Eesti uudised

Nestor: Eesti vajab presidenti, kelles inimesed tunneksid ära natuke iseennast või oma naabrimeest

Toimetas Piret Pappel, 4. juuni 2016, 18:35

134 KOMMENTAARI

j
jeerum küll/ 5. juuni 2016, 22:39
no ei soovitaks nii väga presidendiks selliste iseloomu joontega,kus oleks ennast ja natuke naabrimeest.Esiteks ise ma olen suht sita loomuga ja naabrimees puht laaberdis ja joodik.Kui Nestor tahab kõrvutada presidendiks olevat inimest millegi või kellegagi siis peab uue väljundi leidma.Praegusel hetkel ja minu mätta otsast vaadatuna ei lähe see mitte.
h
hahaa/ 5. juuni 2016, 21:33
sellisel juhul see sina kull ei ole
m
Mardi kõva käsk trollidele/ 5. juuni 2016, 19:35
Kõik, kes ei ole ekrelased ja kesikud,
neid tuleb sõimata, halvustada, mõnitada, laimata, maatasa teha, verbaalselt tulise tõrvaga üle kallata, täis tatistada, virtsavee, pori ja ja sopaga üle kallata.
Mart –
meie ekre-kesik-sinine ja punane noorus,
olen uhked teie üle, et te siin üliagaralt seda minu käsku täidate!
Eriti suure hoo ja innuga tulevad aga kõik teised presidendikandidaadid , need minu konkurendid, maatasa teha ja mutta trmpida.
t
tom/ 5. juuni 2016, 19:30
kommunist nestor-mokk kinni!kuradi okupantide käsilane!
n
nonoh, aga / 5. juuni 2016, 19:54
Mart Helme nõukaajal üliagara ja ustava punapropagandistina aastakümneid valgustas hoopis pimedat Eestit stalinismi-marksismi-leninismi ideedega ja püüdis nii noortele kui ka vanadele seda kommunismip.ska pähe määrida ja ajudesse taguda,
See tänapäeva mõisnik püüab hoopis nüüd eestlasi manipuleerida, seega eestlastele võõrviha sisse istutada ja aaria-rassipuhtust propageerida….ja siis tahab veel EV presidendiks kandideerida.
Tänan, aga mitte iialdi ei saa see musta ja määrdunud vestiga vana kommu EV presidendiks!
a
Aga naabrinaine?/ 5. juuni 2016, 19:19
''Need uued eraldusjooned võivad taas jagada Euroopa idaks ja lääneks või, nagu paljud pelgasid eurokriisi haripunktis, põhjaks ja lõunaks.''
Idaks ja lääneks on Euroopa siiani jagunenud, aga vot põhjaks ja lõunaks jagunemine oleks küll üks hää asi olnud. Ma ei kartnud seda üldse, ootasin hoopis.
Mis aga Nestorisse puutub, siis tema presidendiks saamise puhul tuleks riigikogust kindlasti korruptsiooni otsida. Õnneks mul selliseid naabrimehi pole, nii et ehk läheb Nestori enda sõnade järgi ja valituks osutub inimene, kelles ma natukenegi ennast ja oma naabreid ära tunnen.
v
VANAEMA MAALT/ 5. juuni 2016, 16:57
Tahaks näha, palju neid roosa-vikerkaari siis siin on, kes ennast temas ära tunnevad?Täielik läbipõrunud etteaste, võite kindlad olla sotslased.
k
Küllike Kaplinski/ 5. juuni 2016, 16:14
Peaks sobima kõigile erakondadele, st peaks saama valitud riigikogus, sest on pehmö ja ei sega.kedagi. Eks see presidendi amet ja kõik, mis se endaga kaasa toob, olegi meil mõttetu raha- ja ajaraiskraisk, ei muud.
v
vello/ 5. juuni 2016, 15:37
Nestor sobiks Reformierakonna presidendiks,las siis lakub seal nende perseid terviseks

n
5. juuni 2016, 12:45
Nestor poeb oma imala jutuga naha vahele,valige,olen naabrimees. Ei,ei,ei, oled liialt kaua oravate möjupiirkonnas olnud ja sul puudub rahva usaldus. Allar Jöks on parim presidendi kandidaat, aus, öiglane,ei ole seotud ühegi erakonnaga.See et IRL teda toetab ei tähenda automaatselt,et ta on siis nende pundist. Nagu möni on aru saanud. Ja et Marina Kaljurand nüüd kallist Diori kotti kannab,kelle asi,riputagu üksköik mis vidinad ka külge ja selga,see köik ei tee teda presidendiks. Ja veel see,et öitseb ja on önnelik,et mötle, Taavi Röivas kiitis ka mu kotti,körgklass. Naeruväärne ja lapsik, näitab hoopis naise otsustusvöime puudumist,mis president see on kui ootab nii tühises asjas,mingi kott, kiitust. Ainuke lootus ongi tal, küll Brüssel käsib ja öpetab. Ei, Kaljurand pole ka meie,rahva president. Maali maalt.
e
Enn-parteitu/ 5. juuni 2016, 12:03
See sama pildil olev mölakas hääletas vastu Euroopa Sotsiaalharta viimaste punktide ratifitseeerimisele riigikogus. Las rahvas sitt vireleb edasi.
Sama mölakas hääletas vastu laste koolilõuna raha tõstmisele 20 eurosenti riigieelarvest. 79 euro senti on olnud sama juba 10 aastat. ja siis tahab öelda et armastab eesti lapsi. Mitte presidendiks vaid Siberisse tuleks saata rahva kahjustamise eest.
x
xxx/ 5. juuni 2016, 12:50
Kui mu naabrimees peaks hääletama minu pensionivaesuse ja enda suure pensioni poolt, siis tuleb rahva ette, pööritab silmi ja leiab, et tema just see õige on, no kuulge, ta väärib vaid põlgust.
v
veteran/ 5. juuni 2016, 11:56
Nestor tunneb vaid Nestorit ja presidendiks selline jube pugejalik ja vingerdav-valetav toi ei sobi- see ei lähe kohe mitte.
a
ats/ 5. juuni 2016, 11:43
Laar oleks ok,tea ks kandidereb ..
j
jah/ 5. juuni 2016, 11:57
koos Savisaarega annaks ehk mõõdu välja :).
e
eit/ 5. juuni 2016, 11:20
mida teie seal toompeal teate eesti rahvast ? peale enesekiituse pole parteidest midagi kuulda , president peaks olema heade kommetega , haritud inimene , kes pole ühegi partei lakei .
h
Hirmuz Lughu/ 5. juuni 2016, 17:11
Teavad täpselt, et eestlased on üks häbiväärne rahvas, kes ise oma riiki valitsetud ei saa, Muudkui häbenevad, et peavad nii vääritut rahvast kõrgete maksude ja trahvidega õigele väljasuremise teel juhatama ja nüüd teeb mingi nestor siin naabrimehe nägu!
m
Muretu/ 5. juuni 2016, 11:19
selgelt väljendatud: president peab olema eestlane, kes kaitseb oma rahva huve. Hr.Rüütel oskas isegi vene ajal toimetada Kremlis nii,et Eesti oli kõige läänelikum ja jõukam liiduvabariik NL-s. Presidendi valimisel (siis hääletas veel rahvas) kogus ta 195 743 häält s.o. 41,771% (L.Meri 29,516%) häältest.Kahjuks riigikogus 5.oktoobril 1992.a. otsustati teisiti. Momendil oleks mõtekas valida hr.Mart Helme, saaks kõigepealt kaelst ära pagulasprobleemi, ülejäänuga saab eesti rahvas ise hakkama.
j
Joodik/ 5. juuni 2016, 10:56
Ise olen joodik ja naabrimees on joodik - seega peab ka president joodik olema
s
see juba harjumuse värk/ 5. juuni 2016, 11:12
kui president ei laku ega trimpa,siis ta ei sobi selle ameti pääle.
t
tule taevas appi/ 5. juuni 2016, 10:54
see riik ei pea vastu kui kohe tuleb presidendiks järgi teine kloun.
j
Jah!/ 5. juuni 2016, 11:04
Ja eelmiselt klounilt --millal maksab tagasi ärma joki nn.turismitalule eraldatud toetused!
Ise endale makstud ööbimistasud ja vanalinna sahkerdatud ja edasi müüdud korter!
o
ole isamaaline ja saa/ 5. juuni 2016, 11:10
tõelisest aususest õieti aru.
Ega see jokk ole KE liige, ta on eestlaste etalon. Me peame temast eeskuju võtma igas eluvaldkonnas.
Peame hakkama selliseks toredaks inimeseks kui on mister.

a
AAA/ 5. juuni 2016, 10:51
Rahvas vajab tugevat juhti selge häälega.Tarka ja rahvast kaitsvat iskiksust.President peaks olema rahva uhkus mitte poliitikute äranägemus mingist kasulikusest oma huvide raames.Jõks oleks old tarkusepoolest hea valik aga kuna ta tuleb irl toetusest siis solgib juba see eos kandidatuuri.
j
jah/ 5. juuni 2016, 10:56
see Isamaa Reeturite Liidu pundi toetus rikub kõik.
m
Mjahh/ 6. juuni 2016, 05:23
Muideks, vabaerakond samuti toetas Jõksi kandidatuuri, kas nüüd võiks kohe arvata, et lisaks IRLle kuulub ta ka vabakate erakonda ?
k
KOMMOON/ 5. juuni 2016, 10:28
ei saa valida presidendiks nähtamatut halli kuju ! Mida te mõtlete !
s
süsimust iroonia/ 5. juuni 2016, 10:19
Soo-soo... valime siis presidendiks naabrionu Volli :D
l
Lugedes ka selle artikli kommentaare, oleme uhked!/ 5. juuni 2016, 10:00
Meie, Mart ja Martini alljärgnevad ranged käsud olete te, sinised-punased salgad, haruldase visaduse ja kohusetundega täitnud -
kõik, kes ei ole ekrelased ja kesikud,
neid tuleb sõimata, halvustada, mõnitada, laimata, maatasa teha, verbaalselt mutta trampida, täis tatistada, virtsavee, pori ja ja sopaga üle kallata.
Oleme uhked teie üle, meie ekre-kesik-noorus!
Lisaks töötasule ootavad teid rasvased preemiad!
Uhkusega ja suurima õnnetundega
Teie Mart ja Martin.
r
Rudi/ 5. juuni 2016, 11:14
Kui tohletanud kommunistile öelda tohletanud kommunist, kas see on siis sõimamine? Aga siiski huvitav isiksuse kahestumine sul.. Ütled enda kohta meie ja kasutad kahte erinevat nime....Sinu juhtum pakub kindlasti huvi psühhiaatritele.
t
totu hakkas tööle,täna magas 10-ni/ 5. juuni 2016, 17:14
Oot, oot, pea hoogu, miks sa need kõik head omadused ühtäkki Ossinovski suust Helmedele poogid.Ja sinu enda lexicon, just 1:1-le, super sõnnikulaotaja ju iga artikli järel.Helmedel on väga pikk tee sinu ja roosapoisi jälgedes käimiseni.Oled sa kedagi sõimamata siin jätnud, ega küll mitte.TOTU ON PUNAPOLKOVNIK,SUPER PUTLER, KES EI VÄSI EKRE VIHAST.
t
Tarand/ 5. juuni 2016, 09:55
Kallid kaasmaalased teie president tuleb Kreekast , Lesbose saarelt. Olgem eurooplased.
a
arvate,et Valge Maja paneb paika mustanahalise kultuuritooja,toob/ 5. juuni 2016, 11:09
ta Lesbose saarelt kogu au ja hiilgusega meile valitsejaks ?
Mine tea,kõik võib nõnda tõepoolest tulla.
Ja pealegi,selle demokraatia mängimisega poetatakse rahakest oma auklikusse karmanisse ,ämmale kappisoppi ja jääb veel ülegi.
Aga KÕIK kesikud peaks igast sendist tühjaks tegema,mida teavad nemad rahast ja businessest.
m
5. juuni 2016, 11:19
Meie presidendi valime meie ise, kui poliitikud sellega hakkama ei saa! Keegi ei saa keelata rahval OMA presidenti valida!
t
Taat/ 5. juuni 2016, 09:45
Raugaealine Pylose kuningas,tark nõuandja!(ÕS) Ise tahab olla president Eiki!? (Eilne AK)
m
mees/ 5. juuni 2016, 09:33
Selle mehe suust pole ma ühtegi seotud juttu kuulnud, räägib alati mingis mõistukeeles, ei midagi konkreetset. Uskumatu mees, üle 20a. poliitikas, sobib väga hästi augutäiteks, näiteks reformierakonna augutäiteks, et tähelepanu tegelikelt probleemidelt kõrvale juhtida. See on umbes sama, nagu sul oleks kodus mees, kes pole kordagi elus haamrit kätte võtnud, selle eest lõuad teevad suure linna.
o
On aeg!/ 5. juuni 2016, 09:01
Ei kõlba riigi etteotsa mees, kes pooldab kooselu seadust. Mis tarkus saab olla valitsejal kui ta ei tunne Jumalat. Palve: Hea Taevaisa, tee nii, et presidendiks saab see, kes on sõber sinuga. Aamen!

k
Kokkuvõte/ 5. juuni 2016, 08:53
Tühjajutuajajast ohutustehnika inseneris ei tunne eestlased ära iseennast. Ainult meie tühjajutuajajad võivad temas iseennast ära tunda.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 5. juuni 2016, 08:48
sotsialistlik kodumaa ei luba asju enam õigete nimedega isegi nimetada. see kui ma nimetan limukat limukaks on tabu.
l
lugeja/ 5. juuni 2016, 08:06
Piinlik on lugeda, et igasugused end lahkelt presidendi kandidaadi kandidaadiks esitavad. Mingid repsid, nestorid, jõksid, nüüd ka Savisaar.... Pulli võib ju teha, aga mitte selle tõsise asjaga.
m
Mis sul/ 5. juuni 2016, 11:06
Jõksi vastu on?
Ainus poliitpardi vaba esindaja!
a
alf/ 5. juuni 2016, 08:01
Vaadates neid isehakanud presidendi kanditaate on lihtsalt masendav. Nende hulgas ei ole ühtegi kanditaati , kes kvalifitseeruks eesti presidendi ametisse. Sellest saab järeldada , et tuleb ära kaotada presidendi institutsioon , kui sisuliselt mittevajalik ja maksumaksjale ülimalt kulukas. Või muuta põhiseadust ,et rahvas saab ise otse valida presidenti. Nii edasi minna enam ei saa.
y
yy/ 5. juuni 2016, 07:44
kaks sobivat kandidaati on, keda võiksin valida.
Allar Jõks.
Indrek Tarand.
Kui õnnestuks nendest kahest teha üks, siis oleks see kõige sobivam.
Vajaksime tarka asjalikku ausameelset Allar Jõksi, kellega end veidigi samastada.
Vajaksime elurõõmsat, elu mitte surmtõsiselt vaatavat Indrek Tarandit, kes tooks kaasa vähegi inimnäolisust praeguse Eesti surmtõsisesse sõimlevasse halisevasse ellu.
Igas normaalses inimeses peaks olema nende kahe mehe omadusi, et ELAKSIME VEEL.
e
Ei sobi/ 5. juuni 2016, 08:10
mõlemad on globalistid, kellele rahvusriigid korda ei lähe.
g
globalist/ 5. juuni 2016, 09:41
Mulle meeldib naabri Jukuga poe taga viina visata, mina vain Juku, noh edgar käib kah ajab segast ja eriti ei jõua ka mulle järele kapata.
j
Jossif Vissarionovitš Rõivas/ 5. juuni 2016, 07:41
Mina tunnen sm. Nestoris ära Mihhail Ivanovitš Kalinini.
k
Kriteeriumid/ 5. juuni 2016, 07:36
Ka meietaolise väikeriigi president peaks olema tark, terane oma rahvast hoidev (mitte liig avatud uste mees) ning mis kõige tähtsam: ilma luukeredeta kapikeses.
ä
ärma / 5. juuni 2016, 06:25
Kas Nestor mäletseda ja ärmojokki tantsida oskab?

<
5. juuni 2016, 06:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aus kommentaar/ 5. juuni 2016, 07:44
seda nestor mainiski,,,ainult viisakamas võtmes
e
5. juuni 2016, 06:02
Eesti ei vaja presidendiks punast tuulelippu nestorit, see on küll kindel!
j
jaak/ 5. juuni 2016, 07:23
just Nestor ainukesena sobibki
s
See on ju eestlaste poolt armastatuim presidendikanditaat Edgar/ 5. juuni 2016, 05:41
Mitte 1 reformirott ei mahu esikümnessegi
e
??/ 5. juuni 2016, 07:22
edgar oleks sada korda etem kui ükskõik milline puudlite oma.
n
Neidi/ 5. juuni 2016, 00:38
Miks te ei lase siis rahval valida nagu on kombeks demokraatlikes riikides. Valitsusmeelsete meelest on vaja valida selline president, kes vaatab läbi sõrmede nende valesid otsuseid ja ei sekku.
d
Detritus/ 5. juuni 2016, 00:33
d
Detritus/ 5. juuni 2016, 00:33
Aga mida siis Nestor presidendiks ronib?
d
Detritus/ 5. juuni 2016, 00:32
p
Pööriöölane/ 4. juuni 2016, 23:16
Minu suguvõsas ja ka naabrite hulgas punaseid sotsilimukaid pole olnud! Seega Nestorit ei saa ma kohe mitte kuidagi selliseks presidendiks pidada!

v
vot ei tunne,tee või tina/ 4. juuni 2016, 22:33
ei ennast ega naabrimeest ega naabrinaist ka mitte selles presidendikandidaadis.Muu jätan enda teada.Rahval peab olema õigus valida omale trump.
t
Tõepoolest/ 4. juuni 2016, 23:12
No ei tunne ma ennast pisut Nestori moodi ja selline naabrimees oleks äärmiset ebasümpaatne. Õnneks on naabrimees tubli ning töökas Eesti mees, kahe jalaga maa peal ja Nestorist udukuningaga ei saa võrrelda.
n
Nestor ei sobi/ 5. juuni 2016, 06:06
Ilves nätsutab kogu aeg, mis häirib inimesi, kuid nestor laseb kogu aeg rõhkeid välja.
s
See/ 5. juuni 2016, 08:18
tõbras kaanib ju pidevalt istungite vaheaegadel õlut, sellest ka siis rõhitsemised ja peeretused.
n
nõus esimest korda Nestoriga/ 4. juuni 2016, 22:25
Sotsiaaldemokraatliku Erakonna üldkogul ütles riigikogu esimees ja presidendikandidaat Eiki Nestor, et ühistel väärtustel rajanev tugev, ühtne ja integreerunud Euroopa on kindlaim garantii, tagamaks meie põhiseaduse preambulas sätestatud eesti rahvuse, keele ja kultuuri kestmine üle aegade. - antud tingimustele vastab ainult üks ja ainult üks kandidaat s.o. Mart Helme. Ülejäänud isegi ei luba sellist varianti - pakutakse ainult islami kalifaati ja poolt aafrikat kaasavaraks
k
kapo/ 4. juuni 2016, 22:23
ära rohkem peale võta joodikust sotsinärakas nestor!
n
Nestor/ 4. juuni 2016, 22:19
Pätt, mitte president
Limukas, mitte president
v
VAADAKE!/ 4. juuni 2016, 23:58
Kommenteerivad pätid ja limukad tahavad presidendiks ENDASUGUST pätti või limukat....
IDIOODID!
t
to/ 5. juuni 2016, 07:24
nestor on härrassots. sõnades sots,tegudes kõige küünilisem ja pahelisem reff.
k
Kodanik/ 4. juuni 2016, 21:41
Jah vajab, aga sina see kindlasti ei ole.
v
vot siis./ 4. juuni 2016, 21:37
Mull jälle eelmised sotsialistid tapsid ja küüditasid naabrid ära ja minu paps sai minge ime läbi nende eest metsa jooksu, muidu oleks vendade ja vanematega sama saatus olnud kas vangilaagri kust elusalt ei väljutud või emaga koos leebem varjant siberi metsa langetama.
p
pühavaim/ 4. juuni 2016, 21:27
r
R./ 4. juuni 2016, 20:52
Putinis ma küll tunnen natuke ennast ära, aga nestoris ei grammigi, Orbanis olen ma praktiliselt 100 protsendiliselt kohal.

n
4. juuni 2016, 20:48
Neiu seisab loomaaias puuri ees:
"Ei tea, kas see ahv on mees või naine?"
Kõrval seisab kaukaaslase välimusega mees:
"Neiuke, see on isane. Mees on see, kellel on raha!"
HAHAHAHAHA
k
Ka teistmoodi/ 4. juuni 2016, 22:26
Kõrval seisab kaukaaslase välimusega mees:
"See peaks küll huvitama ainult teist ahvi"
n
No on alles lobamokk!/ 4. juuni 2016, 20:38
"Nestor: Eesti vajab presidenti, kelles inimesed tunneksid ära natuke iseennast või oma naabrimeest".
Loll jutt suhu tagasi!
n
naabrimeest???!!!/ 4. juuni 2016, 20:37
oh ei! See ainult tahab, et mul iga päevaga aina kehvemalt läheks. Mis juttu ma sellisega ajan?
e
eiusu/ 4. juuni 2016, 20:29
Milleks meile president. Rahvast, Hiina mõistes, vaevalt keskmise küla jagu ja selline vajaks vaid külavanemat. Ei enam.
s
sina sitt/ 4. juuni 2016, 20:29
küll presidendiks ei kõlba
j
Jats/ 4. juuni 2016, 20:26
Aga mul ei ole ühtegi kommunistist ega isegi sotsialistist naabrimeest?
i
Indrek2/ 4. juuni 2016, 20:31
Minu naabrimees on rassist, ma olen ise ka nats ja rassist. Just sellist presidenti vajabki Eesti ka.
n
4. juuni 2016, 20:47
no vot, kui sa häbeneksid, siis ta sobiks , irw
m
minu naabrimees on/ 5. juuni 2016, 01:01
6klassi haridusega taat. mina ootan presidendil omadusi mis oleksid sarnased LENNART MERILE.
a
Altoru Toits/ 4. juuni 2016, 20:17
kui mulle selline naabrimees tuleks nagu hr. pres.kandidaat , siis tuleb mul oma maja maha müüa
b
blate/ 4. juuni 2016, 20:12
Siim pannakse presidendiks ,see on kindel , milleks siin mingi häma .
Eesti on varaste riik ja seda peab juhtima varas.
b
blatele/ 4. juuni 2016, 21:01
VARAS Savisaar tahab ka presidendiks! Kas sinu LOLL pea seda ei tea....?

v
võmmipulst/ 4. juuni 2016, 20:10
aga ega midagi väga kaotada ka pole, saab kes saab, praegusest hullumat ikka enam ei tule :)
n
No.../ 4. juuni 2016, 20:08
...Nestoriga ma küll mingit sarnasust ei tunne. Kasvõi sellepärast, et sellel mehel puudub üldse enesekriitiline meel. Hämmastavalt paksunahalised tüübid on koos, rahva toetus on praktiliselt null, aga kasvõi läbi kivimüüri trügivad riiki juhtima.
h
haamer/ 4. juuni 2016, 20:33
Sellised on võimelised vigastamatult isegi betoonseinast läbi imbuma.
n
nina sisse/ 4. juuni 2016, 20:07
nestor igavese riigikoguliikmena on see kurjajuure võrdkuju, tänu kellele on eestis nii metsik sissetuleku erinevus.... EESTI EI VAJA SELLIST ALATUT PRESIDENTI.
r
reede/ 4. juuni 2016, 20:03
Mees kes eestlasi sõimas sellepärast et meile ei meeldi peetrukkijad ei saa presidendiks Maga edasi seal riigikogu pooltühjas saalis koos nende padjatajate Mikkodega ja raba kuni veel võimalus rohkem mammonat Ehk vahel mäletad ka aega kui oma kaastõõtajatele ka tõesti korda läksid
n
Nõus/ 4. juuni 2016, 20:02
aga miks nestor siis kandideerib?
Teerull,mitte president.
t
ton/ 4. juuni 2016, 20:01
kuradi kommunistinäru-vöi tema tahab olla president?
t
tonile/ 4. juuni 2016, 21:02
Kommunistinärud on ka Savisaar ja Mart Helme! Sõima neid ka!
o
olgu/ 4. juuni 2016, 22:43
olgu see Helme kas endine kommunist või mitte, aga ainuke praegusest valikust mille puhul võib veel eesti rahvas alles jääda. Ülejäänud pakuvad ainult moslemeid ja aafriklasi prii ülalpidamisele. Mõne seisukohaga nagu ei saa EKRE-ga nõustuda, aga ideaali pole ja ülejäänud variandid on kordades halvemad
m
mida pole, seda pole/ 4. juuni 2016, 23:20
Helme pole kunagi olnud kommunist ega marksist, nagu mõned anonüümsed kommenteerijad meeleheitlikult üritavad teda sellega seostada. Helme on sellest ise rääkinud raadiosaates "Räägime asjast". Kui ta olnuks kompartei liige olnud, oleks see nüüd suurelt-suurelt meedia poolt välja toodud, aga mida pole, seda pole.
t
to ton,/ 4. juuni 2016, 23:00
juudinägu ka veel,aitab ühest.
Aitab juutidest ja Dawid Reiwasest!
g
Gunnar Stahl/ 4. juuni 2016, 19:55
Nestor on nendest presidendi kandidaatidest üks ebameeldivamim.
Ainuke kandidaat kes oleks eesti rahvale vastuvõetav on Mart Helme.
m
Mart Helme EI SOBI mitte kuidagi!/ 5. juuni 2016, 18:23
Mart Helme EI SOBI mitte lkuidagi presidendiks! Lollakas vana kommunist ja marksismi-leninismi mölamees kuni tänase päevani....! Ajudeta ekrelastel on kästud teda iga päev kommentaaridesse toppida....!
1
18:23naeru koht, orava kloon/ 5. juuni 2016, 20:59
No mida mölinat, Helme pole mingi kommunist, nagu sina.Unista edasi va totuke...kästud , pestud ja kustud sa AJUHIIGLANE punasots.
t
Tea, Nestor,/ 4. juuni 2016, 19:46
et rahvas räägib Presidendiga, kelle ta on ise valinud. Aga õnneks sina Presidendiks ei saa. Nii, et polegi, millest rääkida. Kus kurat mu pensioniaastad jäid? Või tema tahab Presidendiks. Ära und näe, Nestor!

n
Naabrimees/ 4. juuni 2016, 19:42
s
Sander/ 4. juuni 2016, 19:39
"Nestor: Eesti vajab presidenti, kelles inimesed tunneksid ära natuke iseennast või oma naabrimeest"-puhas jura! Kui naabrimees on REF või kommunist, mis sellest tolku. Rahvas vajab presidenti, mille ta on ise otse valinud.
e
eesti vajab/ 4. juuni 2016, 19:37
naabrimeest, aga mitte muidusööjast persevesti
n
Nimi/ 4. juuni 2016, 19:23
Oleks näinud kui Nestorit tehti, oleks hõigand Ärge tehke! Nüüd sündinud on padakonn, kel vaenamiseks eestlaskond.
m
maamees/ 4. juuni 2016, 19:22
No Nestor ei ole küll see ega teine.Vaadaku peeglisse,sealt paistab vastu ühe teise mandri nägu.
e
eestlane/ 4. juuni 2016, 19:19
Nii et presidendis peaks siis ära tundma joodikust naabrimeest ja teisel pool tänavat elavat sitaloopijat...? Ei taha SELLIST presidenti! President peab olema minust targem ja soliidsem!
a
ann/ 4. juuni 2016, 21:14
Just, ma pean saama presidendile alt üles vaadata, ma tahan teda austada. Ma ei taha, et ta oleks mulle semu või sõber, keda appi kutsuda aeda parandama.
a
5. juuni 2016, 11:25
aga oleks ju ilus meedias näidata, et president värvis selle osa aiast ;)
õ
Õige see Härra on tõesti olemas. See on ju Undisilma talu peremees/ 4. juuni 2016, 19:18
t
Taibud/ 4. juuni 2016, 19:15
Mina valiksin Volli,tema on kõige õigem.

j
jah/ 4. juuni 2016, 19:14
Eesti vajab presidenti, kes hooliks oma rahvast, mitte ei limpsiks "sõjapõgenike" varbaid.
j
Johanna/ 4. juuni 2016, 19:12
Nestoronloodudeestirahvalenuhtluseks.
a
Aja Lugu/ 4. juuni 2016, 19:11
President määrab ja nimetab ametisse rea ametnikke alates alates Riigikohtu esimehest ja peaministrist. Vastavalt ametivandele ei lõpe Presidendi kohustused ametiisikute nimetamisega, sest ta on andnud pühaliku tõotuse ..."kaitsta vankumata Eesti Vabariigi põhiseadust ja seadusi, õiglaselt ja erapooletult kasutada minule antud võimu…."
Põhiseaduse ja seaduste kaitsmine tähendab seaduslikkuse jälgimist kogu ametiaaja vältel!
Kui keegi Presidendi poolt ametisse nimetatutest ei austa seadusi, siis on ametivande andnud President kohustatud reageerima juhtides ametniku tähelepanu puudustele või taotlema tema vabastamist. Selleks presidendi institutsioon ongi loodud.
t
Tex/ 5. juuni 2016, 10:08
Küsimus. Kas tänane president järgib ka isiklikult Eesti Vabariigi seadusi?
o
olge ise ka tublid/ 4. juuni 2016, 19:08
"Eesti vajab presidenti, kelles inimesed tunneksid ära natuke iseennast või oma naabrimeest" - senistest kandidaatidest kõige vähem vastab sellele määratlusele Nestor ja kõige rohkem Helme
m
4. juuni 2016, 20:50
ma lisaks Jõksi ka siia Helme juurde, kui valida siis nendne kahe vahel
e
eestlased/ 4. juuni 2016, 21:05
EKRE topib igale poole oma KOMMUNISTI ja marksismi-leninismi jutlustajat Mart Helmet.... JÄLGID olevused!
t
Toomas/ 5. juuni 2016, 10:27
Ja sinusugune sotsinäru kirjutab enda nimeks "eestlased", koguni veel mitmuses! JÄLK olevus oled sa ise. KOMMUNIST loomulikult ka!
e
5. juuni 2016, 11:23
et siis nestor ei ole nõuka ajal kommunistide hulka kuulunud, lubage naerda HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
a
Ahaa../ 4. juuni 2016, 19:05
Et siis alkohoolikust rumalavõitu lolli jutu ajajat!?
No on juba selline ju!
p
Pastoi Nestor/ 4. juuni 2016, 19:04
oled olnud kaua poliitikas , kuid Nõukogude ajajärgust ei tea lugejad palju. Millega seal tegeldi kah ?
Olla võib ju selline tubli ja tegus aga märkamatu. Kahtlane .... Presidenti peab märgatama !
n
No Nestoris/ 4. juuni 2016, 19:02
tunneb alkarist kõiketeadja
s
4. juuni 2016, 20:22
See libasots ei tea midagi peale omakasu, üks ilgemaid poliitikuid üldse Eestis. Ehtne hunt lambanahas, SDE lipu all!
e
eestlane/ 4. juuni 2016, 19:00
Kuule Nestor.. sina see küll ei ole..

a
Austet Nestor ütles ka seda. et/ 4. juuni 2016, 18:59
"Kas oleme avatuse, vabaduse, iga inimest austava sallivuse ja multikultuursuse poolt või soovime tagasi riiki, kus kodanikud kardavad oma parlamenti, valitsust, politseid ja sõjaväge. " Ma ei tunne kedagi kes kardaks meie politseid ja sõjaväga. Parlamenti lihtsalt ei austata, kuna teod ei ole seda näidanud. Aga naabrimeest kes multikulti pooldaks ka ei tunne ega samasta mõtteid teie väljaöelduga.
n
naaber / 4. juuni 2016, 18:51
peab olema riiki ja kodanikke kaitsev mitte pagulas armastaja
N
:o)/ 4. juuni 2016, 20:34
Nüüd tundub, et sa ise oledki ainus idioot siin kommentaariumis :D
s
4. juuni 2016, 20:50
See on see vähemus, mis kõiki sallib peale teisitimõtlejaid ja otsekoheseid.
2
20:34-le/ 4. juuni 2016, 21:04
EKRE koerad kohe lõugamas....! IDIOODID!
t
To:/ 4. juuni 2016, 21:59
Salliv peab siin vihakõnet. Sõimab teisitimõtlejaid idiootideks. Selline ongi see sotsialistide demokraatia , mida nad oma kõnedes ülistavad.
s
see lugeja ongi väheke jobu,/ 4. juuni 2016, 23:04
kas varem pole silma hakanud?
a
aitäh,lugeja./ 4. juuni 2016, 23:05
s
savikas on ka lilladest sotsidest parem,/ 4. juuni 2016, 23:07
v
VAADAKE! / 5. juuni 2016, 18:25
Te VAADAKE! Juba üle 70 EKRE ajudeta KOERA kogu aeg kommenteerimas...! NAERUVÄÄRSED IDIOODID!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee