TASUTA LÕUNAID EI OLE: Inga Raitar maksis oma bensiinarve ka ise, ehkki selle eest oli juba tasunud eelmine, tanklast võileibu ostnud klient.Foto: Meelis Tomson
Liis Vaksmann 24. august 2016 04:00
Suur oli kirjaniku Inga Raitari üllatus, kui ta auto täistangitud paagi eest maksma asudes teada sai, et selle eest oli juba tasunud eelmine klient.

Raitar räägib, et segadus tekkis esmaspäeva pärastlõunal Tartu ringteel Olerexi bensiinijaamas. "Minu ees seisis järjekord, ja kuigi ma täpselt ei uurinud ees seisjaid, panin siiski tähele, et kaks meest kandsid mingeid tööriideid või tunkesid nagu ehitajad tavaliselt ikka."

Kui järjekord Ingani jõudis, oli naise üllatus suur. "Müüjanna ütles mulle imestunult: "Aga te pole ju veel tankimist alustanud!" Mina vastasin seepeale, et olen juba mõni aeg tagasi lõpetanud."

Selgus, et klienditeenindaja oli Inga arve lisanud enne teda toidu eest tasunud ehitusmehele. "Jooksin küll kiiruga õue, aga ta oli juba läinud," räägib Raitar.

Kuidas selline eksitus juhtuda sai, tankla kommenteerida ei oska. Küll aga räägib Inga, et klienditeenindaja ütles küll, et küsis meestelt kas nad ka tankisid.

"Talle oli tundunud, et nad noogutasid. Nii näitsik neile mu arve juurde panigi, kuigi arvan, et mehed said vist aru, et mõeldi võileibu," räägib ta.

Raitar maksis oma ca 30eurose arve uuesti, et tankla saaks raha eelmisele kliendile tagastada.

"Keegi ei tahaks ju, et see temaga juhtuks – lähen võileiba ostma ja maksan 30 eurot peale," räägib Raitar, et kõik mida teistele või maailmale teed, teed endale.

AS Olerex turundusjuht Janne Laik ütles Õhtulehele, et olukord sai lahendatud 15 minuti jooksul.

"Ekslikult teise kliendi kütuse arve tasunud kliendiga võeti ühendust ja tehti kohe tagasiarveldus. Õnneks oli tegemist püsikliendiga, kelle kontaktid ja andmed olid olemas, mistõttu suutsimegi olukorra lahendada operatiivselt ja minimaalse aja jooksul."