Krimi

Ojasoo peab kuus kuud täitma ohvri poolt nõutud tingimusi (80)

LISA KOMMENTAAR

Kuus kuud lükatakse pikali 12. juuni 2016 20:19
Kas lumehange või teatripõrandale.
nudaa 12. juuni 2016 17:10
kelekas hummuku ja õhta, õhtal veel tort ja konjak ja nv sexori
Purm 12. juuni 2016 01:23
A kui Ojasoo parasjagu välismaal on, kas siis kohusetäitja Epner täidab tema eest neid nõudmisi?
Vanamees 11. juuni 2016 17:13
Loen ja imestan,mida nüüd ....tort ja lilled,varsti jalapesu jne.Elagu eesti võimukandjad!
Arvamus 11. juuni 2016 16:23
Ehk peks karistused ümber vaatama. Lükkajad, rusikaga näkku lööjad, kurikaga ähvardajad ning kaine peaga kraavi sõitnud ja pärast seda viina joonud jne. tegelased on vaja trahvi alla panna, sest nendega on tegelenud korrakaitsjad, kohtunikud, prokurörid. Lähtudes sellest kui suured on trahvid raskeveoki juhtidele kelle koormas on 100 üleliigset kilogrammi või kettal 10 minutit ülesõidetud. Küll siis jõuaks ka toetada abivajajaid näiteks osta riigile kuuluvale lastehaiglale vajaminevat inventari. Trahvi määrad ei peakski olema väga suured umbes nii 300 - 500 € nägu. See peaks olema igale eestlasele vastuvõetav summa mida ta ka ära maksab.
11. juuni 2016 12:42
kui nüüd selgub veel, et Tartus. suunatuld näitamata vasakut pööret sooritada laamendanud ja selle eest nahutada saanud naine, on Semper, siis on ju perfomance täielik.
arenguid 11. juuni 2016 10:01
arvestades on selge, et järjekordne etendus on käima löödud, aga kui tasuta saab, siis võib ju seda teatrit veidi jälgida
Positiivset 11. juuni 2016 08:55
Lõpuks tehakse ka temast mees!

Raivo 11. juuni 2016 08:41
Kui see juhtus jaanuaris,miks sellest siis juunis pasundatakse.öeldakse,et poliitikas ei ole midagi juhuslikku.ja ma arvan,et asjad olid muud kui teatriga seonduvad.tea,kas armuke läks üle piiride?
See on selle õnnetu loo 11. juuni 2016 08:13
helgem ja õpetlikum pool.Et Ojasoo tunnistab süüd,vabandab ja on nõus ohvri seatud tingimustega.See oleks iga eksimuse loomulik jätk.Tuletage nüüd meelde,millal te kuulsite viimati mõnd raha kantimise - või purjus peaga sõitmisega vahele jäänud,poliitikunäru vabandust?
Rakvere vist ühineb, tundub küll niimodi olevat. 11. juuni 2016 07:51
...mingi uus suund teatril või ? Kõigepealt lööb mees naist ,siis jooksevad mõlemad prokuratuuri ja siis saabub teade,teatrile NO99 , tegu võib olla uue teatrit ülesehitava skeemiga . Teised teatrid on otsustanud uut mängu esmalt kõrvalt vaadata. Kurat mida küll kõike välja ei mõelda ilma Eino Baskinita käesoleval ajal.
hh 11. juuni 2016 07:16
Kas tegemist oli "kurikamehega", kes otsis ohvrit?
Mees lõi ja see on igati hukkamõistmist väärt.
Naine kutsus ilmselgelt oma käitumisega välja löömise. Aga kuna naine ei löönud, vaid ainult
vägivallatses vaimselt, siis tema ei ole süüdi ja vaimne vägivald on täiesti lubatav, selle kiidame heaks.
Mida oleks antud juhul teinud normaalne naine? Kui ta oleks aus, siis võtaks aja maha ja mõtleks, mis oli see, millega ta mehe rööpast välja viis. Ja ilmselt ausa inimesena tunnistaks, et juhtumis oli kaks võrdset poolt. Ja andestaks või nõuaks kindlameelselt kohtulikku lahendust.
Aga antud juhul naine langeb võika kättemaksuni, nõuab kuus kuud kingitusi, tähelepanu, teartisse viimist... Kahju, et teda löödi, kuid tegu on võika naisega. Ka võigast naist ei tohi lüüa. Aga võigas naine võib vaimset vägivalda kasutada. Sest ta on niisugune naine.
Kas meie ühiskond kiidab sellise Kui normaalse naisega oleks see juhtunud, siis kaaluks ta juhtunu põhjuseid ja kui ta aus oleks
hõh 11. juuni 2016 11:27
Lugu on hoopis lihtsam ja lühem, kui sinu pikk jutlus- abielumees hoidku oma till püksis ja ärgu karaku kõike, mis liigub, siis pole vajadust ka võõraid naisi ehk oma armukesi nüpeldada ja probleeme vähem!
hh 11. juuni 2016 16:37
väärikas naine ei hakkaks armukeseks. Ainult väärikas naine võib litutada ja siis kätte maksta. Jäle.
11. juuni 2016 07:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Sellised 11. juuni 2016 08:34
Mis protseduur see veel on?
veteran 11. juuni 2016 06:31
See no-noh on ikka kõik üks paras ohohh. Sellist jamanadzed on võimelised tegema vaid tugeva vaimse hälbega kodanikud. Selle poolpede näkku on nii mõndagi kirjutatud.
Rätsep Õhk 11. juuni 2016 00:56
Tundub, et tegemist on vaimuvaese reklaamiga. Tegelikult, kui teil ideid enam pole, pange oma teater kinni ja lõpetage ära. Kõik see jama ON LAPSIK.

kõrgeim kohus 11. juuni 2016 00:42
Kaarel, on reede hilisõhtu ja saan aru, et võtad ka vabalt aga palun sind iga maksumaksja sentide nimel ära tegele jamaga. Tee tööd näe vaeva siis tuleb ka õiglus.
Toriseja 10. juuni 2016 23:32
/...rahvakunstnik nööri mööda käib.../ ;
/...ja teater käib ka puhvetis.../
tort ja lilled 10. juuni 2016 23:03
Siil 11. juuni 2016 00:01
Siil 11. juuni 2016 00:01
Loo pealkiri on 10. juuni 2016 23:03
Ojasoo peab kuus kuud täitma ohvri poolt nöutud tingimusi .Tahaks teada,mis tingimused need on. Paistab,et tegu on selge väljapressimisega .Provotseerin,kukun ,,kogemata,, lumehange (et pehmem maanduda), kutsun politsei (protokoll olemas) ja siis ,kulla mees, pleki mulle pool aastat nii paar tuhhi kuus . Näed sa kui kerge teenimisvöimalus ,pole vaja ise rügadagi .Siis vötan järgmise mehe ette jne ,raha ei saa kunagi otsa .Selline näib olema möne tibi önnevalem . Oh saigi stsenaarium valmis , no teater ,mängi ette . Ja näitlejad peavad olema porgandpaljad ,et hanges ikka lödiseksid ka. Teil peaks see olema ju no problems.
Ao 10. juuni 2016 23:02
Me põhimõtteliselt ei tea Ojasoo "ohvrit", me üldse ei tea, mis nende kahe vahel eelnevalt toimus, aga kõik on nii targad ja Ojasood tampivad!? Kuidas saab üheselt tampida, kui pole isegi teada, mis juhtus: eile kirjutati, et näkku löömine, täna rüselemine/tõukamine. Tahtmata Ojasood õigustada, aga kas ei tee tähelepanelikuks, et nad olid väidetavalt "lähisuhtes"? Mida sellest arvama peaks? SEDA? Aga SELLISED asjad minu arust üldiselt lõppevadki väga inetult. See "ohver" on ka oma teadlike valikute läbi ju mitmeid inimesi haavanud, kas on siis täiesti võrdne, et vaid Ojasoo pool aastat nööri mööda käib, tingimusi täidab ning üksi üldsuse, kes asjast midagi ei tea, pimeda viha all viibib.
murueit 11. juuni 2016 02:30
Väga hästi öeldud.
Seda, kes süüdi, kes mitte 12. juuni 2016 23:51
Otsustab siiski kohus, mitte sina.
Marike 10. juuni 2016 22:44
Ei tea miks, aga on selline tunne, et see kõik on lavastus. Et kui kaugele läheb meedia ja kui kaugele läheb ühiskondlik arvamus ... Ja kuidas käitub inimene antud situatsioonis ...
10. juuni 2016 22:52
naine Tartust 10. juuni 2016 22:38
Jätame nüüd selle Ojasoo rahule,mulle meeldib ta vaikne ja armas olemine, ta on hea poiss ja mine
tea mis seal oli,jätke ta juba rahule.
klassika 11. juuni 2016 00:53
Vaikse ja armsa olemisega inimesena on naabrid iseloomustanud nii lähisuhte terroriste kui ka sarimõrtsukaid.
Tean ka 10. juuni 2016 22:29
kokkuleppe menetlust, kus kannatanu noudis teda vagistanud suudlaselt, et see temaga abielluks. Mees ei taitnud lubadust ja nii tuli tal ikkagi pikaks ajaks trellide taha minna.

Zoovolinik 10. juuni 2016 22:14
Kumb neist ohver oli, ja oli jutt et tõugati, mitte ei löödud, see võis ka ahistamise tõrjeks olla
erakonna juhatuse koosolek 10. juuni 2016 22:08
Kas nüüd siis kirjutaks ruttu välknäidendi "NO99 teatri proov", mille saaks kohe esimesel võimalusel ette kanda ? Põhineks tõestisündinud lool ja teistel faktidel. Tegemist oleks jätkuüritusega sarjast "Esimesed lugemised", kuna tekstide avalikke lugemisi oli kavas jätkata ka tulevikus. Vt http://no99.ee/lavastused/no64-5-aktsioon-esimene-lugemine-reformierakonna-juhatuse-koosolek
No on alles teater (69) 10. juuni 2016 21:55
Ma tahan soolast,nüüd magusat,kas rahuldada mind võiksid,jalad külmetavad tule puhu sooja....
KAS EESTI KOHTUL JA KOHTUTÄITURITEL MILLEGI MUUGA POLE TÕESTI TEGELEDA???
No on alles eesti riik! Varsti loeme kuidas metskass kõvernina sirgeks taob ja uut huvitavat.
Kas Vana Lennu Taadi joominguid ning kättepeksu võeti ka kuhugi kroonikatesse,ehk küsiks otse eesti kehveima teatrinäitlejanna käest?
Jälle 10. juuni 2016 21:26
mingi No teatri uus kampaania või reklamitrikk uueks lavastuseks?
Nõus 10. juuni 2016 21:33
Kui eelmiste artiklite puhul võis veel kahelda, siis peale antud artiklit on täiesti kindel, et tegemist uue lavastusega, mitte reaalselt toimunud vägivallajuhtumiga. M. O. T. T
NO - išto 11. juuni 2016 00:24
Olen Sinuga nõus. Aga mille kuradi pärast tegeleb ERR klounaadiga ja paneb nupu ampellmannist AK peauudiseks?
10. juuni 2016 21:21
Kummaga? Siin juuresoleval pildil on kaks ilusat meest ja kumbki pole parmu moodi .Ehk sa vötsid pudelikese rohkem?
ah 10. juuni 2016 21:19
et siis 10. juuni 2016 21:10
See mis toimub selle asja ümber, see on haiglane kättemaks. Toimub täielik vaimne ruineerimine ja otsene rünnak. Jah, ei ole füüsilist kontakti seega Eesti riigis kõik korrektne. Tambime inimese mutta, vaatame palju kannatab? Äkki läheb endast välja saab veel parastada. Äkki õnnestub viia viimase piirini jne.
Als U. Stabbs 10. juuni 2016 21:00
mida sa teed? Miks? Tahad kohtume su trupiga? Herr Ojasoo, võta kätte ja ära ole jala kargaja. Sa võid minuga rääkida. Luba antud. Nüüd ja igavesti. M.
Als U. Stabbs 10. juuni 2016 21:02
järgmine kord kui tulen, oleme rääkinud. Munaga teid loobin.

Tegelikult 10. juuni 2016 20:57
On kättemaks väga magus asi. Teeb seda siis peavoolu meedia või üks plika.
xxx 10. juuni 2016 21:46
Jääb kangesti mulje,et Ojasoole on hirmsasti vaja käkki keerata ja kogu see kampaania lõhnab väga naise järgi. Ma kahtlustan, et enne lumme kukkumist sai see algaja näitlejanna aru, et armastus on otsas ja kõik. Igatahes on vastik vaadata, mida mehega teeb see hakiparv.
hele vand 10. juuni 2016 20:52
uskumatu mis alkohol noore mehega teinud on!
kas on sugulased ? 10. juuni 2016 20:28
politsei Ojasoo ja siinne Ojasoo ?
võtab sõnatuks 10. juuni 2016 20:21
kes on siin kõik need naisele kallale minemise õigustajad? mismoodi saab üks alluv ehk näitelja ajada niimoodi ülemuse ehk lavastaja närvi, et see peab pärast tööpäeva lõppu alluvale järele minema ja sedavõrd kõva jõuga naist tõukama et see lumehange kukub? mis on sellise ülemuse peas? kas selline saab töötada ülemusena? järgmine kord ajab teda endast välja mõni suurt kasvu meesnäitleja, kellele ta virutab ja siis see virutab vastu. kas nii peabki meie teatites töö käima?
väga huvitav arvamus siin meeste poolt, et naised oskavadki nii närvi ajada, et peab lööma. kas mehed ei oska? see ju sõltub ikka sellest, kui tühise asja pale närvi minev isik närvi läheb. aga nagu ma aru saan, võib igatahes siis virutada. ja kui on suurem vastane, keda nii kergelt lumme ei lükka, siis võib võtta ka kirve või muu käepärase, millega saab hange lüüa inimese. uskumatu, kui palju on siin plusse sadistide kaitseks, kas te kõik peksate kodus oma naisi? kas mõni teine võõras mees võib ka teie tütart lüüa, kui teie tütar teda närvi ajab. tütar naisena ju oskab, ise siin väidate? või siis on juttu koh teistpidi, et aga ma löön mättasse selle mehe, kes mu tütart puutub? alatud silmakirjatsejad olete.
10. juuni 2016 21:05
Nii endast väljas kohe? Meie tütreid on piisavalt palju maha jäetud ja ka lapsega, kas iga kord lööd tütre eksi maha?
,,, 11. juuni 2016 06:56
seleta oma tütrele, et tüdruk peab olema väärikas ja enne lapse tegemist abielluma ja mõttekese tööle panema. Tüdrukud on üldjuhul kasvatamatud ja vaid seksikus ruulib.
vastuseks 11. juuni 2016 21:21
Mida ma siin ikka seletan tütrele, kui ta ongi laste isaga abielus. Nüüd on mure, kuis lahutatud saavad. Kui seksikus ka ei ruuli, siis on ju vanatüdruk valmis. Mis selle kuivikuga ikka peale hakata on?
Te näete vaid emotsioone 10. juuni 2016 21:08
Kuid Teil puudub arusaamine Inimesest - tervikust.
Inimene on nii hingeline-vaimne kui füüsiline olend ... kõik koos.
Naisele on loodus andnud ühed eeldused ja mehele teised ... mõlemad täiendavad teineteist Täiuslikult. Mees ei löö naist ja see on fakt igal tasandil ... jutt on mehest, kui inimolendist, mitte masinast-robotist, mis on Tarbimisühiskonna unelm ja tehnoloogiline tagajärg ... täielik kontroll Elusa üle. Ja vaid inimene on see, kes toob armastust siia maailma - tohutu energia, mida iga deemon tahab endale ... ka tehislik tarbimisühiskond vajab inimesi ja just orjana-masinana.
to võtab sõnatuks 15. juuni 2016 01:33
Et kõik, kes naisi taevani ei kiida, on mehed ?
Olen naine ja ütlen ka, et osad naised oskavad närvi ajada, neil kohe selleks eriline anne ja nii mõnigi naine naudib teise endast väljaviimist.
Toits 10. juuni 2016 20:17
Kas ohveri offer oli siis kõvem?
kùsimus 10. juuni 2016 19:56
Kas NO tähenda lùhidalt Naisepeksja Ojasoo?
solei 10. juuni 2016 19:54
Kahjuks naised oskavad väga hästi mehi provotseerida ja siis kannarajaid mängida.Ja kui on mehe sõna naise vastu,siis mees jääb peaaegu alati kaotajaks,kuna tema on ju tugevam pool.
10. juuni 2016 20:12
ketukas kuluks sulle ära
Jõesoo 10. juuni 2016 19:47

10. juuni 2016 19:45
Ju keegi emane tahtis head rolli teadagi kuidas kätte saada.
Algavaks telehooajaks 10. juuni 2016 19:37
Milliselt telekanalilit seda kogupereseriaali saab jälgida?
10. juuni 2016 18:56
Need mehed, kes endast nõrgemaid - naisi, lapsi ja vanakesi füüsiliselt ahistavad ja peksavad, on alaväärsuskomplekside käes vaevlevad ALATUD ARGPÜKSID!
bla---- 10. juuni 2016 20:14
nõrk on see, kes vastu ei oska lüüa.
Vot 10. juuni 2016 20:54
asi ongi selles et tsirkuseperre kuuluja ei ole kindlasti mingi nõrguke. Lihtsalt oli vaja kätte maksta. aga kes kaks last batuudiga õhku laseb saab tingimisi ja mingi väikse uudisnupu. Haigelt kallutatud uudis-mäletate Pätu ema seriaalis 20+a tagasi, kas oli ülekohtune, no vot ...miks vaid lumehang tänagu õnne mitte lobisegu.
Rudi 10. juuni 2016 18:48
Lihtsalt küsin ...MIKS... Pool aastat hiljem (!) tõusis teema päevakorrale? Miks mitte kohe, jaanuarikuus? Tavaliselt peidetakse valitsuse sigadusi selliste teemade taha. Või sotside mudaliigasse langemise taha..
küsimus 10. juuni 2016 21:30
Kas Ojasoo keeldus võimude koorraldusi täitmast, ega kottinud enam KE-d
gaaga 10. juuni 2016 18:41
Kuidagi ühepoolne. Mida see ohver siis ohverdas ja " Kurjategija" mõnitamine parandab oluliselt "ohvri" tervist?
kes poindile pihta saab 10. juuni 2016 19:16
Kes on esimene???
Tegu ei ole reaalsusega vaid tellitud etendusega, et otsitud (ebakorrektne) teema poliitiliselt korrektselt suure kella külge panna ... eesmärk on ühiskonnas lükata käima muutused, mis tavatingimustes ei töötaks ... esimene faas "demoniseerida" mingi tegevus ja mõista mingi grupp süüdi ja panna neile vastutus kogu olukorra eest. Antud juhul leiti, et kindlasti on süüdlased mehed - et nemad on vägivaldsed ja peavad karistust kandma. Kõik.
vana naine 10. juuni 2016 18:38
Ainult närvihaigeid mehi saab endast välja ajada, tugev mees ei lähe endast välja ja sellist asja pole olemaski, et naine ajab mehe endast välja ja siis on löömine õigustatud. Lõpetage naiste ahsitamiste ja löömiste õigustamine.
Kui üldse on olemas kokkuleppetingimus, siis selleks saab olla suur valuraha lähemiskeeluga..
teie teadmised on teie puuduseks 10. juuni 2016 19:24
Mees on suhtes alati nõrgem pool - sest suhte kõik hoovad on naise käes.
Naine on vägagi suuteline IGA meest endast välja viima, selleks on tal looduse poolt kõik eeldused antud ja väga rumal naine kasutabki seda ära ... LÖÖMINE ei ole kunagi õigustatud: ei mehe ega naise ega lapse poolt.
Naine võib kodu muuta nii taevaks, kui põrguks ... see näitab selel naise sisemist tasakaalutust ja enad INIMESENA mitte tundmist. Ka mees ei tea, et ta on inimene ja ei käitu vastavalt. MIKS? Sest tarbimisühiskond ei vaja inimesi (elusolendeid) vaid mutrikesi-masinaid-roboteid, mis täidaks oma osa kasvu vajavas masinavärgis-süsteemis.
Tegu on tehnoloogilise probleemi-vastuoluga ... ühiskond ise loob vägivalda ja on selle jätkumisest otseselt huvitatud.
M 10. juuni 2016 20:26
See on küll väga elutark arvamus, olen sama meelt.
too 18:38 11. juuni 2016 01:22
Nii naiivselt ei arutle vana naine vaid üleliiavana naine. Minu kaastunne sulle.
nüüd usun juba mina ka, et see kõik on üks uus etendus või selle promomine 10. juuni 2016 18:10
Juba ammu kokku lepitud ja kriminaalasi lõpetatud ja nüüd siis mingi täielik jura.
See on ikka tõeline absurditeater. Loll on see, kes seda tõsiselt võtab.
Andke menna!
5B 10. juuni 2016 18:51
Kui ikka elu sees pole päris teatris käinud ja "inimene" on ainult kuskil poolumas mõnda suvetuuri näinud, siis ta võibk nii arvata! Mis seal ikka, pööblil ikka oma arusaam teatrist!
sest nii lolli otsust ei saa üks prokurör teha: 10. juuni 2016 21:25
lasta kamandada kannatajal end 6 kuud, see o alandamine.
Sellist seadust Eestis pole.
süsimust iroonia 10. juuni 2016 18:07
hah tavaline naisisiku intriig.

papi 10. juuni 2016 18:05
tingimus või siis kohustus 10. juuni 2016 18:05
sünnipäevaks lilles tort ja teatrisse minek ongi ju alandav. prokuröri tibid - appi milleni võib langeda
Tohohh 10. juuni 2016 17:54
Tegu on siis hoopis netietendusega mitte reklaamiga!?
Emotsioonid ja kontroll 10. juuni 2016 17:53
aga mis siis kui üks provotseerib teist ja teisel tekib psühholoogiliselt keeruline olukord, mis väljub kontrolli alt. Siis ju inimene polnud süüdiv sellel hetkel ? Keegi viib su endast välja ja seda suure naudinguga . Sind aga karistatakse . See pole nagu aus. Jasoo pidagu mõne advokaadiga nõu. Vahest ta polegi süüdi ja ta ise seda ei teagi.
tingimuseks on, 10. juuni 2016 17:41
et peab ohvriga abielluma.
oh 10. juuni 2016 21:34