Eesti uudised

PILTUUDIS | Lapseootel Ieva ja Luisa särasid roosiaias üksteise võidu

Õhtuleht.ee, 20. august 2016, 22:45

171 KOMMENTAARI

n
naine/ 22. august 2016, 19:14
ma ka säraks kui pere maksumaksja raha eest suure sissetuleku saaks.
ä
ära kujuta ette!/ 23. august 2016, 11:12
Kui sul oleks eeldusi säramiseks, küll sa juba säraks. Sellist vinguviiulit ei pane isegi stardipakett särama, maksumaksja rahast rääkimata.
a
Ajakirjanik kooli./ 22. august 2016, 15:42
Kui inimesi on kaks siis öeldakse teineteise ja kui inimesi on palju siis öeldakse üksteise.ÕL tase.Veel lemmikväljendeid.Kõik sõnavad midagi ja palju on õõvastavaid lugusid.
v
vii ennast kurssi/ 22. august 2016, 21:02
Teineteise ja üksteise kasutus on juba aastaid tagasi vabaks lastud. Ükskõik kui palju meid omal ajal teisiti õppinuid see ei häiri, õige on hetkel mõlemat moodi ning ajakirjanik pole millegi vastu eksinud. Aga punkti ja järgmise lause algustähe vahel käib siiani tühik.
n
no / 22. august 2016, 14:51
tore, et need kommenteerijad on kõik hea maitsega kaunid ja saledad, ikka mõnus vist öelda midagi halvustavat----kas tuju kohe parem te sapiloopijad.
a
Aga miks ei ole näha Helmet jt ekrelasi?/ 22. august 2016, 13:47
v
võrreldamatuid asju ei võrrelda/ 22. august 2016, 13:20
Ievat me tegelikult ei tunne ja ei saagi tundma,sest tema kaob meie elust.Praegused muljed esmased ja välimuse ning praeguse käitumise alusel. Igati meeldiva tagasihoidliku käitumisega,maitseka riietusega,meeldiva naeratuse ja lahke olekuga proua.
Peaministri elukaaslane pole kombekast riietumisest ja käitumisest ilmselt kuulnudki . Masajad jalad,lihavate reitega pole küll näitamist väärt.Lapsel seljas vanainimeselikult allapoole põlvi kleit,kuid rasedal emal kleit "nabani" . Lkas lapsi peab igale poole kaasa vedama? Tegemist juba kooliskäiva lapsega,kes peaks olema võimeline kodus hakkama saama. Inetu on vaadata pilti,kus lapsel pokaal sõrmede vahel. Olgu seal siis limonaad või vesi. Kohe maast madalast on vaja poele ilmuda ja klaas pihku haarata. Peaminister peaks ka tervisele rõhku pöörama On teine ümaraks muutumas,põsed lausa selja tagant näha.
Nagu taaskord näha,pole ladvik võimeline millestki midagi õppima .Kas praegused staarkülalised on midagi teinud Eesti taasiseseisvuse saavutamiseks,Eesti elu edasiviimiseks? Ainus teene on puukidena end rahava külge imeda. Alanadv on olla lüpsilehma rollis ja isegi kodumaa sünnipäeval unustatud . Rahvale ei mingit lauluväljakupidu,mis alati on eestimaalstele oluline ja hingeminev. Sellisest riigist pole eestimaalane küll unistanud.
o
oiijaaa/ 22. august 2016, 13:19
Kaua meie kallis peaminister võlgu veel nikub, miks ei abielluta, kas sellepärast, et rõivas on juut ja sellepärast ei saada abielluda? ja luisa kleidi kohta ütleks nii, et kas veel kitsamat kleiti ei saanud selga panna ja kui tahad lõhikest kanda, siis kanna ka sukkasid, aga nii palava ilmaga oleks sukkade kandmine liiast olnud, siis oleks ikka pidanud pikema kleidi panema ja mis ei oleks ka nii kitsas.
h
Horros/ 22. august 2016, 12:05
Eks see vähe piinlik on, et üks soovib pidevalt omi masajalgu eksponeerida.
Inimesel väike hälve vist.
.
Juhtum pole esmakordne.
p
poolik tõde/ 22. august 2016, 10:34
Ieva oli tõesti kena ja lihtne ja säras, aga mis värk selle Luisaga ometi on? Kui endal maitset pole, võib ju kedagi appi palgata, raha taha ei tohiks asi jääda, nõustamine pole nii kallis.

h
Hell/ 22. august 2016, 10:34
Säras presidendiproua. Värk oli täiega puusse pannud. Aga veel õudsem oli tõesti üks noor naine oma papi kõrval selle kirsipunase pingul ümber kleidiga. Midagi nii ebaesteetilist pole ma eluski näinud. Ise veel kirjanik.
v
22. august 2016, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Luise/ 22. august 2016, 10:07
Padari pruut pole küll vastav, selline külm ja ilma meigita täiesti tavaline vuffel
k
krt küll/ 22. august 2016, 14:53
kas teile peale enda keegi meeldib ka.
h
helga/ 23. august 2016, 09:59
Inimesed ongi tavalised. Ega sellepärast, et ta Tanel Padari elukaaslane on ei pea eriline olema. Pole midagi erilist. Tavaline naine.
k
22. august 2016, 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kes teab ?/ 22. august 2016, 09:28
Kallid Eestlased ja Eestimaalased ! Miks te olete nönda vihased ja turris ? Nyyd on väga hea aeg elamiseks ,köik vömalused on olemas ,piirid on reisimiseks lahti . Te peaksite minema viharavile . Ei tohi olla kade ja tagarääkija .
v
22. august 2016, 08:59
Viga juba pealkirjas - mitte ÜKSTEISE(mis eeldab rohkem kui kahte inimest) ,vaid TEINETEISE(kaks inimest) võidu.Nii elementaarset asja võiks kirjutav ajakirjanik ikka teada.Ega muud pole selle palagani kohta öeldagi.
v
vale/ 22. august 2016, 21:10
Vii ennast kurssi, enne kui hakkad kritiseerima. Üksteise ja teineteise kasutus on juba ammu vabaks antud, hetkel on õige mõlematpidi. Kuid minu teada pole veel võetud vastu otsust, et punkti ja järgmise lause algustähe vahele tühikut ei pea jätma.
t
Tiiger/ 22. august 2016, 08:02
Eks see ole imelik näha lapse käes vahuveini pokaali. On teada, et vesi sees, kuid ikkagi ei sobi. Ja Luisa peaks põlveni kleite/seelikuid kandma. Paksud reied ei kaunista kedagi, isegi rasedat.
m
Moderast/ 22. august 2016, 07:03
Huvitav, et avaldatakse halvustavaid isikute välimust või moevärki puudutavaid kommetaare, läbi ei lähe aga sisukam valitsuse poliitika- ja majanduskriitika.
k
keegi/ 22. august 2016, 01:20
Ieva kohta ei ühtegi halba sõna, armas lapseootel naine. Luisa Värgi osas ei suuda harjuda, et inimene nii tüseda figuuri juures seda eksponeerib. Rase või mitte rase, jala kujus pole rasedus süüdi. Beebikõhus pole samuti asi. Nii inetute pakkjalgadega kanda nii lühikest kleiti ja seda veel avaliku elu tegelasena - kas tõesti pole naisel elementaarset nõuandjat? Arusaamatu, kuidas ta ise peeglisse vaadates ei taju, et need jalad ei sobi näidata. Ma käiks maani kleidiga või pükstega, päriselt.
e
eestimaalane/ 22. august 2016, 03:43
Luisa Värk oli kunagi koos Birgit Õigemeelega mingi laulusaate finaalis. Mõlemad kenakesed. Ei tea, kummale pöialt hoida. Juhtus aga nii, et võitsid mõlemad. Ühest sai eesti rahva jõululauljatar, teisest peaministri abikaasa.
n
no küll ikka arvab/ 22. august 2016, 09:45
Luisa pole ju abikaasa,vaid pelgalt lapsega pruut ikka veel.
t
to eestimaalane/ 22. august 2016, 09:52
birgit on iga kell etem! peaministri erlukaaslane pole küll mingi eluunistus.
v
vombat/ 22. august 2016, 00:17
Ieva särab tõesti.
Luisal särab ainult üks prilliklaas päiksepaistel.

j
Jüri Kukk/ 21. august 2016, 23:58
Tore, kui inimesed näevad sära sealgi, kus seda pole. Ilvese ja rõivase puhul kasutatakse ülivõrdeid ainult sellepärast, et nad on võimurid. Mina ei näe sära, vaid ülbet enesega rahulolu. Pleibeid, kes on mingil põhjusel patriitsiks tõusnud ja arvavad, et maailm on nende päralt!
a
aga/ 21. august 2016, 20:13
Mis inimesed te olete, närite nooreinimese kallal, Luisa on kena ja ilus jätke noor inimene rahule
a
aga vot ei ole ilus/ 21. august 2016, 22:47
kuna ei riietu sobivalt ja lapsekese jalanõud jätavad sellisel pidupäeval soovida . . . :((
l
Läks täppi./ 21. august 2016, 19:29
Ieval tõesti sobiv kleit.Ja vaadake ,kui ilusasti President Toomas-Hendrik sellest ajast välja näeb,kui Ieva kõrvale sai.Ikka tõsi,et naine teeb mehest mehe.Evelini kõrval oli nagu topis,sest see hoolis vaid enda väljanägemisest ja oma hilpudest.Tõesti tore naine meie presidendil.
Ja vaadake Tanel Padarit.Enne nägi välja nagu mingi kaltskaabakas,nüüd on naine mehe riidesse pannud ja kohe teine mees.Tublid naised!Mida ei saa aga mehe riietuse järgi kahjuks öelda Ivo Linna praeguse naise kohta.Oli see Reet mis ta oli,aga Ivo oli alati sikilt riides.
s
samas/ 21. august 2016, 20:55
on ta Ieva kõrval nagu võõrkeha. Jätab mulje nagu oleks koguaeg riius või ei tunne üldse. Nagu sobitatud abielu. Seisusest tingitud sordiparandus. Samas vaatab naine üsnagi uudishimuliku pilguga teisi mehi ja needki pole ükskõiksed. Ma ei arva, et isailvesel miskit meelakkumist ette on näha. Hea, et aeg juba varsti lõpeb. Ehk pääseb sedapuhku avalikust alandusest. Ilmselgelt jääb sellisele naisele vanast papist väheseks, kui ta jaksaks mitu noort pidada.
Aga muidu ajab see tublite naiste jutt tiba oksele, tavaliselt on kõik mures, et mees poleks tuhvlialune ja, et mees jumala pärast naise soovitusi ei kuulaks. Kui aga mees näeb närb välja, siis jälle häda, naine pole meest kuulelikuks teinud. Eks need ülesdrillitud mehed väsivad ka varsti ära, nagu ivo väsis ja ka isailves väsis kuigi oli kehalt vormis Evelini kõrval. Nüüd on lihtsalt läbipõlenud kõhukas päss. Eks näis, kaua Tanel elutule drillile vastu peab. Näitsik tal sama eluta maskiga nagu Kim Kardashian, kes miimilisi kortse pelgab.
n
nõus!/ 22. august 2016, 09:16
Tundub nagu president oma kaasaga mängikski paari. Ei imesteks, kui tegelikkuses oleks nende elud hoopis midagi muud.
a
ain/ 21. august 2016, 19:11
kas ei öpita juba,,,millal üksteise,millal teineteise?
t
tee juba ükskord endale selgeks/ 22. august 2016, 21:21
See reegel on aastate eest juba vabaks lastud. Enne kui midagi öelda, tasuks reegleid kontrollida. Tühikud sõnade vahel on aga siiani reegel.
n
nomaeitea/ 21. august 2016, 19:03
varsti 60, aga jalg ilusam, sellist ei näitaks, ostaks pikema kleidi
m
Maanaine/ 21. august 2016, 14:35
Kui nemad ei häbene oma l..lluses midagi miks peaks rahvas häbenema seda rääkida.Antke tulla
r
Radist/ 21. august 2016, 16:49
Kas mäletate siin alles nädalapäevad tagasi edastatud paparatso-fotot ühest kohtingule kiirustavast keppjalast, pealkirja all "rinnanibud"? Tegu oli kardaši õega. Polnud temas näha miskit modelli - öösärk seljas, ketsid jalas. Tahan öelda, et nii tema, Luisa kui (eestipäraselt) Eeva on kõik ilusad naised. Oska ainult pildistada!
t
to maanaine/ 22. august 2016, 09:54
"Antke"+++ Ma saaks aru, kui t ja d oleksid kõrvuti.. Sügav algharidus!
m
MUTIONU PIDU. See oli ennemuistsel aal, pilla palla pilerkaar/ 21. august 2016, 14:21
Kui liiga palju särada muututakse kiiremini valgeks kääbuseks ( https://et.wikipedia.org/wiki/Valge_kääbus
Kui evolutsiooni lõppfaasi jõudnud punane hiidtäht heidab ära oma vesinikurikkad välimised kihid ning tekib planetaarudu, jääb tähest järele väga kuum ja tihe tuum, mida nimetataksegi valgeks kääbuseks. Edaspidi kiirgab valge kääbus vaid oma sisemise soojuse arvelt.)
k
käsi taskus/ 21. august 2016, 14:05
i
inspektor Columbo/ 21. august 2016, 14:23
seda nimetatakse taskupildjariks

k
käsi taskus,/ 21. august 2016, 14:03
v
21. august 2016, 13:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
21. august 2016, 14:33
Sa ei peagi iga asja peale midagi kostma, ammugi mitte kusagile pistma, veteranike. Püüa nüüd kuidagi toime tulla.
k
Kes..../ 21. august 2016, 13:50
....küll õpetaks Luisale stiilitunnetust? Alati on iga asi ise värvi, ehted erinevast materjalist, praegusel eluperioodil riided liibuvad...Kas saab olla veel stiilitum, olles peaministri elukaaslane? Alati jälgitakse ja pildistatakse, kui kusagil liigub. Luisa, jälgi, kuidas riietuvad maailma "siniverelised", siis pole eksimist karta!
m
miks ma ei imesta..../ 21. august 2016, 14:26
Oleks võinud täitsa alasti tulla,kui oma rasedust tahtis näidata---igatahes sellises riietes ei käida enam baarides ka enam.
e
Eks ikka ise/ 21. august 2016, 15:04
Ta pole sündinud sinivereline, vaid lihtne Eesti naine. Tema valik polnud isegi peaminister, tema valik oli Taavi, aga Taavi pole hetkel kedagi valinud, talub vaid laste ema laste kõrval.
Seega printsess Dianat ta teha ei suudaks, ega peagi.
Muidu kena noor naine ja on stiililt arenenud juba isegi rahuldavalt, see kootud kleit, mis soosaare saatjale hästi passiks...vot see oli tase.
Erinevad materjalid tal kulla värvi, seega ei hullu, kärab küll. Kena naine, lihtne ambitsioonikas eestlane, seega täitsa kena.
e
eestimaalane/ 21. august 2016, 18:48
ega Luisa elukaaslane samuti teab mis stiilitunnetusega hiilga. Käib ringi kitsaksjäänud koolilõpuülikonnaga... Täielik kloun, võrreldes David Cameroni, Julian Assange või kasvõi meie alati galantse Martin Helmega.
a
ah, andke neile andeks/ 21. august 2016, 18:56
ikkagi riigi esivaesed tulud avalikule näljakustutamisele,saavad tasuta juua,süüa ja lulli lüüa.
m
22. august 2016, 01:45
Ma ei imesta, et M H osadele meestele meeldida võib, nägu nii rõõsk ja sile teisel.
i
ilmselt taheti näidata / 21. august 2016, 18:50
et pere ini - must - valges,kuigi pisut vales järjestuses,kuid muidu poleks Luisa nii rõvedalt alt läinud oma seekordse riidevalikuga. Miks küll ta on ilma stiilitunnetuseta sündinud,kahju teisest - pidevalt paneb puusse oma hilpude lehvitamisega.
n
Noh/ 21. august 2016, 13:40
Toompea joodikud, kõigil pokaalid käes, eeskuju rahvale. Neid ei kontrolli ju keegi, kui mitu pudelit nahka panevad aga rahva kallal võetakse kohe, eestlane kui joodik rahvas. Ja rasedad ka seal Toompeal joovad, ai ai ai, et ärge tehke Toompea tegude järele vaid sõnade järele ehk ärge tehke midagi, sest sõnad on seal neil ka tühjad.
m
Memm/ 21. august 2016, 13:52
Kas sinu pidupäev.sünnipäev möödub morssi limpsides?? Joodik ma pole kuid pidupäeval pokaali kihisevat võin ikka juua,
t
tasuta saadavat ikka nõrkemiseni/ 21. august 2016, 18:54
vähe sellest,et nad ise, kuid maast madalast õpetavad juba lapsigi ringi loivama klaas näpus - ja see häirib koledasti - kus on lastekaitse. lapsed lastekodusse ja vanemad kinnimajja kuni mõtlemisevõimlisemaks muutuvad.
k
Ka mulle/ 21. august 2016, 19:20
torka see kohe silma - šampusepokaal väikese lapse käes (ükskõik, et limonaad sees)... Ja veel: lapsukesel ilus pidulik kleidike ja tennised jalas!
m
Manni/ 21. august 2016, 23:23
Memm, mis sa nüüd sellega öelda tahad? Õigustad pokaali (ehk isegi viinapitsi) lapse käes, isegi kui see tühi on. Miks peab laps dinnerit matkima?
e
eesti kodanik/ 21. august 2016, 13:15
meil ei ole riiki ega riigi päid. on ainult vargad ja oma kasu kahmajad.
e
erapooletu/ 21. august 2016, 12:39
väga vanaaegne mõtteviis sel, kes soovitab luisal kanda pikemat kleiti, noor inimene, vormis kenad jalad proportsioonis kehaga (hernekepid oleksid pentsikud),kõik tip -top. rahvariideid sobib eriti hästi kanda rahvuspühal ning m, tarandile sobivad nad hästi.
s
sil/ 21. august 2016, 18:48
Mari on pime, olge palun kommentaarides halastvamad.
v
Vaatan/ 21. august 2016, 13:23
Aga näen töntsakaid paljaid jalgu ja lodevaid käsi. Näidata tules ikka seda, mis ilus silmale vaadata!
t
Tige kodanik/ 21. august 2016, 12:34
Jubedad pildid - rasedad naised ja pokaalid käes ! Lapsel kah veel !!! Tore eeskuju tervele eestile . Häbi peaks neil olema . Olgugi et seal sees jook võis olla mingi muu - klaasid oleksid võinud siiski erinevad olla -
v
vvv/ 21. august 2016, 12:46
ära hädalda nii palju, mine õue ja naudi ilma!
l
Lahe ju/ 21. august 2016, 13:22
Tom, kui lätti läheb peatub alati valgas poe juures et viski võtta reispassiks
v
vesi ju/ 21. august 2016, 14:27
Silmaga näha, et klaasis vesi, ei maksa õelutseda. Ja isegi kui ei oleks, klaas vahuveiniga ei tähenda veel, et see ära juuakse. See on kokku löömiseks.
a
21. august 2016, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pluus/ 21. august 2016, 12:29
Piinlik tõdeda aga mul on ka selline pluus nagu Ieval
Plaanis oli oma sünnipäeval selga panna, nüüd kannan uhkusega
p
penskar/ 21. august 2016, 14:59
ehhee ma kavatsen kindlasti nüüd osta ,kui sinul ka juba on ... igatahes pr. Ieva väga soliidne ja kena , aga no ta ju kõrge ametiga ka haritud ja tagasihoidlik proua , edu ja õnne talle .
m
mitte penskar/ 21. august 2016, 15:18
no nii tagasihoidlik nüüd ka mitte, pilguga sööb võõraid mehi kohe mõnuga ja ega need võõradki võlgu jää. Lapsi ka juba küla pealt korjatud rohkem, kui sünnis oleks. Kui vaid säästuriided näitavad tagasihoidlikkust ja haritust, siis järgmise mehe ja lapse puhul võiks juba kaltsukast miskit sebida, et rahvale peale minna:)
Aga muidu kena, tõesti kena.
t
to mõlemad/ 21. august 2016, 14:22
Luisal on ikka õudne kleit, vabandage väga. paksud reied.. kas riiet enam ei jätkunud, et kasvõi poolde põlve oleks pikkus. see näitab maitsetust (meie Evelinil olid ka algul ikka jubedad riided, pärast võeti stiilikujundaja vist). aga üldiselt rasedad nagu muiste.

V
???/ 21. august 2016, 12:12
Või kohe lausa särasid? Kahju, et mina ise kohal polnud ja Nende Hiilgusi isiklikult näha ning sära imetleda ei saanud. Aga mul on vabandatav põhjus, mind oli kutseid jagades millegipärast ära unustatud. Ju siis ei peetud Esimese Eesti vääruliseks.
Meie ajakirjandus, vähemasti mõninga neist muutuvad aina õukondlikumateks ning pugejalikumateks. Just nagu omal ajal näiteks Louis XIV lausa Päikesekuningaks hüüti.
t
Toimetajale/ 21. august 2016, 12:10
Kui jutt on kahest inimesest,kas siis ei peaks olema õige "särasid teineteise võidu"?!
S
!/ 21. august 2016, 13:11
Seda oleks meie ajakirjanduselt liig palju nõutud, et nad keelt, stiili ning grammatikat tunneksid.
Õ
"üksteise" on samuti õige/ 21. august 2016, 20:11
ÕS: `üks+teise om .
Jüri ja Mari seisavad üksteise eest.
k
21. august 2016, 11:43
Kleitide kohta niipalju.
Ieval väga ilus,soliidne.
Luisal oleks võinud 10cm pikem olla.
Vaatasin Postimees suurt pildi galeriid ja eriti hakkas silma pildi nr 300 ja 302 peal blondiin kirsipunases sukkkleidis,mis ei olnud üldse kohane ega sobilik olukorrale. Rase peab kandma ikkagi vastavat riietust.
b
babuška/ 21. august 2016, 16:23
Ieva seelikul veel plekid ka peal.
Ja luisa kleit ei kannata mingit kriitikat.
k
kahju küll/ 21. august 2016, 10:54
ons siis vaja ikka näidata, et ka lapsel pokaal käes, olgu sääl või vesi ja loodan, et vähemalt oli
j
Joodik/ 21. august 2016, 11:02
Lapsest tuleb joodik kasvatada, siis on meil võimalus Lätis alkoholijärjekorras kohtuda
s
silm/ 21. august 2016, 18:47
Mari on pime, olge kommentaarides halastavamad.
r
rs/ 21. august 2016, 10:48
l
lihtsalt / 21. august 2016, 10:31
Olgu selle ettiketiga kuidas on aga vat mitte ei meeldi šampusepokaalid nii laste kui ka rasedate käes, mis sest et seal vesi sees. Litsalt ei sobi. Kas tõesti ei ole olemas veeklaasi- no sellist ilusat. Sellised pildid hetkel on koledad, olgigi et lapseootus on ilus.
k
Kas rasedad oleks pidanud/ 22. august 2016, 13:56
vett jooma plasttopsidest?
e
etiketti puudus/ 21. august 2016, 10:25
Jalutasime naisega pargis ja imestasime seda kolhoosi nähes.Võiks nii palju etiketti olla ja vastavalt riidesse panna.Kindlasti kustutatakse ,sest see on tõsi.
e
etiketi puuduse üle kurtjale/ 21. august 2016, 15:58
Kirjaoskuse puudus, loen ja imestan, teiste kallal targutajal võiks endal kõik perfektne olla.
e
eestlanr/ 21. august 2016, 09:51
Ka kurikuulus naisepeksja säras.Naisepeksja ollla on uhke ja hää
k
kaunis Dilaa/ 21. august 2016, 10:04
Ojasoo endine pruut võib samamoodi kuskil särada
O
./ 21. august 2016, 19:06
Ojasoo ja Ene - Liis Semper on ju abielupaar - mis pruudist jutt?

m
miks/ 21. august 2016, 09:17
mitte sünnitada,nendes peredes on lapsed kindlustatud elu lõpuni.ainult kasva ja õitse. meie lapsed on sündinud ja kasvanud vaesemas olukorras ja on kasvanud ka tublideks ja töökateks inimesteks.kõik ei pääse marjamaale.et elu marjamaal ileks ilus,selleks peavad paljud inimesed kõvasti tööd tegema.
a
arvestaja/ 21. august 2016, 11:51
Viimaseminuti õige arvestus ,millal sündima peab , mõlemitel see nii tehtud , mitte apsukas .
k
Kui/ 21. august 2016, 08:50
see reformierakond veel valitsuses edasi püsib siis vireleme edasi. Las need presidendid ja ministrid trükivad neid lapsi niipalju kui jaksavad, ühel päeval saab nende marjamaa ka otsa kui niisugune riigi valitsemine veel kaua kestab.
j
21. august 2016, 09:35
Ja kohe kui reformierakond enam valitsuses pole, oleme õnnemaal, kas nii lihtne see ongi?
7
21. august 2016, 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rumal/ 21. august 2016, 08:48
t
to 75Vene vanasõna/ 21. august 2016, 09:36
p
PÄIKESEPRILLID/ 21. august 2016, 08:35
mind nii häirisid. no õhtul enam pole sellist päikest et peaks need boamaoprillid ette panema ...just nendel kolmanda nooruse tädidel peas
s
21. august 2016, 09:38
Sinu enda probleem ju, kui häirisid
s
Selgitan/ 21. august 2016, 09:47
Nad ei julge inimestele muidu otsa vaadata ja lisaks varjavad prillid nende närvilist vilavat pilku.
o
ojasoo/ 21. august 2016, 08:33
oli ka peol...
vaadake ette rasedad!
n
niion/ 21. august 2016, 14:08
See ei ole teater. See juhtus päriselt. Vigastused on fikseeritud ja dokumenteeritud ning ka rünnak ise jäi turvakaamera salvestisele. Jalahoobid kõhtu ja reitele tegid päriselt haiget ja sundisid mind füüsiliste vigastuste tagajärgedega tegelema. Intsidendile ei eelnenud vahetult enne ei sõnavahetust ega ka minupoolset provokatsiooni. Mind ründas inimene, kes oli mind lavastajana õpetanud ja juhendanud ning kellest ma sügavalt lugu pidasin.
o
21. august 2016, 08:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
21. august 2016, 09:40
Minul on kahju sinusugusest rumalast inimesest, pluss veel su lastest, kui sul juhtuvad need olema.
ä
ää/ 21. august 2016, 08:21
praegu ku keelprobleem on nii aktuaalne, mind häiris
e
Ega rikkus/ 21. august 2016, 08:11
ei anna häbeneda moni käib paljaste säärtega teine jälle brokaatkleidiga...Aga eks nad ise tea paremini.
v
vaatasin minagi/ 21. august 2016, 10:49
Paljad sääred, ja laps joob sampanja klaasist. ohoh.

r
21. august 2016, 08:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rumal naine/ 21. august 2016, 08:50
Mine ravi end terveks, enne kui avalikult pska suust välja ajad! Võta omasugused vingujad ka kaasa!
v
võrrelda/ 21. august 2016, 08:08
Siin küll midagi võrrelda ei ole,Ieva oli kenasti riides,ei rõhuta oma rasedust,lihtne ja kindlasti mugav riietus.Luisa ikka väga imeliku valiku teinud.Koledad paksud jaladja veel mingi kabjalaadsed kingad ka jalas.ja minule ei meeldi ka meeste sinised ülikonnad,kui veel väikest kasvu mees,siis kohe selline koolipoisi tunne.
n
Nõus/ 21. august 2016, 09:53
Ieva on tõesti särav ja elegantne . Luisa ? - eksponeerib oma pakse kintse .
m
maitse asi/ 21. august 2016, 11:18
jah, Ieva on tagasihoidlikult alati riides, küllap tal Läti moenõustajad, kes aitavad kostüüme valida. Meie moedisainerid punnitasid ikka väga Evelini riietamisel üle, ekstravagantsus ja ülepakkumine ja figuuri ei arvestatud.
Aga mis Luisaga lahti on, aru ei saa, kuidas selline kostüümivalik, ta ei ole kunagi väga piitspeenike olnud, lühikesed ja natuke töntsakad jalad ja siis selline kingavalik . Ja eks alati peab arvestama, et fotograafid võivad sind väga koledas poosis tabada, üldmulje kindlasti nii kehva ei olnud sellel riietusel.
m
miks kohe NÕUSTAJAD pidid olema/ 21. august 2016, 19:15
Enamuses inimestel on endil mõistust ja teadmisi kuidas vastavalt riides käia. See nõustaja asi kerkis päevakorda kui va Evelin polnud suuteline ISE otsustama kuidas vastavalt olukorrale riidesse panna. Samas kiitis,et TA olevat disainer muude ametite kõrvalt. kes ta kõike polnud - tänu temale presidendi institutsioon sai ära solgitud maine.
a
Anni/ 21. august 2016, 07:58
Ei ilmunud kommentaar, kus küsisin, kas Eesti sünnipäev on kiidulaulu rasedatele esiprouadele?
m
Mida küsimus! / 21. august 2016, 08:38
Milleks see riik siis veel eksisteerib?
a
Anni/ 21. august 2016, 07:56
Igas lehes on riigi esiprouade pildid ja kiitused nende raseduse kohta. Teate, iga naine säraks, kui poleks igapäevast muret töö, raha, laste, kodu või millegi muu pärast. Need prouad on oma elu ilusti sisse seadnud \ au ja kiitus neile hea oskaksid pärast\, aga elus on kõik muutuv.
Küsimus - kui lehed on praegu täis pilte ja kiidulaulu raseduse kohta, kas sünnitusega tehakse siis kohe otseülekanne, et ikka kõik saaksid osa?
Selliste lehepiltide ja pealkirjade tõttu tekib tunne, et vaba Eesti 25 aastat ongi esileedile kiituspidu.
n
No Taavi/ 21. august 2016, 07:48
n
Need kes täna pidutasevad/ 21. august 2016, 07:45
ei tea mis aasta paari pärast on Eestist järgi jäänud.
k
kolejalg/ 21. august 2016, 07:51
on luisal. kurb, et ta aru ei saa ja pikemat kleiti ei kanna. miks temal stilisti ei ole? oi-oi, eriti koledad tumedad põlved. paljasääri ei käida vastuvõtul.
m
MULLE MEELDIB/ 21. august 2016, 07:27
presidendi uus naine. ei meeldi taavi pruut, sest kleit on vale, toob koleda kõhu väga esile. rase naine ei ole ilus.
o
oh/ 21. august 2016, 07:23
miks oleme nii tigedad ja vaiklased,koiki tahane solvata ja monitada,kogu see oelus ja viha kandub edasi meie lastes,kes samuti kaituvad lasteaedades ja koolides.Oleme vaesed aga jaagem uhkeks sest viha alavaaristab meid endid.Eestimaa on ilus ja andkem au ,siiski palju edasi arenenud,me ei ole rahul paljude asjadega,proovime ise teha veidi paremaks oma keskkonda ja elu,ei pea olema selleks alati rikas ja ootama mida kastakse,vaid ka ise saab natukene midagi teha omas oues ,omas elamises,ka see on onn.Koige tahtsam,me elame rahus,meid ei kimbuta purustavad loodusjoud.,ka see koik on onn.Olgem sallivamad.Lapsed on meie onn ja ilus kui noored on otsustanud saada lapse ,koik me oleme sundinud naisest ja argem monitagem seda,see on puha.
m
Maha müünud/ 21. august 2016, 09:15
....välispankadele, kuhu kaob kogu meie töö vili!
i
ilusasti öeldud/ 21. august 2016, 07:35
ja lisaks siia..
Inimeses peab kõik ilus olema,,ka viha,,mida me enda või maailma vastu aegajalt tunneme.
k
kirglik viha on meie relv/ 21. august 2016, 07:45
Selle ma kirjutan omale seina peale.
õ
21. august 2016, 07:54
Õige sõna on raev, kui selle energia endast kätte saate ja õigesse kohta suunate siis tuleb alles tulevärk. Enda vastu raevu kasutada on enesehävitamine, seda oskame niigi hästi, seda on meile õpetatud sajandeid, et meid hävitada meie enda raevuga. Kustutame need ära ja suuname õigesse kohta.
t
to oh/ 21. august 2016, 07:46
ilus, armas mõtlemine. Eesti inimene on väsinud- 25 aastat ootasime suurt õnne ja rikkust, aga ei midagi, vaid käputäis inimesi elab hästi ja mitte seepärast, et nad oleksid teistest töökamad, vaid nad "oskavad" elada. Suurem osa inimesi ei ole oma igapäevase töörügamisega rikkaks saanud, suuri makse maksnud ja ikka ei midagi. Vaadake või kaupluses rikka ja vaese toidukäru, nutt tuleb peale.
o
ole nüüd ikka/ 21. august 2016, 07:50
Isegi Arnold ütles , et oleme saavutanud just selle mida tahtsime. Aga kui sina oled väsinud, siis mine teenitud puhkusele ja valitsus maksab sinule väärilist pensionäri hüvitist.
m
21. august 2016, 08:08
Mida sa seal vaatad, ma ostan oma toidu korraga ka terveks nädalaks, mis tavaliselt venib ka hoopis pikemaks kui nädal, asjaolude sunnil. Kõrvaltvaataja ei saa muhvgi aru inimeste reaalselt olukorrast ja tegelikult ei tahagi saada, et ennast kaitsta võõraste probleemide eest. See on arusaadav, et inimesed püüavad ennast kaitsta, aga kui sama teeb valitsus ja riigikogu hoopis teistel motiividel siis seda ei saa ega tohi andestada, Iialgi. Need ei ole inimesed, keda tohiks võimu juures sallida.
t
to: to oh/ 21. august 2016, 08:53
Aga koli mujale, saad totaalse vaesuse, nälja, haigused. Hakka juba täna asju pakkima!
v
Vast/ 21. august 2016, 09:17
Kas mul ei ole siis õigust õnnelikult elada oma kodumaal? Või olen seega natsionalist?
a
21. august 2016, 13:03
Arvestades invaliidide hulga aastast juurdekasvu ei ole vaesust ja haigusi vaja kusagilt kaugelt otsida. Eestis järjest langeb tervelt elatud eluaastate arv.
m
miks peaks sallima seda kui ei hoolita teistest ja tullakse välja poolalasti end teistele näitama ja etiketist lugu ei peeta hoopiski mitte,lastele on kõik lubatud juuakse koos vanematega...jne/ 21. august 2016, 13:46
miks peaks sallima seda,mis tegelikkuses silma riivab,kelle käsuga seda peaks tegema,osa inimesi on siiski oma peaga mõtlevad,mitte ei kooguta eliidile järgi.Ja nii antakse teada,mis silma riivab ja mis pole kohane teatud olukorras.See on elementaarne ja seda sallima ei pea,mis pole korralike inimeste meelest kohane.

f
fernando/ 21. august 2016, 07:13
Kahju ainult, et lapsetegemine on vist ainuke asi, millega need 2 meest rahuldavalt toime tulevad.
l
Lus on Leiva lapsed?/ 21. august 2016, 07:38
Või ei luba ütk neid kaasa võtta?
j
Jüri/ 21. august 2016, 06:43
Ei jõua ära oodata, millal need tühised paarid kaovad Eesti (poliit-) maastikult ajaloo hämarusse.
p
Proosa/ 21. august 2016, 07:08
j
jürile/ 21. august 2016, 16:06
...et tuleks uued, keda taas oma hambaid teritama hakata. Ega sa ometi arva, et, keskmine netikommentaator kellegagi või millegagi rahul on?
j
ja riigikogul olgu president valitud/ 21. august 2016, 06:35
et saaks sest jamast lahti.
et ilves saaks kohe ära minna. ja eesti riik saaks rahu majja.
s
sõnumitooja Siim/ 21. august 2016, 07:52
o
21. august 2016, 06:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
seevastu/ 21. august 2016, 07:06
m
mõtlik/ 21. august 2016, 07:09
Kahju sinust kui midagi muud öelda pole
b
Brita to : olgem ausad/ 21. august 2016, 08:46
kirjutan alla. on jah. rõve on ka see. KUIDAS selleni jõutakse. enamus anatoomiast on rõve. seetõttu ma nii austangi tohtreid. vat mina ei suudaks. s*tta / verd ja sodi ... kuda nad saavad ? ( äkki seetõttu neist suht paljud ongi tigedad . nagu õpetajad tihti närvihaiged. sest hakkavad lapsi vihkama ... )
ausus ei ole väga moes. said juba 11 miinust :=D
o
olgem ausad to: Brita/ 21. august 2016, 09:01
11 miinust sinu eluterve kommentaari kõrval on köömes.
c
CV/ 21. august 2016, 11:57
Rase naine on rõve vaatepilt ainult siis, kui ta ignoreerib ümbritsevaid inimesi - nii oma riietuse kui olekuga (nagu Luisa või tundmatu punases sukk-kleidis). Olgu Ieva mis ta on, aga vähemalt sellel üritusel näeb ta hea välja.
k
21. august 2016, 06:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
21. august 2016, 07:02
a
aga/ 21. august 2016, 05:57
maast-madalast tuleb noorsoole õpetada õiget klaasihoidu , muidu õiget alkonauti ei kasva !
x
xMees/ 21. august 2016, 05:57
Tore, et Eestil on nii ilusad ja eeskujulikult elujõulised esimesed prouad.
õ
Õigesots/ 21. august 2016, 07:40
Aga ülejäänud kodanikud tahaksid kah lapsi ja seda võimaldavat elatustaset!?
m
21. august 2016, 05:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tire/ 21. august 2016, 07:28
puutu sitta, läheb haisema. edasi (POLPOLräpane, fem, ...)
t
to 05:06/ 21. august 2016, 07:05
ja miks peab lehest lugema sinu labaseid kommentaare?

n
nagu/ 21. august 2016, 02:40
Tadžikistani ja Kirgiisi isevalitsejate kiitmine,ka need säravad sealse ajakirjanduse andmetel nagu päikesed.
m
minu/ 21. august 2016, 01:52
sõbrannal on ka kena pitspluus, aga tal pole nii koledat meest.
g
galojann/ 21. august 2016, 07:12
Ära uuri elu ning arvesta kui istud munadel siis ära hüppa !
m
21. august 2016, 10:55
Mina ei uuriks, kes on lapse isa, sest sel pole tähtsust! Aga proua on kena noor naine. Küll tema juba teab, kuidas need asjad käivad.
t
21. august 2016, 07:07
Tõesti? Või ka sinu sõbrannal on ka kena pitspluus, ära sa ütle? Rumal mees ka veel lisaks.
i
21. august 2016, 01:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
ususõjad/ 21. august 2016, 06:46
on alati rottide elustiili kindlustanud...
mikspeaks nüüdki koerapulmad teisti käima
m
21. august 2016, 00:57
n
Noh/ 21. august 2016, 00:49
Kas vee joomine pokaalist on keelatud?
j
Juku/ 21. august 2016, 01:47
Veepokaalid on teise kujuga - miks õpetatakse lapsi valest pokaalist vett jooma
x
XXX/ 21. august 2016, 00:38
Nagu ikka isegi päike kahvatus imeilusa Ieva sära ees...mõtlesin just ilmateenistusele helistada et kas päikese varjutus et nii pimedaks läks keset päeva..
m
mis kaunid "kingakesed"/ 20. august 2016, 23:54
d
dd/ 21. august 2016, 00:28
miks et või lapsel tennised jalad olla, hoia oma mokk kinni
t
21. august 2016, 06:32
taavil endal ka, kena koolivorm ja pruunid kingad.
jeerum, kuidas ma nõuka ajast ei salli sinist ülikonda, koolivorm tuleb meelde. need olid sama rõvedat värvi.
o
ongi kaunid/ 21. august 2016, 12:06
praegu noortel ja lastel tennised väga moes. Seda enam et lillekestega vähe pidulikumad ka. Klibu sees kõndimiseks suurepärane jalanõu lapsele.
j
Juku/ 20. august 2016, 23:49

m
Marge/ 20. august 2016, 23:45
e
Elts/ 20. august 2016, 23:24
Kahe inimese puhul kasutatakse eest keeles sõna "teineteise".Kena Iseseisvuse taastamise juubelipäeva!
t
21. august 2016, 00:37
teineteise kasutati üsna mitmeid aastaid tagasi, kui tegu kahe inimesega ning nende tegevus vaid neid kahte vaid puudutas ning oli vaid vastastikku suunatud, no näiteks armastasid teineteist, vaatasid teineteisele otsa...jne. Praeguse situatsiooni puhul oleks "teineteise" ka aastaid tagasi kehtinud reegli puhul veider olnud, kuna daamid pole omavahel paaris, vaid on kaasadega ja külalisi ka nagu jagub.
Aga nüüd, kus "teineteise" reegel ammu ära muudetud ja "üksteise" on igal pool lubatud, on su ving kohe eriti väiklane ja jabur.
e
erandreegel/ 21. august 2016, 06:51
Üksteise näitab ükskõiksust...teineteise väärikust...
niiet üksteise sobib suurepäraselt nende väärikust iseloomustama.
k
21. august 2016, 08:34
Keele moonutused on programmid suhete moonutamiseks, saate ise ka aru, mida tähendab igal pool üksteise kasutamine, so inimväärikuse kategooria eemaldamine ühiskonnast. Meid lõhutakse igal võimalikul ja võimatul moel, nii indiviidi, pere kui ka tervikliku ühiskonna tasandil.
d
dish/ 21. august 2016, 09:20
00:37, päris nii see ikka ei ole, et eesti keele reegleid on suvaliselt
muudetud. Kui on jutt kahest persoonist (nagu antud loos), siis öeldi
ja öeldakse korrektses keeles, et Ieva ja Luisa arvestasid teineteisega, võtsid teineteisest mõõtu, särasid teineteise võidu. Kui jutt käiks kolmest või enamast isikust, siis muidugi - peol olevad naised särasid üksteise võidu.
Ilmselt oled üks neist, kes ei pea sõnade ühtima-ühinema, järgi-järele, õieti-õigesti jt vahetegemist enda jaoks oluliseks, lugupeetud "jabur".
6
21. august 2016, 11:01
6,51 täiesti võõrad naised, neil vist ongi suht suva, omavahel võistlema pani vaid ajakirjanik. Seega on see üksteise igati sobilik. Tegelikult seda ma nagu üritangi öelda, et neil suva. Pole sõbrannad ega õed, kes korraga lapseootele jäid ja nüüd kõike koos teevad ja mõõtu võtavad.
0
09,20/ 21. august 2016, 11:10
Mis asja? Arvad, et ühtima ja ühinema on kuidagi võrdusmärgiga või? Minu jaoks kohe kindlasti mitte (pigem nagu siga ja kägu), õieti on õieti ja õigesti on hoopis teine sõna jne. Seda teinetist tuubiti koolis hoolega, kuigi esimesest tunnist oleks piisanud, sest tundus loogiline. Aga noh, ära see reegel muudeti. Kokkuvõtvalt, kui närida vaja, siis võiks närimise jaoks mõne kindlama teema võtta.
d
dish/ 21. august 2016, 12:47
11:10, vabandust, aga sa ei lugenud mu kommentaari tähelepanelikult. Miks arvad, et pean "ühtima" ja "ühinema" võrdseiks? Ära arva omatahtsi seda, mida ma pole öelnud! Rääkisin vahetegemisest. Paari panin nad selle pärast, et need ei ole ühetähenduslikud sõnad, ent tihtipeale aetakse segi (Mailis Reps). Nagu ka "õige" ja "õieti". Teinekord, kui kellegagi närida tahad, võiksid "närimise jaoks mõne kindlama teema võtta". Muide, mu alias ei ole 09-koma-20, vaid Dish. Sinu oma kahjuks ei tea.
1
12,47/ 21. august 2016, 13:02
no sa pakkusid, et ma võin vahet mitte teha? Seega?
Sinu meelest on selline oht olemas, aga minu meelest mitte. Väga erineva tähendusega sõnad mu meelest.
Mis iganes su alias ka pole, aga peenutsed tiba üle.
Ahh, vahet pole, peenutse edasi, kui sellest kuidagi rõõmsam või kergem sul!
d
dish/ 21. august 2016, 13:46
Oma esimese kommentaariga vastasin sellele, kes postitas oma jutu
kell 00:37. Nüüd tuleb tagantjärele välja, et sina see olidki, lisaks ka
11:10 ja 13:02. Sest tunned end puudutatuna. Olgu!
Kuna arusaamisega on sul raskusi, teeme väikse testi, funktsionaalse lugemisoskuse kontrolliks. Mari emal on neli last. Esimese lapse nimi
on Aprill. Teine on Mai. Kolmas Juuni. Mis on neljanda lapse nimi?
a
Arusaamatuks jääb,,/ 21. august 2016, 14:19
miks sina vahutad, kui mina end puudutatuna tunnen?
Paiguti tundub, et sinu tunded lausa sügavamad on:)
Ma tänan!
Tead Maali (kui mitte Juuli), oleme sõbrad edasi, ära enam pikka viha pea!
Ära nüüd jälle tuld võta, "sõber" siin vaid sõnakõlks, see ei kohusta millekski:)
d
dish/ 21. august 2016, 18:20
Ära nüüd nii ruttu uttu kah tõmba, mulle hakkad sa järjest enam meeldima! Testile ei vastanud, järelikult oled ebakindel - et äkki läheb nihu? See näitab nii mõndagi! Lahendan su jaoks probleemi, kamraad - enamik idioote vastanuks Juuli, õige vastus on Mari.
A
:)/ 21. august 2016, 21:16
Aga ma ju hoiatasin, et sõnakõlks ei kohusta millekski, aga nüüd näe juba meeldimine mängus.
Aga nüüd küll purustan su südame ja lahkun sedapuhku eetrist (seda sõna saad siin mõnuga seedida). Täitsa vale sõna ju, aga minu meelest kõlab hästi.
Hea siis, et viha ei pea;)
d
dish/ 21. august 2016, 22:39
Sina ei määra siin midagi, nimetu plebei. Tahad uut testi?
P
./ 22. august 2016, 22:40
Praegu ongi kõik lubatud.Muud ei kuule,kui emotsia ja situaatsia(sitjueisn).

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee