Eesti uudised

"Ei osanud mõelda, et arvamuse avaldamine võib töökoha maksta!"

Juhan Haravee, Karoliina Vasli, 18. juuni 2016, 06:00

226 KOMMENTAARI

a
aga / 29. juuni 2016, 09:05
sa priiduke ei oskagi ju mõelda! ekrele taas miinuspunktid.
x
21. juuni 2016, 15:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To 15:21/ 23. juuni 2016, 16:18
Mitte sa ei paneks oma lapsi sinna vaid su lapsed ei saakski sellisesse kooli kui vanem õhtulehes nii rumalat juttu ajab. Nii uhkeks ei tasu minna, et sa oma lapsi sinna ei paneks? Keegi ei tahaks ka neid tibukene!
h
Huvitav/ 20. juuni 2016, 21:47
Ta räägib, et tal pole konflikte õpilaste ega õpetajatega olnud, aga see on vale. Siin kirjas, et temaga on varem ka probleeme olnud ja isegi sellel aastal mitu korda ja ta ei vallandatud ainult artikli pärast.
https://drive.google.com/file/d/0B4ULgk3iUp73U0FSazk0MzJJaFU/view
t
To 10:05/ 21. juuni 2016, 13:16
Avastasin lingi kellegi teise kommentaarist.
t
To 10:05/ 21. juuni 2016, 13:19
Õpilased kaebasid ta peale, tema pärast kutsuti ümarlaud sotsiaaltöötaja ja politseiga kokku! Kuidass aab seda Dievest õigustada? Selline õpetaja oleks pidanud juba ammu vallandatud olema!
k
kas/ 22. juuni 2016, 09:52
nõupidamine kutsuti kokku selleks, et, piirkonnavolinik ja sotsiaaltöötaja Aleksander Väikese Suure Sassi pojaks tunnistaks? Las ma arvan - tegu oli mõne kohaliku autorieedi lapsega ning hoopis õpetaja jäi süüdi, et laps tundi rikkus.
t
To kas/ 23. juuni 2016, 16:19
Jah mitu konflikti ja loomulikult kõik lapsed olid kohaliku autoriteetide lapsed ja loomulikult oli hoopiski õpilane ja/või teised süüdi ja õpetaja sai lihtsalt kiusata ja on tegelikult korralik!!!! (SARKASM)
a
Ausaltöeldes/ 20. juuni 2016, 19:28
Ei peaks rumalaid arvamusi avaldama. See oli üks loll artikkel ka. Lapsi tuleb sigitada noorena ja vähemalt kolm peab olema ja osad naised peavad leppima väiksema haridustasemega mehega? Seda tuleb ütlema kes, mingi kooliõpetaja? Jah lapsi ei tehta haridusega aga see on loogiline, et kõrgharitud naine tahab omale meest kes on samuti kõrgharitud. Neil on omavahel rohkem rääkida tänu sellele. Maailma rahvaarv on niigi lähenemas 8 miljardile. Kui igal eestlasel oleks kolm last siis reaalsus on see, et nende laste järeltulijatele lõppevad maa ressursid otsa.
t
To 23:17/ 21. juuni 2016, 13:01
Arvate, et eestlased on sellise väikse kasti sees ülejäänud maailmast eraldi olev? Ei. Rassid segunevad ikka. Tean mitut eesti naist kes on välismaale ülikooli läinud ja sealt ka armastuse leidnud. Ja mis mõtet on nii palju lapsi teha? Maa ressursid lõppevad ühel hetkel otsa, mida need lapsed teevad kui ei ole puhast vett, puhast õhku ja rohelist loodust? Tuleks mõelda siiski globaalsemalt mitte ainult eestlaste vaatenurgast.
a
Ausaltöeldes/ 20. juuni 2016, 19:16
Ei peaks rumalaid arvamusi avaldama.
õ
Õ/ 20. juuni 2016, 15:45
Mees õpetaja on väga raske olla, keerulisem kui seda naisena. Neid on vähe ja see ei ole ka harjumuspärane vaatepilt. Neiud arvavad või loodavad, tahavad, et meesõpetajad sooviksid neid ja kui nende maailm põrkub vastu tõega, et seda mida nemad ootavad nad ei saa või on neil lihtsalt tähelepanu vajadus, võidakse väljamõelda väga inetuid asju. Tihti võtavad inimesed sõna seal kus neil tegelikult seda õigust ei ole. Pean siin silmas isiklikke asju. See mida räägib Poe Jüri või Metsa Kati ei ole tõde, vaid tihti peale moonutatud klatšijutt.
H
!!!/ 20. juuni 2016, 12:55
Härra Dieves on vist liiga palju Mehhiko seebikaid vaadanud. Mina küll ei näe Eestis tungi, et haritud ja jõukad härrasmehed endale prügimäelt naisi otsiks. Kas sina ei tahaks enda kõrvale haritud ja intelligentset naist? Ahjaa, sa ju tahad alaealisi.
s
See../ 20. juuni 2016, 12:52
kuum kutt herr Dieves tahtis alles mõni aeg tagasi tulihingeliselt saada Keskerakonna liikmeks. Ei võetud, nüüd siis liputab EKRE lipu all oma homofoobiaga!
t
Teadmiseks, et/ 20. juuni 2016, 17:20
her Dieves astus pärast Pronksiöö sündmusi Keskist välja kuna ei meeldinud Savisaare seisukoht antud teemal.

l
lugeja/ 20. juuni 2016, 00:06
Vallandamine tuleks kindlasti kohtus vaidlustada ja kui vaja siis minna Euroopa kohtuni välja
x
xMees/ 19. juuni 2016, 23:26
Kui keegi mees on arvamusel, et ainus põhjus, miks naised ei ole siiani "latti" allapoole lasknud, on see, et nad ise selle peale pole tulnud ja keegi pole neile seda veel soovitanud, siis on ta sellega tõestanud oma primitiivset mehhaanilist maailmanägemist. Ajalooõpetajaks kuidagi ikka sobib.
m
miski pole muutunud/ 19. juuni 2016, 22:27
Meenutuseks nõuka ajal ilmunud Aino Perviku "Kaetud lauad"! Raamatukogudes peaks olema.
h
Heli/ 19. juuni 2016, 21:55
Ausalt ei saa ma aru, miks sellise asja eest vallandati.. Oma nime all kirjutada ja ausalt arvamust avaldada on ju julge tegu.Ja miks ei või õpetaja seda teha?Ta ei öelnud ju midagi halba..Ja tõesti tuleb veidi lasta latti alla, muidu jääb üksikuks-see pole vale.Tean paljusi nii mehi kui naisi, kes arvavad samuti-karjääri on tore teha, aga lõpuks oled üksi. On paljud ,kes hauguvad salaja kartes oma nime all öelda.. Mis salata, see kontrolltöö asi tegi õhtu lõbusaks ka meil..Soovin jõudu õpetajale..Olen ise selle kooli lõpetanud.Kurb ,et sellised reeglid nüüd koolis..
t
tartlane/ 20. juuni 2016, 00:08
Mingi Tartu kooliöpetaja vöttis alles hiljaaegu meedias söna oma nime all, möistagi tolerantsi edendamise teemal ja ei varjanud ka seda et on sotsialist. Paistab et möne partei liikmed on Eestis vördsemad kui teised
t
To tartlane/ 21. juuni 2016, 13:09
Tartu kooliõpetaja arvamus oli normaalne. See ajalooõpetaja peaks häbenema sellise arvamuse eest. See tartu bioloogiaõpetaja on huvitav nähtus tänapäeval.
, arukas, intelligentne ja atraktiivne.
M
---/ 20. juuni 2016, 00:43
Mitte arvamuse avaldamise eest ei vallandatud, vaid sellise seisukoha omamise eest. Kui ta oleks seda tööintervjuul juba teatavaks teinud, poleks seda töökohta saanudki. Süüdistada võib kooli juhtkonda, kes sellise üldse palkas.
e
Ei/ 20. juuni 2016, 19:33
Terve ta arvamus oli täis sellist jura, et naisena seda lugedes ei saa nõustuda. Ajalooõpetaja peaks teadma palju maailmas inimesi on, aga ometi tunguvalt kirjutab, et igal naisel PEAB olema kolm last ja need tuleb teha noorelt? Haha okei ei ole ikka küll nii. Selliste arvamustega õpetaja ei sobi õpetajaks. Ütleb ambitsioonikatele õpilastele ka, et suva see karjäär, tehke parem noorelt kolm last sest see on minuarvates olulisem? Mida noh
d
djadja Jura/ 19. juuni 2016, 20:56
Tõsi on see , et kui Mari ja Malle või Olga ja Ljubov ei sünnita , teevad seda Fatima Sulima , Hanuma , Gülnara ja Zuleika-hanum .Kohe mitu korda järjest . See ei ole ei saladus ega vihakõne vaid fakt .
p
19. juuni 2016, 16:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
***/ 19. juuni 2016, 18:18
priidu eksnaine lasi lati alla ja vaata, mis sellest loost sai. kas isa suudab oma õpetajapalgast lastele vähemalt miinimumelatist maksta ja kas lapsed saab ikka suureks kasvatada vaid ahju taga ja suurest armastusest, mida seekord ei paistnud neil kahel kauaks jätkuvat. noored naised muudkui sigigu ja vahet pole, mis see sigitaja kvaliteet ka on, aga kes need lapsed suureks kasvatab, pole enam justkui kellegi mure, välja arvatud selle noore naise mure, kes peale sigimist avastab paganama tihti, et ühtäkki pole ei noor naine ega tema titt muud, kui üks tüütus ja segavad tööandjaid, kolleege, kaasbussireisijaid, arsti järjekorras istujaid, laste isa, eksämma ja naabri moori.
m
Minul/ 19. juuni 2016, 16:52
küll mehe leidmisega probleeme polnud.vahest ei peagi seda lapsekingades tegema?
x
Xxx/ 19. juuni 2016, 15:02
Kui ligi see minister siis on? Häbi häbi artikli kirjutajatele, ei oska ministri perekonnanimegi suure algustähega kirjutada!

r
Rootsi Kunn eksiilis/ 19. juuni 2016, 14:47
Krister Paris uueks ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetajaks! Sedasi sirguvad Järva-Jaanis ilusad kommunisminoored, kelle sarnaseid isegi eelmise sajandi teises pooles pole nähtud. :)
ü
üks/ 19. juuni 2016, 14:33
Peatage Ossinovski enne kui hilja!
x
xxxxx/ 19. juuni 2016, 14:37
Kui palju istub koolidirektori toolidel parteilisi puuslikke.
l
Lugeja/ 19. juuni 2016, 14:08
Koolide direktoritel ei pea olema pedagoogilist kõrgharidust, piisab lihtsalt kõrgharidusest.
x
xxxx/ 19. juuni 2016, 14:18
Huvitav mille eest see endine ohvitser sõjaväest välja visati ja kuidas ta ilma
eelneva töökogemuseta direktoriks sai.
a
abc/ 19. juuni 2016, 13:24
Asi pole arvamuse avaldamises, vaid arvamuses. Kui politseinik avaldab avalikult oma arvamuse, et tapmine ja röövimine on tegelikult hea, siis ongi loomulik et teda vallandatakse usalduse kaotuse tõttu. Arvamuse avaldamist ei keela keegi. See pigem hea, kui vargapoiss ise oma taskuid ette näitab.
k
kae õudu/ 20. juuni 2016, 21:15
Arvamused peavad olema kellegi poolt normeeritud ?
Aga noh küll tuleb aeg kui ka teid oma "arvamuste" pärast lahti lastakse ja siis kiunute "niu niu niu"
Kui see ei sobivat ühiskonna normidega, siis oleks viisakas alustada noomitusest.
Koolis ju ei visata õpilast päeva pealt välja kui ta õpetajale vastu klähvib ?
k
kontrolllask/ 19. juuni 2016, 12:48
eelmise kommi momentaalne ilmumine tõestas,, et tsensor valvab kullipilguga ainult oma iidoli kivisildniku kommentaariumi. mujal võib ilmuda kasvõi riigivastane jama.
l
lühidalt./ 19. juuni 2016, 12:44
Ja taoline direktor on siis eesti ohvitser keda pidi austama`?
m
mis kuradi ohvitser. üks armetu allohvitser/ 19. juuni 2016, 23:02
üks paljudest allohvitseridest. Raigo Prants kes isegi kroonus ei saanud hakkama ÕPEATB NÜÜD MEIE NOORI. MEIE LAPSI. SM LIGI TEE MIDAGI
l
luulelemb/ 19. juuni 2016, 12:35
uskumatu, millise kaitsva tiiva alla mingid õrnahingelised preilid luulegeeniuse on võtnud. samas ei häiri neid põrmugi, et samal ajal sõimatakse peaministrit pedofiiliks..
a
ABC/ 19. juuni 2016, 11:20
Elagu feminism!
Ma muud ei oska selle peale öelda.
a
ABC/ 19. juuni 2016, 12:06
Käisin huvi pärast lugemas feministide kommuuni (Virginia woolf) ja täpselt nii ongi. Kui mees avaldab arvamust, mis ei sobi feministliku ideoloogiaga, siis tulebki lahti lasta.
Kui antud juhul juhiti tähelepanu paljude naiste ebarealistlikele standarditele (mees peab olema vaimukas, tugev, lihastes, majanduslikult kindlustatud, rikas, ilus, hell, hooliv jne), siis ongi õige see mees lahti lasta. Üldine narratiiv on, et kui naisest kirjutatakse negatiivses võtmes, siis see ei saa vastata tegelikusele vaid on alati misogüünia.

l
lugeja/ 19. juuni 2016, 10:38
Lisaks homofoobiale ja võõrvihale on Eestis üha rohkem juurdumas HARIDUSLIK RASSISM! Samas pole näha, et rahvas oleks hariduse kasvuga targemaks saanud. Euroopas üks haritumaid rahvaid on endiselt nr1 alkoholisurmades, hiv levikus, narkosurmades ja veel paljudes muudes pahelistes asjades. Mis meie inimestel viga on? Väike rahvas peaks kokku hoidma aga mingi seltskond loob üha rohkem kastikesi, et ühiskonda lõhestada. JA SEDA KÕIKE VEEL RIIKLIKUL TASANDIL. Inimestel on väärarusaamad asjadest tekkimas. Ühiskond muutub üha tõrjuvamaks samal ajal kui meil pole mingeid saavutusi ette näidata. Leedu SKP/inimese kohta on Eestist kõrgem ja meie kiitleme oma haridusega ja tekitame kastikesi. Inimesi peaks ikka vaatama saavutuste, oskuste ja kõige muu järgi ka mitte mingisuguse hariduspaberi alusel. Tõenäoliselt ei sobiks Eesti naistele siis madala haridustaseme tõttu isegi Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zukerberg, Richard Branson ja sajad teised miljardärid abikaasaks? Hariduslik rassism on siin riigis hävitamas riiki ennast juba.
h
Huvitav/ 20. juuni 2016, 19:57
Ei saa võrrelda Harvardist välja kukkunud geeniust kõikide kõrgkoolist väljakukkunutega siiski. Kuskilt Tallina ülikoolist välja kukkuda on natukene teine asi kui Harvardist.
m
mari/ 19. juuni 2016, 00:17
No nii lihtsate arvamuste pärast nüüd lahti lasta...? Elu läheb ju igavaks, kui vastaseid pole.
j
Jõgeva/ 19. juuni 2016, 08:43
põhikoolis koht vabanes, ajalooõpetaja edutati gümnaasiumi direktoriks.
e
Eluline/ 19. juuni 2016, 00:06
Viimasel ajal on kombeks sedaviisi - viskame erinevast ooperist koostisosad kõik ühte patta ja siis pärast üritame keedust mingi ühe nimega nimetada, kusjuures igaüks tahab ollusele innukalt just oma nime panna. Maitse on sel asjal nagunii metsa poole, kuna osad ei klapi kokku. Lõpuks minnakse kaklema, kes on õigem, kusjuures põhiteema ununeb täiesti, see ja osa objektiivseid komme mattub emotsioonidesse. Nagu mingis muinasloos:)
See protsess on toimumas kogu me ühiskonnakeses, eks näis, kuhu välja jõuame. Mingi tohutu vajadus on kohe välja selgitada, kes-mis õige või vale ja ning siis "valedele" säru anda. Küllap see aitab iseenda häbi, süütunnet ja rahuolematust leevendada, kui keegi teine süüdi on.
Artiklist:
Inimene avaldas arvamust ja tal on selleks täielik õigus nagu meil kõigil. Siinjuhul pole nii oluline stiil või see, kas kirjutatuga nõustume või ei. Seega ei saa see olla vallandamise põhjuseks.
See, kas kirjutaja on õpetajana pädev ja kolleegina ok, on hoopis teine teema. Artikliga seda siduda ei anna ning tausta teavad vaid asjaosalised. ka lahendus peaks tulema muid teid mööda.
Kolmas supiosa on kirjutaja kuulumine mingisse parteisse, mis ei tundu antud juhul loo sisu mõjutavat. Parteiliikmel ei tohikski justkui isiklikku arvamust olla - justnagu ühes eelmises riigis. Lisaks see, et ka poliitikas üldiselt oleks osa ühendusi nagu iseenesest õiged ja osa valed...
Kuhu me riigike totaalset õiget ja valet otsides liigub, kui suures plaanis vaadata? Loodan, et vastuse leiab igaüks ise, ehk ajalootundmine ka aitab pisut.
Võiksime ju avaldada lihtsalt oma arvamust asja kohta, konstruktiivselt, st pöörates rõhku teemale positiivsel moel, selle asemel et suunduda millegi-kellegi mahategemisele või vigade otsimisele. Kes otsib, see leiab, aga see ei vii elu edasi. Energia suundub me endi vastu, kõigil on kehv tunne ja järjest kehvemaks läheb. Hinnanguvalmidus ei näita elutarkust ja tasakaalu, arvan ma.
Artikli teemast:
Igaühel on otse loomulikult õigus elada oma elu nii nagu ta õigeks peab. See, kellega abielluda, millal ja palju lapsi saada, on küll täiesti isiklik valik. Samas tuleb otse loomulikult arvestada, et iga valikuga kaasneb palju muud.
Minu jaoks on emadus sama oluline kui töine eneseteostus, aga ristteedel olen pea alati eelistanud tööle kodu ja isiklikku elu. Mida vanemaks saan, seda enam seda hindan. Elus on nii palju võimalusi, et kui üks uks sulgeda, avaneb teine.
Samas arvan, et teistsugune inimene võib olla õnnelik ka ainult tööle või ainult kodule pühendudes. Kõik on hästi, kui valik on inimese enda jaoks õige. Seega ei usu ma ka mingitesse vaadete sundpööramistesse.
Ehkki on selge, et toimumas on suured muutused suhtumistes endasse, elukaaslasesse, lastesse, kodusse ja töösse, ei ole neid muutusi kuigi lihtne suunata. Võibolla ei olegi see protsess väliselt suunatav ja kõik toimub, integreerub ja tasakaalustub vaid sisemiselt, ühiskonnas kui tervikus.
Eks aeg näita, mis meist saab. Me ise ei saa siin muud teha, kui elada oma elu nii hästi kui oskame ja suudame. Ikka igati tõhusam kui teiste asjus surkida.
s
seeb/ 19. juuni 2016, 11:28
Ja kõiges selles on süüdi seesama "ärarippumatu", klikkidest sõltuv ajakirjanduselaadne toode. Kas teine pool on sõna saanud? Ei! "Sõnavabadus" eesti moodi - isegi kommentaarid ei ilmu!
m
mingis mõttes/ 18. juuni 2016, 23:03
teagi mis mõttes euroopas on hullem ajuvaba hullus kui vene ajal oli jooksikud on ka samad teatud inimtüüp
t
tubateater/ 18. juuni 2016, 22:30
lootsin, et inimeste ühtmoodi mõtlema ja väljenduma sundimise katsed koolides ja ettevõtetes on jäänud nõukogude aega. kahjuks näib, et mitte. artikkel, mille see kooliõpetaja avaldas ei sisalda küll silpigi sellist, mis annaks alust inimese vallandamiseks. ilmselt tahetakse pingsalt leida põhjust tema vallandamiseks mingitel muudel asjaoludel. kui mitte, siis on asjad järva-jaanis ikka väga mädad ja elatakse ilmselt siiani mingis nõukaaegses mullis. kõigil inimestel on põhiseaduslik õigus vabalt avaldada enda mõtteid ja ükski kool oma töötajatega pole erand! kindlasti soovitan kohtusse pöörduda ja võib 100% kindel olla, et töötaja tulem tööle ennistada ja maksta takkajärgi saamata palk+hüvitised.
a
ABC/ 19. juuni 2016, 12:22
Kusjuures inimõiguseid ja sõnavabadust on eestlasel samapalju nagu alati on olnud. Ehk siis seni on kõik okei, kuni arvamusavaldused vastavad valitseva ideoloogia poolt dikteeritule.
õ
Õdi/ 19. juuni 2016, 09:50
Tänapäeval ei pea kohtutulemusena töötajat tagasi ennistama kui direktor seda ei soovi. Küll aga tuleb maksta tal (direktoril) kompetsantsiooni e. kahjutasu. PS! Arvan, et ta leiab kuskil mujal palju parema töö. :)
a
Arvamus/ 20. juuni 2016, 20:01
Ei tea kas kommentaatorid vaatavad ka naisi kui sünnitusmasinaid ja kelle peamine ülesanne on noirelt võimalikult palju lapsi teha? Kas see oleks teiearust õige kui see mees oleks öelnud, et kuulge mehed, suva see karjäär, tehke lapsed ennem ja karjäär hiljem või üldse mitte sest teie ülesanne ongi ainult lapsi teha ja karjäär pigem niisama hobi. Selline arvamus vääriski vallandamist. Sellist juttu noortele ambitsioonikatele tüdrukutele ajada on rumalus. Alles võitis Rakett69 saate tüdruk. Mida see ajalooõpetaja selle kohta ütleks?
a
Aga.../ 20. juuni 2016, 23:46
...kellena Sa Kullakene ennast siis tunned/näed?
Kas naisena?
Kas emana?
Või siis tulevase emana?
Või näed oma rolli siin ühiskonnas kui lihtsalt vabalt ringisilkavat emast kes isastega lahkelt aega veedab ja elu naudib?
Anatoomilises mõttes on ka see võimalik aga nö steriilne nauding viib paratamatult selleni, et varsti pole sul enam kellegagi elust naudingut tunda.
Eks siis tuleb üle minna nö "HandWork'i" peale, aga kas see olukorda parandab?
Ja kuidas ning millise pilgu läbi Sa Kullakene mehi näed?
Kas isadena või tulevaste isadena?
Või näed neid lihtsalt kui rahuldust pakkuvate isastena?
Või näed neid lihtsalt sigitajatena?
a
aadu/ 18. juuni 2016, 21:43
Paar aastat tagasi ühes Läänemaa gümnaasiumis ei lasknud füüsikaõpetaja korda rikkunud last klassi. Õpetaja vallandati ja tema asemele ei leitud ühtki õpetajat. Gümnaasium on praeguseks kinni pandud.
l
Ly/ 18. juuni 2016, 20:59
Ootasin, et sellele tekstile järgneks mingi tasu! Tuligi ära!
d
djadja Jura/ 18. juuni 2016, 20:13
See on prantsuse revolutsioonist saadik niimoodi olnud-mulle ei pruugiu meeldida sinu jutt ja see mida sa väidad , aga ma tean , et sul on õigus seda teha . Süüvimata siinkohal naiste-meeste kodusõtta võib öelda , et asi lõhnab kohtusaali järgi . Kui vallandamise põhjuseks on see artiklike , peavad vald ja koolidirektor küll väga rikkad olema .
k
kolerast/ 18. juuni 2016, 20:50
Mis vald ja koolidirektor? Haridusministeerium kasutas telefoniõigust ja luges direktorile sõnad peale.
h
HTM/ 18. juuni 2016, 22:51
Koolid ei allu HTMile, kui tegu pole just riigigümnaasiumitega. Koolidirektori võtab tööle kohalik omavalitsus. Nii on.

i
Igor/ 18. juuni 2016, 19:42
Mehed võiksid ka oma latti madalamale lasta. Minul polnud mingi probleem omale naine leida kuna minu eesmärk oli enda kõrvale saada hea inimene mitte ainult tissid, tutt ja blondid juuksed. Eestimaal on palju tublisi töökaid naisi aga neil puudub tibilik välimus ja nad jäävadki õnnetult üksikuks. Varsti siis nii mõnigi ütleb nende kohta kõndiv iibeprobleem. Pole karjäär kunagi laste saamist takistanud. Meil on palju tublisi ärinaisi, arste kellel on lapsed. Näitena pakun välja ka poliitiku Yana Toomi. Palju rohkem on siiski lastetute seas just mitte aktratiivseid naisi kellel pole õnne antud.
b
Brita/ 18. juuni 2016, 18:56
no jah siis . vallandamine ei ole päris kindlasti õiguspärane. selles ei olegi teema. teema on laiem kui 1 nohkarist elu veel mitte tundev õps. teema on valus . eestis on karja jamade meeste peale liiga palju naisi. ja häid naisi. väga häid samuti . aga häid mehi otsi taga tikutulega. väga häid mehi ma kardan et enam ammu ei olegi .
JA LATTI EI PEA EVER ÜKSKI NAINE ALLA LASKMA. MEES PEAB ISE SUUTMA LATINI SAADA . kui ei saa. siis pole ka mees seda naist väärt .
t
to brita/ 18. juuni 2016, 19:17
Ehe näide eesti naisest - enesehinnang 130 %
t
tulevane eit :D/ 18. juuni 2016, 19:30
Aga miks kohe Aafrikast? Kas maailmas peale Eesti ja Aafrika muid riike/maid polegi? Miks mitte nt taanlased, austraallased, sakslased, poolakad jne jne?
e
18. juuni 2016, 20:19
ei need siia külma vaesesse riiki tule,tulevad ikka kaameliajajad ja liivaneegrid.kas ei sobi või?abiraha maksab neile ju eesti riik ja vänt on neil ka vägev,mida te eesti emasinimesed veel tahate?!
v
veera/ 18. juuni 2016, 23:29
Naera nii et munad märjad:)
e
eit/ 19. juuni 2016, 05:39
ega haridus matsi riku ja koolitatud olek ei anna elutarkust . armastus nagu polegi teema . lastetu naine on lihtsalt üks tühikargaja , kui mehega elab . tehke aga oma kõrge latt ja jalutage seal all edasi ja tagasi .
a
ABC/ 19. juuni 2016, 21:01
Ilusaid ja väga kõrge enesehinnanguga lillekesi on tõesti palju. Aga häid naisi on Eestis ikka väga vähe.
p
possum/ 19. juuni 2016, 23:14
Palun selgita lahti tingimused, kuidas kvalifitseeruda "hea naise" kategooriasse.
t
18. juuni 2016, 18:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
raivo/ 18. juuni 2016, 19:13
to: tervist
viimasel ajal pidi tablettide võtmine väga moes olema ja sinu juttu lugedes olen selles enam kui kindel.
Loodan, et esmaspäevaks saab sinu pea ja mõistus selgeks
r
raivo/ 19. juuni 2016, 14:33
kuule sina Dievese endine õpilane.Äkki oled sinagi üks nendest, kes käis teda provotseerimas.Kusjuures härra Dieves vedu ei võtnud ja sinu ahvatlustele ei allunud.Nüüd siis tuled siia oma viha, pettumust, trotsi ja mida iganes välja elama.
Suures pettumuses rääkisid kodus oma vanematele ja veel kellegile, et taheti ahistada jne.Noortel teismelistel tüdrukutel tekib mingil ajal selline armumise tuhin ja siis ei lööda millegi ees risti ette :D Mõni tahab minna ikka lõpuni ja kui keeldutakse siis.... tambitakse vastassugupool maapõhja ning kui tekib võimalus, siis mõnitatakse avalikult .
Teatud seltskond teab küll tõde, aga sellega pole kahjuks midagi peale hakata.
Aga pole hullu, seegi on üks " kuradima hea väljamõeldis. ;) ;) " nagu üks eespool kõneleja tavatses öelda !
k
Kogetud oma nahal/ 19. juuni 2016, 15:31
16 aastane hakkas mind 43-st meest piirama kui sakslased Leningradi. Igasugu trikke tegi, et voodisse saaks, pakkus kooselu jms.
Keeldusin ja siis alles hakkas juhtuma...
Alguses ei saanud arugi, et milles asi, sest tuttavad hakkasid mind imelikult põrnitsema ja ebaselgeid vihjeid poetama.
Lõpuks selgus aga see, et vihane plika oli lasknud lahti jutud, kuidas ma ta ära võrgutasin, voodisse meelitasin ja ta õnnetukene olla minult veel mingi suguhaiguse ka saanud.
Sellised toredad teismelised siis meil ;)
t
tola/ 18. juuni 2016, 17:03
...kolime Esnast Järva- jaani , seal nii palju põnevat , äkki pakutakse õlut ka.
v
volinik/ 18. juuni 2016, 17:38
mis kolimisest sa jahud, nagunii kogu see teie elu on Jaanis aga mitte Esnas.
.
// 18. juuni 2016, 17:57
... veidi huumorit pole ju paha !
t
Tige kodanik/ 18. juuni 2016, 16:43
Lugesin siis veel kord selle nn probleemse artikli läbi - no andke andeks , mis seal siis nii valesti oli öeldud . Isegi mingit parteipropagandat polnud . See oli ühiskonnaõpetaja korralik kirjutis kus analüüsiti väga lihtsalt meil toimuvat . Vallandamine on siin selgelt karjuv ebaõiglus ja loodan et kohus määrab soliidse valuraha . Ei tea , kes see õpetaja küll inimesena on , aga artikli järgi otsustades oma ametit tunneb väga hästi . Feministid aga pauguvad iga koma peale , seal aga tasuks vanasõna meenutada : las koerad hauguvad , karavan läheb edasi !
e
Ema/ 19. juuni 2016, 17:19
Priit on olnud väga hea poeg ja hooliv vend oma vennale ja kahele õele. Mingit jäärapäisust pole temas kunagi olnud. Küll olen alati kartnud tema kaasasündinud ausameelsust. Ausad inimesed jäävad tihti elurataste vahele. Õnneks loen siit, et enamus inimesi ei tahagi teda nende ammuteada tõdede eest maha materdada. Mul oli ka hea lugeda ühest negatiivsest kirjutisest, et ta on hea ajaloo ja ühiskonna õpetaja, et tunneb oma ainet. Ma ei tea kuidas on üldiselt tänapäeval koolides õpetamistase, aga enda kooliajast mäletan, et oma ainet hästi andvaid õpetajaid oli vähe. Ja õpetajad, kes ei omanud mingeid seisukohti olid igavad. Jään lootma rahumeelseid lahendusi! Muide, kükitamine teeks talle head ! Aga lapsi selliselt alandada?! Ma ei tea.
i
Iff/ 20. juuni 2016, 18:27
Selles polnudki midagi valesti. Selles pole mingit diskrimineerimist ega isegi midagi, mille peale erutuda. Lihtsalt vasakliberaalne ideoloogiline diktatuur surub ennast peale. EKRE on kuulutatud vihaobjektiks, järelikult kui kuulud EKREsse, siis võbi rikkuda kõiki sinu inimõigusi.
Igatahes nimetan Dievese vallandamist ideoloogiliste repressioonide uueks madalpunktiks Eestis
l
Lugesin ka/ 18. juuni 2016, 16:41
selle artikkli nüüd huvi pärast läbi ja ei midagi imelikku. Täiesti normaalne artikkel ja kui selle eest inimene vallandatakse töölt siis see on täielik põhiseaduse rikkumine. Suurim põhjus ,et on ekre liige. See on otsene diskrimineerimine inimese vaadete ja kuuluvuse järgi. Vallandaja on kindlasti mõne valitsuspartei liige ,sest neil on ainuõigus teiste diskrimineerimisele ja eestlaste solvamisele siin "demokraatlikus" riigis.
j
Juhan/ 20. juuni 2016, 21:35
Probleem on selles, et miks peavad naised latti alla laskma?
Lapse isa võiks ikka kolla haritud ja korralik inimene, mitte aga õlleka nurga tagan voodisse lohistatud joodik.
Parem jätku laps üldse sünnitamata, kui et toota madalalaubalisi joodikuid ja narkareid!
v
Varjus/ 20. juuni 2016, 22:38
Ei peagi keegi latti alla laskma, ega ka pükse.
Sina arvad nii, tema arvab naa. Sellega võikski kogu asi ju piirduda.
Probleem on hoopis selles, et sellise arvamuse avaldamise eest vallandatakse töölt kui ideoloogiliselt mittesobilik element. Kui Eestis on ühel hetkel "õige ideoloogia" ja sellega vastupidisel seisukohal inimestel on parem vait olla, on meil tõepoolest probleem. Probleemi nimeks on siis uus vaikiv ajastu, ning selle tagajärjed on palju rängemad kui paar räuskavat jorssi Delfi kommentaariumis.
m
18. juuni 2016, 16:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to lõust/ 18. juuni 2016, 21:27
Jälle sina lärmad siin. Sinu arvuti ip aadressi peaks tõesti siis avalikustama, saaksid pajud teade kes siin nii härga täis on. Sa ei ole nii anonüümne nagu arvad, ükspuha milliselt arvutilt sa haugud ei jää see saladuseks.
t
to lõust / 21:27, 18. juuni 2016 / 18. juuni 2016, 23:05
j
j-jaani abiturient/ 18. juuni 2016, 16:30
Võiks ikka tausta ka uurida, kelle varbale astus õpetaja ja põihiviga see, et mees oli EKRE rakukese juht.
Kohalikele Reformaritele eesotsas sm.Kallakmaale ei meeldinud see ja juba viimases volikogus kukkus pasundama selle Järva-Teataja artikli pärast.Vallavanaem on samuti munadeta, kes midagi ei hooma ja täidab reffide käske.
Igatahes mina kõik minu sõbrad hääletavad nüüd ja alati EKRE poolt.
Priit ole tugev ja tea, et õpilased, õpetajad ja lapsevanemad on sinu poolt.
Meid see kompleksidega ja reformarite marionett küll kükke tegema ei pane.
e
EKRE on saast/ 18. juuni 2016, 16:33
ja õpetaja lahti laskmine on täiesti õige
m
maire/ 18. juuni 2016, 17:49
Palun too ka põhjendused: miks saast? Väga kerge on lahmida.
m
maire / 17:49, 18. juuni 2016 / 18. juuni 2016, 23:06
k
klassijuhataja prügile kes ei suutnud isegi oma nime kirjutada/ 19. juuni 2016, 14:47
Mine kooli ja õpi vastama.
n
noh,see Priit jäi vana soldatile jalgu jälle/ 18. juuni 2016, 16:40
vene soldatil hetkel vagunit netu ja kuulid otsas ,aga küll ta jälle end varustab.
Aus orav ei kannata kedagi,kel ikka veel kiusu pärast on olemas mõtlemisvõime.
See võime ei kuulu isamaaliste huvidega kokku .
Loodetavasti see eks-õpetaja Priit puuakse ja süüakse kõikide stalinlike rituaalide kohaselt.
r
raivo/ 18. juuni 2016, 19:09
eelkommenteerial tundub olevat õigus.Kui vaadata Arto Saare blogi kommentaare siis sealt kumavad samuti sm.Kallakmaa kõrvad.Tal pole häbi isegi kunagise koolidirektori Aksel Annuki nime suhu võtta, kui kukub arvama juba tema eet.
"Aksel Annuk oleks sellise õpetaja veel varem lahti lasknud"
Ikka täitsa haiged inimesed teil seal J-Jaanis.
Mul on häbi, et sellised inimesed valla ja kooli asju otsustavad.
m
millal/ 19. juuni 2016, 13:17
te hääletama hakkate? presidendi valimistel? järgmiste kohalike valimiste ajal pole teie vadagi enam olemas. tüüpilised ekrekad. võitlusvaimu on kõvasti, aga poliitilisi algteadmisi napib. seega oli ühiskonnateaduste õpetaja kehv. *valdagi

k
kohalik/ 18. juuni 2016, 16:04
Kui keegi vaevuks hr Dievese tausta uurima, siis ehk tuleks välja nii mõndagi, mis antud käiku selgitaks. Mis pereloomisest räägib mees, kes on lahutatud ja on probleemne elatisemaksja? Mina tõesti ei taha, et minu lapsi seal koolis õpetaks inimene, kes arvab, et haritud naised on saast ja pigem olgu nad madalalaubalised sünnitusmasinad. Probleemne on hr Dieves olnud nii ametis kui eraelus. Lisaks on tema vend ka kaitseväelane, kas siis tuginedes ühele eelnevale kommentaarile ka ajudeta ja aruta isik Dieveste dünastias? Jah, sõnavabadus on, aga vahel tuleks ikka enne mõelda, kui sitta suust välja ajada. Teie, kes te seda sigimise ideoloogiat kummardate,minge kolige kuskile arengumaale, kus seda rakendada saate.
t
to kohalik/ 18. juuni 2016, 19:32
Kas see on kuidagimoodi halb, et kellegi vend on kaitseväelane?
m
mitte kohalik/ 18. juuni 2016, 21:34
aga kuidas sa siia ilma said, kui mitte sigimise teel?
k
küss/ 19. juuni 2016, 06:21
Sind tehti poe taga esimese ettejuhtuvaga?
k
kodanik/ 20. juuni 2016, 00:15
Oleks ta kaks korda lahutatud, nagu möni riigiisa, siis oleks köik vist korras?
n
Nemad (kes?)/ 18. juuni 2016, 15:52
Ise kurdavad, et meesõpetajaid / noori õpetajaid jääb väheks.
Vahel ütlevad kirjandit kirjutavale noorele, et avalda oma isiklikku arvamust, mitte...
Imestavad, et feminism ei tundu ok.
e
endine algklasside õpetaja/ 18. juuni 2016, 14:37
Sellel Järva- Jaani direktoril on suured puudujäägid funktsionaalse lugemises, s.t. arusaamises loetust, mis peaks selgeks saama viiendaks klassiks. Artikli puänt oli selles,et kõrgharidusega naised võiksid lapsi saada ja abielluda ka keskharidusega noormeestega, kes on neist neist alama haridusliku tasemega. Ka puudub tal huumorimeel.Mina ei muigaks poisi ajaloovaimukuse peale, vaid naeraksin lausa laginal.See oli ju lõbus avastus.
p
puudujäägid korvab RE pilet,nii et ,matsid, lõuad liukku/ 18. juuni 2016, 16:15
enne kui saate kuklalasu.
Õpetaja ,kes ei ole RE liige ja kel on aru ka olemas,ei tohi Estonies elada . Välja saata!
Maha lüüa! Uputada ! Trepist alla !!!! Tuult nuusutama! Grillirestile !
Siin osariigis ei ole kohta valgetel õpetajatel,sest tulemas on mustaverd akadeemikud.
See direktor lihtsalt puhastab platsi omadele,me saame aru ja oleme tema üle lausa uhked.
n
nõustun/ 18. juuni 2016, 19:20
Tagakiusamine on meil juba kahjuks normiks saanud. Huvitav, mida PS selle peale ütleb? Kas mitte nii, et mitte kedagi ei või taga kiusata tema poliitiliste vaadete tõttu. Kangesti tundub, et meil polegi vaba ja demokraatlik riik. Koolid ja nende juhid võtavad endale vabaduse kehtestada suisa käskkirjalises vormis vaated, väärtused ja arvamused mida võib ühest või teisest arvata ja mida mitte. Kool peaks ikka haridusasutus olema ja arendama õpilastes oma peaga mõtlemist, arvamuste ning vaadete paljusust.
s
selline uudis/ 18. juuni 2016, 14:36
kommentari ei lasta läbi kui mainisin, et ehitage lasteaedu mitte !"strateegiliselt häid" kõrgmitmikministeeriume! Oravaparteid ei tohi puutuda!
t
tegelt ka või?/ 18. juuni 2016, 15:38
Mismõttes ei lastud läbi kui see sul seal must-valgelt kirjas on?
s
Scaramanga/ 18. juuni 2016, 13:33
Antud inimene lihtsalt ei saa aru kuidas tõeline Nõukogude Inimene käituma peab, kas siis Järva-jaani kommunistlikus parteis pole ühtegi tõelist kommunisti kes võiks antud barbarile Õigesti mõtlemist õpetada.
Miks teda üldse vangi pole pandud - tegemist on selgelt riigivastase inimesega.
k
küllap pannakse see noor meesõpetaja vangi/ 18. juuni 2016, 16:17
juba selle eest,et ta kutsus üles valgeid eestlasi ilmale tooma ja keskharidusega mehenatukesi ka inimesteks pidama.
See ju surmapatt.
e
eestlane/ 18. juuni 2016, 13:04
võiks juba aru saada, et eesti naine on "maailma ilusam", "maailma parim" ja tema kohta ei tohi midagi halvasti öelda ;) seevastu eesti mees ei kõlba kuhugile ja eest naised võivad neid maatasa teha, see on lausa nende elu eesmärk :)
Aga võtame neilt ära meigi, kunstküüned, kunstripsmed ja mõnedelt ka silikoontissid, mis järgi jääb ;)
Loomulikult see ei käi kõigi eesti naiste kohta.
p
Punaterrorr/ 18. juuni 2016, 12:54
Kui mõtled, siis ära ütle, kui ütled, siis ära kirjuta, kui kirjutad, siis ära alla kirjuta, kui alla kirjutad, siis punalilla, sm.Marxi portreega king leiab su istmiku.

w
ww/ 18. juuni 2016, 12:52
Töövaidluskomisjoni kähku ja kompensatsiooninõue takkaotsa!
j
ja/ 18. juuni 2016, 13:41
kindlasti
ei maksa oll lammas
s
***/ 18. juuni 2016, 12:50
selle epopöaga hr direktor Prants küll mitte kuidagi ei tõsta kooli mainet. Vastupidi, ta on muutnud enda ja ka kooli puhta naerualuseks.
l
lihtsalt/ 18. juuni 2016, 12:39
Aborigeenile Eestis koha maksnud arvamusavaldus.
s
see/ 18. juuni 2016, 12:16
vallandamine on ju täiesti ebaseaduslik
k
Kristiina/ 18. juuni 2016, 12:16
Jah nii on kuid selle vastu aitabki selline trotsimine ja hirmu ületamine nagu tema tegi ka peale vallandamist. Ega töökohad pole maailmast lõppenud! Vat nii tulebki vastu hakata. Ei mingit peitumist vaid paber käes ja nägu pildil. See on Eesti mees suure tähega.
j
jüri/ 18. juuni 2016, 12:12
Kui ikka üllitad sellise arvamusloo , siis on lihtne järeldada , et Sa ei sobi ÜHISKONNAÕPETUST õpetama.Õige otsus kooli direktori poolt.
j
jüri/ 18. juuni 2016, 14:11
Kui on isiklik arvamus , siis peab ka see jääma selleks , mitte ilmuma massimeedias kus seda loevad ka õpilased.
k
kas/ 18. juuni 2016, 16:08
k
kulla juri/ 20. juuni 2016, 18:32
ära rohkem peale võta, eks , palun. sest kui midagi suust välja ajada, siis võiks see vähegi mõtet omada. Mis ajast ei või isiklikku arvamust meedias avaldada ja mis ajast ei või isiklikku arvamust lapsed kuulda. Sõida sa ka nii lolli jutuga seenele ära. Kui naine kirjutab artiklis, et mehed ei kõlba, kui nende haridus on väiksem või palk väiksem (ilmselge meeste diskrimineerimine), siis ta ju ise ütleb, et latt on kõrge. Mis ajast ei või soovitada inimestel oma latti allapoole lasta. See kõik on nii idiootne, et ma ausalt öeldes olen sõnatu.
r
Rahvamees/ 18. juuni 2016, 12:08
Eks oma arvamuse väljaütlemisega kaasnevad ikka riskid. Kui jalkamängu vales sektoris istud ja sealse meeskonna toetajate vastu hõiskad võid tappagi saada, mitte ainult vallandamiskäskkirja.
l
18. juuni 2016, 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muidugi/ 18. juuni 2016, 12:21
Ma ka pole kuulnud, et meil peale IRLi, Refi ja KE midagi oleks.
r
Rehvid/ 18. juuni 2016, 12:45
ja KE on 15 aastat seda vastandamismängu mänginud ja lollid siiamaani on õnges.
a
aga kuidas te mõtlete,kas inimesed,kes aastast 1940 on siin elu ja majandust juhtimas, / 18. juuni 2016, 16:46
suudavad miskist aru saada, Nendel on seltsimees Stalini enda õpetus ihus ja hinges.
Kommunist oli,on ja jääb igaveseks ajaks.
Aamen.

e
eit/ 18. juuni 2016, 11:52
mis sa noor inimene raiskad oma aega tänase elu totruste peale . naised ju enamuses seksivad ja vahetavad elukaaslasi , mis naised need on ? põhialus oleks armastuse jagamise vajadus , nii mehe , kui laste vastu . oma peaga mõtlemine pole eriti moes . eestlane on üks imelik orjahingega rahvas . sina noormees mine normaalsesse kooli parem .
t
tulevane eit :D/ 18. juuni 2016, 19:29
Loomulikult ei ole õige naine see, kes seksib ja hoidku jumal, kui ta veel rohkem kui ühe mehega oma elu jooksul koos elada peaks julgema :)). Poogem risti!
Aga normaalne õpetaja kindlasti mõtleks enne, kui midagi niisugust kokku kirjutab. Kas selle eest just lahti peaks laskma, eks see on vaieldav. Vahest piisaks sellestki, kui inimesed lihtsalt teavad sellise õpetaja "õpetussõnadesse" teatud reservatsiooniga suhtuda.
Too on muidugi õige, et 25-35aastaste Eesti meeste hulgast annab isa-kandidaate ikka tikutulega taga otsida. Nooremad on natuke liiga noored ja vanemad....noh need hakkavad natuke liiga vanaks saama ja kvaliteet on veel viletsam :)
v
värdi/ 18. juuni 2016, 11:49
arvan et kooli direktorist võib saada hea sõjaväelane,heast sõjaväelasest koolidirektorit mitte,nii nagu kaitseminister ei sobi haridusministriks(Aaviksoo näide),kui õpetajal on isiklik arvamus,isegi teiste arvates kummaline arvamus aga teema ei ole seotud kooliga siis ei näe mingit põhjust miks peaks teda selle eest karistama(õpetajate lehest võib aeg ajalt leida väga haigeid mõtteavaldusi-ei tea et selle eest kedagi oleks lahti lasted).lugenud avalikke materjale selle loo kohta tundub et tegu on kahe jäärapäise tegelasega kes lihtsalt omavahel ei klapi.
i
Ilmselt on juhtideks maskeerunud ekskommunistid/ 18. juuni 2016, 11:46
Uurige asja ja näetegi tõde
t
tase/ 18. juuni 2016, 11:41
Pedagoogilist tööd sai Prants proovida juba kaitseväe välismissioonil. Aafrikas oli eestlaste põhiülesanne koolitada Mali rahvusarmeed, et see oleks kaitsevõimeline.
k
K.A./ 18. juuni 2016, 14:22
Millitaarsetes struktuurides on väljaõppemetoodika ja eesmärgid hoopis teised.Meie üldhariduslikes koolides aga peaks olema eesmärgiks õpetada lapsed iseseisvalt mõtlema, analüüsima põhjuste ja tagajärgede seoseid, arvestama üksteise arvamustega ja pidama meeles,et sõjaväes levinud arusaam ülemusel on alati õigus tsiviistruktuurides ei sobi.
g
God Creations Inc/ 18. juuni 2016, 11:36
Noh kas veel keegi väidab, et Eestis on sõnavabadusega kõik korras?
r
Raiskamine!/ 18. juuni 2016, 11:35
Noor ja tugev mees raiskab end ajaloo õpetamisega! Tema õige koht oleks kraavipõhjas koos labida ja kangiga, mõnele vajalikule hoonele, kas või peldikule, vundamendi kraavi kaevamas.
S
:)/ 18. juuni 2016, 11:40
Selleks oled meil ju sina fekaali insener :)
h
HM/ 18. juuni 2016, 12:38
Koolides praagitakse põhikooli perioodil poisid välja naisõpetajate poolt, kes ei suuda nendega hakkama saada. Väga on vaja meesõpetajaid, sest ülikoolides pole enam poisse.
Poisid ei õpi algklassides, aga hiljem hakkavad õppima. Seni võiks neid ju kuidagimoodigi koolis hoida.
See meesõpetaja sai probleemist aru, aga väljendus tiba valesti. Need tasulise kassikooli beibed ei hakka iial madalama haridutasemega mehega suhtlema, kuigi nende oma haridustase küsimärgiga.
Soovitan õpetaja töökoht taastada!
M
****/ 18. juuni 2016, 19:15
Mis jutt see on, et poisid ei õpi algkoolis. Milleks siin õpetajaid süüdistada? Need, kes ei õpi on kodudest, kus nendega pole viitsitud tegeleda ja neile lugemistki selgeks õpetada, siis on jah, raske koolis hakkama saada.
m
Munad ja kanad/ 19. juuni 2016, 16:46
Lõpuks on kõikides maailma hädades süüdi eesrindlike üksikemade ja naisõpetajate poolt halvasti kasvatatud poisid... ;-)
u
Urmas/ 18. juuni 2016, 11:32
Juhindudes Eesti Vabariigi Põhiseadusest:
§ 41. Igaühel on õigus jääda truuks oma arvamustele ja veendumustele. Kedagi ei tohi sundida neid muutma. Kedagi ei saa veendumuste pärast võtta õiguslikule vastutusele.
§ 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil.
Tsensuuri ei ole.
Milleks sellisesse mülkasse üldse tööle minna???
Ma olen 100% kindel, et see õpetaja leiab kiiresti palju paremas kohas palju paremate tingimustega õpetajakoha!!!
Muidugi kui
ä
ära levita siin/ 18. juuni 2016, 12:20
keelatud kirjandust, sa oled riigile ohtlik element, varsti tullakse uksele koputama, paki juba asjad varakult valmis. 75 aasta pärast saad amnestiat.
u
Urmas / 18. juuni 2016, 20:14
Minu pärast ei ole küll põhjust muret tunda!
Ma kandsin Eesti Vabariigi Põhiseadust kaasas 1990 aastatel ja näitasin ja andsin lugeda mitmetele riigiametnikele.
Muuseas:
§ 19. Igaühel on õigus vabale eneseteostusele.
§ 42. Riigiasutused, kohalikud omavalitsused ja nende ametiisikud ei tohi Eesti kodaniku vaba tahte vastaselt koguda ega talletada andmeid tema veendumuste kohta.
P
..../ 18. juuni 2016, 13:58
Parim lause; Tsensuuri ei ole.
m
Marge/ 18. juuni 2016, 11:31
Kuidas saab kooli direktoriks olla pedagoogilise kõrghariduseta inimene? Kuidas ta kvalifitseerus üldse?! Õpetajatel ja direktoril on ju seadusega ette nähtud kutsestandardid!
m
Mitte et imelik/ 18. juuni 2016, 11:35
Mind ei võetud töölegi, sest olen EKRE liige.
Niipalju siis asjast.

A
:)/ 18. juuni 2016, 11:26
Alles oli kui mingi bioloogia õps pressis oma poliitilisi nägemusi lastele peale juhtunud tondiga miskit . Ah ja ta ülistas valitsus parteisi siis ei juhtugi.
k
Kalev/ 18. juuni 2016, 11:25
hahaa.Sellise süsteemi järgi peaks ju enamus arvamuse avaldajaid kinga saama.
a
asdf/ 18. juuni 2016, 11:23
v
viljandlane/ 18. juuni 2016, 11:21
Kui see mees selle artiklis avaldatu eest lahti lasti,on meil ikka üks loll riik küll!Ma olen aina imestanud,et mingid 30-sed naised muudkui õpivad ja õpivad,ilma,et nad sellest õppimisest ka mingit praktilist kasu kunagi saaksid.Selle asemel mõelgu soo jätkamisele,kuni parim enne möödas ei ole.Naised ei saa kunagi olema meestega võrdsed ja seda pole ka vaja,sest loodus ise on omalt poolt rollid ära jaganud.
t
tartlane/ 18. juuni 2016, 15:31
Õppimine ei tohiks küll olla tegevus, mida kritiseerida, olgu mis vanuses tahes.
m
maire/ 18. juuni 2016, 18:01
Õppimisest on kasu, kui sa oskad neid teadmisi ka kasutada ja kogemusi saada ja siis, kui leiad et on veel vaja teadmisi, võid õppimist jätkata. Väga palju on juhtumeid, kus kõrgkoolis rahvusvahelise ärijuhtimise lõpetanud inimene astub uksest välja ja imestades küsib: "kus mu firma on?"
T
****/ 18. juuni 2016, 19:18
Tohoh. On piisavalt hästi teenivaid naisi ja kui naine jälle piisavalt ei teeni on neid sõimavaid artikleid ja kommentaare kõik kohad täis. Füüsilise jõu poolest ei ole jah naised meestega võrdsed.
t
To 11:21/ 20. juuni 2016, 20:07
Nii rumal arvamus! Mõelgu soo jätkamisele ja naised ei saa kunagi olema meestega võrdsed? Vabandage väga, aga kuidas palun? Naised ei ole sünnitusmasinad, miks ei või naine karjääri teha ja töötada, naiste peamine ülesanne ei ole laste tegemine, vähemalt 2016 aastal mitte, võibolla kunagi oli aga enam mitte.
v
vandersell/ 18. juuni 2016, 12:58
Aitäh! hariv lugemine oli!
t
Tige kala/ 18. juuni 2016, 11:02
Mis siis see õpetaja valesti kirjutas - jutt ju jumalast õige - ah jaa : feministid tagajaldagdel - samas kui mingi tibin kirjutab et eestis mehi ei ole on kõik OK , kui mees arutlevalt vastab et võib olla tasuks ikka peeglisse kah vaadata , siis on diskrimineerimine . Ega siis eesti mehel ei jäägi muud kui näiteks vietnamist tuua endile naised - need muideks ei virise üldse ( oma silmaga soomes nähtud - tassis toidukotte , tegi mehele õllepurgigi lahti ja sõidutas koju - räägiks mõnele meie tibinale seda - ei julge : eluohtlik )
p
Priit/ 18. juuni 2016, 11:34
Selge, vahetan oma naise noorema vietnami naise vastu, saab ehk natuke rahulikumat elu.
p
Päeva pealt/ 18. juuni 2016, 11:28
töölt lahti lasta? Alles ju Mart Helme koos teistega ka nõudis Tiit Ojasoo lahtilaskmist :).
a
Antoonio von Jopp/ 18. juuni 2016, 11:00
EKRE või mitte - see polegi oluline. Õpetaja ei tohiks olla poliitilise ühenduse liige. Mind väga häiriks, kui mu õpetaja oleks reformi, keski, irli, ekre või ükskõik millise muu bande liige. Õpetaja peab olema rangelt neutraalne, vastasel juhul tundub iga fakt või vihje pedagoogi suust kahtlane. Sõnavabadus on suur väärtus, seda küll, aga antud juhul pole kõik päris must-valge
k
Kas/ 18. juuni 2016, 16:29
parteiline kuuluvus määrab inimese vaated? Ta võib ju mitte parteisse kuuluda ja siiski toetada mingi erakonna maailmavaadet! Siis oleks von Joppile kõik korras?!
õ
õpetaja/ 18. juuni 2016, 23:05
Miks ei tohi olla õpetaja erakonna liige? Kui õpetan näiteks matemaatikat, ega ma siis valemeid poliitkorrektseks muuda. Kui õpetan majandust, ei räägi sellest, et astmeline tulumaks on kõige õigem.
Tõsi - ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetajatel või näiteks usundiõpetuse õpetajatel peab olema suurem enesekontroll oma arvamuse ja meelsuse osas. On inimesi, kes seda edukalt suudavad vaos hoida, aga käesoleval juhul läks see õpetaja üle piiri. Kuidas saab minna klassi ette inimene, kes avalikult peab naiste harimist raiskamiseks? Kuidas peaks tütarlapsed seal tunnis olema? Kas see õpetaja suudab tunnis neutraalseks ja (nais)õpilase suhtes toetavaks õpetajaks jääda? Kui siiras see on?
Samamoodi ei tohiks usundiõpetuse õpetaja meedias hakata õigustama, et ainus õige usk on katoliiklus, sest see keelab abordi.
Teades, et antud härra ise on lahutatud ja probleemne elatisemaksja, pakun, et tal on lihtsalt tugevalt haavatasaanud ego - tema, mees, ei ole naise jaoks piisavalt hea. Naised peaks latti alla laskma. Aga mehed? Härra suhtumine naistesse just ülearu toetav ja mõistev polnud.
t
Tean, / 19. juuni 2016, 15:41
et Priidu egol pole häda midagi ja väga hea isana tahab ta ka ise lastega koos olles võimaldada üht koma teist ning õpetajapalgast peab ka temale elamise raha jääma. Eesti Riigis ei ole palgad ja elatisraha nõuded tasakaalus. Priidu laste ema isikuomadused ei ole meie arutada, aga heale kirjanikule oleks see kuldaväärt teema. Kalli raha eest võin maha müüa!!
j
***/ 19. juuni 2016, 18:13
jah. vähemalt oli ta eksnaine lati alla lasknud ja siiski otsustanud sigida kaks last mehega, kelle õpetajapalk ei suuda küll isegi mitte miinimum elatisraha tasuda. aga mis siis, sest naiste palgast jõuab ju suureks kasvatada kõik haritud ja mitteharitud meeste tehtud 3+ last nigu nalja. eriti veel noored naised alles varastes kahekümendates. naistel teeb mees lapse ja jumal annab leiva ja muu. nii jah?
e
ei imesta/ 19. juuni 2016, 19:29
et siis ikka naine süüdi? Ei osanudki muud kommentaari oodata. Naised on kõiges süüdi. Et iive on kehvake, et mees peksab, et haritumad on. Kusjuures lahendus pole selles, et mehed rohkem pingutaks, vaid naised peavad end tagasi tõmbama, et mehed saaks end paremini tunda. Hale pole või?

t
tom/ 18. juuni 2016, 10:45
Kui tutvuda direktori CV-ga siis pole midagi imestada!!??
m
Mõtle korra.../ 18. juuni 2016, 10:36
Me kõik siin austame sõnavabadust, kuid kõik ei näe, et sõnavabadus lõppeb seal kus hakkab moraal ja lugupidamine kaaskodanikesse. Olles õpetaja peaksid sa arvestama olukorraga, et oled eeskujuks ka noortele neidudele, kellele õpetad ajalugu ja ühiskonna õpetust. Mäletan tema tundidest, kus paljud neiud pidid tihti enda (kui naiste) õiguste eest välja astuma, sest nagu ka artiklist tuleb välja, on naistel liiga kõrge latt ning peale kooliteed kohustus kiirelt lapsi saama hakkama. Kes oli rahulikuma meelega suutis sellest mööda vaadata, kes tulisema natuuriga ütles ka kõva häälega selle välja. Kahjuks õpetaja poolt järgnes sellele, vaid kohatu ja ebalev naer.
Lisaks pean mainima, et see endine sõjaväelasest kooli direktor on suutnud aastaga arendada seda kooli rohkem, kui keegi teine seda varem üldse suutnud on. Jah, võibolla tõesti on tal puudulik pedagoogiline haridus kuid ta on inimene, kes on uuendusliku meelega, konkreetne ning väga hea suhtleja kollektiivi, õpilaste ja lapsevanematega. Samas kui kogu probleemi ajendiks oleva ajaloo õpetajaga on alates tema tulekust vaid probleem probleemi otsa olnud (ja seda mitte mingil määral tema poliitiliste vaadete tõttu). Tal on suurepärased teadmised ajaloost, kuid kahjuks ei anna see talle oskuseid olla õpetaja.
Süüvime päris põhjustesse ja süüdlast otsides kas on alati vaja välja tuua sellised märksõnad: EKRE liige, Euroopa Liit, Riigikogu, sõnavabadus, tsensuur.
Mõtle korra...
m
mõtlesin kaks korda!!/ 18. juuni 2016, 11:02
isegi kolm korda
ikka sama tulemus - ei mingit vahet kas EU või KGB
p
petliuura/ 18. juuni 2016, 10:33
Olen 12 aastat tegelenud poksi ja mma-ga ja võiksin ilmselt selle direktori panna vägivalla toel sooritama ka 1000 kükki suvalise üleastumise eest. Ometi seda isu mul ei ole. Miks siis ometi võimuhaiged närud väänavad seaduse toel kaaskodanikke? Salahomod?
o
o,o/ 18. juuni 2016, 11:18
näha on ,,, et olete kõvasti vastu pead saanud.
ä
ära hoople/ 18. juuni 2016, 12:47
ja mina laskmisega,,vöiksin sinu panna mida iganes tegema,,
m
Mees oma seisukohaga/ 18. juuni 2016, 10:29
Kui õpetajat kooli tagasi tööle ei võeta, teen oma maailmapildis korrektuuri. Suhtumine riiki ja lojaalsusele.
t
18. juuni 2016, 10:27
Tegemist on varase KOV valimisvõitlusega - küllaps selles väikeses kohas katsutakse EKRE iniemsed varakult ellimineerida. Artikkel on väga normaalne ühiskonnaõpetuse õpetaja sulest- arutleda jätkusuutlikksue üle. Heaoluühiskonnas ongi nii, et lapsi ei sünni, et palju mugavam on elada iseendale! Ei puutu siia helge tuleviku mitteterendamine. Otsitud põhjused.
Soovitan artikli autoril kindlasti kõigepealt töövaidluskomisjoni pöörduda ja selat edasi kohtusse.
k
K.A./ 18. juuni 2016, 11:57
Ja täpselt nii see ongi.Sisuline töö jäetakse tahaplaanile ja tegeletakse järgmise KOV valimisvõitlusega rikkudes sõnavabaduse ja diskrimineerimisvastaseid seaduse sätteid.
s
See on ehtne/ 18. juuni 2016, 10:19
töölepingu seaduse rikkumine.
k
Kadedus on tappev./ 18. juuni 2016, 11:10
Kas oled arst kes saab panna teisele inimesele diagnoosi?
t
TT/ 18. juuni 2016, 11:29
Ta pidas silmas direktorit :D
ü
Ühiskond/ 18. juuni 2016, 10:18
See on direktori poolt vihje kooli õpilastele. Kui sa julged väljendada oma arvamust siis pole sul tulevikku. See on selge märk ühiskonnale.
j
Just/ 20. juuni 2016, 13:51
Eks direktor tegi oma tööd hästi. Kooli eesmärk ongi lapsi ühiskonnaeluks ette valmistada. Kiida juhtoinale takka või äärmisel juhul ole lihtsalt vagusi, siis oled tehtud mees.
k
18. juuni 2016, 10:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
PePeAast/ 18. juuni 2016, 10:18
Eesti ongi selliste sp-dest tallalakkujate riik, kus teisitimõtlejadi kaudselt ja otseselt kiusatakse! See mees on vaid üks paljudest.

o
o,0/ 18. juuni 2016, 10:05
eesti diktatuuri riigis on asjad nii ,,, et orjal puuduvad õigused ja pealikpandel on kõik õigused oma suva järgi orje taltsutada.
ole hea mees ja kaeba pealikpande euroopa inimõiguste kohtusse.
ära eesti mentidega ja korrumpeerunud kohtutega jända.
v
võidavad/ 18. juuni 2016, 10:00
need ühiskonnad,kus naine on just sünnitusmasin,kes istub kodus ja kuulab meest.Mige euroopasse,vaadake kuidas aafrikas-aasiast tulnud inimesed suurlinnu üle võtavad ja just tänu sellele,et naised sünnitavad,võib-olla ei taha,aga ühiskond paneb nad sünnitama ja meie sureme siin vaikselt välja.
s
Sidrunivärvi mehikeste partei unistus ongi uus NSVL, saaks vaikuses varastada nii, et maa must/ 18. juuni 2016, 10:00
e
Ehh/ 18. juuni 2016, 09:48
Kui nüüd haridusminister tagasi ei astu, siis tuleb toompeal bastiid teha, kodaniku vabadused on räigelt jalgealla tallatud
l
Lugeja/ 18. juuni 2016, 10:03
Aga EKRE ju sülitab inimõigustele ja kodanikuvabadustele. Meelde tulevad vaid siis, kui ise aia vahele kinni jäävad. Kui kehtiks nende ihaldatud kord, siis istuks teisitimõtlejad üldse vangis.
n
nu/ 18. juuni 2016, 10:54
miks sa, enkavedeelane, valetad?
EKRE ei ole mitte kedagi tahtnud ära keelata, vangi panna, töölt vallandada.
Sinusugused punasead, EESTI RAHVA mõrtsukad, Daeshi ja Kremli käsilased, vinguvad hommikust õhtuni "keelame ära, paneme vangi, rahvavaenlased, häheneme et oleme eestlased".
Kasi Venemaale või Raqqa'sse, kui Eestis ei meeldi, putlerastist tolerast.
ä
ära ise valeta,/ 18. juuni 2016, 11:32
Mart Helme kirjutas ka alla nõudmisele Ojasoo vallandada.
k
Kas/ 18. juuni 2016, 12:49
too Ojasoo mitte naisepeksja ei olnud?
Me räägime hoopis erinevatest teemadest. Üks ütleb, et Eestis on iibeprobleem, teine peksab naist.
s
See toimub kõikjal/ 18. juuni 2016, 09:47
Riigiasutustes on olukord eriti hull ja sealt on oma arvamust omavad ja selle esitajad juba ammu välja söödud.
Asendatud on need, kes ei sobinud "peavoolupoliitikaga" alles ülikoolidest (milliste tase on kaasajal äärmiselt küsitav) tulnud, äärmiselt kuuleka ja pugejaliku kontingendiga. Kui nad oleksid laevas, mis ilmselgelt sõidab karile- ka siis koogutaksid nad ülemuse ees ja kasvõi juhiksid selle laeva ise karile, et ülemustele meeldida.
Omavalitsuses pole ka olukord teisiti, ka need on läbinud "poliitilise puhastuse".
Hull on see, et koos sellise tegevusega kaob ka asutuste inimlik nägu, sest valdav enamus töötajaid ei mõtle, mis omn lausa keelatud, ei arva midagi ja vastavalt sellele ei võeta tegelikult vastu mitte ühtegi otsust, mis asju kodanike osas parandaks.
Tulemus on vastupidine- seoses selle robotiseerumisega kaob asutuselt igasugune inimlik nägu.
Need ülikoolidest tulnud naljakad väikesed ülemused aga püüavad oma eksistentsi õigustada kõikvõimalike koosolekute, mitte kusagile viivate arutelude markeerimise, projektide jms teel, mis on nii ogarad, et selge mõistusega inimesed lahkuvad ise.
AGA! Igasuguseid kompensatsioone, tööreise kõikvõimalikesse riikidesse, preemiaid, hullu palka, lisaks meeletus koguses kalleid "töövahendeid"- no seda nad oskavad endale välja kirjutada.
Probleem on ka selles, et haridust tõendav dokument ei anna haritust ja tihti on ka nii, et sokutatakse ametikohale kuulekas, kuid teemat mittevaldav inimene.
Kas ta kuulab ala spetsialiste? EI! Tema on nüüd ülemus ja tema otsustab!. Kui vaja, siis voolab vesi ülesmäge! Mis veel hullem- ta vihkab endast targemaid ja püüab igal võimalusel neid ametialaselt kahjustada.
Kõik selline jama on meid viinud olukorda, milles haiglaid juhivad ärikad, kes ei tea, kus on kops või maks, omavalitsustes laiutavad poliitiliselt paika pandud võrdlemisi rumalad tegelased ja otsustavad sadade tuhandete elu ja olu üle jne.
Vaatasin seda janti selle sees olles üle kümne aasta.
Peaaegu 15 ja nägin Eesti allakäiku. Viimases otsas enam mitte midagi teha ei saanud, sest nö "vaikiv ajastu" jõudis riigi- ja omavalitsustesse juba ca 5 aastat tagasi ja nüüd laiendatakse seda kogu riigile.
Kõik peavad olema vait, oma arvamuse omamine on karistatav, ametiredelil saab edasi pugemise ja pealekaebamisega. Teadmised pole enam vajalikud.
Tegelikult on olukord väga hull, sest riik vajub üha enam kreeni ja jäämägi on otse ees. Kapten on purjus ja kuulekad plaksutavad tema jaburate käskude peale.
KINDLALT EDASI!
h
HM/ 18. juuni 2016, 12:13
Need väikesed naljakad ülemused tulevad tasulisest ülikoolist, kus neid vaesekesi peast tõmmatakse ja peest lükatakse. Aknast välja visata ei saa, sest iga pea maksab.
Lugesin just ühe väga targa daami elulugu, kus ta kenasti kirjutab, et väga suur osa riigikogu koosseisust on läbinud tasulise koolituse.
v
Väga realistlik ja õigesti nähtud/ 19. juuni 2016, 01:51
pilt. Mul on täpselt samasugune kogemus ja see on tegelikult ikka väga jube. Ja sa tunned, et ei tohi ja ka ei SAA tegelikult midagi selle vastu teha ...
Katse seda mõtet teistega arutada sumbub, konstruktiivseid parandusettepanekuid saboteeritakse jne
Jah, täpselt nii: Kõik peavad olema vait, oma arvamuse omamine on karistatav, ametiredelil saab edasi pugemise ja pealekaebamisega. Teadmised pole enam vajalikud.
Tegelikult on olukord väga hull, sest riik vajub üha enam kreeni ja jäämägi on otse ees. Kapten on purjus ja kuulekad plaksutavad tema jaburate käskude peale.
KINDLALT EDASI!
Tegelikult õudne.Mida teha?
l
Lisaks veel/ 19. juuni 2016, 10:36
Oli omavalitsuses aeg, mil intriigid ja pealekaebamine võttis sellise taseme, et kaks omavahel vestelnut jäid kolmanda lähenemisel vait.
Juhtkond kartis nii oma kohtade pärast, et hakkas välja sööma neid, kes olid rahva seas populaarsed kui vastutulelikud ja inimlikud ametnikud.
Paranoiliseks muutunud juhtkond arvas, et nende selline inimlik käitumine on tingitud poliitilistest kaalutlustest!? Nimelt on see vaid soov nende asemele tulla, osaledes äkki opositsioonipartei nimekirjas.
Kõik see pööras nii hulluks, et oli täis alusetuid "kodanike kaebusi", tellitud anonüümkirju, imetud distsiplinaarjuurdlusi, üleviimisi madalamatele palgaastmetele, alandusi, mõnitamisi.
Resultaadiks oli see, et saadi lahti peaaegu kõigist andekatest ja inimlikest spetsialistidest.
Asemele otsitigi kuulekad "kassikooli" haridusega noored, kellele määrati palju suurem palk kui väljasöödutele.
Kuulekad kummardajad, kes raevukalt hakkasid omakorda tegema kohti vabaks oma sõprade jaoks. Selleks, et saaks koristamise oma sõbra firma kätte, kordades suurema tasu eest, vallandati isegi koristajad ja majahoidja!
Aga juhtkond oli rahul, sest said kuulekad alluvad, loodi lisaks ametikohti, mille tagajärjel alluvate (ka täiesti mõttetute) arv suurenes ja ju siis seeläbi ka juhtkonna enesehinnang tõusis.
Uutele, kuulekatele, hangiti superkallid töövahendid ja vanad jäid ilma sellestki, mis oli.
Ka hakkasid mõned uued juba esimestel kuudel varastama.
j
Juhani/ 19. juuni 2016, 11:48
Miks Te arvate, et mujal, erasektoris on seis oluliselt erinev?
Ikka on ülemus primitiivne loll. Mina olen ainukene tark.
s
Selgitus/ 19. juuni 2016, 12:03
Ja Juhani peab normaalseks, kui pugemise teel saab ülemuseks 25 aastane, ikka päris rumal tegelane, kel on hariduseks "ärijuhtimine" ja tema hakkab kamandama elektriga, veega, kanalisatsiooniga varustamist ligi 200-l ruutkilomeetril, lisaks kõik kommunaalteenused, teedevõrk, munitsipaal jne?
Seejuures väites, et temal on alati õigus ja tema teab kõike? Samas asjust mitte midagi teades ja tekitades pidevalt jamasid, kuna ei valda ei jooniseid, ei terminoloogiat ja muud? Õpetades asjaga juba nõukaajal tegelenud spetsialiste?
Et ongi vahva?
p
18. juuni 2016, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hah/ 18. juuni 2016, 09:54
Sa oled ikka päris haige venelasest sibul
ä
ää/ 18. juuni 2016, 09:38
See oli just see, mille pärast sai mindud Balti ketti ja öölaulupidudele, et inimene oleks vaba. Ei poleks läinud küll, kui oleks teadnud, kuhu me sel uuel sajandil jõudnud oleme. Lihtsalt ajaraisk oli Eesti ühest Liidust välja toomine, et minna tagasi teise Liitu, ning kaotada jälle vabadus arvamust avaldada. Ei sellist Eestit ei tahtnud küll, ega osanud ettekujutada, aga siin me oleme. Kummitab vaid küsimus, et kas Gulag ka tuleb? Kuhugi peab ju teisitimõtlejad panema.
a
A.H./ 18. juuni 2016, 09:46
Paraku ongi valida kahe liitu vahel, kolmandat pole antud. :( Ja mina isiklikult olen sellise liidu poolt kus on lettidel kaup, mitte poe uste taga lõputud jäörjekorrad. Ja kus tehnika on mõeldud ikka töötegemiseks mitte remontimiseks.
ä
ää/ 18. juuni 2016, 09:56
jama puha. Euroopa ei = Euroliit. Pigem elavad mõned jõukaimad riigid Euroopas väljapool euroliitu. Loodetavasti toob Brexit ühe juurde.
p
pontius/ 18. juuni 2016, 09:50
kommunistid on ebaseaduslikult rahvalt võimu haaranud ! ja suurim varas ja paadunud kommunist poeb vägisi presidendiks ! peatage reffid enne kuni pole veel hilja !
k
kodanik/ 20. juuni 2016, 00:44
See, kuidas me 25 aastat tagasi vabadusvöitlust pidasime, kvalifitseeruks praegu Euroopas kindlasti nii ekstremismiks ja äärmusparempoolsuseks, rassismiks ("venelased välja"), kui ka natsismiks ( Aadolfi törvikud). Kindlasti oleks meile soovitatud mitte korraldada Balti ketti, ega nöuda iseseisvust, vaid löimuda ja otsida nendega, keda siis okupantideks nimetasime uhiseid väärtusi.
t
Tõnu Mandel/ 18. juuni 2016, 09:36
Feministlike väärtushinnangute rakendamine õpetajate "valikul" haridussüsteemis ongi demograafilise allakäigu üheks põhjuseks.

m
Mart/ 18. juuni 2016, 09:36
Ühelt õpetajalt oleks ju tõesti targemat arutlust ootanud.
Enamik "arvamusliidreid" targutavad meil samadel radadel; ala naised hakake sünnitusmasinateks, siis päästame isamaa.
Tegelik negatiivse iibe põhjus on aga palju sügavamal - inimestel ei ole lihtsalt usku helge tuleviku suhtes. Eks see ole meie väikerahvale juba geenidesse salvestunud taak.
Olgu nendeks põhjusteks siis pidevad okupatsioonid, sitt ilm või vähene majanduslik kindlustatus - igal juhul on selge, et selliseid asju me oma lastele ei soovi.
Mis siis teha?
Ega polegi midagi teha - idapoolne oht on pidev, ilm jääb sitaks edasi ning palgatase jääb vegeteerimise piiri peale.
Jääb ainult lootus, et piisavalt paljud väga tublid eesti mehed ja naised siiski otsustavad lapsi saada.
k
kalev/ 18. juuni 2016, 10:28
Kogu Euroopa heaoluriikide põliselanike iive on tugevalt negatiivne,sisserändajatel aga naise kohta keskmiselt seitse last. Sina Mart võiksid endale asjad selgeks teha ja faktidega tutvuda,enne kui targutama hakkad.Just moraalne allakäik,usust loobumine,neomarksism, feminism ja homoideoloogia on need,mis on teinud läänemaailma elujõuetuks vanainimeseks,kes muretseb ainult iseenda heaolu eest ja oma niigi vähesed lapselapsed jätab võõrrahvaste lükata-tõmmata.
See arvamuslugu võib mitte meeldida,kuid tõeliselt demokraatlikus ja terves ühiskonnas peab iga inimene saama oma mõtteid avaldada.Kahjuks oleme jõudnud tagasi nõukogude liitu.
t
Tõsi ta on/ 18. juuni 2016, 13:49
meeletult sigivad vaid rahvad, kus naise asi on kodus kykitada, majapidamise eest hoolitseda ja mehe seksisoovidele vastu tulla. Huvitav kyll, miks? Ja miks meie feministid taoolistesse riikidesse oma sõnumit levitama ei lähe? Kyllap sellepärast, et ei julge.
a
aga sina, xMees/ 18. juuni 2016, 09:34
oled ütleja, kuidas ja mida kirjutada ja kus inimene sinu lahkel loal sobib töötama!? kui naisel on kaks-kolm last, siis on sünnitusmasin? igaüks sünnitab lapsi, kui palju peab võimalikuks ja seda ilma sinu sekkumiseta. "vallasema"?? mis ajastust tuled, ajuhiiglane? kui ema on sunnitud last/lapsi kasvatama üksi, siis kindlasti mitte omal valikult, ilmselt on selle lapse isa osutunud tavaliseks rohutirtsuks, kes suurte hüpetega kaugusesse lahkus.
n
18. juuni 2016, 09:29
no küllap on väga raske kolleeg. ja sellepärast, ka sule sappa sai. igal pool ja kõikjal ei ole vaja oma arvamust avaldada ja mõned väärtushinnangud õpetajale ei sobi.
nii nagu näiteks sarimõrtsukas ei saaks õpetaja olla, vaatamata sellele, et valdab võib olla õppeainet väga hästi.
p
penskar/ 18. juuni 2016, 09:23
Ma pole õpetaja, aga töötasin suures kkeskkoolis mõned aastad. Kuna olin naine ja kõrgharidusega, küll tehnilisega, võeti mind enamasti kampa, kuigi mõne pedagoogi puhul pika hambaga. Samas oli neil pikahambaga tegelastel raskusi oma palgalehe üle kontrollimisega, nad olid kõik TRÜ filoloogid ja 10 arvu vahel liitmine lahutamine oli raske, aga nad olid omast arust suured intelligendid., tühja sest arvutamisest. Ma saan aru direktorist, kui ta poleks lahti lasknud ajaloo õpetajat, siis oleks ülejäänud kollektiiv ta enda minema kupatanud ja siis veel ajaloo õpetaja ka. Õpetaja leiab uue töö, aastase staaziga sõjaväelane palju raskemini.
k
Kohalik vs mitte kohalik/ 18. juuni 2016, 09:20
Tegelikult on siin tegemist diskrimineerimisega tööandja poolt töölise suhtes, sest tööline JULGES oma suud paotada ja avaldada oma arvamust koos oma ametinimetusega. Oma arvamuse avaldamine ei ole mitte ühegi seadusepunktiga piiratud ja samuti ei ole mitte ühtegi keelavat märget selle kohta, et ei tohi mainida oma ametit. Käesoleva kooli direktor võiks natuke rohkem kastist välja vaadata / mõelda ja näha asju nii nagu need tegelikut ka on. Me ei ela vanal hallil ajal kus ei tohtinud suud paotada.
i
isegi kahju/ 18. juuni 2016, 09:51
on sellest direktorist, sõjaväelased eriti kõrgeid vaimuande ei oma ja kui iga päev lehest loed ja raadiost kuuled, et EKRE on tont, hakkadki uskuma. Meedial tuleb peeglisse vaadata ja tunnistada, et ainupartei juhiste täitmisega on mindud liiale. Teine võimalus on see, et mõnel EKRE vastasel parteil on koolis käpp sees. Järva-Jaani on väike koht ja kõik on kellegi sugulased, ning ei taheta uut parteid valda. Ehk direktor seletab, kes tegelikult avalduse koostas.
j
Juhani/ 19. juuni 2016, 11:41
Järelikult pole Te puutunud kokku intelligentsete sõjaväelastega.
h
Hm/ 20. juuni 2016, 19:50
Direkyor tegi õige otsuse. Selle mehe arvates on naised vaid sünnitusmasinad. Koolides on palju ambitsioonikaid tüdrukuid ja edukaid kooliõpetajaid kes on naised, mis eeskuju selline arvamus annab? Ütleb sisuliselt, et mehed teevad karjääri ja naised sünnitavad ja karjäärile ärgu mõelgugi. Rumal arvamus ja vallandamine oli õigustatud!
h
hmm/ 18. juuni 2016, 09:11
oleks võinud osata arvata. Kas seal Järva-Jaanis ei saanud eelmisel sügisel koolidirektoriks mingi exsõjaväelane, 100% ilma pedagoogilise ettevalmistuse ja nõutud juhtimiskoolituseta? Arvata on, et liig tarku ja võimalikke konkurente ei sallita.
Arvan, et see direktor ise peab tagasi astuma, kuna Eestis on sõnavabadus. Ei olnud seal artiklis midagi taolist mille eest inimest represseerida tasuks. EKRE-sse kuulumise eest siis represseerida ei maksa või kuidas?
t
Tundub/ 20. juuni 2016, 19:47
Et selle arvamuse kirjutaja, see õpetaja, ei salli tarku konkurente. Miks muidu kirjutada artikkel sellest, et naised tehku noorelt kolm last ja karjäär on teisejärguline jms.
t
to hmm/ 29. juuni 2016, 09:06
asi pole ainult selles ühes artiklis vaid üldiselt, rumal ja kiuslik inimene lihtsalt ei sobi kooli õpetajaks!
j
jh/ 18. juuni 2016, 09:09
see nö paha artikkel on kirjutatud suhteliselt keeruliste lausekonstruktsioonidega, aga arusaadav. loomulikult antud tegelane pigem sobiks bioloogia öpetajaks kui ühiskonna ja ajaloo öpetajaks. bioloogia , füüsika, keemia on teadused, ajaloo käsitlus tervikuna on subjektiivne
u
Uunu/ 18. juuni 2016, 09:03
Vot nii, kuna vallandati, tähendab eiras euroopalikke väärtusi. Seega üks euroopalik väärtus on radikaalne feminism. Mart Helme ühes oma artiklis loetles euroopalikud väärtused üles, milleks on lisaks mainitule veel homoabielud, sooneutraalsus, rahvusriikluse tasalülitamine, perekonna mõiste ümberdefineerimine, hiiliv ateism e. normaalsuse kuulutamine ebanormaalsuseks. Ja kui keegi selle vastu häält tõstab, saabki sule sappa. Olgem eestlased ja ärgem saagem eurooplasteks.
e
Ex-soomlane/ 18. juuni 2016, 09:31
"Seega üks euroopalik väärtus on radikaalne feminism."
Radikaalne feminism on tsivilisatsiooni suurim oht. Nemad teevad täiesti enesehävituslik otsused ja ei taha kuulama mitte midagi. Näiteks : tahavad piirid lahti moslemile, kes on Maakera kõige suurimad anti-feministid. Kuidas loll saab inime olla et temalt võidakse hääleõigus ära võtta?
Ja sõnavabadus on relatiivne asja. Näiteks Soomes sõnavabadus tähendab et inimine on vaba olema nõus feministide ja rohelise vasakuga.
e
Ee/ 20. juuni 2016, 19:41
Feminsim tähendab võrdseid õiguseid mõlemale soole tegelikult.
i
Indrek2/ 18. juuni 2016, 09:57
Sodoomia on ka seal "euroopalike väärtuste" listis... tahaks oksendada.
m
mats maalt/ 18. juuni 2016, 10:42
Arvab,et artikkel oli ainult ettekääne.Ilmselt ei kuulunud "õigesse" erakonda.
n
Naine/ 20. juuni 2016, 19:44
Feminism feminismiks, aga mis õigusega tuleb mingi ajalooõpetaja naistele ütlema, et nad peavad noorelt kolm last tegema sest nii on õige ja karjääri tehku hiljem või mitte üldse. Öelgu siis meestele sama asja, et tehke ennem lapsed ja hiljem mõelge karjäärile, saate nüüd aru kui idiootselt see kõlas kui ta seda oleks meestele öelnud? Jah ja nii kõlab see ka naistele. Selline arvamus on ausaltöeldes väga vilets ja ei imesta vallandamise üle sest kindlasti oli tema õpilaste hulgas ka ambitsioonikaid naissoost õpilasi :)!

s
selle artikli/ 18. juuni 2016, 08:52
valguses tulebki välja , miks inimesed ei või avalikult oma mõtteid jagada vaid peavad anunüümselt seda tegema . Postimees keelas oma lehel niisuguse asja ära , algul jah keegi kirjutanud aga nüüd panevad oma nime alla ja ikkagi kirjutavad seda mis valitsevatele parteidele (kes istuvad künka otsas) ei meeldi . Ps . Parteid koosnevad inimestest mitte ei ole mingisugune müütline või hoomamatu asi .
t
to selle artikli/ 18. juuni 2016, 10:44
Aga miks selliseid mõtteid üldse avaldama oleks pidanud? Kas meesterahval midagi paremat ei ole teha? Ta ju õpetab ka tüdrukuid. Naisi on väga pikka aega alandatud, mõnitatud, vägistatud, orjastatud jne. Miks see edasi peaks kestma? Sellised mehed kooli tööle ei kõlba tõesti.
K
./ 18. juuni 2016, 11:03
t
to to selle artikli/ 18. juuni 2016, 22:06
Lugesin artiklit niipidi ja naapidi, aga kuidagi ei saanud aru, kuidas see naisi alandanud, mõnitanud, vägistanud või orjastanud oleks. Samuti ei mäleta oma vanemate või enda elust, et see mingi norm oleks olnud, pigem on ikka naiseks olemisel eeliseid olnud.
a
arvaja/ 20. juuni 2016, 00:52
Kui ta oleks kirjutanud vastupidist, et naised, ärge saage lapsi, ja oleks olnud EKRE liige, siis oleks teda samamoodi lahti lastud.
j
Jaanus/ 20. juuni 2016, 23:57
Tõepoolest, kahju kohe Sinust, et oled tänapäeval midagi sarnast nõnda rängalt taluma pidanud.
Sul oleks nagu mingisugune neegri sündroom.
Kui nende (neegrite) üle nalja heita, siis enamus kukub lärmama: "...kas sul on midagi neergite vastu, vä..." ja samas ärplevas vaimus edasi...
Kui aga neeger valgete üle õelat nalja heidab, või ennast kiites valgetest alandavalt ja halvustavalt räägib, siis hästi dresseeritud valged reageerivad nagu kaasaegsele pseudoeetilisele ühiskonnale on kohane.
t
To jaanus/ 21. juuni 2016, 13:23
Tead ei ole kohanud sellist asja kus mustanahaline mõnitab valget ta nahavärvi pärast. Eestis mõnitatakse mustanahalisi siis kui nad ise pole valgenahaliste kohta õelalt nalja heitnud. See, et üks neeger kuskil valge üle nalja heitis annab sulle endaarust õiguse kõiki mustanahalisi solvata? Kes oled enda arust? Sinivereline prints? Kasva suureks.
k
Kristiina/ 18. juuni 2016, 12:14
Jah nii on kuid selle vastu aitabki selline trotsimine ja hirmu ületamine nagu tema tegi ka peale vallandamist. Ega töökohad pole maailmast lõppenud! Vat nii tulebki vastu hakata. Ei mingit peitumist vaid paber käes ja nägu pildil. See on Eesti mees suure tähega.
j
Jah/ 20. juuni 2016, 19:38
Ei ütleks, et see on Eesti mees suure tähega. Ütles sisuliselt, et naised on titevabrikud kes peavad noorelt kolm last valmis tegema sest muidu ei sobi. Väga iganenud maailmavaade mehel. Rumal arvamus ja nüüd käib ringi ja ütleb, et see ebaõiglane? Tema ametikohale tuleb võibolla nüüd naine kes soovib karjääri teha ja see oleks okei.
s
Suukorvistatud mõtlemine on vabalt lubatud:)/ 18. juuni 2016, 22:34
Need vähesed, kes Postimehes oma nime alt kommenteerima jäänud, kirjutavad enamasti ikka väga mõttetut teksti. Ainuke kasu, et see omavaheline labane sõnasõda ja roppus on kadunud, mis vahepeal mõne teema all ummistama kippus, aga see oli ikka puhtalt artiklitest endist tulenev teemapüstitus ja konflikti üles kiskumine. Oleks piisanud Saagimi lehe anonüümse kommenteerimise lukku panemisest. Olles nüüd kiiganud ka siinsesse ja Delfi kommentaariumi, sain aru, kui intelligentne oli varem Postimehe oma.
Seda, et inimesed oma nime alt oma mõtteid avaldama ei hakka, kui tööst ilma ei taha jääda, ütlesin kohe.
t
tra/ 18. juuni 2016, 08:46
banaania news. banaalsed inimesed need vallandad.
s
sorry/ 18. juuni 2016, 09:27
m
18. juuni 2016, 08:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
naisuke/ 18. juuni 2016, 09:39
Ehk on selle artikli lugeja rumalam?
n
naisuke/ 18. juuni 2016, 08:37
Oleneb töökohast. Kui see Su mõtteid ei väärtustaud, siis ära muretse, vaid rõõmusta. Saad parema koha.
h
Haha/ 20. juuni 2016, 19:35
Ja ambitsioonikatele õpilastele on tõesti vaja sellist innustavat õpetajat kelle arvamus naistest on selline, et need on titevabrikud ja tehku kolm last noorelt ja suva see karjäär. Selliste arvamustega isik ei sobi kooli veelvähem õpetajaks lastele!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee