ka ei ole ja mees suure tõenäosusega ka inimesena pigem ebameeldivaks osutub? Pärast sellist "pidu" ilmselt tahaks ennast ainult kiirelt seest ja väljast pesema tormata ja kannataks pärast tükk aega jäledusvärinate käes. Öäkk. Partnerit tuleb ikka pikalt ja põhjalikult valida, et kogeda midagi meeldivat. Aga noh, eks need naised, kes seal käivad, teevad seda ilmselt selleks, et oma meestele tõestada, kui "vabameelsed" ja ihaldusväärsed nad on. Kõik tegelikult ikka selleks, et oma ossi ohjes hoida, muidu kipub salaja küla peale...;)
s
seksi kaitseks/ 3. september 2016, 17:23
Mina mõtlesin seksi üldiselt. Et see on ilus asi. Kui aga lähed svingerite peole ilu ja mõnu otsima, siis selge see, et ilu ei pruugi sealt alati leida. Sest miks muidu ei võeta endale suvalist inimest elukaaslaseks vaid valitakse? Aga sellepärast, et mitte kõik ei ole ilusad, vaataja arvates. Mis puutub aga mõnusse, siis ehkki ma pole ühestki svingerite peost osa võtnud, arvan siiski, et mõnu saamine on täitsa võimalik. Olen nimelt otsinud netist videosid svingerite pidudest ja mingi ülevaade on mul olemas.
Üks asi veel. Olen YouTubest vaadanud ühe vene arsti seksiteemalisi videoloenguid. Kui hästi lühidalt öelda, siis seksuaalne erutus mõjutab inimese psüühikat ja tema otsustusvõimet. Nimelt see arst soovitas häbelikele noormeestele neiudega tutvumist otsides enne mitte onaneerida. Asi on selles, et kiimas olekus on inimene valmis tegema ka selliseid otsuseid ja tegusid, mida ta "selge peaga" mitte kunagi ei teeks. Ehk siis teisti öeldes - kui oled tõesti kiimas, siis sa ei näe oma partneri rasvavolte ja muid puudusi, mida rahulikus olekus näeksid. Seega, minu arvates, svingerite peole ei minda kaine ja selge mõistusega (ma ei mõtle alkohoolset joovet). Enne peab juba olema kas erutus või selle ootus. Ma saan aru, et naisi suvalised jorsid ei eruta aga selleks, et nad siiski sobiksid, peadki juba enne erutatud olema. Kui oled rahulik nagu maletaja, siis svingerite peole pole mõtet minna.
m
miskipärast mina usun/ 3. september 2016, 17:47
küll, et võib üsnagi hea olla. Piltide peal olevad mehed on täitsa pandavad. Kui sina nii pessimistlik seksi suhtes oled, siis ilmselgelt sinu maitse järgi mehed pole kuigi seksuaalsed vaatamata peenele kaelale ja muidu kõhetule olekule.
Päris kurb on nõnda elada, et seksid vaid "ossi" enda küljes hoidmiseks. Ilusasti kirjutad, aga sisu on masendav. Seda masendavam, et osad naised vist ei tunnegi rõõmu vaid tunnevad hirmu kõhna ja äbariku ossi kaotuse ees:( Mida siin kaotada oleks?
Ma ei arva, et kõik peaksid partnereid vahetama, aga et ka ainsama partneri olemas olul tundub seks ebameeldiva kohustusena...nii karm. Ja seda veel pika ja põhjaliku otsimise tulemusena. No ma ei tea, õpi mõni amet mine tööle, sa ei pea ennast nii hullult vägistama.
Kui sa aga meeletult "armastad" oma meest, siis kust tulevad mõtted, et sa PEAKSID võõrastega olema mehe kinnihoidmiseks? Minu taluvusepiir oleks juba ületatud ja ilmselt käiks 24/7 end pesemas, ilma et orgial käinud oleks.
t
Tänan muretsemast,/ 3. september 2016, 20:25
minu isikliku pere- ja sugueluga on kõik hästi;) Ei kurtnud ju selle üle, vaid mõtisklesin teemal, mis põhjusel (peale professionaalse rahavajaduse) võiks mõni naine tahta magada suvalise, talle tundmatu, lihtsalt mingil "seksisõprade peol" ette söödetava suvaossiga. Piltidel olevate meeste suhtes võime jääda eriarvamusele, mis ühe jaoks pandav, see teise jaoks õõvastav;) Muidugi ei olene mehe pandavus tegelikult üldse kehakujust, kui tegemist on kifti mehega, siis pole kehakuju määrav. Aga jään arvamusele, et selleks, et naises erutust või suisa kiima esile kutsuda, on vaja eelnevalt naist kas millegagi võluda (hea huumorimeel või särav mõistus, andekus või no kasvõi sportlik keha;). Enamus mehi on mulle emase inimesena siiski füüsiliselt eemaletõukavad (ja see ei tähenda, et mind naiste poole tõmbaks, eks;)). See on ka ilmselt looduse poolt nii seatud, otsib ju emane alateadlikult ikkagi seda kõige vingemat isast, kelle geene järglastes edasi kanda. Rääkisingi lihtsalt sellest, et sellistel pidudel puudub ju valikuvõimalus, mida naine enamasti siiski vajab. Emast erutab partner ainult sel juhul, kui ta on selle partneri ise välja valinud ja talle liginemiseks loa andnud. See, millise mehe naine valib, on juba naises kinni - kellele meeldib bensuhaisune bemmipets, kellele kõhetu ja karvatu rinnaga intelligent. Mehe jaoks võib-olla ongi nii, et suure kiima korral käib ka kahesaja-kilone ja kaheksakümneaastane, kel naba kõrval suur ja karvane sünnimärk, aga naiste puhul kahtlustan küll, et püütakse lihtsalt halva mängu juures head nägu teha ja kiima teeselda. Vaatasin kunagi ka mingit swingerite tõsielusarja ja sealtgi jäi mulje, et meeste jaoks oli asi cool, aga tädid piinlesid tegelikult salaja armukadeduse ja vastikustunde käes ja ainult teesklesid mõnu, pisar silmanurgas. Aga noh, muidugi pole välistatud, et mõni naine naudibki suvaliste rekkajuhtidega möllamist ja mõni swingi... Et mida võõram ja perverssem töll, seda erutavam?
s
3. september 2016, 21:31
sa võid üsna kindel olla, et mingi bemmipets sinna ei lähe. Bemmipets on ürpleja tihti isegi naistevihkaja. Aga sinna lähevad siiski gurmaanid, kel enesehinnang tiba kõrgem, kui mingil ärplejal. No ja kuna need klubimaksud seal päris kõrged, siis väga alamklass sinna minna ei saa. Kui kehakuju pole sulle oluline, siis ei saa sa kuidagi hinnata, et naistel seal valikut pole (nagu ei saa arvata, et sukahoidjaid ja sukki vaid prostid kannavad). Arvan, et just on naistel valikut, kuna igasugu kaader sinna ei pääse, siis paratamatult on seal vähe "tihedam asustatus". Ma ise pole seal käinud, aga seksi ma pole eales nii suhtunud, et see on vaid titetegemise rituaal, et naine PEAB tundma seda, mida on tungivalt soovitatud. Äkki olen ebanormaalne, aga minu seksisoov tekib nagu rohkem enda seest. Et mees mind väga võrgutama ei peagi ega meelitama, lihtsalt tekib soov ja jube mugav on, kui mees samal lainel juhtub olema. Kui meest saadaval pole, siis on küll ebamugav ja nii mõnigi asi meenutab "seda" ja no ma tõesti ei mõtle siis meeste väärtusliku huumorimeele või nende isikuomaduste peale vaid lihtsalt olen väga pahas tujus:) Organism nõuab, mis teha, seda ei pea küll mulle meenutama, endal seisab liigagi hästi meeles. Ei no loomulikult valid eluks kaaslase, kellega ka vaimselt klapid ja muud omadused sobivad ja et pikemas perspektiivis võiks nagu lapsi soetada. Kohe kindlasti ei hakkaks kätel kõndi või muud kaelamurdvat sooritama, et kedagi kinni hoida. Kes minna tahab, see läheb nagunii ja ta üldse polnudki sulle määratud. Saatus noh. Aga sinna kluppi minnakse hoopis teise eesmärgiga. Sul endal hea turvaline kaaslane olemas, tema on ka nõus nautlema, vajadusel kaitsma, no miks mitte siis ka midagi nohh...veelgi intensiivsemat proovida, kui juba kõik kindel on, inimesed ilusad-seksikad ja endal turvaisik kaasas. Sinna ei minda lapsi tegema või kedagi kinni hoidma, ma arvan;) Tõsielusarjadega rohkem nii, et ennast väljendada tahavad mingid erilised dramaatikud, kes on meeleheitel ja et see veel piisavalt tüütu pole, siis tahavad nad meeleheidet eksponeerides tähelepanu ja kaastunnet ja, mida iganes veel... mingid saamatud õnnetusehunnikud. Arvatavast pettuvad just need, kes sinna valedel põhjustel lähevad. Umbes nagu "pilvede all" läks Piret sporti tegema, esimene põõsas oli tema oma, aga mehest jäi ikka ilma oma liigse klammerduvuse ja meeleheite tõttu.
Ega ma sinu pärast väga muretsenudki, aga vahest ei mõista mina naiste meeleheidet, et vaja teha, mis on vastik selleks, et kinni hoida kedagi, kellest ei hooli. No ja, kui sina ütled, et lõbu ei mõista, muret aga küll, siis läksid samasse lahtrisse ikka küll;)
m
mina/ 3. september 2016, 22:02
ah ole nüüd! naised on seal kõige iharamad loomad üldse. Mõnele ei piisa kohe kuidagi kui üks või kaks meest teda järjest panevad. Et mingigi aeg rahulikult elada saaks on neile vaja et 5-6 isast ikka korralikult üle käiks.
Sa oled oma arusaamades 20 taga!
a
Arusaamad/ 4. september 2016, 13:31
No ma ei tea, ega grupikas ise-enesest ei ole ju mingi eriline moodsa aja väljamõeldis. Neid korraldati juba Vanas Roomas, kus jõukad daamid oma meestele orjatare ja noori poisse välja valisid ja ise seksikate tumedate orjadega lusti lõid. Samuti toimus Inglismaal enne puritaanluse esilekerkimist üks pidev ringiaelemine igal rindel, pere-emad teenisid prostidena leiba ja kõrtsides harrastati orgiaid. Kuna aga suguhaigused võimust võtsid ja inimesed muidu ka lõpuks ringiaelemisest väsisid, siis võttiski maad puritaanlus. Ikka käib ju asi äärmusest äärmusesse. Nii ka 20 aastat tagasi - meil ülikooliski oli üks ilase jutuga professor, kes iga peo lõpul üritas grupikat korraldada, et lähme, teeme, teeme nii, et kõik kõigiga, naised meestega, naised naistega, mehed meestega ja ei öelda kellelegi ei tohi, muidu oled pipar, öh-öh-öh... No ei erutanud see ettepanek;)) Ja eks oli ka siis naisi, kes väitsid, et lihtsalt mõnu pärast on igaühega, iga peo lõpus amelesid kellegagi ja tõesti ükskõik kellega, küll abielumeestega, küll viimaste vinninägudega. Ise pidasid ennast siis ihaldusväärseteks ja teistest justkui paremaks. Minu meelest oli lihtsalt tegemist kompleksides plikadega, kes tõestasid end madratsitena ja turgutasid nii oma enesehinnangut. Ja tuleb tunnistada - mõlemad kõige hullemad litud on tänaseks üksi ja õnnetud, ilu on närtsinud ja maha joodud, tervis maha mängitud, lapsi enam ei saa (sest meie noorusajal kondoomi ei tunnistatud, ikka toores limaskestade hõõrdumine oli see, mis erutas, kummi suhtuti nii, et siis tee juba pigem vibraatori või banaaniga... Ja siis tehti järjest aborte või levitati haigusi, sest jee, ükskord sureme nagunii kõik (elu oli tollal punk ja anarhia ju;). Üks sõbranna rääkis, et osales ka kolmekal, oma kutt käis kangesti peale, et teeme koos tema sõbraga. Kellel kolmeka ajal aga kõvaks ei läinud, oli sõbranna oma kutt, sõbrants kannatas siis kiusu pärast selle sõbra välja ja teeskles mõnust möögimist, et kutti ärritada. Kutt mossitas nurgas ja pärast sõimas sõbrannat litsiks. Suur draama oli ja tagatipuks jäi sõbrants sellest sõbrast veel rasedaks ja pidi abordi tegema. Eks ise sai ka proovitud seda ja teist, aga elukogemus on näidanud, et parimad mängud on ikka pika-ajalise partneriga, kellest ka inimesena lugu pead ja kellega teineteise keha on aega olnud tundma õppida. Võõra inimesega ei tea kunagi, mõni on ikka väga kobaks ja nurgeliseks osutunud, kuigi kiitleb, kui lahe ja osav ta on. Ja pealegi - inimestega ei ole ikka päris nii, nagu pornokatest paistab, et lähme, teeme ja lülitame aju välja. Eesti on väike, ikka tuleb arvestada, et mõni vahva "orgiapartner" tuleb tulevikus tänaval vastu või on juhtumisi su ülemuse sõber vms ja osutub ka "kiidukukeks", kellel vaja oma seksialaste saavutustega hoobelda... Mõnel töökohal (näiteks, kui inimene töötab laste ja noortega või on poliitik vms) võib sel puhul orgial osalemine ka saatuslikuks saada;). Muidugi, kui seal on tegemist lihtsalt rikaste jõmmide tutudega, siis neil pole tõesti vaja oma eneseväärikusele ja kodanikumainele mõelda, oma jõmm toidab, katab, kaitseb või jätab... (ja siis on svingipartnerite seast võimalik endale uus katus sebida, kui klapp hea oli.)
e
4. september 2016, 15:32
ei no ma kujutan sellist asja vaid abieluliste inimeste puhul. Enne abielu ja veel üksikuna kohe kindlasti ei soovitaks. Ikka siis vaid, kui abielus oled ja nii naine kui mees mõlemad tahavad sellest osa võtta. See. et üks läheb teise tungival soovitusel, ei saa kõne allagi tulla. Kui kahekesi minnakse ja koos ollaks, siis koos ka vastutatakse. Siis pole kellelgi põhjust ega võimalust "ära tunda" ja näpuga näidata. Arvatavasti ei näidatagi. Milleks?
Ja tõesti kujutan ette vaid klubidena ja mingite siduvate lepingute ja kohustuste ja trahvidega. Ma tõesti ei poolda mingeid asutusesiseid "suvepäevi" või "suusapäevi". Need on minu jaoks erinevad asjad.
Arvatavasti räägime me erinevatest asjadest. Mul puuduvad sellised mälestused nagu sul. Mul puudusid sellised armastused ja sellised tuttavad, kes oleks sellistel üritustel käinud. Seega pole mulle keegi haiget teinud, et näiteks armastatu seal vallatles teistega ja keegi kellegi kaissu jäi ... no ja mina nüüd tahaks kedagi õnnetuks mõelda ja lausa siiralt uskuda, et ongi.
Me räägime erinevatest asjadest.
n
No jah/ 6. september 2016, 11:55
Mul tuligi sellepärast tahtmine neist asjadest rääkida, et siin jälle n.ö "vaba seksi" hoolega promotakse (nagu meie vahvates kommentaariumites ja klikimeedias üldse), aga selle sagedastest tagajärgedest ei räägita. Emana ja õpetajana ja paraku nooruses jah uudishimust igasuguseid jubedusi näinud ja kogenud inimesena mõtlen ma rohkem noorte peale, kes ka siin neid kommentaare loevad (uskuge mind, enamus komme stiilis "sellised peod ongi lahe!" ja "anaal on ainus äge asi üldse ja kes ei proovi, on idjood!" ja "sain seal kümne mehega!" on kirjutatud 12-15 aastaste poisikeste poolt, kes alles asja suhtes põnevil, aga kelle kogu teadmistepagas tuleb vaid pornokate vahtimisest. Nii minnaksegi hurraaga tüdruku urruaugu kallale ja pärast öögitakse ja sõimatakse tüdrukut, kui sealt miskit seedetegevuse tagajärgi välja tuleb (sest tavaelus puudub tüdrukul võimalus enne vahekorda klistiiri teha, nagu porno puhul elementaarne). Ka ei näidata pornokas ju ette, et enne anaali tuleb kasutada ohtralt õli ja nii trukitakse tüdrukule paari valusa vahekorra jooksul hemorroidid eluks ajaks ja kogu lõbu... Tüdruk muidugi tahab ajakirjanduse survel ka "vabameelne" olla ja kannatab kõik välja, valu teeseldud mõnuoiete varju peites. Muidugi me räägime ilmselt erinevatest asjadest, aga selliste pidude puhul võib juhtuda, et oma fantaasias loodad sa minna tipptasemel kontserdile, aga sattud tegelikult barbarite küüsi, kes sulle kontrabasside ja timpanitega pähe peksavad ja poogna sinnasamusesse suruvad, eks. Sest seal ei kohta sa inimesi, kes sinust inimesena hoolivad, vaid neid, kes on mõnu nimel kõigeks valmis. Samuti ma kipun siiski kahtlustama, et sellistel pidudel on tungivalt soovituslik "olla väga vabameelne ja mitte kellestki ega millestki keelduda". Siis on ju oht, et need mehed, kes sulle liginevad, ei meeldi sulle absoluutselt, aga nemad on ju ka klubiraha maksnud ja keelduda neist ei ole viisakas. Ma näen siin pildil küll vähemalt ühte meest, kes on ligi 70 (keskel kaabuga) ja teine hallpea on tal kohe kõrval... Pluss keskelolev matšo on minu ettekujutuses tüüpiline julmur, kes naist lihtsalt alandab ja haiget teeb. Võimalik, et ma eksin, oma kogemuste tõttu, loomulikult... Aga kui noored hakkavad selliste artiklite tuules grupikaid orgunnima, siis puutuvad nad paratamatult esimeseks kokku pervertidega ja nemad ei oska perverdil ja "gurmaanil" vahet teha, sest usu mind, ka pervert peab ennast gurmaaniks.
Mis puutub eelmises kommentaaris mainitud vananenud ja kurbadesse "elueitedesse", siis asi pole minu siiras usus, et nad õnnetud on. Oleme ju sama eriala inimesed ja ma näen neid endiselt pidudel... Kui nad varem amelesid alati peo lõpuks kellegi kaelas, siis nüüd nad nutavad iga peo lõpus, ikka mõne mehe külge klammerdudes... Ja mehed siis kannatavad kerge muigega välja. Nad on mulle ise oma rasket saatust korduvalt kurtmas käinud. Ühte eelneva põlvkonna elueite käisin ma ise põetamas, tal olid ainsaks seltsiliseks koer ja emakavähk, mille kohta ta tavatses öelda "Kasvab aga jälle, nagu lapsuke...". Ma ei kujuta nende inimeste õnnetust mingite oma läbielatud valude pärast ette. Ma jälgin ilma ja inimesi ja näen... Ma ei usu, et nad teesklevad õnnetust ja tegelikult sisimas hõiskavad, et sai mõnusat elu elatud ja tore, et ennast kunagi ei piiranud, eks. Muidugi, mis see minu asi on, aga... Ilmselt professionaalne kretinism, tahan noori hoiatada, et mõnu mõnuks, aga su tegudel ja valikutel on tagajärjed, ka seksi puhul. See ei tähenda, et ma ütleks noortele, et ärge seksige kunagi, sest tagajärjed võivad olla füüsiliselt ja vaimselt äärmiselt traumeerivad... Kui sa leiad enda kõrvale inimese, kes tõesti hoolib, siis loomulikult, seks ongi suurepärane ja ilus asi.
h
hea teada/ 3. september 2016, 12:05
Siretist tuleb nüüd kaugele eemale hoida, jumal teab, mis haiguse ta sealt endale hankis.
v
3. september 2016, 12:21
vastupidi,see näitab just,et siret on väga vabameelne ja seksikas.mina tahaks temaga kyll vallatusi teha.
E
???/ 3. september 2016, 13:52
Et kui ei teaks "astuks ligi" või???
Ja sina oled korralik, aga need teised mitte??? Ma ei saa aru kulla 12,05, mille poolest sina korralikum oled, kui oled valmis kõigile "ligi astuma"? Sa oled suurem suguhaiguse oht kui kogu see klubi kokku, kuna nemad alluvad reeglitele, aga sina selline alatu salatseja, pole näinud pole olnud ja suguhaiguse saad oma truult kaasalt ja nii sa talle serveeridki:( Ei ole meeldivad sellise võlstvooruslased ja moralistid.
j
Joonas/ 3. september 2016, 12:01
a
Arengumaa eesti/ 3. september 2016, 11:38
Vaadake kui läänes on kapaga orgia klubisid. BAR -PORN ja laske sexsi maitsta.
k
Kurb/ 3. september 2016, 11:20
Ent nad on nagu mõistmatud loomad, kes on oma loomu poolest sündinud püütavaiks ja hukutavaiks..., nende silmad õhkuvad abielurikkumistest ja nende iha ei lakka, nemad ahvatlevad kinnitamatuid hingi, neil on ahnusega vilunud süda, nad on needuse lapsed...nad on ilma veeta lätted, marutuulest aetavad udupilved, kellele on määratud pilkane pimedus, sest rääkides ülerinna tühje sõnu, ahvatlevad nad lodevate lihahimudega olles kaduvuse orjad... jne. Nii ütleb Jumala Sõna. Nad on tõesti ära eksinud inimesed ja kurjade vaimude orjad, kes kogu rüvedusega kahjustavad oma hinge.
k
kulla kallis kurb/ 3. september 2016, 12:18
paldiski mnt 52 võid sina lohutust leida.
k
kas neil on hinge/ 3. september 2016, 19:11
a
Aleks/ 3. september 2016, 10:49
Nad otsivad sind ohvrina sest sa oled Jumala kaotanud. Jumal saab siis tegutseda kui hoiad oma meeli temale. Ei tee sinule ükski rüve sinule halba ega kasuta sind rüvele teele viia. Hoia oma meeli ja palu kui sinu lähimat või sind kasutatakse rüve eesmärgina. Sest rajakad ei hoiata ennast tulekut! Nende suud haisevad roiskunud ja nende keha on eemale tõukav. Hoia ennast ja hoia oma hinge seda anna oma jumalale kes valitseb ja toidab siis kui kõik rüved ja rajakad langevad. Nemad vaaruvad ja langevad mina aga tõusen ja seisan püsti. Sest Jeesus Kristus meie Issand tuleb oma valguse ja mitme tuhande ingli väega hoidmaks rahu ja tirib sind välja selle jälkusest ja porist.

v
värdi/ 3. september 2016, 10:34
m
..../ 3. september 2016, 10:32
mis võiks olla selle artikli mõte?
imestan, et mingi suvalise kompleksides eide hädakisa ületab uudiskünnise. samas riigi tasandil tehtavate sigaduste kohta öeldakse, et see pole uudist väärt.
kuidas annaks teha nii, et ma sellise kompleksides tädi juba tutvudes ära tunneks ja oskaks õigel ajal põgeneda?
g
g/ 3. september 2016, 10:11
MInu teada oli vabatahtlik tasuline kogunemine. Kahju et sinna toimetuse poolt kirjaneitsi sunniti minema, nüüd eluks ajaks sex rikutud.
m
Missa hädaga teed?/ 3. september 2016, 12:29
eesti ajakirjanike seas vist normaalseid sugumyrske pole, kes oleks kohale läind, kõigile kohaolijatele kellad taha pand ja siis hinge tõmbamata sellest kohe ka kirjutand või lausa otsereportaazhi teinud.
l
Loomulikult/ 3. september 2016, 15:23
pole. Mis sugumürske sa ajakirjanike ja igasugu istuvat tööd tegevate meeste seast otsid, teine kimp mehi on igasugu ehitutöölised kes samasugused impod aga need ei oska pealekauba kirjutada samuti.
q
Q tagant/ 3. september 2016, 10:08
Minu teada oli vabatahtlik tasuline üritus. Kedagi ei sunnitud peale vaese kirjaneitsi, kellel nüüd eluks ajaks sex vastik. Peaks toimetuselt äkki kompensatsiooni?
n
nojah/ 5. september 2016, 11:20
kui Q-tagant liiderdamist ja kiima ilusaks seksiks peab...Mis on ilusa ja rõveda vahe?
j
Juss/ 3. september 2016, 09:38
Kas enne asja kallale asumist näitasid ka osalejad suguhaiguste arstilt saadud tõendit haiguste puudumise kohta või peab maksumaksja nende n****nugiste peo tagajärjed kinni maksma ning mõni vähihaige oma ravimitest ilma jääma, sest Haigekassal pole raha?
b
Brita to : juss/ 3. september 2016, 10:23
nõus. süüdimatud ei peaks saama vabalt levida.
o
oh juss/ 3. september 2016, 12:16
enamus vähihaigeid pole terveks ravitud. Midagi parata pole, vähk on karm elukas, kiirelt kustutab, ravi annab mõned päevad lisaks kümnete tonnide eest. Seega on haigekassal valida, kas ravida tuhandeid, või panna raha huugama ühe haige kahe päeva peale.
Nendel klubilistel vist omad reeglid seal, terved nemad olema peavad. Kui nemad kindlustatud on, siis ravitakse nagu kõiki teisi kindlustatud suguhaigeid, kui mitte maksavad ise 100% oma ravi kinni.
Ma ei näe ses mõttes väga vahet, kas keegi Juss teeb naisele sarved ning et asi veel piisavalt alandav pole kingib veel suguhaiguse süüta naisele VÕI läheb abielupaar koos kluppi, koos rõõmustavad, koos vastutavad. Minumeelest need teised isegi ausamad on. Aga haigekassal vahet pole aus või mitte ravikindlustus peab olema.
k
keda/ 3. september 2016, 14:30
peaks keppima n..näljas naksitrallide kinnine pidu, et selline ruig lahti. Häirivam on riigi poolt toetatud, rahastatud,tolereeritud igaaastane pedetrall Tallinna tänavatel, vot see on tülgastav, mitte see mida üks seltskond kinniste uste taga kinnisel peol teeb või teha kavatseb.
s
Sass/ 3. september 2016, 22:51
Mis see pedede trall siis tülgastavam on kui n****nugiste trall? Ühed nugised kõik. Tolereerid ühtesid vaimselt haigeid, siis võiksid ka teistlaadi haigeid tolereerida.
Ja oh jussile, kui ükskord ise haigeks jääd ja oma viimaste päevade juures oled, küll siis mõistad, miks 30-40-aastane vähihaige veel paar päeva oma pere ja väikeste lastega koos viibida sooviks, aga pole raha, sest see kulub n***nugiste hepatiidi, HIV jms ravile ära.
v
vaata sass/ 3. september 2016, 23:29
olen sellele haigusele kaotanud üsna mitu väga lähedast ja väga tähtsat inimest enda jaoks. Seepärast tean kahest viimasest päevast väga palju ja nii oma 3x. Ma ei räägi, et need päevad tähtsad või vajalikud poleks, aga kui jutt on mitmekümnetesse tuhandetesse ulatuvasse arvesse saksamaal näiteks, siis peab riik ju valima, kas ta ravib näiteks TERVEKS 1000 kopsupõletikuhaiget või ravib paar lootusetut vähihaiget, kes kohe kindlasti surevad (vastupiduised näited puuduvad), siis mõistagi tuleb raha säästa elule, tuleb sünnitust toetada, tuleb mõnd enneaegset turgutada. tuleb ravida lapsi, kes ju polegi veel haigekassat maksnud ja ehk pole nende vanemadki veel jõudnud. Sa vist ei hooma, et kui enamus inimesi maksab miinimumi või mitte sedagi ja neil on veel lapsed ka, siis pole võimalik igale kindlustatule osta saksamaal kaks päeva 20000 eest. Vähihaigeid on meil palju, kohati tundub, et juba üle ühe, aga enamus inimestest polegi ju 20000 ravikindlustust maksnud ega maks iial. Seega, pole midagi teha, siin kas pere aitab või palub annetajaid, aga kogu haigekassa raha sinna ära paigutada pole võimalik, siis peaks juba haiglad maha müüma ja arstid bordelli teenima saatma.
Suguhaigusi ei pea sa sealt klubist otsima, neid võib saada iga teine oma mehele truudust hoidev abielunaine. Suguhaiguseks piisab sellest, kui sul on elu peale üks ainus mees.
t
To vaata sass/ 4. september 2016, 10:01
Sa ei pea sellistel üritustel käimiste õigustuseks novelle kirjutama hakkama. Käi palju süda lustib ja jalgevahe vastu peab.
l
loomulikult pean kulla 10,01/ 4. september 2016, 14:16
kuna sellistel üritustel ei käi, aga novelle kirjutada meeldib;)
h
Heh/ 3. september 2016, 09:34
Mulle ka meeldivad inimesed, kes lähevad ja torgivad teiste elus ja siis näitavad näpuga... teevad veel artikli, kuidas neile see ei meeldi.... Iga inimene tehku, mis tahab... Peaasi, et ei häiri, tüüta teisi... Johhaidi
k
kell 04.00 öösel / 3. september 2016, 09:31
siret lõpetas seal ja pani kähku oma elamused kirja
s
.../ 3. september 2016, 09:40
sai kähku oma sahmaka ära ja püksid jalga tagasi.
p
Pfuhh/ 3. september 2016, 09:22

r
Raivo/ 3. september 2016, 09:21
m
marati vanad vuplid/ 3. september 2016, 09:54
selle kohta on ütlus- siga leiab ikka pori;), ainukene juhtöör algajale.
l
liikmemaks/ 3. september 2016, 10:25
1000 aastas´pluss peopilet sota
s
3. september 2016, 19:56
e
Erinevus rikastab/ 3. september 2016, 09:16
Ja mida sa siis, Siretike, sinna teiste pidu rikkuma üldse läksid?
i
ikka/ 3. september 2016, 14:37
sellepärast, et eks tutuke ka nats sooviks sügamist.
s
3. september 2016, 21:59
sain seal ikka üle kümne mehega ja rahuldus kõrgema astme oma
2
21,59/ 3. september 2016, 22:39

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee