Lugejakiri

Kiri | Reidi tee rajamine tsiviliseeriks tühermaa

Jaan Karu, Pirita püsielanik aastast 1975, 7. juuni 2016 17:11

22 KOMMENTAARI

k
Kõige ilusam tühermaa maailmas/ 9. juuli 2017 10:12
Mõistagi tuleks tühermaa tsiviliseerida, kuid see ei tähenda otse rand tee ehitamist. Mõistagi on Reidi teed vaja, kuid praegune projekt on väga halb. Miks, saate lugeda siit: http://www.ohtuleht.ee/811095/mattias-luha-mis-vark-on-reidi-teega-tegelikult Kui kellelegi siin lingil toodud jutt mõistlik tundub, siis palun toetage kohtuvaidluse kulude katmist Hooandjas: http://www.hooandja.ee/projekt/ingliranna-ja-russalka-pargi-kaitseks
m
Mattias/ 9. juuli 2017 01:05
Asjaolu, et seda unikaalset kesklinnas asuvas liivaranda tühermaaks saab nimetada näitlikustab meie linnavalitsuse tegematajätmisi.
Teil on Pirital rand olemas - kesklinnas võiks ka olla üks mõnus vaikne paigakene. Loomulikult korrastatud kujul, mitte tühermaa. Mitte otse 4-6 realise maantee ääres.
Reidi tee praegune projekt seda ei arvesta - see on tehtud autokesksena: ei arvesta elukeskkonda ja on mõttetult lai. Kesklinna tänavad on juba praegu umbes: laiem tee Ahtri tänavale ei kiirenda kesklinna jõudmise aega, kuna sealt edasi ei saa juba täna sõita. Ummik nihkub ainult 500-1000 m edasi.
Kui soovite ummikuid vähendada, siis tuleks tegeleda nende põhjustega. Kõige tõhusam oleks Piritale lasteaia ja kooli rajamine. Keskerakond on seda lubanud viimased 17 aastat. Senimaani ehitamata. Piritalt sõidab kesklinna iga päev 2000 last. Viimsist lisandub 1000. Kokku moodustab see 4-5 km pikkuse autorongi.
k
küsimus/ 8. juuni 2016 14:10
pole et kahju oleks tühermaast mis filtri teel vaid pargist kuni kohvikuni
v
või/ 8. juuni 2016 14:17
h
hea küll/ 8. juuni 2016 14:09
se tee võiks russalkast 100m linnapoole tulla kui praeguses kavandis
l
linlane/ 8. juuni 2016 10:57
Kuulge toredad linnaelanikud - linna areneb ja Reidi teed on vaja. Küsimus selles kuidas ehitada. Tuleb lihtsalt hästi projekteerida. Millegipärast on kõik linnaelanikud tühermaade täisehitamise vastu!?
Kalaranna, see sama Reidi tee, Pirita TOP linnapoolne ots - kas tõesti on paremad sellised alad kus midagi ei toimu ja ei ole mingit infrat( kioskid, kohvikud jne.) Küsimus on lihtne - kuidas need alad kasutusse võtta ja seda kvaliteetselt. Praegusel kujul pole neil kohtaadel mingit (lisa)väärtust.
t
to linlane/ 8. juuni 2016 12:10
Mõne arvates on kebabiputka, nännimüüjad ja õlleputka võimas lisaväärtus, mõne jaoks avaliku ruumi reostus ja tahaks lihtsalt vaikuses jalutada. Ega baiki-, skuutri- ja ATV vendadele seda muidugi seleta, need ei kuule nagunii enam midagi.
a
arvamus/ 8. juuni 2016 10:34
Mõne arvates peab iga sentimeeter täis ehitatud olema ja eriti mõnus on puhata auto heitgaaside ja müra vahel, jalutan seal pea iga päev ja mingit "tsiviulisatsiooni" sinna ei ihale. Pirita elanikele võiks soovitada tee läbi ranna tõmmata, tooks tsivilisatsiooni lähemale, sealne parkmets ka ju tühermaa.
m
Muki/ 8. juuni 2016 08:54
Olen Merivälja elanik 10 aastat ja olen vastu reidi teele nii nagu see on planeeritud. Sõidan jalgrattaga piisavalt tihti meiväljalt kesklinna ja Russalkast alates läbin seda nö tühermaad. See ala tuleks lihtsalt korrastada ja inimestele jätta, mitte autodele. Väga paljud inimesed naudivad seal loodust, kes kuidas ja miks peaksime seda nautima autode heitgaasides? Suure poekotige ei tule mitte keegi iga päev toidupoest ja pealegi suured toidupoed ei asu kesklinnas. Linn on väga paljudele elukeskkond ja lähivaldade pendeldajad võiksid töötada oma vallas.
h
Horros/ 8. juuni 2016 01:58
Sõida seenele või ela seal kus elad.
.
Selle tee asemel peaks territooriumi heakorrastama ja jätma avalikuks ruumiks.
.
Selle tee ehitusega muudetakse rannajoon veelgi linnlase vaenulikumaks.
.
Halb ja enesekeskne inimene oled.

t
Täna jäi Ahtri tänava ülekäigurajal 2 inimest auto alla./ 7. juuni 2016 23:43
See juhtus Ahtri tänaval, kuhu see Reidi tee tulevikus pikeneb. Jalakäijatel on üha keerulisem jõuda sadamast kesklinna ja tagasi sadamasse. Reidi tee võib ju teha, aga ainult poolearuline projekteerib selle tee jalakäijate tapmise hakklihamasinaks. Paraku on poolearulised seda projekti ellu viimas. Mitu ohvrit peab olema ja kes peab veel hukkuma, et projekteeritaks selle tee kohale normaalsed jalakäijatele ja kergliiklusele mõeldud sillad? Kes vastutab sel valmival teel toimuma hakkavate liiklussurmade eest?
t
to Täna.../ 8. juuni 2016 16:19
Üks tüdruk sõitis papsi Jaguariga öösel end surnuks. Kõik Jaguarid tuleb ära keelata. Ja öösel liiklus seisma.
ä
Ära põrka nõndamoodi/ 9. juuni 2016 22:23
Vaevalt, et Jaguar selles perifeerses kohas enam avariid teeb, aga selle peale, et Reidi teel hakkab inimesi auto alla jääma, saab täiesti kindel olla. Ahtri tee ülekäigurajal tuleb järgmine jalakäijast ohver juba sel suvel. Küll näed.
v
vana parm/ 7. juuni 2016 19:39
Tallinn peaks kiiremas korras kehtestama teemaksu. Tallinna teid lõhuvad naelrehvidega ja tekitavad Tallinnas ummikuid Viimsi, Rae, Harku ja Kiili ning Jõelähtme valla elanikud. Nimetatud valdade elanikelt ei saa Tallinn mingit maksutulu. Veokid mahuvad ka mööda Narva maanteed sõitma aga viimsilased oma egodega koos ei mahu Pirita teele.
s
.../ 7. juuni 2016 20:32
see teemaks tuleks siis ikka mittetallinlastele.
m
MGM/ 7. juuni 2016 19:09
Järjekordne ennast pekkisöönud Viimsi töll. Lõpetage Viimsilaste nuumamine Tallinna arvelt. Pirita tee, tuleks üldse üles künda, las need vereimejad ajavad asju omavahel, mis nad tulevad Tallinna hüviseid nillima.
h
Horros/ 8. juuni 2016 02:00
t
Tallinnlane 60 aastat/ 7. juuni 2016 18:51
Väga arukas ja mõistlik jutt. Kirja autorile 12 points.
r
Reidu Tee poolt / 7. juuni 2016 18:24
Kuna see tee Pärnusse ei ulatu, selle linna randa kuidagi ei mõjuta siis olen Reidi tee poolt igati kolige kõikk Tallinnasse ja suvel pole ka vaja Pärnu tulla ukerdage seal Pirital edasi !
v
võitlus käib selle nimel kummad peale jäävad./ 7. juuni 2016 18:20
Küll kanala pidajad laovad sinna kuute taevapoole et see värk seal veel rohkem umbe jookseb.
u
uusleninlane/ 7. juuni 2016 18:04
kogu maa asfaltiseerimine = tsivilisatsioon!
m
Merike/ 7. juuni 2016 17:41
Jalgratas on kõigis arenenud riikides oluline transpordivahend, sealhulgas neis, kus on kehvem kliima!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee