Neiu kihutas mootorrattal 196 km/h.Foto: Kuvatõmmis
Õhtuleht.ee 31. august 2016 04:00
Politsei tabas Tartumaal ligi 200 km/h sõitnud juhtimisõiguseta mootorratturi, kellele määrati raske liiklusrikkumise eest kümnepäevane arest, teatas Lõuna prefektuur.

Esmaspäeval, 29. augustil kella 15.40 paiku fikseeris moto­politseinik Tartumaal Nõo ­vallas sõitnud mootorrattal Suzuki kiiruseks 196 km/h . Seega ületati lubatud suurimat sõidukiirust vähemasti 100 km/h.

Motopolitseinik pidas ulatusliku kiirusületamisega end ja teisi liiklejaid ohustanud mootorratturi kinni.

Selgus, et mootorrattal sõitnud 23aastasel Kristiinal on küll A1-kategooria juhtimisõigus, kuid mootorratas oli pea kümmekond korda võimsam kui talle lubatu.

Sõitja kõrvaldati juhtimiselt ja viidi otsejoones arestimajja, kus ta jäi ootama kohtupidamist toimepandud liiklusrikkumise pärast.

Esmaspäeval toimunud kohtuistungil selgus, et Kristiinal on varasemast mitu liiklusrikkumist, kui ta sõiduautoga kiirust ületas.

Nooruk selgitas kohtus, et kuna tema mootorratas on lahjavõitu, tahtis ta katsetada sõbra võimsat tsiklit.

Neiu tunnistas juhtunus oma süüd ja näitas kohtusaalis üles ka kahetsust. Kohus määras talle karistuseks kümnepäevase aresti. Karistusotsusest kuuldes puhkes neiu nutma.

Kommentaarid  (5)

Ruts 1. september 2016 08:35
varasemad rikkumised+praegune hullus=10 päeva aresti!!! no tule taevas appi, kas asi kuidagi paigast ära ei ole? korduvrikkumise eest oleks pidanud karistus olema palju suurem.
METSAVEND 31. august 2016 21:56
Antud asjaga haakub probleem mis on Eestis täiesti olemas ,nimelt on küll näiliselt olemas meil tagatud köigile öigusabi aga tegelikult pole see mitte nönda .Köige parem näide on need kes viiakse kiirkorras kohtusse ja ei anta mötlemisaegagi vaid kohe käigupealt süüdi möistetakse .Kogu selle jutuga ma ei soovi kedagi alusetult öigustada aga kuidas on vöimalik ,et demokraatlikus riigis on vördsematest vördsemad olemas .Neid nönda nimetatud valveadvokaate ei huvitagi muu kui ainult saaks kohtunikuga kaubale ,sest kohtunikust söltub honorari suurus mis kohe laekub arvele .Juhul kui riigipoolne valveadvokaat hakkab vaidlema kohtunikuga on variant ,et honorar kärbitakse miinimumi ja rohkem enam selle kaitsja teenuseid ei vajata aga samas on enamus sellised kaitsjad sellised ,kes on küll juura löpetanud kuid pole eriti nöutud tasuliste kaitsjatena .Tulemuseks on ,et see riigiöigusabi korras kaitsja oskab heal juhul veenda süüdlast köigega nöus olema ,et muidu antakse veel rohkem karistuseks aga ise röömustab ,et sai järjekordsele kliendile koti pähe tömmata ja raha tuleb mitte midagi tegemata .Pärast kui karistus käes kirutakse ,et loll sai oldud ja sai nöustutud aga teha pole midagi ,sest kiirmenetluse ehk lihtmenetluse korras möistetud karistust ei saa vaidlustada järgmises kohtuastmes .Tavaliselt on selliste kaitsjate tasud 200 kuni 300 euri ja tegelikult mingit öigusabi pole saanutki aga raha tuleb maksta ,sest muidu on kiirelt järgmine saakal ,nimelt kohtutäitur kallal .Samuti jäetakse teavitamata ,et väljamöistetud rahasid saab maksta osade kaupa .sest täitur tahab samuti elada .Paistab ,et tsikli neiule tehti samuti lihtsalt ära ,sest nönda oli lihtsam ,sai kohe kaelast ära ja lisaks veel läbi meedia rahvale järjekordselt töestatud ,et tuleb vagur olla ja mitte seadusi eirata .Probleem mis puutub lihtsalt ilma lubadeta sötjaid on sama imelik ,sest jäädes vahele ilma lubadeta pole vöimalik enne aasta möödumist juhiluba taotleda ehk oledki nagu nöiaringis ,tahaks olla juhtimistöigust omav juht aga ei saa .Samuti on isegi B kategooria juhiloa taotlemine nönda kalliks aetud ,et nendel kes saavad miinimumi lähedast palka jääbki juhiloa taotlemine unistuseks ,sest eksternina enam ei lasta juhiluba saada kuna autokoolid tahavad samuti hästi teenida .Pigem on kogu süsteem seoses seadustega nönda üles ehitatud ,et laekuks vöimalikult palju trahviraha riigieelarvesse .
on 31. august 2016 22:55
kogu jutt täielikult õige ja lisaks ainult, et juhiluba oli neiul tsiklile ainult mitte nii suure võimsusega, neiul läks gaas liialt peale, enne kui taipas...vanasti sai ka kiirust proovitud ja ilma kiivrita 140 olid ikka juuksed taha sirgelt,kuigi normaalselt olid lokid, no pikad olid moes...oligi kihvt pilt kui sõber kimas mööda.Polnud tol ajal veel neid kiirusmõõtmisi aga midagi ja tsikli kiirus pidi 70.st allapoole olema,nagu veoautolgi,ainult sõiduautod võisid kiiremini sõita. Nüüdsel ajal on tsikkel nagu vormeli häälega-viiuuuu...ja kas nägid ikka numbrit...
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS