Eesti uudised

Mismoodi läheb elu edasi, teades, et pojalt elu võtnud mees vabaneb vanglast? (95)

LISA KOMMENTAAR

Ema 3. juuli 2016 15:50
Mis pealkiri see selline on? Mõrvar saab vabaks, kuidas edasi elada? Täpselt samamoodi, nagu kõik ülejäänud ohvrid! Kui pätt on oma karistuse ärakandnud, on ju loogiline, et ta vabaks saab, meeldigu see teistele või mitte! Sitsis küll pikalt, terve 10 aastat. Muidu antakse tingimisi või mõned kuud, siin aga sai mõrvar täie-rauaga. !0 a. möödas, peaks juba nagu ülesaadud olema sellest õudukast. Lugu on traagiline, kuid elu läheb edasi, milleks ripute 12 küünega kinni minevikus, laske poiss vabaks ja saage ise ka vabaks kogu sellest tragöödiast! Kui palju inimesi maailmas on jäänud oma lähedasi leiinama, nad leinavad vaikselt, ilma meedia kärata...ilma tähelepanu otsimata...Rahu meile!
mõrvarite 28. juuni 2016 23:17
Jätke näod meelde! 28. juuni 2016 01:09
Mõrvar saab hüvitist, matusekulud aga omastele maksmata
http://www.ohtuleht.ee/552836/morvar-saab-huvitist-matusekulud-aga-omastele-maksmata
Ema ka kohtus?
http://m.postimees.ee/v2/section/128/1778443
KODANIKUD! Algatus, hakake selliste tõbraste vabanemisel vangla väravatesse kogunema, neid plakatite - tomatite ja muuga vastu võtma. Las omakesed väriseda ja paanitseda.
28. juuni 2016 12:43
kas tapetud noore isa siis ei tea,tapmine ei ole 27. juuni 2016 20:09
meie osariigis just suur patt. Tapja pere haugub ja irvitab,eks neil ole õigus selleks. nende tore ja hästikasvatatud pojakesel on läinud mitu aastat kaduma,selle aja jooksul oleks ta saanud veel kellestki laibad teha.... aga nüüd.
On oodata ,et selle tapja pere tuleb kätte tasuma,tapma ja põletama.
Sipelgas 27. juuni 2016 19:45
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist
Sipelgas 27. juuni 2016 19:45
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist
Sipelgas 27. juuni 2016 19:44
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist

Sipelgas 27. juuni 2016 19:42
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist
Sipelgas 27. juuni 2016 19:40
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist
Sipelgas 27. juuni 2016 19:38
Se Ahv peaks arvestama, et Svenil on sõbrad suureks saanud ja heameelega ootaks selle sitaga kohtumist
o,o 27. juuni 2016 16:15
ema? 27. juuni 2016 15:09
Ma tahaksin seda,salgavat ema pilti näha,kes kuritegu varjas.Olen kindel,et tavaelus on ka praegu see inimene äärmiselt ebameeldiv ja vastik.
ole nüüd 27. juuni 2016 20:11
ta on ÕIGE ja AUS EESTI pereema. Etalon.Ikoon.
to ole nüüd 27. juuni 2016 23:56
Kuule eestlaste vihkaja, ära tule siia ennast välja elama.
Äärmiseöt kohatu komm sellises teemas.
to ole nüüd 28. juuni 2016 21:31
Kust sa tead, et mõrtsuka ema eestlane on ?
to ole nüüd 30. juuni 2016 02:44
Näojoonte järgi Keijo Martin eestlane küll ei ole.
Kui heledama peaga naine pildil on ta ema, siis sellel on slaavi näojooned.
villy 27. juuni 2016 15:08
mõrtsuka koht on võllas,aga mis puutub vangla mõnusasse elusse siis sinna peaks varsti lisnduma tuhandeid Eesti nn.pättärimehi,pä
ttpoliitikuid,maffioososid ja las siis rahandusminister koos oinast peaministriga maksavad need lõbud kinni,kui nad samas ise sinna ei satu siis on lihtsalt pedesid jälle rohkem
Pätt peaks küll 27. juuni 2016 14:44
kogu aeg üleõla piiluma, sest ta ei tea, kust nurgast tuleb karistav käsi. Maha lüüa ei tasu, rikud enda elu ära, aga korraliku keretäe peaks küll ülepäeviti saama. Äkki lööb mõistuse tagumikust pähe? Ja mingu kaebama, siis saab selle eest, et kaebas.
Solei 27. juuni 2016 14:05
Mõrtsukal pole õigust vabadusele.Täitsa nõus.Aga miks peab ohvri kõik lähedased tööd rabama selleks, et mõrtsukas saaks vanglas elu nautida? Kolm korda päevas süüa, magamsiase on olemas, tasuta hambaravi ja kõik ravi tasuta käes ja muud hüved veel.Miks peame meie selle kõik kinni maksma, aga mõrtsukas ei pea midagi selleks tegema?

Kristiina. 27. juuni 2016 13:49
Tehke ikka inimesest pilt õiget pidi kui ta juba nõus on sellega. Nimi olemas.
27. juuni 2016 16:07
Kuule, Allekõrs, kas on lootust, et su kiiksule on mingit ravi? Ja kus su enda perekonnanimi on ? ÕL on su vist paika pannud.
....... 27. juuni 2016 13:36
See lapsevanem, kes on selle valu sees, teab, mida see tähendab- kôik muu on kaastunde jutt. Isal on olnud aega kôik läbi elada, kôik läbi môelda, kôik paika panna ja vastavalt olla. Ainult valu jääb, me oleme üksinda sellega. Ja, muidugi, raev ebaôigluse ees elab meis edasi.
27. juuni 2016 12:56
Maailmas on inimesi kes lihtsalt lõbu pärast tapavad.Kunagi lugesin mingist lehest kuskil välismaal tapsid kaks noort poissi nad olid vist 10 aastased endast väiksema poisi lihtsalt lõbu pärast.Peksid ja väärkohtlesid teda ja lõpuks tapsid ta lihtsalt ära.Poiss oli 4 aastane.
kurb, kurb 28. juuni 2016 15:55
Kai 27. juuni 2016 11:29
Ma ei saa aru, nolk lâks ja tappis lihtsalt teise poisi ära ja tema kaitsja kohtus ûritab teda nagu kôigest väest vanglast päästa?? Mille eest? Miks ta ei peaks vangi minema sellise teo eest? Môrvaritel ei peakski olema mingit kaitsjat ega advokaati veel edasi nôudmaks uut istungit ja mida veel. Tappis ära teise inimese siis las istub ja mädaneb mida siin veel kaitsta??? Mulle jäi täiesti selgusetuks miks ta seda tegi? Ilmselt seal adekvaatset pôhjust polegi aga nûûd lastakse ta vâlja ja kas järgmine kuu loeme, et kadunud poisi isa leiti tapetuna?? Nii kûlmavereliselt tapnud väärakas nûûd vanglas istudes küll tubliks kodanikuks ei muutu!!
Teadja 27. juuni 2016 11:26
Mõrvakohta ei tähistata ja sinna küünlaid ei panda - lase end vabaks ja mine eluga edasi
to teadja 27. juuni 2016 19:02
Môni kohe täpselt teab, mida vôib ja mida mitte ei tohi teha: peab lihtsalt end vabaks laskma ja eluga edasi minema. Küll neil saab kerge olema oma lapse surma korral.
mammi 27. juuni 2016 11:22
No see tüüp ei peaks küll vabadust nautima. Nüüd on tal vangla haridus selja taga ja paras retsiiga käes. See jõuab veel mitu eluküünalt kustutada ja jälle tuleb EIK appi.
Jaagup 27. juuni 2016 11:15
Eestlane on ikka jube kättemaksuhimuline rahvas, nagu kommidest lugeda on. Võtad elu elu vastu ja siis oled ise elu lõpuni vaevas, sest nagu ma siit loen, pole kellelgi õigust võtta teiselt elu! Ega olegi, las kohtumõistmine jääb jumala hooleks, issanda veskid jahvatavad aeglased, aga kindlalt! Ärplete siin küll, et ma tapaksin sellise ise, aga kas saaksite ikka sellega hakkama? Vaevalt.
nii ja naa 27. juuni 2016 12:40
Jumal ei karista ise, selleks puhuks annab ta õiguse inimestele. Kui keegi sulle pasunasse sõidab, siis tea, et see oli karistus su pattude eest või oli tegemist su usu testimisega.
27. juuni 2016 19:45
Ei ole.ji elu lõpuni 10 aastat. :) ajuvaba. Peta riiki maksudega saad 15
27. juuni 2016 19:45
Ei ole.ji elu lõpuni 10 aastat. :) ajuvaba. Peta riiki maksudega saad 15
to Jaagup 28. juuni 2016 10:39
Need issanda veskid jahvatavad kuidagi väga aeglaselt ja suurem osa mõrvareid jäävadki selles liinis karistamata. Elavad õnnes ning rikkuses kõrge vanaduseni. Ja võid kindel olla ka ilma südametunnisuse piinadeta, sest nendel on väga hea, kummina veniv ennastõigustav südametunnistus. Eneseõigustustest ei tule puudu. Lendur Tibbets, kes heitis Hiroshimale aatomipommi sai rahvuskangelaseks, sai kindrali auastme, oli õnnelik ja lugupeetud kuni surmani ning suri kõrges vanuses, 92-aastaselt.
Eestis kaks küüditamist (1940 ja 1949) organiseerinud julgeolekuülem Boris Kumm elas kah üle 60-ne,töötas kõrgetel ametikohtadel ning veetis viimased aastad personaalpensionärida, rind ordenitest tulvil.
NKVD verine timukas Idel Jakobson jäi karistamata nii inimlikus kui jumalikus kohtus ning suri, õnnis naeraus näol auväärses eas, 93-aastasena.
Hiiumaa rahva küüditaja Arnold Meri jäi samuti kohtulikult karistamata ja tundis end väga solvununa, kui teda viimases lõpus vastutusele võtta taheti. Temalgi olid aumärgid (12 kõrget ordenit), kõrged ametikohad, vanaduses personaalpension ning ta lahkus siit ilmast kolm kuud enne oma 90-ndat sünnipäeva.
ka ema 27. juuni 2016 10:55
Tapjad ei pea iialgi peale kuritegu vabadussse astuma, nad peavad olema kinnises asutuses. Kui võtad teiselt inimeselt elu, mis õigus on sul elada vaba inimese elu. sa ise valisid endale tapjaks olemise ja tapja ei tohi ühiskonnas vabalt ringi käia, ta peab olema teiste eest eemal, juba seepärast, et asi ei korduks, ta peab olema eluks ajaks ühiskonnast eemal. Siis on kõik võrdne.
27. juuni 2016 11:22
Et siis tapjal pole mingit õigust uuele võimalusele? Küll ollakse kindlad, et vabaneb ja tapab jälle? Mina selles nii kindel pole ja kohtumõistmise jätaksin ka pädevale organile!
taat to 11:22 27. juuni 2016 14:45
Sinu raisa süda valutab mõrvari pärast, tema elu tahad vääristada, aga kas noor tapetu ei väärinud oma elu. Südamest soovin sulle kogeda oma lihase lapse kaotust.
27. juuni 2016 16:15
Õigust uuele võimalusele? Võimalusele milleks?
. 27. juuni 2016 19:44
Eestis pea puuduvad need pädevad organid. Aga see tropp Keijo on oma suhtumisega näidanud, et tema ei vääri mingit võimalust
. 27. juuni 2016 19:45
Eestis pea puuduvad need pädevad organid. Aga see tropp Keijo on oma suhtumisega näidanud, et tema ei vääri mingit võimalust
. 27. juuni 2016 19:45
Eestis pea puuduvad need pädevad organid. Aga see tropp Keijo on oma suhtumisega näidanud, et tema ei vääri mingit võimalust
to 11. 22 28. juuni 2016 00:04
Oli ju artikkel, kus oli kirjas, et mingit põhjust tappa ei olnud, tappis lõbu pärast.
Sellisele soovid uut võimalust ? Võimalust uuesti kedagi lõbu pärast tappa ?
Kas sa aru saad, et nii väärastunud psüühikaga inimene ei muutu.
Lõbu pärast tapja EI TOHI IIAL vabadusse pääseda.
xxxxx 27. juuni 2016 11:36
Mõrvatul ei tule enam teist võimalust.

läheb edasi 27. juuni 2016 10:45
Ja kus on toimiv ovhriabi süsteem???
Kuna perekonnad (peresidemed) meie ühiskonnasüsteemis enam ei toimi ... siis peab ka riik võtma endale inimeste tasakaalustamise rolli.
Selle mehe valu on tema emotsioonid ja selline valu võib mõne persooni puhul vägivallae ja kuritegevusele viia ... siis järgneb kahetsuse valu ja kannatused - kinnine ring, kui praegusesse olukorda kõrvalt ei sekkuta.
Loomulikus inimkeskses ühiskonnas sekkub perekonnas naisliin ja aitab mehel endas armastus leida ja andestada. Meie süsteemis ei kasvatata mehi ja naisi vaid töölisi ja mutrikesi suures masinavägis, kes ei valda oma mehelikust ega naiselikust.
See valu temas on emotsioon ... ja see vajab lahtilaskmist ... temale endale ja ka ülejäänud ühiskonnale.
Kättemaksuga tehakse iseendale liiga - valitakse kannatused ja kurbus ... meeste puhul liiga tihti ka eluviisina alkoholismi teekond.
siin 28. juuni 2016 23:24
Ema 27. juuni 2016 10:38
Noh, notite Keijo Martini ära ja mida see muudab? Kättemaks pole lahendus, tänaseks on ta oma karistuse ära kandnud, kadunukest ei too tagasi ükski veretasu ja mis peamine, küll vanajumal ise hoolitseb selliste eest! Ma ei usu, et selle tegelase ülejäänud elu saab roosiline olema, see patt õõnestab ta hinge surmani!
.. 27. juuni 2016 14:51
Sellel inimesel ei olegi hinge! Ükski hingega inimene ei suudaks teist piinata nii, nagu sveni piinati!
. 27. juuni 2016 19:42
See polnud mingi karistus mis ta sai. Loodetavasti seal Jaanuaris ikka leidub siis neid vana - jumalaid
. 27. juuni 2016 19:44
See polnud mingi karistus mis ta sai. Loodetavasti seal Jaanuaris ikka leidub siis neid vana - jumalaid
. 27. juuni 2016 19:45
See polnud mingi karistus mis ta sai. Loodetavasti seal Jaanuaris ikka leidub siis neid vana - jumalaid
. 27. juuni 2016 19:45
See polnud mingi karistus mis ta sai. Loodetavasti seal Jaanuaris ikka leidub siis neid vana - jumalaid
to Ema 28. juuni 2016 00:07
Nalja teed või ? Oled ikka ema `?
See mõrtsukas tappis lõbu pärast, nautis seda. Sellest on kirjutatud.
Nii naiivne ei saa olla ükski ema.
Erla 27. juuni 2016 10:27
Oli ta alaealine või mitte, aga see, kes teisel kõri läbi lõikab, ei tohi kunagi vabadusse pääseda.
pqpq 27. juuni 2016 10:22
ka mina teeks oma lapse tapjaga sama! elu elu vastu!!
10:22-le 27. juuni 2016 11:29
Mina,naisterahvas, teeksin ka.
jah 27. juuni 2016 10:10
ilmselt on tegemist sama kandi nimestega. sa võid ette kujutada, kuidas see mõrtsukas sellele isale üks päev külavahel vastu juhtub. jube vastik kohtumine võib olla. ma ei tahaks selle isa nahas olla.
27. juuni 2016 12:07
mina ei tahaks jälle selle mõrtsuka nahas olla.ma isana lööks näraka mättasse kui selline külavahel mulle vastu peaks tulema.
Jürgen 27. juuni 2016 09:24
Paluks üles panna ka päti pilt, et kõik teaksid sellest idioodist eemale hoida. Miks ainult ohvri pilt üles pandud - USA oleks juba ammu politsefotod avaldatud.
pärnakana mäletan seda lugu 27. juuni 2016 10:05
see oli võigas lugu. sest seda kajastati ajakiranduses päris korralikult. võikaks tegi asja see, et tapja oli eakaaslane. koolipoiss tappis teise koolipoisi.
http://www.postimees.ee/3472589/koolivenna-morvanud-mees-ei-soovinud-ennetahtaegselt-vanglast-vabane...
Kristiina. 27. juuni 2016 14:03
Tubli,et panid lingi milles pilt ka. Liiga palju kardavad ajalehed pättide kohtusse minekut. Julgemalt peaks tegutsema. Ka alaealisega nagu Vahur jr. Ruududuga. Vahurist pole ainsatki moonutamata pilti. 15-17aastased pole tited. Kui mõrvata suudab siis leppigu pildiga lehaes.
Mul on häbi, ja seekord päris tõsiselt 27. juuni 2016 10:10
Meil ei tehta nii, sellepärast et meil on Munatu-oonia. Pätt on kuningas, vaat et kaebab lehe ja riigi ning kelle veel lisaks inimõiguste kohtusse, sest tema kohta levitati laimu. Alati ei pea tapjaid külaplatsil masside rõõmuks avalikult põletama ja rattale tõmbama, aga eluaegne karistus (ning mitte mugav eurokas vegeteerimine vaid tootlik töö ja oma liikme kaotanud perele/riigile mingigi hüvitise kompenseerimine) peaks olema nagu aamen kirikus (ja ega need sendid siis lapse kaotanud vanemate hingevalu vähenda, pigem teadmine et tüüp istub kinni ja ei saa enam kunagi midagi sellist kellegi teisega teha). Muidu tekib tahtmatult küsimus - milleks meile, kodanike, riik kui niikuinii saavad mingid hälvikud neile instantsidele suure kaarega pähe lasta.
kogulane 27. juuni 2016 10:28
aga sellised on meie riigi parimad ja veel Talendid. Kindlalt edasi.
sisuminister 27. juuni 2016 09:21
noore inimese elu võtnud andres jõesaar ei istunud päevagi vanglas, kuidas selle teadmisega elada?
27. juuni 2016 10:11
aga siis kui ainult nimi nt avaldatakse vahetab tegelane selle välja ja "jätkab edukalt oma kriminaalset karjääri", a la Liiv-Meola
27. juuni 2016 16:39
kas see on ka jälle vabaduses?
ja 27. juuni 2016 13:21
Tartus jätkab politsimundris tööd kahekümnedates anonüümne tüüp, kes politseiautoga kihutades noore inimese surmas
maria 27. juuni 2016 17:06
See Tartu lugu on hoopis teine asi. Ei ole vaja panna kõiki juhtumeid ühte patta. Tartus see noormees astus vilkuritega sõitva ja tööd tegeva politseiauto ette lihtsalt. Kahju küll, aga süüdi oli ju noormees ka kui ta ei märganud siniseid vilkureid. Ei tohi unustada, et politseinikud kiirustades päästavad elusid ja peaks neile ikka teed andma. mitte oma õigusi niiväga taga ajada. Mis siis, kui politseinukud oleks kiirustanud teie lähedast päästma ja äkki mingi tüüp astub lihtsalt ette. Te mõelge hästi, enne kui süüdistama hakkate.
Tead, maria 27. juuni 2016 18:26
sellist haige lehma ila ka ei maksaks suust välja ajada.
to 17.06 28. juuni 2016 00:15
Nii ja naa.
Tartus kaubahalli ees oli kaklus. Politseinikud istusid autos ja ei teinud väljagi.
Politsei peab veenduma ennekõike ohutuses. Või oli roolis pime ?
veel Maria 28. juuni 2016 13:50
Nõus, et on igasuguseid juhtumeid, aga see Tartu juhtum oli ju nii, et politseiauto sõitis alla Riia mäest. Aeg oli varahommikune ja autosid liikluses praktiliselt polnud. Noormees oleks pidanud siniseid vilkureid nägema kaugelt juba, aga mingil põhjusel astus ta ikka politseiatole ette. Mul on väga kahju, et nii juhtus, aga siin ei saa politseiauto juhti ainult süüdiatada.
Vendetta! 27. juuni 2016 09:14
Korsiklased asja nii ei jätaks. Nendel on see vana iidne veretasu ülim. Kas või aastakümnete pärast. Sama printsipiaalsed on mitmed muudki rahva. Näiteks mägirahvad Kaukaasiast. Ka Sitsiiliaski. Vanad traditsioonid on sellised. Kus veretasu on nii auasi ja samas ka lausa kohustus. Kes sellest loobub, see kaotab ka oma au ning teiste lugupidamise.
27. juuni 2016 10:30
siis meie riik on ammu au ja austuse kaotanud siis jääb see saast likvideerida.
veritasu 27. juuni 2016 10:47
Kas pead õigeks, et kui liiklusõnnetuses hukkub laps, siis tema vanemad tapavad selle juhi lapse?
Nii, nagu tegis mustlased, tappes autos olnud tüdrukukese, kui isa läks helistama ja teatama liiklusõnnetusest. aastat ei mäleta.
Mina ei poolda veritasu.
Sipelgas 27. juuni 2016 19:40
Antud juhul ei ole tegu liiklusõnnetusega
Sipelgas 27. juuni 2016 19:42
Antud juhul ei ole tegu liiklusõnnetusega
Sipelgas 27. juuni 2016 19:44
Antud juhul ei ole tegu liiklusõnnetusega
Sipelgas 27. juuni 2016 19:45
Antud juhul ei ole tegu liiklusõnnetusega
Sipelgas 27. juuni 2016 19:45
Antud juhul ei ole tegu liiklusõnnetusega

!!! 27. juuni 2016 09:09
Elu hinda saab mõõta ainult teise eluga. Kuid kaasaegses "tsiviliseeritud" ühiskonnas on teatavasti inimõigused ainult kurjategijatel. Loevad vaid nende kannatused, tähtis on nende heaolu ning olme. Mille eest seisab kiivalt Amnesty Inernational. Ohvri kannatused, surm ning elamata elu on teisejärgulised, samuti omast kannatused.
saatus 27. juuni 2016 08:55
Kust vanglast ta vabaneb ??
naisuke 27. juuni 2016 08:39
Et taas poolik jutujupp, et raha nõuda, aga ennem saab inimesed ära lollitada- rohkem ei saa. Raha, raha!
isale 27. juuni 2016 08:31
see on meeletu valu ja kurbus, millega pead ülejäänud elust leppima, kuigi kuidagi ei tahaks. mina olen ikka peale mingit valusat samasarnast asja, et kui keegi mu lapse tapaks, siis teeksin tapjaga sama.
Raivo 27. juuni 2016 08:30
Inimesi on erinevaid aga oma lapsetapja tapaks ära.elu elu vastu on õiglane.
27. juuni 2016 13:12
Tapad ära ja lähed ise ka puuri!
............ 27. juuni 2016 08:03
Eesti riigis polegi seadusi mis kurjategijaid ohjaks. Kõige mõnitavam osa on nn. kokkuleppemenetlus. Kurjategija jääb üldse ilma igasugusest karistusest ja reeglina peale kohut ainult irvitab ohvri üle.
27. juuni 2016 10:32
sellist riiki tahtsime ja laulsime õnne ära.
isale... 27. juuni 2016 07:47
aja asju diskreetselt....
tom 27. juuni 2016 06:32
Kes on võtnud teise elu peaks ise samuti oma eluga maksma. Seadused on imelikud.
orjarahvas 27. juuni 2016 07:08
Ise valisite oma EL, kus karistusi tegelikkuses ei ole. Sellega kaotati ka surmanuhtlus.
Imelik 27. juuni 2016 08:37
Mis Sa korrutad, kui ise oled sama rahva osa ehk siis ori! Mine ela muul maal!
to orjarahvas 27. juuni 2016 09:01
Ei tahaks mina elada ka maal, kus kuritöö on just avastatud ning siis rahvamass tormab kätte maksma. Enamuse kuritegude puhul pole võimalik üldse selgeks teha, et mis siis täpselt juhtus- sõna on sõna vastu, aga üks pool on juba surnud. Kui mõrv jääb otse kaamerasse, siis peaks karistatama tõesti surmanuhtlusega.
tolale 27. juuni 2016 09:07
Eestis polnud surmanuhtlust ammmu enne ELi astumist. Isegi Venemaal seda pole, kuigi EList on takugel nagu siga käost..
Imelik 27. juuni 2016 09:44
Et siis 16aastase noorukit pole enam elus, ja ei saagi selgeks teha, mis seal tegelikult juhtus, kuna puudub kaameravaade? Kas sellise mõtlemisega valus elada pole?
1984 27. juuni 2016 10:15
et siis paneme igale poole kaamerad üles või?