Maailm

Hispaanias hukkus härjavõitleja (62)

LISA KOMMENTAAR

Kas 11. juuli 2016 00:29
Tapjahärjale oli siirdatud inimese peaaju,et oskas 2016.a. inimese teise ilma saata? Aastakümneid tagasi olen kuulanud juttu,et "kõige paremad on need valvekoerad kelledele on siirdatud inimese peaaju!
Mm 10. juuli 2016 17:26
Vàga tore uudis, lausa meele tegi rôômsaks! Selliseid uudiseid vôiks rohkem olla! Tubli hàrg! Pitsilises sàrgikeses onul oli kûll kurb pàev, aga shit happens..
biboy 10. juuli 2016 17:13
EI tunne üldse kaasa neile härjavõitlejatele kes on kannatada saanud. Loom piinatakse viimase piirini ja rahvas plaksutab. Jäle.
10. juuli 2016 14:51
Mõeldud, tehtud, nagu ütles üks ühe jalaga mees :)
Tüdruk 10. juuli 2016 14:39
Kahjuks ei tunne kaasa loomapiinajale.
Vana roomlane 10. juuli 2016 13:56
Härjavõitlusmängud ulatuvad kaugele antiikaga. Need on märksa vanemad, kui olid kuulsad Rooma gladiaatorivõitlused. Roomlased muuseas võtsid oma gladiaatorivõitlused üle oma maa veelgi iidsematelt asukatelt, etruskitelt. Kuid etruskite juures ei olnud gladiaatorivõitlus mitte lihtrahva lõbustus vaid religioosne toiming, Võitlus elu ning surma peale ning kaotaja elu ohverdus jumalatele.
Kuid härjaga võitlemise mängud pärinevad veelgi vanemast ajast, muistselt Kreetalt, minose kultuurist, olles seega 4000 - 5000 aasta vanused. Sest Kreeta kultuuri iidsust saab võrrelda nii Vana-Egiptuse kui ka sumerite omaga. Kuid ka Kreetal oli härjavõitlusel mitte lõbustuse vaid religioosne taust.
to mukk 10. juuli 2016 13:06
Sa tolvan mõtled küll pepuga, sulle tuleks teivas persse lüüa, muidu aru ei saa, see on täielik härgade piinamine, mingid idioodid saavad sellest rahulduse, tubli härg oli, et suutis kondoomi seljatada
vanaema 10. juuli 2016 12:50
Ja mis on Hemingway Hispaania ilma härjavõitluseta. See on traditsioon, suured pidustused. Kahju muidugi noorest härjavõitlejast, ju vääratas.
Nyo 10. juuli 2016 13:20
Väga tahaks sinusuguste piinamisest ja traditsiooni teha.. Haige vããrakas!

Ei põrmugi kaastunnet 10. juuli 2016 12:35
jalkafänn 10. juuli 2016 12:26
oi kui kahju (ülima sarkasmiga kirjutatud kommentaar).
10. juuli 2016 12:11
loodetavasti kõik, kes siin enda shokeeritust välja näitavad on juba ammu taimetoitlased. härjavõitlus on julm, aga kahvatub meie toidulaua kõrval
sadistidele 10. juuli 2016 11:54
Loodan,et suri piineldes, ei tea kas tal ka lapsi oli,paras kõikidele sugulastele, rõõmustage nüüd kalmistul, põlegu põrgus saatan
Kangelane või? 10. juuli 2016 11:49
Miks ei ole pilte härgadest, kes nende "võitluste" jooksul tapetud on? Näljas ja janus hoitud härg üksi kamba relvastatud inimeste vastu - tõeline kangelastegu inimese poolt, kui saab härjast jagu!
Kas 10. juuli 2016 11:46
nii võistlejad kui ka vaatajad ei võiks leida endale mõistlikumat ajaviidet kui selline loomapiinamine . Miks ometi ei ole seda senini ära keelatud? Kui need võitlejad soovivad nii verd näha,siis lasku käia omavahel, jätke süütud loomad mängust välja.
Loom 10. juuli 2016 11:28
Eks see üks teatud osa inimloomade tapa-ja verehimu rahuldamine ole. Kui oleks endiselt Gladiaatorite võitlused lubatud, siis vist jäetaks härjad rahule.
nirk 10. juuli 2016 11:46
Enamasti võitlesid gladiaatorid samuti loomadega.
ootoot 10. juuli 2016 10:30
mis jutt, et härg läheb niikuinii söögiks? ilmselt lähebki, kuid kas looma peab enne söömist sel rõvedal moel piinama? ja võrrelda nüüd sääskede, tarakanide ja kirpudega on ikka hea nali. räägite nii, nagi ise elaksite täid kubemess, lutikad seljas ja tarakanid taldrikus. ja nagu see oleks ok, et nad siis kannavad igasugu haiguseid oma peremeesorganismile. aga mis härg halba teeb? kasvab ja kosub, kuni on aeg tõesti praeks saada, aga tapmine ei pea olema loomale piinamine.
mukk 10. juuli 2016 11:52
Härjavõitlusel tapetakse loom üsna kiiresti, mingit piinamist sisuliselt pole.
Peamine osa härjavõitlusest on kui rituaalne tants härjaga, kus loom üritab sarvedega rätikut tabada.
Tapmine toimub kõige lõpus ja see käib 1 torkega kui loom on jooksmisest juba väsinud.
Kui härjavõitleja on algaja või muidu kohmakas ja peab tegema tapmiseks rohkem kui 1 torke, siis võidakse härjavõitlejat lausa välja vilistada. Looma ei tohi piinata. Tapmine peab toimuma kiiresti ja nii et looma ei piinataks.
Andres 10. juuli 2016 12:11
Mis soga sa ajad? Eelnevalt torgitakse looma selg vardaid täis. Ei ole valus, ei ole piinav? Tapmine läheb tihtipeale nurja "kangelase" koba tõttu. Ei ole piinav? Jookse ise janusena mingite pervode kisa saatel suletud territooriumil, kamp ilalõugu sind torkimas. Haige.
Nyo 10. juuli 2016 13:18
Aga paneme sind sinna jooksma ja siis vaatame kui humaanseks sa seda veel pead. Nõus?
Nyo 10. juuli 2016 13:20
Aga paneme sind sinna jooksma ja siis vaatame kui humaanseks sa seda veel pead. Nõus?
Andres 10. juuli 2016 15:25
Topime siis sul nahaaluse vardaid täis, oled valust hullumas, ei saa arugi, mida teed. Ja silme all hööritab pitsides pede, kelle sa iga kell võiksid auti lüüa, aga ei saa, sest tal on pervertidest kamp abistajaid. Traditsioon? Keskaeg pigem. Masendav.

härjavõitlus 10. juuli 2016 10:12
Ka härg ei võitnud. Kas pole mitte nii, et kui härg tapab inimese, siis koksatakse härg maha?
10. juuli 2016 10:25
Igal kümnel juhul tehakse härjast kotletti...
nomaitia 10. juuli 2016 10:11
mina, kui tuntud taimekaitse liikumise edendaja ütlen kõigile loomakaitsjatele, et vaadake kui palju tärkamata elusid te hävitate ühe leiva küpsetamisega....
pealegi läheb see pull söögiks pärast tapmist.
A.H. 10. juuli 2016 10:24
Toetan täielikult!;)
10. juuli 2016 12:13
miks on vaja taimetoitlaste kallal ilkuda? mida rohkem on taimetoitlasi, seda suurem võimalus on tõelistel lihaarmastajatel liha poest leida (sest praegune süsteem ei ole enam jätkusuutlik, kõikidele inimestele ei peaks liha taskukohane olema)
siret 10. juuli 2016 16:46
ega need seal toidu pärast seda ei tee.see on nende arust suur sõu ja võitleja suur kangelane
Nyo 10. juuli 2016 13:17
Sa ise siis ei söö leiba vms? Äkki peaksid..su aju tundub näljas olevat ja loogika ei tööta enam.
Nyo 10. juuli 2016 13:18
Sa ise siis ei söö leiba vms? Äkki peaksid..su aju tundub näljas olevat ja loogika ei tööta enam.
Nyo 10. juuli 2016 13:20
Sa ise siis ei söö leiba vms? Äkki peaksid..su aju tundub näljas olevat ja loogika ei tööta enam.
Aksel 10. juuli 2016 10:09
Härjavõitlus on üks haigemaid asju mida näinud olen. tapamaja on selle nilbuse kohta hästi öeldud.
ere 10. juuli 2016 09:41
Ei tunne kaasa. 10. juuli 2016 09:37
Kõige jubedam traditsioon mida ma üldse tean. Härjavõitlus areenil on sama julm ja jube. Loomal ongi õigus oma elu eest sel viisil võidelda.
! 10. juuli 2016 10:10
Õigus elule on ka nendel sigadel, veiste ja lammastel, kelle lihast tehtud vorsti, piffe, pelmeene, praadi ja šašlõkki sööd. Või kelle lihast tehtud krõbuskaid oma lemmikule söödad. Ise heldinult naeratades.
A.H. 10. juuli 2016 10:26
Paraku enamik meist ei suuda sinu moodi, taevamannast elada.
10. juuli 2016 10:29
Sama hästi peaks kõikidele ülalpool mainitud elajatele korraldama vastavasisulise etenduse lamba- (sea- ja veise-) võitlejatega! Ise kohkunult arusaamatuses.
! to A.H. 10. juuli 2016 13:45
Ei ela ma taevamannast, mulle maitsevad singid ja vorstid. Grill-liha ja muugi, mida söön hea isuga. Aga mina ei ole nina kirtsutav, ahhetav ja fuih ütlev silmakirjateener, nagu mõned siin eespool. Elu ongi olelusvõitlus, et kes kelle ära sööb ja ise ellu jääb. Ainult et kaasaja töösuslik lihatootmine ning töötlemine on liha hankimise verisema külje igasuguste esteetide silme alt ära, kaugemale viinud.
Muuseas, need areenil tapetud härjad lähevad kohe lihatöötlusse, neist saavad lihatooted õrnahingelistele ohkajatele. Hispaanias on lihtsalt närveköditav vaatemäng ühendatud lihasaaduste tootmisega.
!-le 10. juuli 2016 14:30
Räägi seda huntidele, haidele ja lindudele, kes lihast toituvad!
Siin on vahe. 10. juuli 2016 17:32
Härgi piinatakse ja aetakse nad hulluks. Sead, veised jne. tapetakse ilma piinamata.
No 10. juuli 2016 20:14
Lugedes tegelikke fakte hàrjavôitluse kohta, hakkas mul halb. http://www.stopbullfighting.org.uk/facts.htm Kuidas selline asi ûldse tànapàeval vôimalik on?? Lugege eriti tàhelepanelikult, mida hàrgadega ENNE vôitlust tehakse ja mida tehakse nende hobustega, keda areenile hàrgadele ette aetakse..
njah 10. juuli 2016 09:30
seekord siis võitis härg. kui härjad sagedamini võidaks, poleks võitlus vist pooltki nii populaarne.
Erla 10. juuli 2016 09:40
Pigem ikka vastupidi.
CV 10. juuli 2016 16:35
Vähemalt tubli härg müüs oma elu kallilt
Pull 10. juuli 2016 09:15
Härg on kastreeritud pull, keda veoloomana kasutatakse.
10. juuli 2016 08:40

10. juuli 2016 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Olikord 10. juuli 2016 09:06
Raivo 10. juuli 2016 08:27
Looma võib tappa ainult toiduks ja nii hummaanselt kui see on tapmise korral võimalik.võikad sadistid,et need matadoorid kõik kõngeksid.
Erla 10. juuli 2016 09:41
Muide, palju ise loomi tapnud oled mitte toiduks? Näiteks autoroolis konni, kõndides tigusid, sipelgaid ine?
A 10. juuli 2016 14:49
Kogemata konna,teo tapmist võrdled sadistlikult tapetud härjaga-oled sa lollakas või?
to Raivo 10. juuli 2016 10:18
Lisaks lömastad sa veel ka sääski ning parme, tapad kärbseid. Ja üldsegi mitte söögiks. Kui elad suures komunaalmajas ning sinna peaksid ilmuma ka näiteks vaaraosipelgad, prusakad või lutikad, sis mürgitad needki ära. Ning teed oma lemmikloomale kirbutõrjet. Kuigi needki taavad ju elada, neilgi on õigus elule?
sinu loogika 10. juuli 2016 11:05
järgi võiks ka sind vabalt tappa.
A 10. juuli 2016 14:46
Ainult idioot toob niisugusi võrdlusi.
to A 10. juuli 2016 16:43
Eks anna siis loomade elu ja õiguste mõõdupuu, skaala ning põhjenda ka meilegi, et millistel elusolenditel on õigus elule ning millistel mitte. Ja miks see just nii peab olema.
to sinu loogika 10. juuli 2016 16:46
See on isepäisete valitsejate vana retsept. et kui oma peaga mõtlema hakkab, kahtlusi avaldab ning küsib et miks, siis on otstarbekas mitte vastata, vaid küsijal lihtsalt pea maha võtta.
Eks alasta, milles on selle loogika vead. Analüüsi ja põhjenda. Tõesta, et oponent eksib.
A 10. juuli 2016 17:02
Kas järgmiseks peab andma kellegi jaoks inim eluõiguse skaala?
to to Raivo 10. juuli 2016 18:09
Esimest korda kohtan inimest, kes sipelgaid ja sääski ja teisi putukaid enne tapmist pikalt piinab ja sellest vaatemängu teeb. Piigid, mis sa neile selga torgid teed nööpnõeltest või? Jooksutad tarakani enne poolsurnuks, kui ta ma lööd? Päris haige vennike. Või on ebaadekvaatsete võrdluste loomine su ainus tõbi?
! 10. juuli 2016 19:38
Mürgitatud hiired ning rotid surevad pikalt ning piinarikkalt. Aga mida tunnevad ning kui pikalt piinlevad mürgitatud prussakad, lutikad, kirbud ning sipelgad, seda ei oska ma kahjuks öelda.
arvamus 10. juuli 2016 08:27
Tobe loomade piinamine on see härjavõitlus.
naisuke 10. juuli 2016 11:40
Eriti tobe, kui arvestada, et on 21. sajand!
kas 10. juuli 2016 17:20
härjavõitluse arvutimäng on juba olemas?