Maailm

Gorbatšov: NATO valmistub Venemaa ründamiseks

Toimetas Piret Pappel, 9. juuli 2016, 17:03

189 KOMMENTAARI

v
veteran/ 11. juuli 2016, 19:39
Kuna enamusel siin kommenteerijatest haridustee lühike, kodus puudub raamaturiiul siis mina jätan kommenteerimata- nagunii nad aru ei saa.
m
Mõistuseraasuke läinud/ 11. juuli 2016, 10:39
Gorba Sa olid tark, kuid nüüd on vanus oma töö teinud!
k
Kaua veel Ameerika Euroopas vargil käivb Iraagi varastasid paljaks Afganistani varastasid paljaks Liibüa Ukraina jne jne/ 11. juuli 2016, 07:21
EESTI VABAKS AMEERIKA VARGANÄGUDEST
n
11. juuli 2016, 11:33
need tuleb tõesti kohe minema ajada muidu ka riik kuu ajaga kaaperdatud.
k
kõõga/ 11. juuli 2016, 11:47
v
Valeri/ 11. juuli 2016, 00:30
Armasad kaasmaalased. Tunnistagem juba kuuldes sõna NATO lööb meid verest välja. Üks nato sõdur paneb ära 3000 meie venemaa sõdurile. Ma nüüd vetsu. Loodan et paberit jätkub.
t
tolerast/ 11. juuli 2016, 00:03
Ma ei saa aru, mis ründamine, mille pärast, mille nimel? Kui siin hakatakse kunstlikult midagi ülesse tõmbama, siis mina selles juras ei osale, sest ma liigun sinna kus sellel hetkel elavad mõistlikud inimesed ehk sõda ei ole. Aga kõik teie sõja üles tõmbajad, nautike verevalamist kui nii meeldib. Mina selleks etturiks ei hakka:) Pole mõtet siin oma kodumaa kaitsmise pläma ka ajada. Kui see kõik oleks õigel teel tehtud, siis vabalt kaitseks kodumaad. Aga kui ma näen ja saan aru, et aetakse mingit jura või poliitikud on lihtsalt peast dibiilikud, siis nende lammaste ette näidatud rada mina käima ei hakka.
e
eedu/ 10. juuli 2016, 22:53
Saage venkud aru, et keegi ei taha teie kallist venemaad omale. Ainult rist ja viletsus kaasneb sellega.
Isegi siinsed venelased ei taha venemaale elama minna.
h
hirm tütre pärast?/ 10. juuli 2016, 21:44
Gorba ajab väga imelikku juttu suust välja.
Tundub, et ta peab seda tegema...!? Kuna tema enda kodumaal on tagaselja teda ammu NSVLi lammutamise eest 25+5 sunnitööd Siberis ja koheselt vabaks saamise hetkel mahalaskmisele viimisega määratud, ilmselt sellepärast selline kremlimeelne jutt.
Keegi, ka mitte Gorba pole unustanud ei Litvinenkot, ei Politkovskajat, ei Nemtsovi jpt. KURJUSE-IMPEERIUMI ohvreid.
r
Radist/ 10. juuli 2016, 21:37
Hoolimata marasmilisest lausungist - NATO tahab Venemaad tappa - pean ma Mihhail Gorbatšovist jätkuvalt lugu. Sest juhtub...
Kui meenutada Gorbatsovi tulekut poliitikasse 1985, siis algas see püüuga Nõukogude Liitu moderniseerida. Et see vallandas esmalt Baltimaade ja seejärel Venemaa enda eraldumise impeeriumist, oli šokk. Jeltsin pani Berliini müüri lagunemisele punkti. Siis tundus kõik veel nii roosiline. Kremli saalis esines lääne-saksa ansambel Scorpion ja seda nautis Gorbatšov https://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ
t
Tänud, Gorba!/ 10. juuli 2016, 21:55
Täpselt nii see oli.
Ehkki Gorbatšov ise Balti riikide iseseisvuse taastamist ei pooldanud, päästis ta valla protsessid, mille tulemusena sai Baltimaade iseseisvuse taastamine võimalikuks.
Eesti rahvas ja veel kõik endised liiduvabariikide elanikud täname teda aga kõigest südamest, sest ilma tema tegevuseta, ilma selle perestroikata ja glasnostita ei oleks praegu ka
MEIE TAASISESEISVUNUD EESTI VABARIIKI!

a
Antivirus/ 10. juuli 2016, 19:44
Ei tule mingit sõda! Minge poodi ja ostke, tarbige, küll seltsimehed käivet nähes rahunevad.
k
kremli troll/ 10. juuli 2016, 20:59
miks on pildil Iivan Orav ?
o
OOO VENEMAA PÄÄSTA EESTI/ 10. juuli 2016, 19:25
t
tore/ 10. juuli 2016, 19:41
Kallis Mihkel Gorba ,ära karda Natot ! NATO KAITSEB KA SIND !
l
lugeja / 10. juuli 2016, 19:58
Venelasel on ikka VENELASE aru ja teiste riikide inimestega võrreldes
VASTUPIDINE mõtlemine .... DURAK ty, Mihhail...!
a
Alzheimer/ 10. juuli 2016, 21:19
Kas seniilsus ? See ei saa ju olla mõistuspärane avaldus !?
v
vene šovinistid/ 10. juuli 2016, 18:15
Gorbatšov õhutab siin sulaselget sõjahüsteeriat.
Aga venelane jääb venelaseks, olgu see venelane siis vanaätt Gorbatšov või kes tahes,
elagu see venelane Venemaal, välismaal või ka kuu peal,
kui nende vaenlane on nendest tugevam, siis
nad karjuvad -
meid tahetakse rünnata!
meid tahetakse tappa!
meile tehakse liiga!
meid ei austata!
meid ei armastata!
…ja ikka selles vaimus edasi.
k
kas/ 10. juuli 2016, 19:07
Peterburi putinoidide trollivabriku uks pandi pölema ?
n
Neegriimeja lalin/ 10. juuli 2016, 19:22
Teised ka teised ka , Kaa kaa kaa
m
mida haiget juttu ?/ 10. juuli 2016, 16:41
oleks tahtnud, oleks ammu rünnatud. Mis ettevalmistused ? " Aurora" aeg on ammu möödas.
s
Sotsialistide,kommunistide jalapsemeelsete city-/ 10. juuli 2016, 15:23
roheliste käekiri ja kõrvad paistavad. Neile on demokraatia ja referendum samasugune mäng inimesega nagu olid valimised Nõukogude Liidus.
"
10. juuli 2016, 14:44
"Gorbatšovi rolli, mis oli küll austav, on liialdatud. Ta polnud Ida-Euroopa vabaduse arhitekt. Ta oli lüüsivaht, kes nähes, et tamm hakkab murduma, otsustas lüüsiväravad avada ja vee voolama lasta. Tamm murdus ikka, kuid ilma vägivaldse katastroofita." Norman Davies
m
Manivald/ 10. juuli 2016, 13:59
Mis seal kosta, PEAK OILI kuulutajad on saanud uue kondi hambusse, aga ajukene ei küüni sellegi nähtuse tagamaadeni. ARENEGE veel. Lihtnee
e
Enton/ 10. juuli 2016, 13:32
Vastab tõele. Sellepärast kukutati Venemaal tsaar, et tekiks võimalus selle riigi tükeldamiseks ja jaotamiseks. Seejärel ei kulgenud asjad plaanipäraselt, kuid USA ja Inglismaa on koguaeg üritanud leida teid ja viise see riik lõhki lüüa. Sel põhjusel tekitati ka NSVL lagunemine ja hiljuti ka Ukraina kriis. Estlasi ja ka teisi väikerahvaid on osavalt lollitatud ja ärakasutatud, muudetud etturiteks suurriikide plaani elluviimiseks. Ka meie juhid on ära töödeldud ja kinnimakstud, et sündmused kulgeksid soovitud suunas. Venemaaga piirnevad alad on määratud sõjatandriks ja sisuliselt hävingule. Päästke end, kes veel saab!

k
kodunaa muld/ 10. juuli 2016, 13:12
l
leo/ 10. juuli 2016, 12:44
Moskvas Punasel väljakul jalutab mees hanega. Miilits tuleb juurde ja ütleb, et hanega jalutada seal ei tohi, sest hani reostab väljakut. Selle peale vastab haneomanik , et igal pool on tuvid, kes on kogu väljaku täis s.ttunud. " Hani on rahu lind ", ütleb miilits. " No ega minu hani ka sõda teha". Anekdoot
m
10. juuli 2016, 14:50
miks ma ei naera selle anekdoodi üle?
s
10. juuli 2016, 19:08
s
samal ajal veel pool euroopat aitab neid selles võistluses./ 10. juuli 2016, 11:32
Pole siin sõjaga midagi pistmist, lihtsalt lõuna poolne euroopa saab vene suhted vabaks peale nn rahuvalvajate sisse marssi, vene kes nagu nii sõjaväge toidab omal maal , paigutab oma väed siia otsa ja me kukkuma võistlema nendega kumb jõuab rohkem sõdureid toita..
n
nojah/ 10. juuli 2016, 11:12
Mispärast see NATO nüüd nii väga valmistub,kui Venemaa on ise kogu aeg valmistunud---rikub Eesti piiri alailma oma lendudega,trügib Krimmis,möllas Gruusias, nihverdab Moldovas oma roheliste mehikestega jne.Nüüd on lihtsalt nii, et sellest on kõrini
".Juba 100 aastat on VENEMAA kõige valelikum, naabrivaenulikum ja ebausaldusväärsem riik Euroopas"
e
Ex-soomlane/ 10. juuli 2016, 10:09
Aastat tagasi lugin Gorbatsovi ja Reagani arutelu ümberkirjutust ja Gorba rääkis et NLs näitetäkse enam USA filmid kui USAs NL filmid. Reagan püüdis selgitama et ameerikalased saavad vaata nii palju NL filmid kui tahavad (they can see as many they want to if they want to). Gorbatsov ei saanud sellisest mitte midagi aru kuid rääkis sama lugu mitu korda nagu katki läinud LP mängija : "aga NLs näitetäkse enam USA filmid...".
See on väga raskelt näha asju õigesti kui on ise maailma parim. Ainut ei saa aru miks muud ei taha "minu filmid vaata" ja "miks kõik muud on hullud kui ise oleme ainus meelerahulised".
b
Bill/ 10. juuli 2016, 09:27
39' lubasime venelased vabatahtlikult sisse,nüüd Usa
k
kolla/ 10. juuli 2016, 09:21
Iga jumala päev on lehes vähemalt üks nupuke venelastest.Paistab olema tellimustöö,et tatised vene narkarid saaksid trollides laksaka jaoks venemaalt raha teenida.
j
jajah/ 10. juuli 2016, 10:43
kle kolla sa oled lihtsalt lolla.Tatistest narkaritest on sul omad kogemused et nii kindlalt tead?
h
huvitav/ 10. juuli 2016, 19:10
kus on Lasnamäe narkorjeero ?
j
Jdjdns/ 10. juuli 2016, 08:53
Kes keda ründab, ma ei tea. Aga need kes läbinud Eesti mõttetu kaitseväe peaksid aru saama, et midagi hakkab toimuma lähiajal. Mõned faktikesed. Toimub vägede ümber jaotumine. Nato saadab omaa sõjaaväelasi venemaa lähistele aladele. Eestisse tuleb nato väellasi koguaeg juurde, sammti tanke. Kas kaitseks või ründekks pole oluline. Saksamaa nõuab juba pikemat aega ussal oma kulda tagasi. Usal seda muidugi anda pole. Väärismetallidega makstakse sõja ajal varustuse eest kuna FIAT valuuta võib ja tavaliselt läheb hüperinflatsiooniga potist alla. Üha tihedamad luurelennud teineteise poolt. Jne jne. Uurige nett on fakte täis
m
10. juuli 2016, 09:23
mine parem lase oma siledat aju uurida.
p
10. juuli 2016, 19:11

e
ehh/ 10. juuli 2016, 07:45
venelase unistus ongi vaid - vallutada omale, mis võimalik ja siis venelase moodi lagastada.
k
kõriauguni juba / 10. juuli 2016, 08:01
Jäta rahule ometi need venelased, vaata kes Kremlis, duumas ja kõrgetel ametikohtadel istuvad, need ei ole venelased!
e
Ei/ 10. juuli 2016, 08:02
See on americani unistus.Poeb söbrana sisse ja siis hakkab tegutsema.
t
tom/ 10. juuli 2016, 07:35
Kui peaks see juhtuma oleks inimkonna lõpp.
e
eks/ 10. juuli 2016, 08:07
Inimkonna lõpp ongi eesmärk, eliit loodab, et nemad elavad oma varjendites tuumasõja ja kõik muud katastroofid üle, Kobigu ruttu varjendisse, jalust ära ja inimestel kaelast parasiteerimast. Maailm on nende vereimejateta hoopis parem paik.
e
eesti mees/ 10. juuli 2016, 07:05
äkki laulu sõnad peavad paika.eesti piir käib vastu hiina müüri venemaa peab vahelt kaduma.
p
Peskov Kremlist / 10. juuli 2016, 06:41
Kui vana nii jätkab,võime talle koha Kremli müüri ääres isegi leida.
v
Võitle Venemaa võitle tee sellele kärnasele natorotile juba ots peale/ 10. juuli 2016, 06:31
Kaua ta võõrastes riikides vargil käib ,Maailm loodab sinu peale
u
Uku/ 10. juuli 2016, 07:20
Sest tühjast ei ole ju võitlejat. Suur jutt ja s.tahais, nagu Põhja-Korea.
m
milleks/ 10. juuli 2016, 04:33
see jauramine siin kommentaariumis,meie iive on ju selline,et varsti kaome rahvusena planeedilt ja see on ju siis ükskõik,mis nahavärvi ja mis silmalõikega inimesed siin askeldavad.
m
10. juuli 2016, 08:03
Mine hakka siis sigima, mida sa siin tuututad?
i
Issarist,/ 10. juuli 2016, 01:55
terve ilmamaa jaurasite kokku,Gorbat nuhtlesite nii ja naapidi.Paistab,et paljud ei teagi,kellest jutt,saaks ainult möliseda.Aga mitte midagi tarka,mis meil endil siin toimub.Selge on see,et nAto tahabki Venemaad provotseerida oma vägede toomisega baltikumi ja Poolasse. Valesti arvavad,see 1000 meest on neile kärbsesitt ja kui keegi alustab söjategevust,siis on see nato.Ärge jälle karjuge Krimm,Ukraina jne,miks te neid maid ei karju,kus ameerika on södu alustanud.Kelle süül tulevad meile nüüd pagulased?Miks see riik neid nüüd omale ei vöta ega aita?Väga tore,tahate natot siia.Venelastele pole miskit,aga meile on see 1000suud probleem.Nad hakkavad ju elama meie arvelt,see teie koludesse ei jöua.Meie kaitseminister Hanso nagu poisike süüdimatult veel uhkeldab: Eesti tegi paganama hea diili! Et andis ära oma vabaduse? Kas sellist Eestit me tahtsimegi? Ei ole ma ei putja ega nato pooldaja.Tahan rahulikult elada oma kodumaal.
1
111/ 10. juuli 2016, 02:35
Kremli troll platsis järjekordselt.
1
123/ 10. juuli 2016, 07:19
edu sulle ajupestud eurokloun
k
Kuule, trollikene, kollikene!/ 10. juuli 2016, 05:43
Sinu kiibitsemine siin ei kanna vilja. Eestlased armastavad oma maad ja võitluseta seda enam sibulatele ei loovutata, ära mitte loodagi. Gorbatšovi kohta vaid niipalju, et starost ne radost, eriti kui ateroskleroos nii kõvasti tunda annab. Mingu parem tütre juurde Saksamaale elama, tundub, et ilma abita ta hakkama enam ei saa.
3
365/ 10. juuli 2016, 06:19
palju meil seda maad veel järgi on mida armastada ja mille eest võidelda? parem osa sellest on välismaalastele maha müüdud või välja renditud.
m
Mhr/ 10. juuli 2016, 10:36
Mõni vist loodab, et saab jälle vastikud kulakutest naabrid ära saadetud/tapetud, etnende vara punalaulusaatel laiali tassida.
g
gorbi/ 10. juuli 2016, 00:15
murest v]ib aru saada aga huvitav oleks mingit versiooni kuulda kuidas algab pihkvast v]i brestist

p
Propa Gandha/ 9. juuli 2016, 23:10
Kui üldse mingi värk on siis on see korpokraatia tulem. Kui majanduslikult vaadata, siis inimkonna vastased korporatsioonid mis toodavad legaalseid mürke, toite ja hävitavad loodust on oma lobi läbi mõjuvõimu absolutiseerinud "lääne riikides". Venelane on sellise tegevuse ja need korporatsioonid ära keelustanud. Tulem on, et need korporatsioonid tahavad nüüd tõkked Venemaa jms riikide näol ära likvideerida. Kahjuks antud olukorras on Eesti taolised riigid ohverdatavad. Seega korporatsioonid oma ahnuses tõenäoliselt hävitavadki tsivilisatsiooni nagu me seda tunneme.
o
oma/ 9. juuli 2016, 23:25
Ja nii see kahjuks ongi ,loomulikult korporatsioonide omanduses oleva meedia kaudu ajupestud inimesed ei saa sellest enam aru. Lihtsalt kurb.
o
oma/ 9. juuli 2016, 22:46
Kui vaadata nt. mingit kaarti {NATO bases around russia] ,siis tekkib ju tunne ,et Nato valmistub Venemaad vallutama ,ok ,mitte Nato vaid Onu Sam. Ja teiseks ,kui ei oleks olnud Gorbat ,lakuksid Balti riigid siiani Moskva peput Brusseli asemel. Nii ,et Gorba on ikka tugeva respkti ära teeninud aga teie,kes te siin tema kallal ilgute ,tutvuge esmalt natuke ajalooga.
t
to oma / 9. juuli 2016, 23:10
Kui vaadata kaarti siis tundub, et pigem valmistub hoopiski Kreml kunagist liitu, oma deržaavat taastama. Ei tuleks segi ajada põhjust ega tagajärge. Kas NATO piiratud väeosade paigutamine on ikka provokatsioon ja ründeplaan või hoopiski vastureaktsioon Moskva hoogustuvale anastuspoliitikale (Gruusia, Krimm, Donetsk j.n.e.)
o
oma/ 9. juuli 2016, 23:30
On see plaan mis iganes aga kui läheb madinaks siis meie pisike Eesti on see kes lihtsalt trmbitakse maa alla ,meie ju eesliinil. Lihtsam oleks mitte magavat "karu" torkida.
a
amo/ 9. juuli 2016, 23:44
t
tuuslar/ 9. juuli 2016, 23:49
see magava karu torkimise jutt on BS! 1000 meheline väeosa eestis, ei kujuta küll mingit sõjalist ohtu venemaale. Venemaal on balitkumi piirkonnas paarikümne kordne ülekaal. pigem on see NATO vägee nihutamine just pakasuuha kohalikule elenikonnale, et need niiväga ei murtseks ja onu Sammi ikka edasi usaldaks. .
t
to oma / 10. juuli 2016, 23:35
Ja, arukam ning ettevaatlikum on karu ees pugeda ja tema pe,,,t lakkuda. Siis ta vahest ehk ei tambigi kääbuslikku naabrit maa sisse. Piirdub ainult mõnust naeru lagistamise ning puuksu laskmisega.
r
reku/ 9. juuli 2016, 22:33
Huvitav, kas NATO, või Venemaa tungis Krimmi ja Ukrainasse. Ätt on ka lolliks läinud. Aga tegelikult olekski teretulnud Putini režiimi hävitamine.
o
oma/ 9. juuli 2016, 22:56
Sa unustasid veel Vietnami ,Korea,Afganistani ,Iraagi ja Etioopia ära.
a
Ammeerika tahtis need riigid okupeerida/ 10. juuli 2016, 06:37
Aga Venemaa päästis nad
m
mõhka/ 9. juuli 2016, 22:10
Kas Gorba Krimmi küsimuses on miskit avalikult öelnud ? Huvitav see Venema "loogiks". Haarab naabrite territooriume ja kui teised hirmus kaitseabinõusid rakendavad, teeb kisa, et Venemaad tahetakse rünnata.
v
10. juuli 2016, 08:16
Venemaa oleks pidanud laskma strateegilise objekti lihtsalt üle võtta kos oma sadamaga? Nii loll ei saa kah olla.
k
kuule gorba/ 9. juuli 2016, 22:01
ära pane pada,lilladest pole mingit ründajat.
n
10. juuli 2016, 08:21
NATO riigid on sjaväkke kuhjanud "sõdureid" igast soost, kuidas segasooline sõjavaägi hormonaalselt inimestele mõjub ei suuda nad arvestada. Paarisuhtes mehed on ju hoopis teistsugused kui üksi elavad mehed, nende erinevate hormoonide tasemed on väga erinevad.
a
Aitäh, Gorbi!/ 9. juuli 2016, 21:29
Gorbatšov välismaal elades
rääkis varem Venemaa ja Putini poliitika kohta hoopis teist juttu.
Nüüd poeb ta Putini ees, laites NATOt ja lääne riike.
Ilmselt sellega ta loodab, et ehk Putin lubab teda kas Venemaa mulda või isegi Kremli müüri äärde matta.
Väga vale lootus.
Putin on teda juba ammu poliitiliseks kurjategijaks nimetanud.
Paremini öeldes - Putin on teda N.Liidu hukutajaks ehk geopoliitise katastroofi organisaatoriks tembeldanud.
Putin vihkab elu lõpuni seda Gorbatšovi.
Meie , Eesti rahvas, ja veel kõik endised liiduvabariikide elanikud täname teda aga kõigest südamest, sest ilma tema perestroikata ja glasnostita ei oleks MEIE TAASISESEISVUNUD EESTI VABARIIKI!
Me oleksime ikka veel praegugi Venemaa alamad ja orjad olnud.
Selle eest sügav kummardus ja suurim tänu, Gorbi!
p
pets/ 9. juuli 2016, 21:48
seda vanat kommunärakat pole küll mõtet tänada,pigem ikka Jeltsinit,ilma temata poleks midagi juhtunud.
t
tänud/ 9. juuli 2016, 22:10
Jah, Jeltsinit tuleb ka tänada, sest et
Jeltsin andis käsu, et vene tankid Baltikumist lahkuksid.
Ühesõnaga - mõlemaid tuleb tänada.
Gorbat selle eest, et ta pani kivilaviini veerema, mis hävitas selle suur õitsva ja vägeva (naer) Nõukogude Liidu nagu laiakslitsutud putuka.
Ja Jeltsinit aelle eest, et meeletud veresaunad ära hoidis.
Aga, et sa Gorbat vanaks kommunistinärakas nimetad, näitab ilmekalt, et oled ühe teise näraka tallalakkuja.
PS Jeltisn oli ju ka sulaselge kommunist.
j
Jeltsin/ 9. juuli 2016, 22:36
19. augustil oli Boriss Jeltsin see, kes luges Moskva kesklinnas tankil seistes ette riigipöörajate tegevust hukkamõistva avalduse, kuulutades mõni tund hiljem erakorralise komitee moodustamise kuritegelikuks ja andes käsu nende liikmete vahistamiseks.
Klaarinud putšistidega arved, leidis Jeltsin 24. augustil aja, et kohtuda Eesti Vabariigi delegatsiooniga. Kohtuda selleks, et oma sõna pidades kirjutada alla iseseisva Eesti tunnustamise aktile. Juriidiliselt tähendas see paber vähe, kuid poliitiliselt oli tegemist otsustava sammuga Eesti Vabariigi rahvusvahelise tunnustuse saavutamisel. Seda protsessi ei olnud enam võimalik peatada.
Eesti Vabariik oli ja on taas iseseisev.
JAH
NING EESTI VABARIIK JÄÄB KA EDASPIDI ISESEISVAKS, SEST MEIE 27 NATO LIITLAST JA SÕPRA AITAVAD MEID SELLE SÕJAHULLU VENEMAA EEST KAITSTA!
Venemaa on küll suur, aga ta on ÜKSINDA....ja veel näljas ning paljas.
t
to tänud/ 9. juuli 2016, 22:44
Gorba ei püüdnud liitu lagundada vaid vastupidi, seda iga hinna eest päästa. Õppinud mehena sai ta aru, et senine kurss on tupiktee mis lõpeb krahhiga. Sellest ka see eksperiment perestroikaga. Et päästa mida päästa annab. Kuid enese teadmata laskis ta kogemata ka džinni pudelist välja - rahvusliku ärkamise ning omariikluse soovi. Ja see selle liidu lõhki rebestaski,
j
Jah/ 9. juuli 2016, 23:09
See on kõigile teada, et Gorbal EI OLNUD KAVAS N.LIITU LAGUNDADA, vaid diktatuuri lõdvendada ja nii ohje veidi lõdvemaks lasta.
See kõik kasvas tal aga üle pea.
Aga kui tema poleks seda perestroika ja glasnosti protsessi alustanud, siis vireleksime kuni tänaseni selle verise, lägastava ja lagastava vene okupatsiooni all.
Just selle eest! me teda tänamegi!
Vene valitsus, venelased ja venemeelsed vihkavad teda kui reeturit.
Kuuldavasti olla Gorba Venemaal tagaselja isegi riigireeturina surmamõistetud.
Üks venemeelne nimetas Gorbat juba siin närakaks.
Atvata võib, et Gorba kardab oma elu pärast, sellepärast hakkas ta viimsel ajal Kremli poliitikat kiitma ja läänet mahategema.
s
siin sa eksid/ 9. juuli 2016, 23:49
oma viimases lauses! ei karda Gorba oma elu pärast...elatud juba küll! Gorba on lihtsalt mõtlev inimene erinevalt paljudest selles kommentaariumis. Oskab analüüsida olnut ja selle baasil tulevikus võimalikku! Meie kommentaatorite mõistus/analüüsivõime lõpeb sõnadega Krimm ja Ukraina....mis aga selle tingis... selleni ei jõuta! I. ja 2. maailmasõja ametlikult alustas saksamaa...mis aga selle tingis sellest eriti ei räägita! Tingis aga see, et Saksamaad pitsitati nii kaua kuni tal ei jäänud muud võimalust! Kahjuks nüüd pitsitatakse Venemaad OMA lollusest KA SENI KUNI venemaa on sunnitud ise sõda alustama....meie elu see aga kergemaks ei tee, et saame hüüda..."Venemaa ju alustas..." Tulemuseks on must maa vaatamata 1000-le nato sõdurile siin! Peaks küll selge olema, et Venemaa ei saa leppida Ukraina liitumisega NATOGA! ET SÄILITADA OMA VÕIMSUST LAIENEVA NATO VASTU LÕUNATIIVAL PIDI ta võtma Krimmi tagasi. Ja kardan...kui Ukraina astumine natosse saab tõeseks alustab venemaa täiemahulist sõda! Nagu Saksamaagi!
h
hea jeltsin/ 10. juuli 2016, 00:47
Jeltsini teene on ka see, et Putin on võimul. Tema sisuliselt andis võimu Putinile tingimusel, et tema perekonda ei hakata süüdistama majanduskuritegudes.
Oma naha eest müüs maha venemaa tuleviku.
e
9. juuli 2016, 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sid irvitab/ 9. juuli 2016, 22:28
Need on ikka lasnamäe ja ida-viru naised, kes dollarite eest teevad mida iganes. Kasvõi musta mehega.
t
täitsa segaseks läinud/ 9. juuli 2016, 20:38
j
ja kes küsib,mida teie tahate/ 9. juuli 2016, 20:57
isandad ja omanikud otsustavad ja teie viite omad nahad nende tulu eest turule .
m
meie ei taha/ 9. juuli 2016, 21:04
Aga keegi tahab ja see ei ole Nato. 1000 mehega ei minda vallutussõda pidama.
a
aga see 1000 muutub 5 minutiga/ 9. juuli 2016, 21:34
mõneks miljoniks, lennukitel kiirust katkub
. 1000 relvastatud meest on relvitute aborigeenide vaoshoidmiseks
v
vene/ 9. juuli 2016, 21:47
on sunnitud samaga vastama ja nii see doominoahel algab
j
jäta jama/ 9. juuli 2016, 22:04
Venemaal on otse piiri taga 30 000 ootamas (kui parajasti Ida-Ukrainas ei puhka) ja kui soovivad vastata pangu siis 1000 juurde.

o
Olev / 9. juuli 2016, 20:37
Kui poleks olnud seda PERESTROIKAT - ei oleks olnud selliseid probleeme- vähemalt Balti riikides mitte!
p
poleks olnud/ 9. juuli 2016, 20:54
Gorba ja Jeltsin kiskusid kollapsis riigi kuristiku servalt tagasi. Poleks kiskunud, oleks praegu olukord teine. Aga kui Venemaa praegu komistab, on Hinna ja islam tal kohe hagijatena turjas.
Üldiselt on olukord nutune, kriminaal puutja, kui ta üldse on inimene, on ennast kogu oma jõuguga nurka mänginud ja rott valmistub hüppeks
t
tagantjärgi teaduse toktor/ 9. juuli 2016, 21:02
NSVL majandus varises kokku ja ilma perstroikata oleks kollaps kiiremini tulnud. Gorba katsed majandust upitada vaid pikendasid veidi agooniat. Kui pärast II maailmasõja Eesti "vabastamist" poleks jätkunud okupatsioon poleks Balti riikides paljusid probleeme.
l
lapsemeelsele/ 9. juuli 2016, 21:56
Majandus kukutati kokku.Kes mäletab veel Savisaare sissemurdmist võilattu?Poeletid tehti kunstlikult tühjaks,et tekitada rahva rahulolematus ja et parteifunktsionärid saaksid kuulutada,et riik on halb peremees ja saaksid alustada rahva varade privatiseerimist oma tasku!
a
ajaloovõltsijale/ 9. juuli 2016, 22:17
Võilao lugu toimus pärast NSVL kokkuvarisemist. Enne lao murdmist oli rubla aastane kukkumine ületanud 1000% ja Savisaar venitas krooni kasutusele võtmist. Parteifunktsionärid eesotsas Savisaarega olidki suurimad erastajad.
v
vene olev-olegile/ 9. juuli 2016, 22:18
Kui poleks olnud seda PERESTROIKAT - ei oleks olnud MEIE PRAEGUST VABA EESTI VABARIIKI!
o
oleks ikka/ 9. juuli 2016, 23:16
Ilma perestroika ja edgari juhitud rahvarindega perestroika toetuseks oleks me varem pääsenud. Savisaar on KGB käepikendus ja tema on siiani peremehel truu. Tasuks uurida mis toimus tollal Mainoris.
g
gorba lammas/ 9. juuli 2016, 20:13
Oleks venemaa väike riik, siis oleks Nato ammu juba karistanud teda Ukraina eest, Gorba vaeseke ei saa enam elementaarsetest asjadest aru, suurriik pole mingi Iraak mida automaatselt karistatakse kuritegeliku okupatsiooni eest.
i
Indrek2/ 9. juuli 2016, 21:27
Kui venemaa oleks väike riik siis poleks ta Ukrainasse roninudki, see oli IMHO nende suurim viga, sajandi viga - ütleme nii.
g
Gorba on ka targaks saanud/ 9. juuli 2016, 20:07
d
demokraat/ 9. juuli 2016, 19:53
Kui varem olid meil sõjad võimalikud, siis miks praegu ei peaks olema?
m
M.G. toetaja ja austaja/ 9. juuli 2016, 19:38
Igas jutus on alati ka terake TÕTT ju sees. Sellegi poolest on Meie Gorba-Mihkel igati muhe ja lahe vana! Mees lihtsalt teab palju ja juba hoiatab eelnevalt MEID KÕIKI. :)
v
VILLU/ 9. juuli 2016, 19:22
gorba võta pits viina enne mitte just igavest uinumist, aga puhka ja naudi elu viimaseid arukas oleku aegu.
a
ainult rahu/ 9. juuli 2016, 19:18
Nagu tänasest lehest lugeda, ehitavad eesti maksumaksja kulul elavad NATO poisid rasketehnika jaoks Tapal teed, mis pidi 4 km pikkune olema. Lä'heb tükk aega kui selle teega piirini jõuavad.
e
expert/ 9. juuli 2016, 20:00
Rahu on kallis löbu ja maksab palju. Ega vene okupatsioonivägede toitmine eesti maksumaksjale odavam tule, lisaks peab ENSV maksumaksja hakkama toitma Moskvat, nagu vanasti.
6
67ti/ 9. juuli 2016, 19:16
kannatage veel ca 10 aastat, siis te seda lotilõua möla enam ei pea taluma jäädavalt

e
expert/ 9. juuli 2016, 19:15
Varssavi lepingutega sokutati pomm Putini tuharate vahele ja syytenöörile paneb tule otsa ainult Putin ise. Talle anti voimalus!
ä
9. juuli 2016, 19:47
Ära keksi, Venemaa territooriumil sõda ei tule, st selle pommi võid täitsa isikliku istmiku alt leida.
t
to// 10. juuli 2016, 06:07
Oh sind, naiivsekest! Kas arvad tõesti, et sõja puhkedes Venemaa ise puutumata jääb? Hitler arvas ka omal ajal nii, aga välja tuli nagu alati. Kes mõõga tõstab, see mõõga läbi ka sureb. Tundub, et Venemaal on see õppetund veel õppimata.
p
10. juuli 2016, 08:38
PAne tähele mu sõnu, VENEMAAL LAHINGUID EI TULE!
o
olgu, olgu.../ 10. juuli 2016, 09:29
"Kes mõõga tõstab, see mõõga läbi ka sureb."
Siis peaks sellest NATO-st küll ammu sinine suits järel olema.
n
NATO/ 10. juuli 2016, 18:10
e
ei me ette tea,/ 9. juuli 2016, 19:14
V
19:14, 9. juuli 2016-le/ 10. juuli 2016, 11:06
Vanga ei ennustanud mingeid aastaarve ja enamus möla on kokku klopsitud väljamõeldis---ütlevad tema sugulased.
s
sven/ 9. juuli 2016, 19:08
Jätke järgi-kui vana ta on?Ta ei saa ise ka aru mida suust välja ajab!Aga meie poleks seal kus me praegu oleme kui teda poleks olnud!!
a
ahah/ 9. juuli 2016, 19:40
kriminaal puutja on Gorbal hellast kohast kinni saanud, millist laulu vaja, seda laulab
t
9. juuli 2016, 19:53
Tahab äkki mausoleumi kohta?
p
puutja ime/ 9. juuli 2016, 20:28
kui te ennast kaitsete, siis sellega te ründate meid. Kaevate õppustel kaeviku ja see kaevik läheb kremlikriminaale ründama jne jne
m
M.G. toetaja ja austaja/ 9. juuli 2016, 19:08
Muidu oli Gorba Mihkel igati oma poiss koos Koomik Jeltsiniga aga nüüd ajab vähe opakat juttu suust välja. Mulle isiklikult tundub, et Ta peab seda tegema...!? Kuna Tema enda kodumaal on tagaselja Teda ammu nsvl-du lammutamise eest 25+5 sünnitööd Siberis ja koheselt vabaks saamise hetkel mahalaskmisele viimisega määratud. Hiljuti jooksis ju uudistes läbi et vene riigiduuma valmistab M.G.vastu, cccp-i ära lõhkumise ning lammutamise eest, süüdimõistmise eelnõud. Teame ju hästi et M.G.elab koos enda tütrega Saksamaal, kes õpib vist veel kuskil ülikoolis. Mulle kangesti tundub praegu, et Ta puhub ühe KGB nimelise igivana ning vääritu organisatsiooni ette lükatud juttu, et säästa oma tütart ja ennast ebameeldivuste eest.(ega Me pole ju ometi unustanud Litvinenkot, Politovskajat, Nemtsovi jpt. KURJUSE-IMPEERIUMI ohvreid?) Olen M.G.jälgides tähele pannud, et kusagil 5-7 aastat puhub Ta juba Kremlile meelepärast juttu. Isiklikult olen respekteerinud M.G. ja Tema võluvat esileedist abikaasat Raissa Gorbatšovat hetkest. Mil nad avalikkuse ette tulid ja kolmel Balti-õel aitasid kaasa KURJUSE-IMPEERIUMIST lahkuda! Vaid au ja kiitus nende kahe inimese aadressil kõlagu! Leian, et EL peaks M.G. koos tütrega enda kaitse alla lausa võtma ja neile vastavalt teenetele turvalise julgeoleku igati karanteerima.
l
lapsemeelsele/ 9. juuli 2016, 21:10
see nn."kurjuse impeeriumist" lahkumise taga oli tegelikult nõukaaegsete parteifunktsionäride äriprojekt.Aastast 1973 algas varburgide dünastia invasioon NSV Liitu.;kus sisuliselt nõukogude liidu raha kasvatati lääne äris Kasu panid oma tasku parteifunktsionärid.Selle plaani toetaja ja initsiaator oli tollane kgb boss Andropov.Tema upitas võimule Gorbatsovi.Edasi alustasid parteifunktsinäridriigi varade privatiseerimist.Nad tegid tyihedat koostööd vene mafiaga.Isegi tänapäeval kamandab fsb-d tambovi mafia.Nii tekkis riiki privatiseerijate eliit,kes olid sisuliselt vargad.Seadusandlus tehti selline,et riigi eelarvest võis varastada karistamatult.Sama toimus ka eestis.näiteks ostis parteifunktsionärist Indrek Toome Viru hotelli.Kuna rnad kõik on vargad,mitte professionaalsed juhid,siis nende tehingud on pidevalt miinuses ja nad nõuavad pidevalt riigi totatsiooni.Eestis on samad probleemid näiteks estonian air,eesti energia ja paljud teised kes maksumaksja raha põletavad.Kõige rohkem kardab see seltskond konkurentsi.Sellepärast ostetakse selliseid seadusi,mis on väikeettevõtlusele hävitava toimega ja surutakse läbi monopoliseerimist kõiksugu ostetud normatiivaktidega.Ja kõik see eeltoodu on võimalik tänu ajudeta inimmassile,kes ei suuda näha süsteemi,kui tervikut!
m
Marja-Liisa/ 9. juuli 2016, 18:56
Ehei, ei Gorba! Nato ei hyökkää mihinkään, Venäjä vain hyökkäsi Krimille. Uskokaa pois mister!
q
Qwert/ 9. juuli 2016, 19:02
Koska se Venäjä nyt Krimiin hyökkäsi? Faktoja, please!
m
muija,naama umpee !/ 9. juuli 2016, 19:07
NATO= rauha , ihmitön rauha ,freedom.
v
vanja/ 9. juuli 2016, 19:12
krimm kuulub venemaale!tegele oma maa probleemidega(töötus,vaesus,kuritegelikud araablastekarjad jne.),suomen neito.
n
nuu,kuritegelikud araablasekarjad siis !?/ 9. juuli 2016, 19:40
need on etnilised soomlased, juba 5 minutit kohal olnud, NAd on akadeemikud, usinad töötegijad.
nende töö on vägistamine ja varastamine, taharrush gamea ju muu sedasorti peen värk.
need on Marja.Liisa kellamehed ja head ratsanikud
k
kui krimm/ 10. juuli 2016, 18:25
põline vene ala, miks siis krimmi sõda peeti ja miks venelane krimmi tatarlased siberisse küütis? Miks siis krimm üldse ukraina omaks sai?
Ö
Nii ta on Nato on kurjuseorganisatsioon kes tegeleb teiste riikide paljaks varastamisega/ 9. juuli 2016, 18:47
Önneks eestlased selles söjas ei osale
o
Olr nüüd ;)/ 9. juuli 2016, 19:07
See sõda peetaksegi Eesti pinnal!
s
soooo, kus sõjas ei ole eestlased osalenud ???/ 9. juuli 2016, 19:08
kui kusagil plotsimiseks läheb,jooksevad õiged eestlased esimeste seas inimesi tapma.
a
ah ara seleta/ 9. juuli 2016, 19:34
Sinu 6iged eestlased jooksevad metsa ja seal varisevad ja parast n6uavad ordenit et nad kangelased
ä
ära seleta/ 9. juuli 2016, 19:12
kohe tuleb mobilisatsioon tänu sellele meie tropikarjale toompeal kes näeb luulusid et venemaa tahab eestit rünnata
l
Loen..../ 9. juuli 2016, 18:39
komme ja pole tükil ajal nii naerda saand!
v
Vanasõna/ 9. juuli 2016, 18:38
Kelle leiba sööd, selle laululaulad!
Vanamees peab lihtsalt oma leivapalukese Putini käest välja teeima. Laulma temale ette antud repertuaari. Kes keda tegelikult ähvardab? Kes tungid Gruusiasse ja sellelt lahmaka maad ära võttis? Kes hõivas Krimmi? Kes peab Ukrainas "kodusõda", üritab Krimmiga maismaakoridori luua. Kes lauspommitas Süürias? Kes koondab vägesid läänepiirile piirile? Tuhande NATO sõduri kohta omalt poolt 10 tuhat! Kes tahab okupeeritud Kuriili saartele uut suurt sõjaväebaasi ehitada? Kes forsseerib relvastumist, võtab kasutusele aina uusi relvatüüpe? kes rikub pidevalt Eesti, Soome ning Rootsi õhupiiri, saadab välja "tundmatuid allveelaevu"? Kes loob riigis isikulultust ja sõjahüsteeriat ning opositsioonitegelased lihtsalt maha notib?
s
soovitus/ 9. juuli 2016, 18:45
mine buduaari kommentaariumisse!
n
Neegriimeja/ 9. juuli 2016, 18:48
P
!/ 9. juuli 2016, 19:12
Putinoidi jõuetu raev. Puudvad loogilised vastuargumendid, seepärast minnakse teisele taktikale üle - roppustele ning sõimule.
K
? to 18:48/ 9. juuli 2016, 19:31
Kas sa arvad, et Putini oma on kuidagi maitsvam ning magusam? Kuid ega maitse üle ei vaielda!
v
Vanasõna/ 9. juuli 2016, 19:53
Näljaga sööb ka kurat kärbseid! (leedulaste vanasõna)
sõnavara peegeldab IQ-d, intellekti ning haritust. Aga kust sa siis mujalt ikka neid putinoide värbad kui mitte harimatu lumpeni hulgast? Häda pärast ajavad sellisedki asja ära.
v
vanasõnale/ 9. juuli 2016, 18:55
Ja Eesti valitsus kingib ise, ilma venepoolse nõudmiseta 1/5 Eestimaa territooriumist venemaale. Edu sulle Georgia ja Ukraina kaitsmisel, aga mind huvitab eelkõige omas kodus, Eestimaal, toimuv.
t
to 18:55/ 9. juuli 2016, 19:21
Kui Georgia ning Ukraina sind ei huvita, küllap jõuad siis siiagi rohelised mehikesed ja väed ära oodata. Just nagu Krimmiski tehti. Ilmselt tullakse appi mingi äsjamoodustatava Kirde-Eesti Vene Vabariigile ja suure tuhinaga võetakse ära kogu muu Eesti kah. et ka lasnamäelasedootavad ju abi! Ning seejärel toimub Venemaa okupatsioonijõudude kontrolli all referendum.
K
!/ 9. juuli 2016, 19:34
Kirjeldatud taktikal oleks nagu rohkem sarnaseid jooni sellega, kuidas Venemaa oma Transnistria vabariiki lõi, selle Moldova küljest ära kiskus.
m
mida / 10. juuli 2016, 00:01
sa sogad? Mingeid rohelisi mehikesi pole ju eestimaale vajagi...meie "isamaalased" oravate ja sotside eestvedamisel ju lausa kingivad 1/5 eestimaast ära! aga Krimmiga toimunust arusaamine käib sulle üle mõistuse....selleks on ka ajaloost vaja midagi õppda!
s
see oli armas tõepoolest,et mägede pojad,nii heledad kui päris mustad./ 9. juuli 2016, 19:11
said osseete saata teise ilma paar.kolm päeva, Neil oli hea rahulik sõda pidada,sest osseetidel relvi lihtsalt ei olnud .
Kui naaber appi saatis oma väeosad ,miks siis osseetide hingede vabastajad jooksid,polnud neil aega ega tahtmist isegi oma üilsaid süjamehi ega nende tükke maha matta.

a
aga/ 9. juuli 2016, 18:27
sel juhulei tohiks venemaa korrata 2.maailmasõja ajal tehtud viga,kui ootas,et saksamaa ründab esimesena.Nüüd peaks venemaa ründama esimesena,kui luureandmed kinnitavad nato vägede koondamist venemaa piiride äärde!Külma sõja ajalpaigutas venemaa ümber ameerika ranniku vee alla võimsad tuumapommid ja seega käib ameerika ümber korralik tuumalitakas ära,kui ükski rakett jõuab õhku tõusta.Mõistlik oleks ka üheaegselt Iisrael õhku lasta,sest seal asub rahvusvahelise poliitika komandopunkt.Palju oleneb sellest,keda ameeriklased presidendiks valivad.Kui valitakse Clinton,kes esindab finansoligarhiat,siis maailmasõda realiseerub kindlasti.Kui valitakse Trump,siis satub löögi alla finansoligarhia,kelle huviks on kaose tekitamine.Arvatavasti siis ameerika väljub natost ja tegeleb ainult relvade tootmise ja müügiga säästes nii oma rahvast.Trumpon oma maa patrioot ja rahvamees.
t
to aga/ 9. juuli 2016, 19:10
Ilmselt olid sa nõukogude ajal tubli õpilane, õppisid kõik ette antud ajalootunnid eeskujulikult ära. Et Venemaa "ootas" ja Saksamaa ründas esimena? Siis muidugi ei avalikustatud meile Stalni kõnet Sõjaväeakadeemia lõpetajatele. Ei teatud 30-ndate aastate sõjakaid sõdurilaule, kuidas punaarmee terve mailma buržuidest "vabastab". Või milliseid õppusi punaarmees korraldati. Mitte kaitse vaid ainult ründeoperatsioone! Seetõttu sõja algul see kaitsetegevus nii nigelalt läkski. Kaitset, taktikalist taganemist ja vastase väljakurnamist, arjergardi lahingutaktikat ei tundnud isegi mitte äsja sõjakooli lõpetanud ohvitseridki. alamkoosseisust rääkimata. Vaid vanad ohvitserid olid midagi sellist õppinud. Kuid nendest oli suurem jagi 1936-37 aastatel maha notitud.
Operatsioonist Groza sa ei ole kuulnud? Mille järgi Punaarmee pidi 14 juulil ise Saksamaad ründama (kuid Hitler likvideeris ähvardava surmaohu, andes ise ennetava löögi). Kui Punaarmees oli 1930.a. vaid 550 tuhat meest, miks ta selle arvu 1941.a 5,5 miljonile suurendati? Miks viis NSVl kevadel läbi varjatud mobilisatsooni? Miks koondas oma läänepiirile tohutu lasu tanke, lennukeid, suurtükke, laskemoone, kütust ja muud varustust? Ainuüksi Valgevene lõigus oli punaaarmeel rohkem suurtükke ning miinipildujaid, kui kogu wehrmahtil kokku! Miks viidi okupeeritud Poola territooriumile, Berliinile lähimasse piiri punkti lausa kolm tankiarmeed? Ja miks võeti üles kõik varem rajatud miiniväljad, demonteeriti kaitseliinid? Seega nõrgendati riigi kaitsevõimalusi kuid tugevdati võrrault ründejõude. Miks toodeti rohkem ründesuutükke, kuid lõpetati õhutõrjerelvade tootmine? (aga neid viimaseid vajatakse mitte ründeks vaid kaitseks). Miks suunati 30-ndate lõpul kogu riigi majandusressurss ründerelvastuse tootmiseks? Kus punaarmeel oli rohkem tanke,lennukeid ja suurtükke kui ükskõik millisel teisel riigil. Isegi rohkem, kui kogu maailma ülejäänud riikidel kokku. Üle 22 tuhande sõjalennuki ning tanki-Nii palju polnud neid rnderelvi ei Saksamaal, Itaalial, Inglismaa, Prantsusmaal. Jaapanil ning USA-l isegi mitte kokku! Soovitaks ikka lisaks nõukogude propagandale pisut ajaloouuringuid kah lugeda.
t
to to/ 9. juuli 2016, 20:05
Operatsiooni nimi õige , kuupäev vale , mitte 14 juuli vaid 6 juuli .
l
lihtsalt üks mees/ 9. juuli 2016, 20:48
Mark Solonin, Katastroofi anatoomia. Eestis 2009. kirjastus Grenader. Tankide arv: Punaarmeel 12379, neistT-34 ja rasketanke KV 1553. Wehrmachtil 3266, neist 1081 tanketti, 1039 kerget tanki ja 1146 keskmist tanki. Ka autor mainib, et lihtsalt sakslased teadsid milline on risk. Et ründavat Punaarmeed pole võimalik peatada. Lisaks on J. Lotmani mälestustes kirjas kui paar päeva enne sõda aeti neid ülirangete turvameetmetega marssima läände. Praegune situatsioon on vist teine kord kui venemaa tajub, et teda ei kardeta. Siiani on arg ja mugav euroopa hirmust selle riigi ees varmalt nõustunud igasuguste järeleandmistega. Ida eurooplasi on peetud rumalateks paniköörideks. Maailm on aga tõsiselt muutunud ja kui EL kardinaalseid muudatusi ei tee, tuleb palju muret ja surma. Ainult tugev NATO on siiani ainus reaalne jõud, mis sunnib ka Venemaad paigale jääma. Vastasel korral pole ka sellel riigil palju võita. Tõenäoliselt on sõja puhul suurim võitja Hiina. Ja ka Aafrika ja Araabia rahvad.
t
teadmiseks/ 9. juuli 2016, 21:27
36-37 repressioonid olid suunatud juutidest ladviku vastu.veel oli selline asi,et esimestel sõjakuudel rikuti venelaste püssilukud ära,et neid rohkem surma saaks,Nliidus oli veel selline figurant ja vene rahva timukas Jezov,keda isegi Stalin kartis.Stalin vahetas Jezovi poolt määratud ihukaitse meeskonna kasakate vastu.Stalin päästis ka Londoni massonide poolt nõutud tsaariperekonna mõrvamisest andes neile uue identiteedi.
E
!!!/ 9. juuli 2016, 23:04
Erinautorid esitavad erinevaid andmeid. näiteks kirjutavad mõne, et uusi tanke T-34 ning KV olevat sõja alguses 1700 ringis. Ja et mitmesuguste tankide üldarv NSVL ulatus 22-23 tuhande kanti. Ilmselt asus mingi osa soomusmasinaid mitte armees vaid tankikoolides ning tehate ladudes. kuid muidugi mitte kümmekond tuhat. Ilmselt tuleneb erinevus klassifikatsioonist. Et mida lugeda tankiks,mida mingiks muuks soomusmasinaks. Näiteks mitmesuguseid vene kiireid ratastanke ning amfiibtanke.
Samas on mõnda saksa tanki raske tankiks lugedagi. Näiteks pisike Panzer -I. vaevu 6-tonnine õhukese soomusega roomikmasin. Relvastuseks vaid 2 kuulipildujat, meesond 2 meest. Pigem soomusauto kui tank. Ja ega Panzer iI kah palju parem olnud. 9 tonni, 3 meest ning väike, 20 mm suurtükike.
Ka sakslaste Panzer III polnud sugugi parem kui venelaste vananenuks kuulutatud T-26- Täiesti võrreldavad mõõtmed ning soomus. Sakslaste suurtükk oli 37 mm, venelaste oma 45 mm. seega veidi võimsamgi.
Pealgi olid saksa tankid kõik kergestisüttivate bensiinimootoritega. Aga venelaste T-34 ja KV-le ei olnud sõja algul sakslastel üldse midagi võrdväärset vastu panna. Saksa analoogid Panzer V ehk Panther ning rasketank Tiiger ilmusid välja alles 1943.a.
s
sõjalauludest/ 10. juuli 2016, 18:44
Mõned aastad tagasi oli sihuke kena saade, kus Vene sõjaväelaste koor laulis naistepäeva peol (arvan, et oli naistepäev, aga võin eksida). Loo puänt on laulu tekst: kui Saksamaa ei tee nii nagu me tahame, siis keerame gaasikraani kinni, kui Ukraina ei tee nii nagu me tahame, siis keerame gaasikraani kinni. Saalis oli sihuke möll ja ovatsioonid! Sellest värgist oli telekas ülekanne! Mõelge ikka veidike, enne kui klähvima hakkate. Venemaa on äraarvamatu, manipuleeriv ja sõjakas. Tolles laulus oli veel muidki kauneid ähvardusi, aga see gaasikraanide jutt oli kõige kõrvatorkavam ja Ukraina puhul peab juba ka paika, sest vennad ukrainlased peavad nüüd gaasi eest rohkem maksma, kui seni. Hea, et kraan veel lahti on. Kui nafta hind ei oleks nii madal, siis ehk oleks gaasikraan kinni ka juba.
t
taat/ 9. juuli 2016, 18:25
Gorbatšov on seniilne vanataat,kelle juttu ei saa tõeselt võtta!
õ
õigus/ 9. juuli 2016, 22:35
Gorba on ju praegu kole,siis järelikult ka loll!Peale tema on veel sonivad seniilid Zbignev Brezinskii,Henri Kissinger, Rockefeller ja paljud teised.Ja tõepoolest iga lugeja on absoluutselt veendunud,et kõige targemad inimesed on just need,kes on tema endaga ühevanused!
j
Jaak/ 9. juuli 2016, 18:24
Gorba hakkab seniilseks muutuma. Mis mõtet oleks NATO-l Venemaad,seda pool näljas baariariiki rünnata. Sealt pole ju midagi saada, hakka veel näljaseid toitma.NATOL moslemitega juba isegi muret küllaga.
m
moslemitega ????? MOSLEMITEGA ?????/ 9. juuli 2016, 19:14
need on eranditult töökad ja haritud inimesed.
Ei nendega tule miskit probleemi.
Tapavad, põletavad,rüüstavad,vägistavad , mängivad taharrus gamead ja hüüavad oma Allahit appi ju ainult vasjad .
Kassiis meie ei tea?
k
Krokodill Gena/ 9. juuli 2016, 18:17
MNJAA venelase ajukäärudes liigub andmevahetus ainult ühes suunas. Kummaline, et nende RAHUARMASTUS millest kõikjal pasundatakse on selline, et teised seda pelgavad. Olla sõber hundiga on ohtlik, "sõber" võib su pintslisse pista kui heaks arvab. Ja üleüldse, miks peab oma "sõprust" teistele peale pressima... Haiged, sõjamanjakid. Jõmpsikad jooksevad juba titeeas mängupüstolitega ringi ja "võitlevad" fasistidega, neile tuleb see juba ema piimaga sisse...
r
Räägid siin vist ameeriklastest / 9. juuli 2016, 18:51
U
ŕrrrrrrrr/ 9. juuli 2016, 18:12
Usa on valmis venemaga s6dima viimase eesti s6durini
v
Vaatleja/ 9. juuli 2016, 18:11
Vahel tundub, et mängitakse arvutimängu, vähemalt meie ilma sõja- ja sõjaväe kogemuseta noorpoliitikud. Keegi ei kujuta vist ette, missugused tapatalgud võivad tulla. Need 1000 võõrsõdurit ei saa ju nii või naa 100 km-kaugusel olevast vene armeest jagu. Ega ei viitsigi rohkem mõelda, sest ilmselt pole Eesti enam juba ammu otsustaja.
h
huvitav/ 9. juuli 2016, 18:08
alates 1917 a. revolutsioonist on venemaa hull olnud !
a
aga sellle korraldas TEIE OMA LENIN/ 9. juuli 2016, 18:13
see.kes teile vabalt jagas mahalöödud vene aadlike maid.
k
kollaborantidest okupantide pee lakkujad/ 9. juuli 2016, 18:34
kas mäletate veel ,kes olid tublid pioneerid ja kommunistlikud noored ? jätke nad meelde. nad on kodumaa reeturid ? ja vene okupandi pee-lakkujad .
k
kuule beebi/ 9. juuli 2016, 19:04
Nõukaajal ei olnud pioneerid umbes 2 kuni 3 õpilast 30 õpilasega klassist.See oli keskmine näitaja.Õpilased ei teinud punase kaelaräti kandmisega eesti inimestele mingit kahju.Nad ainult rääkisid ja laulsid pioneerilaule.Kõige suuremad reeturid on eesti töötav rahvas,kes oma tööga toetas nõukogude võimu!Ja eriti leivakombinaadi töölised,kes tootsid nõukogude võimule kõige tähtsamat strateegilist kaupa ehk leiba!Ilma selleta oleks nõukogude võim kokku kukkunud.Reeturid ei olnud ained need üksikud,kes läksid metsavendadeks!Nii,et peelakkujad oleme me sisuliselt kõik!
n
need olete saatnud Brüsselise/ 9. juuli 2016, 19:44
ja Strasbourgi ,igasse saatkonda üle ilma, ei nendega enam suuri probleeme ole.
Ei maksa karta,et omad jäävad tuludest ilma.
Juutidelt päritud hammaste,kulla ja karraga lidujad ei reetnud oma Eestit .
Kui ENSV otsa sai,roinisid need tagasi siia mahajäänud eestlasi röövima ja nottima.
j
just/ 9. juuli 2016, 18:32
Kui möödunud sajandil oli isegi algselt plaanis komiterni keskus Londonisse teha,siis nüüd võimu haaranud neotrotskistid ja vasakäärmuslased üritavad sama asja euroliidus korda saata!
k
Kanaajud, kumb on rohkem rünnanud/ 9. juuli 2016, 18:07
viimasel 50-nel aastal, kas Venemaa või NATO? Propaganda on teil ajud peast ära söönud.

a
ain/ 9. juuli 2016, 18:07
mida kuradit on ameeriklastel euroopasse asja-kuradi söjardid ja mörtsukad!
p
planeet Maa/ 9. juuli 2016, 18:14
kuulub ameeriklastele,sellepärast.
s
Saaks varastada varastada varastada/ 9. juuli 2016, 18:53
Ja veel rohkem ennast paksuks süüa teiste riikide arvelt. Ehtne parasiidi tunnus ,Nagu puuk
E
alles hiljuti./ 9. juuli 2016, 18:06
Eesti sõjaväele osteti Ukraina päritolu pontoonsilla masinaid. Guugeldasin youtubes ja tuli video, kus 3 riiki, Venemaa, Ukraina ja Valgevene hiljaaegu koos läbiviidud õppustel seda katsetasid ja üks neist õppustest kokkuvõtet tegev ohvitsetr ütles, et me oleme riigid, mis üksteise vastu sõdima ei hakka.
k
Kalle (55)/ 10. juuli 2016, 17:48
Muidugi, Vene sõjaväelased on Uktrainas puhkusel.
v
Venemaa teisi juba ründab mitu aastat, Gorbal katus sõidab/ 9. juuli 2016, 17:58
Hiina võtab neilt Siberi küll varsti ära, siblivad putinoidid valel rindel
k
kallis lakei, ega te suuda isegi mõelda,et/ 9. juuli 2016, 21:02
hiinlased ja venelased võivad äkki teie omanike elukesed ja businessed ära rikkuda teie emamaal.Ameerika Ühendriikides ?
ei neid idamaiseid inimesi tea midagi.
k
Kõik/ 9. juuli 2016, 17:57
on oma sõjajuttudega lolliks läinud. Kui NATO tassib rohkem oma vägesid baltikumi ja Poola siis on venelane kes ründab.
n
nohjah/ 9. juuli 2016, 17:53
Meeste mängud, veeretage Betangi vahepeal,need kuulid ei plahvata!
g
Gorba/ 9. juuli 2016, 17:48
rauk on putini propaganda mõju all .
j
jüri/ 9. juuli 2016, 17:40
Kui Inlismaa korraldas referendumi ( BREXIT-i ) , on kõik OK
kui Krimm korraldas referendumi , on annekteerimine.
Sama asi erinevas tõlgenduses !
k
Krimmi / 9. juuli 2016, 17:46
referendum toimus vene sõjaväe kohalolekul.
n
9. juuli 2016, 17:58
Nõukogude võim andis Krimmi Vene NFSV kooseisust Ukraina NSV koosseisu samuti ilma referendumita.
k
Kalle (55)/ 10. juuli 2016, 17:45
Ja kuidas Krimm VNFSV koosseisu sattus?
k
Kas/ 9. juuli 2016, 17:47
sa oled loll?Üksasi on korraldada referendum inglismaal-vastajateks inglased,teine aga ukraina territooriumil-vastajateks venelased!
o
orjal on tarkust !!!!!/ 9. juuli 2016, 18:15
no ega ta muidu sobiks jänki tallalakkujaks.
t
to Kas/ 9. juuli 2016, 18:23
Aga seal Krimmis elavadki ju 99% venelasi...nagu meil ida-virumaalgi.Kui tahavad teevad sealgi referendumi-mis siis saab? Pole "aus" jälle või?
l
Loomulikult/ 9. juuli 2016, 21:38
on õigus arvamusele,mis ka maksab,ainult põlisrahval,mitte okupatsiooni käigus siia jäänutel,nagu see juhtus Krimmis!
s
shotlased ja iirlased ei tohi elada ilma inglaste võimuta, neil pole üigust enesemääramisele/ 9. juuli 2016, 18:12
aga krdi 2-jalgsed seal Krimmis !!!!
Krimm kuulub tatarlastele,kes käisid seal elavatele kreeklastele,armeenlastele,karaiimidele,germaani hõimudele vabadust viimas ja vastutasuks nodi võtmas.
Printsess Sophie Frederika Augustat pole iialgi olnud ega tema pole türklaste alt kedagi sõjaga ei päästnud,võitnud ega vallutanud.
Aga miks siis eestlased ei loovutanud oma maad taanlastele ja sakslastele - rootslastele ??
Põhimõtted siin ei kehtigi ?
n
Nipitiri/ 9. juuli 2016, 22:25
Jah, ja USA tagastagu oma maa pärismaalastele, kes seal enne elasid, inglismaa, prantsusmaa, venemaa jne kõik tagastagu kõik maad mille nad kunagi vallutanud on. Miks vinguda ainult yhe maa kallal
j
Juku/ 9. juuli 2016, 17:40
Gorbatšov peab Venemaal kuiva seaduse tühistama - purjus venelane võitis Hitleri sõdalasi ning NATO sõduritele ajavad purjus venelased oma hurraaga kabuhirmu naha vahele

s
Saame lahti/ 9. juuli 2016, 17:39
Lasku tuumapommid Venemaa poolt lendu ja kogu maakera lendab vastu taevast oma inimrämpsuga!
j
jama jutt/ 9. juuli 2016, 17:28
NATO ei ründa mingilgi juhul Venemaad. See on bluff. Kaitset vajavad aga kõik Venemaa eest, lähiminevik näitas ju. Eriti naabrid peavad abi otsima kaitse osas. Vana mees on pandud tuututama NATO ründamise juttu.
m
maxs/ 9. juuli 2016, 17:14
Venemaaga vöib saada läbi söbralikult ,ainult see venemaa söbralikkus vöib olla hukatus sest see söbrake vöib seljatagant rünnata.
k
kas seal on ka/ 9. juuli 2016, 18:16
k
kõik sõjad on ju vüõoitnud eestlased/ 9. juuli 2016, 19:48
kas siis vasjad na tumbad on,et ei taha tunnistada ????
Attila oli eestlane, Makedoonia Alexander oli eestlane, Napoleon oli eestlane,Bismarc , Truman,Hitler,Churchill, Mao , Castro,William Vallutaja - küik nad olid v.ttu sugulased ju.
a
Aju/ 9. juuli 2016, 21:23
Kui sa oleks intelligentne inimene, siis vastaks, et tegemist on maavarade poolest kõige rikkama riigiga maailmas. Muidugi, idioodile ei mahu pähe, milleks seda rünnata ja mida selle rikkusega peale hakata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee