Maailm

Saksa ja Prantsuse võimud kavandavad Euroopa Liidu asemele Euroopa superriiki?

Toimetas Gerly Mägi, 28. juuni 2016 13:29

149 KOMMENTAARI

h
Helmi/ 30. juuni 2016 10:18
krt .printigu need ihalejad omal 3D printeris see superriik :I
m
maali maalt/ 30. juuni 2016 08:46
Aina paremaks ikka elukene läheb.
s
Sellist plaani ei ettevalmistata sotsiaaldemokraadid 1 ööga/ 30. juuni 2016 01:53
Tõenäoliselt britid teadsid ja lahkusid .Saades tagasi nii oma riigi kui ka luues eeldused et jäävad riigi ja rahvana ellu olukorras kus sotsialistliku "paradiisi" hakatakse looma seekord Euroopa Liidu baasil.
s
Scaramanga/ 29. juuni 2016 20:28
Mulle tundub et Saksa ja Prantsuse ministrid pole oma plaane Tsahknaga kooskõlastanud, kes ütles et mingit superriiki ei tule !
e
Eedi./ 29. juuni 2016 20:10
Mõistame hukka, kuid oleme poolt! Nagu idiootidel kombeks.
a
Arne/ 29. juuni 2016 14:56
Tulevikus hakkavad migrandid tulema läbi Saksamaa, et oleks üks usk, üks keel. Mõelge, me saame
osaks suurest Saksa-Prantsuse riigist. Kõneleme mingit saksa-prantsuse segakeelt ja käime 5 korda
päevas mosees palvusel. Muidugi on ka omad miinused-kes ei ole nõus, sel pea maha.
l
liberty/ 29. juuni 2016 12:55

a
ahah/ 29. juuni 2016 10:18
kommide järgi otsustades käib Euroopa Konföderatsiooni moodustamine/asutamine mingitele trollivabrikutele hullult pinda. Putinoidid ja Peking?
a
aw/ 29. juuni 2016 12:51
Kuna enne EL-i astumist sellest midagi ei räägitud, siis on tegemist rahva petmisega.
Põhiseaduse § 1 sätestab, et EV on suveräänne ja sõltumatu riik, ning see on aegumatu ja jagamatu.
Tulenevalt ei ole võimalik enne mingit EL superriiki Eestis(t) luua, kui ei ole põhiseadust muudetud.
Ja oma Pekingi ja Puutiniga võid oma vanaema hirmutada.
k
kas sa põed/ 29. juuni 2016 12:57
ajukahjustust? Vaata paremad arstid.
m
matsu/ 29. juuni 2016 17:27
Ma ei usu, et Peking. Peking hindab rohkem tugevat euroopat, kellega majandussuhteid arendada. Trollivabrikud ja libauudised on ikka puutini töörist, sest venemaa soovib nõrka euroopat.
t
Täiesti tõsiselt./ 29. juuni 2016 10:10
Kogu see EU ladvik tuleks tribunali alla anda. Eesti vajab kindlasti EEXITit.
k
Kui võimalust ja aega,/ 29. juuni 2016 10:09
võiks "Horst Wessel"-t õppida.
m
Mikk / 29. juuni 2016 10:02
Sellest liidust on vaja väga kiiresti lahkuda, nii kohe kohe peame tegema oma referendumi. Peab päästma mis päästa annab!
t
Teadmiseks/ 29. juuni 2016 09:45
Avalikuks tulid EU dokumendid, milledes EU riikidesse kavandatava immigrantide majutamise tihedus.
Eestisse peaks nende meelest mahtuma 7,657 MILJONIT inimest! Soome on nad samuti otsustanud täielikul hävitada, sest sinna on neil plaan vedada olemasolevale rahvale (hetkel 5,3 miljonit) juurde veel 57 miljonit!
Nad arvestavad seda asustustiheduse järgi, kuid EU ametnikud loecad asustatava maa sisse ka veekogud, sood, rabad, tundra, metsa jne..
Toimuv on päris kohutav, sest EU on üha rohkem sarnane psühhokroonikute kodule!
t
to Teadmiseks / 29. juuni 2016 10:23
Ju siis on soov inimkond uuesti gannibalismi viia, sellise massi jaoks ressursse ei jätku, hakkavad üksteist sööma.
m
matsu/ 29. juuni 2016 17:29
Milleks ajada sellist jama?
n
Noor, kes mõistab./ 29. juuni 2016 00:38
Meie, meie inimesed kannatavad selle all kõige rohkem, kas seda nad soovivad? Meie, inimesed, kes ei ole midagi halba teinud peavad kannatama järgmise sõja eest? I maailmasõja ajal said mitmed surma oma kodu kaitsmises, teises maailmasõjas samamoodi, kas tuleb jälle oma riiki kaitsma hakata et me saaks niiöelda uuesti vabaks? Need küsimused esitagu riigi juhtidele et nad võtaksid aru pähe mida nad kaasa toovad, täiesti naljanumber ütleks sellepeale, põhimõtteliselt pointless. Kui tulebki "suurriik" siis ma tahaks näha, mida need riigi juhid teevad. Kindlasti "Kui teie riik meiega ei ühine, siis me vallutame". Ausalt, mida kuradit me tegema peame siis, abitult oma surma oodata? Siin oli et inimesed saadeti Siberisse, valed inimesi saadeti, neid inimesi oleks pidanud saatma, kes siukse käki kokku keeravad.
S
..../ 29. juuni 2016 07:18
Selles sõjas polegi oma riiki mille eest võidelda, mis tuleb. Selleks ajaks on saksa supperiik ja lihtsalt supperiik, kes kokku lähevad siin on ainult tükkike maad ja segaste seltskond , kus ühed võitlevad ühe supperiigi ja teised teise ridades neist mitte olenevatel põhjustel.
n
no/ 29. juuni 2016 08:07
Seda see Taavi seal Brüsselis siis Merkeliga koogutas. Ei, seda meie rahvas kindlasti ei taha.
m
M.K./ 29. juuni 2016 00:04
Kas artikli koostaja ise selle pöördumise (mis muide oli avalik ning on saksa välisministeeriumi lehel üleval) ka läbi lugenud on, v6i kopeeris lihtsalt poola väljaande jutu?
Lugesin just 10 lehekülge Steinmeieri ja Ayrault' teksti läbi ning v6in öelda, et see kena artikkel on lihtsalt üks suur jama. Puhas vale lihtsalt. Mul hakkab pea valutama selliseid lolle artikleid lugedes.
Originaalteksti p6him6te on KOOSTÖÖ ning kogemuste jagamine.
Palun uurige tausta ja rahunege maha. Keegi ei taha mingit superriiki luua.
Appi.
s
seda superriiki juhiks mister ILVES suurepäraselt,aga miks ta/ 28. juuni 2016 23:45
ummisjalu oma Waterlandi tagasi jookseb ???? Miski kärssab vä=

a
ahmed/ 28. juuni 2016 23:26
ein reich ein volk ein führer!
mis siis et aint 80 aastat hiljem :D
f
fritsud/ 28. juuni 2016 23:05
o
ohhooo/ 28. juuni 2016 22:51
saksa unistus taitub superriigist.merkel viib ellu Aadu unistused
v
välja ruttu/ 28. juuni 2016 22:41
n
NWO/ 28. juuni 2016 22:29
s
Sass/ 28. juuni 2016 21:58
Sel juhul on kindel, et meie riigist tehakse pabulaste paradiis!
s
siis pole/ 28. juuni 2016 22:41
a
arvad,et USA-st saab pabulaste paradiis ?/ 28. juuni 2016 23:46
s
28. juuni 2016 21:42
Soovituslikult kui keegi tahab lahkuda superriigist siis kähku tegutsema. Kas laseme end suure riigi jalge alla tallata või võitleme oma vabaduse eest???
https://petitsioon.ee
Või on kellelgi paremaid ideid?
n
28. juuni 2016 21:33
No muidugi, seda see NWO tahabki, et poleks riigipiire ja oleks üks suur superriik, Nüüd kähku tegutsema ja petitsiooni tegema ja Eesti superriigist välja.Kuradile see euroliit
m
matsu/ 29. juuni 2016 18:12
Usu jah hülgemöla!
Venemaa tahab meid tagasi, väljapääsu taga on kohe sissepääs euraasia liitu.

l
Limey/ 28. juuni 2016 20:59
Huvitav, et meie poliitnukud veel pole midagi öelnud. Suud on vist vett täis. Ehk saavad ka aru, et Nõukogude Liit 2, kus Moskva asemel on nüüd telg Berliin-Pariis ongi kuju võtnud. Koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
k
28. juuni 2016 21:22
käpikukaltsul pole ajusi selleks .roomaja ju.
r
rhs/ 28. juuni 2016 20:38
Sibulatel kommenteerimisega käed tööd täis. Tuletan teile meelde, et eelmises sõjas valis enamus eestlaseid Saksa poole. Vene rämpsuga ei taheta ka tänapäeval koos olla ega elada. Unistage edasi.
r
rhs-ile/ 28. juuni 2016 21:36
Sinusugune poleks kumbagi poolt valinud, vaid hoopis eestist jalga lasknud kuhugi aafrika poole kaasmaaalaste juurde ,keda sa siia igatsed.
r
rhs/ 28. juuni 2016 22:24
Kahju, et Saksa ajal sinu sigitajatega ühele poole ei saadud, ei peaks me praegu sinusuguseid siin kannatama.
s
see vene rämps on siin maal omanikuks aastast 1710/ 29. juuni 2016 00:26
muidugi rämps,neil puudub 700 aastane kena orjaelu ja hetkel ei pea nad lakkuma mitte ühegi jönki paiku ega taldu.
Puha rämps,
Aga orjalt arusaamist oosata on ju püsti naiivsus .
Saame aru.
t
to see vene .../ 29. juuni 2016 01:44
Mõõga kandmise keelu seadus 1506-1507, keelas eestlastel igapäevaselt mõõka kanda, kuid ei keelanud omamist. Orjus saabus siia koos venelastega. Liivimaa ja Eesti aladel kaotati pärisorjus tunduvalt varem, kui Venemaal. Teie Nõukogude inimesed ei pärine aadlikest. Tähendab olete Venemaa pärisorjade järeltulijad.
Omanikeks Eestis ja Liivimaal Vene-tsaari ajal oli Balti Saksa aadlik (Balti erikord)
Siin olid teistsugused seadused, kui Venemaal. Esimene keel oli Saksa keel. Sa elad maal ja rahva keskel, millest sa midagi ei tea.
m
matsu/ 29. juuni 2016 17:35
Esimene keel oli saksa keel, aga enamikul sakslastest oli esimene keel, eesti või läti keel ja maarahvaga rääkisid kõik kohalikus keeles.
a
Aga/ 29. juuni 2016 09:09
kulla lapsukene, 2.MS lõpus SEE Saksamaa lakkas eksisteerimast!
p
peko/ 29. juuni 2016 15:38
Kahjuks ei ole tänapäeva "Saksamaa" enam Saksamaa.
t
trrr/ 28. juuni 2016 19:55
j
juhm/ 28. juuni 2016 19:42
Tehke nüüd rumalale selgeks, kas Saksa välisminister andis selle allkirjastatud koopia ainult Visegrádi grupi riikidele ja meie Taavi jäi ilma (kuidas siis nii) või siis Taavi sai ja hoiab seda koopiat kiivalt vaid endale?
Arumaeisaa.
s
selgitus/ 29. juuni 2016 09:42
See vabakooseluharrastaja ja vallasisa ei valda saksa keelt.
j
Juho/ 28. juuni 2016 19:36
Ega see plaan üleöö toimunud,selleks siis ka Rail Baltic,et siit toore välja vedada.
t
toore Eestist/ 28. juuni 2016 19:52
Või, juust, munad, pekk?
l
lehm/ 28. juuni 2016 23:21
Neil (suurriikidel) omalgi peki, juustu ja munade tootmises ülejääke.
n
nii nagu vanasti/ 29. juuni 2016 00:27
kui eestlastel oli oma Judenfrei WABA RIIK pealinnaga Berliin.
j
ju/ 28. juuni 2016 22:47
ja tuumajäätmed asemele!
PEATAGE EL!
p
Poola ja/ 28. juuni 2016 19:34
teised slaavikeelsed riigid+Ungari, Balti riigid peaksid moodustama ühisjõu et nende 2 diktaadile vastu hakata. Soome võiks sama grupeeringuga ühineda. Sama peaksid tegema Itaalia, Hispaania, Portugal, liitma oma jõu. Taani ja Holland peaksid ka kõvasti hambaid näitama. Rootsi kalifaat tehku, mis ise tahab.
See dokument ei tule mulle üllatusena, ootasin.
s
28. juuni 2016 21:19
seda oli juba läbi imbunud ammu, kuid... unistada need fritsud ju võivad ? enamik inimesi siin planeedil ei lase end kottida, fritsudel endil tehakse tahanussi mustadelt jne...
j
James/ 30. juuni 2016 19:31
Oi ei, tähendab, selles mõttes, et pooldan Estexitit, kui see peaks juhtuma, aga parem oleks, kui Eestist saaks pigem Läänemere Šveits, mitte et me oleks veel tihedamalt seotud selle balti prügiga, kelle külge seotud olles me mitte kuhugi ei jõua. Lisaks, meil on nendest ühine ajalugu vaid poolakate, ungarlaste ja teatud määral lätlastega, muud mitte. Nii et, Eesti võiks pigem proovida ajada iseseisvat joont, mitte mingi slaavi-balti (kuigi minu jaoks neid vahet pole) mõjusfääris olla.
l
Lugeja/ 28. juuni 2016 18:58
Nõus... ainult tingimusel, et praegused riigipiirid üldse ära kaoksid, et ei tekiks väikese ja suure venna efekti. Tuleks teha ka haldusreform, ning luua ligilähedaselt võrdse suurusega omavalitused.
l
Lauri/ 28. juuni 2016 19:03
Eestisse ka Saksa pensionid ja sotstoetused, miinimumpalk jne.
t
28. juuni 2016 20:16
Tulevadki. Ainult mitte reservaadis elavatele käputäiele eestlaste jäänukitele.
j
Juku/ 28. juuni 2016 20:58
Ärge koonduslaagreid unustage, ega needki tulemata jää. Pagulaslaagritega juba algus sees. Kui sõjaga ei saanud maailmavalitsejaks, proovime teisiti, kül kuidagi ikka saab.
t
to Lauri, raha on vaid paberitükk/ 28. juuni 2016 19:30
tähtsad on põhimõtted, et riik ja oma rahvas säliksid, siis tuleb ka heaolu.
h
hunt/ 28. juuni 2016 20:39
Ainult et selle paberitükikese nimel ollakse üksteisel kõri kallal.
m
Marek/ 28. juuni 2016 18:56
Samm lähemale new world orderile

e
28. juuni 2016 19:04
eesti normiks oli märgitud 7,657 milli! jube mõelda,millised kohutavad plaanid.eestlased surutakse nähtavasti reservaatidesse nagu ameerika indiaanlased.
j
jah../ 28. juuni 2016 20:39
selleks ehitati eesti rahva muuseum, seal klaasvitriinidest hakatakse meid vaatama
j
ja miks te olete lootnud teistsugust stsenaariumi/ 29. juuni 2016 00:35
kas te ei tea,kus on pärismaalase koht enne mahakoolemist ?
Nõnna ullikeseks poleks osanud teid lugeda .Paarkõmmend aastat tagasi arvati eestlased maamunal üheks targemaks rahvaks,
o
28. juuni 2016 20:09
Ohsapühamüristus... need plaanid võtavad sõnatuks
b
Bretooni linnuvaatleja/ 28. juuni 2016 22:52
Pühamüristus tõesti, kallikesed, nii ta on. See dokument on ju ikkagi aastast 2010, 6 aastat tagasi koostatud, mis tõestab, et kõik käib plaanipäraselt. Ma pean silmas plaanipärast föderaliseerimist.
Kui ma tsirka aasta tagasi seda dokumenti oma soome sõbrale tutvustasin, siis saatis ta mind perkele: "Sa usud sellist jampsi?! Segane oled või, meil on ju välisvõlad, kuidas sinu arvates soomlased neid mugulasi üleval hakkavad pidama, meil juba on niigi kõrged maksud". Mina vastu: "Money is not a problem, they are printing fresh notes if needed". Ja ei uskunud tema minu juttu. Las siis elavad oma õndsas usus, et kõik läheb hästi. Ei taha ju teiste rahumulli rikkuda.
Sama asi ka muude eurooplastega, no ei usu keegi, et seda dokumenti millekski vaja on.
Minu silmis võtab sõda juba füüsilisi vorme :-/. Prantsuse rahvuslased tegelevad aktiivselt enesekaitsekursuste korraldamistega kõigile huvitatuile. Ja meenutagem, kui suurt edu saavutas Front Nationel viimastel kohalike valimistel.
Sama toimub paljudes riikides, ka Rootsis.
u
Uuesti/ 28. juuni 2016 18:22
m
MASSOONIDE DIKTATUUR/ 28. juuni 2016 18:17
Lõppeesmärk on sunday law kehtestamine ja inimeste kiibistamine või muudmoodi märgistamine.
7.päeva adventistid peavad seda tõde kuulutama,aga nende massoonidest juhid ei luba seda teha.
t
28. juuni 2016 18:16
Täiesti segi läinud? Loodetavasti ei ole ükski teine riiksellega nõus ja lasevad sellest hullumajast kiiremas korras jalga.
l
28. juuni 2016 18:19
Lisaks tahaks teada, mida ütlevad sellise "võrratu" tuleviku kohta meie Toompea lödipüksid.
e
28. juuni 2016 18:37
ei miskit,kummardavad vaid,tagumik brüsseli poole ja lasevad omad püksid vaikides rebadele.
f
FF/ 28. juuni 2016 18:08
Täna ilmus selline dokument ja täna 1914 tapsid nad Ferdinandi. Kokkusattumus. Ei enamat.
u
28. juuni 2016 18:04
Ungari ilmselgelt selliste plaanidega ei láhe. Vőimalik isegi, et saab olema járgmine riik, kes EL-ist válja astub.
e
Ex-soomlane/ 28. juuni 2016 18:13
See hull vana moor Merkel on vaja vallandada kohe. Merkel läheb pensioonile (ja Nurnberg2 kohtusse?) või mitu riikid lahkuvad EL:ist.
t
teadja./ 28. juuni 2016 18:02
Tähendab, et siis tuleb koolidesse kohustuslik saksa ja prantsuskeele ope.
e
Ei tähenda!/ 28. juuni 2016 18:20
Esmalt peab fru Merkel endale superpe.se hankima(äkki illegaalidest kurjategijad aitavad), kuhu see "superriik" mahutada. Senine praktika näitab aga, et selle olemasolevagi plaanivad sakslased ise lõhki rebida. Prantsusmaa? No kuulge: see ei ole riik vaid diagnoos!

m
Maakas/ 28. juuni 2016 18:01
Moodustame lihtsa liidu Eestist-Lätist-Leedust, kui vaja. Sellisesse diktatuursesse superriiki ei tasu küll minna, see tähendabki väikeste rahvuste lõppu! Ja kes siin Eesti eest ise otsustada ja perset lutsutada tahab, mingu üksi sinna superriiki!
e
Ehh/ 29. juuni 2016 07:52
Poola võtab Leedu oma hoole alla, Lätit ja Eestit ei taha keegi, need antakse nö valurahaks Putjale tagasi.
m
Mhh / 30. juuni 2016 09:13
Loodame et Poola tahaks meid ka Lätiga
j
James/ 30. juuni 2016 19:39
Oh issand, ära aja ullu juttu. Selle Balti prügiga ei taha ma mingil juhul seotud olla! Eriti et kui (põhja)lätlastega võibolla on teatavaid ühisjooni, siis leeduga mitte midagi, MITTE MIDAGI. Nemad astusid ju mitu sajandit ühte jalga Poolaga, kui meie Rootsi/Taani/Vene tsaari võimu all olime miks meie peame nendega seotud olema? Pigem võiks teha Estexiti ning Eestist teha mingi "Läänemere Šveitsi".
m
matu/ 28. juuni 2016 17:59
Kohe vägisi tuleb vana aga igihaljas vanasõna meelde,et ühest liidust teise astudes saime vihma alt lausa räästa alla :))
n
:D/ 28. juuni 2016 18:55
nyyd h6iska rahvas k6igest v2est
meid r66vel p22stis r66vli k2est!
t
Teisitimotleja/ 28. juuni 2016 17:57
Sellise kuritegeliku riigiga uhineda ei tohi
e
Ein volk, ein reich, zwei führer/ 28. juuni 2016 17:56
Heil Angela, Heil Fratsuaa!
u
ullike/ 28. juuni 2016 17:56
millegipärast olen hakanud pooldama vene mõjusfääri, vähemalt pole moslemeid ega neegreid
s
28. juuni 2016 17:50
sellise lepinguga pole ükski normaalne riik nõus ja säärane dokument ainult kiirendab euroliidu lagunemist.tegelt oligi seda arvata,et miskit jama tulema hakkab,kui need 2 kurja inimest siin paar päeva tagasi koos pildil poseerisid.eesti muidugi kiidab lepingu heaks,aga poola,tšehhi ja ungari tõenäoliselt mitte.saksa-ja prantsusmaa võiksid omavahel ühineda,kui nad seda nii väga tahavad,aga muud riigid jätku sest välja.selline leping tähendab 100% eesti riigi ja rahva hävingut lähema paarikümne aasta jooksul.
n
Narr/ 28. juuni 2016 23:20
Ei ole see nii lihtne midagi. Enne tuleks muuta Eesti põhiseadust ja seda saab trha vaid rahvahääletusel.
m
maamees/ 28. juuni 2016 17:35
Nii siis ilusa Eesti lõpp on lähedal.Lapsvalitsejad on sisuliselt Eesti islamiseerinud-moslemiseerinud,sest emakese Merkeli poliitika vastu need sellid ei astu.Eesti rahvas on jäetud saatuse hoolde,sest meie nn.äravalitud päästavad oma nahka,et vähegi parem koht Brüsselis kätte saada,või säilitada.Need punktid selles dokumendis ütlevad just nimelt kõike seda.Kui ikka tuhat,kümme tuhat,miljon asiaati-afrikaani on vaja vastu võtta siis mingit käginat olla ei tohi.Vastu kah hakata ei saa,sest oma kaitseväge-politseid pole ja ,kui ongi,siis vajadusel tuuakse siia islamistidest moodustatud korrakaitse jõud,kes igasuguse kohaliku natsionalismi maha tapavad.
k
Kes teab, kes teab?/ 28. juuni 2016 17:24
Võib olla on Hollande Napoleoni kauge sugulane. Tänapäev tänapäevaks aga veri võib olla ühine? Geenidega see vallutustahe veres. Meenub vist, et Hitler ka kuulus "maailmavallutaja". Meenub ka "Waterloo" peksasaamine. Võtab sakslased punti, ehk koos ollakse tugevamad. Vallutusplaan on küll võimas. Kirjutasin mõni aeg tagasi, et suurusehullustus on maailma kõige hävitavam sõltuvushaigus. Seda aga haiged ei tunnista. Noored! Õppige ajalugu! Ega vanad britid nalja pärast Brexitit nõudnud. Mõelge hoolega, mida demokraatia all tegelikult sepitsetakse!
õ
õppige ajalugu/ 28. juuni 2016 19:20
kes viitsib ajalugu õppida? seal on vaja head tekstist arusaamist, oskust oma peaga mõelda, analüüsida. ajalugu on nagu matemaatika, kellele raske, kellele nauding.
heaks näiteks on matemaatika tekstülesanded! loogikat on vaja, kui seda pole, sisis pole, jääb lahendamata!

a
a sellise/ 28. juuni 2016 16:50
tingimustikuga eu liikmestaatusele aastate eest rahva häält ei saadud - tuleb uuesti referendum korraldada uue liidu liikmeks saamise kohta, või me oleme automaatselt liidust väljas.
j
just/ 28. juuni 2016 17:19
föderatsiooniks võiks liit küll kasvada, viimane aeg juba
a
Ainult/ 28. juuni 2016 18:02
x
x/ 28. juuni 2016 18:33
Ei pruugi olla liidust väljas. Lihtsalt riigid saavad valida, kas liituvad veel tihedamalt või jäävad praegusse liitu. Tekib nn kahekiiruseline Euroopa, kus El-i sees on teine EL.
r
R-hooldus/ 28. juuni 2016 16:31
p
Poloogna prohhvessor/ 28. juuni 2016 17:44
r-rõivastele makstakse aastapalk peo peale, nagu vallavanematele liitumise turgutamiseks. Maskid on langenud. yttmarksistid hakkavad oma jEwroopa Ühendriikide plaani läbi suruma. Lugege Euroopa Ühendriikide Manifest e. rahvusriikide järgne euroopa.
https://www.tarand.ee/wp-content/uploads/2012/.../e_manifest_prn-1.pdf
h
Hunger Games EU / Euroopa Näljamängud/ 28. juuni 2016 16:29
Väike riikidest saavad tööstus alad, mis toidavad Saksa ja Prantsuse alasid, kus on ruumi ainult "eliidile"? Enamus rahvast võitleb nälja ja vaesusega. Kes ei kummarda ja ei ümmarda ühtse riigijuhti ja loodud süsteemi on riigivaenlane. Eliidi lõbustamiseks luuakse mäng, kus on ainult üks võitja/ellujääja, kes võib loota, et saab osaks eliidist.
Kõlab utoopiliselt aga millegi pärast mulle tundub, et igas ulmefilmis on killuke tulevikku, killuke tõde.
n
noljah/ 28. juuni 2016 16:59
vägisi meenub film näljamängud. kapitoolium kõrgel künkal, ümberringi raudteeliiklus, kontroll iga isiku üle, ropp vaesus, räpasus...
p
Pööriöölane/ 28. juuni 2016 16:23
Mulle tuli jällegi õudselt tuttav tunne! See oli täpselt samuti, kui Gorba tahtis teha uut NLiitu, uue liidulepinguga. Siis algas Eestis massiline allkirjade kogumine selle sigaduse vastu ning õnneks jäigi see Gorba viimaseks suureks ürituseks. Paari aasta pärast olid NLiidust järel vaid räbalad.
s
su tunne petab/ 28. juuni 2016 17:23
Gorba viimane üritus oli NL uutmine ehk majanduse turgutamine läbi era ettevõtluse (erakapitalil koperatiivid tootmises ja teeninduses). Uutest liidulepingutest ei olnud juttugi ja mingite vastu allkirjade kogumine on sinu luul. NL üks hädadest oli riigi poolt kiivalt dikteeritud ja valvatud majandus. Kui Gorba võimule sai oli juba hilja majandust turgutama hakata ja nii see liit laguneski.
a
Anton/ 28. juuni 2016 17:49
1991 aasta augusti lõpul pidi toimuma uue liidulepingu allakirjutamine, just seda soovisid putšistid ennetada 19.08.1991, ajalugu tuleb õppida, see pole tunde asi!
s
selge,/ 28. juuni 2016 16:19
miks britid jalga lasksid. Ei loobu see Saksamaa maailma valitsemisest ja maailma hävitamisest. Hullude juurest tulebki kähku jalga lasta.
e
Ex-soomlane/ 28. juuni 2016 16:17
Tõlgendus : Saksa ja Prantsuse võimud kavandavad Euroopa Liidu asemele Euroopa superkalifaati.
n
naine/ 28. juuni 2016 17:54
Jube, loen ja imestan, et nii hullud plaanid saavad üldse tänapäeval mingite nn demokraatlike riikide liidritel olla! Täitsa pekkis- Wisegradi riigid vist pidid selja peale kukkuma, kui document kätte ulatati. Päris lolliks läinud, et siis sellepärast ka meie poliitprostid siin üksmeeles ikka kinnitavad, et kõik ok ja tulnukad head, lihtsalt oma pekiste tagumike jaoks häid rasvaseid töökohti noolivad uues liitriigis ehk kalifaadis!
a
arvamus/ 28. juuni 2016 16:15
Eks selle poole ole juba pikka aega liigutud, need riigid, kus pagulasi praegu vähe, saavad miljonites uusi täisväärtuslikke kodanikke ja kellele see ei meeldi veedab ülejäänud elu traataia taga tasuta tööd tehes, valvurite hoolsa pilgu all. Sakslastel selles head kogemused ja vajadusel saab Stalini kogemusi ka edasi arendada.
p
pärnakas/ 28. juuni 2016 16:12
Saksamaa on püüdnud möödunud sajandil paaril korral sõjaga Euroopa valitsejaks saada. Nad pole siiani sellest saavist loobunud, kuid on usinasti oma vigadest õpppinud - vägivaldse sõja asemel püütakse praegu teha nii et kõik riigid lähevad vabatahtlikult ja rõõmuga nende alamateks.
Jumal kaitsku Eestimaad ja meie rahvast, et me ei laseks ennast lõplikult ära lollitada.

t
T ttt / 28. juuni 2016 16:11
Raha on maailma hulluks ajanud ei tea kuhu naad rabelevad!
m
Madis/ 28. juuni 2016 16:01
NSVL oli isegi parem, kuna see oli meie nooruseaeg, hirmu tuleviku ees ei olnud, meil kõigil oli töö, homse pärast ei olnud vaja muretseda. Korterikulud olid ülimadalad, olenevalt töökohast, kui olid tööl ehituses või autojuht, siis oli lihtne ka oma maja püsti panna ja ei mingeid pagulasi. See oli ülikauge teema. Nüüd aga tahavad luua ühise islamiriigi, kus naised tallatakse jalge alla, kus tapmine ja vägistamine on tavaline. Jumal tänatud, et elu hakkab õhtusse jõudma ja mina seda enam ehk ei näe, aga lapsed, lapselapsed-mis elu küll neid ootab ees? Kõigest võib veel aru saada, kuid need murjamid- need ei ole ju inimesed, need on väärastunud aju ja mõtlemisega harimatud, narkouimas elajad.
l
Lõpeta ommeti !/ 28. juuni 2016 16:18
Vaata kui heasti meie rikkad nüüd lavad ja kuidas alamrahvas õllesummeritel hullab.Elu on täna lihtsalt lill ja koos tumedate saabmisega läheb üha paremaks. Ei mustad venkusid siia sisse lase.
p
pärnakas/ 28. juuni 2016 16:19
Tõde on see, et inimene unustab halva ja meelde jääb vaid positiivne. NL, mis oli rajatud inimeste kannatustele, vägivallale ja ühe partei diktaadile ei igatse küll tagasi. Mis pagulastesse puutub, siis tänaseks on Narvas vaid mõni protsent eestlasi ja pool pealinnast kõneleb võõrast keelt.
Tegelikult on suur ime, et oleme veel eestlastena olemas, kuid kauaks jääme teab vaid Jumal.
k
kui palgad oleks ligilähedased/ 28. juuni 2016 15:55
nende omadega siis käib kah. ei pea tööd otsima kaugemalt. euroopa ühendriigid. ja oma keeles võid ikka laulda ja tantsida.
e
Ega ikka ei/ 28. juuni 2016 15:59
või küll omas keeles ,tuleb saksa ja prantsuse keel ,hakka aga aegsasti õppima.
j
Juba õpin / 28. juuni 2016 16:33
Ansip õpib, Kallas õpib, paljud õpivad :) Prantsuse keele õpe võiks nüüd tasuta olla ja loodava superriigi poolt rahastatuna. Järgmine nädal võtan Töötukassas küsimuse päevakorda.
h
heh/ 28. juuni 2016 15:42
Ühesõnaga NSVL vol 2. Miks mul on tunne, et Cameron oli plaanist teadlik?
s
süsimust iroonia/ 28. juuni 2016 15:39
Nad teevad ju kõik ise selleks, et lahkumisreferendumeid tuleks veel ja veel :D
v
või mõni mitte euroopa superiik tunnistab ennast naljariigina./ 28. juuni 2016 15:26
Vahepeal on ikka relvad ja nende käsitlemine tugevasti arenenud, kui super riigid varude pärast lööma lähevad.
t
tt/ 28. juuni 2016 15:19
Seda oligi karta, kuid see on vastuvõetamatu, oleks häving väikerahvastele. Tahaks ikka laulda, et eestlane olla on uhke ja hea ja et minu järeltulevad põlved saaksid sama laulu laulda.,Tuleb panna referendumile. Kuidas kõlaks, et globalane olla on uhke ja hää?
s
seda ei laula/ 28. juuni 2016 16:00
siis räägid; kas saksa või prantuse keeles ... eesti unusta heaga ära ja nagu paistab ka inglise keel "keelustatakse" (Inglismanide lahkumisega).
V
Pluss/ 28. juuni 2016 15:07
Varsti võyame siinsetelt pisik bolshevikelt nahad maha! Ja jewrosojuuz saab kõvast tina!

m
Mr Cool/ 28. juuni 2016 15:05
too liberastlik, haisev-dekadentlik saast võib ju püssirohutünni peal õhku ikkuda, kirves pähe lyvvässe nagunii! Naelutavad nad ristipuude külge ja süütavad siis elusast peast! Murjanid oskavad!
l
lõppeb hullemine kui aaduga läks./ 28. juuni 2016 15:02
Saksamaa teine üritus ainult nüüd kommaritega.
v
Vana Ahv/ 28. juuni 2016 15:01
Kuulge,see on nüüd küll loll nali.Mul naaberpalatis Julius Caesar räägib ka asjalikumat juttu.
e
28. juuni 2016 15:00
ega nimi ei muuda midagi kui sisu ei muutu
e
euru/ 28. juuni 2016 14:55
Saksamaa ja Prantsusmaa ei tule kunagi seõlises liidus koos olema.
k
konsa/ 28. juuni 2016 14:43
Saksa ja Prantsuse võimud kavandavad Euroopa Liidu asemele Euroopa superriiki
.-.-.--
TÜRANNIDELE on vaja SUPERVÕIMU ja ORJE selle võimu ülalapidamiseks
p
Pensionär Indrek/ 28. juuni 2016 13:54
Kui on üks ühtne riik, kuidas on siis hüvedega, riiklike toetustega? Kas tuleb ka ühtne miinimumpension ning miiniumpalk, ühtne lastetoetus, töötu toetus, toimetulekutoetus j.n.e. Või on sedasi, et kõrged härrad kusagil Brüsselis keelavad, käsivad, poovad ning lasevad. Et on ühtne riigikeel j.n.e. Aga rahakotid ning toidukotid on igaühel ikkAGI eraldi. Et rikkad õgivad ning röhitsevad küllastumusest, Vaesed Ida-Euroopa provintsid (oblastid) aga löövad alandlikult kulpi ning kummardavad, Peavad lõuad ning teenivad edasi. Kuid saavad vaid suurtelt üle jäävaid raasukesi, imevad käppa.
t
tulevad, tulevad/ 28. juuni 2016 15:00
nii toetused, kui hüved. Tuleb täpselt nii nagu oli NL dus, ainult venelaste asemel hakkad piiril lilledega vastu võtma neegreid majutuseks ja ülalpidamiseks.
Mina igatahes nõuan selle jura peale referendumit!
t
28. juuni 2016 15:15
T
// 28. juuni 2016 16:25
Tuleb saata venelased piirile "lilledega" ja nad näitavad kiiresti murjanitele neegritele kodutee kätte.
h
hüvedest/ 28. juuni 2016 16:09
saad oma EL pensioni kuid unusta Eesti keel ja kultuuripärand, samuti õigus oma maavaradele ja vabalt liikuda, kus meeldib (ka Eesti piires).
Fosforiidi kaevandamise ja metsade ja muu ressursi üle hakkab valitsema Brüssel otse.
Samuti ütleb Brüssel, kuhu rajada hiiglaslikke prügilaid, keemiakombinaate, tuumajaamu jne. Millist toitu ja alkoholi sa osta tohid ja millal tarbida ... mitu tundi telekat vaadata???
Tahetakse täielikku kontrolli inimeste üle - et inimesed ei saaks ise midagi otsustada ... vaid ELiitu takka kiita. Ka nuriseda või vihastada ei tohi - kohe karistatakse ... samuti, ku teistsuguse (Brüsselile ebameeldiva) arvamuse pärast.
Mina sellist Eestit ei soovi - EL tehku omaette, mis tahab kuid ilma minu Eestita.
t
to hüvedest/ 28. juuni 2016 23:33
Oled liialt blond ning sinisilmne optimist. Unustad küll oma keele ning kultuuripärandi, saad kaela kaevandused ning naabriteks islamiusku "sõjapõgenikud" (kes sulle ilmselt tappa annavad, kui sa korteris sealih apraed ning selle roojase jaisuga trepikoda rüvetad). Aga neid lääne mõõtu EL pensioneid ning toetusi näed sa ilmselt sama vähe, kui omaenda kõrvu ilma peeglita.
o
oh ja/ 29. juuni 2016 08:42
ei tule hüvede jagamine hakkab käima vastavalt regioonidele ja meite balti regiooni eesti osa saab olema kõige väiksema hüvede normatiivi

t
tavaline eesti mees/ 28. juuni 2016 13:51
Kas keegi eestlaste nõusolekut küsib või sõidetakse meist lihtsalt jälle teerulliga üle?
K
???/ 28. juuni 2016 14:01
Kes see sinult üldse küsima hakkabki? Meie riigijuhid pole nii lollid nagu Cameron (kes endale sümboolselt kuuli ajudesse laskis - allegooria Ossinovski sõnastuses). Meil on targad, ettenägelikud ja nupukadi poliitikud hoopiski. Selle küsimuse otsustavad mitte rahvas referendumil, vaid hoopiski targad ja ilmeksimatud poliitbroilerid riigikogus. Need, kes häälte ülekandmise mustkunstitrikiga on mõnesaja poolthäälegariigikogulaseks saanud. Seega - meie tõelise rahvaesindajad!
n
28. juuni 2016 15:14
natukene nihu panid, esimesena otsutavad ikka tagatoa kardinalid, eesotsas rosimannusega, alles siis tulevad kalkunid ja broileri.
M
!/ 28. juuni 2016 19:37
Muidugi on sul õigus, enne ikka tagatubades. Kuid sellele eelnevalt veel Brüsselis. Sellele eelnevalt asutajaliikmete kitsamas ringis. Ning enne seda kusagil massoonide ning bilderberglaste koosolekul.
n
nalja nabani/ 28. juuni 2016 14:01
Millal ennem on konnade käest küsitud kui sood kuivendama hakatakse?
j
juhm/ 28. juuni 2016 15:50
" Urmas Paet: Brexiti referendum on tasu valitsusele avaliku arvamuse liigse kummardamise eest "
Vast on vastus Teie küsimusele.
r
rahvas nõwwab/ 28. juuni 2016 16:02
Sardell PEAPRESIDENDIKS!
r
rhs/ 28. juuni 2016 18:27
T i b l a, miks sa ennast eesti meheks nimetad? Häbened oma jubedat vene rahvust?
p
pontius/ 29. juuni 2016 07:32
nagu 1939, siis saatis joss siia oma sõdurid, siis praegu saadab merkel siia pagulasi, meile revolutsiooni tegema.
n
nalja nabani/ 28. juuni 2016 13:43
Merkeli käsul hakkab oravapartei siis astmelist tulumaksu promoma?
m
mats maalt/ 28. juuni 2016 16:45
Vaeseke,sul ainult tulumaks meeles.Mina küsiks,kumb on lõpuks Eesti rahva säilimisele parem,kas kuuluda Saksa-Prantsuse multikultiriiki või olla Venemaa mõjusfääris.Ausalt õeldes on valik päris raske :(
m
matsile (vene)maalt/ 28. juuni 2016 18:00
Kas sa matsike selle peale ei tule et Eesti võib ka VABA olla!??!? Seotud VASTASTIKU kasulike lepingutega???
Ons see kupjakartus nii kõvasti sees et isegi naist ei julge ilma tsaar loata kosida?
m
mats maalt/ 28. juuni 2016 18:36
to 18:00, 28. juuni 2016
Mis viga kui asjad nii lihtsad oleks.Eesti saab vaba riik olla siis kui meie ümber on ka teisi vabu riike.Kui me jääme kahe "suure" vahele on ainult aja küsimus kui kordub 1939a MRP.Võimalus on,kui kerkib kuskilt(?) Riigijuht kes suudab suurrrikide vahel laveerida.