Eesti uudised

"See oli nagu unenägu! Ma olevat teinud oma tütrele tapmisähvarduse! Oma relvaga, omas kodus!"

Katrin Helend-Aaviku, 26. mai 2016, 06:00

106 KOMMENTAARI

m
manni/ 27. mai 2016, 14:36
Mis inimene see isa on. Oma last ähvardab tappa. Tapmisähvardus on tõsine asi ja kriminaalkorras karistatav kuritegu.
Lisaks on ta lubanud tappa lapse lemmiklooma. Ja loobib kodus asju nagu mingi vaimuhaige.
Tapmisega ähvardaja tuleb ravile saata. Ja relv tuleb selliselt inimeselt kindlasti ära võtta. Tüdruk on tubli, et politseile teatas. Kes teab, mitme inimese mõrva ta sellega ära hoidis.
n
Need/ 27. mai 2016, 13:04
isa ja tytar on paras paar.Tattnina ei ole öigel ajal urvaplaastrit saanud!
METSAVEND / 27. mai 2016, 11:50
Selline tulemus ,et tütar läheb kaebama isa peale kui tegelikult valetab on osaliselt pöhjustatud sellest ,et riik soosib ise köike ebanormaalset ja andes samuti köigile öigusi aga samas kohustusi nagu polegi .Nüüd on nubludel hea kisada vähemalt siin ja nöuda avaliku hukkamöistmist ehk juba ilma tegeliku olukorda süvenemist isa süüdimöistmist ,et peagi oleks nönda ,et vanemate rahalised vahendid oleks hoopis nende laste käes .Paistab ,et tegemist on kas järjekordse Triin Tuleviga vöi siis tulevasega .Ammugi on teada fakt ,et siin kommenteerijate näol on tegemist lausa lastega kes vötavad mötlematult siin söna ja pritsivad tatti ,et tekitada olukord kus nemad on enda arust tegijad .Kordan veelkord ,et nüüdse aja arusaam rahast on lastel ja noortel ,et tuleb seina seest vöi vanemate käest aga ise tahetakse olla ainult tarbijad midagi töiselt tegemata .Antud juhul on tegemist absurdse süüdistusega kättemaksuks kuna piirati öigustatult ehk vabadust .Kuna noortele on köik negatiivne külge jääv siis antud juhul on suureks eeskujuks negatiivses möttes praegune valitsus kes soosib igasugu vargusi ja muid seadusevastaseid tegusid .Osaliselt on noorte tegevuses mis pole seadusega kooskölas praegune vöimul olev valitsus kes on selleks saada rohkem hääli valimistel andnud noortele kohalikel omavalitsuse valimistel hääleöiguse mötlemata sellele ,et selline tegevus annab löpuks suureneva kohtulikult karistatute ja vanglate täituvuse .ENSV ajal räägiti ,et lapsi juhtis ja kasvatas partei siis tegelikult kasvatasid vanemad ja väärtushinnangud olid paigas kuid nüüd mitte valitsus ega riik ei kasvata vaid manipuleerib vastavalt vajadusele ,mille kogu tulemus on väärastunud mötlemisega inimesed .
m
mendid..))/ 26. mai 2016, 22:38
Mendid on siin üle reageerinud ja kuidagi haiglaselt tegutsenud. Aus pereisa on kriminaaliks tehtud valeütluse pärast. Kartke mente linnas, tänaval ja veel hullem kui sulle helistavad oma lapse pärast, et isa ema miskit halvasti tütrele öelnud ! meie seadused on lastekaitse alal haiged ! Kindlasti on selles loos süüdi tütar , pubekas, kes ei saa millestki aru - kuisdas ta edasi hakkab elama ?
l
laseb maha lüüa kõik ettejäävad rajakad,kes/ 27. mai 2016, 16:25
talle ei meeldi. Pole probleemi oma elu ilusaks elam isega.
k
Kurb/ 26. mai 2016, 21:48
Selline kohutav mees, hoidke eemale. Teeb teoks kõik oma ähvardused Haige inimene.
Ema, kaitse oma lapsi.
t
To 15.45/ 26. mai 2016, 18:48
Sina said oma vanematelt peksa ja ähvardusi ning usud, et see ongi korralikuks kasvamise tagatis. Ilmselt nüpeldad ka oma lapsi. Mina kasvasin ähvarduste ja rihmata, nii ka minu lapsed ja nüüd ka lapselpsed. Ja kõik on kasvanud normaalseteks, korralikeks inimesteks. Sinu viimane lause aga peegeldab sinu viha ja vihkamist, oled kibestunud ja elad seda võõraste peal ilma põhjuseta välja, seega, areneda tuleks vist sul endal :D
t
to .18.48/ 26. mai 2016, 21:45
Kehva inimesetundja oled. Viimases lauses polnud teragi viha. Areneda soovitan soojalt justnimelt sellepärast, et ei tekiks väärarusaama, nagu maailm oleks praegu ilus ja armas roosamanna, kus kõik on harmooniliselt nunnu. Mina ei nüpelda oma lapsi, pole vajadust. Ma ei pea isegi kurjalt neile otsa vaatama. Nad on tublid, hakkajad ja andekad. Mu lapsed teavad, et kaseoksad käivad kevadel vaasi ja enne jaani sügavkülma. Pole pidanud isegi kapiotsa panema. Minu lapsed ei kasva ka ähvarduste saatel. Pole vajadust. Minu enda lapsepõlv on teine asi. Kasvatan oma lapsi just nii, nagu ma oleksin soovinud ise kasvada. 1 põlvkond 90-ndate algul olevaid kahekümneseid on ära rikkunud 2 põlvkonda noori ja seda me siin lürbime. Nende arvates oli vabaksavatus ainuõige, sest see tuli ameerikast...müstiliselt ja maagiliselt maalt, kus kõik on koguaeg viimasepeal.
t
taat/ 26. mai 2016, 18:18
Mina ilma relvata tunnen ennast täitsa turvaliselt. Relvakandjad on tõesti kiiksuga, see on isegi lapsekasvatamisel argument. See kõik filmidest, kõva mees ainult paugutab.
v
vanaema/ 26. mai 2016, 16:35
Olen aru saanud , et nüüdseaja noored emad - isad õpetavad oma lastele AINULT NENDE ÕIGUSI , aga mitte KOHUSTUSI ! Leian , et korralikus peres , kus lapsed on õpetatud austama oma vanemaid ja vanemad suhtuvad austusega ka oma lastesse , ei teki sellist situatsiooni , kus lapsed teevad seda , mida tahavad ning ei oska ARVESTADA teiste inimestega . Ilmselt selle loo pereisa ei täitnud oma lapse mingit soovi , et see sellise sammu ette võttis !
j
ja/ 26. mai 2016, 21:48
siis on vanaemad ja vanaisad, kes õõnestavad noorte vanemate jalgealust laste juuresolekul. Rääkides, milline rumal o n ema või isa, ja kuidas vanaema ja vanaisa juures võib teha kõike seda, mis kodus on keelatud. Vot neid vigu vanad ja targad ei näe, sest nad on ilmatu targad. Teismelised on aga omaette klass ja kasutavad seda vaakumit ära. Kui vanavanemad aga korralikku ajuloputust lastele teevad a´la, su vanemad ei tea midagi, kuulake mind- ongi käes olukord, kus laps ei austa oma vanemaid, sest vanavanemad ei austa oma lapsi.

k
Krstiina/ 26. mai 2016, 14:35
Mina eesnime ei peidaks siiski sest nõudlikud isad tulebki häbiposti lüüa. Siis õpib aru saama,et teismeliste piiramine üle aru lõpeb halvasti kaugele ulatuvate tagajärgede ja häbiga. Oleks hoiatus ka teistele isadele: kui õigel ajal tagasi ei tõmba siis lähed avalikuse ette nagu naksti. NSVL mentaliteet lastekasvatuses tuleb purustada ja ohvri süüdistamine. Enamasti laps viiakse millegagi nii kaugele. Ma tundsin teismelisena sama. No löö või maha.
m
Muretu/ 26. mai 2016, 16:12
Vabakasvatuse viljad on valminud, kahetseb, et omalajal oma vanemaid maha ei lõõnud. Kuhu edasi?
u
uudishimulik/ 26. mai 2016, 17:27
Ja milliseid tagajärgi sinu puhul võib täheldada?
k
kas/ 27. mai 2016, 08:09
sa kaebasid ka oma vanemad ja purustasid mentaliteedi? Said õiguse ja nüüd praalid? Lasid ikka vanemad korralikult kinni panna?
k
kalew/ 26. mai 2016, 13:58
ja jõudsimegi ära oodata millal Pavlik Morozovid uuskommunistidelt hakkavad jälle medaleid teenima
n
Noored/ 26. mai 2016, 13:36
On yle käte läinud,tean yhte ema kelle tytar andis ta lastekaitsesse, kui ema ta nii öelda tööle "sundis".
m
MADLI/ 26. mai 2016, 13:18
Miks mitte kaevata? See on ju popp. Et kui vanemate juures midagi ei meeldi, siis kaeba! Seda ärgitavad nii kool kui ka igasugust lastekaitsjad. Sest pastel on ainult õigused, kuid mitte kohustusi. Ja miks mitte kaevata, Kas või valekaebust. Sest on igavene pull vaadata, Kuidas politsei spurdib ja papsil käed selja taha väänab, raudu paneb ning masinasse topib. Küll paps siis teinekord teab, kes on Peres tõeline peremees ning kes vaid raha koju tooja.
Ja ega mingit riski polegi. Teoreetiliselt on ka valekaebust ise kuritegu ja sells EST võib ka just nagu karistust saada, kuid kes hakkaks kättemaksuhimulist ning ülber last ennast uurija juures ning kohtusse tassima? Tema hingeelu traumeerima? Ei ilmaski! Seega, kallid lapsed, muudkui Fanta seerige ning kaevake ja näidake lubjakatele nende koht kätte!
m
mikk/ 26. mai 2016, 13:15
Oleks tüdruk enne jöudnud artikli kirjutada, söimaksite te köik kooris isa. Täiesti kindel.
a
Asi lihtne Vello/ 26. mai 2016, 13:10
Löö raha laiaks, mis ääb selle peale tee testament koerte varjupaigale ja tegelastele kodus ütle, et las lähevad tööle.
m
mikk/ 26. mai 2016, 13:36
Selline tüüp löpetab nagunii vangimajas, varem vöi hiljem.
METSAVEND / 26. mai 2016, 11:48
Alustuseks ütlen seda ,et nüüd on vöimalus taolistel nubludel nagu Tartus pereisa ründajad ,sest nooerte üks välja kujunenud taktika on ,et köige parem kaite on rünnak .Üks pöhjus selliste tütarte olemasolu juures on see ,et antakse riigi poolt mötlematult palju öigusi ja lisaks on nüüd kujunenud teadmine raha suhtes ,et tuleb kas seina seest vöi vanemate käest piiramatult .Kogu asja tulemus on ,et on tarbijad ja nönda nimetatud sopajad kes absoluutselt ei mötle millelegi .Samuti on vöimalus ,et töesti eeskujuks on olnud ema kes vaimse terroriga on oma tahtmised saanud ja nüüd tütar jäljendas ema .Lisaks on meil seaduandlus muutunud sihilikult absurdseks kuna liialt noorelt antakse isegi valimisöigus söltumata sellest ,et maailmavaade on välja kujunemata aga pöhjus on kahene ,sest parteid vajavad hääli toetuseks ja noori on lihtne möjutada .Sellise tütre näol on töenäoliselt tegemist provokaatoriga kes ehk ähvardas eelnevalt oma isa ja nähes ,et tulemust ei tulnud läks kättemaksuks kaebama .See asi tuleb ära lahendada ,et edaspidi selliseid mötetusi vältida ,sest kui praegu saaks tütar vöidu on kohe olemas järgijad .Vöin tuua näite kus ema kasvatas üksinda tütart ja alaealine saades teada ,et riigi poolt on olemas toetused mis ema saab ja läks varjupaika kurtma ,et ema peksab aga eelnevalt nöudis köiki rahasid endale ja kuna ei saanud siis läks valetama varjupaika .Samas pole ka mitte normaalne ,et selline asi ültse avalikustati mötlematult ,sest pigem antakse sellise avalikustamisega hoogu järgmisele valetajale .
s
süsimust iroonia/ 26. mai 2016, 11:45
Igasugused lastekaitsjad rõõmustavad täna. Ikkagi saakloom! :D

j
jeh/ 26. mai 2016, 11:43
ema ja isa ühiskonna vastu. Kõik on lapsele lubatud. Emad ja isad teevad kusagil vigu.
Lasteaias ja tõenäoliselt ja paar esimest kooliaastat on laps nagu laps. Siis saab koolikiusamisest maitse suhu kas ohvrina või timukana ja on üksi terve maailma vastu, kannataja või kõikvõimsana.
Laps peab saama kõike, mida "väärtuslikumad" ja lollimad lapsevanemad uhkusega oma lapsele võimaldavad ja need lapsed siis seavad lati oma koduse nõmeduse kõrgusse. Uhkeldamine, materiaalselt kehvemate narrimine, kiusamine...
Kes ei tahaks oma lapsele võimaldada kõike vajalikku, kuid kõik ei saa seda mitte ja laps on mõnikord nii alandatud , et temas tärganud trotsi ei suuda vanemad muuta, olles ise niikuinii stressis oma võimalustega.
Kas õpetajad märkavad? Kas õpetajad suudavad selle ühiskonna vastu seista ja päevast päeva võidelda heade suhete eest , aidata lapsi? Nad ise on ju ka ühiskonna, lapsevanemate, laste piiramisrõngas...
Kes siis suudab?
n
Nimi/ 26. mai 2016, 11:33
Kas te tõsimeeli peate õigeks relvaga ähvardamist teismelise või üleüldse inimese kasvatamisel? Õige teo tegi tüdruk, iseenda eest tuleb välja astuda. Kui palju on vanemaid, kes lapsi vägivallata kasvatada ei oska. Vägivald pole mitte mingil juhul õigustatud.
l
lugeda oskate/ 26. mai 2016, 11:47
lahmite nii sama ... artikliga loodi illusioon kuritööst ... ja inimesed, kellel pole aega keskenduda või puudub lugemisoskus, pandi uskuma eesmärgipäraselt seda, mida loo kirjutaja tahtis - VALET.
Sellised emotsioonidega lood vajavad vastupidiselt lahmimisele ja üldistamisele just süvenemist ja iga pisiasi määrab tegeliku olustiku ja reaalselt toimuva.
Antud teemas oli võtmeisikuks psühholoog, kes ei järjekordselt ei teinud oma ametinimetusele au - ta ei peaks lõhkuma vaid liitma. Psühholoog käitus, kui seadus-riik-karistaja.
f
Farang/ 26. mai 2016, 11:31
Huvitav lugeda milline k6nts elab eestis.Targemad on ammu välismaale kolinud.
k
k/ 26. mai 2016, 13:02
väljarändajad on pigem madalama haridustasemega v.a mõned erandid. Ma ei tea, kus inforuumis sa elanud oled. Googelda veidi.
n
Need on need/ 26. mai 2016, 11:05
euroopalikud väärtused, kus lapsi kutsutakse üles oma vanemate peale kaebama. Nüüd on see jõudnud siis ka Eestisse. Ei ole selle eesmärgiks midagi muud, kui perede, olgu siis millised need tahes, lõhkumine. Inimestes umbusu külvamine üks-teise vastu.
s
sergo/ 26. mai 2016, 11:12
kui lapsel ei meeldi kodus olla siis mingu lastekodusse
t
to sergo/ 26. mai 2016, 19:10
tegelikult hea idee, ma arvan, et mõnelgi tuleb mõistus koju ja ilma vitsata
p
Pavlik Morozov/ 26. mai 2016, 13:21
Kaevake, kallid lapsed, muudkui kaevake! Donna kuhu tarvis. On siis midagi juhtunuks või mitte, kuid kaebama peab!
p
Pureva/ 26. mai 2016, 11:02
Pervertne ühiskond. Lastele antakse liiga suured õigused ja nad lähevad LolIiks selega.
/...Tütar on absoluutselt kõik saanud. Kui ta tahtis Tallinna minna riideid ostma, siis andsin talle 400 eurot kaasa.".../
Siit see tulebki, et laps on TÄIELIKULT ära hellitatud !
ä
Ära löö last!/ 26. mai 2016, 10:58
Vabakasvatuse viljad, nautige!
m
mikk/ 26. mai 2016, 13:34
Ära löö last - kasuta püstolit!
e
Elumuster/ 26. mai 2016, 10:38
antakse kaasa elatud lapsepõlvest. Jääb mulje, et mees, isa on pärit tervest pereväärtusi hindavast perekonnast kus vaimne vägivald oli võõras. Naine, abikaasa aga pärit kas mingist " kärgperest " või üksik vanema perest kus oma tahmist suruti peale vägivalla, ähvarduste saatel. Siit emapoolne eeskuju tütrele. Igasuguse pideva vaimse vägivalla all kannatav mees kaitsebki ennast ekstreemsete ütlemistega. Lihtsam oleks mehel lahutada ja jätta selline naine ja tütar aga eks kindlasti loodab mees et kõik laheneb ja pereelu läheb tulevikus normaalseks nagu oli tema enda vanemate elu. Mehe elumuster on siiski perekeskne ja selline mees kahjuks vaatamata nendele vintsutustele peret lõhkuma ei hakka. Seda teevad enne tütar ja naine kes hakkavad uut " õnne " otsima et oma domineerivat teisi arvestamata elu elada.
k
kahju/ 26. mai 2016, 10:24
Teismelised tüdrukud ongi tihtipeale trotsi täis, aga kui nad on kasvatatud armastusega ja pideva näägutamisteta, siis nad ei raatsi oma vanematele lihtsalt nii teha. Eriti paneb imestama, et konflikt isaga, sest tavaliselt isa-tütre suhe on tasakaalustatum. Ise pole näinud, aga ju süüdi mõlemad. Enamasti läheb aasta või kaks, tüdruk saab targemaks ja raske teismelise iga möödub, aga isa peab mõtlema, kas laps kasvatatud õrnusega või ainult keeldude-käskudega, et oma isa kohta valesüüdistus esitada, peab ikka paras annus vihkamist olema.
s
Siin / 26. mai 2016, 10:50
seisneb " vihkamine " ainult selles et laps ei saa mida ta tahab ja eeskujuks ema kes oma tahmist on saavutanud vaimse vägivallaga.
v
võibolla/ 26. mai 2016, 11:06
Kui nii, siis on mees lihtsalt pehmeke, kes on naise vaimset vägivalda talunud ja seda on laps terve elu pealt näinud. Mulle tundub, et see pole enam päris pere ja raske edasi koos eksisteerida.
k
k/ 26. mai 2016, 11:14
kuidas sa kasvatad last keeldude ja käskudeta, ainult õrnusega? ok räägid, et hiljapeale ära jää, kanna rattaga sõites kiivrit, pese palun nõud jne. aga ainult kõik see jääb tegemata. edasi tulevad keelud ja käsud, mis lapsele tundub, et vanem ainult keelab ja käsib. keelangi ja käsingi, kui vabatahtlikult ei jõua koju enne 24.00 ja kui kiivrit pähe ei pane, siis sõitma ei lubagi jne.
j
jah/ 26. mai 2016, 12:42
Keelud ja käsud on midagi muud, kui näägutamine. Ps, laps kasvab ju vanematelt saadud geenidega+kodune kasvatus+mõjud väljaspoolt, kui kaks esimest korras, siis vaevalt asi päris hulluks saab minna.

m
Muretu/ 26. mai 2016, 10:23
Soovitan uurijatel sirvida endise FBI agendi Joe Navarro Marvin Karlins`i kehekeele kiirlugemise kursust (piisab ainult piltide vaatamisest), et endale selgeks tehe, et sinu vastas istuv inimene on lausluiskaja või räägib tõtt. Alaealistele lisaks veel mõned ristküsitlused ja hoiatus valetunnistuse sihiliku andmise eest. Pahatahtlik on nii kergekäeliselt avaldusi vastu võtta ja karistada hiljem kohtus (kohtunikud üldiselt asjasse süvenemata otsust tehes) karistada luiskaja ohvrit.
m
muri/ 26. mai 2016, 14:49
See ei toimi küll otseselt. Mulle heideti kunagi ette, et ma istun sirgete, väljasirutatud jalgadega koosolekul. See tähendab, et püüan hallata kogu ruumi. Olin pisarateni solvunud, sest minu liigesehaigus ei lasknud mul teisiti istuda, valu oli liiga suur. Teooria on üks, tegelikus elus on väga palju nüansse.
t
Tips/ 26. mai 2016, 10:09
Ma ei saa aru milleks neid pärdikuid üldse tehakse. Tööõnnetused!
N
?/ 26. mai 2016, 11:41
Nuuh, sa ju ka olemas, kindlasti tööõnnetuse tagajärg suudab ainult selliselt mõtteid edastada.
m
Mimi/ 26. mai 2016, 10:06
Võib-olla see isa ei ole kurjategija, aga ebameeldiv despoot on ta ikkagi. Tõeline mees ei karju kodus ega poes oma pere peale ja ei loobi neid kilekottide ja teetassidega. See on rohkem hüsteerikutest koduperenaiste rida. Isa võiks selle artikli läbi lugeda ja mõelda järele, et kas see on ikka normaalne käitumine ja millist eeskuju ta täpselt annab. Eriti ebameeldiv oli see koera-episood.
p
Pureva/ 26. mai 2016, 11:10
karjub ikka küll oma pere peale kui need on poole toobised ja blondiinid ja muud ajuinvaliidid !
m
mina/ 26. mai 2016, 11:39
siiski pole normaalne, kui isa enda sõnade järgi on lubanud ta kõik maha lüüa ja koera ise surnuks kägistada jne. Normaalne inimene ju ei tee selliseid ähvardusi.
k
26. mai 2016, 21:06
kus sul selline teave, kas oled sealt perest pärit?
t
Tuletaevasappi/ 26. mai 2016, 09:48
Afektiseisundis viskasin, kord kilekotiga siis teega. Siis lubasin koera kägistada ja kõik maha lüüa. Aga nüüd saame tütrega väga hästi läbi...ise ka aru saab see isa mida ta suust välja ajab. Ravile võiks ta minna ja relvaluba tuleks küll ära võtta. Närvidega sellel isal küll kõik korras pole.
n
noored./ 26. mai 2016, 09:47
Loen ja imestan isegi väga. Kui me käime poodides või linnas näeme me tihti tänaval, bussis noori, kes ülbitsevad, karjuvad ja mõnitavad inimesi. Kodus võib olla isegi hea kasvatus, kuid välja minnes ei ole sellel noorel kaasas ei ema ega isa. Tehakse seda mida teised ees teevad. Sõber või sõbranne kiusab teisi, naerab teiste üle ja sa lähed kaasa sellega. Ka see nooruk soovib olla enda arust äge ja lahe. Paljud ei oska piiri pidada ja nende arust selline käitumis muster on äärmiselt lahe, kui kõik kardavad sind ja saad alati soovitud asju, võimu. Väljast tulles muutub ka lõpuks kodus selline käitumise muster. Kui ma ei saa emalt, isalt soovitu siis kaeban sind politseiise ja annan teada ka teistele, et sa mind peksad ja palju muud sellist. Vanemad peavad käima tööl hommikust õhtuni, et raha teenida ja noored jäävad terveks päevaks omapäid. Me keegi ei näe millega nad hakkama saavad enne, kui kuulme seda kelleki käest. Tihti paljud vanemad ei usu seda ja õigustavad oma last, et tema sellega küll hakkama ei saanud enne, kui nad ise seisavad silmitsi selle probleemiga. Vanematel ei ole aega nendega tegeleda, kuna meie ühiskond on ehitatud ülesse nii, et vanemad peavad terve päev kodust eemal olema, et see sama lapsel oleks katus peakohal ja söök laual. Muidugi noored veel nõuavad kalleid telefone, ägedaid riideid ja taskuraha. Ostes neile tihti neid asju nutame, kuna raha enam milleki muu jaoks ei jätku ja rabeleme ja oleme kauem tööl, et seda auku kuidagi täita. Nägin naabrite tütart, kes nõudid ema käest uut telefoni ja just seda kõige kallimat. Ema keeldus ja siis oli märul lahti. Tütar lubas kaevata sots töötajale, et ema ahistab teda. Ema vastas rahulikult, et palun mine ja kaeba, lähed lastekodusse ja ela seal. Või mine tööle ja osta endale mida tahad. Kui oled juba tööl siis kolid välja, üüri korter ja osta endale see telefon. Peale seda oli vaikus ja pole kuulda olnud, et nõuti edasi seda kallist telefoni. Olen aru saanud, et lastele tuleb vastata ainult nende enda käitumis malli järgi. Ma ei tea mis selles peres juhtus, kuid tunnistajaid on seal kaks, isa ja tütar. Keda uskuda, keda mitte, kuna tänapäeval tihti ei saa uskuda noori, kuna nad teevad kõik selleks, et saada oma tahtmist. Soovitan, vastake rahulikult laste nõudmiste ja käitumise peale sama mööduga. Aga palun ela lastekodus, palun mine siis tööle ja saad seda mida tahad, kui muidugi suudad, koli välja üüri oma elamine ja ela nii, kuidas tahad. Tihti aitab see. Karjumine, sõimamine ei vii kunagi kuhugi ja lõpuks noor jääb peale ja on võitnud. Ja siis jääbki koju alati selline käitumine ja nõudmine.
m
Muretu/ 26. mai 2016, 10:30
See on see vabakasvatuses sirgunud põlvkond, kes teab, et nad on karistamatud juba lasteaiast alates. Ei kardeta kasvatajaid, õpetajaid, lapsevanemaid ega politseinike.
z
ziidiuss/ 26. mai 2016, 11:23
Jah, neil on vanemad,kes omal ajal võitlesid sellise vabaduse eest, et kui sul on bussis koht, ei pea sa seda kellelegi loovutama! Nüüd on need kisakõrid vanad, kõõluvad karkudega bussitorude küljes ja neelavad irvitavate noorte ees pisaraid...See näide küll Rootsist, aga ega meilgi normaalne ole.
v
võib-olla / 26. mai 2016, 09:45
ma olen loll, aga ma näen tüdruku sellises käitumises kaudset seost Viljandi koolitulistamisega. Tegu on tehtud ja tagajärgi helbib tegelikult ise.
h
hah/ 26. mai 2016, 09:33
Kas need seestunud lapsed kes oma vanematele politsei kutsuvad, et mõtle, et lapsevanematel ei jää muud üle kui hakata ka teile lapsed, iga käsu täitmata jätmise eest politseid kutsuma!? Näiteks alaealiste puhul suitsetamine. Meeldib teile mõttetud alakad, et teie oma vanemad hakkavad teile politsei abil kontrolli tegema suitsetamise asjus kus viiakse läbi ka teie isiklike asjade ja eluruumi täielik läbiotsimine ja nii iga nädal? Narko omamise kahtlus lubab seda alati teha. Olete õnnelikud? Või viiakse teid peale iga pidu ja väljas hängimist politsei poolt kainerisse kus tehakse test kas olete mõttetu alakana alkot tarbinud?
a
aga/ 26. mai 2016, 09:38
Alaealise kotti ei või läbi otsida isegi lapsevanem, rääkimata politseist. Narko/ alko testi ei või teha ilma alaealise nõusolekuta. Alaealise tuppa ei või ilma tema nõusolekuta keegi peale tema enda minna ( Seadused, seadused). Vanem võib tahta, et midagi tehtaks, kuid reaalselt ja seaduse järgi pole tal õigust mitte millekski. Kui mind ei usu, helistage ja küsige järgi.
p
Pureva/ 26. mai 2016, 11:17
Mine maga välja. lapse eest vastutav lapsevanem, JA VÕIB ikka küll kotte ja asju läbiotsida !
a
aga/ 26. mai 2016, 15:42
jutt käib alates 14a noortest, kes selliseid asju korda saadavad. 14a on iseenda eest vastutav ja teda ei või sa sõrmeotsagagi puudutada. Tänan väga soovituse eest välja magada, olen maganud ja kaine.
A
.../ 26. mai 2016, 18:50
Alates 14 sel juhul korja oma must pesu ja tui nahhui
ä
Ärge tahtke enam lapsi !/ 26. mai 2016, 09:26
neid hakkavad saama targad ja tublid ametnikud , kes kasvatavad oma lapsed veel tublimateks ametnikeks ! Pealegi kasvatad alast selleks et ta sõidaks välismaale elama. Ka see on normaalne ?
k
Kas jääda püsima?/ 26. mai 2016, 13:20
Ärge tehke jah lapsi. Üle Vahemere tuleb hordide kaupa neid, kes teevad lapsi ja palju. Küllap jõuavad peagi Eestisse ka.
Meile on nüüd muidugi Ameerika jõudnud. Vanemad käivad närvidele, kaeba kohtusse. Õpetaja ei meeldi, esita võlts vägistamissüüdistus. Toimib. Kohtuveskid saavad jahvatada, advokaadibürood saavad käivet. Reformierakond saab hõisata, et vaadake kus meil on alles majanduskasv!

a
alf/ 26. mai 2016, 09:12
Järjekordne eesti õigussüsteemi "pärl". Väheolulised asjad on eelistatud , kuna tõsisemate asjadega ei saada hakkama. Perevägivallas on enamjaolt süüdi tegelikult naine , kes provotseerib meest. Kohtunikud, prokurörid ja uurijad on enamjaolt jälle naised, ning meestel õigeksmõistmiseks kriminaalasjas väljavaated puuduvad.
s
Siin/ 26. mai 2016, 10:13
kohal jääb ainult sinuga nõustuda. Vähe sellest et naised provotseerivad vägivalda aga kui sa isegi seda ei tee siis naine lihtsalt räägib oma sugulastele, tuttavatele ja töökaaslastele et mees tarvitab vägivalda. Omal selliseid tuttavaid mehi palju kellede naised on nii käitunud. Paraku elupilt on kõrvalt vaadates teine kuna nende " vägivaldsete " meeste lapsed hoiavad miskipärast isa poole aga mitte ema. Ja reeglina on lapsed ainukesed kes suudavad selliste vaimselt vägivaldsete naiste laimu ja valet kummutada ja neid lapsi kuulab vähemalt kohus. Aga olla lastel kohtud tunnistajateks on juba suur trauma lastele.
n
naine/ 26. mai 2016, 13:35
selle jutu peale hakkan mina ka mõtlema, et eesti meestest on ikka väga paljud tõelised jobud
m
Meie kangelane!/ 26. mai 2016, 09:03
President peaks nüüd selle tütre vabariigi aastapäeval vastuvõtule kutsuma ja mingi teeneteristiga autasustama...ikkagi meie oma pavlik morozov.
j
..../ 26. mai 2016, 10:51
just nimelt, paula morozova :)
h
Harri Kingo/ 26. mai 2016, 08:59
Perekond on alati riigist kõrgem inimkooslus, sest suhteid perekonnas reguleerib eetika, mitte seadus. Armastajad juhinduvad oma suhetes mitte seadusest, vaid oma armastusest - soovist teisele head teha. Kui armastajad jõuavad oma suhetega politseisse ja kohtusaali, siis on järelikult armastus sealt kadunud. Kui ühe perekonna siseseid asju klaaritakse seaduste abil, siis on see selle perekonna lõpp. Konkreetses olukorras võib süüdi olla tütar. Kuid avaramas pildis on süü siiski vanematel, kes pole oma lapsi osanud piisavalt kasvatada. Ilmselt on tegemist just armastuse puudumisega selles peres - domineerib jõud, mitte headus. Suhete eest perekonnas aga vastutavad 100% vanemad - olustik kodus on nende luua.
j
just/ 26. mai 2016, 10:41
l
Liina/ 26. mai 2016, 08:57
See on see kui lapsed teavad vaid oma õigusi aga kohustustest pole aimugi ja kui vanem julgeb last karistada on vanem süüdi. Uus lastekaitseseadus teeb kõik selleks, et meie lastekodud lapsi täis puukida ja neid lastekodusid juurde tekitada.
O
???/ 26. mai 2016, 09:22
Olid kohal ja nägid täpselt, kuidas asi oli?
l
Lapsi ei tohi süüdistada/ 26. mai 2016, 10:54
sest lapsed ei tee neid seadusi ega ka rakenda ... selleks on ametnikud ... ja antud juhul Psühholoog viis lapse sellisesse seisu, et see pöördus politseisse ... psühholoog on jälle süüdi!
ä
Ära hellitatud rämps plika/ 26. mai 2016, 08:55
Selline on õnnetus kõigile, algul vanematele, siis kooselu kaaslastele ja lõpuks endale. Elab elu lõpuni üksinduses ja kõigist põlatuna ja vihatuna.
t
TT/ 26. mai 2016, 09:53
Ei kiida heaks tüdruku tegevust, kuid selline käitumine on millegi tagajärg. Ehk siis perekonna tavapärane suhtlusviis, kus suhted on rajatud mitte teineteisega arvestamisele ning mõistmisele, vaid nö "jõu" näitamisele ja kasutamisele. Algne põhjus ei saa olla plikas, vaid plika kasutas perekonnas selgeks õpitut, tavapärast käitumist. Jõule vastatakse jõuga. Aga sinu robustse kommentaari õigustamiseks ei ole küll ühtegi vabandust. Seega mine mõtle mida sa valesti tegid ja häbene natuke.
r
rrr/ 26. mai 2016, 08:49
Vahel olen öelnud siis afektiseisundis, et ma löön kõik maha. Aga ma ei ole võtnud relva välja! See on lihtsalt selline üldine ütlemine! Näidake mulle lapsevanemat, kes pole kunagi niimoodi oma lapsele vihahoos öelnud! See on enda maksma panemine, nad ju ei kuula muidu – naeravad mu üle!" ütleb Vello.
Artikli põhjal tundub see Vello päris närvihaige vend olevat. Relvaloa pikendamisel peaks psühhiaater teda korralikult uurima.
2
2 lapse isa/ 26. mai 2016, 09:08
Palun, mina olen lapsevanem, kes ei ole oma lastele ega kellelegi teisele öelnud, et ma nad maha löön. See Vello vajab tõesti meditsiini sekkumist ja relva konfiskeerimist.
k
kas/ 26. mai 2016, 09:15
sa reaalselt usud ka, et isa oma last relvaga ähvardas kohe päriselt? Ilmselt ei ole 2 lapse isa kokku puutunud teismelise fantaasiaga, kelle arvates ei maksa keegi muu peale tema punast krossigi. Seal pole enam tegu kasvatusega, vaid iseloomuga.
s
S/ 26. mai 2016, 09:27
Mulle tundub ka, et kui ühel inimesel nii kergesti afektiseisund tekib, ei ole asi päris korras. Sellistel tulebki relv ära võtta kes ei suuda ennast üldse talitseda. Kui mees oma arvates kergelt 12-aastasele kotiga näkku viskab siis talle võib "afektiseisundis" tunda, et see on nõrka aga täismehe jõud on täismehe jõud.
m
MGTOW/ 26. mai 2016, 08:46
Kasvatus on nihu, aga see ei ole kodune kasvatus, kogu meie/lääne ühiskond on günotsentriline. Lisades sinna feminismi ja ülemaailmse naisi mõjutava "viirus-haiguse" hüpergaamia saamegi sedasi käituvad ühiskonnaliikmed.
e
ema/ 26. mai 2016, 08:43
Jh, mina sain samasuguse kohtlemise osaliseks. Koos pisemate lastega viidi jaoskonda, kaasa kutsuti töölt ära. Lastele räägiti, et peate minema lastekodusse. Saime kriminaalsüüdistuse. Kõige vanem tütar oli saanud eelmine õhtu telefonikeelu, peksnud nooremat õde ja terve öö mööda maja ringi jalutanud. Palusime, et ta lõpetaks ja laseks magada. Vanaema poolt tuli ainult ütlus, te ei teinud seda, mida mina tahtsin, tegin nüüd nii. Idioote leidub, aga oleme vähemalt nüüd vabad. Pereisale soovin vaid kindlat meelt ja jõudu. Teadmiseks, kui tütar korra nii tegi, siis jääbki ta nii tegema, ükskõik, kui palju ta näo ees kahetseb. Kättemaksuks selliste tegude tegemine ei lõpe iial.

e
Eti/ 26. mai 2016, 08:31
Isa sõnavara on ka muidugi vastav... löön maha ja kägistan koera ära. Vabanduseks ikka afektiseisund. Kurat teab mis veel teha võib oma "afektiseisundis". Mina nimetaksin isa käitumist vaimseks vägivallaks. Äkki tasub papal ikka endal ka peeglisse vaadata? PS. Mul endal ka varateismeline kodus, tean, kuidas nad juhtme kokku ajavad. Aga ma vähemasti kontrollin enda sõnavara, seda peaks lapsevanem ikka suutma.
k
26. mai 2016, 09:47
Kui sul juhe tõesti koos on, siis ei kontrolli oma sõnavara eriti. Aga kui oled võimeline kontrollima, siis oled tuim empaatia võimeta inimene. Tegelikult nii ütlevad need kellel pole selliseid puberteedieas lapsi olnud kes arvavad, et nad maailma nabad.
e
Erla/ 26. mai 2016, 08:31
Seadusandlus oma üle seadustamisega muudab rumalused võimaluseks.
c
Che/ 26. mai 2016, 08:29
laps lastekodusse, isa vangi ja ongi loogiline riigi poolt pakutav lahend
o
Oi kuidas/ 26. mai 2016, 08:24
lasti mööda õige aeg tüdrukule püksirihmaga õpetust anda.
m
mikk/ 26. mai 2016, 08:18
Miks te nii kindlad olete, et isa öigust räägib?
j
jah/ 26. mai 2016, 08:29
Enne kuni pole selgeks tehtud, mis õieti juhtus, pole mõtet siin vahutada. Aga üks on selge, normaalsete suhetega kodus, ja see on küll enamjaolt isa teha, taolisi asju ei juhtu
m
mikk/ 26. mai 2016, 08:38
Isad teevad oma tütardega hullemaid tempe kui siin kirjeldatu.
s
seadus/ 26. mai 2016, 11:52
peksavad ja vägistavad.
e
ema/ 26. mai 2016, 08:44
Mis sa nii kindel oled et isa ei räägi tõtt?
m
mulk/ 26. mai 2016, 08:09
a
Armuke teab.../ 26. mai 2016, 11:25
x
xxl/ 26. mai 2016, 08:03
Teismelised mõtlevadki endast palju.Õiguseid jääb ülegi ja süüdi alati vanemad.
s
26. mai 2016, 11:18
süüdi ongi vanemad!!! vale kasvatus, mott
x
xxl/ 26. mai 2016, 20:31
eks inimene,vaata ringi!
l
liberaalide märg unenägu/ 26. mai 2016, 07:56

a
ab/ 26. mai 2016, 07:52
vabadus, net ja soome eeskuju, ainult soomes lapsed nii ei käitu enamuses! Poliisil peaks küll piisama 24 tunnist et tõeni jõuda ja siis pliks liistule tõmmata!
k
konsa/ 26. mai 2016, 07:46
"See oli nagu unenägu! Ma olevat teinud oma tütrele tapmisähvarduse! Oma relvaga, omas kodus!"
.-.-.-.-
eh, olen kasutanud sellist suhtumist šoppamisse;
tütar otsib-valib ise eelnevalt välja mida soovib saada, seda teatud rahasumma ulatuses.
pärast vormistame ostud lihtsalt ära
m
Mr Cool/ 26. mai 2016, 07:35
Kolhoosi emise põrsast on libeastidest sõbantsid ehtsa bitchi kasvatanud. Noid hakkavad ätipead och neegid piitsutama. Jewosojuuzi "helge! tulevik. Mandumine - nn "kõikelubatavause" alusel.
r
Raivo/ 26. mai 2016, 07:32
Ütle temast lahti ja viska kodust välja.see ei ole enam laps,kes isa kohta vale süüdistusi teeb.
t
to raivo/ 26. mai 2016, 13:38
sinul vist küll lapsi ei ole ja 114 peale sinu on lapse toitmise ja katmise vaid naise kanda jätnud sest muidu ei ajaks te sellist juttu
r
Raivo/ 26. mai 2016, 17:57
h
heh/ 26. mai 2016, 07:24
koju saad, siis kere kuumaks plikal, niiet selliseid tujusid enam ei tule
k
k/ 26. mai 2016, 07:45
jah, siis on põhjust uuesti kaebamiseks vast jäävad tõendid ka kehale, läheb isa üldse vangi.
Aga selge see, et midagi on kasvatamisel väga nihu läinud, et lapsel üldse selline mõte tuli.
j
jh/ 26. mai 2016, 08:46
ei ole kindlasti süüdi kasvatamine. Kui palju puutub kokku lapsevanem oma lapsega? Kus veedab laps suurema osa oma ajast? Ühiskonnas.
j
jh- le/ 26. mai 2016, 12:36
Väga mugav on süüdistada ühiskonda. Tegelikkuses määrab lapse käitumise ja suhtumise 100% kodune kasvatus. Vanemad PEAVAD leidma aega oma lapsega suhtlemiseks, tema kasvatamiseks, õpetamiseks ja ära kuulamiseks. Lapsega tuleb luua juba imikueast tugev side, laps peab tundma, et on perekonna väärikas liige kõigi oma õiguste ja kohustustega. Last peab austama ja õpetama talle austust teiste vastu. Last peab armastama, nii õpib ta armastama iseennast ja läbi selle ka teisi. Kui vanemad pühenduvad lapsele, ei murra sellise lapse väärtushinnanguid ükski ühiskonna surve, laps jääb väärikaks ja õiglaseks. Oleme üles kasvatanud ühe bioloogilise ja kolm kasulast, tean mida räägin. Meie lapsed on ammu täiskasvanud ning ise väga pühendunud lapsevanemad, seega on minu kirjeldatud kasvatusmeetod meil juba mitu põlve toiminud. Lihtne, pühendage lapsele aega, sealt saab kõik hea alguse 😊
j
jh to jh-le/ 26. mai 2016, 15:45
ilmselt pole sul teismelisi lapsi, kes on teismelised praegu. Juba täiskasvanud lapsed ei lähe arvesse..ma olin ka teismeline ja mind kasvatati üles. Sain peksa, seisin nurgas, tutistati ja lubati politseisse viia, kui nõusid ära ei pese. Pole kunagi oma vanemate peale kaebamas käinud..pole mõteski olnud. Tänapäeva teismelised on teine klass. Mine ja arene.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee