Eesti uudised

Kindral Terras: Eestit hakkab kaitsma kolm tuumariiki. Võtame nüüd rahulikumalt, tegelikult ka!

Eesti Päevaleht, 11. juuli 2016, 08:37

81 KOMMENTAARI

k
kuule terras/ 12. juuli 2016, 22:01
ära nüüd omadele mäkra ka mängi!Kuidas siis tsinovnikud elama hakkavad,kui vanaraua sisseostmisest "otkati" enam ei saa?Nii lendad parteist välja!
a
aiku/ 12. juuli 2016, 09:16
Suuremad riigid ajavad asju ikka väiksemate arvel. "Vene maailma" mõttelaadi vastu väikeste panustega ei saa. Eesti asi perspektiivis on "suured sõjatöösturid" Eesti territooriumilt välja ajada. Tuumariikidele tuleb anda eriline au ja võimalus kaitsta riikide piire väljaspool meie territooriumi. Kindralile soovitus taastada korralik Eesti piirivalve. :)
t
tuumariikide/ 12. juuli 2016, 09:45
kohalolu pole üldse vajalik, sest seda hullu relva saab käiku lasta igast paigast ja vaevalt Terrasel isiklik punker on, kus end rahulikult tunda
m
mait/ 12. juuli 2016, 08:12
enne seda lolli riiki pumpatakse rahast tühjaks ja saadetakse perse,siis see idioot RIHO esimesena paneb ajama eestist,teame küll neid juttumehi!
r
reaalselt / 12. juuli 2016, 00:21
aga ükski siine venelane ei saa magada rahulikult koos puutiniga. nüüd peab tegema rünnakuplaane ja õppusi arvestades nato vägedega. puutinil raskem rünnata, siinsetel venelastel vähem võimalusi eestlaste-vasistide ikke alt vabaneda.
2
25 aastat/ 11. juuli 2016, 23:36
ei olnud venelastest midagi kuulda ja ei kippunud nad ka siia,austasid meie iseseisvust.Nüüd,kus nato väed koondatakse siia,on loomulik,et nad mötlevad ja tegutsevad,et end kaitsta. Selle eest öelge aitäh meie oma valitsusele,kes nato siia kahel käel vastu vötab.Eestist saab söja tallermaa,meid pühitakse maamunalt,siin saab olema Suur-Ameerika.Öudukas.Aga köik kisub sinnapoole.
a
anna andeks/ 12. juuli 2016, 00:10
jeltsini ajal ei kippunud venelased siia. puutin ei austa kunagi kellegi iseseisvust. puutin austab jõudu ja tuumapommi. puutini käsul rikuvad venkde lennukid ja laevad igapäevaselt eesti piiri. puutin teeb plaane ja ettevalmistusi ründamiseks. Oled sa kunagi kuulnud, et puutin teeb ettevalmistsi venemaa kaitseks. Tal pohhui venelastest kui kahurilihast.
a
aga/ 12. juuli 2016, 22:07
kui Putin oleks oma vägesid koondanud ameerika külje alla,siis oleks ju kõva kisa lahti!miks ameerikale ei meeldinud ,kui külma sõja ajal tahtis venelane oma raketid kuubasse paigutada nn."heidutuseks"?samas asusid ameerika raketid Türgi territooriumil?Sellest järeldub,et ameeriklased peavad ennast võrdsematest võrdsemaks.
n
No küll nüüd/ 11. juuli 2016, 23:12
ütles , "venemaa tekitab paanikat". Paanikat ei tekita keegi muu kui meie valitsus kes väriseb juba aastaid ja hirmutab rahvast algava sõjaga. Tegelikkuses aga polnud valitsusel muud valet välja mõelda, et tuua uued võõrväed v a b a r i i ki.
s
sinimustvalge/ 11. juuli 2016, 23:22
NATO väed on meie kylalised ja meie söbrad ! Venelased olid ja on okupandid ,agressorid ja terroristid .
p
Papi/ 12. juuli 2016, 11:55
Ära unusta mütsi peast võtta ja sügavalt kummardada...
e
eedu/ 11. juuli 2016, 23:32
miks peaks valitsus mingit valet välja mõtlema. Valitsus otsustab ja lubab sõbralikud väed meie eesti riiki.
Venemaal peab rahvast hirmutama, et hoida neil mokk maas.
s
spets/ 11. juuli 2016, 20:49
kuule aga kesse üldse paanikat tekitab? me oleme kogu aeg rahulikud olnud.
e
eee/ 11. juuli 2016, 23:15
venelased teevad paanikat.
u
Ukraina/ 11. juuli 2016, 23:23
sai endale sponsori,Kanada,kes neid nüüd aitab ja paitab.Leping allkirjastatud.Kui mammi Clinton saab vöimule,siis on küll karta söda Venemaa vastu.Praegu tehakse tagasihoidlike ettevalmistusi selleks,saates natot siia venemaa ümbruskonda. Hoiame pöialt, et vöidaks Trump.Jääks verevalamine ära.
e
eedu/ 11. juuli 2016, 23:57
Kui trump saab võimule, siis vene väed marsivad sisse ja rahvas lööb tantsu ja lehvitab. Teadagi mis rahvus piiriääres lehvitab. Jääks ära venelaste verevalamine, kuid verevalamine tuleb eestlastele kas siberisse, või kuklalasuga pähe.
Kui clintion võidab, siis jääb eestlaste verevalamine ära. Venemaad jääb ka alles. Kellelgi pole venemaad vaja. Venelased ise ka ei taha venemaal elada elada.
u
Ukraina/ 11. juuli 2016, 23:36
sai endale sponsori,Kanada,kes neid nüüd aitab ja paitab.Leping allkirjastatud.Kui mammi Clinton saab vöimule,siis on küll karta söda Venemaa vastu.Praegu tehakse tagasihoidlike ettevalmistusi selleks,saates natot siia venemaa ümbruskonda. Hoiame pöialt, et vöidaks Trump.Jääks verevalamine ära.
a
arvo/ 11. juuli 2016, 19:11
oinad kuulake mida sõjamees räägib

h
Hetk/ 11. juuli 2016, 17:56
Kelle eest kaitsma? Ehk just nende kolme tuumariigi eest tulekski meid kaitsta, sest katsetus võibki toimuda Eesti territooriumil. Rohkem polekski nagu sõnu vaja, kas meie ikka peame olema katsejänesed? Välja võõrväed Eestist!
s
Seda et,/ 11. juuli 2016, 17:52
selgeltnägijad Mikser, Mihkelson, Terras, Rõivas jt. ennustavad sõda, Ma olen vana mees, mul pohhui, kahju noortest kel elu elamatta. Rõivasel ka jälle järeltulija ja paljudel teistel.
R
???/ 11. juuli 2016, 17:23
Rahulikumalt? Et kohe kolm tuumariiki? Ukraina julgeolekut ning territoriaalset terviklikkust pidid garanteerima lausa neli tuumariiki! Vastavalt 1993a. Budapesti memorandumile loovutas Ukraina Venemaale need 200 tuumalaengut, mis olid tema territooriumile jäänud NSVL lagunemisel. Selle vastutasuks kohustusid neli tuumariiki, USA, Venemaa, Prantsusmaa ning Inglismaa tagama Ukraina julgeoleku ning territoriaalse terviklikkuse!
Jaa tulemus? Lähim garant, Venemaa, ise okupeeriski Ukraina osa, Krimmi. Ning peab oma "vabatahtlike", "puhkusel viibvate sõjaväelaste" ja oma relvade abil Donetskis separaistlikku, Ukrainat lõhestavat sõda. Kaks Garanti, USA ning Inglismaa pole mitte midagi reaalst teinud ega ette võtnud. Viimane, Prantsusmaa küll osales Minski läbirääkimistel kuid passiivselt, Minskis ajas asju hoopiski Putini-vaimustuses mamma Merkel. Ja Ukraina jäetigi lollikese rolli.
e
esimene/ 11. juuli 2016, 19:00
pool kommi on söödav-vähem on parem!
p
Papi/ 12. juuli 2016, 11:56
Kas Ukraina ei pidanud mitte neutraalseks jääma?
h
hääleke kõrbeliival/ 11. juuli 2016, 16:54
Miks peab kosmilist pappi maksma sõjaväele ,kui iga päev suuga ja kirjalikult inimesi tasuta maha lastakse.Kas süsteeme luuaksegi papi teenimise eesmärgil.Töö orjal on õigus teada saada ,mis tema rahaga tehakse.50 aastastel orjadel on tervis läbi aga nemad kandivad kosmilisi summasid igas süsteemis sõpradele ja naeravad orjale näkku,et me kaitseme kodumaad.
e
ei mõista/ 11. juuli 2016, 15:48
selle asemel, et ise omad poisid ja riistad koolitada hoopis oleme võõrastele bitchiks..
Oma tegevteenistujaid mõnitame, vähendame, laseme surma saada ja jätame hooletusse aga välisteenistujaid veame sisse ja teenindame nagu orjad.. ei oska olla peremehed oma kodus, ei oska ega taha.
V
!!!/ 11. juuli 2016, 15:14
Vana huumor.
Kui Venemaa ikka kõigi jõududega Eestit ründab ning USA ja tema liitlased kõigest väest Eestit kaitsevas, siis lõppkokkuvõttes jääb Eestist järele ainult must, põlenud ning segipööratud muld, ei enamat.
g
gg/ 11. juuli 2016, 23:18
sealhulgas siinsed venelased. Põgenege ruttu venemale.
m
meie?.?/ 11. juuli 2016, 15:09
Pupujukudest lontrusekari alles hakkab haukuma
k
küsimus/ 11. juuli 2016, 14:44
Aga kuhu jääb riigi sisekaitse .Terve Tallinn on Casiinosid täis,kes inimesi rahast tühjaks pumpavad.
Õllesummerid ja meelelahutajad uimastavad masse.Mis kasu on sõjaväest,kui kogu süsteem on hukule määratud.Kosmilisi kasumeid teenivad vaid sõjanduse süsteemi sees olevad pagunimehed,kuigi pole teada ,kust kohast ,mil viisil need pagunidki saadi,sest enamus on ju ära ostetavad.
m
Mul ka küsimus/ 11. juuli 2016, 15:21
mis kasu on liitlasvägedest, kui idast meile tulev migratsioon on võtnud ohtlikud mõõtmed. Milleks Putinil siin üldse on vaja sõdima hakata, kui ta saab lasta vaikselt aga kindlalt sisserändel eestlased kui rahvuse maha tampida. Tallinnas on eestlased juba vähemuses. Meie poliitikute lühinägelikkus idasuunalise sisserände ohjamisel ja varjatud soovis valijaid juurde saada, viib olukorrani, et Eestit pole vaja sõjaliselt rünnata, piisab riigipöördest.
t
to Mul/ 11. juuli 2016, 15:52
aga "turism" pidi ju XOROŚO olema.. ei ole vene poolt ohtu ega miskit, taavi ja toomas ütlesid.
Tegelikult ei olegi ohtu, niikaua kuni salapärased investorid nõukogudes saavad mille eest maksid. Dokumendid ja relvad jalutavad ju edasi..

h
Holoiw/ 11. juuli 2016, 14:34
Siin Õhtulehes Terras ja täna Vikerraadios ka Jüri Luik ajavad rahulikele elanikele jaburat hirmujuttu. Tahaks teada nende isiklikku arvamust, kui palju leidub siin maalapil, nimega Eesti, rumalaid, kes neid silmakirjalikke poliitikuid veel usuvad.??
t
tom/ 11. juuli 2016, 14:29
Milleks on vaja Eestil oma sõjaväge.
e
Eestlane/ 11. juuli 2016, 14:27
Kas tuumapommid on juba Eestis?
m
muud midagi/ 11. juuli 2016, 13:57
templirüütlist tola targutused
r
Rind aumärke täis?/ 11. juuli 2016, 12:30
d
djaval/ 11. juuli 2016, 12:59
klounid on läbi aegade olnud erinevaid kulinaid täis riputatud...
e
Eestimaa maha müümise eest/ 11. juuli 2016, 14:26
Ameerika prselakkumise eeast
j
jansa/ 11. juuli 2016, 12:17
On juba hilja rahulik olla.Sõjatandril tallatakse meist üle.
g
gg/ 11. juuli 2016, 12:28
mitte ainult meist. ka trollidest ja mardikatest.
o
oo/ 11. juuli 2016, 12:05
Puutin hüüab uraaa, uraaaa. Saab jälle riigi raha pihta panna, kaitsekulude suurendamise näol. Ja seda rahvas vaikival nõusolekul. Ma ei tea ühtki venelast kes poleks isakese puutiniga nõus.
e
Eks ämma/ 11. juuli 2016, 23:20
kappki saab täidetud natole "määratud" rahadest, neid summasid ju ei avaldata ,sest see sõjasaladus. Miks sa sellega nõus oled jääb mulle arusaamatuks?
s
sõjaäri/ 11. juuli 2016, 11:56
Inimesed on kõik nagu inimese moodi ainult kahe kõrva vaheline ollus määrab kõik.Kui vaadata tervet ketti kuidas sõjandus toimib on tulemused uskumatud.Sarnaneb Mac Donalsi Burgeri ketiga ,mis teenib suuri kasumeid alates relvade valmistamisest ,riietusest ,väljaõppest majutusest ,koolitusest jne. ,kus on käputäis mehi ja mõned üksikud pagunitega .Raha saavad aga sadades miljardites.Pole paha bisnes,millest vaikitakse.Kõige suuremat kahju teeb aga TV,mobla,int ja elektroonika kaudu igasse koju tulev vägivald,miks seda ei takistata.

k
Kas pildil/ 11. juuli 2016, 11:40
on kindral templirüütlite vormis? Või on see NLiidu ehitusvägede politruki vorm?
n
Nüüd siis / 11. juuli 2016, 11:34
saab Venemaale heidutuseks kolm tuumapommi visata.
e
eedu/ 11. juuli 2016, 11:51
Mis enne ei saanudki vä?
Venemaa ju nii rahuarmastav riik. Valged rahu tuvid lendavad ringi. Kas keegi tahab sinna tuumapommi visata.
m
Marfa/ 11. juuli 2016, 11:23
Veel uhkem oleks neli tuumariiki ühel pool ja teised neli neile vaenulikku tuumariiki teisel pool Eestit. Siis võiks hoopis rahulikult hingata. Tegelt ka.
s
Sõdur/ 11. juuli 2016, 11:12
Kaitseväejuhatajal võiks olla natuke sportlikum välimus. Selline "täiskuu" ei ole ühelegi alluvale eeskujuks. Ainuüksi templirüütlite ordust ja ordenitest ei piisa eeskujuks!
o
Oskab keegi vastata? / 11. juuli 2016, 11:29
Kellele täpselt alluvad templirüütlid Kaitseväe juhatajana?
p
piinlik paksuke/ 11. juuli 2016, 14:00
Jah tõesti, sõdur peab mundrisse ära mahtuma.
g
gg/ 11. juuli 2016, 10:59
Kui küsid venelaselt otse
Kas kardad, et eesti ründab venemaad,
kas kardad, et tuhat nato sõdurit vallutab venemaa,
kas kardad, et keegi julgeb rünnata maailma suurimat riiki mis on tuumariik
siis vastus on ei.
Ja kui küsid, mida te siis kardate, ei osata midagi põhjenduseks öelda.
Arga verega rahvas ma ütlen.
venkud on sõltuvuses puutini hirmudest.
Kui puutin ütleb, et kardan, siis terve venemaa ja vene rahvas üle maailma on hirmul ja ei saa magada,
sest isake puutin midagi kardab. Oma peaga mõelda ei suudeta. Ja pole midagi imestada,
kui eluaeg venemaal otsustatud inimeste eest, vait olla ja edasi teenida, siis ei osatagi oma peaga mõelda
v
Valeri/ 11. juuli 2016, 11:44
miinuste panijatel tõde valus kuulata. Valus valus.
d
djaval/ 11. juuli 2016, 12:22
Ega gg ka väga aktiivse ajutegevusega ei paista hiilgavat. Mis juhtub tavaliselt seal kus vaenulikud väed kogunevad... Pole vahet kas on 100, 1000 või 10 000 tuhat sõdurit. Kui on vaja sõjalist konflikti, piisab ainult ühest provokatsioonist (ehk siis juhtub ühe natokaga midagi) ja saabki hakata paugutama. Kes on pisutki viitsinud ajalugu jälgida, siis selline on tüüpiline sõja vallapäästmise meetod olnud juba aastasadu. Kui mõni eesti kaitseväelane saab kuskil juhuslikult peksa on see paha küll aga ei anna sündmusele sellist kaalu, et sellest suuremat räägitaks. Aga kui mõne natokaga peaks midagi juhtuma ( ja küllap juhtub kui plaan seda nõuab), saab selles putini terrorirünnaku valmis joonistada ja raketid võivadki lendama hakata. Kes soovib, võib mõnuga hakata miinuseid laduma aga ajalugu sellest ei muutu.
h
hoopis huvitavam Austraalia erusõjaväelase arvamus./ 11. juuli 2016, 17:41
p
Papi/ 12. juuli 2016, 11:58
Valvavad baase ja platsdarme! Milleks?
t
T.Mets/ 11. juuli 2016, 10:50
Veltveebel Terras--Nato kohalolekut eestis peaks võtma rahuliku rutiinina. Yes, veltu, omal ajal me võtsime ka venelaste kohalolekut rahuliku rutiinina, Vahe on ainult selles, et vanelasel oli omal söögiks hirsikott seljas ja sibulad taskus aga Nato palgasõdureid peab niigi vaene eestlane omal kulul söötma ja situtama ja ka peavarjuga kindlustama
u
uuu/ 11. juuli 2016, 11:02
venemaa ise ei suuda ennastki ära toita, ei praegu ega enne.
p
Pluss/ 11. juuli 2016, 10:32
Inglise film "Lipstikc on your collar"... Luuremajor Londonis tantsis traksidest kinni hoides Suessi kriisi ajal ja möirgas: Bobholes, bombholes, bombholes. US sideohvitser vangutas pead. Talle ka ei meeldinud ... tuumasõda algatada! Aga siin üks tapamaja rott ajab vahtu suust välja! Koloniaalküla juhivad igal tasandil kõige suuremad eesti keelt prääksuvad jätised!
s
süsimust iroonia/ 11. juuli 2016, 10:29
Sõda on peaaegu garanteeritud, seega võib tõesti rahulikumalt võtta!

m
Mr Cool/ 11. juuli 2016, 10:26
too hale politrukist kemmergu"kindral>" tahab siia vist pommiauku saada. Tundub olevat eesmärk. Kokku on ostetud sadu roostes kraanasid, et meil ei oleks oma väge, vaid hollywoodi soldatite lpgistikakeskus. Märklaud, pa-.sk, pabul selline.
d
djaval/ 11. juuli 2016, 16:17
Pommiauku pole vala aga fosforiidi kaevandamise piirkond tuleb biomassist, kes võib protestima hakata, vabastada. Ja kui pöörata tähelepanu kuulujuttudele, olevat meie keskkonnaminister pomerants ühes väiksemas seltskonnas kiidelnud, et fosforiit on tema pensionisammas,
k
kaduvad hinged/ 11. juuli 2016, 10:19
Kolmel tuumariigil on poliitilist viitsimist mingi sipelga-Eesti riiki kaitsta? On käimas kõrgem pilotaaž ja meie isamaa on lihtsalt platvorm...Kahjuks.Nagu alati.Ei huvita meie riik ega rahvas kedagi.
b
Breku/ 11. juuli 2016, 10:13
v
võtame nüüd rahulikumalt.../ 11. juuli 2016, 09:58
Muidugi võtame. Iga päevaga süveneb veendumus, et tänu sellistele militaristidele on Eesti järgmine koht, millest midagi järgi ei jää!
e
eedu/ 11. juuli 2016, 10:35
Eesti järgmine koht, millest midagi järgi ei jää ja sealhulgas trollid ja mardikad.
Ja muidugi venemaa kardab et eesti vallutab venemaa ära. Hullemat argpüksi venelasest näinud pole. Ütle sõna nato ja juba peeretab.
Saage venkud aru, et keegi ei taha teie venemaad. Ainult rist ja viletsus kaasneb sellega.
Isegi siinsed venelased ei taha venemaale elama minna.
k
kunagi/ 11. juuli 2016, 10:49
küsisin ühelt "kõrgemalt" Venemaa tegelaselt, et natot kardate, ta hakkas naerma ja küsis vastu,, et tead ka palju seala venelasi on ja uurides tegelikkust, tal oli õigus! Ainult ajupestud usuvad seda poliitilist ette söödetud ....(piiks). Keegi ei kaitse seda AS-i, vaid kasutatakse ära!
e
EESTIMAA MAHA MÜÜA VANGI TRELLIDE TAHA/ 11. juuli 2016, 09:46
e
11. juuli 2016, 10:48
Eestimaa on juba maha müüdud vangi trellide taha. Tara ehitatakse sulle ka 2018 aastal, et sa ära karata ei saaks.
a
Ants/ 11. juuli 2016, 09:40
Mis aga Putin arvab kui tema piiri lähedal NATO relvastust paigutab?Parem oleks vist ikka naabriga rahus elada.
p
Putin tahaks ka rahus elada, aga rahutus ei luba kuidagi./ 11. juuli 2016, 10:23
Kindral (Ter/r/as) on kui kuusepuu ehteis, lausa Napoleon filmidest meenutades/pilan ja ise naeratan/. Sellises mikroriigis on meil palju kunstlikult suurendatud auastmetega mundrikandjaid ja suured spetsid pealekauba. Jube, kui madinaks peaks minema, lihtsale inimesele on see surmaotsus, "koorekiht" laseb niikuinii jalga, Randpere otsis hiljuti (kuigi ta on lihtsalt punane) soojalt maalt kohta ja kuuldavasti ikka maksumaksja raha eest ja neid on varjatult teisigi.
Ilmselt on igav see eluke siin maapeal, otsitakse "rahuldust" ohtlikumate teemadega kui jalgpall, olympia, ... kas ammendume juba?
e
eedu/ 11. juuli 2016, 10:30
See naaber on alles siis rahul kui eesti on venemaa osa ja eestlased siberis puhkamas või kuklalasuga rahulikuks tehtud. Kui natot poleks, siis ta lihtsalt jalutaks sisse ja rahvas piiriääres plaksutaks ja tantsiks. Teadagi kes enamjaolt piiriääres elavad ja rõõmu tunneksid enda vabastamise üle vasistide võimust.
Kui Nato on sees siis peavad pauku ka tegema. Piiriäärsed elanikud oleks esimene kahuriliha oma isakese puutinile, kel neist kahju poleks.
p
Papi/ 12. juuli 2016, 12:01
Milleks? Mis siin nii väärtuslikku on peale võimaliku rünnakuplatsdarmi likvideerimise?
m
maali/ 11. juuli 2016, 09:40
nii lõbusa pildiga võiks hakata pühade puhul ruume kaunistama!

o
ordeneid nii palju/ 11. juuli 2016, 09:17
Natukene naljakas nagu mingi muinasjutu kangelane tsar goroh
n
noo/ 11. juuli 2016, 11:40
vuntsid siiski puuduvad, muidu oleks Semjon Budjonnõi ka välimuselt. Mees on tõesti imeliku jutuga. On vägagi tõenäoline, et NATO abi piirdub siiski vaid sõnadega, sest Eesti ega ka Läti ja Leedu pärast nüüd küll keegi tuumasõda ei alusta.
t
trump tuleb võimule/ 11. juuli 2016, 09:13
j
juura/ 11. juuli 2016, 09:12
Ka Ukrainal oli kolme tuumariigi garantii.
t
Tunne muutub aina ebakindlamaks/ 11. juuli 2016, 09:06
Mida rohkem neid rahuvalvajate lennukeid siit üle lendab või sõdureid sisse tuuakse, seda ebakindlamaks muutub tunne. Kui on rahuaeg, siis olgu rahuaeg, aga mitte mingi pidev valmistumine millekski.
t
11. juuli 2016, 09:02
templirüütlil on rind ordeneid täis,kohe näha,et tõeline lahinguohvitser.ljonja brežnevil oli ka,sõdis temagi ju vapralt.
l
Ljonjast/ 11. juuli 2016, 09:22
Breku oli sõjategevuses, sai ka korduvalt haavata- seega neid kahte võrrelda ei saa.
Breku oli ikka päris sõjas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee