Eesti uudised

Vastselt ostetud Regula teise korruse autotekk jäeti rikke tõttu tühjaks (29)

LISA KOMMENTAAR

31. juuli 2016 23:30
mis siin ikka öelda on kui ainult seda, et arvestades riigijuhtide laristamisi ja ebapädevaid majanduslikult kahjulikke otsuseid oleme me tõesti väga rikas riik, irw
Juku 31. juuli 2016 13:12
Laeva asus elama Eesti Vabariigi koterman
Cippollino 31. juuli 2016 12:41
Ilmselt on sidrunid käes, lumpen vaadaku ise kuidas üle mere saab.
ettepanek 31. juuli 2016 11:29
Regulale tuleks omakorda võtta asenduslaev
TK 31. juuli 2016 09:22
Nüüd peabki laevukest vähem koormama, et ta ikka 1. oktoobrini ja pärast seda veel vähemalt kuu vastu peaks. Pärast seda tulgu või veeuputus.
"Ei ole nii rikas, et romu osta". (inglise vanasõna). 31. juuli 2016 08:12
Aga näe, eestlane on rikkam kui inglane. Tema suudab kõike raha eest teha. Ühte veel eriti hästi: Eesti valitsus suudab raha eest eestlased ära lollitada.
Ikka ja jälle! 30. juuli 2016 21:54
Savisaar preaks selliste tegude eest ometigi vastutama hakkama! Jamad olid tal Tallinnas, nüüd praamidega!
Loomulikult! 31. juuli 2016 08:15
Savisaar on üldse Eesti allakäigus süüdi. Ahnitseb kokku USA ja Jordaania põlevkivi maid, ise ei oska sittagi nendega peale hakata. Nüüd siis uus hobi, vanarauda laeva hinnaga osta. Pekske Savisaart! Tema ongi eranditult kõiges, mis sitasti, süüdi.
Lollid 30. juuli 2016 21:10
juhivad seda riiki,parem võiks juba mõni neeger ka presidendiks sobida rsk,täis irv

Homme sõidab parvlaev Paldiski sadamasse....:), 30. juuli 2016 18:08
kus vanarauda lossitakse
mats maal 30. juuli 2016 18:08
Kes see minister oligi kes paar päeva tagasi kiitis kui hea laev sai ostetud ja kuidas selliste laevade väärtus aina tõuseb,mida vanemaks nad muutuvasd? :)
ei jäänud meelde .... 31. juuli 2016 09:38
olid vist keegi plirts-plärts ja muidu-mihkel
Alabama 30. juuli 2016 17:46
Seda tahaks samuti teada,kelle vahel 5 milli jagati ning kes jäi päris tühjade kätega.
??? 30. juuli 2016 17:38
Ja kui palju igivana laeva maha müünud firma selle pealt teenis? Märkigem, et tegemist on 1971.a. ehitatud parvlaevaga. seega 45 aastat vana roostetanud küna. Kardan, et mujal saanuks selle eest vaid vaaraua hinna.
Kas selle lisakulu eest ei peaks mitte vastutama need tegelinskid, kes uued pidid laevad muretsema? Kes plekkisid nende eest hingehinda ja koostaid sellised Eestile kahjulikud lepingud, et ehitajatele ei jää venitamise korral pea mingit vastutust. Näiteks soliidseid lepingutähtaegade rikkumist käsitlevaid leppetrahve, mis neid tagant kiirustanuks. Ja kuna tegemist on vist riigifirmaga, kus olid siis ametnike, ministeeriumi ning ministri silmad?
Ära plära! 30. juuli 2016 17:59
Tead sa laevadest ÜLDSE midagi? Korras laeva ei müü keegi vanarauaks!
! 30. juuli 2016 18:24
Vaata aastaarvu! Kui palju neid 45-e aastaseid või vanemaid laevu siis maaimameredel veel seilab ning reisijaid veab? Mitte just eriti palju. Kui, siis rohkem nagu vaestes arengumaades. Märksa uuemaidki on vanarauaks saetud.
no 30. juuli 2016 18:29
pole ju korras,mida ka antud artikkel kinnitab!!
Tubli "no" 30. juuli 2016 18:47
Nojah, nonoo... Kui nüüd su sõidukil rehv tühjaks läheb- vii ta kohe vanarauda.
Laevade vanusest veel niipalju, et alles seilasite MARIELLA nimelise laevaga Skandinaavia vahet- see on nt 31 aastat vana.
Praam kestab kauem.
Lisaks tehti 40 aastat tagasi laevad kestma ja seda REGULA nimelist on kordi kapitaalselt remonditud.
Kui säästulaevad kohal, tundub REGULA nende kõrval kruiisilaevana ;).
to Tubli "no" ning to Ära plära! 30. juuli 2016 20:21
45 on siiski poolteist korda rohkem kui 31! Eelmine Saaremaa Laevakompaniile kuulunud parvlaev " Hiiumaa" utiliseeriti näiteks 2008.a. 42 aastat pärast vettelasmist (1966). 1979.a. vette lastud "Koguva" võeti 2009.a., seega pärast 30-ne aastast teenistust liinidelt maha ning lammutati. 1962.a. ehitatud"Vardo" kanti 2008.a. maha ja läks lammutusele - teenistusaeg 46 aastat.
1979.a.vette lastud "".Georg Ots" müüdi 2002.a. Venemaale kus sõitis kuni 2013.a. Seejärel võeti liinilt maha ja saadeti utiliseerimisele.Teenistusaeg seega 34 aastat. 1972.a. ehitatud Tallink müüdi 1996.a. maja ja lammutati Indias 2005.a. Samal 1972.a. ehitatud Transestonia läks 2006.a. Indias sedasama teed - tükeldamisele. 1979.a.ehitatud Meloodia müüdi pärast 28 aastast teenistust, 2007.a. maha Singapuri. Asiaatidele käib veel küll!
Regula oli vanim Saaremaa laevakompanii käigus olnud laevadest.
Silja Linel ning Viking Linel näiteks nii vanu laevu ekspluatatsioonis enam ei ole. Põhiline laevastik on ikkagi 80-ndate lõpupoole või 90-ndate aastate toodang. Ning on ka XXI sal toodangut.
Seega võiks küsida pigem mõnelt eespool nimetatud kommentaatorilt, et kui palju NEMAD laevadest midagi teavad.
No tubli siis. 30. juuli 2016 20:39
Leida netist laevade vanused ja ajalugu on muidugi sama, mis teadmised laevadest ja laevandusest.
PIGEM küsiks siiski, et kas tubli tarka panev tegelane avalikustaks ka REGULA remondiajaloo?
Juhiks tähelepanu ka sellele, et nö "pätiriikides" eelpoolloetletud laevad aeti lihtsalt läbi- seega sõideti kuni laevad muutusid kõlbmatuks. Mis oligi ostu mõte.
Võrdluseks võtame nt mingi eriti vastupidava sõiduauto ja sõidame sellega maha nt 300 000 km. Hooldamise korral sõidaks see sõiduk kindlasti läbi vähemalt veel samapalju, kuid kui seda ainult ekspluateerida ja mitte hooldada, saame ehk 100 000 sõidetud.
Uuri nt Norra fjordides liikuvate praamide vanust.
to ??? 30. juuli 2016 19:41
Ole rahulik - sõidab veel vanemaid laevu - ka endised sõsarad - ofelia(68) ja scania(72) sõidavad veel siiamaani . Sellised laevad seilasid tavaliselt 50 - 55 aastat , tõsi : lõpetasid tavaliselt kusagil okeaania saarestikus
to to ??? 30. juuli 2016 21:40
Skania, praeguse nimega Emanuele d'Abundo Primo., mis seilab Napoli lahel, on Regulast siiski aastakese noorem, seega pole veel teada, kas ta Regula-eani ikka välja veabki. Ja kui veabki, kas ta siis ka enamat suudab.
Mis puutub aga 1968.a. vee peal ujunud Opheliasse, siis on too kolinud millegipärast ära Aafrikasse ja logistab seal pikki Angoola rannikut. Vaene arengumaa, mis ei suudaks endale korralikke laevu lubada. Ilmselt on seal ka need tehnilised nõuded ning kontrollid mõnevõrra madalamad, kui Euroopas.
Ei saa vastu vaielda, merd künnab mõni veelgi vanem laev, kuid see on pigem erand, mitte reegel. Enamik on 45-aastaseks eaks juba kas vanarauaks lõigatud või odavalt kuhugi Okeaaniassevõi Aafrikasse müüdud. Et need seal ülekoormatuna kusagil lõpuks põhja läheks,
Just nii nagu inimesedki. On mehi, kes on elanud 100, isegi 110 aastaseks või enamgi. Kuid neid viimaseid tuleb ette vaid üks paljude miljonite kohta. Enamik mehi paneb märksa varem kõrvad pea alla. Eestis näiteks oli meeste keskmine eluiga vedi alla 70 aasta. Ja siingi on olukord regiooniti üsna erinev. Üle 70-ne elatakse näiteks Lääne-Eesti saartel (ökoloogiliselt puhas keskkond) või Tartus (kergemini kätte saadav kõrgema kvaliteediga arstiabi). Seevastu jällegi saastunud Ida-Virus küünib see vaid vaevu üle 60-ne. Seega oleks seal mõttetu pasundada 110 aastastest. Poleks seal kuigi tõenäoline.
Samuti nagu seegi fakt et 48-seks saav Ophelia kusagil Angoola pärapõrgus ikka veel vee peal püsib. Seda ajal, kui enamik tema eakaaslastest on juba ammugi sulatusahjust taas läbi käinud.
to 19:41 30. juuli 2016 22:41
On mitmeid rekordlaevu. Kuulus jälõhkuja Jermak, ehitatud 1898 tegi põhjas ränkrasket tööd kuni 1963.a. seega 65 aastat. Siis oli omadega läbi ning 1964 lammutati. Teine kuulus jäämurdja Krassin sõitis aastat 1917 ja tegi oma viimase Põhja-Jäämere reisi 1971.a., seega 54 aastaselt. Erinevalt Jermakist seda ei lammutatud vaid restaureeriti ja spetsialistide arvates oleks see laev võimeline veel nüüdki, 99 aastaselt isesesalt sadamast sadamasse sõitma. Meilegi tuttav neljamastiline parklaev Krusenstern lasti vette 1926.a,. seega 90 aastat tagasi ja pärast kapitaalremonte ujub edukalt veel praegugi.
Aga siin tuleb teha vahet eranditel ning reeglitel. ekordite ning taalistel. Mõni inimene on elanud 120 aastani, Üliraskekaalu tõstjad on sirgetele kätele saanud 272,5 kg .raskuse. Sprinterid jooksnud 100 meetrit kusagil 9,58 sek. sekundiga On hüpanud kõrgust 2,45 meetrit, teivast 6.16 meetrit, kaugust 8,95 meetrit, kolmikut 18.29 meetrit. Tõuganud kuuli 23,12 meetrit ning heitnud ketast 74,08 meetrit. Kuid need on maailmarekordid! Jõukohased ühele 7-st miljardist. Teistel pole erilist lootust selleni küündida. Seega oleks veidike naiivne arutadaet äkki lööb meie Regula kuulsate Jermaki või Krusensterni rekordid.
31. juuli 2016 23:34
lootus sureb viimasena, irw
No nii, 30. juuli 2016 17:25
hakkab peale, endised ja praegused maj. ministrid on endale täiega vee peale tõmmanud. Veelkord üks näide sellest et ministrid, alates peaministriga, ei ole kompetentsed ja suutelised riiki juhtima.
Vanasõna 30. juuli 2016 17:39
Kui pime juhib pimedat, siis lõpuks kukuvad nad kõik koos auku!
/ 31. juuli 2016 06:56
Kui likvideeriti eestis Transpordiministeerium Toivo Jürgensoni eestvedamisel (väidetavalt selleks ,et kantslerist vabaneda) ,siis läksid ka oma eriala tundvad spetsialistid. Liitmine Majandusministeeriumiga oli kui loodusõnnetus, ei jaganud asja Atonen , Parts ega Palo, kellede juhtimisvigade tõttu ongi praamiliiklus seal , kus momendil on.
iidlane 30. juuli 2016 16:52
Mind huvitab, mida Hiiu maavalitsuse ühistranspordi "spetsialist" enda õigustuseks seekord ütleb.
hedi kinga 30. juuli 2016 23:10
Hiiu maavanem on mõttetu tegelane,kes ei vastuta millegi eest.