Maailm

Lavrov: Venemaa ei ründa kunagi NATO riiki

Aadu Hiietamm, 8. juuni 2016 06:00

50 KOMMENTAARI

n
no/ 9. juuni 2016 13:13
kas sellepärast ongi Venemaa nii kiivalt NATO laienemise vastu, et oleks ikka riike keda rünnata?
Ainult lihtsameelsed usuvad Venemaad, kes teeb kõike oma sõnade vastaselt!
e
E/ 8. juuni 2016 17:09
Lord venemaalt tuleb lagedale jutuga ,et kaitseb eesti venelasi ja ässitab eestis elava vene elanikkonna eestlaste vastu üles, tekivad rahutused, ja siis juba vaikselt imbuvad meile ka nn sepakad sisse, kes mõne väikelinna hõivavad ja ja pommid hakkavad lendama :) Putin aga eitab ja väidab et teie oma rahvas möllab :D just nii ja tasapisi väikestest asjadest suured asjad saavad. Siis hakkavad juba abisaadetised tulema autodega jne :) Igaljuhul põnev sajand saab olema, ajaloos toimub palju ja lapselapselapsed saavad ajalootunnis kunagi palju uut õppida :)
j
Jah,/ 8. juuni 2016 16:59
kui aga madinaks peaks minema siis on Balti riigid esimesed kes üle küüru saavad.
k
Kulub marjaks/ 8. juuni 2016 20:41
i
igal pool/ 8. juuni 2016 16:21
kus jänkid sees algab varem või hiljem sõda.Ja kui mitte just sõda siis terrorism.Ja seda soodustab igati eesti valitsus .Lausa veab ise siia igasugu terroriste.
m
minu/ 8. juuni 2016 15:53
arust,meid ei olegi vaja kellelgi rünnata,meie valitsusemehed annavad meie riigi niisama ära. see sõja õhutamine on ju selge pilt, selleks on vaja kõvasti võõrsõdureid ja sõjaväe baase siia vedada.siia toomine on kerge,aga proovige neist pärast lahti saada.
j
Juhan Julge/ 8. juuni 2016 14:49
Nagu raske koorem kukkus seljast, kui seda lugesin. Kohe võiks sõjalist eelarvet poole võrra vähendada , pinssi tõsta, lastetoetusi tõsta ja tohtritele ka juurde anda... Naljamehed seal Kremlis.
a
alf/ 8. juuni 2016 14:41
Venelased teevad ikka vastupidi. Kui väidavad ,et ei ründa NATO riike , siis tõenäoliselt just ründavadki millalgi. Miks siis Lavrov muidu nii ärevuses on Soome ja Rootsi liikmelisusega nato-s? Putinoide hoiab tagasi NATO võimsus ja eelkõige USA , kes on võimeline ka üksi vastu astuma venemaa agressioonile balti riikides.
j
just/ 8. juuni 2016 15:24
hiina sõjapidamise reeglite kohaselt on nüüd oht maksimaalne
9. juuni 2016 09:50
USA ei peagi ÜKSI midagi tegema
USA on NATOs
ja nagu ju teada, kõik NATO põhi-relvajõud asuvad EUROOPAS
ka USA NATO relvajõud
Lisaks 28 liikmesriikidele osaleb
NATO rahupartnerlusprogrammis veel 22 riiki.
Seega sõjahullu Venemaa tungimist mõnda NATO riiki hoiab ära 50 rahuarmastava riikide relvajõud.
Näljas ja paljas Venemaa on könn nende kõrval!
s
9. juuni 2016 11:09
su naatu ei suuda miljonite terroristide euroopasse tulekutki ära hoida,mis kaitsest sa siin räägid,sõjahull orav?!
u
.../ 9. juuni 2016 11:51
usa raketid ei lenda kaua, kui vaja peaks minema.
e
Enn/ 8. juuni 2016 13:14
Ainuke,keda uskuda ei saa on Venemaa.Eriti diktaator Putini oma.Tuleb vaadata,kes on Venemaa sõbrad.Neid riike kõiki ühendab ebademokraatlik riigi kord.Riigipeaks on kõigil diktaator.Kui Ukraina tuumapommi ära andis,lubas venemaa kaitsta teda sõjalise ohu eest.Käitus aga vastupidi okupeerides Krimmi.Praegu on Ukrainas okupandi regulaar väed ja sõjaline tehnika.Nimetagu neid separatistideks voi terroristideks.Need on vene armee regulaar väed.Venemaal demokraatia taastuda ainult läbi kodusõja.Valimised siin ei aita.Juba ammu on eriteenistuste poolt välja töötatud skeem,kuidas valimis tulemusi võltsida.Täna makstakse õigeaegselt palka ja pensione välja ainul jõustruktuuride töötajaile.Lootes sellega ,et nad jääksid lojaalseks diktaatorile.Rahva lollitamine on jõudnud isegi kirikuni.Kas oleks olnud võimalik lahendada ära Krimmi küsimus rahumeelselt.Oleks küll.Selleks oli vaja teha kõigi Nõukogude aegsete liiduvabariikeide vaheline komisjon.Iga uus riik oleks saanud tagasi territooriumi mis temalt okupeeriti.Arvan,et eesti ei oleks olnud nii rumal ja nõudnd tagasi peipsi tagust.Eesti oleks nõus olnud kompensatsiooniga.Vastasel korral oleks meil päeva pealt juures olnud 250 000 -300 000 migranti
e
Ei pea paika!/ 8. juuni 2016 13:32
Ukraina ei ole Nato riik! Peab olema Nato-liige et oleks turvalisuse garantii. Miks peaks Nato sekkuma kui riik ei ole Nato-liige. See kõik maksab raha ja on väga lihtne, astu Natosse kui tahad garantiisid, muidu neid ei ole! Maailma suurpoliitikas on alati ohverdatud riike ja see saab ka tulevikus nii olema! Ei Nato ega Venemaa taha maailmasõda ja sellepärast üksteist ei ründagi. Loogiline! Aga mitte-liikmetel on alati ohtlik elu!

n
NATO ja ANAKONDA/ 8. juuni 2016 13:12
Lavrov ütles läbi lillede kõik täpselt ja õieti välja.
Kreml teab väga hästi, et niipea kui mingid vene kirsasaapad üle uhe NATO riigi piiri astuvad, jääb neist ainul tuhk ja tolm järele.
Sellepärast kardab Kreml NATOT nagu vanakurat välku.
Kui Balti riikides ei oleks olnud NATO kaitsejõude, oleksime me juba ammuilma Kremmi staatuses st Venemaa alluvuses.
Selle eest suur, suur aitäh, NATO,
et te meid uue verise vene okupatsiooni eest kaitsete ja kaitsnud olete!
ANAKONDA 20126 pani aga veel rohkem kremli kääbuste põlved värisema,
sest ligi 30ne riigi relvajõudusele ei saa see vaene ja paljas Venemaa üksi mitte iialgi vastu hakata, ammugi mitte võidukalt vastu hakata.
m
maamiis/ 8. juuni 2016 12:14
kas see oli ähvardus Soomele?Nad siis järgmised?
k
kribu/ 8. juuni 2016 10:47
Eks ikka hirm ole see mis mehe araks teeb.
7
7. päeva advendistile/ 8. juuni 2016 10:27
Kes- vöi misasi on massoon? Vöi ehk mussoon (mingi looduse värk?).
p
pontius/ 8. juuni 2016 10:25
kahju küll, aga kunagi ei usu VENELASI !!!
k
Kunagi ei usu ma nende juttu!/ 8. juuni 2016 10:52
Ta ei rünnanud ju Ukrainat ja Krimmi ka! Need olid hoopis mingid rohelised mehikesed :-)
K
!/ 8. juuni 2016 17:50
Kuigi Venemaa oma jutu järgi Krimmis mitte kui midagi ei teinud, nägin ise Vene televisioonist, kuidas mingid ohvitserid ning kindralilt Putinilt ordenid rinda said. Edu eest Krimmis! Ilmselt said nad oma ordenid ja lisatärnid siis jämeda eksituse tõttu?
e
ettevaatust/ 8. juuni 2016 10:25
samuti ju väidetakse et ida Ukrainas vene vägesid ega vene relvi ei ole,,köik need on kohalikud kylamehed kohalikust muuseumist vöetud relvadega
N
???/ 8. juuni 2016 10:14
No see tähendab, et kohe varsti läheb andmiseks
v
8. juuni 2016 10:25
Venemaal teatakse täpselt, mis ootab seda, kes selle sõja alustab. Läänel on otsus Venemaad rünnata valmis juba aastaid, Uuraliteni. Kui koerkindral ka koju tuuakse siis võite kindlad olla, et leitakse põhjus kohalikud mehed hukka saata. Rassisõda käis sama moodi 2MMS ajal ja käib ka nüüd.

k
kodanik/ 8. juuni 2016 10:12
Kuna nato nõustus Eestisse saata ligi 1000 sõdurit,siis jäi selle suve sõda ära,aga kõik võib ikkagi muutida.
t
to kodanik/ 8. juuni 2016 17:56
NATO lubas saata Balti riikidesse ja Poolasse kokku ühe brigaadi (brigaadis on umbes 5000 meest). Ja kui sellest 1000 meile saab, on see ju tubli näitaja! Ainult et vastukaaluks ühele brigaadile moodustab Putin nüüd lausa ühe uue tankiarmee! Seega läheb relvastuse tasakaal pigem veelgi rohkem ühele poole kiiva.
7
7.päeva adventist/ 8. juuni 2016 10:08
Venemaa kaotas oma iseseisvuse 1917.aastal massoonidele ja siiani on see massoonlik riik,nagu ka kogu lääs,nii et kui massoonid otsustavad sõdida,siis ka sõdivad,et pärast sõda õigustada inimeste märgistamist näiteksvöötkoodiga nn turvalisuse ja rahu nimel,selleks ka see kunstlik paguladkriis ja islamiterror.
Plaanitakse sunday law kehtestamist ja inimeste märgistamist,see ongi kokku metsalise märk.
7
7.päeva adventist/ 8. juuni 2016 10:10
On olemas jutuubis video,kus Putin nimetab Ukraina ja Krimmi ründamist absurdiks ja siis veidi hiljem just seda tehtigi.
m
MATS/ 8. juuni 2016 09:56
Aga niinimetatud "lähivälismaad" vist küll. Näiteks hübriidsõja korras.
J
!!!/ 8. juuni 2016 09:51
Just selline jutt teebki valvsaks. Ka Hitler ning Stalin vandusid 1939 ja veel 1940-ndalgi teineteisele igavest sõprust. Aga tegelikult? Kui Stalinil oli õnnestunud Hitler Inglismaa ning Prantsusmaa vastu sõtta suunata, alustas ta 1941.a. varjatud üldmobilisatsiooni ning enneolematut vägede ning sõjatehnika otse läänepiirile koondamist. Ligi 5 miljonit meest. Rohkem tanke, lennukeid ja suurtükke, kui oli kogu ülejäänud Euroopal kokku. Mitu miljonit tonni laskemoona, varustust ning kütust. Ei tea milleks? Loogiline, et selleks, et oma äsjaleitud "sõbrale" nuga neeru lüüa. Kuid Hitlergi polnud pime ja ta andis ise ennetava ning purustava löögi. Sest tänu saksa täpsusele ning organiseeritusele õnnestus tal oma väed kiirkorras piirile koondada ning venelasi ennetada. Säh sulle sõprust ning lubadusi!
m
8. juuni 2016 10:29
Mõlemad olid närused käsutäitjad!
h
Heh/ 8. juuni 2016 09:31
Kes siis julgeb endast tugevamat ikka rünnata. Tuleb ikka väikseimaid piinata... tüüpiling alg- või keskkool...
t
to heh/ 8. juuni 2016 09:54
Ajalugu teab selliseidki uljaspäid. Makedoonia Aleksander, Julius Caesar, Tšinghis khaan, Suvorov, Napoleon, Hitlr j.n.e.
j
jajah/ 8. juuni 2016 11:11
sinu ämeericamaa peremehed julgevad rünnata vaid neid kes ei suuda osutada vastupanu.Lähiajaloost näiteid muda hehhikene.Sul tüüpiline algkool et ei tea?Keskkoolis juba võiks mõnda asja teada.
1
11:11-le/ 8. juuni 2016 11:25
USA ei karda kedagi! USA ei karda vajadusel ka Venemaaga sõdida...!
j
jajah/ 8. juuni 2016 11:48
kas suurest erutusest juba püksid märjad?
t
to/ 9. juuni 2016 00:52
JAJAHH....putinoid peksab jälle segast.
t
TPA/ 8. juuni 2016 09:16
Oh ....Sõjad on kõik kokkulepetega peetud.Lepitakse kokku tegevused teadagi milleks ja miks.Pole mõttet mullikesi ajada.Kui tuleb käsk,et rünnata kuna rahvas on muutunud liigagi edukaks ja on arengu poolest kiire tõmmatakse kohe alla poole.Sama juhtus ka 1940.Jaapanis oli ka suur õnnetus ju sellepärast majndus edu oli suur.
v
valelik agressor/ 8. juuni 2016 09:06
Lavrov ütles selgelt välja, et Soomet ja Rootsit võivad nad rünnata.
m
mats maalt/ 8. juuni 2016 08:56
arvab,et sellel Lavrovi jutul on tõepõhi all. Üks asi on rünnata Gruusiat või organiseerida "kodusõda" Ukrainas.Hoopis teine asi on kallaletung NATO liikmele.See toob Venemaale tagajärjed,mida ta lisaks praegustele sanktsioonidele üle ei elaks.Pigem soovib USA Venemaale survet avaldada.Miks?See oleks küsimus maailmapoliitika ekspertidele.Aga seepärast paigutataksegi Ida-Euroopasse järjest suuremaid NATO vägesid. Meile aga jäetakse mulje,et see toimub tänu meie ahastavatele palvetele.

s
See sõnum/ 8. juuni 2016 08:29
on väljendus järjekordsest hübriidsõja faasist. Varsti mobiliseeritakse kõik Eesti venelased, kes hakkavad nõudma Eesti ühendamist Venemaaga ja kuna perverssed asjad Euroopale meeldivad, siis antakse tavaliselt järele.
a
Annab lolli otsida,/ 8. juuni 2016 08:28
kes selle karu juttu tõe pähe võtab.
l
Lugupidasmisega/ 8. juuni 2016 08:26
...Sergei pole notar,et kõike välja öeldes adekvaatne olla. Seda,et liitlasväed üksteist ei ründa oli selge juba peale teist maailmasõda. Foobijatest ülesaamine ja muu selline võttis aega üle seitsmekümne aasta . Pikk aeg kuid on ka olulisemaid teemasid kuidas toime tulla.
l
8. juuni 2016 07:54
Lavrov on küll viimane, keda uskuda.
k
kristlane/ 8. juuni 2016 07:51
Kui Eesti ei kutsuks ja kui liitlased poleks nõus tulema,siis oleks juba see suvi rünnatud,Venemaa lootis,et nato ei tule Eestisse ja et siia jääbki mingi 150 ameeriklsst kõigest ja ongi kõik.
s
süsimust iroonia/ 8. juuni 2016 07:34
See tähendab, et rünnak on 100% kindel :D
t
Tubli Lavrov/ 8. juuni 2016 07:22
Seda enam soovib nüüd iga Venemaa naaberriik NATO liikmeks saada. Kui Venemaa tahab iga tühise tehingu sõlmimisel paberil kinnitust siis võiks Venemaa nende sõnade kinnituseks seda ka teha. Kahjuks jääks ikka rippuma Venemaa tõsiselt võetavas kuna paber ei maksa Venemaa jaoks midagi, seda on näidanud ka viimased 25 aastat, rääkimata lepingutest veelgi varasemast minevikust. Selline Lavrovi jutt on ainult kergeusklikest tobude jaoks nagu on näiteks Merkel.
j
Juss/ 8. juuni 2016 07:19
No nii, lõpuks on Kremli rotid aru saanud, et NATO ja arenenud riigid ei ole need, kellega Venemaa võiks tüli norida. Ilmselt võtavad nüüd siis Põhja-Korea või Mongoolia ette, omasugustega ikka lihtsam.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee