Eesti uudised

Riigikogu liikmete avaldus: Ojasoo tuleb ametist vabastada (116)

LISA KOMMENTAAR

kaarel 15. juuni 2016 18:57
Igal juhul ei saa õigustada vägivalda, seda enam naiste suhtes. Seetõttu ei saagi pahaks panna mõnede riigikogu liikmete poolt tõstatatud küsimuse, nimelt Ojasoo vabastamise kohta NO99 teatri juhi kohast. Probleemi lahendamine ei ole kergete killast, sest Ojasoo on siiski üks võimekamaid teatrijuhte, lavastajaid ja koos Enelin Semperiga toonud lavale võimsaid ühiskonnakriitilisi lavastusi.
Seetõttu arvan, et üheainsa inimliku eksimuse tõttu ei tohiks kohe üle parda heita. Loodetavasti on talle ka arusaadav kõik sellest järelduv.
ka arusaadav selle
Jätke 15. juuni 2016 09:54
paksja kaitsmine! Ühiskonnas on palju ebaõigeid otsuseid ja mässimist, aga see ei saa olla õigustuseks. Teater peaks olema kõrgemal poliitilisest korrumpeerunud seltskonnast. Teater on olnud suunanäitaja ja seepärast ei saa teatrijuht olla naisepeksjast jobukakk.
Lugupeetud 15. juuni 2016 09:10
Riigikogu liikmed, kes te ilmselt pelgate Ojasood ja NO99 teatrit. sest kes teab, millal võite ise nende hambusse sattuda. Ehk te lõpetaksite siiski nüüd Ojasoo tümitamise ja pööraksite kriitilise pilgu iseenda tegemist poole. Sellest tõuseks ühiskonnale hoopis suuremat kasu .
Vassia 14. juuni 2016 21:01
Mees peabki naist karistama nagu slaavlaste vanasõna on: kui lööd naist siis naine kohe sind armastama! Miks see naine kitse pani menti?
14. juuni 2016 21:22
Ojasoo on slaavlane või?!
14. juuni 2016 20:06
mees 14. juuni 2016 18:49
Munadega mehed naisi jalgadega ei peksa
14. juuni 2016 18:58
ju see ell oli selle ära teeninud
14. juuni 2016 19:01
ja kuidas veel peksavad,munadega mehel pidi ju olema 3 jalga .
14. juuni 2016 19:01
ju see ell oli selle ära teeninud
pilgata saanud 14. juuni 2016 18:27
poliitikud klaarivad oma alaväärsuse komplekse, madal tase valega üle kallata
Martin Helme, 14. juuni 2016 18:54
kas Tiit Ojasoo on must, et näitad ust ?
VAADAKE! 14. juuni 2016 19:24
IDIOODIST Mart Helme jälle arvuti taga ja kirjutab KOLM korda....! PALATISSE, Mart Helme!
nõuka aeg 14. juuni 2016 21:28
telefoniseadus kehtib, partei keskkomitee nõuab lahtilaskmist.
se-to 14. juuni 2016 18:18
Igal konfliktil on kaks osapoolt!

Tasakaal 14. juuni 2016 18:00
Kui Ojasoo peab minema,siis mingu ka need 10 allakirjutanut .No vaadake neid,mis heaga on nad meid üllatanud.Oskab keegi öelda?Palju kisa vähe villa.Inimesed,ärge valige neid enam mitte kunagi,nad ei tee meie heaks mitte midagi.On aeg muutusteks.Kirjutagu ja avaldagu oma trikkidest,mis seal tagatubades toimub. Miks keegi enam ei piuksatagi,millal löpeb see ülekohus ,et pensionäride tööaastat ei ole üks ühele.Praegu on,et 3 tööaasta eest läheb pensiks kirja 1 aasta. 51 tööaasta eest on ainult 17 pensiaastat summas natuke üle 300euri.Riigikogu ja eriti need 10 , selle probleemi lahendamiseks pole teil aega ega tahtmist? Lihtsam on materdada ja mutta tampida üks andekas mees seda enam,et ta ,,kuritegu,, on kuidagi kahtlane,sajas variandis .
teatrikülastaja 14. juuni 2016 19:25
Ojasoo seakarjuseks saata teatrist!
ehh 14. juuni 2016 19:48
milles need vaesed sead süüdi on??
siis 14. juuni 2016 21:30
hakkad sigalas käima?
ää 14. juuni 2016 17:59
mis nüüd siis, vahepeal oli ju kõik ok, et väljaspool teatrit tohib jalaga põrutada küll, taheti ära teha, kättemaks ja jäi ette kellelegi. tore võrdlus oli et teised peksavad ju ka, miks temale nii suur tähelepanu.
arvamus 14. juuni 2016 17:29
Millal riigikogulased enne nii üksmeelsel arvamusel on olnud ja kui kiired otsustama ka veel - pea-asi, et nende luukeresid kapis ei torgitaks.
ära piiksu 14. juuni 2016 21:31
küüditame su kohe kogu perega Siberisse.
nimi 14. juuni 2016 17:09
Rottide värk jah. Ilmselgke, et selle tüübi ametist kangutamine oligi selle sitalavastuse peaeesmärk.
Rott 14. juuni 2016 17:03
...Aga millise signaali annab riigikogu meile...!? Ok,eks nüüd panen kõik rotti,mis vähegi saan aga miks te mind karistama kipute hiljem...!?
Helmed ka kekutajate pundis! 14. juuni 2016 17:00
Lausa uskumatu, olin nendest paremal arvamusel. Kahju, et eksisin.
lugu selles, et 14. juuni 2016 18:24
Ojasoo ei toeta EKREt, Helmed ongi äraandjad ja vägivallatsejad
lugeja 14. juuni 2016 19:26
Helmed on vaimselt alaarenenud lõugajad!
olematutele pensionidele pole õigustust! 14. juuni 2016 16:40
miks te selle vastu ei protesteeri? Otsitakse odavat populaarsust mingitele jamadele. Nüüd siis vähemalt tean, kellele kriips peale tõmmata.
Laine 14. juuni 2016 17:10
Täpselt,oligi riigikogu käpp mängus,Ojasoost lahti saada .Ju Laineke lainetaks heameelega ise sinna ülemfüüreriks. Ja et Helmed pundis,püüavad oma imagot muuta ,seni räuskavatest inimhoolivateks saada.Rändtsirkus.Kes küll meid neist vabastaks? Rahvas,pidage meeles ja ärge valige neid multikulti enam pukki.
Laine 14. juuni 2016 18:00
Täpselt,oligi riigikogu käpp mängus,Ojasoost lahti saada .Ju Laineke lainetaks heameelega ise sinna ülemfüüreriks. Ja et Helmed pundis,püüavad oma imagot muuta ,seni räuskavatest inimhoolivateks saada.Rändtsirkus.Kes küll meid neist vabastaks? Rahvas,pidage meeles ja ärge valige neid multikulti enam pukki.
Evi Dence 14. juuni 2016 16:26
Loomulikult väärib igasugune vägivald hukkamõistu, ka selle loo puhul.
Aga ma ei saa aru, kas see on kannatanu pervessne kättemaks, et "Ojasoo peab 6 kuud ta soove täitma" või on noor näitlejanna nii kõrvuni armunud Ojasoosse, et teisiti ei saa teda enda lähedale kui läbi kohtu ettekirjutuste ?
vvastupidi 14. juuni 2016 16:35
noorel näitlejal on sellest "mihklist " siiber !
võibolla 14. juuni 2016 16:36
oli kannatanu rase ja sellest see soovide täitmine,ning juurviljadega varustamine??!!....
igaljuhul triintulevi looga on siin sarnasus suur...isegi grimmi pole vaja kummagile teha.
versioonidesadu 14. juuni 2016 17:11
Aga võib-olla kannatanu sai uue peigmehe ja tahtsi vana armukese maha jätta?
sel juhul 14. juuni 2016 17:20
ei klapi juurviljadega varustamine!

Toits 14. juuni 2016 16:21
No ei ole seal riigikogus ühtegi , kes austust vääriks, kõik omakasu peale väljas!
Kui toimub 14. juuni 2016 15:55
konfliktsiruatsioon sellisel juhul peab olema kaks kuradikest.
14. juuni 2016 16:23
hullul või joodikul kõikse aeg kuradikesed kannul. Vägivaldne mees ammu oma hinge kuradile müünud, nõnna see teda ässitabki.
Konflikte tuleb kõigil ette, aga peksavad vaid peksjad.
Kloun 14. juuni 2016 15:52
äkki tegid näidendi proovi, tasuks uurida tausta.
Terror 14. juuni 2016 15:42
Enamus töökollektiivis toimub klatš, halvustav suhtumine, tagakiusamine jne. Kätega kokkuminemist tuleb harva ette, aga vaimne terror on kordades suurem ja ohtlikum inimpsüühikale !
aru ei saa? 14. juuni 2016 16:37
Kust paganama kohast võetakse, et füüsiline vägivald pole samaaegselt ka vaimne vägivald. Umbes, et kui keegi ähvardab on hullem, kui et ähvardab ja täide viib.
Vaimne vägivald võib olla ainult vaimne või ka kombineeritud vaimsest-füüsilisest.
Pole olemas füüsilist vägivalda, mis vaimselt ei mõju.
Kui sa koju minnes iga päev saad samalt tänavapätilt armetult peksa, siis sinu vaim terveks ei jää, isegi kui ta ei räägi ega santažeeri.
füüsiline vägivald 14. juuni 2016 21:36
on reageering vaimsele vägivallale.
no just 14. juuni 2016 22:55
füüsiline vägivald ongi kõige hullem vaimne vägivald.
Koolikiusamist oled näinud? Need, kellele paha sõna öeldi, nägid paremad välja neist, keda togiti. Keda togiti, nendest asja ei saanud, keda mitte, on lausa edukad.
Ütlemist tuleb alati ette nii lasteaias, koolis, tööl ja kodus. Vaimselt tasakaalukas inimene ei peksa, tasakaalutu lausa otsib põhjust peksmiseks.
Närvid läbi noh, ilmselt on isa peksnud naist ja lapsi. Poeglapsed murduvad, kuna meestel ego suurem ja nad ise haavatavamad, siis hakkavadki suurena ka "mehetegusid" tegema, et lapsepõlves kogetud alandust endas vaigistada.
Normaalne inimene ei löö nõrgemat. Kuule, kui väike klähvits laiab, ajab see tugevat inimest naerma, aga nõrganärvilist ajab raevu, et JÄLLE teda isiklikult naeruvääristatakse ja alandatakse-rünnatakse.
Sa võid ju ennast petta, et kõik ongi lühikese süütenööriga jobud, kes peksavad jõuetust vihast nõrgemaid. Kuid see pole nii, sa petad vaid ise ennast... kõik ei ole jõuetud-haavatavad nõrganärvilised, on olemas palju tugevaid ja normaalseid inimesi, kes tulevad oma emotsioonidega toime.
Vaata, kui see oleks tavaline, siis ei õigustataks siin ennast ega valetataks, et ei usu.
Vägivaldne mees pole lihtsalt iseenda peremees, lihtsalt lükata-tõugata tõukeratas, kompleksid-haavatavus-valelikkus-manipuleerimine-hirmud ja teistest liigsõltuv nagu kõik sõltlased...Issake, kui jube teil olla võib.
14. juuni 2016 15:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sinusugusele degenerandile 14. juuni 2016 15:50
ei oska midagi soovida. aga sa saad, mida oled väärt. ole valmis.
Tiit olen! 14. juuni 2016 16:23
Juhan 14. juuni 2016 19:28
Ojasoole 25 aastat vangistust!
.. 14. juuni 2016 19:50
Enn 14. juuni 2016 15:31
Siin ei saaolla kaksipidi mõtlemist, endal oli möödund kuul firmas sama pull, kaks keevitajat lasksin lahti.
Kes sellised veel tööle võtab, kohe trahvid peale panna tööandjale, Vägivallatsejale määrata sotsiaaltoetus ja tööle enam asja ei ole , las istub siis kodus elu lõpuni, teistele hoiatuseks.
küsimus 14. juuni 2016 17:13
Ja mida tema lapsed söövad, Enn?
vastus 14. juuni 2016 20:21
Ta võtab tööle normaalsed mehed ja normaalsete meeste lapsed tahavad sama moodi süüa ju. Egas Enn jõua kõikide meeste lapsi ära toita. Vägivaldsete isade lapsed on oma ema-isa vastutusel nagu kõik ülejäänud.
Ei oleks eales arvanud 14. juuni 2016 15:29
et tuleb kunagi olla ühel meelel Helmede,Mikko ja Sultsiga.Ilm on imeline.
pestud 14. juuni 2016 21:42
ajudega seda ju on varem või hiljem :).
halioo 14. juuni 2016 15:07
Jätke ometi inimene rahule,meie hulgas on liiklushuligaane ja vägivaldseid lapsevanemaid...

naine 14. juuni 2016 15:01
Olen omal nahal tundnud, mida tähendab vägivald naise üle ja seeläbi ei tolereeri ühiskonna mädaplekke, mehi ,kes tõstavad naise või lapse või väeti vastu käe. Tänan südamest neid poliitikuid, kes astuvad julgelt ja avalikult vastu meie ühiskonnas valitsevale vägivallale ,kes annavad hinnangu isikule,kes on vägivaldne.
Antsu vend 14. juuni 2016 14:58
Nii nagu vägivallale ei ole õigustust, nii ei ole õigustust ka valetamisele, varastamisele, rahva enamuse tahtele sülitamisele, ämma rahakottimistele, riigikogu autokompensatsiooni kuritarvitamisele jne, jne. Onju Taavi ja Toomas? Onju Stalnuhhin?
onju 14. juuni 2016 15:52
aga 14. juuni 2016 14:58
hubitav kus nüüd siis võrdõiguslased on ?
Kõiges mida naised tahavad peab valitsema võrdõiguslikkus.
Kui võrdõiguslikkus juba siis kõiges, peksa peavad ka saama niikui mehed.
Muidu pole ju õige võrdõiguslikkus.
Ja võrdõiguslikkuse soovolinkik võiks ojasoo kaitseks välja astuda, kuna siin tehakse ilmselgelt liiga soo tunnustele rõhudes !
no just 14. juuni 2016 22:21
Võrdsuse huvides peaks nüüd mees peksa saama. Ja sama võrdsuse huvides, peaksid naised lolli mängima, et ei usu - pole võimalik...vägivald Eestis...ei ei ei. Tüüp ise kukkus teise inimese jala otsa mitu korda ja kuna tüüp nagunii ei vastanud naiste ootustele, siis on isegi hea. et kukkus.
Adolf 14. juuni 2016 14:56
Oleks nagu ajamasinasse sattunud .
Ole sa või parlamendisaadik , aga Sina ei vallanda oma suva järgi kedagi. Inimest mõistab süüdi ikka kohus ja kohtuvõim käib üle veetshe .
Mage 14. juuni 2016 14:52
etendus . Liiga läbinähtav. Mage .
nad lihtsalt ei oska jah 14. juuni 2016 15:25
aga" Ühtne Eesti suurkogu " ? oli oii kui häää...eks nad
tule taevas appi 14. juuni 2016 14:51
kas elame lollidemaal, et leidub inimesi, kes kaitseb jalaga naist löönud inimest
kas ikka lõi 14. juuni 2016 15:12
kas sina nägid? 14. juuni 2016 18:25
vaevalt ta jalgu kasutas
maksumaksja 14. juuni 2016 14:49
Miks peaksin minu maksudest minema sellise mehe teatrile.Antakse veel autasusi,see on ikka täielik ämber.Mees peaks ära minema,kas ta tõesti ise aru ei saa.See proua on sama vastik tüüp.
vaimne vägivald on hullem 14. juuni 2016 14:48
Aga keegi tahab Ojasoo kohta endale saada ,inimene oli lihtsalt jalus ,pealegi liiga andekas .Eestlased lakuvad ainult välismaalaste taguotsa ,aga omadega käituda ei osata.

et siis 14. juuni 2016 14:47
Jaa! Dmitrev ja Repinski kohe riigikogust eemaldada. Kus on ühisavaldus, ma küsin kus on ühisavaldus seltsimehed? Ja kui neil on veel mingeid tööandjaid siis sealt ka koheselt vabaks.
Aitab juba 14. juuni 2016 14:42
Jagame rahvale relvad kätte ja teeme üks ühele ära. Kõrini juba sellest PÄTTIDE ja IDIOOTIDE riigist!
nii on 14. juuni 2016 14:41
Pindu teisel nähakse, aga palki endal mitte!
Mis ajast 14. juuni 2016 14:39
see Toompea kamp otsustama on hakanud, kus keegi töötab? Nüüd siis Kaur Kender Ojasoo asemele! Või hoopis mõni Aafrika pigi?
... 14. juuni 2016 14:37
Kõik, mehed, kes on koduvägivallaga seotud ja naist löönud, tuleks koheselt töölt lahti lasta :)
14. juuni 2016 14:57
Töölt lahti ja sunnitöölaagrisse või kahurilihaks.
aa 14. juuni 2016 14:28
andke paar korda jalaga ja saatke nukuteatrisse, las taob nukke jalaga
tere jutt 14. juuni 2016 14:43
andke jalaga ??? kommentaarjumis nii vägivaldsed inimesed
no 14. juuni 2016 14:26
Ära tüütab juba ise ojasoo jutt.
Mitu nädalat jahutakse seda jura.
Riigikogu võiks vahel peeglisse ka vaadata enne kui kedagi kangutama hakkavad... diletandid sellised
Ära siis loe, 14. juuni 2016 14:43
kui tüütab. Mida kauem teda uudiste esilehtedel hoitakse, seda parem ja paras! Ärgu kujutagu ette, et keegi ära unustab! Naist JALGADEGA peksta? Ausalt, mul ei ole lihtsalt sõnu!
Alar1 to no 14. juuni 2016 15:41
Ojasoo lõi ka tütarlast mitu korda. Siis ongi õiglane, kui tema kuriteost räägitakse ~ka mitu korda!
14. juuni 2016 14:25
Kas kodakondsust ei saaks kuidagi ära võtta ja riigist välja saata? Kui juba karistada siis täiega.

Savisaarest vist väsinud 14. juuni 2016 14:25
Eestlasel vist kohe "peab" olema oma peksupoiss keda nüpeldada ja lambakari aga kaagutab kaasa .
14. juuni 2016 14:28
sa ka ju üks lambakarjast. Pealegi veel kaagutav lammas, keda enne nähtud pole. Siiani kaagutasid ikka kanad.
sooda oled? 14. juuni 2016 14:30
Peksupoiss? See Oja Zoo on sinu arvates ilmsüüta poiss, keda niisama pekstakse? Kle mine oma kivi alla tagasi ja ole vait parem!
näidispoomine 14. juuni 2016 14:32
Jah, nüüd tundub minulegi, et nii see on. Kui kaasosaliste poolt mahamaetud asi kistakse tükkhaaval iga päev uuesti lagedale ja püherdatakse nagu koer vana raipe otsas, siis õige see asi igatahes ei ole. Ojasoost,nii konn nagu ta ka pole oma teos, on lihtsalt v a j a kellelgi lahti saada.
Keskealine naine 14. juuni 2016 14:24
Enamus riigikoguliikmeid koos Rõivasega tuleb ametist vabastada eesti rahva vastaste kuritegude pärast.
Kogu reformierakond riigikogust lahti lasta.
Milleks selline klaperjaht ühele inimesele ?
14. juuni 2016 14:29
Miks sa, keskealine naine, jaurad siin?
Keskealine naine 14. juuni 2016 14:20
Isegi see 17 aastane neiu, kes tappis noaga noormehe, teadis, et me riigis mingit karistust nagunii ei järgne.
Nüüd käib ühe inimese peale nõiajaht. Mis see põhjus tegelikult on ?
14. juuni 2016 14:26
liiga andekad inimesed tuleb tee pealt ära tõugata
kuule sina, 14. juuni 2016 14:32
keskealine naistevihkajast MEES! Mis see tegelik põhjus oli? Üks argpüksist mehe nime mittevääriv elukas tuli endast nõrgemale kallale. Vägagi arusaadav põhjus. Kahjuks mitte sinusuguse jaoks.
to kuule sina 15. juuni 2016 13:41
Füpüsiliselt võim naine nõrgem olla, kuid psüühiliselt on naine tugevam ning sõnadega naised juba oskavad haiget teha.
Olen ise ka naine ja küllalt näinud sõnadega vaimselt vägivaldseid naisi.
Keskealine naine 14. juuni 2016 14:19
Mis näidispoomine see on ? Me riigis isegi mõrtsukad pääsevad peaaergu karistuseta.
Mõni mõrtsukas saab teingimisi, mõni ühe aasta, üks sai 17 aastat, ohver vist oli kohtuniku sugulane või sõber.
Horros 14. juuni 2016 14:07
Millal Marianne Mikko tagasi kutsutakse või end ise taandab?
.
Ka tema "... jätkamine peale toimunut annab ühiskonnale väga vale signaali. "
.
Õigustamata vägivalda, kuid alustage esmalt puhastusega endi keskelt ja seejärel tehke avaldusi teiste suhtes.
enx 14. juuni 2016 14:05
aga provotseerida ,laimata ,tagarääkida ,teisi üles ässitada....seda võib ,see pole vägivald
naised on alati ohvrid 14. juuni 2016 14:01
Füüsilisele vägivallale eelnes kindlasti vaimne vägivald tolle tütarlapse poolt ,ega ikka niisama nii normaalset meest ikka endast välja ei vii ,miks sellest ei räägita
mõmmi 14. juuni 2016 13:53
Väga hea! See on esimene avalik samm valitsuse poolt vägivalla taunimisest! Ei ole ikka nii, et teatri kardinate taga on kõik lubatud. Siinkohal ei ole absoluutselt oluline, miks selline asi juhtus, oluline on vaid see, et mehepojad, kes oma ülekeenud emotsioone talitseda ei oska, peavad selle eest vastutama. Sellisel näitejuhil ei ole juhina kohta! Sellest rääkimata, et nimi on tal elulõpuni maha tehtud!

pede2003 14. juuni 2016 13:53
Nüüd ühe mehe peal valatakse kogu oma viha välja.
See on 14. juuni 2016 14:12
Savisaare mõnitamise kõrval köömes.
arvamus 14. juuni 2016 13:47
Küll on mõnus üht inimest nüüd risti lüüa. Oli ajalehes artikkel ,et ka riigikogulaste hulgas on mehi ,kelle naised kannatavad nende vägivalla käes. Tooks kõik avalikkuse ette ja puhastaks ka sellega seoses riigikogu koosseisu. Saaks turvalisem ja õiglasem riigikogu.
Ma ei saa aru 14. juuni 2016 13:47
Ei ôigusta vägivalda üldse aga kas ei peaks antud naine ise asjast rääkima. Äkki neil oli suhe ja ta ähvardas hr, Ojasood, äkki naine tungis talle kaa kallale??? Äkki tahtis ,et Ojasoo Semperi maha jätaks ja käis pinda vms. See nii isiklik asi, Minu arust märk sellest ,et asi naine provotseeris on see et mees ära läks. Kuna tegemist on juba nii avaliku asjaga kas siis ei vôiks antud videot avalikustada? Tundub ,et versioone on väga palju, Muidu jääb tunne ,et inimene jääb oma elutööst ilma mingi môtetu kôrvalhüppe pärast. Miks antud naine midagi ei räägi,,,vôi see asi lähebki nii nagu ta vbla soovis...
to ma ei saa aru 14. juuni 2016 14:04
ja mis siis, kui tahtiski, et semperi maha jätaks? ja mis siis? kas siis tuleb JALGADEGA peksta? õigustad küll vägivalda, ära valeta!
pealegi õpi eesti keel ära, piinlik vaadata su kaa ja kaa, eesti keeles on ka. Samuti on mõttetu, mitte mõtetu. sina ise muidugi oled suht mõtetu.
kes 14. juuni 2016 14:34
see jalgadega peksis, maga kaineks.
Piinlik vaadata 14. juuni 2016 14:54
Lauset alustatakse suure tähega.
to ma ei saa aru 14. juuni 2016 14:31
Mis äkki ja äkki? Äkki võib sulle püksi tulla.
mis siin arusaamatut? 14. juuni 2016 15:35
Mees VÕIB käituda nagu mees tahab, aga naine PEAB käituma nagu mees tahab.
Kui naine eirab mehe käsku ja soovi või käitub nii nagu teda loodud on, siis mõnigi närvihaige arvab, et tena on jumal taevas ja tema võib otsustada keda ja kuidas karistada.
Ise need mehed ise jätavad, naisel arvamust olla ei tohi. Kui on, siis kohe karistama.
Pole vaja siis kõrvalt litutada, kui teada, et olemasolevast suhtest loobuda ei taha. Ise annab lootust, ise solvub, ise otsustab kes süüdi ja ise peksab ka veel.
Jumal endaarust, kogu inimkond tema jaoks sünnitatud-kasvatatud, et tahumata isasel igav ei hakkaks. Pärast häda, et need teised on ise isiksused, mitte tema jaoks lükata tõugata.
Mehed ise provotseerivad ja väärivad karistust enam, lihtsalt naistel vähe pikem meel, tervemad närvid ja väiksem ego.
Paha iseloomuga, rikkis närvidega mees, ei muud.
kes selle naise 14. juuni 2016 15:55
Kalev Vilgats peksis ka 14. juuni 2016 13:42
Pärnu Postimehe ajakirjanik Kalev Vilgats on alkohoolikust rusikakangelane, kes peksis purjus peaga toimetuses oma naiskolleegi Riinat kaua aastaid tagasi, aga talle ei tehtud midagi. Tollane peatoimetaja Toomas Roosileht ei teinud sellest numbrit, sest koos käidi õllekas joomas.
Siinani vana joodik Kalev Vilgats Pärnu Postimehes oma õllekõhtu näitamas ja lehte paska panemas.
Miks sellist saasta ei vallndata? Mille poolest see närakas Tiit Ojasoost parem on? Merili Nikkolol oleks aeh ka see mees minema lüüa toimetusest, kui ta juba kord toimetuses uuendusi teeb ja vanu töötajaid uute vastu vahetab. Pärnu Postimehel on üldse vähe tellijaid ja lugejaid.
kulak 14. juuni 2016 13:41
Eks Ojasoo tasalülitamise põhjus on hoopis valitsust ning riigikogu naeruvääristavad lavastused.Nii lihtne see ongi.Leiti lihtsalt sobiv võimalus.Tegelikult minuteada ta ei ole saanud krimkaristus võib-olla eksin.
14. juuni 2016 14:32
Jumal on rääkinud. Aamen!
mõlemad siis 14. juuni 2016 13:37
nii Ojasoo, kui ka Kogu Riigikogu koosseis ... ja lahkuks Eestist jäädavalt.
ja ülejäänud 91 liiget arvavad, et kõik on ok 14. juuni 2016 13:35
uskumatu, millised iniemsed meie riigikogus on
Salliv Eesti 14. juuni 2016 13:34
EPL (08.06.2016) kirjutab ajakirjanik Kadri Irbus artiklis „Teatrijuht Tiit Ojasoo lahkumisele eelnes kriminaalasi näitlejanna löömise pärast „
„Kriminaalmenetluse kaasa toonud vägivallaintsident juhtus 14. jaanuaril, kui Ojasoo läks jõuga noore alluva kallale.”
"Ühtlasi hindas prokurör, et tekitatud kahju ei ole piisavalt suur, et sellega kohtusse edasi minna."
EPL (10.06.2016) ajakirjanik Kadri Irbus artiklis „Avalikkus taunib NO99 olematut reaktsiooni Ojasoo vägivallale „
"Salvestiselt on näha, kuidas Ojasoo näitlejannale kallale läheb, toimub rüselus ja Ojasoo tõukab naist nii, et too kukub lumehange, misjärel jookseb Ojasoo sündmuspaigalt minema.."
EPL (14.06.2016) kirjutab ajakirjanik Kadri Irbus artiklis „Tiit Ojasoo lõi näitlejannat korduvalt jalgade ja kätega „
"Ta peksis naist korduvalt jalgade ja kätega. Eesti Päevalehele antud kirjelduste järgi oli peksmine väga intensiivne ja selle lõpus oli naine pikali maas. Seejärel Ojasoo põgenes."
DELFI kirjutab (14.06.2016) artiklis „Prokuratuur kinnitab: Ojasoo lõi kannatanut kahel korral jalaga „
"Menetlusega tuvastati, et teatrijuht Tiit Ojasoo tõukas kannatanut käega ja lõi teda kahel korral jalaga."
"Kannatanu ei kukkunud ning kõndis kiirel sammul sündmuskohalt minema, mõne aja pärast lahkus sündmuskohalt ka kahtlustatav, lisas prokuratuuri pressiesindaja."
järgmiseks 14. juuni 2016 14:38
vägistas veel ka korduvalt ja siis hakkas uut ohvrit otsima, kelle tõi kannatanu oma sugulaste näol :).

Vmaamiis 14. juuni 2016 13:32
Väga tuletab meelde ENSV aegset seltsimehelikku kohtuistungit!Ei me tea kõiki inimsuhete salakäike.Eesti vanasõna ütleb - niisugune kui pott,on ka kaas!Kust te võtate õiguse isiklikud suhted segi ajada töösuhetega.Küll aga kukkusid matertama ühte osapoolt ja eriti veel võrdsusmamma ja koerte armastaja Marianne!
mis on 14. juuni 2016 13:32
riigikogu varastel pistmist äriühingu teatriga? mis signaali annavad varastavad riigiametnikud. siis on suu kinni.
MM 14. juuni 2016 13:30
Mäggi ilmselt nii ei arva.
Rahvas arvab 14. juuni 2016 13:25
Õigem oleks kui lahkuksid mõlemad osapooled. Ka vastaspoolel on oma vägivalla tunnused.
ootoot 14. juuni 2016 14:01
ära sa rahva nimel küll räägi. ohver ei ole vägivallas süüdi, ükskõik, mida ta ka ütles või tegi, SEE EI ÕIGUSTA VÄGIVALDA. veel enam, et see jäle mees peksis naist JALGADEGA! loomulikult kohalt maha!
-
aga silmakirjalik on see asi küll, kus on need, kes AIVAR POHLAKU, süüdi mõistetud räige sadisi, kes piinas ja peksis oma naist, laste ema, aastakümneid, kus on need, kes tema kohalt lahkuma sunniksid seetõttu? KUS, MA KÜSIN? ei kuskil? jalgpall on tähtsam? alatud variserid. kus on need, kes ajaks kohalt minema volikogu esimehe KALEV KALLO, kes ülisuures joobes äestas südalinnas 5 autot ära? kas selline peaks olema sellise koha peal? aga kõik on vait? keegi ei julge iitsatadagi?
14. juuni 2016 14:09
ja sina tead ,sest olid juures ja nägid ? aga õnneks on meil üks korralik ja hea "lastetoaga inimene" ehk siis (SINA)