Eesti uudised

Lasteporno omamises süüdi mõistetud tippkirurg töötab haiglas edasi

Siim Randla, 26. juuli 2016, 04:00

53 KOMMENTAARI

r
Rahavas siin kiidab heaks/ 26. juuli 2016, 22:56
et kirurgile meeldib vaadata kuidas 3 aastased lapsed pisar silmil suuri karvaseid riistasid imevad , sest onud ütlevad et see on mõnna..Haige Eesti ühiskond...Et teie oma lapsi keegi vägistaks, enne mõtlemine ei muutu
k
Küsimus:/ 26. juuli 2016, 19:28
kui isik osales porno tootmise protsessis, siis kuidas, kas pea- või kõrvalosa täitjana?
k
kärss/ 26. juuli 2016, 18:53
Oletame,et ma olen oma tööd tundev täpse käega killer,kas siis mind ka vangi ei panda?
a
Ann/ 26. juuli 2016, 14:53
Tegemist on ikka väga andeka tippkirurgiga Eestis.....selline perversne hobi tal lihtsalt,kahjuks...
k
kahjuks?/ 26. juuli 2016, 15:34
Küllap see väga andekas tippkirurg siis arvestas ka sellega, et taolise asja avalikustamine hävitab tema karjääri, mainest rääkimata! Haige inimene! Aga muidu on praktikas väga tavaline, et igasugu sarimõrtsukad ja muud perverdid on mõnel konkreetsel alal mitte väga, vaid üliandekad, mis pole mingi näitaja. Perverdil ei ole ausate arstide keskel kohta. Miks seadused on nii nigelad, et vangi ei panda?
v
26. juuli 2016, 19:13
vangi pidanuks, jah, panema. aga kui vangis ei istu, siis töötama ikka peab. las inimene teeb, mida oskab. nagunii ei ole see tüüp ainuke pervert arstide seas.
f
fem/ 26. juuli 2016, 21:19
m
Mr "No"/ 26. juuli 2016, 14:44
Siin on mingi 1 konkreetne inimene, kes kõiki seda ilget pedofiili kaitsvaid kommentaare alustab sõnaga No...No aga kas...No aga kuidas...jne. Kindel sõnaseade täiesti. Kirurgihärra ise? Tema kommentaare läbib sõnum, mis ütleb, et kui ta on oma erialal hea, siis need ilged perverssused, mille eest ta süüdi mõisteti on lihtsalt ks kökimöki, tavaline porno lihtsalt. Teate, teie, doktorihärra! Ma arvan, et sellise kaliibriga inimene, nagu seda on siis tippkirurg tulekski mõneks ajaks reaalselt trellide teha panna, et näidata, et seaduse eest on kõik võrdsed! Loomulikult tulebta nimi avalikustada, et patsiendid teaksid, kellega tegu ning saaksid otsustada, kas usaldavad end tema kätte või mitte.
l
las töötab./ 26. juuli 2016, 12:44
Spetsialist peabki spetsialistina töötama.
k
K.P/ 26. juuli 2016, 14:46
Olen nõus selles osas- las töötab aga vanglas ühe kindla ala "spetsialistina", mida kinni istuvad mehed oma inimlike vajaduste näol ikka aeg ajalt vajavad ja see oleks tal ausalt välja teenitud palk.
t
tomm/ 27. juuli 2016, 13:36
Üks põhjus, miks meil on nii palju korduskurjategijaid, et ISTUMINE kedagi ei ravi. Ühiskond lihtsalt võidab aega, st saab teatud aastateks konkreetsest kurjategijast puhkuse. Täielikult keskaegne mõtteviis.
m
mrk/ 26. juuli 2016, 11:54
Ma ei saa aru artikli mõttest.
Kui inimene on hea kirurg siis otse loomulikult töötab ta haiglas edasi. Ning loogiliselt võttes on ta sama hea kirurg kui enne süüdi mõistmist.
n
No/ 26. juuli 2016, 12:42
Siin suur osa inimesi paistab arvavat, et kirurgina töötades on süüdimõistatu ohtlikum, kui mõnda muud ametit pidades.
t
tomm/ 27. juuli 2016, 13:40
Lapsporno, isegi kaudsel kujul piltide/videotena, on jälk, aga see selleks.
Küll aga olen seda meelt, et kommentaariumi puritaanid saadetaks tõsiste operatsioonide korral teisejärguliste kirurgide noa alla.
e
Eesti riigis on kõiksugu perverdid looduskaitse all!/ 26. juuli 2016, 11:48
milline valitsuse ladvik, selline riik.
t
26. juuli 2016, 12:09
Tippkirurg tähendab seda, et ta on erialaliselt väga pädev töötaja, tema vallandamisest ei ole kasu mitte kellelegi. Tagakiusajad on muidugi nördinud.

p
Pede/ 26. juuli 2016, 11:44
Lahe on see, et pedofiili nime pole välja toodud, aga kolmas isik on interneti ajaloos mõnuga pedofiiliaartikli külge rautatud.
Suurepärane ajakirjandus.
o
26. juuli 2016, 12:11
e
eestis on kõik võimalik / 26. juuli 2016, 11:27
Kas te seda lugu mäletate, kuidas Keila haigla tippjuht kandis karistust ja samal ajal käis ka Keila haiglas tööl? Avavangla süsteem on vist selle nimi.....
p
Pilvetups/ 26. juuli 2016, 11:19
Selle uudise saab igal suvel taasluua järgmised 20 aastat, et näe, mõisteti süüdi ja ikka töötab. Asjaks ikka, kui muust ei ole kirjutada.
e
et siis/ 26. juuli 2016, 12:22
No kui ei ole mitte millestki kirjutada. Ajakirjanik vaatab vanad lood üle äkki kõlbab mõnda korrata ja nii aastast aastasse. Kui panna ajakirjaniku nimi otsingusse annab esimeseks järgmise lehe.
http://pr-lollidele.blogspot.com.ee/2009/01/kelleks-saada.html
k
Kirurg-pedofiil Hannes Haavel/ 26. juuli 2016, 11:00
Aga mul näit.on kõik pohh!
s
26. juuli 2016, 11:03
Sul võib olla,kuna sa oled värdjas.Aga Mardnal tuleks pea pakule panna.
a
avalik/ 26. juuli 2016, 10:54
Olukorras kus euroreglement ja direktiivid nõuavad palkade avalikustamist, banaanikõveruse standardiseerimist ning pankades rahaliikumiste läbipaistvust, on täiesti arusaamatu, et taoliste kurjategijate nimed on avalike eest salastatud. Meenub briti kuulus meediategelane Jimmy Savile, kes aastakümneid lapsi pilastas, kuidas ohvrid korduvalt üritasid võimudelt abi saada ning kuidas keegi neid ei uskunud ning lõpuks peale perverdi surma alles kõik välja tuli, et ohvreid oli sadu ning kuritöö ulatus hoomamatu. See kõik oleks olemata, kui kurjategijate paturegister ja nimed oleksid avalikud.
s
seeb/ 26. juuli 2016, 11:00
Hm, ma ei mõista, kuidas ühed kujategijad on halvemad, kui teised. Mõlemad kannavad oma karistuse ära, aga teise nimi ja eelistatavalt ka näopilt tuleb ka avalikustada. Kui avalikustamine on karistuse osa, las ta siis olla, aga enne tuleb selline seadus vastu võtta?
m
Mõhk/ 26. juuli 2016, 10:26
Lasteporno omamine jne on loomulikult perversne ja kahtlemata ka kuritegu. Selle eest on meil seaduses ette nähtud karistus, millele loomulikult lisandub häbitunne, et lähedased ja kollegid teavad, milline pervo sa oled.
Aga see ei tee ju inimest ometi halvemaks kirurgiks! Üsna jabur oleks tippkirurgi vallandamine, või on meil häid arste jalaga segada?
n
No/ 26. juuli 2016, 11:19
Ja mis ametit siis miinustajate meelest sellise süüdistusega inimene teha tohiks kui erialal ei tohiks töötada?
a
ametit/ 26. juuli 2016, 11:34
Et mis ametit? Peldikuid küürida vangimajas!
s
26. juuli 2016, 11:42
sinu teooria järgi võivad lastepornotajad töötada ka pedagoogidena, sest nad teevad oma erialast tööd lihtslat hästi? Eelkõige- kui juba on vaevutud sellise kuriteo eest karistused välja töötama siis tuleb inimene mõista süüdi ja tal tuleb kanda karistus. Kui ta on selle kandnud on ta seaduse silmis puhas ja töötagu siis edasi. teisel juhul- las töötab edasi, kuid võtku siis seaduseandjad selline kuritegu üldse karistussseadustikust välja . Kelle huvides on selline tsirkus? Nagu lasteahistajad oleks vaid alkassides pomtsikud, kellest poel ühiskonna "lugupeetud"! persoonidel kahju. Aga head kirurgid, kohtunikud, poliitikud, õpetajad...nemad oleks kurjategijatena puhtamad kui pomtsikud
n
No/ 26. juuli 2016, 12:06
Kas kurjategija on siis vähem ohtlik, kui ta mitteerialast tööd teeb ?
m
meil on ju/ 26. juuli 2016, 10:06
,,lääne demokraatia'' ja ,,võrdsuse prinsiip'',kui ühtesid pervod saavad ,,abielu'' sildi all omale lapsi osta,siis miks teistliiki pervod ei ole normaalsed.Looduse seisukohalt on muidugi normaalne täiskasvanud isane ja täiskasvanud emane-emased ja nende lapsed,aga meil on ju nüüd kõik segamini nagu puder ja kapsad.
a
aga,/ 26. juuli 2016, 10:54
mis huvi sinul pedofiilidele võrdseid õigusi võidelda on? Ahh?
Täiskasvanud tehku omavahel, mis tahavad, aga lapsed jätku rahule. Ei lapsenda need "ühed" ka.
a
ab / 26. juuli 2016, 10:05
huvitav, kas need ka kätte saadi, kes selle porno netti pani? Nende peale vist hammas ei hakka!

k
kt/ 26. juuli 2016, 10:00
Kui on kandnud karistuse ja saanud vastava ravi, võib juhtuda, et ta on tervenenud või suudab oma probleemi piisaval määral kontrollida - nagu paljudki psüühikahäirega inimesed. Ja siis ka õpitud erialal töötada. Kui ta probleem oli algusjärgus, on reaalselt võimalik sellest välja tulla.
k
26. juuli 2016, 09:25
kas ta muutus porno omamise tõttu halvemaks kirurgiks????
minu meelest töötavad õhtulehes kirjaoskamatud ajakirjanikud ning see ei ole probleemiks. vaatamata sellele, et nad EI OSKA OMA TÖÖD TEHA, nad teevad seda. antud kirurg ju mõistab oma tööd, seega ei ole vaja, et ta seda tööd ei teeks.
n
no mina/ 26. juuli 2016, 09:51
end sellise kirurgi hoolde küll ei usaldaks
sest pedofiilia on vaimuhaigus, kes teab millal see velgi kõvem krõks peas ära käib
n
26. juuli 2016, 10:23
no jah. kui sa arvad, et porri vaatamine, sinu jala opereerimist takistab. siis jah, ära parem lase enda kallale. mine tea, mis juhtuda võib.
aga nii loll nagu sina, on vist ka raske olla. tunnen kaasa.
ära parem üldse arsti juurde mine. mine tea, millega nad tegelevad. äkki mõni tegeleb eneserahuldamisega. ka kole asi ju. nõuka ajal olid need ka vaimuhaiged.
h
Halloo!/ 26. juuli 2016, 10:33
Porri vaatamine? Minu jaoks on porno ikka naise-mehe vahelist suguühet kujutav vaatamine, kuid päris kindlasti EI kvalifitseeru lastega rõvetsemine normaalse mõistusega inimesele PORNO alla!
s
Siim/ 26. juuli 2016, 11:51
Mina usaldasin ja tulemus oli maailmatasemel. Olen sellele inimesele elu lõpuni tänulik. Karistuse ta sai ja kandis ära. Niiet ei ole kellegil midagi mögiseda.
j
jajah/ 26. juuli 2016, 09:04
Kahtlemata on oluline ära tuua personalijuhi nimi, kelle otsusel töötab pahategija edasi - kuidas ta saab küll lubada nimetul tippkirurgil edasi töötada? Kuriteod ikka tähtuse järgi, lubamine on lubamatu ja seda inimest tuleb tutvustada, lapsporno spetsialist on mõistlikum varju jätta.
k
26. juuli 2016, 08:51
kas siis inimene tuleks töölt lahti lasta või?sai ju oma karistuse kätte.ega meil neid tipparste jalaga segada ka pole.ja pealegi-töö on töö ja hobi on hobi,mõni korjab marke,teine vahib paljaid plikasid.igale oma.
a
aga nii käibki/ 26. juuli 2016, 09:21
lastekodu kasvataja sai lapseahistamise eest karistuse kätte ja naases lastekodusse tööle tagasi ? Kas selline traditsioon on siis seadustumas?
ś
26. juuli 2016, 09:26
śee on teine asi. kui lapseahistaja uuesti lastega kokku pannakse. antud kirurg lõikab inimesi, sellel ei ole pornoga ju mingit pistmist. haige oled oma võrdluses.
a
26. juuli 2016, 09:25
Aga kui vahibki ihara pilguga operatsiooni ajal paljaid plikasid? Meeldib sulle, kui ta vahiks niiviisi sinu last? Last, kelle oled tema hoolde usaldanud.
e
eks/ 26. juuli 2016, 10:05
opereeri siis oma last ise, või lase surra?
n
26. juuli 2016, 10:24
no ma saaks aru, kui vägistaja töötaks günekoloogina. ma ei oleks nõus.
aga mis siis saab, kui mees kirurg sind kui nasit ihara pilguga vaatab? meeldib vä?
m
Mõtteid varajasel hommikutunnil/ 26. juuli 2016, 08:44
... Arusaamatu info arstide aadressil ?
h
huvitav/ 26. juuli 2016, 08:21
segab see siis tema töökohustuste täitmist või ?
b
Brexit/ 26. juuli 2016, 08:03
Loogiline et tootab ja ilmselt naudib ka lasteporri edasi ka parast tooaega, sest niikaua kui meil on Euroseadused ja koik jaavad karistuseta ehk karmim mida saada voib on tingimisi, ei muutu siin midagi.Vaadake voi Viiolit, laheb eluga edasi ja tagasi maksab sendi kaupa. Inimestel on tekkinud karsitamatuse tunne .Thanks EU:(
n
nii et/ 26. juuli 2016, 10:06
kui oled millegagi vahele jäänud, siis eluaegne töötamise keeld?
n
nii et-ile/ 26. juuli 2016, 10:31
Täpselt nii! Vangi peaks panema sellise teo eest- inimene on ohtlik. Vanglas töötagu aga, kui soovib! Sul niiet on ikka täiesti haige loogika. Elaks nii, et ei jää rõvedustega vahele? Kuritööl ja kuritööl on vahe. Kui oled kiiruse ületamisega vahele jäänud, ei ole see võrreldav lastepornoga. Sul ilmselt lapsi pole või oled see kirurg ise, et siin kaitsed! Nimed AVALIKUSTADA!
t
tigekala/ 26. juuli 2016, 07:35
peamine, et ta lastega ei töötaks ja et kolleegid ei arvaks, et näe, paha politsei ja kohtusüsteem kiusavad tublit inimest. ka pärast süüdimõistvat kohtuotsust peab inimesel olema võimalus end ära elatada ja rehabiliteerida, surmani stigmatiseerimine tekitab käegalöömist ja minnalaskmist (loe: tagasipöördumist karistusväärsete tegude juurde). toetan nii seksuaalkurjategijate avaliku registri loomist kui süüdimõistetutele teise võimaluse andmist (teadliku kogukonna teadliku otsusega).
n
nõus/ 26. juuli 2016, 09:00
Seepärast ju puudega inimestele uus tööreform käivituski. Tehku tööd ja olgu mees.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee