Eesti uudised

Eiki Nestor: Mart Helme ei saaks presidendiametiga absoluutselt hakkama

Eesti Päevaleht, 14. juuli 2016, 08:49

202 KOMMENTAARI

e
ebaeetiline/ 31. mai 2018, 12:44
Enamusele Eesti rahvast peaks olema kohale jõudnud teadmine, et see on Nestori idee ja läbisurumine pensioniseaduses, et tööaastate koefitsiendiga korrutamine on suurim ülekohus väiksemat palka saanud inimestele - pensionile minnes saavad nad oma 30 tööaasta eest kirja vaid 10!
Ja PANGE TÄHELE - NESTOR JOONISTAS ENDA 30 A EEST ENDALE 90 TÖÖAASTAT VÄÄRT PENSIONI! SEST TEMA PALK ON MITU EESTI KESKMIST ja korrutatakse samuti koefitsiendiga. Aga mitte 0,3 nagu vaestel, vaid 3,0-4,0-5,0 nagu rikastel. Ja nüüd tahab see rahvale suurt ülekohut teinud inimene veel ülisuuri presidendihüvesid nautida rahva turjal! Temal on igas liigutuses välja paistnud omakasu, ahnus, võimu kummardamine. MAHA PRESIDENTUUR, kuni ei otsustata rahval valida lasta! Me ei soovi presidendiks alatuid inimesi ega rahva raha raiskamist sellistele!
j
Jutt ju õige, rehvidelt kukub vahel ikka sidrunikoore jupikesi aga sellega presidendina võib sotside/ 23. juuli 2016, 22:23
lilla kaardivägi anoreksiasse jääda
k
Kalju Mätik/ 22. juuli 2016, 23:28
Presidendil peab olema kodanikujulgust asju nimetada nende õige nimega ja mitte nagu lammas anda vaikiv nõusolek kõigile Kremlist tulevatele valedele. Järelikult Helme sobib presidendiks, aga Nestor mitte.
p
presidendimaania/ 16. juuli 2016, 07:39
Helme kinnisvarahoolduseks läheb vist hulga pappi vaja kui ta mõne mõisa oma elupaigaks kuulutab. Samas peale Ilvest on latt nii madalale lastud, et erilist vaeva ega vastutust sellel ametipostil vegeteerimine ei nõua.
h
hehh/ 15. juuli 2016, 23:36
Kohe näha, et Sotside ja Reffide nägu.
x
x.xt/ 15. juuli 2016, 20:37
andeke vaimuvaesele mõttetargale tema tark targutus andeks ning saatkem psühiaatri vastuvõtule. Lootkem,et ehk ravitakse äkki seltsimees Nestor lõpuks terveks enne pensile jäämist. Hea,kui oma partei ka kaasa võtab
o
olgu mis muidu/ 15. juuli 2016, 17:48
aga nestor on nii ilmetu kuju
l
lugeja/ 15. juuli 2016, 15:06
Uskumatu, et Nestor nii madalale langenud on. Selline mees ärgu unistagu järgmistel valimistel enam Riigikogu juhi kohast, rääkimata presidendi pretendendi pretendendi aust.

k
15. juuli 2016, 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
võta/ 15. juuli 2016, 17:49
r
rainz/ 15. juuli 2016, 22:44
sa jobu räägid siin sõjakusest aga refi tropp randpere lubas sadama eksjuhid üldse seina äärde panna ja maha lasta! Kuidas seda siis nimetada kui mitte sõjakuseks ja alaväärsuskompleksiks!
h
Hetk/ 15. juuli 2016, 12:17
Sina, Nestor ei saa ammugi presidendiametiga hakkama, mida tõendab asjaolu, et Sa ka praeguse tööga toime ei tule. Kõigepealt pühi oma ukseesine puhtaks, enne kui teiste oma küürima ruttad.
k
Kui hambad ikka valutavad vaata fotol Nestorit), siis sellised ytlemised tulevad sagedamini./ 15. juuli 2016, 14:28
Viha konkurendi (kuigi Nestor pole ise mingi tegija) suunas igati loomulik ja teatud inimestel on ka aastad koormvamaks. Isiklikult tunnen Nestorile kaasa ja "head paranemist", koputa selle haamriga, ehk saad pihta.
r
rainz/ 15. juuli 2016, 10:06
viimaste prantsusmaa uudiste valguses ajab Helme ja ekre seda kõige õigemat poliitikat! No kuulge inimesed-tõesti,kui on must siis paugust tuleb näidata ust!
k
kolmikliit/ 15. juuli 2016, 10:17
Nestor presidendiks ! Nestor peaministriks ! Nestor möisavalitsejaks !
j
ja presidendi ametiraha varjus saab/ 15. juuli 2016, 14:16
edukamalt erastada kui saatkonnas. Ega see 1 mõis ole miski näitaja.
p
pensionäär/ 15. juuli 2016, 09:36
Iga töllmokk ei sobi kindlasti presitendiks,kes ei saa hakkama riigikogu saalis olevate nn.
riigikogulastega
a
Aga sa 15,53/ 15. juuli 2016, 17:14
t
tolerast/ 15. juuli 2016, 08:58
Nestor on minu jaoks väga loll inimloom kes endar ümber toimuvast mitte midagi aru ei saa. Näiteks tema jaoks on normaalne kui venelased ajavadki Eesti asju vene keeles ja õpivad vene koolis. Ta ei saa aru, et sellisel viisil venelased ei saa keelt selgeks. Ta oskab kõndida, vaadata, kuulata, aga sellest ta lihtsalt aru ei saa.
Ma näen nii palju kus müüja on eestlane, vastab tere, klient venelane ja räägib lihtsalt vene keeles. Või siis mina olen klient ja müüja tervitab mind esimesena ja seda vene keeles. Normaalne?
v
vaata/ 15. juuli 2016, 08:15
k
15. juuli 2016, 07:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Andres/ 15. juuli 2016, 09:00
Seda küsi saaremaa "imbi" käest. Tema teab.
s
siseinfo/ 15. juuli 2016, 07:19
jajah, niimoodi, nagu sotsliberastid raha oskavad varastada (kallas, kajar-lember, ilvese ärmatamine), sellega Helme tõesti hakkama ei saa :)
e
ei tea/ 15. juuli 2016, 13:05
kust ta nii palju raha sai, et ostis mõisa ja renoveerib ka veel seda?

k
Karin/ 15. juuli 2016, 01:29
Appi, mis jutt Nestorilt. Alatu poliitiline võitlus.
Millega president siis hakkama peab saama ? Presidendist ei sõltu ju tegelikult mitte midagi, president ei võta vastu mingeid otsuseid.
Järjest alatumaks ja vastikumaks see poliitiline võitlus läheb.
a
A.H./ 15. juuli 2016, 01:15
No kui isegi häbelik pingviin sai hakama, siis Mart Helme saab ammugi.;)
j
JAH/ 15. juuli 2016, 00:50
Nestoril taas õigus, ega ei saaks ka, sest helme on lihtsalt veidi hull. kõik helmed on seda alati olnud.
a
A / 14. juuli 2016, 23:11
Aga Nestor sai ministriks olles hakkama meie pensionide tõstmisega -ühel aastal 2 krooni võrra ja järgmisel 3 krooni võrra . Surmani tänulikud, sotsiraibe !
r
rainz/ 15. juuli 2016, 10:03
selle lolli seaduse läbisurumisel kus alla 500 teeniva inimese pension on 4 tööaastat võrdub 1 pensioniaasta on kah nestoriraipe käsi mängus!Samas riigikokku saaanud on 1 tööaasta 4 pensioniaastat!
g
Gunnar Stahl/ 14. juuli 2016, 23:05
Kommunistidel on vesi ahjus ning meeletu hirm, et presidendiks võibki saada eestimeelne mees.
e
eestimeelsed kommun istid olete/ 15. juuli 2016, 15:40
kupatanud asumisele Brüsselisse ja Strasbourgi .
Millistel kommunistidel juba vesi ämma kapis on ????
Ärge mitte unistagegi. Need ujuvad alati pinnal.
Siinse osariigi president pannakse paika Ovaalkabinetis- Teate seda isegi,miks te kriiskate ja mängite demokraatiat ?
t
Tarkpea/ 14. juuli 2016, 22:07
Eiki Nestor ei saa ise isegi ministri ametiga hakkama, rääkimata Riigikogu esimehest.
Liiga alatu rünnak. Keegi on hakanud "vihakõnega pihta"
r
reede/ 14. juuli 2016, 21:51
Lits mees kes ennast kiidab olgu või sotslits Tänud sulle üks aasta kolme aastaga Nestor oleks halvim president sest ta ei tunne elu Riigikogus istumine on mehe ära rikkunud
e
14. juuli 2016, 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eestlase-le/ 14. juuli 2016, 21:50
kes oled sina seda ütlemast-vaata,kuula,mõtle ja siis sirista.

m
14. juuli 2016, 21:25
Mõnele mehele tuleks teha alzeimeri uuring.
n
nõustun eelnevaga/ 14. juuli 2016, 22:08
alustama peaks selle uue töövõimekuse määramisega valitsuses.Ehk ei saagi kandideerida see Nestor-võimekus ei luba.
a
arvan/ 14. juuli 2016, 20:40
kommentaaride järgi,et me rahva hulgas on tõesti olukord,kus rahvas presidenti valida ei tohi.
Uskumatu,missugused imelikud mõtted ja arusaamised võivad inimestel peas olla.
Ikka viha ja põlgus.Mis inimesed need on.Mart Helme sarnaneb samuti nende kommetaatoritega ja
sellepärast sobi ta ka neile presidendiks,kes suudab rahvast omavahel lõhestada.
e
eelnevale/ 14. juuli 2016, 21:48
kas sinule ei meeldi olla eestlane ja eesti kombed vastukarva või,et nii lolli juttu räägid.Mis lõhestamisest sa undad,kui oravad on need,kes naaberriigiga suhted lõhestanud kui mitte öelda,et lausa vaenulikuks ajanud.+++pagulaste teema jne.Ole normaalne ja mõtle ka,meie riik nii pisike ja eestlust peab kaitsma,mitte lõhestama ja seda ei tee mitte ekre vaid reformikad.
r
rahvuslane/ 14. juuli 2016, 22:00
Meie saatus ja lootus on Venemaa! Ainult nende kooseisus saame rahvuse säilitada ja ei pea fasistide ja prantslaste tähti kasutama.
k
kulakova/ 15. juuli 2016, 21:40
kas oled jahimees Arne ?
j
Jüri Kukk/ 14. juuli 2016, 20:39
Reporteris lükkas jürgen ligi just tagasi jutud selle kohta, et RE ja KE on kokku leppinud nestori upitamises presidendiks. Kaagutaja-Jürgen valetab — seda on näha sellest, kuidas peavoolumeedias on asjad läinud nestori ülespushimisele. Varem oli näiteks ERR-is pidevalt üleval 3-4 uudist marina kaljurannast koos tema klantsitud piltidega, nüüd aga on igal pool nestori nägu ja tema kimjongililikud tsitaadid ühe või teise asja kohta. Nüüd siis joonistab tüüp pilte rahust — selge märk sellest, et uljanovlik Isake on välja valitud.
v
Vene pätid ropendamas?/ 14. juuli 2016, 20:27
Tundub, et Nestor on ikka kellegile väga ohtlik oma eestimeelsusega, et selline vihane sõim ja ropendamine käib? Tundub, et Viru vangla petušatnik on palgatud teda siia sõimama ja ropendama? Väga palju pättide sõnavara.
e
eelneva-le/ 14. juuli 2016, 20:38
ise ka aru saad,mida kirjutad või lahmid niisama.
t
to eelnevale/ 15. juuli 2016, 04:52
20. 27 ei peagi aru saama, ta kirjutab seda, mida reform nõuab.
n
Nestor/ 15. juuli 2016, 07:43
on ohtlik oma eestimeelsusega!!! Taevas,avita.Kas tõesti usud seda, mida kirjutad.
o
oh sa raks/ 14. juuli 2016, 19:47
Nestor on vahepeal endale selgeltnägija võimed saanud või,et teab öelda kes saab hakkama ja kes mitte.Kindel on see,et Nestorist ei saa presidenti.Juba see on poliitiliselt väga vale ja häbiväärne,kuidas omavahel suheldakse,materdatakse nii mis hirmus,enditele aru andmata,peaasi,et ise selle nämmutaja sooja ja mugava koha saaks.Eelnev ju näitas,et tööd pole vaja teha oma rahva jaoks.Sooviks küll väga näha hr.Helmet presidendina ja usun radselt,et meie riigis läheb siis elu ikkagi inimväärsemaks.
i
irw / 14. juuli 2016, 18:48
pugege isamaaliidule ja pange AAVIKSOO , irw:) , irw:)
k
kuule Nistorov/ 14. juuli 2016, 18:42
kui nii suur tegija oled ja ka praegu kõike tead siis kuidas eesti omadega nii peisse on läinud?
Miks SINA kõiketegija ja -teadja pealt vaatad ja midagi ette ei võta ?
v
14. juuli 2016, 18:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pioneer/ 14. juuli 2016, 20:12
Pioneerijuht sobiks küll. Ja rahvus ka parem kui nestoril, sest meie saatus on Venemaa.
1
18.31 le/ 15. juuli 2016, 07:45

v
Viis/ 14. juuli 2016, 17:59
Kõige parem on rünnak ja materdada eos põrmuks. Võimutoolilt südantlõhestav appikarje,kuna tool
on kõikuma hakanud nagu maavärina ajal. Kompartei on olnud alati parim kohta täitma ,varsti läheb lahti täielikuks põrguks.
o
o,o/ 14. juuli 2016, 17:48
jaajah ,,, selle mõttetu tööga ssab hakkama ainult truu reformi kutsa?
k
14. juuli 2016, 16:25
kui said hakkama praegused, siis saavad ka järgmised
k
ku na presidendist pole Eestis miskit tolku/ 15. juuli 2016, 10:32
on jõutud arvamisele et selline ärmatamine ongi nende töö. Nestor võtab asja tõsiselt ja teeks puhta vuugi veel olemasolevast - tal ju alailma vähe-vähe ning aina krabaks kohti kus paistab rohkem endale nihverdada saavat. Lühidalt: tegelik presidendiks saav isik pole veel välja ilmunud.
a
A ,kullake / 14. juuli 2016, 16:22
Ära torma,loe veelkord eelnev läbi,siis saad aru,et see köik on ainult Nestori rida.Ega sa ometi taha olla temasugune.
a
A / 14. juuli 2016, 15:42
Ma arvan, et nestor ise on käpard ja ei saa hakkama. Ta ei sobigi presidendiks...
o
OMG!/ 14. juuli 2016, 15:40
Jaa! Kui amet eeldab olla marionett, eesti vastane, rahvapõlgur, kommunist, valetaja, saamatu, broileri musternäidis jne jne, siis tõepoolest ei saa Helme sellise ametiga hakkama, küll aga selline amet sobib Nestorile kui valatult.
n
14. juuli 2016, 15:32
nestorikommu ärgu laimaku ega ennustagu ! Kuna ise 101 tölli eesotsas hakkama ei saa , on Helme-vana peale lihtsalt kade !

h
HS./ 14. juuli 2016, 14:54
Nestor tahab kõrgemat palka saada, sellepärast ta presidendiks trügibki. Enne ei saa Eestis õiget presidenti valida kui kõik kommunistid kes jalus tolknevad on maha kärvanud ja oma haiglaste kommunismi ideedega koos hauda läinud.
n
Nestor,sina?/ 14. juuli 2016, 15:55
Selline tunne,et Nestori taat ise siin kommib kiites kommunismi.Papi,see päike on loojunud ja jäädavalt.Sul ka aeg pensi peale jääda.Ei,enne ei saa ei pensile ega presidendiks kui muudad ära need pensiasjad.Sina olla need ära vusserdanud. Olgu üks tööaasta vördne ühe pensiaastaga vöi köik pensionärid hakkavad sind igal ööl kummitamas käima ja nii su päevade löpuni.Valik on sinu.
n
Nestor,sina?/ 14. juuli 2016, 16:22
Selline tunne,et Nestori taat ise siin kommib kiites kommunismi.Papi,see päike on loojunud ja jäädavalt.Sul ka aeg pensi peale jääda.Ei,enne ei saa ei pensile ega presidendiks kui muudad ära need pensiasjad.Sina olla need ära vusserdanud. Olgu üks tööaasta vördne ühe pensiaastaga vöi köik pensionärid hakkavad sind igal ööl kummitamas käima ja nii su päevade löpuni.Valik on sinu.
p
Peeter/ 14. juuli 2016, 16:36
Kuidas sai Koonga asevallavanem seltsimees Silver Seegar ( Soontagana kolhoosi partorg ) TAGASTATAVAT MAAD 16,5 HA ? Kas VALEGA ?
k
kas/ 14. juuli 2016, 17:56
see oli preemia tegematta töö eest ?
a
ausalt,NLKP pilet tunnistab ausust/ 15. juuli 2016, 14:15
l
14. juuli 2016, 14:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sina natsi jorss ei sõima, istu maha ja ole vait/ 14. juuli 2016, 15:16
Eelnevalt on Nestor palju Eestlastlikum, kui mingi EKRE kandidaat Mart Helme Natsi partei valge ülemrassi ülistaja! Sihukesi Natsi mölaga parteid on terves euroopas ja pole siiani vilja kandnud. Ainult oskavad üksinda norutada kibestunud ei tereta ka kes on mustade armastaja või umbrahvuse läbisaaja ja vihkavad vähemus seksuaalse. Äkki unustas Mart Helme käed pesta, võibolla jäi kuskile küünealla mustus?
m
Maali/ 14. juuli 2016, 15:30
Reformlik valitsus tahabki presidendiks seda kaltsunukust Nestorit.Nad on ta aastate jooksul välja treeninud,teab täpselt kunas mida öelda, teha.Nestor ise ju siin jutus kinnitab seda. Siis valitsus saab tegutseda vana mudeli järgi ja meil ei muutu mitte midagi. President peab olema tark,analüüsiv, oskama igas situatsioonis vötta vastu öigeid otsuseid,just öigeid,kuigi see ehk on vastuolus valitsusega.Selline president oleks meil Allar Jöks. Mart Helme oleks väga hea peaminister.Nad koos oleks suurepärane tiim täiendades teineteist.Helme tormakuse ja kärsituse tasakaalustaks Jöks oma rahulikkuse ja möistlikusega.Selline tiim on vöimeline meid madalseisust välja viima,et me saaksime jälle uhked olla oma Eesti üle.
h
Hahaahaa-Nestor-naljanina-kadeduseuss/ 14. juuli 2016, 16:31
Mart Helme saakski riigile peaministrina palju kasulikum olla.
m
Maali/ 14. juuli 2016, 15:55
Reformlik valitsus tahabki presidendiks seda kaltsunukust Nestorit.Nad on ta aastate jooksul välja treeninud,teab täpselt kunas mida öelda, teha.Nestor ise ju siin jutus kinnitab seda. Siis valitsus saab tegutseda vana mudeli järgi ja meil ei muutu mitte midagi. President peab olema tark,analüüsiv, oskama igas situatsioonis vötta vastu öigeid otsuseid,just öigeid,kuigi see ehk on vastuolus valitsusega.Selline president oleks meil Allar Jöks. Mart Helme oleks väga hea peaminister.Nad koos oleks suurepärane tiim täiendades teineteist.Helme tormakuse ja kärsituse tasakaalustaks Jöks oma rahulikkuse ja möistlikusega.Selline tiim on vöimeline meid madalseisust välja viima,et me saaksime jälle uhked olla oma Eesti üle.
m
Maali/ 14. juuli 2016, 16:22
Reformlik valitsus tahabki presidendiks seda kaltsunukust Nestorit.Nad on ta aastate jooksul välja treeninud,teab täpselt kunas mida öelda, teha.Nestor ise ju siin jutus kinnitab seda. Siis valitsus saab tegutseda vana mudeli järgi ja meil ei muutu mitte midagi. President peab olema tark,analüüsiv, oskama igas situatsioonis vötta vastu öigeid otsuseid,just öigeid,kuigi see ehk on vastuolus valitsusega.Selline president oleks meil Allar Jöks. Mart Helme oleks väga hea peaminister.Nad koos oleks suurepärane tiim täiendades teineteist.Helme tormakuse ja kärsituse tasakaalustaks Jöks oma rahulikkuse ja möistlikusega.Selline tiim on vöimeline meid madalseisust välja viima,et me saaksime jälle uhked olla oma Eesti üle.
l
l/ 14. juuli 2016, 14:29
nüüd juba tahaks küll helmet näha presid.-na, siis oleks ka mingitki muutust loota ja kindlasti paremuse poole, kõik need nestorid,kaljurannad, kallased ei uuendaks midagi, reps ja see jurist, mistanimioligi, pole selleks ametiks veel küpsed, MINU ARVAMUS SELLINE.
M
???/ 14. juuli 2016, 17:45
Miks üritad korralikku inimest omaenda haisva roojaga kokku määrida?
t
tattnokale/ 14. juuli 2016, 17:54
õpi keeli,siis saad aru,mis maailmas toimub.Venemaa ei ole iseseisev riik,vaid marionett,keda juhib jeltsini ajal võimule upitatud iisraeli kodanikest koosnev 5.kolonn!
t
to Mart presidendiks/ 15. juuli 2016, 03:11
Helme ei ole mitte kunagi parteisse kuulunud.
o
oh, anna kannatust, et jõuaks ära oodata, millal sellised riigitüüri juurest kaovad/ 14. juuli 2016, 13:38
Oi kus nüüd nn. kuldsuu munes muna.Jah hakkama ei saa mitte Helme vaid praegune istuv president ja kindlasti ka Nestor ise.Neid kes eestlaseks olemist ja eestlust häbenevad ja millekiks ei pea võivad alati euroopasse ära sõita, teed on lahti. Jätke Eestimaa eestlastele, kuidas sellest siis aru ei taheta saada. Millise lolluse peale kadedusest veel annab tulla, ootame järgmisi rõkatavaid hüüdeid mis tegelikult tema enda kohta käivad.
j
Jüri/ 14. juuli 2016, 14:52
Kus sa näed Eestimaad,vabandust,maa on küll olemas,aga me ei ole enam täisöiguslikud peremehed.Meid valitseb nüüd Brüssel,siin on marionetid,kes täidavad Brüsseli käske.Omal ajal saime iseseisvuse ja vabaduse laulva revolutsiooniga.See oli ainulaadne, vöimas,uhke.Iseseisvus,vabadus meil rottide viuksumise saatel märkamatult libisend on käest,see on alandav ja valus, raske.Nüüd kui teil,refirotid,on juuda seeklid taskus,olete te rahul,kui teid vihkab omaenda rahvus?
h
HALLO/ 14. juuli 2016, 15:27
me ei suuda ennast isegi omavalitsuse tasandil omavalitsusena kehtestada, mis te veel riigi tasandil tahate. Kaks-kolm parteigenosset otsustavad kõik olulise ära, samaegselt, kui rahvasaadikud unelevad mida kuluhüvitise eest veel võiks osta
j
Jüri/ 14. juuli 2016, 15:30
Kus sa näed Eestimaad,vabandust,maa on küll olemas,aga me ei ole enam täisöiguslikud peremehed.Meid valitseb nüüd Brüssel,siin on marionetid,kes täidavad Brüsseli käske.Omal ajal saime iseseisvuse ja vabaduse laulva revolutsiooniga.See oli ainulaadne, vöimas,uhke.Iseseisvus,vabadus meil rottide viuksumise saatel märkamatult libisend on käest,see on alandav ja valus, raske.Nüüd kui teil,refirotid,on juuda seeklid taskus,olete te rahul,kui teid vihkab omaenda rahvus?
j
Jüri/ 14. juuli 2016, 15:55
Kus sa näed Eestimaad,vabandust,maa on küll olemas,aga me ei ole enam täisöiguslikud peremehed.Meid valitseb nüüd Brüssel,siin on marionetid,kes täidavad Brüsseli käske.Omal ajal saime iseseisvuse ja vabaduse laulva revolutsiooniga.See oli ainulaadne, vöimas,uhke.Iseseisvus,vabadus meil rottide viuksumise saatel märkamatult libisend on käest,see on alandav ja valus, raske.Nüüd kui teil,refirotid,on juuda seeklid taskus,olete te rahul,kui teid vihkab omaenda rahvus?
j
Jüri/ 14. juuli 2016, 16:22
Kus sa näed Eestimaad,vabandust,maa on küll olemas,aga me ei ole enam täisöiguslikud peremehed.Meid valitseb nüüd Brüssel,siin on marionetid,kes täidavad Brüsseli käske.Omal ajal saime iseseisvuse ja vabaduse laulva revolutsiooniga.See oli ainulaadne, vöimas,uhke.Iseseisvus,vabadus meil rottide viuksumise saatel märkamatult libisend on käest,see on alandav ja valus, raske.Nüüd kui teil,refirotid,on juuda seeklid taskus,olete te rahul,kui teid vihkab omaenda rahvus?
n
no mida/ 14. juuli 2016, 13:37
kunsti seal on hakkama saada, kui loomaaiast gorilla võtta saab ka see presidendiametiga hakkama.
m
Minu jaoks ona asi lihtne/ 14. juuli 2016, 13:36
Eesti Vabariigi president EI SAA olla see inimene, kes propageerib "mutlikultit", "tolerastiat", "euroopalikke väärtusi" ja "lääne kultuuriruumi". Peaminister ja kõik muud valitsuse liikmed võivad neid ideid propageerida palju jaksavad, aga president lihtsalt EI TOHI seada neid "väärtusi" ülimaks... KUHU ON KADUNUD meie endi kkultuuriruum ja meie endi väärtused?
j
Ja samas.../ 14. juuli 2016, 14:00
on muidugi päevselge, et kandidaat, kes seab Eesti riigi ja rahva igasugu "euroopalike väärtuste" ees ülimaks, see kandidaat elimineeritakse üsna kiiresti ja sellisel kandidaadil pole lootustki leida riigikogu toetust. Nii et kes iganes saab järgmiseks EV presidendiks, minul puudub igasugune usk ja lootus Eesti tuleviku muutumises osas. Läheme aga hoogsal sammul "lääne kultuuriruumi" ja "euroopalike väärtuste" poole kindlalt edasi! Kurb.
k
kurb jah,/ 14. juuli 2016, 14:59
ma tahaks ka slaavi kultuuriruumi, Euroopa ei kõlba kuskile.
a
aga kes sind keelab - / 14. juuli 2016, 15:03
mine siis Venemaale!
täpselt samuti võivad need, kes lääne kultuuriruumi ihkavad minna ju läände?!? milles probleem on? Aga miks PEAB Eesti kultuuriruumi asendama lääne kultuuriruumiga?
e
14. juuli 2016, 16:51
EL koosseisus ei jäeta Eestile teist valikut.
t
to 16. 51/ 15. juuli 2016, 04:50
Jäetakse küll, aga me pugejad ei taha.
Poola on samuti euroliidus, miks nemad lääne poole ei kooguta ?
k
Kahjuks.../ 15. juuli 2016, 11:58
... tundub, et sul on õigus. Aga see tekitab küsimuse - kumb siis EL ikkagi on? Kas riikide liit või liitriik? Kas sellepärast astusidki britid välja, et nad hammustasid läbi, et EL liigub liitriigi poole?
Igal juhul pole EL enam ammu see, mis nt. 10 aastat tagasi... ses mõttes küllap ükskord jõuame meiegi sinna punkti, kus pannaks rahvahääletusele, kas kuuluda ELi koosseisu või astuda välja. Praegu tundub, et meie valitsejad justkui kardaksid taolist hääletust. Samas on valitsevale klikile just praegu parim aeg taoline hääletus läbi viia - mida aeg edasi, seda suuremaks muutub oht, et väljaastumise pooldajaid tuleb üha enam juurde.
s
See eelmine oli siis 16:51le.../ 15. juuli 2016, 12:14
ja 04:50le:
Selleks pole vaja tegelikult muud, kui mune, selgroogu ja tahet seista jäägitult oma rahva eest. Need näikse Poolal olemas olevat.
Aga meil? President häbeneb oma rahvast. Peaminister (kes justkui poisikese kombel on kõigeks valmis, kui tädi Merkel välismaa kommipaberi annab) on välja öelnud, et väiksel Eestil oleks suisa rumal mitte kuuluda liitriiki (mis minu jaoks näitab lihtsalt seda, et EV peaminitril puudub oma rahvasse vähimgi usk)... Siin polegi rohkem enam küsimust, miks me koogutame lääne poole.
Ja nii ongi, et praegune EV valitsus on pigem Brüsseli esindaja Eesti kui Eesti eest seisja Brüsselis - pole ei mune, selgroogu ega tahet ja usku oma rahvasse.
h
hämmastav/ 14. juuli 2016, 13:34
et, poliitik ei esinda oma seiskukohta, vaid tegeleb teise isiku laimamisega. Loodan, et tema kandidatuur riigikogus häälteenamust ei saa. Kuidagi häbi on kui haritud inimene sellist harimatud teksti väljutab. See on poriga loopimine.
Helmele aga edu!
v
Vanaema/ 14. juuli 2016, 13:33
Halloo, teie seal Toompeal! Püüdke korrakski huvi tunda selle vastu, mida rahvas arvab. Kuidas saab üldse kõne alla võtta kandidaati, keda pooldab ainult 2% rahvast? Jah, rahvas ei saa presidenti valida, aga teie võiksite oma lehmakauplemiste käigus siiski arvestada, rahvas pole selleks, et mäe all murur süüa.
Kui tõepoolest peaks see mahhinatsioon Nestoriga teoks saama, siis tuleb rahvas tänavale ja vilistab selle "presidendi" välja.

e
ei/ 14. juuli 2016, 13:31
ole nestori vastu midagi,ainult,et ta on seal riigikogus suurel palgal istunud nii kaua.tal on juba juured alla kasvanud.ta ju muud ei tee,kui ainult mula ajab.ta enam ei tea sellest eesti päriselust mitte kui midagi.oleks ta elanud sellise palgaga,nagu penskarid elavad,siis ta teaks mis elu see on.
p
punane pursui tahab/ 14. juuli 2016, 13:29
presidendiks,nahkjope ja nagaan on kappi peidetud
a
A/ 14. juuli 2016, 23:15
Eesti rahvast viimase elujõu väljaimemine sobib nii valgele ,kui ka punasele pursuile
n
nostalgiline vana kommunist/ 14. juuli 2016, 13:28
Minule aga Mart Helme meeldiks Eesti presidendina.
Tema juhtimisel saaksime ometi jälle selle suure ja võimsa ja rikka Venemaa kaitsva tiiva alla.
Mina kui vana ideeline kommunist tahan N. Liidu aega tagasi!
Siis olime meie tüüri juures ja see eesti rahvas oli meile orjarahvas, keda me nii Siberiga kui ka 25+5-ga oma käpa alla panime ja hoidsime.
Voot, olid ajad!
Mart aita!
Ja nõujaajal ei olnud ju mingeid õudsaid, kaupadest lookas supermarketeid, mis kohe vanainimese silmad kirjuks võtavad, lookas liha- ja vorstilette ja muid kaubalette,
tänavad olid autodest lagedad, eriti sõiduautodest,
parkimiskohti oli jalaga segada ja palju palju muud sellist head igatsen tagasi.
Teadaolevalt ju noorkommunist Mart Helme valgustas nõukaajal üliagara ja ustava punapropagandistina aastakümneid seda pimedat ja vene värki vihkavat Eestit nende stalinismi-marksismi-leninismi ideedega ja püüdis nii noortele kui ka vanadele seda kommunismip.ska… sry ikka häid kommunismitõdesid pähe määrida ja ajudesse taguda.
Jah, ja siis sel ilusal nõukaajal ülendati Mart Helme sellise erilise ustava ja üliagara propagandistina töötamise eest isegi kirjastuse Eesti Raamat marksismi-leninismi osakonna üheks juhtivtöötajaks.
Mart juba teab, mis ja kuidas presidendina Eesti Venemaa alluvusse viia.
Mart presidendiks!
s
sellist juttu / 14. juuli 2016, 13:50
ajab refi valvekoer, kes ise venelaste lõa otsas. ei imestaks kui Valdo R ise.
v
vägev/ 14. juuli 2016, 14:46
no, naera kasvõi ribadeks..
KUUS AJUKÄÄBIKUST EKRE TÖLLI panid sellele sarkasmile PLUSSE!
v
vägeva-le/ 14. juuli 2016, 21:53
nuta või naera aga ajukääbik paistad olevat sina.
t
to nostalgiline vana kommunist/ 15. juuli 2016, 05:01
Sa ei tea isegi seda, et Helme ei ole mitte kunagi parteisse kuulunudki.
t
tahman/ 14. juuli 2016, 13:25
ja millega nestor hakkama on saanud? üks tühikargaja kes peale kaklust rusikatega vehib ja piniseb: peaks ,tuleks, oleks. see luuser pole muud teinud kui 20 aastat rahva raha eest riigikogus tooli soojaks istunud
p
Partei Genosse nestorov!/ 14. juuli 2016, 13:22
Mine ja häbene-- mees kelle hääl tuleb vaid kõhutuultega!
Vana kommunisti ei murra miski!
m
mart/ 14. juuli 2016, 13:22
HELME SOBIB SUUREPÄRASELT presidendiks aga Nestor ja kogu valitsuskoalitsiooni kamp kardavad teda niikui vanakurat välku, seepärast mustavadki teda.
p
President-olgu JÕKS!/ 14. juuli 2016, 13:33
Muidugi võivad nad Helmega konkureerida!
Nestor---veega alla!
a
Ah Nestor!/ 14. juuli 2016, 13:17
Vabandust, aga Teis ma küll presidenti ei näe. Hall, hall ja 3. x väga hall. Salakaval ja igav broiler. DJ, sinna võibolla sobite. Aga Teie muusikaline maitse on ka kehvake.
j
ja selline/ 14. juuli 2016, 13:15
supinahk tuleb teisi paika panema !!! Sotsid on lähiminevikus üle maailma kõige rohkem inimkonnale kahju teinud. Ei saa aru miks neid natsidega ei võrdsustata. Kuigi kindlasti peaks. -
k
kui natsidega/ 14. juuli 2016, 15:01
võrdsustataks, siis ju Helme pundiga paras paar :).

v
vaata aga vaata/ 14. juuli 2016, 13:12
Vaata aga vaata Heiki Nestorit! Et kõigil on plussid ja miinused, kuid ühel kandidaadil neid peaaegu polegi? Seda kandidaati Nestor lihtsalt ei kannata. Kas see on ühe viisaka poliitiku väljendustava ka edaspidi? Ju vist. Sotsiaaldemokraat ikkagi!
j
jüri/ 14. juuli 2016, 13:05
Ei kiida Nestori käitumist õigeks , kuid vaadates nüd , mil viisil EKRE on asunud end üles upitama , tuleb tõdeda käpardlikku asjaajamist. Mida muud need eespool ilmunud kommentaarid siis on ?
k
Kokku/ 14. juuli 2016, 13:24
Said Heiki ja Jüri ,paljapäinja palja ....türi!
j
jüri,sinule/ 14. juuli 2016, 21:43
kas oled loll või mängid lolli ,mis reformierakond,kes võimul mitu aastat juba on eesti heaks teinud-mitte midagi muud kui inimeste vaesusesse viinud suurte maksudega ja utoopiliste seaduste vastuvõtmisega,mis teps mitte pole rahvasõbralikud.
t
to jüri sinule/ 15. juuli 2016, 03:13
Jüri on reformi palgaline kommija.
j
Jöks oleks tuh korda etem/ 14. juuli 2016, 13:03
Nagu iga päev,ekrelased siin hoos Helmet kiitmas ja teist solvamas.Helme taolist ei taha ykski majanduslikult mötlev inimene.President peab keeli valdama ja oma rahvast kaitsma.Helme on näidanud seni vaid vihasemat polt ja köiki ja köike maha teinud.Tallinna tv muud ei kuule,kui tublid nemad on ja keegi muu ei tee midagi.Ka peaks olema soliidsem,tasakaalukam ja maailmas tuntud ning lugupeetud inimene meie president.Moskva ajal me nägime,kui närviline Helme oli,kui vastata ei osanud.
a
aga/ 14. juuli 2016, 13:21
mis tähendab "ykski","polt","köiki"?...kuule purjus põder,mine soome tagasi!
n
nojah....../ 14. juuli 2016, 13:02
Pada sõimab katelt,ühed mustad mõlemad!
v
//// 14. juuli 2016, 13:28
vales kohas tekst üleval.Oli mõeldud Ligile ja Toomile.
1
13.02-le/ 14. juuli 2016, 13:36
Palun ära spekuleeri tekstiga,mis on kirjutatud Ligile ja Toomile.Ei ole viisakas seda teiste kapsaaeda visata.Kui endal tarka öelda pole siis ära kirjuta,ainult ära kasuta teiste rubliikide sõnumit kurjasti ära seal,kus pole kohane.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 14. juuli 2016, 12:57
Ma saan muidugi aru kommunist nestorist, et eestis on "presidendi" amet reformivalitsuse jooksupoisiks olemine. Selles mõttes tõepoolest Helme sinna ei sobi, aga kui Põhiseaduse ja riigi huvidest lähtuda siis sobiks ideaalselt. Paistab, et riigi kaaperdanud vargapunt ei taha kohe kuidagi võimust loobuda ja trellide taha minna.
s
Sinu Hitler/ 14. juuli 2016, 15:04
sobis ka, aga millega see lõppes? Õnneks Eesti pole suurriik, saame mingi Põhja Korea seisuse.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 14. juuli 2016, 16:07
Miks ta minu hitler on? sama hästi võib öelda ju ka et sinu stalin. see on tüüpiline bolševike taktika. Kui pisut googeldada võid leida infot selle kohta mida aretas nkvd ja hiljem kgb, tegemist oli geneetiliselt muundatud inimtüübiga, kellel pole rahvust ja kes(pigem mis) oleks sõnakuulelik võimudele,´. seemneid külvati ka ensv'sse läbi punaste komissaride. millegi pärast kaldun ma arvama, et sinu esivanemad said ka eostatud mõne punase komissari poolt.
j
Jana/ 14. juuli 2016, 12:47
Mina küll ei taha,et Helme saaks presitendiks.Tal ei oleks seal mitte-mingeid õigusi,ainult molutaks seal.Sest Helme on tegia mees,aga kui ta saaks peaministriks,selle tolguse asemel, vot siis oleks mehel käed-jalad tööd täis. Ja vot seal on see mees oma sõiduvees,mees oma õiges kohas.
n
naabermammi/ 14. juuli 2016, 12:47
Võib olla on kusagil sünnidaatumites viga, M.Helme näeb välja jutult ja tegudelt kui tubli 45 aastane mees,kusjuures härra Nestor ligineb olemuselt 70-le. Ei taha mehi solvata aga nii siiapoole välja paistab. Mõte jääb samaks, et pole vaja kedagi hinnata sobib-ei sobi.
v
14. juuli 2016, 13:04
Välimuse järgi oleks jube mölemaid valida
h
Helme ütleb mida mõtleb/ 14. juuli 2016, 12:43
oleks patt seda pahaks panna,omab vähemalt isiklikku seisukohta. Nestor on tavaline "offshore poliitik"-hõljub kogu aeg neutraalselt kuskil eemal, samas püsides taustal,omas mullis aatatega mugavdunud ning oma kohta suures poliitmasinas hästi teades. Sellised ei plaani ega taha enam muuta midagi,aga uues presidendis peaks olema nii särtsu kui paras ports energiat.

u
14. juuli 2016, 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
ligi/ 14. juuli 2016, 16:42
kas ta on roosast erakonnast ?
j
juhm/ 14. juuli 2016, 12:40
Pange kinni see presidendiinstitutsioon. Ei teata, mis on presidendi ülesanded ega ole enam tõsiseltvõetavaid kandidaate. Lisaks säästate Sesteri kleepsukampaaniast.
s
saarlane/ 14. juuli 2016, 12:28
MART HELME ON AINUKE KES SOBIKS PRESIDENDIKS. OMA TÖÖGA SAAKS TA KINDLASTI HAKKAMA SEST TEHA POLE NIIGI MIDAGI.
m
muidugi/ 14. juuli 2016, 15:06
saaks oma mõisa veelgi uhkemaks renoveerida :).
t
tom/ 14. juuli 2016, 12:24
MILLEKS EESTILE ÜLDSE ON PRESIDENTI VAJA. PRAEGUNE KAS ON VÕI EI OLE ARU EI SAA .
k
Kommu molkus/ 14. juuli 2016, 12:24
on istunud riigikogus alates 1992 ja tulemusi naudime iga päev
M
!/ 14. juuli 2016, 12:10
Mart Helme ei saaks presidendiametiga absoluutselt hakkama.
Sellega saaksin hakkama ainult mina ja ei keegi muu! Ja mitte et kuidagimoodi, vaid lausa ideaalselt!
a
Axter/ 14. juuli 2016, 11:58
Kulla inimesed! Kas te pole tõepoolest aru sanud, et N. pole mingiks tõsiseks kandidaadiks pandud vaid provokaatoriks, et tugevamate mainet solkida. No või kui tekib äkki juhuslikult vastav kombinatsioon, siis on ta Refile parim mugavuspresident -- veel mugavam klui Ilves.
Vaadakem ikka neid, kes oma eetilisust ja võimekust on oma elus juba näidanud ja kellel on mingi visioon. Repsi paneksin esimeseks numbriks, kui arvamus rahva hulgast selles protsessis midagi loeks.
x
xMees/ 14. juuli 2016, 11:58
Hea toon oleks hoopis vastaskandidaate kiita ja nende positiivseid omadusi välja tuua. Sellega on siiani hakkama saanud ainult üks poliitik - Arnold Rüütel.

h
Helme/ 14. juuli 2016, 11:51
puhul on tõesti "suur probleem", et ta seisab oma rahva eest. Kuulasin tema 2016.a uusaastatervitust Youtube`st ja mulle sai selgeks, et sellist kõnet ma ootan Eesti presidendilt.
Lp võimulolevad poliitikud, saage ometi aru, et te viite Eesti oma manipulatsioonide ja sahkerdamistega täielikku mandunud olekusse. Maapiirkonnad surevad välja, idast voolab sisse slaavlaste mass, oma inimesed rändavad välja. Kas sellist Eestit me 25 aastat tagasi tahtsime. Ei tahtnud. Toetage parem rahvuskonservatiive ja jätke see EKRE ja Helme tampimine.
j
ja jah/ 14. juuli 2016, 15:09
poliitikud on juba üle 20 aasta rahvale valetanud suud ja silmad täis, ikka leidub ullikesi, kes mõnda neist usuvad :).
o
Oh../ 14. juuli 2016, 11:42
..Nestor mõnitab oma ütlemistega Jõks`i,nüüd siis Helme`t ka.Iga endast lugupidav mees ei hakka vastast sõimama.kui ihkab kuhugi kandideetida.Nestor on unustanud oma venaja ära.Mees,kes on kehastunud hundi nahas uue eesti aja inimeseks-nn poliitbroileliks.Liiga kaua riigikogus
kükitanud,tõelist tööd mees ei oskagi teha,vaid ühelt toolilt end teisele veeretada ja ainult ennast kiita.No ei-me ei vaja sellist presidenti..
k
kohe alguses hakkab/ 14. juuli 2016, 11:38
teist kandidaati mustama! Kas see ongi presidendi töö? Pigem sobib Nestor klatšimooriks.
a
Ants/ 14. juuli 2016, 11:28
Jah Helme on ainuke mees, kes suudab selle ladviku sealt laiali lüüa, see on ikka kohutav, mis vabariigis toimub, valetatakse varastatakse, oma rahvast ei hoolita absoluutselt, kaua võib.
j
Jüri Kukk/ 14. juuli 2016, 11:28
Oh, kus marksist-leninlane läks õhku täis! Kuidas ta ise Riigikogu tööd juhib — erapooliklikult, valitsusliitu toetades ja opositsiooni eirates!
j
Joobal/ 14. juuli 2016, 11:13
Kender vist soovis ka kandideerida. Nüüd ei teagi kumb ägedam, kas Nestor või kender.
e
Ei saa aru.../ 14. juuli 2016, 11:13
kuidas selline vanamehe oinas üldsegi nimekirja sattus kes peale puuhaamriga vehkimise muud ei oskagi !??
k
Kevade/ 14. juuli 2016, 11:11
Sind, Nestor, on Jumal oma vihas loonud karistuseks inimestele nende pattude eest.

a
Alar1/ 14. juuli 2016, 11:03
Mitte väga ammu tegi Nestor ettepaneku kaotada ära invaliidide abivahendite toetus ja ravimitoetus. Ise on veel sotsiaaldemokraat??? Ja selline tahab presidendiks? Appi! See libekeelne "sots" pole küll pädev presidendikskandideerijate üle otsustama!
s
14. juuli 2016, 11:15
see mees peaks sealt sooja koha pealt võimalikult kiiresti kaduma enne kui veel rohkem sitta kokku keerab !
a
A/ 15. juuli 2016, 17:28
Ei ütleks paha sõna ,kui Eestisse tekiks tõeline sotsdem .erakond praeguste jälkide kahekeelsete limukate asemele
t
taevas tule appi/ 14. juuli 2016, 10:58
ei teadnudki,et nestor on ka samasooliste suur fänn. Helme presidendiks!
j
Jaak/ 14. juuli 2016, 10:55
r
Robi Rubi/ 14. juuli 2016, 10:52
Selle avaldusega on Nestor end määratlenud läbikukkunuks. Kõige õigem valikust on hr.Mart Helme.
m
Mees/ 14. juuli 2016, 10:45
Nestor on pikka aega riigikogus olnud, siis ta on ikka üks libe kala küll. Iga valitsuse ajal on tema vaated sobinud. Annaks jumal selget mõtlemist, et selline ei saaks presidendiks. Ta müüb ju Eesti riigi kohe maha. Varsti on häbi öelda, et olen eestlane (võib-olla ka karistatav).
e
ei tea miks nad hakkama pole saanud oma kastist välja ronimisega./ 14. juuli 2016, 10:24
No ei tea punased on siin 20 aastat tegutsenud on juttustanud ikka kindlale seltskonnale igat sugu jama, teistele nagu selline möla ausalt öelda külge ei hakka, momendil nad lihtsalt istuvad piruka ligi lollide juhuste tõttu.
s
skunks/ 14. juuli 2016, 10:18
Kahtlematta on kõige õigem ja ausam kanditaat hr.Mart Helme.Tema tugev tahe ja töö seisneb võitluses Eesti püsimajäämise nimel ,hoolib rahvast ja on väga avatud rahvale.
h
Helme on marksismi-leninismiga järjekindlalt valgustanud meie rahvast.../ 14. juuli 2016, 10:29
See ongi suurim oma rahva eest hoolimine. Nuta võinaera ?
a
Apoliitiline kodanik/ 14. juuli 2016, 10:47
Parem juba marksism-leninism, kui röövellik massoonide röövkapitalism. Et venelased marksismi ära rikkusid, ei ole veel süüdi teooria ise.
v
vähemalt/ 14. juuli 2016, 10:51
ta tunneb poliitilisi ideoloogiaid,mitte ei korda papagoi kombel lööklauseid.Ja peale selle teostab praegune endistest kommunistidest valitsusklikk kommunismiideede elluviimist.kus käib täiemõõduline kapitalismi lammutamine ja monopoliseerimispoliitika,eraettevõtluse lämmatamine,kõikide rahvaste ja rasside võrdsustamine,ajudeta kiibistatud massi tootmine ja valitsevale parteieliidile üha suuremate õiguste andmist.Seda toetab ja juhib riikideülene võim,kes koosneb enamus homoseksualistidest ,leviitidest-kabalistidest religioosne sekt,kes peab ennast jumalateks ja ülejäänud maa elanikkonda soovib muuta ajudeta juhitavaks biomassiks.
e
ei/ 14. juuli 2016, 11:21
rikkunud venelased vaid trotskistid sealhulgas Jezov ,Jagoda Enuhh ja nende klann,kes ei olnud venelased vaid "eliitrahva" hulka kuuluvad kabalistidest timukad.
n
no/ 14. juuli 2016, 13:14
õige, aga loengute korraldamise kohtuse pani asutustele ju Parteikeskkomitee ja ka kontrollis nende toimumist. See paari loengu pidamine ju kedagi marksistiks ei teinud. Vastupidi asutused üritasid leida veidigi laiema silmaringiga tegelasi, Pravda juhtkirjade ümberjutustajat poleks ju keegi kuulanud.
Muide, ons Nestor kindel, et ise poliitinformatsioone läbi ei viinud? Palgaline ametiühingutöötaja oli tavaliselt samuti ju agar parteilane.
t
Täpselt nii/ 14. juuli 2016, 10:30
Sellepärast Helmet niiväga alusetult kritiseeritaksegi, et teda kardetakse!
Tuleb vahet teha Eesti eest seisjate ja ülejäänute, võõrvõimu tallalakkujate vahel.
e
eelnevaga/ 14. juuli 2016, 11:23
täiesti nõus,jutt jumala õige.
m
Mart kes aastakümneid valgustas pimedat Eestit marksismi .leninismi teostega on kindlasti super kandidaat/ 14. juuli 2016, 11:25
Usun ,et Mart oskab luua mõisatest õitsvad kibutsid... Hakkame kõik kandma murumütse jne.
d
diagnoos/ 14. juuli 2016, 13:34
e
Eurokultimulti massidesse!/ 14. juuli 2016, 10:16
Aga kui ikka sots siis pakuks hoopis ossi ja novski?
Lisaks rahamägedele Lätist saaks veel kallilt müüa vedureid, nihverdada- autodega, gaasi ja kütusega ja hoplaa- Eesti ja Oss OÜ l elu nagu hernes :)
No ja ühiskondlikult lõppeks ka ära see võigas ja mädanev igand nimega rahvusriik ja saame kõik moodsaks (homondus ja kodustatud araab- lane aias).
Vaat see oleks alles väljavaade või mis?

e
ei ei ei ei/ 14. juuli 2016, 10:15
nuu siis on küll viimne päev käes, kas tõesti Eestis siis tarku mehi enam pole,, siis on täielik riid ja sõda lahti ja ise lidub peitu!1 ei, ei ei ei ei
m
Mari/ 14. juuli 2016, 10:08
Kindlasti ei saaks,kuidas ta endise superpõhulõua Nestori vastu saakski,see ülistas omal ajal sotsialismi,nüüd ülistab multi-kultit,isehakanud kaasmaalasi,kelle heaolu nimel Putin on valmis maailma verre uputama,tegemata jätab oma kaasmaalaste aitamise oma kodumaal,seal annab neile põlevat kohupiima9,samas sõimab Nestor eestlasi ja lastes varastel ja hõlptulu saajatel (näiteks Stalnuhhin) vabalt tegutseda.Silmakirjalik inimene,Helme oma otsekohesuses ja sirgjoonelisuses tõesti sovjeti Nestori vastu ei saa.
n
naabermammi/ 14. juuli 2016, 10:01
Ainukene kes ei sobi ongi hr. Nestor, nimelt liiga suur vanus. Keegi ei lähe nooremaks ja vana inimene läheb iga päevaga vanemaks, ka mõtlemine...puudub enesekriitika meel. Ehhki mulle Helme ei sümpatiseeri aga ta on igati noorem, ärksam ja tegusam kui hr Nestor nii et pole vaja nimetada kedagi ebasobivaks ja vigadega.
a
Akihhiro/ 14. juuli 2016, 10:32
Seda vanust ei maksaks üle tähtsustada. Jaapanis näiteks on tegusad poliitikud veel palju vanemad!
Minu valik on aga sõltumatu Eesti eest seisev Helme.
s
Siis/ 14. juuli 2016, 11:06
ei sobi helme kah kuna tema on ainukesest veel 4 aastat vanem.
t
Teele/ 14. juuli 2016, 11:31
Sa naabrimammi pole asjadega üldse kursis, kui sõna võtad siis räägi õiget juttu, Nestor on sündinud 1953, kuid Helme 1949 ja Kallas 1948. Presidentideks pole nendest keegi liiga vana, kuid nendest kaks esimest ilmselt ei sobi, Helme vaated on õiged, kuid liiga konservatiivne.
m
Ma usun,/ 14. juuli 2016, 09:57
et kõige paremini sobiks nestorile ülemnõukogu presiidiumi esimehe amet, ikkagi ju sotsialistlik sots.
k
KAE/ 14. juuli 2016, 09:55
kes räägib - see ju meie Vihakõneleja Nr. 1! Oudeki ütles kusagil, et ega me ei saa keelata olla inimesel rumal. Kuldsed sõnad!
j
ja ja/ 14. juuli 2016, 15:14
kesikud munevad vaid kuldmune, üks peab ennast prilllauaks :).
ä
14. juuli 2016, 09:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
E-vastane/ 14. juuli 2016, 10:51
Helme võidaks vaid vabade valimiste puhul. Küll praegused pirukalised aga asjad nii sätivad, et rahvas ei saaks otsustada.
m
mina/ 14. juuli 2016, 09:51
Nestor ei väsi mitte ennast kiitmast. Muidugi on vaja presidendiks saada ja kindlustada helge vanaduspõlv, sest pension seda ju ei võimalda.
e
14. juuli 2016, 11:19
Ega peale nestori enda teda keegi kiidagi, mis sa lollist ikka ülistad, ta kogunisti nii loll, et ei saa üldse aru, kuidas teda ei taheta tüüri juurde.
a
ants/ 14. juuli 2016, 09:49
no sina nestor oled küll viimane,keda ma presidendiametis näen.isegi kallasel või kaljurannal on rohkem öelda kui sul-sa värvitu,selgrootu,taipamatu sots!
v
Vana teema/ 14. juuli 2016, 09:55
Eks tahetaksegi sellist geeljat massimarksisti presidendiks, siis täidab kenasti Rollo-Onu käsku.

a
Ainult Mart Helme/ 14. juuli 2016, 09:38
keda usaldada, saab presidendina ülihästi hakama,Nestor ei saa hakkama ja ärgu laimaku ainsat toredat inimest ja see on ikka Mart Helme-
j
Jüri/ 14. juuli 2016, 09:58
Ära tühja plöksi,valige köik Jöksi! Temast paremat,targemat presidenti me iial ei saa.Ta on igas olukorras eesti rahvaga.Nestor,sina meile naabrimehekski ei sobi,kas siis selline meile presidendiks sobib. Väga madal sinust vastaskandidaati maha teha. Vaata parem ennast ega sa teab suure tarkusega hiilga,üks nämmutamine käib ainult.
t
Toeu-Jürile/ 14. juuli 2016, 10:53
mida räägid - mismoodi kõik saavad valida presidenti - maga kaineks ja näed,et keegi,kes just riigilt ei kogu, ei saa valida - ära unista suurelt.
n
Nestor/ 14. juuli 2016, 09:38
annab mõista,et tema sobiks paremini,aga oma kindel arvamus on siiani just Helmel.
j
juuli/ 14. juuli 2016, 09:37
Eiki kuule! Annad tugevaid üleväsimuse märke juba. Mine oma maa koju ja kuula väheke linnu laulu ka. Loodus paneb asjad paika: nii rammu kehas kui vaimu peas.
a
14. juuli 2016, 09:51
Aeg on rahvale tehtud sigaduste eest maksta, pensioniseadusega inimestelt tuleviku võtmise eest, sõltumata asukohast.
v
Väga mage/ 14. juuli 2016, 09:37
Olla aastaid poliitikas ja tulla välja labase sopaloopimisega on nõrk tase. Kas Nestor tõesti kardabki päriselt Helmet? Kas Helmel on tõesti nii suured võimalused? Paraku tundub. Edu siis mõlemale.
n
14. juuli 2016, 09:56
Nalja saab sellise presidendiga, kelle pihta üle poole elanikkonnast saadaks koorma mädamune.
s
Sammal j/ 14. juuli 2016, 12:54
See praegune on just selline
f
14. juuli 2016, 13:26
Faktiliselt ei ole ta veel munarahet saanud, selles mõttes on ikka tühi koht.
p
pea meeles:/ 14. juuli 2016, 15:09
muna on toit ja toitu ei loobita.
a
AINSANA PRESIDENIDKS MART HELME/ 14. juuli 2016, 09:36
AINSANA USALDAN EKREt ja NESTOR ÄRGU LAIMAKU ISE TA EI KÕLBA KUSAGILE.
t
Tex/ 14. juuli 2016, 09:36
Veel üks üllitis olmepoliitiku suust.
Nestor. Kui presidendina saab hakkama praegune opossum, kes teatavasti töötab ilma puhkuseta juba... oot, kas nestor teab näiteks kui mitu aastat?... siis on ju selge, et lodevamat ametikohta pole Eestis olemas. Peale lodevuse saad maailmas ringi käia ja tähtsat nägu teha, elada maksumaksja kulul võimalikult laialt istudes, hingata sisse joovastavat poliitikat ümbritsedes ennast lakeide armeega ja mis peamine, seda kõike ilma mingi pingutuse või vastutuseta.
Nestor ilmselgelt teab presidendi elukorraldust ja teab ka hr. Helmet. Ning saab aru, et Helmele amet ei sobi kuna Helme ei oska istuda käed rüpes.
Nii saan mina aru.
e
Elyse/ 14. juuli 2016, 09:35
Ega peale Helme sealt kedagi muud valida polegi.
j
jep/ 14. juuli 2016, 09:33
Helme on ainuke tõsiseltvõetav kandidaat selles nimistus!

a
aastas/ 14. juuli 2016, 09:33
mõne kõne mahalugemisega saab igaüks hakkama ja sõjaväe ülemjuhataja kohustused pani Ilves presidendi õlult maha
s
14. juuli 2016, 10:12
Siis võib ükskõik mis taina presidendiks panna? Mida see ülemjuhataja juhatab, kui rahvas on kõik omavahel tülli aetud ja laostatud? See on küll vinge sõjavägi, mis esimese paugu paneks politrukkidele.
n
nestor mahno/ 14. juuli 2016, 09:25
m
mida/ 14. juuli 2016, 09:24
rohkem seda nestorit promotakse, seda vastikumaks ta muutub. Varem ei arvanud temast midagi. On teine vaikselt sussi sahistanud ühest koosseisust teise. Ah jaa - GENIAALSE PENSIONISÜSTEEMI AUTOR.
l
16. juuli 2016, 07:32
Loodetavasti tuleb ka neil kord aeg toime pandud kuritegude eest karistust kanda.
t
Tervishoiunõunik/ 14. juuli 2016, 09:18
See tegelane oskab ainult vsaraga vehkida.
t
14. juuli 2016, 10:15
Tõmbame sirbiga vastu, aitab ohvri mängimisest.
m
mongrel/ 14. juuli 2016, 11:54
Pensionäride rõõmule lisaks on ta ju ka kogu nõukaaegsete ametiühingute varade ärastajate pundis. Kui vaadata eurosotse siis on nad põhilised neegrite maaletoojad, rahvusriikide hävitajad ja mongrelite euroopa ehitajad, tänane ameerika infosõdade spetsialist samuti sotside kaudu tulnud siia süsteemiadministraatoriks. Aga kuna eu on täiesti diktaatorlik moodustis keda juhivad mitte parlamentide loodud seadused vaid eu komisjoni määrused mida parlamendid seadusteks vorbivad siis tuleks ilmselt ameerika saatkonnast uurida keda nad järgmiseks süsteemiadministraatoriks eelistavad.
O
.............................../ 14. juuli 2016, 09:13
On alles mees endast väga heal arvamusel.Mina sind küll ei valiks.Kui positsioonil erakonnad kokkuleppel valivad sinu,siis on sinu keksimine täide läinud.
m
mulle meeldib jõks/ 14. juuli 2016, 09:13
kes ütleb EI erakondadele. aus mees. nestor on siuke leige.
m
mmm/ 14. juuli 2016, 09:07
Arvestades, et presidendi funktsioon on olla eelkõige välispoliitiline nägu on ikka ehtne kamarajura väita, et endine suursaadik nii tähtsas kohas nagu Venemaa selle ametiga hakkama ei saa.
s
sugulane/ 14. juuli 2016, 09:07
HÄRRA HELME ONGI JUST SEE KÖIGE ÖIGEM PRESIDENDIKANDIDAAT !
h
Härra on on Helme nime ees sobiv / 14. juuli 2016, 23:18
ja seda mitte seoses mõisa omamise vaid austusega isiku vastu

h
Hähh!/ 14. juuli 2016, 09:02
Elukutseline poliitik, kelle suust tuleb ainult leiget õhku, mõte ujub ja mõju rahvale on ümmargune null - selline avaldus!
p
pontius/ 14. juuli 2016, 15:31
noh nestori oskused lõpevad autobaasi väravas gaz51 esisilda uurides !
k
kalev/ 14. juuli 2016, 16:03
Minu jaoks on Nestor dementsuse märke näitav vanamees.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee

;