Eesti uudised

Surmasõitu teinud Jaani sõbrad: "Ta pole halb inimene." (101)

LISA KOMMENTAAR

GR 44 5. august 2016 15:25
Tähendab seda,et see bemmi pede mõrtsukas on varsti vabaduses ega siin imestada pole midagi.
sarisittur 4. august 2016 14:38
tapab inimesi, aga selle eest armastab loomi? ja miks teed üldse nii kitsad on, 200 meetrit peab tee laius olema!
Hell Mai 4. august 2016 10:40
Ma olev vast 2 korda seal tanklas käinud ja pööranud nii Rakvere kui Jõhvi poole. Pole nagu aru saanud, et hirmus kehva ristmik. Milles seal siis probleem nagu seisneb? Ma ilmselt seda sorti auto juht keda teised jobuks nimetavad:)
Kah Jobu kes ei ole seni avariid teinud. 5. juuni 2017 09:37
Tervitus mõttekaaslaselt!
Selge 4. august 2016 08:24
Jaan on küll mõrtsukas aga ta on ka HEA mõrtsukas.
Tähenärija. 5. juuni 2017 09:40
Mõrtsukas on see kes meelega kellegi tapab. Lollidel juhtub tapmine halva õnne tõttu ja sellegamõrtsuka tiitlit ei saa.
ZZ 4. august 2016 00:32
Mõrtsukas raisk pikki vangla aastaid värdjale.
Tõesti väga 3. august 2016 23:10
sõbralik ja abivalmis noormees ,aitas sõpradel eluküünlagi kustutada, et need ruttu taevasse jõuaks. Mina tegelikult sellist "sõpra" omale ei igatseks kes mu eluküünla kustutaks.
Kärbik 4. august 2016 00:16
äre muretse, neid on ja iga asi omal ajal, ikka on halb inimene, kui teadlikult riskis teiste eludega. eks nüüd pole midagi oodata kui bemmi juht ise auto alla jääb.
pilleka 3. august 2016 19:54
näost näha et juhm, mina sellise autos küll ei sõidaks!
ST 3. august 2016 18:50
Näost ja olemuselt näha et ehtne rullnokk. sellised sülitavad seaduste peale. ja sõidavad ikka edasi isegi siis kui load ära võetakse ja rooli taha istumise keeld peale pannakse. see töllmokkast rollunokk tal poogen. ostab uue bemmi sõidab rõõmsalt edasi. täitsa tavaline värk see sellistel.

sikk 3. august 2016 18:12
Eestis on palju noori kes tegelevad tehnikaga ja sõidavad, see oli küll loll õnnetus ja lollisti et noored neiud peal olid ja korra külge libistas, aga tegelt tuleks siis midagi nende noorte rallihuvilistega teha. Kuida neid saaks tänavalt rajale? Rajarendid on kallid Laitserallypargis isegi kohalikud noored ei saa sõitmas käia kuna rent on meeleltult kalliks aetud ja siis peavad kuskil tagateedel harjutamas käima. Paljudest noortest isehakanud rallisõitjatest võib paremaid kihutajaid olla kui Tänak ja Kruuda aga kuidas saada neid siis õigele teele viia? Sest legaalselt on see väga kallis.
arvaja tõemeeli 3. august 2016 16:07
Heal inimesel on ajud, mis ka töötavad ja tehnikaarmastus ei peaks kedagi tapma. Annab ikka nii tola ja eputav olla, et loogilist mõtlemist eirata ja kolme noore inimesega autos oma idiootsusi tegema hakata keset märga sõiduteed. Ja nüüd on eluaeg mõrtsuka märk küljes, proovi selle taagaga elada. Ainult ülipikk vangistus teeb ehk selle ulli mõistuse korda. Lisaks veel luaegne rooli taha istumise keeld peale.
inga 3. august 2016 14:46
ja jälle artikkel tasuline! Nii tore oleks ju selliste teemadega raha teenida! Lausa kulla auk !
Kaastunne hukkunud lähedastele!
!!! 3. august 2016 14:43
Muidugi on ta hea inimene! Ainult kolm inimest viiski oma rallitamisega hauda. Seda pole ju kuigi palju. Nii e hea inimene on ta ju ikkagi.
Mõtlik 3. august 2016 13:58
Ei hoolinud sõpradest, aga ikkagi hea inimene? Milles siis headus seisneb?
oh heldene aeg 3. august 2016 12:44
seda räägivad nad kõik, osside meelemõistus ja empaatiavõime on lihtsalt vastaval tasemel
b 3. august 2016 12:38
Räägiti et enne avariid käisid tallinas drifti võistlused. Järelikult kõik teadsid millega see võib lõppeda
+ 3. august 2016 12:37
Me keegi ei ole halvad inimesed. Hea või halb olemine ei puutu siin üldse asjasse.

Mimi 3. august 2016 12:22
Ja ristmikku ohutumaks hakatakse ehitama ikka alles siis kui laibad taga. Ma räägin nõrkemiseni, et meie kanti on kiirusepiirangut vaja, sest kurvi peal on bussipeatus ja lapsed käivad üle tee, aga Maateeameti tegelane arvas, et käige kergliiklusteed pidi. Tõepoolest tark arvamus!! Mul on selle tegelase kiri alles. Kui seal keegi auto alla jääb, siis ma avalikustan ajakirjanduses selle kirja.
jt 3. august 2016 12:10
Mul on ka sisemine verejooks- süda jooksutab verd mööda keha ringi.
kai 3. august 2016 12:06
Huvitav on muidugi see, et süüdi on ainult autojuht. Ma mingil moel ei õigusta teda, liiklusreeglid on ikka kõigile järgimiseks ja vaadates tema paturegistrit, siis on saatus teda rohkem kui korra hoiatanud, aga olgem ausad-vastutuse oma elu eest võtab ikka igaüks ise ja oma peaga peab mõtlema, kelle autosse sa istud. Sest mis nüüd annab neile kolmele surnule enam see, et näed, oli jah pätt roolis ja sõitis pahasti. See pole surnute noomimiseks siin, vaid pigem elavate noorte, kes võib olla sel nädalavahetusel siis mõne analoogse juhi kõrvale istumata jätavad. Kommentaaride üleüldine mentaliteet on siin selline, et ainult juht oli süüdi- oligi, aga see ju sulle su elu tagasi ei too. Oleks teised keeldunud temaga sõitmast, oleks ta üksi autos olnud ja loeksime praegu ainult, et üks Jaan sõitis bussiga kokku ja sai vigastada.
mina ja pean jalga puhkama. 3. august 2016 12:36
Sõbrad teda Laitses rooli ei lubanud, nii et vaata et äss veel ei vihastanud.
Inimene 3. august 2016 11:19
Halvad inimesed saavadki eksisteerida ja niipalju halba saavutada teiste halbade inimeste toetusel ja õigustusel. Millegipärast ühiskond on alati šokeeritud kui ilmub välja mõni üksikust hundist püssimees. Siis räägitakse et ta oli selline imelik, sõpru polnud ja noh selge et hull.
Aga kui keegi planeerib oma mõrvu sõprade seltsis siis millegipärast ei järgne šokk et kes on kõik need inimesed kes pealt nägid seda käitumist ja kuidagi ei üritanud takistada või ei mõistnud hukka. See tähendab et kusagil on hulgi teisi sarnase mõttemaailmaga inimesi... ja see on hirmutav.
Jala kaotaud. 3. august 2016 11:08
Ega tema ei tahtnud ka neid surnuks sõita.
Madis 3. august 2016 14:25
Kui teed, siis pead ka vastutama. Oma poisile ütlesin pidevalt, et kui sõbrad peal, siis vastutad nende eest. Kui oled üksi, siis sandiks sõita ei tohi. mina sind hooldama ei hakka.
O L I hea inimene 3. august 2016 10:56
3 inimest surnuks söitnu ei saa mitte kuidagi olla enam hea inimene.Möelnud teiste peale kui endast ei hoolinud enne kui kihutama kukkus.Värd.Sihukesele ei ole ühtegi head söna.
ole igaks juhuks vait... 3. august 2016 11:43
Iial ei tea, millal sa ise samasuguse jamaga hakkama võid saada, ükskõik kas kainena või mitte. Seda tegu ei õigusta küll miski, aga me ei tea kunagi, mida meie lapsed korda saadavad või millal ise jama korraldame....
Tõmbad halba karmat oma kobinaga ja lõpuks teed ise veel suurema jama.
Lollid leiavad ikka vabandusi 3. august 2016 10:50
Selle loo lugedes tuleb üks nali aga kas just naljaks saab nimetada. Aga lugu selline: Sõber lööb teist sõpra maha puuhaluga, Teised sõbrad ütlevad et ega ta meelega teinud, Suurima heameelega tegi seda!
Thule nendib 3. august 2016 10:32

Raini Plado 3. august 2016 10:26
Ema kord ütles, "kallis pojake Sina oled hea, kuid Su teod on vahel pahad" Õieti öeldud ma arvan!
Jaan Piimad suguvõsa on Jõhvi üks ajalooliliselt auväärne suguvõsa. 3. august 2016 10:37
Vana-vana-vanematest Jaan Piimadel oli kuni 11 järglast. Sellest võib järeldada kui palju vangi pandud Jaanil sugulasi Virumaal ja mujal on. Üks sugulastest olen ka mina. Uurige Genist kes tunneb huvi.
Madis 3. august 2016 14:29
Kas see õigustab seda tegu?? Kas tauväärse suguvõsa liikmel on õigus teisi tappa?
mis 3. august 2016 20:52
Kas Piim'ad on kroonimata Jõhvi parunid, et ajalooloselt auväärne suguvõsa, pigem tavalised Piimahabemed.
kukruze tol6ko dlja belõh 4. august 2016 13:11
pole kuulnud sellise veidra nimega perest
Jõle tore... 3. august 2016 10:12
Süüdimatu liiklusuligaan oma korduvate karistuse registriga, sissemurdmised -joomingud--vargused, potentsiaalne mõrtsukas jne. ----tõesti tore poiss ja hea inimene !???
need on--- 3. august 2016 10:51
Neid nimetatakse trollideks!
ei ole --- 3. august 2016 11:20
Trollid on hoopis elektrimootoriga omnibussid ja Norras elavad väikesed tegelased.
3. august 2016 12:32
seda meest parandab ainult haud !!
!!! 3. august 2016 17:14
Ta oli ilmselt selle vitsa ja karistamiseta vabakasvatatud põlvkonna esindaja.Deviisi all et "Ära löö last!" Seega vaba-kasvatamatu, kellel on suur ego ja kes peab end maailma nabaks, kellele on kõik lubatud. See seletaks ka eespoolmainitud soliidse karistusregistri pikkust.
maamees 3. august 2016 10:04
Tegelikult hea tapja,-kohe kolm korraga.
Hea inimene 3. august 2016 09:55
võib olla väga loll inimene. Üks ei välista teist.
Vastutustundetuid hulle on palju, kahjuks 3. august 2016 09:50
Üks selline Jaan tuiskas mulle eile kodu lähedal teeotsast sisse sõites sellise lauluga vastu, et jäi ise vaevu teele ja mina sain napilt eest ära hüpata. Autoks oli Volvo-loks. Näitasin hullule sõrmega meelekohta ja sain vastuseks laia irvituse.Nagu Jaan nii saan...või nagu saan, nii Jaan. Mõistust on juhil veel vähem kui masinal.
vanaema 3. august 2016 09:49
kui poisil midagi kupli all logiseb siis tuleb eluks ajaks autojuhtimiskeeld kehtestada
tyyp 3. august 2016 09:36
Mõrvarit ülistav artikkel??!! sellised tuleb eluks ajaks kinni panna!
nonoh 3. august 2016 10:19
jõuad sa kõiki alaarenenud lolle kinni panna. Ega maantreemõrvar ei olegi halb inimene, ta vaid käitub alati maanteel igapäevase potentsiaalse mõrvarina.
Ütle, kes on su sõber ja saab teada, kes sa oled. Sellised sõpruskonnad ongi alaarenenute jaoks.
Mh. 3. august 2016 09:35
Nüüd hakkab iga päev üks kiidulaul ja veel tasuline ka :-) Aitab sellest kolme inimese tapjast küll!
kas keegi sunnib sind neid artikleid lugema või? 3. august 2016 09:52

sõbralik 3. august 2016 09:32
Ma ei ole mitte kunagi (ka verinoorena) aru saanud sellisest autodega driftimisest ja kummi vilistamisest. Mul on järele mõeldes teadaolevalt üks sellise sõidustiiliga tuttav, aga tema ei osale driftivòistlustel, pole entusiast jms. Lihtsalt elab mingit ma ei tea mis kompleksi välja. Ohtlikke surmasõlmesid ei harrasta. See selleks. Vaatasin pärast avariid Delfi saadet Jaanist ja olin tegelikult üllatunud, sest seal intervjuus jättis see noormees pigemini hea mulje (kordan veel kord: ma ei mõista ega kiida heaks tema hobi ja kirge!), eriti arvestades, et tal on 9 kl haridust, teisalt aga - ta on õppinud Tallinna Muusikakeskkoolis! Mul on selle kooliga isiklikke ja vähem isiklikke kogemusi. Kinnitan, et ükskõik, kui halvasti või hästi seal läheb, see kool ei ole lihtne kool. Lisaks on mul jäänud mulje, et ta mängib praegugi veel trompetit? Tema paturegister on jube, aga ega, ma ei usu, et tema (hukkunud) sõbrad ka paturegistrita on või siis olid nad liiga noored, et midagi korda saata. Üldiselt kipub olema, et sellised vanemad sõbrad muutuvas eeskujuks. Praegu on meedial võimalik luua hukkunutest ilus pilt ja süüdlane on kõigil hambus niikuinii. Ma leian, et ei ole mitte ühtegi põhjust, miks see Jaan ei peaks saama maksimumkaristust, aga tõsi on ka see, et kujunenud mulje põhjal temast on talle ilmselt suurim karistus teadmine, millega ta peab edasi elama.
Öelge mis tahate, aga ühiskondlikult on siin hoopis suurem probleem see, MIKS see noormees koolist välja kukkus? See probleem on Eestis väga tõsine. Ja siit edasi: mis saab temast vanglas ja pärast seda? Ta on nüüd lõplikult oma elu ära rikkunud, ja kaotada ei ole enam justkui midagi. Kas ja kuidas tagada, et ei juhtuks rohkem fataalsete tagajärgedega õnnetusi?
Kordan kolmandat korda: tema hobi ma ei mõista, heaks ei kiida ja tema tegu ei ole andestatav! Aga kividega surnuks loopida pole noort inimest ka mõtet.
! 3. august 2016 11:50
Tubli inimene, õige sõnastus, olen 100% nõus! Tema karistus ongi see, et ta peab terve elu selle teadmisega edasi elama ja näpuga näitamine ei too ühtki hukkunut tagasi. Siiras kaastunne kõigile lähedastele ja Jaanile ei oska muud soovida kui seda, et minevikku enam muuta ei saa, aga tulevikus saad Sa olla oluliselt parem inimene!
et siis 3. august 2016 13:28
Vaadates paturegistrit, oleks ühiskonnale parim lahendus tõesti see pakutud kividega loopimine. Keegi on pidanud, kaasaarvatud mina, tegelema selle inimeselaadse olendi sigaduste tagajärgedega. Kulutama oma aega, riigi s.t. meie kõigi raha ühe süüdimatu olendi ninnu nännu peale. Jättis videos hea mulje? Kaabakad kihutavad linnatänavatel ja kellelegi jääb sellest hea mulje? Kogu aeg on oht, et sõidavad mõne juhusliku liikleja surnuks või vigaseks. Nii nii palju noori on kahjuks õppimisvõimetud. Eile käis nende ralli edasi kes veel elus.
sõbralik 3. august 2016 17:32
Ma enda arvates väljendusin piisavalt selgelt, et minu jaoks on selline "hobi" arusaamatu. Mulle ei jää kunagi ühestki selle hobi harrastajast muljet, et oh ta tegeleb õige asjaga. "Hea mulje" all pidasin silmas selle noormehe olekut, välimust ja kõnemaneeri. Väga sageli on selliste rullnokkade hoiakud sellised, et käi kauge kaarega mööda, kòiges avaldub ennasttäis tüüp jne (mitte et Jaan poleks ennasttäis, aga ülbust (tundmatu kõrvaltvaataja silmis) on kõvasti rohkem keskmises maasturijuhis, kes kummi ei vilista, ent teeb Tallinn-Pärnu maanteel hullumeelseid möödasõite). Just selle asjaolu pärast tahaksin teada, miks see noormees koolist välja kukkus? Ta ei ole rumal (organiseerimisvõimet tal ju on - väidetavalt korraldab isegi driftimisüritusi, entusiasmi on ka, pilli mängib (palju on siinsete kommenteerijate hulgas neid, kes oskavad puhkpilli ja klaverit (ilma klaverita muusikakeskkoolis ei saa) mängida?), nii et tegelikult või(nu)ks oma energiat palju kasulikemasse asjadesse ja toredamate tegevuste peale kulutada.
mann 3. august 2016 09:24
miks on vaja selliseid nõmedaid artikleid avaldada? Igaüks on oma sõprade jaoks hea inimene. See tüüp tappis kolm inimest.
mann 3. august 2016 09:24
Ikka on nii, et need surmakutsarid on kõik pika paturegistriga ja pikalt politsei huviorbiidis. Ei ole ükski surmasõitu teinud juht olnud tubli ja eeskujulik liikleja. Siit saab igaõks ise järelduse teha
Lõpetage need kiidulaulud tapjatele! Sellietel autojuhtidel on aja küsimus, millal kellegi tapab
Oli ja tore inimene 3. august 2016 09:21
kohtulikult karistatud varguste, joobes juhtimise, juhtimisõiguseta juhtimise jms eest.
Korduvalt määratud vabadusekaotuslik karistus.
Väga tore inimene... lausa ingel.
no 3. august 2016 12:45
Kamp põmmpäid koos. Ja nõme komme, kui keegi pätistusnid tüüp oma kaaslased surnusk sõitnud on, täita lehti padurumaled inimeste oodidega, oi kui hea ja lahe ta ikka oli(On). Antud juhtumis on ie põhjutanu, kmabahiirra saatel, kriminaalne kuju, paadunud pätt, ke karistuste register pikk
Gerli 3. august 2016 09:20
Kas Jaan Tartus ka käis?Vaja teada 😊
Brunn 3. august 2016 08:57
Loogiline et poiss tahtis muljet avaldada ja vajutas pedaali kuid va bussiraisk tolgendas teel. Olen ka nõuka ajal Mossega kahel rattal sõitnud see oli norm tollastel pidudel. Kahju vaid sellest et kui Pariisis või Gölnis varitseb moslemi timukas siis meid on terve miljon ja saame seda hulga aega nottida enne kui viimane langeb.
pensionär Eedu 3. august 2016 08:49
Hakkab peale see mõrtsukast ja pätist oodide laulmine. Laulukoor koosneb aga samasugustest pättidest. Vastik.
ema 3. august 2016 08:32
Kaastunne selle "hea inimese" poolt tapetute lähedastele.

valli 3. august 2016 08:28
Ega juhtunut enam parandada ei saa, aga nüüd hakata hoolimatut ülbikut heaks inimeseks siin kirjutama on ka naeruväärne. Hea inimene on see, kes hoolib oma sõpradest ja nende turvalisusest, mitte ei ülba egoistlikult, näitamaks kui äss ta roolis võib olla. Mitte hea, vaid hoolimatu ja vastutustundetu.
eks ta ole 3. august 2016 08:24
Iga päev või nädal mõni tore poiss mõned inimesed ära tapnud, lihtsalt natuke juhtus - ei maksa kuri olla, rumalad inimesed ei saa toredast ja sõbralikust iseloomust õigesti aru
Sehv 3. august 2016 08:23
Halb inimene ta võibolla tõesti välja ei paistnud, aga hoolimatu oli kohe kindlasti ja kui sõber on sõbra vastu nii hoolimatu, et ta sellisel kombel surma saadab, on ta ka halb.
ja 3. august 2016 08:21
ometigi on nüüd hea inimese 3 noort ja head ning hoitud sõpra tema süü läbi surnud.
Õnnetu 3. august 2016 08:18
Jaan on haiglas, sisemine verejooks. Mõte sellest kuidas inimene hakkas oma sõpru ja elukaaslast otsima on kohutav. Kohutav on ka see, et üks preilidest oli rase. Kuid mul on siiski küsimus: Miks me eestlased oleme nii matsid ja kasvatamatud? Ta on süüdi, kas te teada mis tunne tal on ? EI olete vaid kõik kõvad mehed kuskil midagi kirjutama. Tema kõige hullem karistus on see, et ta peab elama sellega, et tema lolluse pärast kaotas oma lähedased. Ta teab seda väga hästi ja mõtleb, miks tema elus on? Miks just tema.
hea inimene 3. august 2016 08:39
Ei, ma ei tea mis tunne tal on. Ja ma ei saagi teada. Ma ei tapa oma lähedasi..
tule taevas appi 3. august 2016 08:46
Kasvatamatu on ikka tema, kes vaatamata korduvatele karistustele pole õppust võtnud. Ta on kurjategija ja nii see jääb. Miks hakatakse teda heaks ja tubliks jne. moosima, kui ta tappis 3 inimest.
tahman 3. august 2016 08:50
to õnnetu. oled tõesti õnnetu ,sest ülakorrusel valitseb debiilsus. ära aja naerma: sellistel jaani tohmanitel pole mingit süütunnet ega südametunnistust. paturegister suur nagu ararati mägi, järeldusi ei mingeid. omasuguste (sinusuguste) seas kelgib: kus ma alles panin-kus ma alles tegin. üks lootusetu pätt keda parandab ainult haud.
3. august 2016 08:58
matsid ??? kuule matsid oleksime siis, kui me ei tunneks sellele tüüpile kaasa, teiseks,mis kui inimesel oleks sisemine verejooks, siis ta poleks saanud järgrmisel pärval juba omaljalal haiglast välja. Ma saan aru, et ta on su sõber, aga mõtle ikka kainelt
to Õnnetu 3. august 2016 09:01
ja veel üks asi, sa ikka tead, et su sõber on ka vargil käinud ? ja veel, et on asju müünud nii, et võtab raha ja kaob ?? guugelda oma sõpra, saad targemaks
to õnnetu 3. august 2016 09:10
Ah või meie, eestlased, oleme matsid ja kasvatamatud? Tohoh tonti.
to õnnetu 3. august 2016 09:12
Jaan on sisemise verejooksuga haiglas .... kui kirjutatakse, et ei tea, mis tal täpselt viga on , Jaan jalutab haiglas ringi, siis ta sisemine verejooks ei saa tõsine olla - sisemise verejooksuga inimene on lamamisrežimil ja/või opereeritud . Ei arva, et olen mats, kes ei tea, mis tunne Jaanil on - sellisel süüdimatul korduvalt karistatud ülbikul ilmselt hetkeks ehmatus, seejärel mõte, kuidas sellest jamast võimalikult valutult pääseda ... See polnud õnnwtus, vaid süsteemse arulageda sõididustiili loogiline lõpp
õnnetule 3. august 2016 09:44
Ma kahtlen väga selles, et selline mees süümepiinade käes vaevleb. Kõhedust tekitav on tema kohta kirjutatud lugu, hea inimene tapab 3 inimest ja ikkagi arvatakse, et ta on hea... miks ometi, vastutustundetu ja hoolimatu suhtumine oma sõpradesse, vaatamata eelnevatele pahandustele ja karistustele pole ta muutunud korralikuks juhiks vaid mängis ikka riski piiril kuni tulemus ongi käes- mitte midagi pole eelnevast õppinu.
vana parm 3. august 2016 11:18
sellises vanuses peaks oma tegudest juba aru saama ja täiesti kohatu on siin kirjutada, et kas te ka teate , ta peab elama sellega. Usun, et vähemalt poole aasta pärast viliseb jälle rehv ja uus seltskond autos. Olete kuulnud vanasõna -- Küürakat parandab ainult haud.
lugeja 3. august 2016 08:17
Ega ei tahaks Jaani nahas olla ,saab oma karistuse aga talle jääb kummitama elu lõpuni oma sõprade surm . See on veel suurem karistus ,kui oma aastad ära istub.
Tädi 3. august 2016 09:38
Nii mõtlevad normaalsed inimesed. Psühhopaatidel on suva. Kuriteoregistri põhjal on tegu täiesti empaatiavõimetu inimesega. See ei muutu kunagi.
Jürka 3. august 2016 09:48
Olen sinuga täiesti nõus. Kõnealusel isikul puudub empaatiavõime ning ta on võimeline samasuguseid tegusid ka hiljem korda saatma ilma kahetsust tundmata.
inimene 3. august 2016 08:15
kes niimodi sõidab ja järjepidevalt, on kindlasti VÄGA, VÄGA TORE iNIMENE!!!Tean ise ka siukseid,
kes pidevalt teiste(mitte nii toredate) Inimeste elu ohtu seavad.
12345 3. august 2016 08:05
Meenub stseen lühifilmist "Tulnukas".
"Mäletad, Raido tellingutelt kukkus alla?"
"Heh, jaajah!"
"Enne ei saand mõistust pähe kui korralikult keppi sai. Nüüd on normaalne mees, müüb metsa ja... Peksab pedesid raudlatiga ja."
Ehk siis kiidetakse ikka endasuguseid.

sarnased kiidavad ikka sarnast 3. august 2016 07:48
ega nad aru saa, et tal midagi viga on. tore poiss. teeb pulli. kimab autoga. on politseiga pauhksis. no mis saab veel ägedam olla??? super luks ju. milline lahe sõber.
aidake tal uus auto saada. ning minge kummi vilistama. nii toreda ja sõbraliku poisiga võib seda ikka teha. loodame, et kohus ta vastu karm ei ole ja teda kinni ei pane. tingimisi oleks juba väga ränk karistus.
meie riigis on ikka surnud süüdi. ise nad ju istusid sinna autosse. tanklamüüja ütles ka, et kõik olid rõõmsad ja tantsisid. seega, olid nad õnnelikud, kui sinna autosse said. see peaks ju karistust küll kergendama.
ootame uusi vägitegusid. kolm laipa on saamatute saavutus. sõbrad, pange ennast valmis, kes toreda jaaniga sõitma tahab minna.
Ruik 3. august 2016 19:32
Tal on teine bemm ka , ära muretse.
Ruik 3. august 2016 19:33
Tal on teine bemm ka , ära muretse.
Ruik 3. august 2016 19:33
Tal on teine bemm ka , ära muretse.
METSAVEND 3. august 2016 07:44
Tahaks teada sellist asja ,et kui on mingi paturegister ,et kas siis nagu peabki kohe igati mönitama .Samas kui nendega miskit juhtub kes siin igati söna vötavad siis on halamist palju ja leiutatakse kümme pöhjust ,et ise mitte süüdi jääda .Ma ei öigusta juhtunut kuid sealt tanklast välja söit on probleemne ning seal on varem samuti avariisid olnud .Nüüd tekitatud kunstlikult ja pigem sihilikult selline arvamine ,et need kes tegelevad tehnikaga on köik pahad ja ammugi need kes omavad bemarit .Tekib küsimus ,et kas ainult mingisugune valitud seltskond vöib köike ja samas inimene kellel on töesti tahtmist ja huvi olgu madalam kui muru .Avariisid oma süü läbi vöib juhtuda köigil ,sest eksimine on tegelikuses vöimalik ja kuna auto on körgendatud ohu allikas siis tagajärjed on samuti rängad .Ma ei soovi antud avarii pöhjustajat öigustada kuid tegelikult jääb see teadmine eluks ajaks söltumata sellest kui seda ei taheta tunnistada ,sest see jääb teadvusse .Karistus mis sellise juhtunu eest tuleb pole lahendus vaid abi on sellest kui inimesega tegelda aga mitte ainult hukka möista .Omal pole sellist avariid olnud kuid oma tutavate hulgas on selliseid asju olnud ja see jääbki nönda ,et tegelikuses ei saada sellest üle ,eriti siis kui hakatakse avalikult lausa kiusama .Teadmiseks ,et mönitada on lihtne aga tegelikult on vaja möista ja aidata inimest ,et ühiskond ei kaotaks veel ühte inimest .
auto on kõrgendatud ohuallikas?????? 3. august 2016 07:57
no anna minna. mis ohtu sinu jaoks auto kujutab??? auto iseenesest pole mingi ohuallikas, auto on auto. ohtlikuks teeb auto ikka see tihend, mis on rooli ja istme vahel. seega, ei maksa autot küll ohtlikuks pidada. külmkapp võib ka ohtlik olla, sest kui ma selle sulle peale lükkan, siis võib päris kurb tagajärg olla. majad on ka ohuallikad jne. jne. jne. sul seal ülemistes okstes tuul vihiseb.
auto 3. august 2016 09:49
auto ongi ALATI kõrgendatud ohuallikas, see on juriidiline termin ja pärineb karistusseadustikust ning siin ei mängi rolli "see tihend", kes parasjagu rooli ja istme vahel istub, s.t ka korraliku juhi käes jääb auto ALATI kõrgendatud ohuallikaks.
Toomas 3. august 2016 08:52
Mõelda vaid: ..."et ühiskond ei kaotaks veel ühte inimest". Mulle igatahes tundub, et kui ühiskond sellise "inimese" kaotab, siis on ühiskond sellega kõvasti võitnud!
3. august 2016 09:15
METSAVEND, milleks selline tühi pläma?
3. august 2016 07:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to lugeja 3. august 2016 09:03
:))) ah soo, et sõidad kellegi surnuks, siis ah teised teevad ka nii, on ikka mõnel loogiga
tahman 3. august 2016 07:37
üks lammas kiidab teist. kehtib endiselt vanarahva tarkus: ütle kes on su sõbrad ja ma ütlen kes oled sa ise
b 3. august 2016 07:32
Kuidas saab mõrtsukas olla hea inimene.
kas autosportlased 3. august 2016 07:41
on mõrtsukad? Tegijal juhtub nii mõmdagi. Kas rallitajal oli plaanis oma sõbrad surma saata? No ei olnud! Rallitage vähem.
ralli on sport 3. august 2016 07:59
ja seal on risk olemas. seda teavad nii sõitjad kui kaardilugejad.
maantee ei ole koht, kus rallitada, kus oma oskamatust näidata. pannes mängu inimeste elud, kes ei ole seal selleks, et surma saada.
rallitajad paraku on omale selle riski võtnud.
ära võrdle võrreldamatuid asju.
3. august 2016 09:05
:))) vaata lapsuke (mõistuselt) need autosportlased (enamuses) kihutavad võistlustel, mitte tänavatel, aga sinusgune seda ei võta. Sama hästi võiks öelda, et ma olen mõrvar noaga, sest kodus kasutan nagu söögi tegemiseks
mutt 3. august 2016 07:31
Halb võib olla tõesti mitte, aga loll on ta küll.
3. august 2016 08:01
vastutustundetu. tähelepanupuuduse all kannatav inimene. ja kindlasti kõrge enesehinnanguga, et ma võin, ma oskan, ma tulen välja, ma saan hakkama. naised peal, kiljuvad õnnest. igavesti äge.
aga karm elu saab tal olema, elu lõpuni tead, et oled kolm inimest teise ilma saatnud.
A 3. august 2016 08:57
Ei ole tal midagi .tsoonis veitse kahetseb ,seal elu ja aeg seisab aga välja tulles kõik ununeb.uus elu ja uued mured tulevad peale.
A 3. august 2016 08:57
Ei ole tal midagi .tsoonis veitse kahetseb ,seal elu ja aeg seisab aga välja tulles kõik ununeb.uus elu ja uued mured tulevad peale.
Kahjuks 3. august 2016 09:45
Inimesed ei muutu kunagi paremaks. Pigem kibestuvad. V.a. religioossed.
A 3. august 2016 07:15
Nad kõik on head inimesed,ainult pika paturegistriga ja kipuvad tapma.
advokaat 3. august 2016 08:22
Andrei Tšikatilo olevat ka sõpradele vahva vunts olnud.