Katrin Lusti blogi

Miks ma olen Telia vangistuses? Jutt erakordselt halvast klienditeenindusest (174)

Katrin Lust, 18. august 2016, 17:26
Katrin Lust 
Kuna minu elukohas pakub kaabeltelevisiooni kaks ettevõtet (Starman ja Telia) pidin ma valima ühe neist. Telia tegi fantastilise pakkumise ja lubas esimesed kolm kuud 25 euro eest proovipaketti. Selles paketis olid sees sajad kanalid, kiireim internet, telesaadete salvestus, kordus-TV jne. Kui proovipakett läbi sai, siis ma teadsin täpselt, mida ma edaspidi soovin. Sadasid kanaleid ma ei vaata ja hüperkiiret internetti mul samuti vaja pole. Ainuke uus teenus, mis mulle silma hakkas, oli kordus-TV ehk saan saateid kaks nädalat järelvaadata. Kui kolm kuud katseaega läbi ja olin Teliale teatanud oma edaspidistest soovidest, sain aga arve, mis oli 12 eurot kallim. Kuigi minu uus pakett pidi maksma 36 eurot. Nüüd algas kadalipp ja järgnev jutt on puhas näide sellest, kui halb võib üks klinediteenindus üldse olla. Rõhutan veelkord: mul ei ole Telia tehnilise poole pealt ühtegi etteheidet, aga klienditeeninduse ja arvete osas pole ma elus halvemat teenust kohanud. Hakkasin Teliasse

174 KOMMENTAARI

l
2. september 2016, 07:52
Lehte Oja
Mina olen Telia teenindusega väga rahul ja probleemide lahendamine ei tekita mingisugust probleemi.Lihtsalt peab olema klienditeenindusega suhtlemisel veidi kannatust.
t
Taivo 1. september 2016, 18:22
Üks sitt firma see Telia. Ärge liituge.
Loe kõiki (174)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee