Eesti uudised

RAHVA OMA PRESIDENT I Rahva presidendi ralli finaalis lähevad vastakuti Marina Kaljurand ja Urmas Paet

Karoliina Vasli, 10. juuni 2016, 06:00

54 KOMMENTAARI

t
T.Mets/ 10. juuni 2016, 19:49
Pildil olevad kaks lammast vastavad täielikult võimueliidi ootustele, meisterpugejad washingtoni ees ja suu ammuli ootavad brüsseli juhtnööre. oma pea pole mõtlemiseks, vaid mütsi kandmiseks
a
ain/ 10. juuni 2016, 18:33
no neist pole kummastki asjalikku juhti!!!miks peab olema venelane presitendiks?
k
Karla/ 11. juuni 2016, 07:56
Mis sellest halba on, kui meie enda venelane presidendiks saab? Muretsema peaks, kui keegi tibladest asja üritaks. Ärge ajage segamini eesti venelasi ja tiblasi.
l
Lenins/ 10. juuni 2016, 18:25
Täiesti hekkis teema... Rahva ja rahva....Nagu aru olen saanud ei seedi enamik päris rahvast neist kummagit. Me elame hullemal ajastul kui 30a tagasi.
ä
ää/ 10. juuni 2016, 17:36
k
Kasige minema oravavargad/ 10. juuni 2016, 16:15
Lollid olete peast kui arvate et rahvas teiesuguseid muidusööjaid omale presidendiks tahab
n
NB!/ 10. juuni 2016, 14:46
pioneer see võttis kõvast hoogu, et saaks pista (koos) emisega jooksu!
j
Jants/ 10. juuni 2016, 14:24
Kaks ajuvaba tühja kartulikotti hakkavad omavahel duelli pidama ?
m
Mis presidendist jahutase?/ 10. juuni 2016, 16:26
Kui Ilves pukki pandi, oli see suur jaburdus (ei kirugi Ilvest ega tema ego), sest rahvas ei lastud ligigi. Liiati on see nn. institutsioon tyhi koht, nii nagu pole temal ei mingit tahet ega tegu rahva suhtes, nii sai ta ka tunda rahvalt tagasisidet, kuigi ilus ja aus olnuks hoopis RAHVA PRESIDENT. Selle koha "tyhisust" arvestades, on peaaegu ykspuha kes sinna RE taas paneb, isegi kui RE enda valik on viletsakene(tabasin vist kymnesse), aitavad nad sinna sokutada "sobivaima reisimehe", Ilves sai selle rolliga hakkama, odama tunuks muidugi teatud ministrite reisitamine. Praegune rahva presidendi ralli on mis?
m
mjägilane / 10. juuni 2016, 14:12
Ooot-oot kuhu kadus Edgarist saatest jutt täna õhtuks 10.06 .16 õhtul TV3-s ülistav -upitav jne.erakonnakaaslane kitab-taivani ,kui ei vaata ,siis ei teagi .

e
ewf/ 10. juuni 2016, 14:11
Dean Reed ütles juba mitukümmend aastat tagasi,et kapitalistlikus ajakirjanduses pole aususega midagi pistmist,ainult raha võim ja petmine ning propaganda.
k
kumbki teile ei meeldi/ 10. juuni 2016, 12:54
ja minule ei meeldi üldse keegi, tahan ise presidendiks.
k
kes / 10. juuni 2016, 12:49
on need inimesed,rahvas,kelle käest on küsitud.mina ei ole isegi kuulnud,et selline küsitlus on toimunud.miks käib selline ebavõrdne promomine.kas on antud käsk,et saaks valituks valitsuse meelne president.loomulikult jõks ei sobi,tal on selgroog ja ta ei hakka valitsusemeeste ees koogutama.
t
to kes/ 10. juuni 2016, 13:38
Meedia promob kõigest väest. Esitab seda nagu fakti. Midagi taolist toimus hiljuti ka meie eurolauliku valimisel. Ning tulemus? Nõrgema grupi viimane koht!
n
Nipitiri/ 10. juuni 2016, 12:39
Mis kuradi "rahva oma president"?! Kogu see tsirkus on ju "Õhtulehe"algatatud! Kes on andnud loa sellisteks pseudovalimiteks?! Kas "Õhtuleht" üldse hoomab, millised tagajärjed on sellistel nn. mänguvalimistel?! Nüüd on valitsusel hea võimalus kasutada saadud "andmeid" kui rahva tahet! Ja nn. "suhtekorraldaja" - kurat, kust Te võtate, et tegemist on "armastatud" presidendikandidaatidega?! Minge Sirtsu sohu oma "armastusega"! ISEHAKANU!!
v
valija/ 10. juuni 2016, 12:13
ei ole mina kumbagi neist kahest töllist valinud.see leheveergudel hääletamine on üks tsirkus.õige oleks vast selline kui ma lähen ja panen paberi omavalitud preskukandidaadi nimega kasti.siis saaks öelda,et rahvas valis.praegune tegevus on lihtsalt kometimäng.
ä
ätt./ 10. juuni 2016, 12:32
SUHTEKORRALDAJA: "Mõlemad rahva lemmikkandidaadid on töörügajad ja lihtsad inimesed."Töökad tõsised inimesed ja Teie ei taha valida?Üks väike asi muidugi on - mõlemad rohkem ikka oma asja kõigepealt,siis Euroopa asja ja partei asja ajajad ! Lihtsast inimesest vaatavad nad lihtsalt üle. Paeti kompententsi tipp oli Nõmme linnaosa vanem !
m
Maali/ 10. juuni 2016, 12:06
no siis saabki kohe lugeda,kas saab presidendiks vöi ei saa . Saab-ei saa, saab-ei saa . Näed,isegi karikakar näitab, et ei saa . Ega ta ei oska riietuda kah,mingid ölarätid , mis teevad ta veel korpulentsemaks. Ja kas see hirmkallis diori kotike on kirsipunane ,ühe pildi pealt sangake paistis .See ei läinud mitte kuidagi ta kostüümi ja rätiga kokku, aga mul on just kirsipunane kompekt,pluus,seelik olemas,kahjuks kotti pole .Kus see diori pood asub? Kas 300eurise pensiga saab kätte? Oh ,unistada ju vöib .Tegelikult pole mulle mingit diori vaja , küll ma kaltsukast sobiva koti leian . Müüakse 50 SENTI tükk ja täitsa tutikad . Ükskord leidsin isegi musta täisnahast kappava hobuse ja ratsanikuga LONGCHAMP 1948 embleemiga disainerikoti ja maksis 1 euro. täitsa tutikas. Muidugi ostsin kohe ära ,ei läinud kotieksperdilt Röivaselt nöu küsima . Aitäh , tahtsin teie meelt lahutada, jahute juba mitu päeva Ojasoo kallal . Jah kui ongi uus teatritükk,siis olete köik osalised . Braavo.
j
just/ 10. juuni 2016, 11:39
Ei taha mingit presidenti,nii väike rahvas ja neid juba isegi üle 100 pikutajat
M
?/ 10. juuni 2016, 11:16
Mis imeloom see mingisugune rahva president veel on? Sellist pole olemaski! Minu teada ei vali presidenti mitte rahvas, vaid ikka riigikogu poliitbroilerid. Sedagi oma traditsioonilise teerullimeetodiga. Ning muidugi kellegi oma poisi, kellest tüli ei tule.

l
l/ 10. juuni 2016, 10:55
kas kaljuranna peaga ei anna midagi ette võtta, see nagu karikakar rahvapärase nimega?
a
annab, annab/ 10. juuni 2016, 13:26
a
annabile/ 11. juuni 2016, 10:32
ise kah aru saad mida suust välja ajad. siin on ehe näide eesti inimestest kes siia riiki on alles jäänud.
s
show/ 10. juuni 2016, 10:51
Rahva presidendist on asi kaugel, kuna rahvas ei saa valida. Ùles on seatud úsna mitmeid kandidaate ja see tähendab poliitilist vóitlust selle koha pärast.
o
olen üle 65-e/ 10. juuni 2016, 10:47
kuid mingil juhul ei poolda Kaljuranda, tegelikult mitte kumbagi, sel kõigel pole mingit mõtet, lõpuks saab presidendiks ikka Kallas.
m
Mjahh/ 10. juuni 2016, 12:35
Kui Kallas võidab, siis mis parteideülesest kandidaadist me üldse räägime?
Sama seis on sotsidel, pooldavad oma Eikit, keda rahvas jälle ei hakkagi armastama, sest mees on oma ametikohtadel rahvale ja eriti pensionäridele nii palju s....a kokku keeranud.
Ainsa õige liigutuse tegid vabadikud, vot neil on küll riigikoguväline kandidaat.
t
Tean/ 10. juuni 2016, 22:25
Kallas ei saa presidendiks, sest ei ole piisavalt ustav, on isemõtlev. võib üle minna vastaspoole. Paika pannakse Paet, kes vastab nõutelt USA töövahendile - KAPOL-e.
l
lord/ 10. juuni 2016, 10:26
ja mõlemad rahvakandidaadid ka rehvierakonnast ( üks varjatult)
a
alf/ 10. juuni 2016, 10:25
Võivad ju minna vastakuti , kumbki nendest õnneks ei võida.
m
Maali/ 10. juuni 2016, 10:33
Mis ralli? Meie presidendiks saab Allar Jöks . Ta on üdini aus ja öiglane, uhke ja söltumatu . Ta ei pööra iialgi rahvale selga vaid vöitleb meie heaolu eest .
p
Paet/ 10. juuni 2016, 10:22
Kui Paet saab presidendiks ootab meid ees võib-olla !!! jälle sama lugu nagu Ilvesega - segased peresuhted : Välisministeeriumist endine töötaja lapsega Brüsselis, oma naine lastega Eestis.
Minu arvates ei saa usaldada sellist inimest, kes oska väärtustada peresuhteid.
k
Kas see on / 10. juuni 2016, 10:21
mingi huumori nurk vä? Siis on see küll väga ebaõnnestunud huumor.
e
ehh/ 10. juuni 2016, 10:12
kas rahvas peaks presidendi valima?
Rahvas on ennast korduvalt näidanud valimiskastide juures. Kas ta on hästi valinud? Targalt valinud?
Kui rahvale antakse valida tuntud telenägu, näitleja, jutupaunik..., kes vaatab rahvale tihti telekast otsa, siis võid kindel olla, et keskmine valija, kelle hääled lõpuks loevad, valib ikka oma igaõhtuse teletuttava.
Presidendi valib riigikogu ja need 101 on sinu valitud, armas rahvas. Kust saad sa, rahvas tarkuse, et teha targem otsus kui sinu poolt valitud üliväärikad 101?
Üldjuhul on RAHVAS võimetu valima.
t
to ehh/ 10. juuni 2016, 13:46
Rahva eelistused nagunii ei loe loe midagi. Näiteks kas või meie riigikogu valimisedki. Meie anname oma hääled neile, keda me eelistame. Siis aga toimub mingi salapärane ja ebaloogiline häälte ülekandmine ja tuhandeid hääli saanud kandidaadid jäävad äkki ukse taha (keegi ukse taha jäänud Viilup suutis kunagi koguda koguni üle 5000 hääle, kuid jäi siiski napilt välja). Sisse saavad aga mingid ebapopulaarsed või vähetuntud poliitbroilerid. Nii mõnesaja häälega. Kuid varasemates koosseisudes on olnud kogunisi vaid ainult mõnekümne häälega rahvaasemikke!
Kuid presidendi ametisse panekul on isegi selline komöödia ära jäetud. Riigikogu ise valibki ning asi tahe, ei mingit mokakobinat!

h
Horros/ 10. juuni 2016, 10:01
Juba üksi kirjutada ja / või ähmaselt mõelda, et Paet kandideerib on jube.
.
Imestan, et kuidas üldse maailm kannab nii jubedalt libedat ja vastikut tüüpi.
e
Ehh/ 10. juuni 2016, 09:32
Kgb agent on juba olnud president, nüüd siis surutakse venelast ka eestile peale
k
kass/ 10. juuni 2016, 09:31
n
no/ 10. juuni 2016, 08:57
Mina oleks eelistanud Indrek Neilanti.
x
x/ 10. juuni 2016, 09:27
Selge,kompartei,ptüi reformierakond on Õhtulehe arvates kogu rahvas.
j
Jep/ 10. juuni 2016, 12:39
Mul poleks ka Neiveldi vastu midagi, aga härra ise ei olnud nõus kandideerima ja andis meedia vahendusel sellest ka teada.
2
10. juuni 2016, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
xxxx/ 10. juuni 2016, 09:24
Autor on vist raskesti põrutada saanud.Või refijunnid maksid talle paskvilli eest viis rubla.
x
XX/ 11. juuni 2016, 14:21
Kes küll teda põrutas ... :D
a
Ants Rannula/ 10. juuni 2016, 08:21
LEHENEEGRID!
EESTIS ei vali RAHVAS presidenti!!! Seda teevad parteilased. PARTEIDE PRESIDENT!
x
xxxxx/ 10. juuni 2016, 09:25
v
valik on sinu/ 10. juuni 2016, 08:17
"Rõivas aga kinnitas eilsel valitsuse pressikonverentsil: "Oleme hoidunud enda nurka mängimisest, lihtsalt kindla inimese taha joondumisest." Ilmselgelt otsitakse oma kandidaadile rahva toetust. sest rahvas on meil kõrgema võimu kandja !
j
juheii/ 10. juuni 2016, 08:12
Peagi valitakse reformierakonnale uut presidenti.

o
oige/ 10. juuni 2016, 08:09
pole motet raakida rahva presidendist,rahvas ju ei vali.See poliitikute kamp ei ole rahvas,kes valivad.Eelistaks hoopis Nestorit presidendina,kes koige rohkem naoga rahva poole.
t
Tule mõistusele!/ 10. juuni 2016, 09:27
Nestor on ju sots, kes on näoga pigem immigrantide ja homode poole! Aga ei kõlba kumbki - ei Kaljurand ega Paet: üks ei tunnista venelaste okupatsiooni Eestis ja teine on reformar (väga hästi on teada, mis sealt tulema hakkab). Praegu pildil olevatest sobiks ehk ainsana Jõks, viimases hädas ka Jõerüüt.
t
tibla/ 10. juuni 2016, 08:05
a
A.L./ 10. juuni 2016, 10:19
o
oh ja/ 10. juuni 2016, 07:51
kuna rahvas presidenti ei saa valida siis ei saa olla ka rahva presidenti vaid saab olla ainult valitute president
r
Raivo/ 10. juuni 2016, 07:37
See ei ole ju rahva valitav president.see on poliitikute president.kui rahval kaasa rääkida ei ole,siis ärge risustage teleka pinda ja ajalehti oma poliitilise presidendi tsirkusega.
g
gee/ 10. juuni 2016, 10:11
g
gee/ 10. juuni 2016, 10:25
Naljakas, see, kellega olen nõus, saab + ja mina miinuse, kas nõusolek on - või klõbistab mingi ... ajaviiteks "klaverit."

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee