Eesti uudised

Tätoveeringutega kaetud naine: töötukassa konsultant võrdles mind vangiga!

Karoliina Vasli, 21. juuni 2016, 06:00

207 KOMMENTAARI

p
probleem on/ 25. juuni 2016, 13:44
et iga riietust sellise kehaga kanda ei saa, kontoris peaks kandma sellisel juhul pikkade käistega pluusi v. kleiti. Pidulikel puhkudel ei näe ka hea välja. Minu arust on kontoristiil, esindamine välistatud, ehk jäävad siis muud tööd, oleneb, mis eriala on.
o
Oleks minu teha :/ 23. juuni 2016, 13:39
1.haigekassa teenust ei rakendaks vähi, allergia, veresoonkonna haiguste ja sündivale lapsele tekkivate komplikatsioonide korral
2.töötukassa - no mis problem kui Austrias pidas 10 aastat firmat , jah, elagu ja pidagu edasi - hästi läheb on võimalused kodus käia - 3 tundi ja lennukiga kodus, mida rohkem sõidad - seda paremini rakenduvad boonused pileti soetamisel.
3.sellised naised ja mehed on jälgid , see komme sai alguse Eestis (mitte meremehi arvestades) peale 1939.a. Pätsu poolt Vene vägede sisselubamist
*** Ja kujutage ette nt. nude plaažil selliseid värvilisi , tunduvad nagu metsast põrsakari
t
23. juuni 2016, 10:04
terve mõistusega inimene ei lase oma ihu täis sodida . SEE näitabki teistele , et tegu ei ole täiesti terve inimesega ja töö otsimisel seda arvestatakse Mingid otsitud vabandused a,la -teistel on ka - ei ole aksepteeritavad .
m
M/ 8. detsember 2017, 16:17
Terve mõistusega inimene ei ole nii kitsarinnaline. Jube kahju, et inimesed teevad oma kehaga seda, mida NEMAD tahavad ja sina ei saa sinna midagi teha eks? Nii ebatolerantne ka ei saa olla, et mingi tätoveeringute põhjal sildistada kedagi. Hea meel näha just inimesi, kes julgevad eristuda hallist massist ning ei ole sellise suhtumisega, et "erined siis sa pole terve mõisusega".
m
maali/ 23. juuni 2016, 09:55
ametnik võib ja konsultant lausa peab juhtima tähelepanu kõigile asjaoludele, mis tulevast tööotsijat ees võivad oodata ! kui ikka ise aru ei saa, miks sa juba mitmes kohas valituks/eelistatuks ei ole osutunud, siis ehk oleks kasulik soovitusi arvesse võtta ! seda muidugi juhul, kui ikka tõemeeli ametit, mitte kõikvõimalikke toetusi ja tugirahasid otsitakse.
õ
Õigus,/ 22. juuni 2016, 21:50
Seadus ei keela endale tätoveeringuid tegemast - seega pole riigiametnikul midagi kobiseda. Tööandja otsustab ise, kas pakub tööd või mitte.
t
targad naised??/ 22. juuni 2016, 13:36
Naised kõikjal meedias toovad esile, et mehed on rumalamad ja samas ise nad ei tea kui vastik on vaadata tatoveeritud naisi ja silikoonist rindu. Kus teie tarkus siis on targad naised?
k
kahju on tatoo naiste lastest/ 27. juuni 2016, 07:55
peavad häbenema oma täissoditud ema.
e
Elec/ 22. juuni 2016, 12:32
Nutt tuleb kurku milline küünilisuse üledoos siin kommentaariumis on. Loodan, et too naine artiklis, seda kõike siin lugedes, saab ikka aru, kui väärtusetud need arvamused on.
Imelik kuidagi mõelda, et mul saab endal tekkiida häbitunne mingite anonüümsete kommenteerijate pärast... aga tekib. Süda läheb pahaks.
m
Mina ei leia/ 22. juuni 2016, 13:44
selles naises midagi halba.
l
Luna/ 22. juuni 2016, 12:18
No täiesti uskumatu, mis asju siia inimesed ikka kirjutavad.
Tunnen antud artiklis olevat naisterahvast ise väga hästi. Ta on väga südamlik, kena ja tore inimene. Ma ei saa aru, kas te tõesti pole varem näinud tätoveeritud inimesi, et sellised kommentaarid kohe tulevad? Naisel on tohutult hea kunstioskus, käed kasvavad täiesti õigest kohast, lapsed on tal väga tublid, ilusad ja viisakad ja üleüldse pole ma nii inimlikku isikut elus kohanud, kes alati on abivalmis ja ei jäta sind kunagi hätta. Ma ei saa aru, kust te kõik võtate omale õigust mingite tatokate pärast selliseid jubedaid järeldusi teha ja veel rohkemgi neid siia kirjutada. Nii mõnelgi siin olevatest kommenteerijatest oleks tohutult häbi, kui nad peaksid seda naist päris elus kohtama ja temaga tutvuma..
Ja üldse, terve artikli mõte oli selles, et riikliku asutuse töötaja käitus ebaproffesionaalselt. Ning kust te üldse võtate, et ta otsib tööd klienditeeninduses? Absoluutselt ei otsi ju. Ta on kunstiinimene ja hetkel lihtsalt on tal tervisega kehvad lood. Uskumatu, kui palju vihaseid inimesi siin on, ma tõesti loodan, et teie ellu kunagi tuleb taoline isik, nagu Helen, võib olla aitab see ka teie ellu veidi rohkem sallivust tuua.

m
Maakas/ 22. juuni 2016, 10:16
Minu silmale on esteetilisem vaadata blondeeritud mustanahalist, kui blondiini kes on end tätoveerinud mustanahaliseks.
m
mari/ 22. juuni 2016, 09:16
Kummaline see tätoveerimise laine. Ühte pidi mõjub ju hästi tehtuna stiilselt. Samas -inimene ju muutub. Elada aastaid koos nooruses tehtud ideepuhangutega nahal? Olla viiekümneselt samade ideaalidega? Kuidagi pentsik... Ja tihti ka vaatajale inetu.
t
tätokas/ 22. juuni 2016, 13:56
ega ma mingite vaatajate pärast ennast tätoveeri,ikka enese pärast.ja te,siin kommivad rotid,olete lihtsalt kadedad,et teil pappi pole tätoka jaoks.minge tööle,luuserid,siis tuleb ka raha.
k
Kersti/ 22. juuni 2016, 09:07
Loen ja imestan. Päriselt ka on olemas sellised inimesed nag need vihkajad siin? Kas teil elus mitte midagi muud teha ei ole, kui lugeda poolikut artiklit (vaevalt, et te kõik olete siin tasunud 2,99) ning siis lihtsalt vihapurskena sitta oksendada? Teil igal ühel on paremaid ja halvemaid aegu olnud. Miks te olete nii õelad? Kui paljud teist reaalselt on tööandjad, et siin vehkida rusikatega?
m
MS/ 22. juuni 2016, 04:27
See artikkel on lihtsalt karje tähelepanu jaoks. Tahab enda "kunstile" reklaami teha. Kui ta nii kõva firmaomanik välismaal oli, siis mis ajas teda Eesti Töötukassasse konsultantide peale kaebama? Kõigepealt oli üks konsultant, see ei sobind ja vahetas välja, siis võttis uue ja jälle ei sobinud. See vinguja jätab väga ebasümpaatse mulje, igatpidi. Kindlasti on tema välimus eemaletõukav ja mingit tehingut temaga ei teeks, kuna ei ärata usaldust. Lisaks, kui ta juba sellise skaandaali suudab kokku veeretada sellel teemal, siis mis ta veel uuel töökohal suudaks kokku keerata? Kõike ainult selleks, et tähelepanu keskpunkti saada ja inimestel temast kahju oleks. Minu silmis ta kindlasti haletsust ei vääri ja sobivaks töökandidaadiks teda mingil juhul ei pea.
k
K/ 21. juuni 2016, 23:33
Endal paar tattood, ning olin ka teenindaja restos ja pubis. See ei teinud veel minust halba inimest. Inimesi huvitas nende lugu jne. Nüüd olen kasvataja. Tööandja ei ole midagi öelnud, sain tööle.. Miks halvustada kohe?
h
hett/ 21. juuni 2016, 23:18
Mul on vitiligo. On pakutud varianti osadele aladele tätoveering teha. Kommentaare lugeded näen, et kui praegu ainult mõnitatakse siis hiljem ilmselt tahetaks suisa tappa.
m
MEES/ 21. juuni 2016, 21:56
r
22. juuni 2016, 00:30
rõõm kulda et sa oled terve ja sildistaja pealekauba
v
Vana mees/ 22. juuni 2016, 13:40
j
JUSS/ 21. juuni 2016, 21:24
Varem määrasid töövõimetuse määra professionaalsed eriarstid. Kes olid kümmekond aastat ülikoolis õppinud ja teist sama palju erialast praktikat. Edaspidi määravad aga töövõime mingid hiljuti tööle võetud ametnikud, kellel piisab selliseks invaliidi jaoks väga olulise otsuse langetamiseks mõnekuulisest kursusestki. Nende taset näitab kas või antud juhtumgi, kus ametnik ei suuda oma sümpaatiat või antipaatiat vaos, omaenda teada hoida. Vaid ütleb otse "tõtt näkku". Kardan, et selline emotsionaalne, pidurdamatu inimene võib end otsuse langetamisel isiklikest sümpaatiatest ning antipaatiatest mõjutada.lasta. Ja häda sellisele invaliidile, kes millegipärast ametnikule vastumeelseks osutub.

h
hinnad/ 21. juuni 2016, 21:20
_elo / 10:22, 21. juuni 2016 Täie aruga inimene ei lase oma käevarsi ühtlaselt siniseks tätoveerida._
Ma pakun, et käsivarrele oli tätoveeritud kas endise mehe nimi või mõni roppus. Korralikuks ületätoveerimiseks või eemaldamiseks enam raha ei olnud ja siis lasi kuskil nurga taga lihtsalt halliks mäkerdada.
e
egoism/ 21. juuni 2016, 19:24
Olen ka kuulnud, et tätoveeritud isiku elundid ei sobi kui mitte ei kõlba doonorluseks. Seega, raisatud keha igatpidi.
I
!/ 21. juuni 2016, 21:29
k
22. juuni 2016, 00:32
Kas sina kohe oled valmis end jupideks ära jagada (ja sinu sugulased nõus)?
k
kuule kui sa surnud oled/ 27. juuni 2016, 08:01
siis saagu keegi sest kasu ja anna oma jupid meditsiinile, mitte ära põleta tuhaks. kade inimene oled.
t
to egoism/ 22. juuni 2016, 21:40
sul siirdamiseks elundeid vaja või misasi sind segab teisi inimese keha juures? mis see sinu asi on, mis inimene oma kehaga teeb või ei tee?
m
mina ka/ 21. juuni 2016, 18:51
Kujutan juba ette, kuis sellised täis tätoveeritud vanurid lamavad hooldekodude voodites ja neil vahetatakse pamperseid. Jube. Nahk vana ja krimpsus, lisaks veel sinipunakollane.
m
Mis on sinu sõnumi mõtte?/ 22. juuni 2016, 00:33
ja tätoveerimata vanurid ei lama või? Ja nemad pissivad püksi, sest pamperseid ei anta, pole ju tätoveeritud?
e
ewf/ 21. juuni 2016, 18:05
Väga õieti ütles,täpselt nii ongi.Iga pilt kujutab,mis kuritöö eest sroki saanud.
v
viljandlane/ 21. juuni 2016, 17:23
Kui mulle ei meeldi mõni inimene,siis ei ole sellist jõudu maapeal,mis sunniks mind sellist tööle võtta!Ei ole samuti eriliselt tätoveeringute fänn,kuid kui inimene on neid mõistlikkuse piires teinud-pole minu asi arvustada.Kujutage aga endale ette mõnda tegelast,kes on endale telnjaska selga lasknud joonistada ja ta peab kusagil letitaga administreerima?Loomulikult ma sellist tööle ei võtaks,hoolimata igasugusest võrdõiguslikkusest või muust jamast.
p
P-T/ 21. juuni 2016, 15:02
Oot, ma ei loe välja, et Helen sooviks töötada klienditeenindajana, ma muidugi ei näe kogu teksti, see on tasuline. Kuna inimestel on oma eelarvamus klienditeenindaja välimuse suhtes, siis ta sobib ju igale poole mujale, kus ta ei pea kokku puutuma klientidega. Samas mingi tatoo salong või rokiklubi oleks ju rusikas silmaauku või kodutute loomade varjupaik jmt. Pärnus töötab näiteks kesklinna Statoilis väga huvitava välimusega tüdruk- tal on pool pead paljaks aetud, palju nähtavaid tatoosid, kõrvas on suured augud ja keha on needitud. Natuke võõrastav oli sellises kohas sellise välimusega klienditeenindajat kohata, aga pole hullu. Näed tööle võeti juuuu. Nii et Helen tule ka Pärnu Statoili. Minule Helen meeldib, ta erineb massist, las ta olla teistsugune, kõik ei peagi ühesugused olema. See ei ole meie kellegi asi, milline ta välja näeb. Samas olen ka nõus, et stjuardessiks, telleriks ja firmat esindavaks sekretäriks ta oma välimusega ei klassifitseeru.
t
Tagoveeringutega naisterahvas/ 21. juuni 2016, 14:55
Loen neid kommentaare ja naeran, vahepeal hakkab isegi kurb suurest kaastundest. Küll võib alles palju pläkutada ja arvamust avaldada asjade kohta mille üle reaalses elus keegi sellist draamat korraldada ei viitsi. Pole ühtegi tööandjat huvitanud minu tatoveeringud, veel vähem on mingi mutike reaalselt siinset iba demonstreerinud :D
j
Jüri Kukk/ 21. juuni 2016, 14:53
Neis kohtades, kus töövõtja peab tegelema klientidega, peaks tööandjal olema õigus sellist inimest tööle mitte võtta. Probleem on ju klientides — kui neile ei meeldi teenindav töötaja, kes on üleni tätoveeritud ( ei ärata usaldust vms), siis inimesed võivad eelistada muud asutust või kedagi teist, ja tööandja kaotab selle tõttu raha. Sama on paljude muude asjadega — kui näiteks tüse inimene on letis, tal võtab asjade leidmine palju aega, kiirustavad kliendid lähevad närvi jne, siis ei tohiks reeglid olla ainult töötaja-kesksed.
s
21. juuni 2016, 15:09
Sina (ja siinsed kommenteerijad) seda ju veel ei tea, kas klientidel meeldib või mitte, kui oleks kogemused, teine asi,
t
21. juuni 2016, 15:44
tont nende kogemustega, rahvas niigi teab, mida nt naaber mõtleb
v
vana/ 22. juuni 2016, 13:43
Minul oleks küll ebameeldiv sellise nn klienditeenendajaga suhelda..

k
kui inimene/ 21. juuni 2016, 14:20
on ennast tätoveerinud, siis polegi see isik töövõimeline. Ajupuudega ju.
j
21. juuni 2016, 15:11
ja mina loll arvasin, et töövõime on seotud püsivusega, vastupidavusega, tähelepanuvõimega jne mitte naha seisuga. Huvitav, kas nt aknearmid kah on töövõimet pärsiva omadusega.
M
— le/ 21. juuni 2016, 15:46
Mida teie nahk täna ütleb, lubad tööd tegema või mitte?
k
Kui / 21. juuni 2016, 13:38
tööandja ei soovi taolise väljanägemisega töötajat, siis on see täiesti tema õigus, küsimus on hoopis töötukassa konsultandis - no kes tema on kommenteerimaks teise inimese väljanägemist? Kommenteerigu oma vanaema koera!
t
tööandja/ 21. juuni 2016, 13:33
Mul suht suva, mida keegi oma nahaga ette võtab, see on tema valik, minu valik on, kas võtta või jätta! Mina ei võtaks.
e
ewf/ 21. juuni 2016, 18:08
Vaevalt,et ta ise tegi,ikka sundkorras käivad need tsoonis.
s
süsimust iroonia/ 21. juuni 2016, 12:39
Nagu ikka on eestlase põhimure: Mida see elevant küll minust mõtleb? :D
a
Asi on nii.../ 21. juuni 2016, 12:30
et Töötukassa leti ees esindab koloriidselt dekoreeritud subjekt iseennast aga peale töölevõtmist juba tööandjat ning selline klienditeenindaja oleks tööandjale tõsiseks riskiks juba mitmes mõttes.Mõistetavalt ei lähe aga sellisele riskile enamus tööandjatest ning see on täiesti normaalne ja absoluutselt mõistetav.Ettevõtte renomee tõstmiseks või säilitamiseks sobivad klienditeenindajaks meie kultuuriruumis eelkõige normaalsed inimesed aga mitte hälvikud.
h
haigekassa renomee/ 21. juuni 2016, 13:23
Kas teiselt poolt lauda istuv teenindaja asi on arutada klienti väljanägemist, eriti kui ta on töötukassa mitte stjuardesside väljaõppe asutuse ametnik?
"sobivad klienditeenindajaks meie kultuuriruumis eelkõige normaalsed inimesed aga mitte hälvikud". Ja kui inimesel pudub üks käsi, ta on ühe klaaassilmaga, kiilakas (mis ju samuti hälbe), haigekassa ametnik teda saadab otse gaasikambrisse? On nii või? Eugeenika massisesse, vähemalt Eestis tundub ni,
t
Teeline/ 21. juuni 2016, 21:04
Ei ole ma üheski poes ega asutuses alasti klienditeenindajat näinud.
n
nahakunstnik/ 21. juuni 2016, 12:17
Olen huviga vaadanusd erinevaid tätoveeringuid nahagalanterii seisukohalt. Edaspidi on ilmselt võimalik osta ilusa pildiga rahakotte ja ridilküle. Heleni pildiga saab teha terve vihmavarju.
r
21. juuni 2016, 18:02
Raamitult ka ostetakse, kui hinnatakse piisavalt kunstiks. Valgete nahale needuste kirjutamine on väga vana tava.
v
Vana Ahv/ 21. juuni 2016, 12:11
Kuule tytrik,lugedes sinu ennasunustavaid postitusi,siis soovitaksin sulle järgmist: Tule ära siia rohelise aia taha-siin sa EI PEA olema mitte kellegile midagi,siin sa EI PEA kellegagi arvestama,sest sinu eest arvestatakse.Siin sa EI PEA olema see kes sa ei taha olla.Ja tabletid on imeilusate värvidega ning maitsvad
h
Helen/ 21. juuni 2016, 12:09
Mina ei ole sellest tätoveeringute hullusest suutnud kuidagi aru saada. See oleks nagu ühe ja sama pluusi kandmine ja seda kuni elu lõpuni. Mind tüütaks see küll kohutavalt ära ja muutuks lõpuks vastikuks. Miks siis lasta enda keha täis joonistada, et siis elu lõpuni sel moel ringi käia?! Pigem rõhutada oma erilisust näiteks riietuse või soengu abil, mis on palju valutum ja rohkemate variatsioonidega. Ja kui näiteks paari aasta pärast on tatoo'd moest läinud, siis pole vaja muretseda, mis nendega koledate mustade sikerdustega peale hakata ja kuidas neid varjata!
t
Paari aasta pärast on tatoo'd moest läinud?/ 21. juuni 2016, 12:51
tattod pole ju vimase aasta moeröögatus
t
Tatoveeringud on traditsioon/ 21. juuni 2016, 13:12
kuid kujundid, tekst ja sõnum võivad moest ära minna kyll. Proovi näiteks svastika endale otsaette tätoveerida ja siis näiteks synagoogi pressiesindajaks kandideerida.
k
klassikalised puulehed ja liblikad/ 21. juuni 2016, 13:28
Konkreetse naise kehal svastikat pole naha, ja need pildid mis on olemas, ei viita ei rahvuse kuuluvusele ega riigikorrale, erakondadest rääkimata.
K
— le/ 21. juuni 2016, 15:12
Kuskohas te leidide svastikat?

v
väga kahju/ 21. juuni 2016, 12:03
ilu on vaataja silmades
nojah , kui 15 - aastasena tahad olla eputrilla ja millegagi silma paista siis Ok , aga selles eas peaks juba mõistus olema paika loksunud ja võiks mõelda hoopis kui ilus see noor naine oleks ilma nende "juudi jõulupuu" efektisete toonideta.
Vaesed lapsed , ilmselt ei jää sellisel emmel nendega tegelemiseks üldse aega , põhiaur kulub enda eksponeerimisele.
k
Kas sul on juba 15?/ 21. juuni 2016, 12:59
Miks sa arvad, et tema tahab olla sinu silmis ilus, miks sa arvad, et elu eesmärk on olla kõkidele meelepärane. Ilus olla - kes see tõesti on eesmärk omaette. Ja kui sa pole ilus (noh loodus pole andnud). koht on prügikastis või? Muidu, sinu silmis väga paljud 15+ on eputrillad ja eneseeksponeerijad (ja ilma tätokateta), väga pikk nimekiri juba koostatud. Kusjuures paljudel neist lapsed on täitsa olemas.
*
21. juuni 2016, 13:29
*Miks see preili upitab ennast igale poole. Ta ju ise topib ennast igale poole. (Luisa)
*Mina ei saa endale sellist kleiti muretseda aga Madeleine eputab siin oma kleidiga" (Madeleine)
*"Jälle mingi ajuvaba eputrilla vajab tähelepanu." (Fokin)
*"et see Sildna ei tegeleks peale klassikalise muusika teiste aladega. Miks teda upitatakse?" (Sildna)
*"Igal sammul vaja ennast upitada ja edvistda,et ikka rohkem oma väärastunud ego toita." (Reikop)
*"Oh seda eputrillat. Ükspuha mismoodi peaasi et lehes." (Anu)
*"see on võlts ja enda upitamine. (Klass)
*Kas kõik, mis peres toimub, peab siis avalikkuse ette tooma. See näib rohkem eputamisena (Lensin)
*Markogi enese eksponeerimine hakkab vastu. Igal sammul vaja ennast upitada ja edvistda,et ikka rohkem oma väärastunud ego toita. (Reikop)
*Loodame, et ta ei ole selline eneseupitaja nagu see Kristiina anatoolevna. (Šmigun)
*Mõttetu eit. Tähelepanu vajadus on nii suur.(Carmen Pritson-Tamme)
*Seda Raagi haibitakse (Raag)
*
21. juuni 2016, 13:30
*eputrilla - nõmedad prillid, nõme mutt. (Lenna Kuurmaa)
* Juba Austraaliast tagasi?? ega jah, ikka igalühel ole niipalju tugevust, et välisriigis hakkama saada..lihtsalt väga kummaline, et tema minek pandi nii suure kella külge, müüs ju kõik maha jne..ja nüüd juba tagasi ja veel Eestis isegi tööl olnud. Eks ta jah, üks suur eputrilla ole... (Lauri Pedaja)
* jumal tänatud ,et ei võitnud,no sellist eputist ei ole vaja maailma saata (Kristel Aaslaid)
*Meie pere vahetab iga kord kanalit, kui see eputis ekraanile hüppab. (Kann)
* See näitabki, et tegelikult oled üks õnnetu inimene, upita ennast, palju tahad. (kommenteerijale)
*No on ikka nimed pannud lastele … eputis (Piret Kalda)
* Kõige ebameeldivam kloun (Kelly Sildaru)
ü
ühte tätoveeritud arsti/ 21. juuni 2016, 12:02
tunneme kõik - Evelin. Kus otsas tal see tarkus on? Nüüd tuleb välja, et sõbranna ka veel. Eks igaüks valib omasuguseid. Samasugune talent kilkab nüüd siin täiel rinnal.
h
Habemega naine/ 21. juuni 2016, 11:51
Pole vaja muretseda- tööd jagub lõbustusparkides- seal on tavaliselt õuduste maja, kus on just vaja inimesi ehmatada. Sellise kehaga peaks päris hea palga saama. Samas tsirkustesse pole tänapäeval mõtet kandideerida- sest freak-showd on juba ammu kavast maas.
e
Ehh/ 21. juuni 2016, 11:50
Miski on siin valemis valesti. Talent tuli kodumaale tagasi , seal oli ta edukas, nahk on ära sodititud, nii et on eemale tõukav, töötukassa ametniku hoiatuse peale kukub kiljuma, aga mida see edukas talent töötukassas tegi, ega ometi ta tulnud sotsiaalabi peale siia elama, pole ta ju siin panustanud 10 aastat, võimalik, et polegi eestis kunagi töötanud, aga juba trambib jalgu. Ja see kampaania oli ärmataja promo kampaania, rahvaga ja selle tahtega polnud sel kampaanial mingit seost
a
ah-jaa/ 21. juuni 2016, 11:45
c
c/ 21. juuni 2016, 11:33
Iga mats elagu oma elu nii, nagu tahab. Mis on minu asi, mida arvab suvaline Maali või Juhan minu tatoveeringutest? Või mis moodi on täiesti võõra asi, milline ma näen väja 60 aastaselt oma piltidega? Mis mõttes "kliendi suhtes häirivad"? Mul täiesti ükskõik, mida kliendid arvavad. Elage oma elu ja laske teistel seda elada nii, nagu nad soovivad. Pole üldse minu mure, et sinu, kui täiesti võhivõõra jaoks, olen ma rõve oma tatoveeringutega. Ära vaata siis. Keegi kurat et sunni. Võid rahus mõelda, et ma rõve. Endiselt- täiesti savi mul su arvamusest.
r
Rudi/ 21. juuni 2016, 11:46
Pehmete seintega toas võib sul tõesti olla -savi teiste arvamusest-. Aga teiste seas liikudes sa PEAD arvestama ka teistega!
c
c/ 21. juuni 2016, 11:53
Ja kas teised arvestavad minu arvamusega? Näen oma töös ikka väga erinevaid inimesti - pesemata, haisevaid, silmini alkot täis jne. Kas nemad arvestavad minu arvamusega? Vaevalt. Seega ei PEA ma mitte midagi! Ma ei PEA arvestama sellega, et sulle mu pildid ei meeldi. Sest need on MINU pildid. Ma ei PEA olema nagu kõik teised hallis massis. Jah, PEAN arvestama ühiskonna viisakusreeglitega - ei loobi prahti maha ntx ja ei häiri teisi oma suitsetamisega. Aga sellega , palju ma endale pilte peale lasen toksida, see EI OLE mitte kellegi kuradi asi. Ja sellega EI PEA ma arvestama teistega. Minu elu, endiselt savi, mida arvad. Kui ma arvestaks stabiilselt teistega asjade suhtes , mis POLE TEISTE ASI, ei saaks üldse elada. Sirge sõit pehmete seintega tuppa siis ju.
r
Rudile/ 21. juuni 2016, 11:57
Mind kohutavalt häirib nii räme nimi nagu sul on. Kui tahad avalikkuses figureerida, PEAD arvestama sellega, et sa teisi ei häiriks oma nõmeda nimega. Vaheta see ära või ära kirjuta oma nime all. Veel parem, ära kunagi oma nime maini. Häirib selline loll nimi.
t
TT/ 21. juuni 2016, 12:04
Esiteks, ära lõuga siin. Ongi sinu enda asi ja teiste ees ära sellega vehi, mis teistele ei meeldi. Minu asi on see, et ma ei taha näha olemuselt ilusat naist, kes ennast tindiga ära määrinud, mind teenindussektoris teenindamas. Sama ka meeste kohta. Kuid, kui on nt mingid tatoo klubi üritused-esinemised ja huvilised võivad vaatama tulla, siis miks mitte.
Üks asi veel. Kui vanema inimese käest küsida, miks pildid peal on, siis paljude vastus on, et nooruse lollus. Kui aega tagasi saaks, ei teeks ühtegi pilti.
t
to Ruudi/ 21. juuni 2016, 12:06
Kes arvestab minu soovida ürituse ajal viibida sutsu ja alkoholivabas keskonnas? Sina? Vaevalt,, nii et ära osuta mustuse, ise pesemata.
c
c/ 21. juuni 2016, 12:08
alati on võimalus teine teenindaja valida. ei sunni end sulle teenindajaks. kui teistele mu pildid ei meeldi, siis pean terve suve käima ringi käed-selg-õlad kaetuna? sest ma ju ilmselgelgelt vehin teiste ees asjadega, mis neile ei meeldi? unustage ära. ei meeldi-ära vaata. nii kuradima lihtne see asi ongi.
r
Rudi/ 21. juuni 2016, 12:10
Siis saan sinust aru...lihtsalt "teed teistele tagasi"..
t
Täpselt õige/ 21. juuni 2016, 13:34
Kui sina ei arvesta teistega siis ei pea teised ju sinu egotrippe ka aktsepteerima? On ju võrdne suhtumine? Mine siis sinna kuhu sa kõlbad mitte ära roni inimeste hulka.MOTT
M
13:34,/ 21. juuni 2016, 13:44
Mis kahju konkreetselt sulle põhjustavad tema tätoveeringud?
m
Mis kahju põhjustavad?/ 21. juuni 2016, 15:14
hallo, ootan loogiliseid vastuseid, eriti nende miinuste käest
k
küsin veekord/ 22. juuni 2016, 00:37
Mis kahju konkreetselt sulle põhjustavad tema tätoveeringud?
e
21. juuni 2016, 11:54
ela, kuidas tahad, pole kellegi asi, su jutt on õige sinnamaani, kui ütled: mul on täiesti ükskõik, mida kliendid arvavad. ma arvan, et tööandjale on justnimelt tähtis klientide arvamus. kui selline välimus kliente juurde toob, siis on ju kõik ok, kui vastupidi, siis mitte. just klient on see, kes arvab ja otsustab, mitte sina.
c
c/ 21. juuni 2016, 12:00
täiesti üllatav fakt kõigi jaoks, aga isegi tööandjat ei häiri minu pildid. tema jaoks tähtis, kui hästi ma oma tööd teen. ja üksi tatoveering ei tee minust kehvemat töölist.
t
TT/ 21. juuni 2016, 12:06
Töötad kuskil savukeldris vist.
k
21. juuni 2016, 12:22
Kui sul on tööandja, keda sinu välimus ei häiri, miks sa selle kisa siis üles kiskusid? Tahtsid kuulsust?
Ümbritsevate inimeste arvamus jääb ikka nende arvamuseks, ega seda ei murra.
o
Oleneb tööst/ 21. juuni 2016, 13:33
Teatud firmades võib kasuks tulla. Enamasti siiski mitte.
Omanik peab arvestama, et paljude klientide jaoks on ületätoveeritud klienditeenindaja märk firma mitte just suurest usaldusväärsusest.
h
heh/ 21. juuni 2016, 12:02
Näed ju ise, iga mats ei saa elada oma elu, sest teine mats teab parem, kuidas õige mats peab elama. Kui joodikust mats ütleb, et tätoveeritud mats on rõve, siis ta on rõve ja joodikust mats on tegija. Kui jubedate kunstripsmetega ja küüntedega matsibeibe ütleb, ,et tätokad on rõvedad, siis nad on rõvedad, ise aga oma rõvedusi peab iluetalooniks.
S
.../ 21. juuni 2016, 12:33
Sul võib ju savi olla, aga kui mul on valida kahe võrdse kandidaai vahel ja üks näeb inimese moodi välja ja teine on üleni tätoveeringuid täis, siis ma võin öelda, et seda teist ma küll ei eelistaks. Õnneks pole sellest midagi hullu, sest nagu ma aru sain, siis tal on savi teiste arvamusest.
m
muig/ 21. juuni 2016, 12:48
Ainuke probleem on selles, et kui enamus arvab, et sa oled klienditeenindajana rõve, siis ükski omanik sind klienditeenindajaks ei võtaks. Ma ei võtaks ka kokaks ega nõudepesijaks, sest seal eeldatakse puhkust, aga sul need tätoveerimismuhud sügelevad,
k
klienditeenindaja/ 21. juuni 2016, 13:11
Kes on see enamus, kas ÕL püsikommenterijad? Mis klientid nemad on, nad ju paljad nagu kirikurotid, ise seda pidevalt rõhutavad
k
kus ma elan?/ 21. juuni 2016, 11:24
Mis teil viga on? Tulge oma mullist välja. Olen ise keskeale lähenev naine, endalt tätoveeringuid pole-ehkki kiusatus on olnud. Samas on mul tutvusringkonna päris mitu tõeliselt suurte tätokatega inimest ja kas teate täiesti tavalised pereinimesed on-ei kummardagi saatanat ega pane narkotsi(narkomaanil poleks raha ka selleks) . Ja kes see siin midagi madalst enesehinnangust seletas- siis täiesti vastupidi- need inimesed kes midagi sellist endaga teha lasevad, on kesmisest tublisti julgemad ja enesekindlamad.
s
süsimust iroonia/ 21. juuni 2016, 12:47
Mis mõttes mis neil viga on? Tavalised eestlased - nagu keegi julgeb midagi oma peaga mõelda või teha, siis on kohe kanakarjakambakas.
Mind isiklikult jätavad need tattood külmaks, aga eks nendega elab ju ikka see tätoveeritud isik, mitte mina. Lihtsalt ei huvita.
s
Staarkommenteerija/ 21. juuni 2016, 11:15
Usun, et lisaks sirgeldustele, mängisid oma rolli ka need rõvedad traadid, mis suust ja ninast välja turritavad. Sellist pimedas näeks, jookseks kohe teisele poole uulitsat.
m
Madis/ 21. juuni 2016, 11:42
Mina oma firmasse küll sellist tööle ei võtaks. Mine kunstigaleriisse. Las inimesed vaatavad ja imestavad kui rumal võib olla üks "naine". Piisab sellest kui mõned lollid seinu sodivad ja end nii väljendada püüavad.
n
OÜ AKR Ehitusgrupp juhatuse liige/ 21. juuni 2016, 15:24
noh mõni firmaomanik on veel rumalam, eriti kui on joonud, siis muutub lausa seaks
s
setu/ 22. juuni 2016, 15:22
Kuramus, nende rõngastega kraanade lähedusse küll minna ei saa, kohe jalad mast lahti.

k
kahtluseussike/ 21. juuni 2016, 11:13
Kas on välistatud, et just see üle kere tätoveerimine pole talle puude põhjustanud? Nüüd siis nõuab erikohtlemist ja puudetoetusi?
t
Tattoo's/ 21. juuni 2016, 11:09
Kui nüüd neil piltidel see sama inimene, siis tuleb tunnistada, et need tattood pole tõesti suurem asi. Ilmselt veel mitmeid kordi üle tehtud ja kohati tulemus suur must plekk...
Enne tattoo tegemist tasub ikka mõelda, kellel lasta teha ja mida. See ei ole koht, kus rahaliselt kokku hoida!
k
kuulus spetsialist/ 21. juuni 2016, 11:09
minule tätoveeringud meeldivad - mida suuremad ja julgemad ja kunstipärasemad, seda uhkem! veel enam, kui seal taga on mingi lugu, motiiv. endale aga ei soovi:)
sellel tädil on kunstipärasust vähe näha - sinised plätserdused, kohati on ilmselt vanad pildid aegumise saabudes mustaga üle kaetud.
vanglatätoveeringud on sootuks teine maailm. tänapäeval ühendab neid vaid üks - tint ja nõel, motiivid ja tähendused seal taga on sootuks teised ja vähegi asjast jagav inimene oskab neil vahet teha.
tätoveeringute esimene põhjus tänapäeval on edevus - tekitada väljapoole wow! efekti. see edevus on pinnapealne - sisulist põhjust, mis räägiks mingist oskusest või teadmisest, mis sind teistest esile tõstaks, ei ole. ehk et sa ei tunne ennast muidu väärtustatuna, kui sa pead visuaalselt seda lunima.
selle tädi puhul kisendab kõik tähelepanu vajadusest- mitte ainult tätoveeringud, vaid ka näorõngad, veider peakate, ebapraktilised saapad, kriiskavad retuusid jne...
inimene kulutab tohutult aega ja energiat sellise välimuse saavutamiseks ja säilitamiseks. lisaks on vaja seda ju ka eksponeerida, ehk et sõna otseses mõttes silma paista, ennast silma paista, tekitada visuaalset müra, ilma vaatajalt nõusolekut saamata. aga minule näiteks ei meeldi, kui keegi ennast mulle peale pressib ja nina alla hõõrub...
alateadvuses tekib küsimus ja usaldamatus sellise inimese suhtes - kas sul midagi muud ka mõttesse mahub, kui enda naha trükkimine ja hilpude taga ajamine?
kui keskendunult suudad sa tööd teha?
antud juhul aga ei peagi nii palju mõtlema - inimesel on töövõimet pärssiv haigus ja see tema ka tööle saamisest vabastab.
üks asi aga - immuunsushaigusega ei ole vist kõige mõistlikum lasta om nahka torkida? või ongi siis see haigus torkimisest tingitud, musta nõelaga saadud?
see aga annab juba aimu puudulikust mõttevõimest, nii et antud juhul on tätoveeringud heaks reklaamiks, hoiatavaks reklaamiks hoida eemale:)
o
21. juuni 2016, 11:45
Oot oot, mis ala spetsialist sa oeld, kas kuulus psüholoog? Kuidas su nimi, käiks vastuvõtule.
e
ei ole või, —d/ 21. juuni 2016, 12:10
Olete kindlad? Siit küsimus, kust tema teab motiividest, alateadvusest, puudulikust mõttemaailmast?
s
S.H/ 22. juuni 2016, 09:38
Mulle suu tekst meeldis, täitsä minu sönad!
t
tõesti/ 21. juuni 2016, 11:03
see on kole ja tuletab vange meelde.
t
tätokas/ 21. juuni 2016, 11:03
Juba on vastik vaadata kuidas noored, eeldatavalt mõtlemisvõimega inimesed enneast mõtlematult täis mäkerdavad ja pärast kalleid laseroppe vajavad. Enne võiks kaaluda, siis teha.
õ
Õigust ütles/ 21. juuni 2016, 11:01
Ametnik ütles nii nagu asi on, et oled 60-selt kole. Tegelikult oled juba praegu hirmutav. Selline enese äärmuslik muutmine näitab madalat enesehinnangut, probleeme. Ise küll ei tahaks sellist inimest näha ei töötajana teenindussekoris. Tööandjana teeb mind kohe valvsaks probleemsus, eelistaks enesekindlamat töötajat.
v
vabandan kõigi ametnike eest/ 21. juuni 2016, 10:42
See on tõsine eksimus, sedasi teist inimest alandada.
Siiski on ka teine kriteerium: kui sa lähed töövestlusele, siis sa näed välja korrektne. Miks sa peaks tööametisse minekul nägema välja ebakorrektselt???
Sa vajad positiivset tagasisidet, siis ka paista positiivne ja puhas välja.
ä
ärimees/ 21. juuni 2016, 10:37
no ma ei võtaks ka sellise nimega inimest tööle
https://en.wikipedia.org/wiki/Elven

h
huh/ 21. juuni 2016, 10:35
Tahaks nüüd uurida sellelt neiult kellest jutt, et mida need jooned ja mustrid siis tähendavad? Mis mõte nendel on? On nad ilusad või? Ilusaid mustreid saab oma ellu rõivaste või kodusisustuse abil. Siis saab neid muuta ja vajadusel eemaldada. Mis mõte on terve elu ühtedel samadel joontel üle keha? On neil mingi kaitse funktsioon? Mille eest peab end elukestvalt kaitsma nende mustritega?
r
Rudi/ 21. juuni 2016, 10:32
Jaapanis, näiteks, ei lasta tätoveeringutega inimesi ei ujulasse ega spaasse..Väga õel rahvas?
k
komatsu/ 21. juuni 2016, 11:05
täpsemalt, ei lasta suurte ülekeha tätoveeringutega. jaapanis on ülekeha tätoveeringud kindel märk kuulumisest yakuzasse, ehk jaapani maffiasse. mida rohkem, seda uhkem, seda kõrgemal ja kauem oled sa organisatsioonis olnud. ja tätoveeritakse nö särk selga ja püksid jalga - krae ja mansettideni, et riietega oleks võimalik neid varjata.
yakuza on seal maal aga inimeste hulgas nii suure põlu all, et sellise tätoveeritud tegelase ilmumine avalikku ruumi võib muu publiku sealt lahkuma sundida.
ja just sel aastal on turismifirmad alustanud tugeva survega jaapani lõõgastusasutustele, et rohkelt tätoveeritud välismaalasi võiksid nad siiski võõrustada, sest läänemaades selline seos puudub otseselt.
s
Seenetoorik/ 21. juuni 2016, 11:14
Seal on sellel oluliselt teine põhjus ja üldiselt kehtib see siiski teatud sorti tätoveeringute kohta. Jaapanis nimelt ei tätoveeri end peaaegu keegi peale yakuzade ehk kohaliku maffia liikmete. Vot neid kardetaksegi. Meil Euroopas sellist kihistumist ja sellest tulenevat tarvidust vahet teha pole. On vaid mõnede konservatiivide kägin.
f
fakt/ 21. juuni 2016, 12:48
no ega meil ka totoveeritud kujud mõistuse poolest ei hiilga
v
vana parm/ 21. juuni 2016, 17:55
no meil on neid tätoveerimata lollegi piisavalt, arvan, et tätoveering mõistust ei vii ja selle puudumine mõistust juurde ei anna
ä
Ärni/ 21. juuni 2016, 10:30
v
Vana Ahv/ 21. juuni 2016, 10:28
Üldiselt on tätokad lahedad,isegi sexy kui õiges kohas ja mitte liialdamata.See aga mida siin näha on näitab,et seal kupli all undab sellel persoonil ikka päris kõvasti.
ü
21. juuni 2016, 15:39
Ükskõik kui intiimses kohas ja suur/väike tattoo ka poleks, ei saa ma aru, kuidas see sexy on, vahet pole, on tegemist naise või mehega. Naisena tätoveeringuga meest vaadates ei tekita see minus mingit (lisa)erutust. Võib-olla on tätoveeritud naised meeste jaoks erootilisemad.
t
tulevik/ 21. juuni 2016, 10:27
Mind huvitab hoopis, mis sellistest saab, kui moslemid võimule tulevad (ja nad tulevad). Selline "kunst" on siis lausa keelatud. Kas tädi nülitakse ära?
m
moslem/ 21. juuni 2016, 10:56
tundub, et sa lausa igatsed nende jäegi
n
noh ikka ootab/ 21. juuni 2016, 15:20
t
Tätoveeringud on nõmedad!/ 21. juuni 2016, 10:25
Selline oma keha muutmine on patt. See on justkui enda äramärkimine saatanale, nagu vanduminegi. Mis seal ilusat on?
a
ah soo/ 21. juuni 2016, 10:57
Ja silikoonid, ilupopid, rasva imumine polegi patt? Sa oled silmakirjalik
m
Mees/ 21. juuni 2016, 11:48
On küll patt ja suisa nõmedus. Mida naised küll lasevad endaga teha?? Pane seale sadul selga- siga jääb ikka seaks.
m
mehele/ 21. juuni 2016, 12:12
Järelikult patuta naisi enam pole olemas. Muidu, meie ajal see suurel määral puudutab ka mehi (kas või igasuguste karvade eemaldamine), nii et sa meil oled nagu relikt - ehtne ja puutumatu
k
Kommis on ju selge üldistus/ 21. juuni 2016, 13:16
...et keha muutmine on patt!
h
Hügieen/ 21. juuni 2016, 13:18
Piiblis on öeldud, et mehe juuksed peavad olema lühikesed ja naisel pikad. Seega karvade pügamine pole patune tegevus.
h
hügieenile/ 21. juuni 2016, 13:35
Hoh kui sul on ahviväärilised karvad, peaks pügama küll, tavaliselt küll mehe kaenlaalused ja ihukarvad on normide piires.
s
saatanale määratud/ 21. juuni 2016, 11:02
Kulmude kitkunine ja joonistaminine (mis vahepal näeb välja eriti jubedalt), karvade eemaldamine, tuti maha ajamine, needid, hambaklambrid ju samuti on oma keha muutmine.
k
Kohutav.../ 21. juuni 2016, 10:25
... mis te teete enda nahaga!? Kuidas te küll aru ei saa, et see on JUBE! Oleks ma tööandja, ei võtaks ka selliseid tööle.
j
jann/ 21. juuni 2016, 10:23
tataoveeritud inimene pole lihtsalt kohe see on rõve
k
kõik on suheteline/ 21. juuni 2016, 11:06
Rõvedus on suhteline mõiste. Mu jaoks rõvedad on kottpüksid, mida noored mehed tavatsevad kandma ja näevad välja nagu kaka oleks tulnud püksi. Muidu ,nende pükste mood algas vanglast- lasti püksid alla märgiks, et oled valmis suguühele.

e
elo/ 21. juuni 2016, 10:22
Täie aruga inimene ei lase oma käevarsi ühtlaselt siniseks tätoveerida. Pole ei esteetiline ega kunstipärane. Ametniku asi pole välimust kommenteerida, aga paljud ametid on sellise välimusega küll välistatud.
m
mis tööd/ 21. juuni 2016, 10:21
sellisele segasele pakkuda on? Kõik need täis sirgeldatud on ju poolearulised.
t
tätoveeringu / 21. juuni 2016, 13:57
ja augustamise salongi.
i
21. juuni 2016, 10:18
Inimesena mul eelarvamusi pole tätoveeritud inimeste suhtes. Tööle ma aga võtta ei saaks tätoveeritud inimest, sest minu klientidel on eelarvamused.
a
21. juuni 2016, 10:12
t
21. juuni 2016, 10:58
m
minumeelest/ 21. juuni 2016, 10:07
On need üleni tätöveeritud inimesed tõesti nagu vanglas olnud, mis oli palju aastaid enne meie sieseisvumist olnud riigkorra ajal normaalne. Nii et pole vaja pahandada kui tätöveeringut nähes käis pea kõrvale, tegemist oli vangis olnud inimesega. Aga mis mõttega te end täis torkida lasete, kas tõesti veremürgitust või nahahaigusi ei karda ja mis veel vanas eas saab? Muide, haiglatesse kah vist ei võeta tööle näha olevate tätöveeringutega isikuid. See pole esteetiline.
h
hiiuvana/ 21. juuni 2016, 10:27
tunnen mitut vägagi kõrgel kohal medtöötajat, kes on lasknud ennast tätoveerida. See, kas inimesel on tätokas või mitte pole absoluutselt TEISTE asi. Mõnele ei meelidi muusika, teisele kunst, kolmndale teater. Kas selleärast on nad halvemad või "alamast seisusest"? Muidse kaasajal on tätokate tegemine täiesti ohutu.
o
on küll teiste/ 21. juuni 2016, 10:39
asi.
Kui olen haige, niigi sitt olla ja mingi medtöötaja oma nõmeda tätüüga nina all virvendab, viskab ikka üle küll.
Teiste asi pole see siis kui sa teistele peale ei sunni, seega teistele ei demonstreeri. Lihtsalt ise, teki al,l imetled end.
m
mind nad ei häiri/ 21. juuni 2016, 11:09
kui sul on sitt olla, tätokad on vimane asi mille peale mõted, aga kui sa mõtled, järelikult polegi nii sitt olla ja see on hea, saad kohe terveks
i
irw/ 21. juuni 2016, 15:18
ma küll tahaks naha seda pilti kuidas mõni hirmunud kodanik intensiivist plekku paneb, kui sisse tuleb tätokatega arst
a
21. juuni 2016, 09:52
Aga kui ta stressi kohe üldse ei talu, siis mis töökohal ta saaks töötada? Kilpkonnapuuri valvurina? Ravikanepi degustaatorina?
Huvitav, et tätokate tegemine stressi ei tekita.
l
lugeja/ 21. juuni 2016, 09:51
Tätoveering näitab selle kandja taset! Eales ei võta sellist tööle. Kategooriliselt peab olema keelatud selliste kunstiteostega kaunistatute töötamine teenindajatena, eriti toitlustuses! Tahaks seda peletist paarikümne aasta pärast näha.... Ha-ha-ha!
a
ahsoo/ 21. juuni 2016, 10:02
Ilus sale naine, aga mingid haisvad paksud koledad lehmad on paremad teenindajad?
m
Mees/ 21. juuni 2016, 11:51
Kas oled suurfarmis tööl, et nii naisi nimetad??
õ
õige/ 21. juuni 2016, 11:10
pigem joodik ja looder kui tätoveeritud, irw
t
talent?/ 21. juuni 2016, 09:49
ja kohe töötukassas? mul on teistsugune arusaam talentidest. Tore muidugi et noor inimene kodumaale tagasi tuli ja oma lapsed kaasa tõi.
Minule ka ei meeldi tatoveeringud, venemaa nõidade saatest jäi meelde, et igasugused augustamised-tätokad lõhuvad meid ja ei ole mõistlik neid teha. Aga maitse asi - saad 80 -siis ripub see tätokas sul jumal teab kus.
t
tätokas/ 21. juuni 2016, 09:52
mingid venemaa soolapuhujatest mutid on loomulikult väga pädevad tätoveeringuid hindama?
t
21. juuni 2016, 10:33
Tätokaga võib inimese saatust parandada, aga võib ka inimese hävitada. Ei ole vaja tundmatuid märke oma nahale teha ega kanda ehetena ühed ohtlikuimad on lõpmatuse märk ja nii kummaline kui see ka pole siis rist.

p
peet/ 21. juuni 2016, 09:45
Koledasti ennast tindiga kokku mäkerdanud.
m
mismateinudolen/ 21. juuni 2016, 09:45
valestimõistmise ja vabandamise riigiametnikud
j
Jätkame teemat/ 21. juuni 2016, 09:26
Rõvedad on kulliküüned ja meetrised ripsmepikendused, lisaks oskamatu sõjamaaling ning pikad blondid räbalad peas. Sellised on vist lausidikad, selliseid küll tööle ei võtaks. No ja udarasuurused kunsttissid, need saadaks üldse asumisele. Seega, pooled kommenteerijad peaksid oma suukese ikka vist päris koomal hoidma.
q
Qwerty/ 21. juuni 2016, 09:18
Nujah. Eks välimus räägib natuke ka sisemusest ja mindki teeks see ettevaatlikuks. Tätokad on ju sõnum. Tööle ei võtaks.
s
sisemus ja välimus/ 21. juuni 2016, 11:14
Mis sõnumi kannab lühike seelik, poolpaljad täispuhutud tisid, kunstripsmed ja küüned, värvilised juuksed?
q
Qwerty/ 21. juuni 2016, 15:00
Ka selliseid ei võta tööle. Neil on siiski suurem võimalus end korrigeerida - ehk õpivad riidesse panema ja väsivad sodi külgekleepimisest.
q
Qwerty/ 21. juuni 2016, 15:02
Ka selliseid ei võta tööle. Neil on siiski suurem võimalus end korrigeerida - ehk õpivad riidesse panema ja väsivad sodi külgekleepimisest.
j
Jan/ 21. juuni 2016, 09:14
No selline nahatapp on päris karm.
Lähevad mõned aastad veel ja siis algavad probleemid.
Nahk on elusorgan, millel on väga olulised ülesanded täita eluspüsimiseks.
Joonistatakse tsivilisatsioonis ikka paberile ja veelgi parem hoopis arvuti ekraanile.
e
ex vang/ 21. juuni 2016, 09:12
tavaliselt kambris joonistasid ennast täis ohmud,tahasid olla kõvad tegijad.
k
Kurb/ 21. juuni 2016, 09:06
Uskumatud kommentaarid - tüüpiline haige Eesti - kui erined hallist massist või oled nii-öelda teistsugune , saad tunda põlgust, vihkamist, tõrjumist :-/
e
ere/ 21. juuni 2016, 09:21
miks kurb, miks haige kohe kogu Eesti?
z
zerblatt/ 21. juuni 2016, 09:30
oh ega eestlased ei muutu, sellised nad on alati olnud ja vist ka jäävad selliseks kuni välja surevad.
h
huh/ 21. juuni 2016, 10:20
Neid oma välimuse rikkunud tüüpe ei sallita kusagil. Eesti pole ainus koht kus selliseid ei sallita.
h
huh on .../ 21. juuni 2016, 15:16
... maailma rändur? Ei usu, pigem oma munade soojendaja
k
Kurb/ 21. juuni 2016, 09:06
Uskumatud kommentaarid - tüüpiline haige Eesti - kui erined hallist massist või oled nii-öelda teistsugune , saad tunda põlgust, vihkamist, tõrjumist :-/
m
mortale/ 21. juuni 2016, 10:10
oot. ütled, et kogu eesti on haigepalat? igal on õigus arvamusele. mis sa teistsugune oled? omastarust tervem või? mõne silmis natuke teise diagnoosiga ainult. sinu komm on samasugune subjektiivne arvamus ja lebad lihtsalt teises osakonnas.

r
Raivo/ 21. juuni 2016, 08:54
Tattoo ei ole mingi töötukassa vanaeide asi.kurat,tehku oma tööd ja ärgu irisegu.
e
ehh/ 21. juuni 2016, 09:23
ütleks, et Raivo pole ka kõige noorema inimese nimi, nii, et paras vanamees. ja kus oli öeldud, et keegi irises?
r
Raivo/ 21. juuni 2016, 12:10
Ma olen vana aga ei kommenteeri teiste tattoosid ja irin on see,kui ametnik sind endiseks vangiks nimetab.
r
Rets/ 21. juuni 2016, 14:44
Aga kas hambapeale võtad?
e
eit/ 21. juuni 2016, 08:54
Eestis on nii kombeks igasuguste hinnangute jagamine, kõik arvavad midagi teistest ja on asjatundjad, millised peaksid "korralikud" inimesed olema ja mismoodi mõtlema.
x
XXX/ 21. juuni 2016, 08:53
Palun avaldada ka konsultandi nimi, et inimesed teaksid sellest konsultandist hoiduda. Tänan!
p
pro/ 21. juuni 2016, 10:24
Pigem suunduda just selle konsultandi poole...Tätokad peaksid seadusjõuga olema keelatud teenindussfääris näiteks. Omam naha täissodimine on selge märk sellest, et inimesel pole psüühikas kõik korras.
n
nahk/ 21. juuni 2016, 08:51
Milleks rikkuda oma nahka? See on meile antud terveks eluks. Muidugi paljud arvavad, et on kenad, kui on üleni kirjud ja needitud. Augustamine ja tätoveerimine on muidugi iga inimese enda asi aga jah ma ei kujutaks ette kortsus vanainimest, kes liigub ringi üleni kirjuna. Vaatan ka neid inimesi, kel on seljas kaunis kleit aga seda kaunidust varjab need tätoveeringud ja riietus lihtsalt ei sobi neile. Puhas nahk on ikka kõige kaunim. Ma näiteks ei sooviks näha terve oma elu neid ühte ja samu tätoveeringuid oma kehal, kätel ja jalgadel. Tüütaks peagi ära. Eelistan puhast ja naturaalset nahka ja puhas, naturaalne nahk on ikkagi kõige kaunim.
e
Eeva*/ 21. juuni 2016, 10:33
Naised tüdinevad ruttu ühest kleidist aga õnneks saab uue osta, nahka aga vahetada ei saa. Surmani käia ühesuguse "maalinguga". Täitsa mõistmatu tegu!
k
keegi/ 23. juuni 2016, 22:53
vana ihu näeb tätokate all hoopis parem välja kui puhtalt. igasugu kortsud ja vanaduslaigud pole näha, ja üldse põnevam ;)
e
21. juuni 2016, 15:49
Endal korduvalt olnud sama emotsioon - näed kena naist ilusa õrna suvise kleidiga ja kui siis märkad seljadekoltees sinist plätserdust või turja pealt kuklasse ronivat mustavat sikerdust, siis esialgne positiivne mulje kustub koheselt ja asendub muljega millestki odavast ja labasest.
e
Ehh/ 21. juuni 2016, 08:48
Tatoo ei näita haridust ega haritust, vaid nätab maitset, või õigemini maitse puudumist, kui inimese tunneb, et ta on omaarust sedasi just kõige kõigem, siis aksepteerigu ka teiste arvamust, kes peab seda eemaletõukavaks.
h
hm/ 21. juuni 2016, 08:46
Õudne või mitte õudne, kuid töötukassa tante asi kellegi tätoveeringud pole. Üleüldse on seal kontoris päris jõhkrad moorid tööl.
r
Realist/ 21. juuni 2016, 08:25
Kui keskealisel inimesel on suured värvilised tätoveeringud ja hambad korras siis kvalifitseerub automaatselt jõukate alla. Sest vaene ei saa endale sellist luksust lubada..
t
To Realist/ 21. juuni 2016, 09:05
Vanasti oleks selliseid tsirkuses näidatud.
p
pime keskaeg/ 21. juuni 2016, 11:52
Vanasti naistel paljudes kohtades polnud asja, Igatsed seda aega tagasi?
m
Mh./ 21. juuni 2016, 10:35

a
ab/ 21. juuni 2016, 08:21
võtad tööle, ei võta, ettevõtja asi, tema ei saa kroonult palka, aga head palka saav ametnik peaks küll eetika kursustele minema!
e
Erla/ 21. juuni 2016, 08:18
Mis parata, ka mina pean tätoveeritud inimest koledaks.
v
vene ajal elanud/ 21. juuni 2016, 07:59
Vene ajal olid tätoveeritud ainult vangid. Kes on oma lapsepõlves kasvanud vene ajal, see ei suuda suhtuda tätoveeringutesse soosivalt. Lapse eas kinnistunud suhtumist on raske muuta. Sama asi on kiilakate meestega. Vene ajal olid kiilakad ainult 15 päeva saanud pätid (sel ajal aeti 15-päeva saanud meestel pead kiilaks. Nii et proovige aru saada vanematest inimestest. Nähes tätoveeritud või kiilakaid inimesi tekib kohe assotsiatsioon kriminaalse maailmaga.
s
sama/ 21. juuni 2016, 11:12
vene ajal aeti ka mingi ajani naistel pea paljaks, et kriminaali ära tunda.
l
Lihtne küsimus/ 21. juuni 2016, 07:54
Kas te võtaksite tööle tätoveeritud degenerandi, kui on võtta inimene, kes ei pea niiviisi oma eneseusaldust tõstma? Kui saan valida, eeelistan mina tätoveerimata teenindajat.
m
Mina/ 21. juuni 2016, 09:55
Eelistan teenindajat kes on viisakas ja kiire. Hetkel enamus teenindajaid vahivad tülpind näoga sulle otsa ja vaevalt viitsivad liigutada ennast. Kui teenindaja suudab pakkuda head teenindust siis minupärast olgu milline tahab.
Eestlastel on siiamaani pähe kodeeritud ,et nii nagu tattood on siis oled kinni istunud rets ja sinuga ei maksa mingit tegemist teha. Välismaal tööreisidel käies ei ole ma kuskil veel sellist suhtumist näinud. Olen näinud inimesi kes on kõrgete kohtade peal ja terved käed on täis tatoveeritud. Isiklikult mina ei näe mingit probleemi selles, igaühe oma valik.
t
TT/ 21. juuni 2016, 10:12
MINA olen käinud ja MINA olen näinud ja ülejäänud siin olete lambakari.
Räägid nii nagu oleksid nõukogude ajal aktiivse komsomolina v parteilasena saanud tuusiku nt Bulgaariasse. Ole rahulik, paljud on käinud ja paljud on näinud ja eks vahe on ka selles, kus käid ja kellega seal suhtled.
l
lihtne vastus/ 21. juuni 2016, 13:14
Loomulikult mitte. Miina võtaks tööle narkomaanist või joodikust degeranti, tal see puue ei paista välja. Kas ta oma tööd teeb korralikult või mitte, ei oma tähtsust
i
22. juuni 2016, 13:57
ise sa oled degenerant,peast nimel.
j
21. juuni 2016, 07:40
t
ta osaliselt töövõimetu ju/ 21. juuni 2016, 07:51
parem must käsi- ma arvan.
l
lugeja/ 21. juuni 2016, 07:38
Mina ka tööandjana ei võtaks sellist koledat tädi tööle.
s
22. juuni 2016, 00:41
sinust mitte kunagi ei saa tööandjat
m
me võime vabandada aga teame, et/ 21. juuni 2016, 07:36
see on tõesti kole. ükski õige naine ei taha mingit tattood. porgand käevarrele ja vares seljale. arstidel ei ole tattoosid, neil on mõistus.
k
Kuri/ 21. juuni 2016, 07:35
Mis on töötukassa tädi asi, kas mul on tätoveeringud või ei ole. Ilmselgelt selline ei peaks sellel kohal töötama või siis saatke täiendkursustele see tark tädi. Selliseid arvamusi võib kodus avaldada, aga mitte tööl.
v
vangimaja kandidaat/ 21. juuni 2016, 13:14
ega see ilus tegu pold jah ja ta juba vabandas. teisalt oli ta jutt ju puhas tõde: tätoveeringutega või suisa üleni oma käed tätoveerinud inimene ei ärata tõesti usaldusvääsust. mina kliendina pigem hoiaksin eemale sellistest teenindajatest. üleüldse tekib küsimus, mis ajab inimesi oma kehaosi täis sodima? kas lasteaias jäi see etapp vahele, kus vildikatega soditati kätele triibukesi ja näkku vuntsikesi jne?
o
on/ 21. juuni 2016, 20:26
kandidaat siis kui kurja teeb, tätoveeringu järgi seda ei otsusta ja kurjategijatel on teisem temaatika naha sees, see puhtalt kunstipärane ja huvitav ka pealekauba...pole vaja endale teha aga teise oma võib ju aktsepteerida-ok.

s
21. juuni 2016, 07:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Sina hinnad./ 21. juuni 2016, 07:33
Väga ilukirjanduslik kõnepruuk Sul. Oled vist palju lugenud.
j
Jopa Kolla/ 21. juuni 2016, 08:43
s
Spetsialist/ 21. juuni 2016, 07:25
Paraku vaadatakse ka välimust. Kui inimene on end tahtlikult rikkunud ja soovibki jätta kriminaali muljet siis ei ole ime, et teda keegi tööle ei võta.
l
lollakad../ 21. juuni 2016, 10:27
Ühelegi kriminaalile pole tehtud full sleeve tatoosid, erinevates värvides ja ilusa disainiga, tule maa peale. Ajad on muutunud, tänapäevased tatootatud "kriminaalid" tiksuvad poe taga, laialivalguv DIMA kribatud nukkidele..
t
TT/ 21. juuni 2016, 10:47
Pole sa asjadega midagi nii kursis, kui püüad näida. Mine küsi kasvõi Vene tn Dima käest palju ta tsoonides tehtud "räimesid" üle on löönud. Eks mõni "vanakooli klassik" tiksub kindlasti koos sinuga mingi poe taga. Vanglates hakati samuti värvilisi pilte peale lööma ja nii mõnigi lööja jätkab vabaduses, kui tunnustatud kunstnik.
Isiklikult ma tätoveerimist ei poolda.
t
TT-le; saime targemaks/ 21. juuni 2016, 15:03
mõnus tiblast vangi jutt
m
Mati./ 21. juuni 2016, 07:22
h
hinnad/ 21. juuni 2016, 07:16
Tartus maksab tikutoosi-suurune värviline tätoveering ca 35 eurot. Välismaal, kust talent koju naases, tõenäoliselt rohkem. Kogu keha katvate tätoveeringute järgi otsustades on tegemist rikka inimesega, kellel peaks olema imelik töötukassasse minna ja maksumaksja raha puukida.
o
oot-oot/ 21. juuni 2016, 08:03
Tartus teeb nii odavalt ainult 1 poiste sõber, ülejäänud ikka paar korda kallimalt. Aga igasugune tätoveering on rõve, pildil olev mimmi on eriti jube. Ma ei võtaks samuti sellist tööle.
r
reality/ 21. juuni 2016, 09:50
Ilmselgelt läks tädil väljamaa mees minema, nüüd on ta koos lastega Eestis tagasi, käsi pikal. "Vabakutseline kunstnik", jajah.
k
kust/ 21. juuni 2016, 10:28
Kust saavad raha? Vanemate eest hoolitsemise, laste eest hoolitsemise või pere loomise arvelt. Kui veel süüa ja elada iga päev sõprade arvelt siis saab ka oma palgast summasid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee