Eesti uudised

NO99 nõukogu arutas Ojasoo küsimust pikalt, kuid ei jõudnud otsusele

Eesti Rahvusringhääling, 15. juuni 2016 14:46

43 KOMMENTAARI

e
Enel/ 15. juuni 2016 22:31
Tsitaadid ajalehest: ... lõi naist,kes oli näitlejana tema alluvuses töötanud ja kellega tal oli ka intiimsuhe...
...lõi naist,kes on olnud nii alluv kui ka armuke...
Noore naise moraal pole eriti kõrge kui hakkab oma ülemuse armukeseks,teades veel,et mees on pereinimene.Noored näitlejannad võiks mõelda,et salasuhe võibki nii lõppeda,asi avalik ja nimi mõlemal rikutud.
P.s. Taunin täielikult vägivalda,aga ega abielumehega sahkerdamine parem pole.
a
aga/ 16. juuni 2016 00:39
abielumehe sahkerdamine võõra naisega igati aktsepteeritav või? Kohe nii aktsepteeritav, et lausa vägivalda mahendab.
Sellel noorel naisel ei olnud abielunaise ees küll mingit vastutust ega kohustust, küll aga mehel oli. Vähe sellest, et ta küüniliselt pettis oma naist ja tegi talle truudusetusega haiget, ta veel suutis teist inimest peksta oma pattude eest ja lausa oma kõrvalhüpet suure kella külge riputada. Moraal moraaliks, aga truudust peavad siiski abielulised pidama, Vallalised andku aga takka. Otse loomulikult valib noor nägus naine vähe edukama ja tuntuma mehe iga kell, kui see vaid kuidagigi märku annab, et saadaval on.
Ise pole abielumeestega semminud ja truudust eeldan AINULT oma mehelt. Kõikidelt maailma noortelt naistelt ma seda eeldada ei jaksaks ja ega ma austakski oma meest, kui teda süüdimatuks peaks ning tema tegudes võõraid kunagi süüdistama peaks. Siis peaks mehe usaldama meestehoidu (nagu lastehoidu või nii), et hoidke teie noored naised silma peal, et mu mees mulle truust ei murraks. JABUR!!!
Mees tahtis seiklusi ja väljakutseid. No olgu nüüd õnnelik väljakutsed missugused ja veel kaua-kaua ei mingit rutiini ega igavust. Istu mees kodus naise selja taga, kui nii äpu, et ei oska öelda EI, ei suuda emotsioone vaos hoida, närvid ka läbi...
Kui oled ikka vastutaval kohal ja sul on sulle kallis naine-pere, siis on mida kaotada ja sa ei saa käituda nagu suvaline anonüümne pätt või kaabakas. Igavuse peletamisega võid kaotada KÕIK, millega riskid ja ühele kaardile paned. Tuleb väheke kalkuleerida, kas ikka tasub?!
Tüdrukul murtud süda ja vaim ja keha, aga aeg parandab. Ei juhtu ta nimega midagi, küll kunstiinimesed mõistavad, meite mõistmisega või mitte pole tal miskit peale hakata.
e
eestis on/ 16. juuni 2016 05:37
ikka naine syydi. mats oled.
a
Ann/ 15. juuni 2016 22:25
Minu jaoks muudab asja eriti kahetsusvääreks, et mees ise algset eitas oma tegu ja vabandamise asemel süüdistas ohvrit väljamõeldistes, alles turvakaamera videot nähes muutis meelt. Poleks asi turvakaamerate ette jäänud, oleks see ka vägivallatseja poolse ülbusega piirdunud ja karistatud oleks kaudselt ohvrit, kes juhtunust rääkis.
k
küsin/ 15. juuni 2016 20:58
kas naisterahva löömine ja läbipeksmine on üks ja sama ?
t
tegelt/ 15. juuni 2016 19:23
Miks ta seda tegi, teab keegi?
o
15. juuni 2016 18:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hihiiii/ 15. juuni 2016 21:02
jeerum on naiste löömises ilmselgelt MEISTRIMEES, kes kohe otsib väiksematki põhjust ,etsaaks jõudu näidata aga mehe vastu ei julge, raisk, minna, siis saba jalge vahel, piss püksis . See madalalaubaliste viga. Mõistusevärk ei toimi sul, vaeseke.
j
Juho/ 15. juuni 2016 18:19
Meil ongi nüüd probleemid,et mees ei ole mees ja naine pole naine,siit ka konflikt.
e
eestlane/ 15. juuni 2016 18:07
Vaimselt haige värdjas Ojasoo - käi MINEMA teatrist!
ä
ää/ 15. juuni 2016 17:45
jalaga naise peksmine ei mahu pähe, kujutan ette et kurikaga naise peksmise annab ka veel ära rääkida, kui ikka tubli mees endast välja läheb.

s
saar peab / 15. juuni 2016 17:42
o
Ojasoo - astu ISE teatrist minema!/ 15. juuni 2016 17:37
"Kultuuriinimesel" Ojasool peaks ENDAL niipalju KULTUURI olema, et oma ametikohalt teatrist tagasi astuks...! Aga ju seda KULTUURI siis jõhkardil EI OLE! Ja sellised inimesed töötavad meil kultuuri valdkonnas...? ÕUDNE!
o
o,o/ 15. juuni 2016 17:15
järelikult NO99 juhatus toetab naisepeksmist.
n
15. juuni 2016 16:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mis sa siin nõuad/ 15. juuni 2016 17:19
President andis ju jõhkardile ordeni
h
hm/ 15. juuni 2016 16:56
suur hämamine käib, võta sa kinni, mis tegelikult toimus. Kannataja võttis oma kaebuse tagasi jne, jne. Midagi on siin loos mäda! Pole need naised nii inglid midagi, nagu nad väita püüavad.
n
Naine/ 15. juuni 2016 16:49
Olen nõus "peksa" saama, kui see on asja eest. Naised on paras ussisugu. Ei tule ükski mees niisama kallale. Kas just peksma peab jalgadega, aga kui muidu sõnadest aru ei saa. . .
l
Lugeja/ 15. juuni 2016 16:43
Aga mina ei ole nõus nii edasi minema. Ülemused ei tohi mingil moel ühtegi töötajat türanniserrida, rääkimata peksmisest. See oli alles esiteks.
Teiseks on Ansipi järgi mõistlikkuse printsiip. Kas edasi tuleks areneda selles suunas, et peksmise puhul võib alluv ülemust ise mõistlikus ulatuses kuidagi kahjustada? Mida pska need nõukogud ja komisjonid jahuvad.
p
Paskalainenid 16.18. , 16.33, 16.43/ 15. juuni 2016 16:52
Kuule pasa ,ise oled limukas,köik need ja 3päeva räigemad süüdistused on sinu pasandatud . Milles probleem ? Jäid ilma vä ?

s
Surm rahvavaenlasele!/ 15. juuni 2016 16:33
Ka meie töökollektiiv arutas Ojasoo personaalküsimust ja leidis et ei ole kohta maamuna peal sellisel sakslaste sabarakul ja rahvavaenlasel. Mõistame hukka ja nõuame rangeimat karistust libedale maole ja limukale!
v
Vabandust,/ 15. juuni 2016 16:27
kui midagi valesti öelsin.
m
Muidugi/ 15. juuni 2016 16:25
on raske aru saada,kui terve ja elujõus mees kolgib pruta vaeseomaks-mis see siis on?Kas ajaviide,kas meelelahutus,kas äkki hoopis varjupoks?Mõtlen,et see peaks ikkagi nii sigadus,samuti krimikooodeksi alusel huligaansus ja rahvalikult öeldes seatemp olema.Kuid arvatavasti ma taas eksisin,uid peksa ikkagi ei tahaks saada.
M
................/ 15. juuni 2016 17:50
Miks Vello Vaher ,kes esineb oma vahmiiliga,kui ideaalse perekonnana oma tütart ,siis nii kasvatada pole suutnud,et abielus meesterahvastega suhteid ei ole vaja tekitada eraelulisel pinnal.
m
mida krt/ 16. juuni 2016 05:42
sa siin tydrukut monitad? ojasoo on see kes sigadusi tegi. vaherite pere peale oled sa ilmselgelt kade.
a
analüütik/ 15. juuni 2016 16:18
On sümboolne, et jõhkardist naisepeksjat on asunud toetama seltsimehed Jaak Allik ja Rein Raud- tegelased, kelle esivanemad( Olga Lauristin, Hendrik Allik ja Mart Raud) aktiivselt toetasid vägivaldset Stalini reziimi. Selline kokkusattumus ei saa olla juhuslik.
p
Põhjus/ 15. juuni 2016 16:13
võib olla mis iganes, haritud inimene peab oma tegusid kontrollima. Kui ei, siis pole tema koht küll teatri juhi toolil. Ehk ongi ülbeks läinud - üks kiidulaul muudkui aga käis.
k
kodanik/ 15. juuni 2016 15:45
Võrreldes Tiit Ojasooga on Edgar Savisaar dzentelmen ja härra
k
Karina/ 15. juuni 2016 16:33
Marina räägib siin ainsana 100% öiget juttu. Kui juba ,,ohver,, andestab ja tahab eluga edasi minna, siis pole teil enam mingit öigust siin vahutada .Seda enam,et see ,,marutaud,, paistab olema üks ja sama inimene .Usume, et NO99 nöukogul on selget möistust ja tugevat närvi möista Tiit Ojasoo hetkelist nörkust ja talle andestada.Head ja andekat näitejuhti ei tohiks heita üle parda,me tahame tema lavastusi veel ja veel näha .Parimat soovides teatrihullud.
m
mida imestada/ 15. juuni 2016 15:32
kui ohvergi kirjutab oma avalduses, et soovis maha vaikida, et mitte tekitada ojaspple pahendusi. no ja et andeks anda. pole siis ime, et mehed (loomulikult ka mõned naised, kuid enamasti on vägivald siiski naiste vastu meeste poolt), tunnevad end karistamatult, sest ohvrid võtavad oma valdused tagasi ja annavad andeks. selle asemel, et see plika oleks andnud naistevastasele vägivallale näo ja teinud seeläbi heateo. aga ei. lisaks kirjutab veel ohver, et pole vaja ojasood hukka mõista. eino tore, paitame pead, las lõi naist jalaga kõhtu, tühja sellest. kas teist ordenit ei saa talle anda ometigi? nii tubli mees ju.
m
mida imestada/ 15. juuni 2016 15:33
parandus: valdused = avaldused
a
:)))/ 15. juuni 2016 15:49
aga misasi see "ojaspple pahendusi" on! Kas peab olema ojasopp???
Ja mis on pahendus? Kas parenduse vastandsõna või?
s
suured silmad/ 15. juuni 2016 17:53
Vale teemalaiendus. Vägivald oli ühekordne ja ohver nõustus andestama vaid teatud tingimistel. Ja Ojasoo täidab neid. Asi ammendatud.
Kuidas levib legend, et "lõi jalaga kõhtu"? Ohver ei kukkunud pikali - mingi kung-fu kätš?
s
suured silmad/ 15. juuni 2016 18:15
Lugesin nüüd ise ka seda artiklit. mis luuletab midagi jõhkrast peksmisest ja pikalikukkumisest...
Prokuratuur on selle vale ümber lükanud!
m
Marina/ 15. juuni 2016 15:25
Kogu see käsitlus on siin üdini vale! Ei puutu asjasse, et Ojasoo on mees ja et tema nn ohvrikene on naine. Meil on võrdõiguslikkus! Ehk naisel on samaväärne õigus (mitte) saada peksa nagu mehel. Naised on tahtnud võrdõiguslikkust ja võtku see nüüd ka vastu. Teiseks, ei räägita põhjusest miks Ojasoo ägestus. Füüsiline vägivald avaldus, ent mis oli selle põhjus?!? Pikaajaline varjatud vaimne vägivald irisemise, virisemise, tänitamise ja närimise näol? Või lolluse näol? Või näitlejameisterlikkuse, ehk siis ande puudumine, mis viis lavastaja enesevalitsemise kaotuse äärele? Kõik eelnev võib olla pikaajaliselt oluliselt kahjustavam nii ühiskonnale kui indiviidile, kui vahetu füüsiline arveteõiendamine, mis ainsana on vähemalt selge ja mõistetav. Kokkuvõttes on jääb üks küsimus ja see on Ojasoo sellise käitumise põhjus? Ja ärge rääkige siin naistevastasest vägivallast! Meil on võrdõiguslik riik ja kontseptsioon naisest kui sellisest on ammu unustatud mineviku igand. Ja vägivalla puhul ärge tänitage ainult tagajärje kallal, vaid (j)uurige ka põhjuseid!
m
marinale/ 15. juuni 2016 15:34
p
15. juuni 2016 16:09
põhjusi ei saa alati juurida, mõne vägivallatseja vägivaldne vanem ammu maamullas, aga veel elus olevatele vägivaldsetele vanematele võib klobi anda küll. Olen alati mõelnud, et miks küll vägivald edasikantakse, võiks ju tagasi...ja kuri saaks otsa. No et peksa ikka seda, kes sind peksis ja katki tegi, mitte väetimaid.
Ühe Ojasoo teema all üks kommentaator ütles kenasti, et paaris peaks olema mees ja naine. Et Ojasoo naise mõõtu, Semper rohkem mehemõõtu ja kõik OK. Aga kui kaks naisnatuuri kokku saavad siis jama majas ja nõrgema natuuriga tüüp kukub häält kergitama, kätega-jalgadega vehkima ja ennast tõestama. Lasteaed.
Vägivaldsed mehed on naistele omistatud (tihti teenimatult) omadustega, nad on haavatavad-liigtundlikud enda suhtes, hüsteerilised ja ebastabiilsed.
Seepärast ei imesta ma üldse, et endale nimeks Marina võtsid, "mees":)
Raske sul:(

n
naine/ 15. juuni 2016 15:23
kas Ojasoo ei tunne üldse tehtu pärast kahetsust! ole mees ja tunnista tehtut - naist ei lööda! Õigemini ei löö kedagi, haritud inimene peaks saama verbaalselt jutud selgeks räägitud. sõbrad - Allik ja Raud - on visanud tema kaitsele, aga mehel endal on ükskõik.
l
Lugeja/ 15. juuni 2016 17:44
Kuidas tal ükskõik on? Võttis karistuse juba ammu vastu ja kannab seda. Kahetses ka avalikult (AK-s), ei süüdista teist osapoolt milleski (endast välja viimises). Taandus teatri juhtimisest. Mida veel?
t
teine lugeja/ 15. juuni 2016 19:50
Mitte ei kahetsenud vaid irvitas avalikult
m
maha vàgivald/ 15. juuni 2016 15:20
On vist aeg koguneda vägivalla vastasele meeleavaldusele NO99 teatri juures.NO 99 on muutumas naistevastase vägivalla sümboliks
t
15. juuni 2016 15:45
toetan kuskil 56 liikmelise õiguslasega.
T
/// 15. juuni 2016 16:34
Tundub, et eestlasi tuleb kaitsta sinusuguse "õiguslase" eest! Minu arust kannatanu ja süüdlane on juba ammu ära leppinud, aga sina nõuad ikka veel verd?
a
arvamus/ 15. juuni 2016 15:46
Toetan ettepanekut! Ütleme üheskoos- Ei vägivallale!
a
aitab/ 15. juuni 2016 17:39
Kuulge, te vägivallavastased olete ju ise juba vägivaldseks muutunud ja vehite pärast kaklust rusikatega.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee