Eesti uudised

Pered kurjad: mängumaa pilet on kallis

Agnes Saik, 3. august 2016 04:00

155 KOMMENTAARI

x
xyz/ 9. august 2016 13:28
Lottemaa kasum esimesel täistegutsemisaastal (2015) ei ole sugugi väike (ligi 300 000 eur), jutt ots-otsaga välja tulemisest on jama.
e
eestis pidi olema tore elada. odav, palgad üle 1000euri kõigil/ 5. august 2016 17:51
ilus mets ja linnulaul. ainult, et muuseumid, lotemaad jne. ei ole millegipärast taskukohane. vats problem?
t
Totu Kuul/ 4. august 2016 12:21
Tulge meile! Siin on tore lollidemaa, kus on võimalus tasuta lambaks saada.
i
IRW/ 3. august 2016 20:28
Oleks tegu puhta eraäriga , siis jumala poogen palju piletiraha küsitakse - kasvõi 1000 eurot . Leiad piisavalt maksujõulisi kliente , lase käia - meie riigis ei ole see keelatud !
Nüüd tulebki ju asja point - sinna panustas riik läbi eas i ( loe : maksumaksja raha ) ikka üle 5 miljoni euro raha - otse loomulikult peaks sellest kasu saama ka maksumaksja - siin aga õitseb vaid erabisness . Mis nii viga äri ajada
v
veteran/ 3. august 2016 19:37
Nii palju mõttetuid maid on Maarjamaale siginenud- aeg oleks see hullus üleüldse lõpetada.
m
Muidugi!/ 5. august 2016 22:25
Panna nende asemele hoopis mausoleum püsti, sind voblaks kuivatada ja seal eksponeerima hakata.
v
Virgo/ 3. august 2016 19:03
Inimesed,kas teie arvates on maailm must-valge? On inimesi kellejaoks on 17 eurot SUUR raha ja lapsi on palju. ja siis on inimesed kelle jaoks on ka 1000 Eurot väike raha. Mõttekoht, eks! Teisalt, ühtegi projekti iseärnis äriprojekti ei tehta selliselt et see tulu ei tooks, vahet pole kelle rahadega see projekt on ellu viidud. Nii et kes tahavad äriideele kasumit teenida need saavad rahumeeli minna Lotemaad külastama. Aga mis teha nendega kes tahavad minna Lottemaat külastama Lotte pärast? Pole probleemi, maksavad. mis teha nendegakes tahavad oma lastele huvitavat elamust, maksavad. mis teha nendega kes ei suuda seda lõbu oma lastele lubada, ei maksa ja ei külasta ka (muuseas idiootne on halada et pilet on kallis kui näiteks Rakverest sõit maksab juba vähemalt 70 €). Proovige aru saada, et majanduslik kord ja isiklikud võimalused ei ole korrelatsioonis. KUI EI MEELDI VÕI EI SUUDA, SIIS ÄRA TARBI!!! Lihtne ju.
o
OH SAA !/ 3. august 2016 18:17
Diblagorski metsa taha
Rahamasin klopsiti !
Kõigil kel on mõistust vähe
Tulge tooge raha ära !
v
Veiko/ 3. august 2016 15:18
Küsige endalt, mida selle 17 euro eest saab?
1. Päev otsa kestev programm ja erinevad üritused igal pool- ja täistunnil (nende eest raha ei küsita).
See tähendab 16 üritust + igas majas mingi kestev üritus (Oskari kuur, planetaarium jäneste maja, lennumasin jne.... ).
2. Igas majas on diivanid ja voodid, kus lebosse saab visata. Seega vanemad saavad puhata.
3. Lapsega aega veeta ja teha seda, mida laps soovib. Ühest päevast kusjuures ei piisa, kui vaadata asja läbi lapse silmade. Kui võtta nii, et "peab igale poole jõudma", siis lapsel ei ole huvitav. Väga tihti oli nii, et öeldi lapsele: "lähme nüüd sinna, lähme nüüd tänna, tule nüüd me ei jõua muidu". Tegelege hoopis lase soovidega ja teie päev on palju põnevam, kui ühest kohast teise jooksmine.
Mängumaal on absoluutselt kõik atraktsioonid 8 tundi järjest tasuta. Kui jagada see summa atraktsioonide ja ürituste vahel ära, siis iga asi maksab alla euro. Minu arust see ei ole palju. Ja raha saab eelnevalt ka koguda, mitte ahhetada, et palju maksab. 100€ päeva eelarveks välja käia pole ju palju (sh söök), kui koguda 3 kuud näiteks.
k
3. august 2016 15:32
Kui Te ei ole veel aru saanud, siis keegi siin ei kahtle, et Lotemaal on palju üritusi ja need on huvitavad. Probleem on selles, et need on lasteüritused. Täiskasvanule need eriti midagi ei paku, eriti veel teistkordsel külastusel. Samas, selleks, et laps saaks neid vahvaid üritusi nautida, peab saatja ostma täispileti. Enamus peresid suudab selle väljamineku ette planeerides ka lubada. Kusimus on selles, kui mõistlik on selline pere rahakulutamine ja kas seda tahetakse ka mitu korda teha? Siin peaks olema mõttekoht Lotemaa ärimeestele kui neil on huvi seda parki ka pikemat aega pidada.
v
vastulause/ 3. august 2016 15:40
No aga mine muumimaale. Seal on sama moodi ju. Vanematel on teistkordsel külastusel igav.
a
ah et lapsed on nagu lambad - hommikul lasen laudast välja, õhtul korjan tagasi/ 3. august 2016 16:35
kui teil ei ole lastega koosviibimiseks aega, sis ärge lootke, et lastel tulevikus jääb aega teie jaoks
h
Hii/ 3. august 2016 20:44
Mille eest neid üritusi siis korraldatakse ja jänestele makstakse, kui pileti eest ei raatsita raha välja käia? Alternatiiv on, et vanemad pääsevad sisse euroga ja lapse pilet maksab 35 euri. Kui vanemad ka endale üritusi soovivad, siis tõuseb ka pileti hind. Targad inimesed rääkisid juba siis, kui ehitus polnud alanud, et see maake ei suuda end ära majandada. Odava pileti eest ei saa midagi, kallist piletit ei suuda vaene eestlane kinni maksta. Võib-olla asi toimiks, kui kõik lapsed igal aastal korra sealt läbi käiks, aga kaugeltki mitte kõikidele lastele ei suuda vanemad seda võimaldada ja ega kõiki see värk ei köida ka.
t
to hii/ 3. august 2016 20:53
Aga paljudel ehitajatel seal veel pealekuba nahk üle kõrvade tõmmati ! Ja karta on et seda omaosalust seal küll pole
l
3. august 2016 18:59
Lastega koos ajaveetmiseks ei ole hädavajalik minna lotte teemapark. Lastega saab ka täiesti tasuta koos kvaliteetaega veeta.

õ
õige/ 3. august 2016 15:03
palgad on olematud.Selliste palkadega nagu meil enamustel on ei külastatagi mingeid tasulisi lasteparke.Saab minna ainult kuskil metsa jalutama.See on lihtsalt kurb reaalsus,et enamustele ei ole need kohad taskukohased.
m
mmm/ 9. august 2016 22:53
Lastega metsas jalutamine ongi kvaliteetaeg. Teie jaoks. Vestlete sellest mida näete. Lapsed on õnnelikud koos vanematega veedetud aja üle.
Mingisse kallirahalisse teemaparki lähevad ainult need vanemad, kes ise oma lastega tegeleda ei viitsi ja siis hakkavad inisema, et oi kui kallis.
k
3. august 2016 14:14
Kui on kallis siis jätke minemata, milleks nuumata selliseid kohti rahaga. Ärge käige üldse seal, varsti läheb pankrotti ja Lottemaa kaob ära. Olekski hea kui selliseid asju poleks. Niikuinii on see tyhipaljas mõttetu lollus. Lapsi kasutatakse ära mingi lõbustuste kaudu, meelitamaks neid sinna. Haige, lihtsalt haige.
b
Bla/ 3. august 2016 13:28
Kui on liiga kallis, siis võiks minna Pokumaale, lapsele 5€ ja täiskasvanu 6€.
t
Tom/ 3. august 2016 13:26
"Ots otsaga kokku"? Whut? are you serious? Mis kuradi äri see selline on, kus kasumit ei tule? ise kah usuvad seda või? kyl võib olla nii, aga see tähendax et tegu oleks väga heade inimestega ja seda ma lihtsalt ei usu, et nad inimestele vaid meelerõõmu teha tahavad :DDDD Far from dat!
n
nii et selle pärast seal oma pead vaevata, on suht haige tegevus./ 3. august 2016 12:57
Seni kui selle tillukese maalapi ümber on veel muud vaba maad on kõik korras.
d
dok/ 3. august 2016 12:57
See Lottemaa ongi minu ja sinu raha eest ehitatud. Inimesed, kes kunagi sinna om ajalga ei tõsta või ei ole suutelised selle eest maksma on juba maksnud neile, kes selle koha valmis ehitasid.
Ca 5 miljonit eurot andis riik EAS`i ja kohaliku omavalitsus läbi meie maksumaksjate raha neile.
Nüüd lisaks kasseerivad piletirahana veel juurde. Tegelikult võiks peale külastust jupikese tasuta sellest kaasa tarima. Las siis remondivad teenitud pileti raha eest nii, et silm sinine.
Business by Estonia. Ahvid makske!!
M
:)/ 3. august 2016 12:46
Mulle pole saatus veel lapsi andnud, aga kui ikkagi annab, siis mul ei tekiks lastega seoses kunagi tunnet, et öelda "see ei tasu ära" või et lapsega kuskile teemaparki minemine on minu jaoks igavlemine, sest mul pole seal midagi teha. Ma olen päris pikalt mõelnud põnevusega ja unistanud, et kui mul oleks laps, siis ma käiks iga nädalavahetus temaga koos sporti tegemas, käiksime näitustel, sellistes teemaparkides ja teeksime seal kõike koos, mis võimalik. Kummaline on minu jaoks see suhtumine, et viime lapsed teemaparki kohale ja vanemapoolne tegelemine sellega lõpeb. Lapsele on oluline, et pere teeb asju koos, et vanemad elaksid ka seda rõõmu läbi, kui ta Lottega pilti teeb ja tuleksid temaga koos pildile. Ma kahjuks ei usu, et need vingatsvanemad oma laste juuresolekul psotiivsemad on, ilmselt ongi pidevalt üks hädaldamine, selle asemel, et leida lahendusi. Kui pole majanduslikult võimalik Lottemaale minna, siis on võimalik lapsega palju muud toredat teha. Ja ei jääks ka aega vingumiseks.
K
:)-le./ 3. august 2016 13:46
KUI MUL OLEKS laps, siis ma... Aga mida Sa praegu, kuniks Sul last veel ei ole, teed? Käi siis seni üksinda kõigis neis kohtades. Paistab, et oled maj. kindlustatud inimene, kes eriti midagi teha ei viitsi ja siis arvad, et kui mul oleks laps, küll siis alles teeks. Tuhka Sa teeks! Parimal juhul saadaks teenija lapsega parki jalutama.
m
Maria/ 3. august 2016 16:16
Mina mõtlesin ka kunagi nii. Et kui mul oleks... ja nüüd mul on. Ja teengi kõike seda, millest enne unistasin. Kunagi ammu sain esimese lapse, kui olin veel ise paras laps. Tol ajal polnud kuskil käia ja polnud ka finantse tihtipeale ning lõbustused tuli ise välja mõelda: sport, mäng, jalutamine ja rattasõit etc. Nüüd on nn uus lapseke ja võimalused hoopis teised, kuid siiski eelistan temaga teha oma asju, et laps mõtleks ja ise tegemisest rõõmu ning nutikust leiaks. Ei ole veel üheski teemapargis käinud, sest ta alles kolmene. Ilmselt millalgi kuhugi läheme, aga siiski on kõige ägedam ajada oma asja, olla lapsele olemas, vastata lõpututele küsimustele ja avardada tema silmaringi lihtsaid argiseid asju tehes. Kõige tähtsam on olla olemas. Olla kohal. Ja mitte öelda: ära sega, ära jonni, mängi ise!
p
PS./ 3. august 2016 22:31
Tore lugeda et Sinusuguseid veel siiski olemas on, tubli oled ja edu Sulle!

p
Pia/ 3. august 2016 12:42
Käisin lühikese vahega nii Lottemaal kui Vudilas. Lottemaal oli tõesti palju detaili ja maitsvad söögid KUID täiskasvanu pilet sama kallis kui lastel. Samuti nörritas parkimistasu ja tasuline rongisõit. Vudila hinnapoliitika aga sobis rohkem. Võrreldes Lottemaaga oli endalgi põnev. Kokkuvõttes läheb Vudilasse igaljuhul tagasi, Lottemaale siis kui sünnipäev neil ja lapsed kostümeeritult tasuta. Lottemaa piletihinna võrdlemine Muumimaaga on minu meelest aga kohatu - elatustase on ikka märksa erinev. Ma usun, et külastajaid oleks Lottemaal rohkem kui nad täiskasvanud saatjate hindasid langetaksid.
t
tigekala/ 3. august 2016 13:01
vembu-tembumaal on täiskasvanutel samuti põnev ja huvitav ja tegevust kui palju, piletihind sama kui lastel. miks ainult lotte mängumaa kallal nokkida?
a
Ave/ 3. august 2016 13:03
Rongisõit on tasuline jah, aga see 800 meetrit looduses kõndimist sinna rongisõidu asemel on tasuta! Kokkuhoid 2 euri!
a
Aga/ 3. august 2016 12:40
Äkki lõpetaks üle võimete elamise? Ei pea nn maasturit liisima. Jne. Ja lõpetage tõesti vingumine. Eestis teenivad ju kõik megapalka, kommentaaridest ja uuringutest lähtuvalt. Kõik on eluga rahul- ja nüüd äkki on kallis?!
v
Van Ames/ 3. august 2016 12:35
Noh võib ju vinguda..
Kuid need tegelased seal tahavad palka, loomulikult olematut ja kui palju bürokraatlikke kadalippe tuleb läbida et seda asjandust üldse lubatakse eksisteerida. Ja maksupoliitika on omaette ooper.
Ütleme nii et kui ettevõtja töötab ausalt ja maksab makse siis ühest teenitud eurost jääb talle endale 30 senti!
Tegelesin ka ise mõned aastad tagasi eraettevõtlusega, (transport) kuid ausalt asja ajades ei ole võimalik veepeale jääda ja seetõttu peab kombineerima seaduse piiripeal. Lõpuks lõpetasin kuna ei jõudnud enam tasuvuse piiri peal balansseerida ja 24/7/365 ainult tööl olla. Nüüd nn. "riigitööl" oles ja tööpäeva lõppedes värava seljataha jättes ei pea enam tööst mõtlema. Ainult rahuldus sellest tööst on ümmargune O
Kogu töö (auto- bussijuhtimine, remont tegin üksi, kaasa tegi paberimajanduse. Kui oleks pidanud veel palgalist autojuhti pidama... Oma palgaks kujunes 0-700 netos. Talvekuudel võis juhtuda et mõni kuu üldse sissetulekut polnud kuid maksud vajasid tasumist ja elu elamist. Nii et pole vaja lja- lja. Rahas suplevad ainult toompea muidusööjad.
m
mitte pilet ei ole kallis/ 3. august 2016 12:32
vaid sissetulekud on väikesed
o
oo/ 3. august 2016 12:31
Kallis pilet on hea, hoiab vaesed eemale.
o
oooooo/ 5. august 2016 17:59
vat on hea vastus. mis need vaesed siis tahavad sama mis rikkad. istugu oma puuonnides ja unistagu edasi. eestis kasvab inimeste vahel lõhe aga kuradima kiirusega. koolis hea hoobelda mina käisin-sina ei käinud.
t
tuul/ 3. august 2016 12:27
olete te käinud kuskil tasuta üritusel? no ei ole mõnus, jube trügimine.
samamoodi, kui pilet oleks odavam, poleks enam lottemaal ka tore. niigi ilusa ilmaga on palju rahvast.
siis käite lottemaal küll, aga vannute ikka, et vastik trügimine ja lapsed peavad koguaeg ootama, et pääseda kuhugi seal.
d
D./ 3. august 2016 12:21
Kuidas inimene aru ei saa, et kui täiskasvanu pileti hinda alla lasta, siis tõuseb automaatselt ju lapsepileti hind!
e
eksole/ 3. august 2016 12:31
kuidas inimene aru ei saa, et laps ilma vanemata niikunii sinna ei lähe!
m
Mimi/ 3. august 2016 12:04
Seda on kurb tunnistada, aga põhimõtteliset on selel Lottemaa tegease õigus - enamus eestlasi on lihtsat liiga vaesed. Eestlane ei tunnista lihtsalt mitte mingi hinna eest, et tema sissetueku juures käib see üle jõu. Jahutakse mingitest põhimõtetest.
Kui ma nüüd -Lõuna-Eestist oma kahe lapsega sinna sõitma hakkan, lisandub ürituskulude hulka veel kütusekulu ja kuna sellele kulub terve päev, siis kusagil ka üks kõva söögikord (jäätise limpsiga juba tervet päeva üe ei ela). Seega 100 euroga ei saa kuidagi hakkama.
m
majanduse ABC/ 3. august 2016 12:34
Põhimõtteliselt ei saa müüa kallimalt, kui ostjate rahakott võimaldab, aga teie võtate kasvõi pangast laenu, et selliseid kulusid teha. Ise käitute majanduslikult lühinägelikult ja õpetate sama ka lastele.
t
tigekala/ 3. august 2016 13:00
kas tõesti on ületamatu raskus võtta kaasa üks normaalne ports piknikukraami ja lisaks lottemaale teha üks tore õhtune söömine vabas looduses? ma käisin just tallinnas Lotte kohvikus, nelja inimese peale läks 43 eurot. võttis hambaid kiristama, aga noh, okei. ei lähe söögikohta ka niimoodi, et annaks lastele hinnapiiri ette või veel hullem, valiks neile ise süüa. paratamatult on väljas söömine kallim, kuid igasugustel mängumaadel on meie perel alati oma toit kaasas ja kohapeal ostame tõesti ainult jäätist.

l
lõpetage/ 3. august 2016 11:47
Aga välismaal maksavad kõik need "kurjad pered" sellise piletihinna nurisemata. Miks arvatakse, et Eestis peab keegi teine kulud kinni maksma.
k
karl marx/ 3. august 2016 12:35
nõuame täiuslikku kommunismi kus kõik on tasuta
a
aga/ 3. august 2016 14:34
välismaa kurjad pered teenivad oma ausa tööga kordades rohkem. Ehk teisisõnu meie puhul tähendaks see kordades odavamaid piletihindu. Vot nii.
m
Mehed ei nuta/ 3. august 2016 11:31
Käidud, ei tekita traumat hindade suhtes. Ahhaa on parem, sinna võiks veel mitu korda minna Lottemaale mitte.
l
Liisu/ 3. august 2016 13:47
meie jäime väga rahule, paras põngermannidele alates viiendast eluaastatst. meil olid 5 ja 7, piigadel oli väga lõbus. Oli ka peresid kus tittedega tuldi - no see on täielik raha raiskamine. Ja siis emmed nägid vaeva nende jonnivate ja igavlevate tegelastega ja ei saanud rõõmu tunda koos nende lastega, kellele ronimised parajad olid.
n
njaa/ 3. august 2016 11:20
mis te nutate
helsinki loomaaed perele = 45€
linnanmäe lõbustuspark käepael + sealife pilet 2 last + üks täiskasvanu = 144€
siinsetel piletitel on veel ruumi kasvada küll ja küll..
n
njaa/ 3. august 2016 12:10
l
---/ 3. august 2016 11:17
lotemaale minek pole ju kohustuslik,ei nõuta ju sügise koolis või lasteaias pileti ettenäitamist,kas on käidud.
o
olge nüüd ikka/ 3. august 2016 12:22
krooni ajal plekkisite piletite eest 150 krooni välja ja ei kõhinudki. Täna on ju eur väiksema ostujõuga kui oli kroon. Mida te siis nüüd hädaldate?
k
kule muidusaaja/ 3. august 2016 12:25
Kas sõõmine ja talvel elamu kütmine on kohustuslik? On mõni sarnane seadus riigikogust sulle kätte trehvanud? No ei ole.Ihualasti jalutamine ei ole lubatud, sinna pead raha kulutama. Aga sõõma ei pea ja elamist kütma ka ei pea. Anna aga siis minna!
e
erapooletu/ 3. august 2016 11:16
Tänapäeva noored emad ei ole suutelised majanduslikult mõtlema nagus eda tegid meie emad. Kas avastasid alles sinnasõidul, et piletid on sinu jaoks kallid või teadsid seda pool aastat või enam enne, kui see üritus teie perele plaani sai võetud? Igas kuus natukene kõrvale panna ja loobuda rämpstoidust, suitsude ostmsiest ja õllekese joomisest lapse heaks, annabki veel rohkem kokkuhoidu aasta lõikes , et lapsed ühe korraga Lasteparki lõbutsema viia ,jääb üle ka kahte lasteparki lõbutsema viia... Jätad ära veel õllesummeri ja mõned labrakad sõpradega, saad lapsed veel kolmelgi korral Lasteparki viia, mõtle selle üle majandusliku mahajäämusega tänapäevane noor ema. Meil peab kõige eest maksma aga kuidas sa seda jaksad, see on su oma välja mõelda!
@erapooletu/ 3. august 2016 12:21
"Kuidas sa jaksad" on juba ammu väljamõeldud. Kõik see mis sul kirjas tehakse ära ja rohkemgi veel aga lapsed lihtsalt jäätakse sünnitamata. See on see sinu majandusliku mõttetargutuse otsene vili.
k
3. august 2016 12:37
Ka laste arvu piiramine on variant, kui riigi jaoks on oluline pagulaste paljundamine, aga kohalikud vaadaku ise, kuidas ellu jäävad.
K
???/ 3. august 2016 11:05
Käisin ka seal pargis ära. Suht mõrv toimub ikka rahakotis. Ja kui see on veel ots otsaga kokku tulemine siis ma ei saa küll aru kuhu see raha seal läheb.
n
naine/ 3. august 2016 11:04
Aga mida te seal Lotemaal siis käite kui kõik nii kallis on?
Kui külastatavus väheneb, küll siis "pood" kinni pannakse! Aga näete - ei panda, sest ju on käijaid seal. Ei pea ju ronima kohta, mille eest maksta ei suudeta! Eestlastel vinguda ja viriseda vaja ainult. Kes teid sinna sunnib minema, aru ma ei saa??? Lähevad need, kel on võimalik. Või teine variant- jätke oma lastele ebatervisliku toidu ostmine ära ja hoidke kokku suhkruvattide, pulgakommide, limonaadide,
krõpsude jm. taoliste keemia ostmiste pealt. Kõik tahavad näiteks luksuslikku elu aga kui võimed sinna ei küüni, siis elatakse tagasihoidlikumalt või tehakse midagi selle nimel. Tehke oma Lotemaa ise ja vaadake kui kergelt see teostatav on! Pagan, nii vihale ikka ajavad mõnede siinsed kommentaarid - ise pole elus midagi saavutanud aga kritiseerima on küll mehed! Kallis ja kallis, kõik on siin elus kallis - toit, riided....Ja miks see nii on aga sellepärast, et inimeste palgad on madalad, nõudke palka juurde, siis ei ole kallis.
k
klf/ 3. august 2016 11:17
vähe, et kallis psk on ka veel ja omanikud on röövlid. varem või hiljem panevad poe kinni
t
tobedus on sinu nimi/ 9. august 2016 19:42
kaas Lotemaal pakutakse siis lastele tervislikku toitu: juurikaid ja naturaalseid mahlasid :)
s
3. august 2016 10:49
soome palgaga saab lotemaale

e
ettepanek/ 3. august 2016 10:30
Jah saan aru, et minemine ei ole kohustuslik. Eelmisel aastal käisime koos lapsega, kuna oli võimalus saada tasuta kutse. Seega tean millest räägin. Ma ei arva ka, et see oleks mingi ebahuvitav ja paha koht. Asi on lihtsalt põhimõttes, et kui tegemist on laste pargiga kuhu ei ole võimalik last omapead saata, siis ei ole sobilik/eetiline küsida täiskasvanud saatjalt sama hinda mis sihtgrupilt. Üks kord võib-olla tõesti ka täiskasvanu vaatab paljuräägitud kohas ehitised üle, aga edasi? Möh? Vaatan teist korda samu maju? Mul ei ole soovi jooksuvõistlusel osaleda või Lotega pilti teha. Lihtsalt viitan, et kui antud äriettevõte soovib, et PERED seda parki üle ühe korra külastaks, siis üks võimalus on soodsam saatja pileti teha.
h
3. august 2016 10:49
Huvitav, kas su lapsed veel ei ole vingunud, miks nad Õllesummeri pileti peavad ostma, seal ju on nii igav purjus ka lällavaid inimesi vaadata, piisab ühest korrast
e
ettepanek/ 3. august 2016 11:47
Ma ei ole iialgi Õllesummeril käinud. Veel vähem viiks ma sinna oma lapsed.
m
?/ 3. august 2016 11:48
miks ma pean pileti ostma.soomes oli just õllefestar ja sisse pääseb tasuta.eestis tahavad kõik ratsa rikkaks saada
s
/ 11:47,/ 3. august 2016 13:20
sina ei ole, teised on, küll on ka kohti, kus sa oma lapsi oled tirunud ilma et nad oleks väga tahnud
o
o,o/ 3. august 2016 13:50
õllesummerile lastega,,,sellepeale saab tulla vaid paadunud joodik.
b
Bla/ 3. august 2016 13:20
Järgmine kord on lapsel pilet 1€ kallim ja vanemal 1€ odavam ja kõik on õnnelikud.
t
tjh/ 3. august 2016 10:14
e
3. august 2016 10:35
Eks Lotemaa on küll üks vastik koht, eks ju
e
Endel/ 3. august 2016 10:38
vastik? Minu jaoks oli üllatus Pikajärve ehk Canter(Värton)villa. Esiteks; ootamatult normaalsed atraktsioonid, teiseks perepilet 44 euri vist. Tea mis seal suure sotsi Lemberi Vidilas või Lottemaal enamat on?
t
tjh/ 3. august 2016 10:14
s
siil/ 3. august 2016 10:02
Olen igal aastal käinud Lottemaal. Olen täiskasvanu ja iga aasta on väga lõbus olnud. Uued näitlejad, atraktsioonid. Kujutage nüüd ette palju seal on tegelasi, igat rolli mängib 3-5 erinevat inimest. Kõik tahavad palka. Eks ei pea ju seda kohta külastama, kui kallis on! meie peres on see planeeritud sõit. Tema, e igal aastal suvel on korra minek Lottemaale. Ei ole ju raske pool aastat seda sadat eurot kokku koguda. Kui täiskasvanu pilet oleks soodsam, siis no võidaksite võibolla 10-20 euri. Planeerige ette.
k
Kindlasti / 3. august 2016 10:18
ole raske ka 200 ja enamat eurot kokku hoida.
j
3. august 2016 10:24
Jätaks õige naiste Maijooksu ära, vot seal stardimaks on proportsioonist väljas, puhas kommertrs, massipsühhoosi najal suur kari naisi raha eest tulevad käset linna asfaldil jooksma. Mis mõttega ja millise eesmärgi püstitamise nimele!? Muidugi, organisaatoritel kullaallikas, pärast saavad lahedalt elada terve aasta kuni järgmise korrani.
e
ettepanek/ 3. august 2016 09:56
Tehke eraldi hinnaga laste ja täiskasvanust saatja pilet nagu näiteks nukuteatris on. Olen loo autorga täiesti nõus. Lotemaal ei ole täiskasvanul mitte midagi teha, aga last ju üksi sinna parki ei saada. Jah, olen nõus, et toetama paeb eesti tootjat ja eesti kaubamärki. Poes valin ka pigem eesti tooteid, aga selline hinnapoliitika jätab mulle pigem ahne raha kokkukraapija mulje kes meie armast lastebrändi ära kasutab. Ei soovi selles ürituses osaleda.
M
:)/ 3. august 2016 11:21
Meie peres tegimegi nii, et kaasa läks 1 lapsevanem 2 lapsega, teine käis Pärnus päev otsa üksi ringi. Natuke kurb oli, kuid no mida teha.
h
h/ 3. august 2016 09:55
Ega need Lotte-, Poku- ega muudmaad polegi mõeldud telile, popsidele, vaid meile- rikastele!
s
3. august 2016 09:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
b
bioloog/ 3. august 2016 10:14
nii vähe paljunevaid kärbseid looduses ei ole olemas
m
Mart/ 3. august 2016 10:42
Kärbsed ei reosta nii palju kui inimesed.
m
Mari/ 3. august 2016 09:49
Kuulge vingujad - palun tehke ise ja tehke paremini, poole odavam sissepääs ja üleüldse palju asju on pool ilma sest laste pealt kusida ei tohi. Toesti tehke ise koik valmis ja mõelge valja ning pidage igapäevaselt üleval, ninatargad!
m
mutt/ 3. august 2016 11:08
Aga nad võiks vähemalt proovida, mis juhtuks kui piletihind odavamaks lasta. Võimalik, et kohale tuleks hoopis rohkem inimesi, kes kohapeal ka tarbivad rohkem. Kokkuvõttes võib juhtuda, et sissetulekud Lottemaal hoopis suurenevad.
i
Inimene/ 3. august 2016 11:32
Kui tuleb rohkem inimesi siis paljudele ei meeldi. Midagi hullemat pole olemas kui lastele mõeldud atraktsioon mis on ülerahvastatud.
ü
üks/ 3. august 2016 14:59
ja siis peaks rohkem teenindavat personali palkama ,mis ka maksab
d
dok/ 3. august 2016 12:45
Lgp Mari,
See Lottemaa ongi minu ja sinu raha eest ehitatud. Inimesed, kes kunagi sinna om ajalga ei tõsta või ei ole suutelised selle eest maksma on juba maksnud neile, kes selle koha valmis ehitasid.
Ca 5 miljonit eurot andis riik EAS`i ja kohaliku omavalitsus läbi meie maksumaksjate raha neile.
Nüüd lisaks kasseerivad piletirahana veel juurde. Tegelikult võiks peale külastust jupikese tasuta sellest kaasa tarima. Las siis remondivad teenitud pileti raha eest nii, et silm sinine.
Business by Estonia. Ahvid makske!!
tervitades
DOK

i
Ingrid/ 3. august 2016 09:47
Lottemaa on igati tore koht ning igat senti väärt. Tegevust ja uudistamist jagub terveks päevaks, laps ei tüdine, tegelased käivad rõõmsalt rahva seas ja suhtlevad kõigi soovijatega rollist välja tulemata. Minu lapsele väga meeldis ja juba koduteel küsis, et kas homme jälle tuleme. Järgmisel aastal läheme jälle.
u
ups/ 3. august 2016 09:43
Niikaua, kui on külastajaid piisavalt, pole mõtet hinda allapoole lasta. Pigem tõsta. Kõik sõltub ju nõudlusest.
s
soovitus virisevale pereema Annikale/ 3. august 2016 09:42
A sa Annika võta silmarõom sinna parki kaasa samal ajal kui laps mängib sul ka huvitav :D
m
MGM/ 3. august 2016 09:35
Liiter viina on 10€. Perepeaa joob end täis ja ongi Lottemaa kodus olemas.
l
3. august 2016 10:49
Lastega Lottemaa või mõne teise mängumaa külastamine on kallis aga Lätimaalt autotäie alkoholi toomine on taskukohane, keegi ei nurise, et raha napib
j
ja / 3. august 2016 12:46
peale teist viina on juba pokumaa
e
ehh/ 3. august 2016 09:32
egas jah meil iga liigutus maksab aasta aastaga aina ahnemaks lähme,kahju peredest,kes ei saa lastele sellist kallist luksust lubada,selle paljud reisivadki Lätti ja Leetu ning Soome.Isegi Lätimaal ja Leedus saab toitlustuspunktes odavalt süüa.Eile veendusin nägin paljusi eestlasi peredega söömas Lätimaal.
7
7-e emale/ 3. august 2016 10:03
nu, nu, abikaasa ju Soomes töötab ja Soomes makstud lastetoetused on suured, ja ise prokuröör, mis ajast sul raha enam ei ole
t
to ehh/ 3. august 2016 13:32
see, et eesti pered lätis olles eile ka sõid, on küll kindel kinnitus sellele, et tasub veenduda, et ju on odavam :D
loogiline :D
a
ahah/ 3. august 2016 09:30
Ma käisin lolli peaga Maltal Popeye Villages 14€ eest. Vot see on röövimine, häbematu haltuura. Kui Lottemaal olla pool päeva, tähendab see 5 etendust, eks, isegi kui see on sama etendus vaatavad lapsed hea meelega üle ja siis on seal mingid kaasavad tegevused, masinad jm.
t
tigekala/ 3. august 2016 09:27
üks kord aastas maksta pereürituse eest 100 eurot ei ole palju raha. see on vähem kui 9 eurot kuus kõrvale panna. lisaks annad eesti inimesele tööd ja leiba, maksad eesti autorile autoritasusid ja toetad kodumaist ettevõtlust, mida peaks tegema iga õige eesti inimene. minna perega rahvusooperisse balletti vaatama või mõnd muud olulist kultuurisündmust, vaat selle jaoks tuleks hambad varna riputada ja vaheajal kohvikusse minekust ei tasu unistadagi, kui üksi pilet maksab juba 40 eurot.
pealkiri on ebaõiglane. 17 eurot pilet on talutav, kui lõbustust ette planeerida. mina isiklikult olin pahane siis kui täiskasvanute pilet maksis rohkem kui laste pilet, vaat see tundus rahaahnusena. täiskasvanu valiks omale meelelahutuseks ju ikkagi muu koha kui lotte mängumaa.
J
-t-/ 3. august 2016 09:46
Jh,selline see eesti enam kui 1 lapsega perede elu ongi,et pead aasta otsa seda 100€ koguma,et kogu perega 1 üritus aasta jooksul teha.
j
3. august 2016 10:09
Ja kui veel suitsetamist maha jätta, aasta lõpus 800-1000 EUR nagu taevast kukkunud, saab koos lstega reisile minna mitte ainult Lotemaale.
t
tigekala/ 3. august 2016 10:13
minuarust on see normaalne eelarveplaneerimine.
k
kiire ja tagasihoidlik arvutus/ 3. august 2016 10:27
4 EUR pakk x 7 x 4 x 12 = 1344 EUR
1
— le/ 4. august 2016 12:06
1344 EUR
Ma saan aru, jah, et see on kõige odavaim suits ja te selle summaga pole nõus, reeglina ostatakse kallima, aga ise näete, millist summa lihtsalt korstnasse kirjutatatakse ehk laste jaoks ei jää
l
Lits/ 4. august 2016 22:03
mida mõtled -litsimaja?
v
Vabandust/ 9. august 2016 19:40
arvad, et 3 last ja vanemad saavad piletihinna eest st. 85 euri päeva veedetud. Loll loba. kui 250 km. tagant sõitma hakata, siis lisandub transpordikulu (üks blogija soovitas ühsitransporti :)))) Naljanumber, kui elatakse alevis, kust raudteejaama ei lähe isegi sobivat bussi. Kui kiidetakse, et etendused terve päev siis kas hoiate oma lapsi näljas?
keegi rääkis piknikukorvist. kahjuks ei tea, kas selle kaasa võtmine Lotemaale on lubatud. Isegi Viru Folgil lõpetasime perega käimise, sest turvad ei lubanud isegi veepudelit, rääkimata toidust ja kohvitermosest (esimestel kordadel lubati)
M
./ 3. august 2016 09:23
Meie perekonnal on kergem.
Meie lapselapsel oli nimelt sõimes lõpupidu, ja sinna oli kutsutud esinema mingi kutseline Lotte. See jättis lastele sellise mälestuse, et isegi Lotte kohvikusse (Mustamäe keskuses) laps keeldus sisenemast. Ütles, et tema kohe kardab selliseid olevusi.
Loomulikult--igal lapsel on oma arusaamad.
s
Selveri tibu/ 3. august 2016 09:53
minu nüüdseks täiskasvanud poeg naerab siiamaani, missuguse psüühilise trauma talle lapsepõlves tekitas hiiglaslik Selveri tibu, et siiamaani vaatab Selverisse minnes ringi, ega tibu kuskil ei paista :D

m
mis te kurat vingute / 3. august 2016 09:23
Kas keegi käsib sinna minna, ehitage endale ise,tehke ise, olge ise, vähem möla, pikem samm, saamatute kari
e
eh, eh, eee !/ 3. august 2016 09:38
Miks nad siis ise ei teinud vaid riigilt rahva raha nurusid?
i
3. august 2016 10:15
ilma riigi rahata pileti oleks 34 EUR
m
mh/ 3. august 2016 12:29
Lastele ostetakse kuhjade viisi krõpse, komme, millest pooled prügikasti loobitakse. Raha inimmõistust hävitavate elktronvidinate ostmiseks on Annika-taolistel küllaga. Lapsed ninapidi arvutimängudes, mis kurjust ja õudust täis. See sobib "vaestele"
m
mürakaru/ 3. august 2016 09:20
Kõik muutub ja kõik kallineb. Mäletate ehk Josingu ennustust: Euro hindu ei tõsta pigem langetab.
Tal oli tuline õigus, sest euro ei tõstnud hindu vaid on ise kolinal kukkunud..
m
Mart/ 3. august 2016 10:44
Kõik kallineb, sest inimesed paljunevad ja maavarasid jääb järjest vähemaks.
p
Proxi/ 3. august 2016 09:12
Pean tunnistama, et kui kogu perega minna päevaks lottemaale siis piletid pluss söögid, sest lapsed ikka tahavad päeva jooksul kasvõi korra süüa siis julgelt üle 100 euri tuleb välja käia. Pean ütlema, et seda on ikka liiga palju. Lottemaa on iseenesest vahva , kuid kui arvestada atraktiivsust ja kulusid siis ühe korra tasub seal lastega käia , kuid mitte rohkem. Samas hea meelega läheks lastega tagasi, kuid mitte sellise hinna juures. Samuti peaks just lastele olema rohkem tegevust, ilusate majade vaatamine neid absoluutselt ei kõida.
t
Trolliplika/ 3. august 2016 11:05
Lottemaal on ju tegevust lastele maa ja ilm! Nii majades see, kui staadionil, metsatukas, rand on ka sealsamas. Leiutisi on ju juba miljon mida uudistada ja näppida. Võibolla asi teie lastes hoopis. Minu omad majade üle pole küll kurtnud, uudistanud neid huviga mõlemal korral kui oleme käinud (eelmisel aastal olid lapsed 4a ja 7a), rääkimata leiutistest ja kõigest muust. Aeg lendas, nii et ronimisparki me ei jõudnudki eriti. Söögi eest mõni eur maksta pole ju palju (koju ostad ju nagunii süüa ja maksad), aga võid ka oma piknikukorvi ju kaasa võtta. Mina tegin nii esimesel korral, kuna nii on praktilisem ja hoiab aega kokku, lastel niigi palju tegemist, järjekorras seismine ja toidu ootamine kärbib ju nappi aega veelgi (olime pargis terve päeva mõlemal korral). Mis piletihinda puutub, siis park on suur ja selle haldamine kallis, töötajaid palju. Ma parem maksan ja saan selle raha eest korraliku elamuse (jah, mul endal on ka seal huvitav :)), kui et maksan odavama teenuse eest, kus kõik on ligadi logadi, teenindajad kurjad (värske elamus Lätist, kus Tarzani park vähemalt sama kallis) jne.
a
appikene/ 3. august 2016 09:04
Selline mulje nagu Lottemaa oleks eestlastele kohustuslik!! Ei ole ju! Tegelege ise oma lastega ja mõelge lõbustusi välja. Ei viitsi?! Siis maksategi, et keegi teine seda teeks. Sest see ongi suur töö, et lapsel kogu aeg lõbus oleks.
i
Indrek/ 3. august 2016 09:02
Vaadake mängumaade jms täituvust. Ilusa ilma korral vägapalju rohkem inimesi ei mahugi platsile. Kas see oleks mõistlikum, et pilet on imeodav, broneerid mitu kuud ette külastuse järjekorra või, siis istud tundide kaupa elavas järjekorras, et mängumaad külastada?
Vaadates mängumaade täituvusi on see pilet isegi liiga odav, st selleks, et laps saaks täiel rinnal mängumaad nautida võiks isegi vähem rahvast korraga mängumaal olla (jutt käib päikselisest ja soojast ilmast).
Kindlasti on peresid, kelle jaoks on hetkehindadega mängumaa külastus majanduslikult rüüsteretk rahakotile ja peresid, kelle jaoks on see vaid peenraha.
p
pensionär Eedu/ 3. august 2016 09:00
Printsipiaalselt kohalikele röövlitele-liigkasuvõtjatele ei maksa mitte sentigi ja käin parem laste ja lastelastega Soome ja Läti parkides, kus on ka täiskasvanutele tegevust ja raha läheb asja ette.
t
tigekala/ 3. august 2016 09:23
aga millest eesti inimene elama peab, kui oma inimesed tööd ja leiba ei anna? putka kinni ja soome-norra küprokit panema? nt linnanmäki maksab 39 eurot, ma pole veel kuskil lähiriikides näinud odavamaid meelelahutusparke.
e
3. august 2016 10:34
Eks välismaa röövleid eestlased on nõus nuumutama rohkem. Juhiks ka tähelepanu, et välismaal kohalikud on sinuga sama meelt ja külastavad (st sõidukuludele tähelepanu ei pööra) nt Ahhhaa keskust
n
Nähh/ 3. august 2016 08:54
Natuke lollidemaad kah sekka.
J
.../ 3. august 2016 08:48
Jääb selline mulje,et Eestis peab olema häbi odavalt kaupa või teenust müüa .Sama kehtib ka ostmiste kohta.
t
Täpselt/ 3. august 2016 09:22
nii ongi. Eks meil vaadatakse juba inimest kes säästumarketist toidu ostab ja sama kaupa Rimist ei osta nagu eluheidikut. Tegelikult nagu näha ostavad sama kaupa kallimalt ainult võlgu elavad luuserid. Vähemasti seda näitavad rimi ja panga krediitkaardid. Andmed küll salastatud aga eks see näitab meie inimeste vaimset taset.
h
huvitav, huvitav/ 3. august 2016 10:39
Kui andmed on salastatud, siis se näitab meie inimeste vaimset taset!? Avalikusta oma andmed tõestamiseks, et vähemalt sinu vaimne tase on laitmatu
t
to Täpselt/ 3. august 2016 10:54
Mind pole küll keegi vaadanud ega eluheidikuks pidanud kui Säästumarketis käin. Kus või kes sind seal vaatamas on?
s
3. august 2016 13:28
Stockmani krediitkaart? Mis loom see veel on?

p
poro/ 3. august 2016 08:47
Linnanmäki päevapilet on 37 euri,aga seal on ka täiskasvanul huvitav. Näiteks augustis saab sinna soodsalt kah!
v
vanaisa/ 3. august 2016 08:36
korra elus võib seda ju lastele lubada,kuid rohkem on juba liiast.
A
***/ 3. august 2016 08:34
Arvan, et ERMi a 12 eurot on mitte ainult odavam, vaid ka sisukam kulutus.
Mängumaa peaks vist olema üsna piiratud vanuserühmale.
v
viu-viu-viu/ 3. august 2016 08:29
Kurb on lugeda sellist vingumist. Üks tavaline inimene ei kujuta
ette, kui palju vaeva ja valu on selle Lottemaaga nähtud. Need tegelased on seal iga jumala päev kohal ja iga päev on lastele organiseeritud tegevused. Muumimaal näiteks nii tihedat programmi pole. Läksime Lottemaale kell 10 ja tulime kell 18.00. Lastel oli tegevust ja avastamisrõõmu terve päev. Said joosta maratoni, kuulata lugusid, vaadata planeete, puhata jalga, uurida, seigelda. see Lottemaa on äärmiselt kift ja üliäge koht. Selline uhke tunne oli seal kohe, kui kuulsime kuidas ka lätlased ahhetasid ja rõõmustasid. Ometi on meil ka midagi ilusat, põnevat ja vahvat. Palun ärge virisege.
n
Need/ 3. august 2016 08:40
tegelased peavadki seal iga päev olema sest see on nende töö. Või saad sina palka ainult tööl näo näitamise eest ? Piletihind on selle kõige eest liialt suur ja igasuguste teenuste hinnad samuti. Röövimine algab juba autoparklas, siis sõit teemaparki jne. Pealegi varastati meil veel parklast auto numbrimärk. Kui maksan siis tahaks et oleks minu pere vara kaitstud, olgu see siis kasvõi auto.
x
Xyz/ 3. august 2016 09:31
Ja muidugi tegelaste palk ei tule üldse mitte piletitulust. Just nimelt töö. Ja palgaraha, ülalpidamiskulud see kõik tuleb paari suve kuuga kokku teenida. Ärge minge kui selline röövimine tundub. Tegemist ikkagi eraettevõtlusega.
j
Juss/ 3. august 2016 09:47
Jah, saage ikka aru ka, et palka tuleb maksta töötajatele. See mängumaa on avatud vaid 2-3 kuud, aga omanikud peavad ju 12 kuu elamisraha sealt teenima. Ja kui sa oled Eestis millegi omanik, siis ei kõlba alla maasturi ringi sõita, aga liising maksab ise juba oma 700 kuus.
t
to need/ 3. august 2016 10:41
Ah et sina tahad palka saada ja mitte miinimumi, nemad seal sinu heaks peavad töötada täitsa tasuta nagu kommunismis
k
Külastaja/ 3. august 2016 08:29
Teatripiletit, kus paar tundi üksteist mudaga pillutakse ei saa ka odavamalt, aga Lottemaa pakub terveks päevaks toredat avastamisrõõmu nii lastele kui ka täiskasvanutele. Käisin hiljuti 3 lapselapsega ja nende siiras rõõm ja tegus päev on seda väärt ja täiskasvanutele kulub ka lapsemeelsus vähemalt ühel päevalgi aastas ära.
m
Merle / 3. august 2016 08:28
Käisime ka 2lapsega ja tõesti korralik summa läks vaid piletite peale. Parkimise eest raha küsida keset põldu on küll sulaselge ahnus. Vägisi jäi mulje, et tavalise palga teenijad jäävad eemale. Minu lastele väga meeldis Lottemaal, käisime ka Tarzans pargis ja 3aastasel polnud seal praktiliselt midagi teha.
m
Mann/ 3. august 2016 08:11
Käisime ka perega,2last + 2 täiskasvanut, kokku läks 78 eurot. Seal hulgas oli autoparkla pilet (minu jaoks müstika, et selle eest veel eraldi raha võetakse), rongiga sõit edasi-tagasi ja kõik! Vastikult kallis oli tõesti, see rikkus minu jaoks õhkkonda palju. Olgem ausad, väga paljud ei saagi endale lubada sinna minekut. Saavad kuus 500 eurot palka ja siis veel Lottemaale??100 eurot läheb vabalt seal ära. Aga noh, mida siin Eestis ikka tahta!
s
Sõitke/ 3. august 2016 07:46
parem lastega Lätimaale, näiteks kasvõi Tarsani parki. Elu ja piletid Lätis tunduvalt odavamad. Selle 17 eur eest Lottemaal pole küll midagi teha. Toitlustus oma hinnalt ja kvaliteedilt on üldse alla igasugust arvestust.
t
Trolliplika/ 3. august 2016 11:10
Tarzani park on sama kallis kui Lottemaa. Ok, lastele on odavam pilet veidi, aga nad saavad ka vähem asju teha ja osad asjad on veel lisaraha eest. Peale selle on teeninduskultuur seal olematu, tülpinud ja nina vingus teenindajad iga atraktsiooni juures, inglise keelt ei osata jne.

n
nossov/ 3. august 2016 07:41
Kõige lihtsam on läbi laste pappi kokku kühveldada
e
Eestis/ 3. august 2016 07:48
ongi kombeks läbi laste raha teha. Seda tehakse lasteaedades, koolides, poodides ja lõbustuskohtades kus hinnad röögatud.
s
See.../ 3. august 2016 08:45
..on tõsi,rikastuda laste arvelt.Näit.Pärnu rannas täispuhutav vedur jt.atraktsioonid,olgu laps 3.a või 12.a. üks hind,sama ka Lottemaal.Absurd! 3.aastane vaatab käib korraks täispuhutaval veduril ja kõik.Lottemaal jalutab majades,kuid midagi ei tee seal ja hind?
j
Jah/ 3. august 2016 09:15
selleks ei pea olema tõesti ajugeenius vaid lihtsalt nahaalne südametu ettevõtja. Olgu see siis laste üritused, riided, koolivahendid või mis iganes.
e
3. august 2016 10:43
Eksid, kõige lihtsam on istuda kodus ja vinguda
K
@// 3. august 2016 11:00
Kui ma lapsega kodus istuks siis sa ei saaks sent ka. Aga kõik need krdi ühe/kahemehe klounid ja artistid kes mööda lasteasutusi päevast- päeva ringikeerutavad ja piletiraha korjavad on küll juba kurgumulguni ära tüüdanud.
O
@/ / 11:00/ 3. august 2016 11:13
Oi, kas ma peaks sinu käest raha saama? Kus ta on, seni pole laekunud.
e
@// 3. august 2016 11:22
enne saad sa koolnu käest keppi kui minu käest raha
"
@/ / 11:22 Lubadusi peab täitma/ 3. august 2016 13:35
"Kui ma lapsega kodus istuks siis sa ei saaks sent ka. "Järelikult sa kodus ei istu, aga mina ühtegi senti pole saanud, kuigi sa siin oma arust oled maksud. Ei tasu enam vastu vaielda,.
m
mutt/ 3. august 2016 11:21
Selles on sul tuline õigus! Ka reisifirmad ajavad oma hinnad koolivaheaegadel sõna otseses mõttes lakke. Ja mis maksavad lasteriided! Kuidas saavad täiskasvanu ja väikese lapse pluusike ühepalju maksta? Jummel küll, seal pole materjaligi nii palju, et sellist hinda küsida.
i
Inimene/ 3. august 2016 11:33
Need riided on üldse nii odavad sellepärast et need on teinud kas teised lapsed või täiskasvanud kes teenivad nii vähe palka et eestis miinimumi saaja on ka rikas.
s
süsimust iroonia/ 3. august 2016 07:35
no ega äri ei anna ju häbeneda :D
r
Raivo/ 3. august 2016 07:16
Aletrnatiive on küllaga,ei pea seda kallist valima.
r
Raivo/ 3. august 2016 07:20
m
miinustele/ 3. august 2016 10:17
ma tõsti ei teadnud, et nüüd õgesti on "aletrnatiiv" mitte "alternatiiv", tänan tähelepanu juhtimise eest
+
— le/ 3. august 2016 13:32
e
eesti kodanik/ 3. august 2016 06:35
pileti hind lähtub riigikogulaste palgast kus need ka hüvitatakse.nii on laadad ja nii edasi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee