78 kommentaari

I
imestunud  /   18:50, 29. mai 2018
Ma olen tõeliselt imestunud, et inimesed lased müügimeestel endale sel moel pähe istuda. Ma saan aru, et ebaadekvaatsed vanurid võivad kergeks saagiks osutuda, aga noored inimesed? Ma ise olen selline arglik ja tagasihoidlik inimene, üritan alati viisakas olla ja inimestega kenasti läbi saada. Aga kui mind RÜNDAB telefonimüügi agent, siis ma ei hooli enam millestki, ma lihtsalt ütlen "headaega!" ja virutan toru hargile. Ma ei taha osta asju, mida mulle niimoodi kaela määritakse!
L
Liisi  /   14:59, 30. juuli 2016
Eakatelt saavad erinevate toidulisandite müüjad väga kergelt raha kätte. Vanaemaga selline juhus, et tellis hiljuti telefonimüügiesindajalt kolmeks kuuks koguse "soodsalt" toidulisandi, mis pidi väga hästi mõjuma. helistaja ise pidi ka kasutama ja väga hästi pidi mõjuma. Väiksemaid koguseid nad ei pakkunud, ikka kolmeks kuuks korraga ja nii on soodsam. Teisalt on vanaema mõningate toimeainete suhtes ülitundlik. Ja nii potsataski 3 kuu ports hinnaga 45€, nädala kasutas ja siis jäid kapi peale seisma, ei tarvita enam neid. Uurisin apteegist, et sarnast toidulisandit on võimalik osta 6€ eest. Pakkujatel on olemas ka kodulehekülg aga antud toidulisandi kohta polnud seal mitte midagi. Tagasi saata vanema neid enam ei saanud pakend oli ju avatud ja veidi tarvitatud. Helistasin siis neile tagasi ja ähvardasin Tarbijakaitsega neid. Lubasid, et võtavad andmebaasist maha ning enam ei helista. 45€ on rohkem kui 1/10 väikesest pensionist.
  /   13:58, 29. juuli 2016
Toomasel väga õige meetod.Mul ka sama.
S
solvavalt ebaviisakas  /   11:03, 29. juuli 2016
Kõige parem meetod on ikka võimalikult ebaviisakas olla. Nad vist ehmatusega panevad mingi tärni su nime taha ja poola aastat ei tülita.
Mul pole midagi nende inimeste vastu, aga pean võimalikult konkreetselt väljendma oma arvamust.
K
kuna  /   11:38, 29. juuli 2016
olen sunnitud töö tõttu võõrastele numbritele vastama,siis kuulan alguse kenasti ära ja siis lõpetan kõne.Tagasi huvitaval kombel keegi ei helista
O
On kaks võimalust  /   13:26, 29. juuli 2016
Telefonile saab peale panna piirangu.
Teine võimalus on räigem: kohe saata seenele.
Mind nad ammu enam ei tülita.
Olen Super Sharman.
K
Kui mulle helistab  /   17:38, 29. juuli 2016
mulle tundmatu telefoninumber,siis vastan oma parooliga: komsomolikomitee kuuleb. Seejärel pannakse toru koheselt ära.
Z
ZZZ  /   08:37, 29. juuli 2016
nO NEED TELEFONI MÜÜJAD ON KA MUUDEL EESMÄRKIDEL VÄLJAS.NIMELT SOBITAVAD TUTVUSI ABIELUMEESTEGA.
  /   07:42, 29. juuli 2016
Pange oma nutitelefoni Truecaller nimeline app ja vaikus saabub. See oskab ilusti tüütute tegelaste kõned vaikseks panna ja selle app-i andmebaasi saab igaüks panustada ehk järjest vähem on võimalust müügikaid saada.
T
Telepromp  /   00:19, 29. juuli 2016
See pole küll mingi teadus! Neist saab kähku priiks, kui nende aega hakata raiskama tühja plämaga ja isiklike küsimustega! Proovige järgi ja olge nõudliku või karmi hääletooniga. Eesmärk on nende kõne aega mulliga raisata. Varsti on nad kadunud!
T
Toomas  /   09:18, 29. juuli 2016
Ei tasu vaeva. Mina saadan kohe p...se ja rohkem see tegelane mulle ei helista.
H
ha ha  /   23:18, 28. juuli 2016
Sellist müügikahurit pole veel sündinudki, kes mulle midagi pähe määrida oskaks. Mingisugune koolitus siin abiks poleks.
H
hahaa  /   22:22, 28. juuli 2016
Kui telefonis mingit jahu ajav agent, siis katkestan otsekohe kõne.
  /   20:57, 28. juuli 2016
Sa müügitädi Kaja (Nimi muudetud, ent pärisnimi toimetusele teada - H.P), mine ikka konkreetselt pe.sse. Jätkub veel nahaalsust selle helistamis- ja müügiterrori ohvritele pahurust ja ebasõbralikkust ette heita. Ja mis puutub sellesse, et "püüan neid mõista, nad teevad ju oma tööd", siis olles ise töötu, närin pigem näljast puukoort, kui sellist inimesi tüütavat ja ahistavat "tööd" hakkan tegema.
M
maamiis  /   20:47, 28. juuli 2016
olen alati öelnud viisakalt ,et roolis ja siis plokk telefonis numbrile .viimasel ajal vist enamus numbreid tabatud .pole enam kõnesid olnud
K
katkestaja  /   20:31, 28. juuli 2016
Alati saab ju kõne katkestada ...
*
****  /   20:28, 28. juuli 2016
Ütlen alati kõne alguses, et mul on aega rääkida küll aga ma ei osta mitte kunagi mitte midagi telefoni teel pakutavat ja ega ma nendel lase ennast ringi veenma hakata, lõpetan kõne. Polegi nagu viimasel ajal enam helistatud.
N
naine  /   19:25, 28. juuli 2016
Tuli meelde , et viimane kord kui jälle keegi helistas täiesti valel ajal,, siis paari sõna järel kui ta ei kavatsenudki mu küsimusele vastata, käratasin kõva häälega, et kas sa ka arvad, et ma olen Endel Kellapi ema või??? Siis jäi hetkeks vait ja ma vajutasin telefoni kinni.
L
Lumememm  /   19:24, 28. juuli 2016
Ühe minu töökaaslase tuttav vanainimene oli tõeliselt hädas, kui talle pakuti telefoni teel ilusat aluspesu.
Memmeke mõtles, et soodne pakkumine ja lasigi saata oma lapselapse jaoks. Neid hakkas tulema iga kuu. Memmeke tahtis tellimusest ära öelda, aga telefon mis oli tellimuses, ei vastanud. Nii talle muudkui saabusid need tellimused. Lapselapse kapp oli ilmselt juba ilusat aluspesu täis. Vanaema ju muudkui tõi ja tõi...
Kuni üks tuttav läks postimajja ja ütles, et memm lihtsalt ei maksa nende eest.
"No ärgu siis maksku, miks ta neid varem tagasi ei saatnud?" oli vastus
Memm on 85- aastane ja elab 22 kilomeetri kaugusel linnast.
Mina ise kuulan esialgse jutu ära ja keeldun viisakalt.
Ühel päeval oli juhus, kus vastasin, et mul just kaste pliidil ja tõesti pole aega kuulata.
"Kas keegi pereliige oleks nõus vastama?"
Kuna kõne oli Maanteeameti töö kohta ja mu mees on rekkajuht, küsisin kas ta on nõus vastama.
See küsitlemine kulges tund aega, ja suurem osa vastuseid oli "Ärge ajage mulle sellist jama. Pange selle vastuse juurde 0 punkti" jne.
Kui enam kuulata ei jõua ja müüja on väga pealetükkiv siis ma ise ütlen esimese kõnepausi ajal, et mul
on aidas üks ilusa raamiga Lenini pilt, mis on seal olnud 86 aastat. Palun ostke see minu käest ära, aga hind on üsna soolane.
Siis panevad toru ära.
Kusjuures see pole nali, see pilt on päriselt, nii et kui mõni huviline tahab, siis võin selle ära müüa, aga
hind ongi soolane. Igaühel pole ju aidas Lenini pilti:)
*
****  /   20:31, 28. juuli 2016
On ikka tahtmist nende müügiinimestega pikalt vestelda. Lenini pilti ei ole aga mul on aidas Vene tsaari perekonna pilt aga seda ei täiks ma ka müügimeestele maha müüa.
L
Lumememm  /   21:14, 28. juuli 2016
Sinu tsaari perekonna pilt maksab ka ilmselt palju rohkem, kui minu Lenini pilt :)
J
Juhan  /   19:15, 28. juuli 2016
nendega on ju lihtne lõpetada ! suru kohe vahele paar sõna teksti, mis nende ettevalmistatud tekstiga ei haaku ja ongi rahu majas.
E
ei meeldi  /   19:04, 28. juuli 2016
Mina olen just üks neist ebaviisakatest vanematest inimestest, kes ei taha, et võõrad inimesed on minu tel nr hankinud ja kukuvad oma lobaga tüütama, lihtsalt ärritab.
P
Penskar  /   19:02, 28. juuli 2016
Mul on telefonimälus need numbrid salvestatud nimedega Ei vasta1,Ei vasta2,Ei vasta3 jne.
C
cumm  /   18:52, 28. juuli 2016
Mina küsin neilt tavaliselt,Kas seksi ei ole pakkuda? Seepeale katkestavad ära....a ühekorra joppas ka.
A
AP  /   18:48, 28. juuli 2016
Tegin ka paar aastat tagasi mõni kuu telefonimüügi tööd, sest ei leidnud peale koondamist kohe erialast tööd ja ei tahtnud kodus niisama passida. Mälestusi sellest ajast on mitmesuguseid, häid ja halbu, kurbasid ja naljakaid... Ei olnud varem üldse müügitöö või äriga seotud kogemust, aga erinevate toodete müük läks päris hästi. Oleks võib olla veel paremini läinud, kui poleks järginud nn sisemisi eetikanorme ja agressivsemaid müügimeetodeid kasutanud. Tegelikult pakutakse vahel päris häid ja soodsa hinnaga asju, vahel aga tõesti rämpsu. Enamus inimesi, kellele helistasin(tõepoolest, telefonimüüja ei tea, kuidas need numbrid andmebaasi satuvad, arvuti lihtsalt "söödab" talle ette numbri, kuhu kõne läheb), olid viisakad, minule sattus ebaviisakaid väga harva. Mind hämmastas selle töö juures nii mõnigi asi, aga nimetan siin nendest kahte. Esiteks, kui palju on meil Eestis nii üksikuid inimesi, eriti eakaid, kellel pole mitte kellegagi suhelda, lapsed ja lapselapsed on kuskil kaugel, ei suhtle ja see vanainimene on õnnelik ka selle üle, et helistab mingi telefonimüüja. Oi kui palju ma lihtsalt kuulasin nende muresid, loomulikult ei hakanud ma neile midagi kaela määrima ja pärast tänati nuttes, et aitäh, ma sain kellegagi oma muredest rääkida. Teiseks, naisena hämmastas mind see, kui paljud mehed tahtsid tutvuda. Kuuleb mees telefonis vaid häält, ta ei tea, kui vana ma olen või milline "krokodill" välimuselt, aga ei, küsitakse isklikku telefoninumbrit, tahetakse kohtumist kokku leppida. Vaat need asjad tõesti hämmastasid mind. Õnneks leidsin erialase töö, sest kaua minusugune poleks suutnud seal vastu pidada. Kui mulle praegu helistatakse ja midagi pakutakse, siis kuulan professionaalse huviga ja tänu enda kogemusele saan üsna ruttu aru, kuidas see müüja oma tööd teeb, kas jään kuulama või lõpetan viisakalt kõne. Ja veel, meie firmas polnud mingeid koolitusi, anti materjalid ette ja asu müüma. Müügikõnedki tuli endal kirjutada, sest need, mis ette anti, no andke andeks, sellist jama ei oleks keegi kuulamagi hakanud.
A
ajakirjanikule  /   18:36, 28. juuli 2016
Ise ta huvi nende vastu ka tunne
M
müügikõne  /   18:20, 28. juuli 2016
Kui mulle tuleb müügikõne, siis ma küsin esimese asjana, kui vaja ka jutu vahele segades, kellega soovitakse rääkida, siis on teisel pool hetkeline mõttepaus ja kokutamine ( minu nime nad ei tea) ja hea võimalus minul kõne katkestada.
S
Skeptik  /   18:15, 28. juuli 2016
Selle artikli algus mõjub kuidagi väljamõeldisena.
T
t  /   18:12, 28. juuli 2016
Olen ise ka viimases raha- ja tööpuuduses telefoniteel tolmuimejaid müünud (pigem kohtumisi kirja pannud). Koolitusel tõesti räägiti igasugu nippe ja trikke, kuidas inimesi võrku püüda. Seda tööd saab mu meelest teha ainult siis kui sul on jumalast ükskõik, mida teine inimene sulle seal jutustab, sinu asi on ainult linnuke kirja saada ja endale raha teenida. Mul oli kolleeg, selline pehmeke, kes igakord hakkas nutma kui talle midagi vähe karmimalt öeldi ("kas teil muud pole teha kui mulle helistada?", roppustest rääkimata). Ma saan aru küll, et pole just unistuste töö aga nalja sai ka, sest tõesti on inimesi, kes lähevad ka nö lolli jutuga kaasa aga lõpuks saadki oma closingu ja endale linnukese kirja jälle.
Teine asi on müügimehed, kes käivad uste taga pakkumas igasugu asju. See, kuidas nad oma asju pähe määrivad või ütlevad a la et enne me ei lähe kusagile kui selle toote ostate või kirjutate siia nüüd 10 nime ja numbrit, see on ikka absurdsus niimoodi nõuda.
Enne sellist töökogemust (olin seal kõigest 1 kuu) saatsin ka põhimõtteiselt esimese lause peale kõik müüjad pikalt aga nüüd vähemalt kuulan ära ja vaatan, kas nende koolitus on asja ette läinud või mitte :D siiani pole keegi mulle midagi suutnud pähe määrida vähemalt
N
Nagu  /   18:35, 28. juuli 2016
jutust aru on saada siis sinu koht on Maxima kassas. Kuu aega oli sinu katseaeg.
I
irw  /   22:31, 28. juuli 2016
Põhumüüjate boss vä?
T
T  /   21:19, 28. juuli 2016
Lahe, aitäh et oma kogemust jagasid.
  /   18:09, 28. juuli 2016
no ma ei võta võõralt numbrilt kõnet vastugi. National geographicu müüja pommitab juba mitmendat päeva kahe erineva numbriga, jõudu talle, mina ei ole telefoni teel ostja.
Ä
ära valeta  /   22:55, 28. juuli 2016
natsionaaltzögraafik pandi ammu kinni juba
S
se-to  /   17:57, 28. juuli 2016
Veel on üks kari aferiste, need on metsa ja maade kokkuostjad, need olen küll plkalt ja ropult kaugemale saatnud ja saadan edaspidi.
J
Juta  /   18:05, 28. juuli 2016
Need on jah eriti vastikud, sõimavad ka veel sind, kui sa ei taha neile midagi müüa.
H
haha  /   18:31, 28. juuli 2016
Mulle helistas ka üks metsa kokkuostja, küsisin talt rõõmsalt: "mul on metsa või? ise küll ei teadnud. palju mul seda siis on?" :))
S
Saab küll  /   17:51, 28. juuli 2016
Raske on, aga peab iga kord piisavalt sõimama ja kohtuga ähvardama, siis saab lõpuks lahti.
K
Kui   /   18:07, 28. juuli 2016
sõimad siis võid ise kohtu alla sattuda. Nii et loll ja ülbe jutt suhu tagasi.
  /   09:41, 29. juuli 2016
Lollina paistad küll sina välja. Nimelt helistatakse ju mulle, ilma, et ma seda sooviksin. Eratelefonidele ei tohi nad üldse helistada ja peavad sinult luba küsima, et sinuga üldse rääkida.
A
anu  /   17:50, 28. juuli 2016
oi mulle nad meeldivad, küll saab lobiseda, nalja ka, aga lõpuks üilen , et ma ikkagi ei soovi, jutt oli tore ja nägemist, aastaid pole keegi midagi kaela määrinud
R
Rumal oled  /   18:00, 28. juuli 2016
sinu nn " lõbu " arvel on müügimees juba võitnud.
T
to Rumal  /   23:24, 28. juuli 2016
Mida ta võitnud on?
T
töötu   /   17:44, 28. juuli 2016
No aga igasugused võrkturundajad on veel hullem nuhtlus, kui tavaline telefonimüük. Näiteks tupperware, gnld, jne. Pealegi, paljudele meeldib kui keegi neile vahetevahel helistab ja saab suhelda. Näiteks vanemad inimesed, kelledele lähedased ei viitsi isegi jõulude ajal helistada. Arusaadav, et sel juhul ollakse nõus helistajale peale maksma ja ostma endale kasvõi 3000€ maksva lux tolmuimeja.
T
Töötu  /   17:58, 28. juuli 2016
sa parem õpi seda müügitööd ja enam töötuna ei vireleks.
J
jajah  /   22:36, 28. juuli 2016
"Müügitööd" - irw, no see "töö" pole ikka pärisinimestele.
M
minumeelest  /   17:40, 28. juuli 2016
Kas raske on telefonikõne vastamata lõpetada? Või pikalt saata,kui viitsimist on. Keegi ei käsi sul seda absurdi kuulata.
N
naine  /   17:39, 28. juuli 2016
olen proovinud neid mõista.Nad teevad ainult oma tööd ja teenivad leiba.Keeldun viisakalt ja ei mingit probleemi.
J
juhhei  /   17:35, 28. juuli 2016
Tegelikult ikka häirib ka. Mõnedki vajalikud kõned on jäänud selle pasanteeria pärast vastamata, Ja ikka see ka huvitab - kust need telefoninumbrid saadakse? Mõttetu kapitalismi kaasnähe!
  /   17:33, 28. juuli 2016
olen oma vanaema nüüd õpetanud, et selline kõne tuleb lihtsalt kohe lõpetada, sest vanemad ja natuke segadusse sattunud inimesed on neile kerge saak
M
Müügimees  /   18:02, 28. juuli 2016
Kõige kergem " saak " on 25-45 aastased pere inimesed ja üksikud naised vanusest sõltumata.
N
No mida,  /   17:21, 28. juuli 2016
minu telefon, nii nagu ka minu postkastid, ei ole müügikanalid ning kui tülitajaid selle reegli rikkumise eest pikalt saadan, siis ei ole tegu kurja vanainimesega.
J
Järelikult oled   /   18:05, 28. juuli 2016
oma töökohaski ükskõikne kaastöötajate suhtes ja varsti oled töötu. Muuda suhtumist.
J
Jobu  /   17:20, 28. juuli 2016
Teatasin telefonimüüjale, et mul ei ole raha. Küsisin kas tasuta saab? Pärast seda ei ole helistatud.
S
Saab ikka  /   18:09, 28. juuli 2016
kui lepingusse mõne punkti kirja paneme. Mida tahad ?
J
Juku  /   18:33, 28. juuli 2016
Et te minu eest täiturile võla ära maksaksite
P
Pole  /   18:48, 28. juuli 2016
probleemi Juku, teeme lepingu.
J
Juku  /   20:39, 28. juuli 2016
Tagasi ei saa te midagi - kogu vara on maha joodud
E
ei ole raske  /   17:13, 28. juuli 2016
Küsige telefonimüüjalt, kust ta sai teie mitte avaliku telefoni numbri? Ei piisa vastustest, et "arvutist" või "andmebaasist". Soovitage uurida see koht neil välja ja paluge endale tagasi helistada, et siis müügijuttu ka ehk kuulda:-)). "Ootan" siiani väga paljusid selliseid vastuseid/kõnesid tagasi, keegi pole oma lubadust täitnud..
E
ee  /   17:55, 28. juuli 2016
oled ikka ullike
K
kõva kivi  /   17:11, 28. juuli 2016
ma pole veel müügiinimest kohanud, kes suudaks mulle telefoni teel midagi maha müüa :D me isegi ei jõua selleni, mida nad pakkuda soovivad, ammu enne olen teada andnud, et miski ei võiks vähem huvitada, kui nende pakkumine.
N
Nipernaadi  /   17:04, 28. juuli 2016
Enne, kui müügiagent oma teist lauset alustab tuleb ta pikalt saata ja kõne lõpetada. Mul isa oli selline võõraste poolt kergelt mõjutatav, lasi endale igasugu pahna müüa. Samuti jäid suures osas saabunud pakendid avamata. Lisaks jagas ta neile telefonimüüjatele lahkelt ka tuttavate telefoninumbreid, et ehk nemad ka tahavad seda "uskumatult soodsat pakkumist" saada.
U
Uunu  /   16:58, 28. juuli 2016
Vanemad inimesed on ebasõbralikumad seetõttu, et nad pole harjunud säärase agressiivse müügiga. Noored ajuloputatud on sellises süsteemis üles kasvanud ja võtavad asja, et nii peabki olema. EI PEA. Ei talu neid telefoniterroristidest santijaid. Kui midagi tahan, siis lähen ja ostan.
K
Kessu  /   16:57, 28. juuli 2016
Minul ei ole küll olnud telefonimüüjatega mingeid probleeme. Kaks lauset ja kohe annan teada, et mind ei huvita nende pallumised. Tänan ja head aega. Telefoni tekitasin kohe eraldi kontakti: Õhumüüjad, mille all need "õhumüüjad" ka oma koha kohe leiavad. Tänase seisuga on seal ca 20 telefoni numbrit. Ja ongi lihtne, heliseb telefon - õhumüüjad, näpuliigutus - ära vasta kõnele. Paar korda proovitakse veel ja siis on vaikus.
O
oh,   /   21:27, 28. juuli 2016
kui number ära blokkida, siis ei helise ka
T
tiidja  /   16:57, 28. juuli 2016
Mind kotib Tele2 oma paketiga , mille õnge läksin tänu müüginaise mesimagusale jutule.Kasutada praktiliselt netti ei saa, aga kaks aastat järgepidi pean sellele puugile igakuiselt 8 euri maksma. Kui maksega hilinen siis on ähvardused ja viivised seljas.
Ä
Äkki  /   16:57, 28. juuli 2016
pole me kergeusklikud vaid meie müügiinimesed on väga head?
Alles lasi poolpime tuttav vanem proua endale kaela määrida soodushinnaga 3 kuu National Geographicu tellimuse. Noh, et pidi ikka väga huvitav olema ja ainult 10 €!
Pärast järele mõeldes otsustas arvet mitte tasuda.
W
writrik  /   18:32, 28. juuli 2016
Minul nendega probleeme pole. Peale nendepoolset jutu alustamist ütlen lihtsalt, et mul raha pole nagunii millegi ostmiseks ja kohe öeldakse head aega. Ei mingit probleemi.
U
Urmas  /   19:09, 28. juuli 2016
Oli mingi õhtu ja vahtisin voodis telekat kui tuli müüginaise kõne ja hakati ÕL tellimist pähe määrima. Viisakale äraütlemisele ta ei reageerinud, jauras edasi ja eks tuli siis natuke valetada. Ütlesin, et olen 90%-se nägemiskaotusega ja ei näe nii väikseid tähti. Peale seda tuli 20 sekundit vabandusi. :) Ei viitsinud kuulata, filmi oli põnevam ja panin telefoni kinni.
.
.  /   16:53, 28. juuli 2016
Ma olen tavaliselt telefonis müüjatele soovitanud uue ja normaalse töö otsida.
T
töötu   /   17:26, 28. juuli 2016
Millist tööd sa ise teed või soovitaksid?
.
.  /   20:14, 28. juuli 2016
Kodune olen,elus on õnnelik käsi olnud
O
Otsemüügi müügimees  /   18:18, 28. juuli 2016
Eks töö valitakse vastavalt oma IQ tasemele. Kõrge IQ tasemega müügimees ei ole tavaliselt mitte ainult hea müügimees vaid nad on näiteks head tehnikud, lektorid,matemaatikud jne sellised on enamaltjaolt eakad müügiinimesed ja teenivad nad kuus ikka rohkem kui eesti peaminister kuus ja mingeid sambaid nad ei kasvata :)
A
a  /   18:52, 28. juuli 2016
need telefonimüüjad teenivad tunnis arvatavasti rohkem kui sina, sellepärast nad selle töö valivadki. kiire pilk tööpakkumistele näitab, et tunnitasud küündivad 10 euroni.
.
.  /   20:13, 28. juuli 2016
Kehv palk on neil.
.
.  /   20:14, 28. juuli 2016
Kehv palk on neil.
T
Täpselt  /   11:04, 29. juuli 2016
Minu soovitused nendele saastamüüjatele on samad olnud. Otsigu endale TÖÖ.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis