Kommentaar

(:)kivisildnik | (:)feminism ehk silmaklappidega kurjuse võidukäik

(:)kivisildnik, Äärekosmos, 17.06.2016, 17. juuni 2016 17:36

97 KOMMENTAARI

r
Rait/ 29. juuni 2016 09:24
Oii kui rumal ja kole mees. Nii inimesena üldiselt kui ka kirjanikuna tegelikult halb!
t
to Rait/ 30. juuni 2016 00:58
Oled sa jee Rait... Regina pigem? Reelika?
m
Mahvalda/ 20. juuni 2016 10:55
Kallid suguõed!
Te ei pannud päris hästi artiklit lugedes tähele selle sisu ideed! Juttu mõte ei ole mitte selles, kes kellele rohkem liiga teeb? Jutu mõte oli selles, et kellegi poolt makstakse kinni sedasama vastastikust
süüdistamist. Valatakse vaidlustulle õli , üksikjuhtudega emotsioone üles kruvides.
Seda selleks, et varjata üldist, rahavõimu poolt teostatavat rõvedat valitsemist.
Feminism ei ole mitte tõeline naiste õiguste eest seisev filosoofia, vaid rahastatud naisi alandav
vaimne desorienteeritus.
a
Allar/ 18. juuni 2016 18:51
Naiste omadus on intuitiivne otsustamine. Nad ei saa aru, mida nende otsused tulevikus endaga tuua võivad. Seega on neil teatud pidurid maas, analüüs ei sega tegemast selgelt kahjulikku otsust. kõik põhineb lihtsalt emotsioonil või intuitsioonil.
Pole ime, et IMFi juhiks on naine. Sest sellist kahjurlust, millega tegeleb IMF, ei suudaks ükski mees endale õigustada.
a
ABC/ 18. juuni 2016 17:21
Isiklikult ma feministidega ennast ei vaeva. Lihtsalt ei jaksa ega ei viitsi. Kui mõni tahab meestevihkaja olla, siis las ta olla. Mina temaga suhtlema ei pea. Muidugi on õudne see, et meestevastane viha ja materdamine on levimas, aga mis teha.. ei jaksa selle vastu võidelda.
Nendele kes arvavad, et feministid mehi ei vihka, siis otsige üks suvaline "rape-culture" või "privilege" artikkel üles. Nende artiklite lühikokkuvõte on alati sama, kui oled mees, siis oled rämedalt priviligeeritud vägistaja.
a
A/ 18. juuni 2016 15:36
Tapmist ei saa naistele pahaks panna -Tapmine on kergem töö ,kui peksmine ja on naistele rohkem kontimööda
b
B/ 18. juuni 2016 22:14
meeste poolt tapetud naisi on tuhandetes kordades rohkem, kui naiste poolt tapetud mehi. Ja needki pahatihti enesekaitseks, kui naine juba aastaid klobi saanud.
See 17 aastane, ei tea tõesti, äkki ongi sotsiopaat (kindlasti mitte feminist, sest feministpole meeleheitlik suhtesõltlane, kel 17 aastaselt 2 aastane laps), aga selle teise puhul kutsuti ju politsei meest taltsutama, ju oli siis naisel surmahirm nii suur, et suskas afektiseisundis. Eks ikka naised võivad ka ju oma elu eest võidelda. Kui ikka mingi jõmm peale lendab, siis arvatavasti suskaks noaga nii mees kui naine võimalusel.
Enne sellist eidelikku kisa ja hüsteeriat võiks teha statistikat, palju on koduvägivalla tõttu surnud naisi ja lapsi ja kui palju mehi. Ning kindlasti ka kelle käe läbi ja kas oli hädakaitse.
Kui mees taob naise surnuks lühema või pikema aja jooksul, pole ilmselgelt tegemist hädakaitsega.
e
eesti areng on/ 18. juuni 2016 01:15
vaimses mottes taiesti seima jaanud. meil on tarku ja normaalselt kaituvaid mehi kyll, aga avalikkuses prevaleerivad mingid pooletoobised, poolearulised, rusikate vehkivad ja naisi alavaaristavad poolmehed, ekrelased, varas-arimehed, jukukalleraidid, svenkivisildnikud. masendav! ja siis ekrelased lougavad, et miks naised lapsi ei taha synnitada. no loi naist jalaga,siis loi, tegijal juhtub, ju siis oli naine selle ara teeninud jne. naistele soovitan minna kohvreid pakkima, toesona. kolige arenenud riiki, abielluge haritud valge mehega ja tehke lapsi. ei pea siin idaeuroopa kolkas mingitel kiilakatel ja ollekohtudega habemikel enda kallal ilkuda.
t
tore on lahmida/ 18. juuni 2016 07:14
Toimuv on vaid järelkaja - tagajärg.
Tarbimis-võistlevas-võitluslikus ühiskonnas löövad läbi ja on edukad just "jalaga tagumikku" isikud ... nad tõusevad esile, sest on selles inimvaenulikus (elu eitavas) süsteemis kõige elujõulisemad. Nad sammuvad "üle laipade" "tähtede poole" ja see on hinnatud ... taolises ühiskonnas, kus raha ja majnduse kasv on olulisim.
Antud juhul oli see tore sunnis noormees Ojasoo vaid pelgalt selle ühiskonna järjekordne ohver, kes täidab ennast salgavalt talle pandud ootusi.
r
reede/ 17. juuni 2016 23:19
Oi kulla Sven nüüd torkisid herilasepesa Soovitan nüüd mesiniku võrk tellida muidu ajavad need elus pettunud f id oma vihaastlad kuklasse ja naisterahva viha on hullem kui boamürk
e
ei ole elus pettunud/ 18. juuni 2016 01:17
aga svennu kirjutatu on jatkuvalt saast. ei ole pohjust isegi vihastada - arst ju ka haige peale ei pahanda. aga lapsed synnitan kyll monda teise riiki.
t
to ei ole elus pettunud/ 30. juuni 2016 01:03
Aga kes sind siin kinni hoiab?
Kuid mul tekkis ka küsimus - kas sa oma mehe/elukaaslase/boyfriendi käest ka küsisid või sul käib nii, et otsid kõigepealt koha, kus sünnitada ja alles siis mehe?
i
Ivo Õunpuu/ 6. juuli 2016 11:42
Teadmiseks: Boal ei ole mürki.
n
no muidugi/ 17. juuni 2016 19:14
Öhtuleht ja see kurjast vaimust vaevatud autorike kuuluvad vaieldamatult kokku. Aga eks klatši-, labasuste- ning kloaagimaailmast saab ju eriti kenasti matti võtta, kuna just seda vaimutoitu pööbel naudib.
n
nomuidugi-le/ 17. juuni 2016 20:59
Autor on h e a nagu alati!
r
Ralf/ 18. juuni 2016 21:15
miks siis õrnuke õhtalehte ja eriti vastava autori lugu selles üldse....?! :)

t
teatrisòber/ 17. juuni 2016 17:38
Semper on vait, sest tal ei ole piisavalt kodanikujulgust.Aga mina ei ole vait-maha vägivald!Naisepeksja ei vääri Valgetähe ordenit!
2
2 teatrisõber/ 17. juuni 2016 22:37
Tegemist on lähisuhtevägivallaga. Kuna Semper on Ojasoo juba pikka aega lähisuhtes olnud, siis ilmselt ta selles probleemi ei näe, talle sobib.
m
... kui palju sa sellest asjast tead,/ 20. juuni 2016 02:15
mille suhtes nii kategooriliselt sõna võtad?
v
vihakõne/ 17. juuni 2016 17:38
kas mariannemikko on juba oksendanud ja sallijad sallimatust väljendanud
p
põhiseaduse armastaja/ 17. juuni 2016 17:15
see on üks väheseid kivisildniku kirjatükke, kus ta ei maini eesti põhiseadust. põhiseadust loeb ta paraku jupiti. tema nägemus on selline, et eesti riigis rikutakse räigelt põhiseadust, sest kõigile kirjanikele ei maksa riik palka. ja seetõttu on eesti kultuur määratud hävingule.
a
aga/ 17. juuni 2016 22:39
Kivisildniku peakski riigi palgale võtma. Tal on ju midagi öelda, erinevalt teistest tindi*ikkujatest.
j
Jan/ 17. juuni 2016 16:55
Islamimaades teavad mehed väga hästi, mis juhtub, kui naistele liiga palju võimu anda.
Seepärast ongi naised seal alla lastud; alustades kardulakoti kandmise kohustusega ja võttes neilt inimlikud õigused - sest see on ju ikkagi jumala soov (loomulikult mitte meeste soov)
a
aru ma ei saa/ 17. juuni 2016 16:41
autor võib kõiki sopaga üle valada, seejuures pidevalt üht ja sama korrutades. rida ja sent. kõik tema õhtulehe arvamuslood on mõttetult pikaks venitatud.
täiesti süütu kirjeldus autoriga suhtlemisest on aga keelatud. ringkaitse?
a
auto kast ja lapse vanker/ 17. juuni 2016 17:06
autoriga suhtlemiseks on telefoninumber 50 34 69 99, milles probleem?
i
Imeline./ 17. juuni 2016 16:36
Rähn toksib ja toksib. Saab saagi kätte . On rahul.Keeniuss teeb sama aga en ühtään mitään.
t
Todella/ 20. juuni 2016 02:17
p
preili tsensor, kui kaua teil aega võtab, et kommentaar lubatuks või lubamatuks kvalifitseerida/ 17. juuni 2016 16:35
1
17. juuni 2016 17:35
m
Mees/ 17. juuni 2016 14:43
Aga mulle naised meeldivad! Nii, et PD minge urgu häbenema, muidu saate naistekäest peksa, sest muud saate ju meeste käest!

v
vanaema/ 17. juuni 2016 14:24
feminist ei ole tegelikult naine
vanasti läksid piimaandlad mõnikord pulliks kätte, eks sama juhtub ka mõnede eriti tigedate õrnemast soost olenditega, lähevad kesksooliseks
r
Radist/ 17. juuni 2016 14:33
Seda, kui lehm hüppab lehmale selga, nimetatakse indlemiseks.
õ
õige/ 17. juuni 2016 14:41
ja vanaema on tegelikult vanaisa
õ
17. juuni 2016 15:03
õige
õige
õige
õige
õige
õige
õige
v
vanaema/ 17. juuni 2016 16:12
tahtsin tegelikult kirjutada piimaandja, isegi feministi kuigi ta on tigedusest kessooliseks läinud ei taha siiski võrrelda lehmaga
ä
17. juuni 2016 17:16
Ära muretse, vanaemake, mõistame sind juba poolelt sõnalt.
m
20. juuni 2016 10:23
midagi pole parata- hormoonid ja ainevahetus sassis - feminist valmis.
l
17. juuni 2016 14:15
Lugedes siinset kommentaariumi, siis suurem osa kommentaaridest on kindel, et tegelikult on hoopis naised vägivaldsed ja mehed lihtsalt ei pea lõpuks endale osaks saanud ülekohut kannatada ja astuvad vastu a*la aga mis ikkagi eelnes jalaga löömisele jne. Kas te tõesti ei teeks mitte midagi, kui teid lüüakse või togitakse või mis iganes? Feminismiga on otseselt seotud see, et naised said endale sotsiaalsed, poliitilised ja kodanikuõigused (kodu seinte vahelt välja, hääleõigus, kõrgharidus, pärimine, emaduse väärtustamine, abort, lahutusõigus, võrdne kohtlemine tööl, palk jne jne. Siinse kommentaariumi enamus aga leiavad, et see kõik on jama ja oleks üldse olemata võinud olla. Või vaidlete vastu?
r
Radist/ 17. juuni 2016 15:00
Vaidlen vastu. Esiteks loe kommentaarium veelkord läbi, nimetu. Teiseks on su üldistus vale. Siinsed mehed ei halvusta naiste positsiooni, vaid vastupidi - kaitsevad seda.
s
17. juuni 2016 15:23
See, et kirjutate enda nimeks Radist, ei tähenda, teeb Teist sama nimetu, kui seda olen mina oma kaldkriipsuta:)
r
Radist/ 17. juuni 2016 17:28
natuke segane jutt kaldkriipsult, aga siiski üks nüansirõhutus. Ma mitte ei kirjuta, vaid OLEN Õhtulehes püsikommentaator. Juba 10 aastat. Mind teab siin iga koer, isikuandmed on soovikorral saadaval toimetuses.
i
inimene/ 17. juuni 2016 19:15
mina ei tea ja jutust järeldades ei taha teada ka. vaevalt, et õhtuleht ka andmeid annab, kui küsiksin, et kes on radist. ja no eputamiseks on küll nadi see "olen juba 10 a õhtulehe kommentaator" :D aga no kui mindagi enamat saavutnud ei ole, käib see kah.
j
juhtusin/ 17. juuni 2016 20:57
sirvima ühe ronimist harrastava feministi blogi. Seal leidus ka kommentaare kelleltki radistilt. Feminismi vastu ta seal ei võidelnud, pigem püüdis blogijale meeldida.
2
2 Radist/ 17. juuni 2016 22:42
Aga sel juhul oled sa ju idioot.
n
no/ 18. juuni 2016 00:18
igal lollil oma lõbu. grafomaan nr.2 Oleg Grossi venna järel.
m
MADIS/ 17. juuni 2016 13:57
Eile lugesin, et NO99 juhatus ei olevat kompetentne seda Ojasoo juhtumit arutamagi. Sest et kannatanu oli naine! Ja mehed, teadagi....
Samas oli aga meie eelmise soolise võrdõiguslikkuse voliniku kontor koostatud 100% -liselt ainult NAISTEST! Kuidas siis nemad said objektiivselt arutada juhtumeid, kus üheks osapooleks oli mees? Seega, mehed pole võimelised ega ei tohigi naistesse puutuvaid asju. Naised seevastu aga võivad otsustada meestesse puutuvaid asju? Ilmselt on naised siis geniaalsed, üliõiglased mõttehiiglased. Mehed aga eelarvamuste küüsis debiilsed ajukääbikud! (vähemasti mõningate feministlike naiste arvates). Kui selline mõttekäik ning käsitlus pole soolist võrdsust rikkuv, siis mina küll ei ta, kuidas seda nimetada.
m
Miks on vaja/ 17. juuni 2016 13:51
feministe ja võrdõiguslust ... et kaotada soo erisused ja õigused ... siis ei saa enam öelda, et üks osapool on nõrgem, kuna mõlemad on võrdselt Sootud.
Sellega on ka see probleem lahendatud ... ei teki naiste ja meeste vahelisi konflikte ega palgalõhet ... lihtsalt mees ja naine on kaotatud.
j
jäävad ära/ 17. juuni 2016 13:55
ka naiste ja meeste juuksurid, arstid, riided (mood) ... lisaks erinevad spordialad ja kategooriad - kõik on koos.
t
17. juuni 2016 14:19
Teie jutt on nii primitiivne, et isegi naerma ei aja. Imelik, et mehepojad end nii ohustatuna tunnevad. Ja muuseas, naistippspportlased on kordi tugevamad kui ükskõik milline tavaline mehepoeg. Ja tugevust ei näita vaid see, kas jõuad punktist a punkti b viis minutit varem või hiljem, ega ka see, kui mitu palki jaksad korraga tõsta.
i
i/ 17. juuni 2016 14:44
Naistippsportlased on kordades tugevamad meessportlastest? Oled sa tennise servikiiruse ja kangitõste statistikaga tuttav? Ja üldse, miks peab üks ilus ja graatsiline emalõvike isalõvist tugevam olema?
k
17. juuni 2016 14:56
Kui Te ka loetust aru saaksite, siis ma kirjutasin, et "naistippspportlased on kordi tugevamad kui ükskõik milline tavaline mehepoeg", mitte meessportlasest. Pealegi, lihtne füüsiline jõud ei tee meest erilisemaks, või Teie arvates teeb?
t
taat/ 17. juuni 2016 15:19
u
uudu/ 17. juuni 2016 15:21
kas tillipikkus siis teeb mehest mehe,,ja ärme räägi igapäev treeningut tegevast naisest,,need on ju eriasjad
l
Leemet Visionäär/ 17. juuni 2016 14:22
No muidugi, milleks töösipelgale sugu, tema asi on rügada kuni kütus otsa lõpeb,igast muud vajadused on üleliigsed.
Vabad inimesed pole kunagi võrdsed ja võrdsed inimesed pole iial vabad.
a
arvamus/ 17. juuni 2016 13:48
Feministid võiksid minna islamimaadesse võitlema naiste õiguste eest!
a
A/ 17. juuni 2016 14:30
võiksid sinna saata jah mõne naisõigusliku rünnakrühma
e
ehk kribaks (:) novelli või midagist:/ 22. juuni 2016 19:36
stoori: maarjamaa järgmine maailmaparandav löögiüksus on feministide brigaad, kes siirdub moslemimeestele palgalõhe kohta selgitust ja õpetust andma...
sveigi sõjasõidu kirjelduse lööks üle
j
Ja/ 17. juuni 2016 13:45
Ja jällegi probleem probleemi otsa ja mitte ainsatki sõna alkoholist.
b
Bretooni linnuvaatleja/ 17. juuni 2016 13:23
Nii palju halba, nagu äärmuslik feminism, ei ole mitte miski vist ühele rahvusele veel teinud.
Kui me tõepoolest elame vabas ühiskonnas, siis miks vallandati Priit Dieves? Oma arvamuse pärast?
Aga nüüd on meil ju Istanbuli konventsioon :-). Naised saavad selle paberihunniku nt. rulli keerata ja sellega ennast ahistamise korral kaitsta - no muud otstarvet ma sellel konventsioonil Euroopas küll ei näe.
Aitäh, Õhtuleht, et soostute endiselt avaldamast poliitiliselt ebakorrektseid lugusid.
e
17. juuni 2016 13:16
Et siis Ojasoo ohver peaks nüüd enda poolt tekitatud ja vaese Ojasoo ametist lahkumiseni viinud jalahoopide osaliseks saanuna silmad peast häbenema, kuna ta peaks olema kaasvastutav nende väga harvade naiste poolt sooritatud tapmiste eest, millest omakorda paljud on sooritatu seetõttu, et naine on aastatepikkusest vägivallast väsinud ja võtab lõpuks noa voodisse kaasa? Madalalaubalise suhtumisega mehike see arvaja.
j
jajah/ 17. juuni 2016 13:29
Pärnu lehest oli lugeda, et iagpäevaselt terroriseerinud naaber peksis kõigepealt läbi mehe, siis ähvardas naist ja last, siis kutsus naine politsei -ja kui politsei ei tulnud, lõi naine ähvardajat -ja algatatud on lööja suhtes kriminaalasi, pole kuulnud kokkuleppemenetlusest ega vastuväidetest . Mis on sel pistmist "natuke jalaga löömisega, millest on ülemäärane ving"
p
Petlik statistika./ 17. juuni 2016 13:48
Ja kui palju mehi on tõsnud käe naise vastu vaid reaktsoonina kõrvakiilude, küünistamiste, taldrikuga pähelöömise või aastatepikkuse vingumise mõnitamise ning psühhoterrori pärast? Vahe on vaid selles, et mehed politseisse kaebama ei jookse, küll aga naised. Sellest ka KÕIK vägivaldsed mehed ja vaid ÜKSIKUD vägivaldsed naised. Meeste vastased vägivallajuhtumid jõuavad politseisse vaid siis, kui vigastatud mees vajab kiirabi sekkumist või lausa laibaautot. Ning nii drastilised juhused on muidugi aruharvad.
e
Ei ole / 17. juuni 2016 14:24
väga harvad.
Enamus koduvägivallas tapetutest on mehed. Mees lööb, naine tapab, on tavaline.
n
no noo 14,24/ 19. juuni 2016 11:58
enamus koduvägivallas tapetud on siiski naised. On tapvaid mehi küll ja küll. Nii mõnigi naine sureb pikaajalise peksu tulemusena.
1.Mingi suur nina (ei viitsi nime otsida) meil Eestis pika aja vältel vägivallatses naise kallal nii psüühiliselt-vaimsel kui füüsiliselt. Kui naine hakkas lahutust nõudma, kadus naine ära nii kauaks, kuni leiti mustas prügikotis tema tükeldatud laip.
2.Veel hiljuti üks kinnipeetu, kes naist peksis ja tappa üritas, hüppas aknast politsei eest ennast vigaseks ja veel, aasta hiljem või kaks, tellis ise türmis olles naise mõrva. Siis oli meeste kommentaare küll ja küll, et nii ilus naine pildil, ju siis ikkagi ajas oma iluga mehe raevu ning tema tapmine igati õigustatud, kui mehel lõpmatuseni ilusa naise kanna all hoidmine ebaõnnestub. Üks veel ulgus, et kujutate ette, milline ülekohus, kui selliste allumatute naiste tapmise pärast peab õige mees näiteks 13 aastat istuma. Ja üleüldse öeldi, et uudis ajab mehi raevu, kuna tapmine ju ebaõnnestus ja naine on ikka häbematult ilus.
3.Alles see oli, kui noor mees tappis oma elukaaslase ja lapse ema, kuna see tahtis suhte lõpetada. Käis veel lasteaias lapsel järgi ja "muretses", et kuhu siis tema armastatud kaasa jäänud on. Pärast tabas teda muidugi paanika, et väljapääs puudub, siis tappis enda ka.
e
edasi:/ 19. juuni 2016 12:18
4.Mingi vana peksis ja peksis naist, lõpuks surnuks peksis-uputas kaevu ja sai vist kaks aastat kuna olid alaealised lapsed ning kohus otsustas, et väga vajalik oleks ka need isa käe all jõhkarditeks kasvatada. Muidu lähevad naised ikka väga käest ära ja feminism pääseb lokkama. No mis elu see oleks, kui mehed enam koduski end meestena (vähemasti naist-lapsi pekstes) tunda saaks. Naised poleks siis ju "naised" ja mehed poleks "mehed", kui meestelt ainuõigus ja võim naiste üle ära võtta.
Mehed tapavad naisi rohkem ja tihtilugu jälitavad, muudavad elu põrguks ja lõpuks võtavad veel elu ka.
5. ...5000(?)
Lihtsalt vanglates on mehi oluliselt rohkem, kuna nad on siiski oluliselt vägivaldsemad ja nõrgema närvikavaga. Kui mingist (NO NÄITEKS) 2000-st mehest 100 on oma naised tapnud, siis on see AINULT 5 %, kui naisevanglas on üldse mingi 25 vangi ja neist 13 on enesekaitseks mehe tapnud, siis on see ENAMUS 52%.
Kõik meeste poolt naiste tapmised on väga pikalt ettevalmistatud, olgu siis mehe poolt teadlikult või alateadlikult. Aga sellele eelnev vaimne vägivald-
- manipulatsioon - hirmu sisendamine - füüsiline karistamine ja muu, on ikka julm ja küüniline. Ime, et mõned naised sellest eluga pääsevad. Tihtilugu noaga suskamine ongi ainuke väljapääs.

n
17. juuni 2016 13:09
Need autori poolt loetletud tapjad saavad kindlasti oma õiglase karistuse. Aga just kivisildniku suguste mehikeste tõttu on Eesti areng kängu jäänud. Tülgastav on sellist arvamust lugeda.
m
MT/ 17. juuni 2016 14:07
Sisuliselt väga hea ja naelapea pihta lugu. Pisut küll venib. Kogu selles Ojasoo epopöas on aga lahti rääkimata, et mis siis ikka oli see põhjus, mis lavastajas vihahoo esile kutsus. See pidi olema tolle naisinimese mingi tegemine, ütlemine, õiendamine, irisemine või oma naiseülesannete mittetäitmine. Raske uskuda, et niisama, ilma põhjuseta, mindi kallale. Ilma tüli põhjuste väljatoomiseta on mäng liiga ühte väravasse. Ojasoo on saanud punase kaardi. Aga võib-olla peaks saama punase või vähemalt kollase kaardi ka politseisse pöördunud õnnetuke, kes ilmselt oli solvunud, et ei saanud oma tahtmist.
e
eeeeeee/ 17. juuni 2016 14:38
Naiseülesannete mittetäitmine armukese poolt? palju tahetakse - naiseülesanded naisele ja naiseülesanded armukesele - ja kui armukese poolt naiseülesandeid ei täideta, siis natuke jalaga - ja et ei oleks mingit vingu. Naelapihata tõesti.
a
ahah?/ 19. juuni 2016 18:18
13,09-le Et siis, naine PEAB igati vastama mehe ootustele, rääkima täpselt õigeid asju, teenindama igas mõttes ainult meest ja ise ennast temal olla ei tohi, ta ei tohi rääkida, kui rääkida tahab ja seksida võib ja peab ainult siis, kui mees seda soovib??? Kui tema mehe ootusele ei vasta, siis MEES VÕIB teda karistada???
AHH???!!! Ja siis te julgete öelda, et meil pole naistevastast vägivalda.
Ja, kui naine ei kavatse karistamistega leppida ja halba elukvaliteeti taluma, siis kohe neetud feminist?
Hüsteeritsete ja tõstate paanikat, et varsti juba naised võrdsemad...
Täitsa tühja koha pealt veel, kui võrdsusest on asi väga kaugel ja see et naised veelgi võrdsemad puhas utoopia.
Võttes arvesse, et meie mehed peavad õigeks naiste üle otsustamise ja karistamise, on härra Kivisildniku mõtteavaldus pehmelt öeldes ALATU ja väga MADAL.
Et kui naist ikka peksta ei saa, siis meeste bioloogilisi vajadusi ja meeste õigusi piiratud ja rikutud.
Pole siis ime, et feminism pead tõstab. Kui muid valikud pole, siis pigem juba olla neetud feminist, kui "õige" naine, kes peab mehele olema poksikott ja jalamatt ja ori.
r
Radist/ 17. juuni 2016 14:13
Kivisildnik ja tülgastav? Eesti arengu pidur? No nüüd lajatati küll kümnesse. Eks kaebame siis Kivisildniku kohtusse, et ta oma arvamusavaldustega unerahu rikub. Loodame, et pannakse vangi. Lastakse maha. Puuakese seejärel veel üleski? Kõik selle heaks, et üks 13:09 rahulduse saaks.
m
17. juuni 2016 15:22
Muuseas, kui ma kirjutan, et tülgastav on sellist arvamust lugeda, siis ei tähenda see seda, et ma ütlen, et kivisildnik on tülgastav. Vaheast saate aru? Kui kivisildnik sellist teksti kirjutab ja teiste kohta nii arvab, nagu ta arvab, siis on minul lugejana õigus tema arvamuste kohta arvata, nagu soovin.
n
Naine/ 17. juuni 2016 15:25
Lugesin ka Teie poolt mõnitatava kommentaari läbi, aga ei leidnud küll, et kommentaator Teie poolt väidetud asju soovib.
a
asi on selles/ 17. juuni 2016 16:51
et nii autor kui kommentaator on võrdselt edevad mehed. ei jää suurt alla salle armastavast autorollo kohtualusest.
t
to 15.22/ 17. juuni 2016 19:22
ärge nähke vaeva, radist ei suuda tajuda vahet niikuinii. ja kivisildnik on üldiselt terav ja hea, seekord aga puhas ämber - võrrelda naist jalaga kõhtu löönud teatridirektorit mingi suvalise poetaguse 3klassi haridusega narko-alkotibiga, kes on 15aastaselt juba lapse saanud, mida ta ise ei kasvata, no see on ikka alatu tegu.
o
olen inimene/ 17. juuni 2016 13:08
ja mulle ei meeldi kohe üldse mitte feministlik hüsteeritsemine ega ka ülimehelikkus.Võidelda õiglase tuleviku eest enam ei jõua sest korraliku( ja haritud) poja üleskasvatamine üksikemana on näidanud, et valik- kas pudeli järgi silkav mees või laps- sai õigesti tehtud.Muide- mees jõi ennast ise surnuks, mina kaasa ei aidanud.Ning lahutuse ja tema surma vahe oli üle kümne aasta. Nüüd olen ise kuuekümne künnisel ja tervis on üksinda kahe elu eest sõdimisest läbi.Selline lugu.
k
konsa/ 17. juuni 2016 12:44
(:)kivisildnik | (:)feminism ehk silmaklappidega kurjuse võidukäik
.-.-.--
eh, väga õige ja hea lugemine.
tegelikult mehi tümitatakse sellepärast, et selle varjus NAISTELE RUSIKAS KUKKLASSE SURUDA.
vaadake kui palju ettekirjutusi feministid naistele teevad, isegi purjus meestel ei tule pähe midagi taolist
l
Leonhard/ 17. juuni 2016 12:43
Peajuhmid, ehk klubi NO 11:
Yoko Alender (RE)
Andres Anvelt (SDE)
Krista Aru (VE)
Viktoria Ladõnskaja (IRL)
Marianne Mikko (SDE)
Mart Helme (EKRE)
Martin Helme (EKRE)
Laine Randjärv (RE)
Priit Sibul (IRL)
Märt Sults (KE)
m
Miks?/ 17. juuni 2016 12:52
j
17. juuni 2016 12:56
jah eks ole huvitav, et Helmed sinna käe alla panid.
e
ei ole huvitav/ 17. juuni 2016 13:47
Käisin ka ühel EKRE "rahvaga kohtumisel" ja seal Mart Helme lubas, et kui nemad võimule saavad, siis teeb ta näidispoomisi ja asetab õiged "mehed" ametikohtadele ... antud "Ojasoo lugu" on just näidispoomine ja "sobilike kaadrite" valik.
j
ja alles / 17. juuni 2016 14:27
eile, mõistis Mart Helme hukka, miks poliitikud sildistavad ja mõistavad kohut? Suuremat silmakirjalikkust olla ei saa. Selge tõestus, vali keda tahes, kõik ühesugused.
k
Kas te tõesti usute / 23. juuni 2016 23:10
seda laimu M. Helme kohta. Hiljuti olin sunnitud lugema kommentaare mulle lähedase inimese kohta ja seal kus mindi isiklikuks oli valet infot küllaga. Inimeste fantaasia on millegi pärast halva poole kaldu.
h
Helmed/ 17. juuni 2016 15:55
panid nagunii igaks juhuks oma allkirjad. Et äkki saab mõne plusspunkti valijatelt. Toetus muidu ju kogu aeg langeb. Aga läks sedapidi.
m
Mees- rahvuslane/ 17. juuni 2016 12:41
Seks ja kooselu naistega tuleks keelata. Mehed on ikka õige kamraadid ja seltsimehed. Naisi saaks ju tänapäeva meditsiini abil kunstlikult viljastada ja siis meie juhtide seemnega.
s
süsimust iroonia/ 17. juuni 2016 12:41
Mul on mõningane kahtlus, et feminatsid lähevad ka kastreerivad Kivisildniku selle jutu peale ära :D
o
oled kindel/ 17. juuni 2016 16:45
et seda üldse enam vaja on
ü
üx/ 17. juuni 2016 12:35
Olen ka naine ja Kivisildnikuga nõus, kui abielus või suhtes on probleeme, siis tuleb lihtsalt lahku minna, mitte üksteist ahistada, peksta või pussitada. Feministid siia ei puutu ja ma ei saa üldse aru, mida nad tegelikult üldse tahavad. Hullunud meesnaised ajavad igale inimesele hirmu peale.
j
Joel/ 17. juuni 2016 12:29
Super! Lisaks veel väga isuäratav mees! Ainult loll seksib naistega ja kuulab nende möga.

n
17. juuni 2016 12:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
17. juuni 2016 13:18
Et siis enda õiguste eest seista julgev naine on "tatti pritsiv ja räuskav feministlik kõnts"? Loodan siiralt, et saate ka ise sellise kohtlemise osaliseks, nagu olete ära teeninud.
o
ole mureta,/ 17. juuni 2016 14:30
te naised sünnitate mehed ja ka piinate ja tapate, kas see pole siis tulemus, kui teie pilli järgi ei tantsi?
n
Naine/ 17. juuni 2016 15:27
Kas Te mõtlete tõsiselt, et Eestis mõrvavad naised massiliselt mehi või, kui nood ei käitu nii, nagu peab?
o
Olen naine/ 17. juuni 2016 12:21
ja muidu ei arva Kivisildnikust midagi. Aga seda artiklit oli vaja. 100% nõus!
s
selge see/ 17. juuni 2016 13:18
et nüüd sina, naine loobud valimisõigusest, oma pangaarvest, lased ennast rusikaga õigele teele juhtida ja ütled täiest südamest, nii on õige
o
Olen naine/ 17. juuni 2016 13:37
Burka on ka juba tellitud.
s
selge näide,/ 17. juuni 2016 14:32
kui sisust aru ei saa. selge seele.
e
Ei arva/ 17. juuni 2016 15:58
Aga arvan, et meestevastane vägivald on jäänud täiesti tähelepanuta. Alati ei ole mehed süüdi! Endiselt olen naine.
a
aga mina arvan,/ 18. juuni 2016 21:52
et sinul, endiselt naine, on mingi isiklik kana kitkuda mõne naisega.
Kas oled sina armuke ja vihkad palavalt ei millegi eest mehe naist ning sulle tundub (tahad nii mõelda), et mehe naine teeb mehele ülekohut, aga see jobu ei pane seda tähele ega tule lõplikult sinu juurde. Või on näiteks sinu sõps täiesti "teenimatult" eluõnne ja norm mehe leidnud. Nüüd sulle tundub, et näe sina nii hea ja töökas, aga ei miskit õnne. Aga sinu "kole ja laisk ja ahne südamesõbranna kasutab vaest meest ära". Või oled poja ema ja sinult "röövis poja ilge bitch". Aga sinul olid pojaga teised plaanid, tahtsid teda endale saatjana või rahateenijana hoida...no ikkagi mees majas või nii:)
No ühesõnaga, sa vihkad naisi mingi isikliku vimma tõttu ühe või kahe naise vastu, kuna nemad takistavad sul rumalavõitu meestega õnnelikuks saada. Kindlasti oled mehetu (äärmisel juhul igavene teine), kuigi sitsid siin ja roomad nende eest, aga meeste jaoks oled sina jätkuvalt ebaatraktiivne.
Palun vabandust, et nii, aga ma ei salli selliseid naistevastaseid meeste ees pugejaid.
Normaalne vaimult tugev mees ei vaja katkise hingega naise kaitsekõnet. Ta saab ise nõrgema sugupoolega hakkama. Selles, et vaimult tugeva mehe kõrval, on naine nõrgem ja isegi andetum, pole mitte mingitki kahtlust.
Mees on see ilus sirge ja stoiline, keda väga lihtsalt rivist välja ei löö. No ja mehe teeb loomulikult ilusaks tema tarkus ja vaimne tugevus. Kõik muu on omandatav ja treenitav ja isegi ostetav. Mehed on väga imetlusväärsed, kui nad on kindla minapildiga autustväärivad...no mehed ikka, mitte haavatavad närvihaiged.
Aga siin käib mingi hala ebamehelikke meeste pärast, kes tunnevad end meestena vaid naisi alandades ja neile kohta kätte näidates. Ja kui naine pole alandamisega nõus, siis kohe järgmine trump manipuleerimiseks FEMINISM, adumata selle sõna tegelikku tähendust.
t
Tänan,/ 23. juuni 2016 23:19
Mina juba kartsin, et olen ainukene naine, kes on selle artikli sisuga 100% nõus!
h
Hmm../ 17. juuni 2016 12:18

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee