Eesti uudised

Tiit Vähi: Venemaa pakub meile suuri võimalusi, kuid meie oleme ehitanud suhetesse Moskvaga seina

Eesti Rahvusringhääling, 21. mai 2016, 19:44

130 KOMMENTAARI

a
antiput/ 22. mai 2016, 21:44
Täna on trollid Õhtulehe käsile võtnud?
v
Vello/ 22. mai 2016, 21:01
Heanaaberlikud suhted on alati kasulikud. Samas tuleb neid suhteid vaadata ka läbi ajaloo. Eestil ja tema väikestel naabritel on pikaajaline kogemus suhtekorraldusega ja turundusega oma lähinaabri Venemaaga. Juba 1920.ndatel aastal eviti suuri lootusi Venemaa turu suhtes. Samuti oldi valmis olema sillaks Lääne ja Ida vahel. Naljakas, kuid ka praegu loodab mõni elukaige inimene sellele!. Kõik need, kes panustasid siis ja panustasid 70 aastat hiljem vene turgu ja vene suhetesse elasid üle sügava pettumuse. Poliitilised eesmärgid olid ja on Venemaal prioriteet nr 1. Mingist turumajandusest ei saa juttugi olla, kui tegu on Venemaaga. Arvan, et on suur õnn, et seekord eesti ei panustanud vene majandusele, oleksime järjekordselt läbi kukkunud. Tiit Vähi peaks vana inimesena seda ajalugu hästi mäletama, kuid ta ei taha seda teha. Tiidul on isiklikud huvid, mida Venemaa oskab konkreetsel juhul ära kasutada. Kahjuks ei kattu need huvid Eesti kui riigi huvidega ning etteheited riigile on asjatud. Ainult lõpuni kuulekas saab Venemaaga äri teha. Eestil ei tasu sellele rollile pretendeerida!
n
noo/ 22. mai 2016, 22:13
teoorias on jah parem Venemaast eemal hoida, ainult et vaata Eesti asendit. Venemaa kaup jääb vist küll alati läbi Balti riikide liikuma, ja tõesti on rumal meie valitsustegelaste passiivsus Vene suunal. Selles osas, et ametnikud võiks rohkem püüda on Vähil õigus. Usun, et oled nõus, et Vene transiit on eresidentsusest olulisem teema. Leedukatel-lätlastel on vene keel suus ja ministeeriumi tegelastel head kontaktid Venemaal ja näe imet, raudteel transiidi teenindamisel tööd jätkub.
v
Vello/ 22. mai 2016, 23:27
Ei aita siin keele tundmine ega ka isiklikud head suhted. See transiidijura, mida üks akadeemik ajab on sama hea suukorv nagu sprotidki. Nii kui midagi partnerile ei meeldi langeb nii transiit kui lõpevad kilud!. Iseseisva välispoliitikaga riik ei saa Venemaaga pikaajalisi kaubandus-majandussuhteid luua. Ameerikasugune riik vast saab, kuid kindlasti mitte Eesti, Läti või Leedu. Heade suhete hind on siin pidev domineeriv Venemaa. Saame hakkama ka ilma transiidita, kui korraliku teadusmahukas tootmise käima saame lükata. Suhted Hiina või Jaapaniga võiksid siin tähtsat rolli omada. Venemaa oma imperialistliku mõtteviisiga ja viienda kolonniga siin ei ole kahjuks(ütlen tõesti kahjuks) turvaline partner.
h
hmm/ 23. mai 2016, 09:59
rääkisin siiski sellest, et võrreldes Läti ja Leeduga on Eesti ametnikud hoidunud tegutsemast Venemaa suunal. See, et NLiit kasutas 1920. aastatel Eestit ja Lätit vaheldusmisi soosis, pole ju eriline argument. On "ettevõtlusminister", aga mida ta teinud on Venemaa suunaliste sidemete arendamiseks? Huina ja Jaapan jah, aga selge ju et sealne turg on siiski kaupa triiki täis. Reaalsus on see, et Eesti on transiidist ilma ja raudtee ülal pidamine käib riiigi dotatsioonidest. Samal ajal kui Läti kavandab vähem kui 5 aasta pärast raudttee täielikult elektrifitseerida.
Teadusmahukas tootmine, sellest kirjutati viimati kompartei programmis. teadusmahukus eeldab ka raha sisse panekut.
p
Pole/ 22. mai 2016, 18:23
vaja olla pime et ilma veneta ei muutu siin kunagi midagi paremaks vaid läheb kõik kolinal veel rohkem kehvemaks.Nii et kes uikas selle EL poolt oli ikka täiega üle lastud.Milleks siis paljud siit jalga on lasknud kui siin ülistataks et kõik on vägev .
v
22. mai 2016, 18:26
Vastupidi - Venemaa pärast meil üldse probleemid ongi. Kes lagastas meie väikese maa ja ujutas üle harimatu ja ennasttäis massiga? Venemaa ikka. Kes lõpetas meie normaalse maaelu, tappis ja vägistas rahva ning saatis Siberisse?
k
kalle/ 23. mai 2016, 02:14
Kuule tropp. Maaelu lõpetas ikka praegune valitsus.Idioot
t
TROLL/ 22. mai 2016, 18:04
kas tüüpiline ärastaja mõtelb maju ja kortereid Toompeal ? Neid Erma Parki maid,mis enne olid eesti meeste omad ??
Ei maksa, mister on teinud CIA liinis na kasulikku tööd ja tõi tühjale ning paljale maale puud,põõsad, veed,hooned,
Kas seda oli tal kerge Ameerikast kohale vedada
Ja kui palju nägi mister vett ning vilet,kui püüdis meid kuuse otsast alla saada .
Pole just kena kiruda teda,tal oli tõsine ja vajalik töö see meie päästmine.
a
22. mai 2016, 16:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
ooo,herr Laar on siis venelane !!!!!/ 22. mai 2016, 18:06
hästi on osanud varjate see ÜLKNÜ peategelane oma rahvust. Miks kalli Laari tegu katsutakse vasjadele kaela sokutada? See on ikkagi MEIE UHKUS,mitte rumala vasja oma.
a
ausalt/ 22. mai 2016, 16:18
Minu nägemus on,T.Vähi on tark ja tegus inimene ,kes selle Ida Virumaa tööstus ettevõtetega täitis ja arendas tööstust ,kellel on töökohad ja asi areneb .Aga need kes ei oska suurelt mõelda ja tegutseda õppige . Annan au sellisele mehele, kes ajas elu sisse sinna piirkonda .
On kahju, et meie inimesed millestki heast kinni ei haara vaid näitavad oma kibestumist mitte millegagi tegemisel ! Kaubandust ei maksa poliitikaga segamini ajada ,kõike tuleb targu teha .
Soovin T.Vähile kordaminekuid.
m
miku/ 22. mai 2016, 15:49
Sanktsioonid Venemaale on pannud Euroopa Liit ja mitte Eesti.Eesti aga kuulub Euroopa littu nagu Tiit Vähi ehk mäletab.Kuiidas siis Vähi arvab,et Eesti peaks hakkama suhteid Venemaaga looma?Enne Euroopa Liit ei muuda oma sanktsioone, kuni Venemaa ei ole Ukrainast koju läinud.
Kui Venemaa seda ei tee lähevad suhted ikka hullemaks ja mitte paremaks.Tegelikult ei ole Eestil mingit garantiid,et Gruusia ja Ukraina jäele ei tule Venemaa Eestile kallale.Kas Tiit Vähi saab seda garanteerida?
t
T.Mets/ 22. mai 2016, 14:51
Siin üks kommija on kindlal arusaamal, et kui võimult kõrvaldada see retsidiivne seltskond, siis hakkavad Eesti-Vene suhted paranama. See märkus on igati õige, ainult kas kommija pidas silmas seda Stenbocki punti koos Ärma kemplejaga

m
M./ 22. mai 2016, 14:32
a
22. mai 2016, 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tahad vähi tiidu mune lakkuda/ 22. mai 2016, 14:54
o
olgu/ 22. mai 2016, 12:31
meil sitem aga venemaaga asju ajama ei hakka.lihtrahvas on ammu aru saanud et kui oleks venemaaga suhted paremad,oleks elu eestis parem..aga vat ei ,peab ikka tüli kiskuma ja ei rahuneta maha.
l
lihtrahvas/ 22. mai 2016, 13:49
kui retsidiivsete kurjategijate klikke on seal kinga saanud, küll siis kahepoolselt kasulikud suhted ka laabuma hakkavad.
x
XD/ 22. mai 2016, 12:21
Mees kes oli peaminister aastal 1992, ning antud valitsus lasi käibele Eesti krooni ja asutas Eesti Erastamisagentuuri. Peale lühikest aega valitsemist üleöö kõva ärimees. Küllap oli kasu ka NLKP aegsetest sõpradest kellega praegu ehk raskem äri teha. Milleks muidu see hala?
s
siiski/ 22. mai 2016, 11:10
Pole kahtlustki, et Tiit Vähi on parim kandidaat Eesti Vabariigi presidendi ametikohale!
e
ei usu,ta ei varasta ja tal on/ 22. mai 2016, 11:14
mehearu peas. Mitte ei usu.
h
hea nali!/ 22. mai 2016, 11:29
Ei varasta? Huvitav küll. Tuli Valgast lihtne autobaasi direktor ja pärast paari aastat erinevatel ministrikohtadel istumist oli tal sadam ja metallurgiakombinaat. Tõenäoliselt pani palgast kõrvale
s
sergo/ 22. mai 2016, 11:51
nagu kõik eesti endised õpetajad,politrukid olid punased pärast lõid rahvarinde,
d
direktor EI saanud olla ilma mõistuseta/ 22. mai 2016, 12:29
aga ta ei tühjendanud panku ega fonde,tema ei sobi.
Erastada võis ju ainult CIA mees maju ja kortereid, eestloaste maad ja metsa .
Keegi teine seda ei teinud.
Ta ei sobi,sest tal on oidu ja ta oskab raha teha,mitte ei pea varastama.
Ei sobi,sest on tavaline eestlane.
p
poolt/ 22. mai 2016, 12:40
igati Vähi poolt aga peaministrina oleks ta palju kasulikum.
t
tsiteerides/ 22. mai 2016, 10:32
Ega Tiit saa pureda kätt, mis toidab.
r
22. mai 2016, 10:20
räägib endine pääminister, kes habis endale bisnise kätte ja kelle ajal hakkasid suhted ida naabriga p....e minema , hahahaha
a
Albert/ 22. mai 2016, 09:45
Vähi ketrab ikka sama juttu edasi. Kõiges on süüdi Eesti. See, et Venemaa kiusab oma kõiki naabreid on talle vist uudis. Tüüpline nõukogude ametnik.

j
Ja nii see ongi/ 22. mai 2016, 09:33
See Tiit Vähil on jutt täiesti õige! Aga Tiit unustab ära et meil ja Venemaad juhivad juudid. Tegelikult saaksid Sakslane, Slaavlane, Soome-ugrilane või ka Kaukaasialased omavahel hästi harmoolilised olla. Aga kui on Saksa grupp ja üks slaavlane kõnnib neist rahulikult mööda. Seal Sakslase gruppis on juut kes koha hakkab seda rahulikult kõndivat Slaavlast mustama noh mõne sõnadega et näed loll kõnnib! Et on Gruppis kainemõistusega inimene kutsub korrale juudi et miks ta loll peaks olema inimene kõnnib rahulikult!
g
google translate/ 22. mai 2016, 12:11
a
agent/ 22. mai 2016, 09:31
vähi parseldas venemaale eesti gaasitrassid ,sillamäe partnerid on vene kgb tegelased. vähi peaks pistma pikemaks ajaks türmi peaministrina tehtud sigaduste eest eesti rahva varaga.
a
aga elektrijaamu ei saanud/ 22. mai 2016, 11:22
"vähi" parseldada nii nagu raudteed . Kas teil money juba läbi lastud ?
v
Vähi peaks vait olema/ 22. mai 2016, 09:15
Venemeelsed trollid kõik kommentaariumis kenasti kohal. Vähi, kes peaministrina ebdale tulevae äri taskusse paneku kindlustas, tollal selle kohta ajakirjanikele valetas, ja kõik oma lapsed eluasemega varustas, ja endalegi Tallinna vanalinna hiidkinnisvara ärastas ja niimoodi seda riiki, mida juhtis, pettis,ei ole küll õige mees rääkima, mida Eesti peaks või ei peaks tegema, Venemaaga eii saa normaalset äri ajada, sest kunagi ei tea, millal see paariariik äri jälle poliitikaks keerab. Siinsete trollide ja muude venemeelsete arvamus seda ei muuda.
a
aga õilis estonie ei peaks lasta end segada õhest pisitilllukesest paariast/ 22. mai 2016, 10:01
ta peaks tegema ühe korraliku AMPSTI
o
on/ 22. mai 2016, 08:52
On nähtud eelmist elu Eestimaal,kõik oli kena.Puudu oli tööpuudusest,suurest vaesusest,puudu oli sellest,et arstiabi oli tasuline ja hirmpikkade ooteaegadega,Puudu oli ka sellest,et iga inimest ei tunnustatud,piirkonnad alaravastatud.
t
22. mai 2016, 09:15
Teie jutt on lihtsalt arulage ja tõest väga kaugel.
s
selline oli reaalsus/ 22. mai 2016, 09:59
ENSV ajal. Lihtne ju. Olnut saate käratseda ja mõnitada,aga muuta vast ei õnnestu.
p
22. mai 2016, 10:49
Palju eestikeelseid sõnu, aga sisu arusaamatu. Ärge parem nähke veva, troll. Ei olnud eestlaste jaoks NSVLi okupatsioonis midagi head.
k
kui sisu arusaamatu,siis nõudke,et tõlge oleks / 22. mai 2016, 11:20
platsis. Te nagu inglise keelega enam harjunud ja matside keelepruuki te üldse ei tunnista.
t
22. mai 2016, 14:12
Te unustate, et elate eestlaste kodumaal, kuhu Teie või Teie vanemad sisse marssisid, mitte vastupidi. Võite meid matsideks või milleks iganes kutsuda, aga okupandid olite ja meelelaad jääb teiesugustel endiseks. Ma ei usu, et kui elaksin Venemaal, hakkaksin neid lihtsalt solvama. Ja teil ei tasu ka ennast meist kõrgemkas mõelda, sest me teame ja näeme, millised te tegelikult olete,.
m
mina elan maainimeste kodumaal,mis on kuulunud Liivi ordule,/ 22. mai 2016, 18:10
leedulastele,poolakatele,sakslastele,rootslastele ja venelastele.
Minu vanemad olid v a b a d inimesed ja jänki porim attil poleks vaja neid närida.
o
22. mai 2016, 18:24
Olge nüüd ikka. See, et mingid võõrad raskelt relvastatud võõrad mõõgaga meie esiisade maa kordamööda anastasid, ei tee seda vähem Eestimaaks. Teie jutt on lihtsalt loll.
p
Postimees/ 22. mai 2016, 22:17
Eri ajaloolisi perioode ei saa nimetada "võõrad raskelt relvastatud võõrad". See on feodaalkord, mis oli igal pool Õhtumaal.
v
Venamaal on kuldrubla!/ 22. mai 2016, 08:40
Kilo liha või piima eest saaks kilo kulda! See on tohutu raha, siis saaks iga talupoeg ladale kullast valuveljed alla panna ja marmorist laudad ehitada.
a
aga kuhu te panikte Eesti Vabariigi kulla ?/ 22. mai 2016, 10:10
Seda vast koid ei jära nagu fonde ja sadamaid,õhku ja energiaid,panku ja tehaseid.
j
Joonas/ 22. mai 2016, 12:33
Kes on venemaa suuremad oligarhid-putini sõbrad
v
vast ikka Britannia kodan ikud,sealsed/ 22. mai 2016, 18:12
raha ja vara valdavad eks. juudid.
k
Kahelinägemine/ 22. mai 2016, 08:33
Venemaa ei PAKU mitte kellelegi midagi, vaid tahab ainult saada - see peaks elu näinud inimesele selge olema. Tõsi, varem toiminud kaubavahetus Venemaaga oli ka Eestile rahanduslikus mõttes kasulik, täpsemalt küll meieärimeestele, kel nüüd näib puudus majas olevat.
v
22. mai 2016, 08:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aga näe, Tiit elab hästi./ 22. mai 2016, 08:55
Tänu oravatele, kelle taldu sa lakud, närid sa kuulsas EL-is vaid muru. Kas siinsed tatikraed teevad üldse vahet venelasel ja tiblal? eestlase viga ongi selles, et ta ei salli enda läheduses kedagi. Isegi ennast mitte. Kui äri teha ei oska, näri muru! Nii lihtne see ongi. Aga ära süüdista oma sileda ajuga jäärapäiselt teisi.
õ
õige eestlane EI TEE ÄRI/ 22. mai 2016, 10:02
tema businesseks on trahvid,ärastamine ,maksud, lihtlabane tühjendamine.
v
22. mai 2016, 08:07
vähipoisil täiesti õigus
loomulikult peaks naaberriigiga hästi läbi saama
tulemused ju eestis näha,majandus langeb jne.
turgu pole,midagi pole,meil nüüd see nato euroopa riik,jama kõik
veel vaesemaks jääme,ma nii arvama
tuleb tulevikule mõelda,lastele ,lastelastele,kuid meie riigipapid ajavad oma minevikku taga,paarikümne aasta pärast on papid mullas,neil pohhui mis järglastest saab
on elu alles pilved tulge appi
h
hmmmm/ 22. mai 2016, 09:05
Ja venemaal on tohutu rikkus?? Kui venemaa hakkaks sama asja ajama nagu eestis. Võin 100% kindel olla et seal algab kanibalism. Venemaal on tohutu suures hulgas maavarasid aga üle poolte venemaalastel ei ole elektrit ja veel enam põlde küntakse ikka hobuste või inimjõul! Eestis ei ole mingit suurt mavara rikkust aga on saadud palju edukamaks 20 aastaga. Eestis kellegiga tülli minnakse ei hakkata tagakiusama rahvusvähemusi nagu seda suures hulgas venemaal tehakse süstemaatiliselt, Kaukaasialasi, Ukrainlasi, USAlasi, Aafriklasi, eurooplasi jne jne. Ometi venelased on ise suuremad migrandid, Turkide ja Soomeugrilaste esivanemate aladel! Ksenofoobia on venemaal mõõtu võtmas ISISega ja Al-queda!

l
lugeja/ 22. mai 2016, 08:05
Vähi on oma arengus jäänud nõukogudeaega! Õnneks on ta jäetud tänasest poliitikast eemale.
o
oige/ 22. mai 2016, 07:23
ainult raakida ei tohi,havitame eesti pollumajanduse,seega viime vaesusesse suure osa elanikkonnast ,aga naaberriigiga suhteid arendada ei tohi ,sest see on suurriikide poliitika,ka meil on osa kes usuvad koike seda ,aga tode on raske varjata,ainult hirmutatakse nagu vaikesi lapsi kallaletungiga ,olgugi et poliitikud ei usu ka ise seda.aga pidevalt tuleb hoida rauda tules ,sest seda nouavad suurriigid.Nuud hakake miinuseid laduma ja soimama.
t
To oige - Oled sa võimeline mõtlema?/ 22. mai 2016, 08:43
"havitame eesti pollumajanduse,seega viime vaesusesse suure osa elanikkonnast"
Mingil määral säilitame ehk põllumajanduse nagu oli NSVL-aegu.
Ainult selle" suurriigiga" me enam suhteid arendada ei saa - oleksime lihtsalt selle suurriigi üks tühine oblast.
m
mann/ 22. mai 2016, 09:11
Olemegi varsti ameeriklaste üks tühine oblast
p
pärismaalaste paik/ 22. mai 2016, 10:05
on enne kärvamist reservaadis ,mis põllumajandusest te mulisete. Teie kallis mart osklas siin sed maad ja metsad õigete omanike pihku parseldada .Loomulikult sai ta selle eest veidi taskusse,
Mis oma taskus ,see oma.
Tänu teie röögitud nn.kolhoosiesimeestele,on soomlastel,rootslastel,sakslastel, kel iganes nüüd siin oma vara.
e
ehk kasutaksid kõigepealt põllu harimis võtteid, kui kedagi päästma asud./ 22. mai 2016, 09:37
Sa tont ei sa sedagi rahvast toidetud ilma valgete hiidkoti sisuta ja hiid mürgipritsita.
v
Vahi utles ju valja toe/ 22. mai 2016, 06:41
Et Kaljurand on privitiivne inimene kes ei sobi nii valisministriks ega presidendiks
u
Usu usu hundi juttu.../ 22. mai 2016, 07:27
Midagi pole uut siin ilmas.
a
aga daamil on/ 22. mai 2016, 10:09
kallis nõunik rikkaliku elukogemuse ja 25-aastase silmaringiga reformaator .
v
venemaa/ 22. mai 2016, 06:13
on läbi aegade olnud agressor ja vallutaja, miks peaks see teistmoodi olema. vene kõrval peab kogu aeg valvel olema.
m
ma isegi ei räägi korteritest mida peale tulnukate sealt teistele ei jagunud./ 22. mai 2016, 06:13
Nliidul ikka jagus selliselt valvatavaid piirkondi ja sõjatehaseid eriti teenelistele kommaritele.
s
...../ 22. mai 2016, 06:07
sealt idast pole kunagi midagi head tulnud. see, et vähja tiit endise kommunistina tänu nõukariigi kokkuvarisemisele oma varanduse sai, ei tähenda midagi. venes pole endisi.
n
nagu ajaloost teame/ 22. mai 2016, 05:26
ei saa ju venelasega asju ajada,üdini valelik ja jõhker.
õ
õppige ajaloost/ 22. mai 2016, 04:36
Soome sai ainult tänu N.Liidule-Venemaale majanduslikult nii heale järjele.Kogu Lenska oblast oli soome kaupu täis,vähemalt veidi enne ja veidi pärast 1980-nendat-joped,kingad,suhkur,kommid,hambapasta (tollal eestis tohutu defka ) ja nüüd,kus soome majandus on mudas ja riigivõlg kasvab,nutavad vanad sommid neid häid aegu,kus oli tööd ka kaupu sai venesse müüa.

m
22. mai 2016, 00:24
Müük vähenes, aga mitte tarbimine😄😀 salaviina, puskarit villitakse rohkem kui mullu
s
Sander/ 22. mai 2016, 07:17
Nõustun sinu jutuga 103%, kuid vaata miinuseid, mida tambivad mõtlemisvõimetud lääne lakeid. See, et Vähi on ajudega majandusmees, on ammu selge. Kes selles kahtleb, vaadaku-mees saab endaga ideaalselt hakkama, kuigi riiklik mudamaadlus Venemaaga, on toonud ka talle tagasilööke.
t
Tiidukene/ 22. mai 2016, 00:13
võta oma seitse asja ja mine sinna vene poole peale, tee oma sadam ja aja omi asju, pole piire, pole müüre, elu nagu lill. aga üht asja palun küll: ära kiunu enam siin!
k
Kodanik/ 21. mai 2016, 23:32
Kahjuks hakkab paljudel juba ununema, et mitte Georgia ei tunginud Venemaale kallale ja Donbassis tegutsevad Vene sõjaväelased ei ole seal "puhkusel". Millegipärast on Venemaa suutnud peaaegu kõigi oma naabritega tülli minna ja ma arvan, et see ei ole naabrite süü. Muidugi oleks hea kui Venemaaga saaks normaalselt kaubelda aga igasuguseid sigadusi nende poolt ka taluda ei saa.
l
lammas oled/ 22. mai 2016, 00:48
Ha ha vene õiguste eest võitleja, venelased vihkavad tõtt nagu pull punast värvi.
Nende õnnetunne toitub enesele valetamisest, maailma kõige valelikum rahvus.
s
super labane/ 22. mai 2016, 05:23
ja jõhker nagu kgb-lane ikka.
D
... nagu pull punast... Varvipime pull ei torma punase peale, vaid lehvitaja on nn. objektiks./ 22. mai 2016, 08:59
Doro, doro... ja see sarvedege ohtlik loomake tormab liniku lehvitaja suunas. Seda siis muuseas, meenutuseks!
Suhted on rikutud, aga see pole vaid 100% eestlaste jonnakusest tingituna, kuigi lolle on meie poliitikas ikka palju mis palju - istuvad oma oksal ja mulisevad, kusjuures silmad on poolsuletud.
t
trump/ 21. mai 2016, 23:31
Vähi nii nagu alati - ju vist vanast soodumusest - ajab üht ja sama äri.
Selle äri nimi on ... kuidas ma saaks hakkama ilma EW põhikirjata!
h
Huvitav/ 21. mai 2016, 23:16
Kui keegi on kaikaid kodaratesse pildunud siis on see Venemaa, sest talle ei meeldi Eesti iseseisvus.
Kui madalale me peaksime kummarduma, et see idanaabritele meeltmööda oleks.
e
21. mai 2016, 23:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Postimees/ 22. mai 2016, 01:25
"Alati." Millal see venestus algaski?
1
1710/ 22. mai 2016, 10:13
ja kinnitus 1721 Uuaikaupunki rahuga.
p
Postimees/ 22. mai 2016, 22:18
1881, pärast Aleksander II surma.
m
mis/ 21. mai 2016, 22:36
nüüd lahti on, kas Sillamäe palat nr. 6 on unustatud lukust lahti?
n
no/ 21. mai 2016, 22:31
Valgevenel olla kah palju võimalusi Venemaaga diile teha, aga pole nagu näha erilisi edusamme..

p
Pihkva Oblast/ 21. mai 2016, 22:29
Kommunist Tiit Vähi juba teab!
t
T.Mets/ 21. mai 2016, 22:26
Üks kommijatest küsib, et kas peaksime siis venelasi kummardama. Ei, venelasi kummardada pole vaja, kuid ka sihilikult, nagu teeb seda tänane valitsus, kaikaid kodarasse pilduda pole ka vaja Nii Ilvese kui ka valitsuse viimaste aastate põhiülesandeks ongi olnud ainult tüli norimine idanaabriga, selle tulemuse kibedaid viljasid juba enamus rahvast tunneb omal nahal, olles üks vaesemaid riike Euroopas
a
arvamus/ 21. mai 2016, 23:13
meie president ei ole venemaa sõna suhu võtnud.Mis on presidendil pistmist Tiit Vähiga.
Kogu Euroopa muretseb Venemaa pärast,miks peaks president vaikima.Presidendil nagu
kõigil on õigus oma Eestimaa rahu pärast muret tunda.Venemaa on näidanud ajaloos
ja ka praegu Gruusias ja Ukrainas,et on põhjust Venemaad karta küll.
i
Ivan/ 22. mai 2016, 13:12
Yks vaesemaid on venemaa. Mine arhangeski oblasti nutt tuleb peale kui neid kylasid näed vot seal on vaesus!
i
Inimene/ 21. mai 2016, 22:21
venelased tegid korraliku vundamendi, meie ehitasime seina peale. venelased koos Vähi Tiiduga peaks peeglisse vaatama ja mõned küsimused endalt küsima.
s
spets/ 21. mai 2016, 22:17
just selle pärast tuleb kommunistid eesti poliitikast kõrvaldada, nad vaatavad alati kremli poole!
e
ewf/ 21. mai 2016, 22:37
Kas rehvormistid on paremad ?
i
Ilma ravita/ 22. mai 2016, 00:12
Kui peab valima süüfilise ja tripperi vahel, siis ma valiks ikka tripperi :)
n
nad ei mahu Toompeale küik ega ka/ 21. mai 2016, 22:54
mitte Brüsselisse,peate eest hakkama mitte-kommuniste koksama nii nagu teie hea tava ette näeb
e
Eesti/ 21. mai 2016, 22:03
riik on vana, kuri ja sõjakas alaväärsuskompleksides piinlev riik, keda USA ja Venemaa mõnuga kahelt poolt kotivad.
k
kas siis ka kotiti kui EESTI RIIGI pealinn oli Kopenhaagen või Varssavi/ 21. mai 2016, 22:55
k
kindel/ 21. mai 2016, 22:00
tiit ära jummala eest rohke triipu pane
m
mnjah/ 21. mai 2016, 21:43
Osa seltsimehi agiteeris ka eelmise Vabariigi ajal samas suunas, et Venemaaga on ikka vaja suhteid arendada. Tulemuseks oligi, et nn "baaside leping" sai võimalikuks.
a
agendinimega Ants/ 21. mai 2016, 21:54
Raasiku volikogus on Anne ,kelle isa Ilmar Veltmann oli KGB agent ja Eesti Rahva äraandja ( Aino Lepp : Vabaduse hinnaks on elu : lk. 460 , nr. 29 ) .
p
Postimees/ 21. mai 2016, 21:40
Välispoliitikas pidas ilmar Tõnisson parimaks kursiks (1930. aastate Euroopa tingimustes) hoida võimalikult kaua neutraalsust ja püüda Balti liidu asemel liituda Põhjamaadega (nagu Soome oli 1935. aastal teinud). Nimeliste liitlaste Läti ja Leeduga (Eesti-Läti-Leedu koostöö leping 12. septembrist 1934) oli vastastikune antipaatia. Läti ja Leedu olevat niikuinii oma geopoliitilise asendi tõttu ohustatud, Nõukogude Liidu strateegilised peasuunad olid Eestist lõuna poolt mööda sihitud. Ka Lätil ja Leedul ei oleks Balti liidust kasu, sest Eesti ei saaks niikuinii sõjalist abi anda . Eesti tuleks "tulemüüriga" Lätist eraldada. Kommunismi agressiivsus olevat kadunud ja Nõukogude Liit olevat muutunud endaga rahulduvaks suurriigiks, kes jutlustab riikide ja rahvaste rahu, väike annus Moskva radikaalsuse hapet oleks vastukaaluks Kesk-Euroopast tulevatele reaktsioonilistele lehelistele. "Allakirjutanu isiklik arvamus on, et meie tunduvalt vähendaksime oma ida poolt tulevat hädaohtu seega, kui meie loome tugevaid seoseid põhjariikidega, ja teiselt poolt omi suhteid Venemaa endaga arendame teadlikult selles suunas, et meie mite ei huvita neid majanduslikult endi saadustest ja maapõuevaradest, küll aga aitame lojaalselt ja heatahtlikult kaasa nende suurele avastamistööle põhjas ja idas. Nagu meie inimesed enne Maailmasõda tegevalt ja edukalt töötasid venelastega kaasa Siberis ja Kaukasuses, nii oleks selline kollaboratsioon tulevikus veelgi pooldatavam meie rahvuslikult seisukohalt." Eesti ei saaks kunagi nõustuda Poola kannupoisiks hakkamisega. Eestil on võimalik saavutada neutraalne seisukoht Nõukogude Liidu, Saksamaa ja Poola vahel, Lätil ja Leedul mitte. Eesti ja Läti "saatuseühtsus" tulenevat ainult rüütelkondadest, Landeswehri sõda olnud võitlus "Baltikumi" vastu.. Enne lepingu sõlmimist Läti ja Leeduga olevat Eestit võetud põhjariigina, ainult Konstantin Pätsi valitsus oma rumaluses ei saanud sellest aru. Koostööd Põhjamaadega ei takistavat miski. Rootsil olevat kindlasti vaja liitlast, kes teda kaitseks Saksamaa eest. Põhjamaade struktuur vajakski täiendust: Eesti liitumine tasakaalustaks Soome vähemuslikku seisukorda kolme skandinaavia germaani riigi vastu, ka Rootsi oleks rõõmuga Eesti liitumise poolt, siinse rootsi vähemusrahvuse tõttu, ainus takistus olevat siinne "sisepoliitiline selgusetus". Eestil ei tarvitsekski tegelikult Põhjamaade koostöörühma ukse avamiseks kuskil palumas käia.
Kahjuks Eesti poliitika noor tulevikulootus ei elanud päevani, mil eestlased rongitäite kaupa Venemaale mõisavalitsejateks sõitsid.
k
kulla inimene/ 22. mai 2016, 10:41
ainult kaks täiendust: millal seda Eestit Põhjamaana võeti? Eestit ja Lätit pidasid PÕhjamaadeks eelkõige kohalikud poliitilikud, kuid Põhjamaades toetatati seda mõtet vähe ja lühiajaliselt. Eestile ja Lätile öeldi peagi ja ametlikult, ei.
Ilmar Tõnisson kirjutas selle arvamuse siiski vaid omaenda nimel. Kujutad ise ette, kui reaalne olnuks Põhjamaade sekkumine Eesti kaitseks? Isegi Soome sõjas jäid Rootsi-Taani-Norra kõrvalseisjaiks.
p
Postimees/ 22. mai 2016, 22:21
No aga see ongi Noore Jaani arvamus ja sellena esitatud.

s
sid/ 21. mai 2016, 21:39
Kui lühidalt siis- Kremli ööbik.
s
siin on need,kes tahaksid raha lugeda,tehtud vene sigadeks./ 21. mai 2016, 21:35
ühest kandist on see kena,et naabrite sead ,kesikud,orikad ja emised on teie jaoks samal tasemel kui siitmaa lihtinimesed .
Milline ülistus Peipsi tagustele sigudikele ja milline õige tähelepanek kohalikele inimeselaadstele ollustele.
v
Vähi tahab Eestisse samasugust korraga/ 21. mai 2016, 21:32
kahel toolil istumise ühiskonda nagu Soomes. Kus riigile kallaletungija kuulutatakse samaaaegselt riigi suurimaks sõbraks , majanduslikku ja poliitilist võimu müüakse näilise rahu ja kerge raha nimel jne. Kuidas see mõjub segaduses rahva moraalsele selgroole seda võib igaüks näha õlle- ja viinakärude kõrguse järgi.
k
Karu/ 21. mai 2016, 21:25
on ohutum teistpool müüri vaadata.
s
Suuri võimalusi.../ 21. mai 2016, 21:22
... oma kauba eest tasumata jääda.
e
eestlased/ 21. mai 2016, 20:57
Kremli PE*LAKKUJA Vähi kobigu Venemaale elama kui talle see Venemaa nii väga meeldib...! Meie aga Eestis vene võimu ja Kremli käsutamist ei taha ja ei luba....!
v
21. mai 2016, 20:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Inimene/ 21. mai 2016, 20:59
Et siis peaksime hakkama kummardama venelasi? Nii või?
a
ainult jänki kanni tuleb kasida/ 21. mai 2016, 21:38
ja tema tallamatiks olla, see on ausa ja õige eestlase kõige magusam ja tasuvam töö.
t
To inimene/ 21. mai 2016, 22:04
Kas eestlased on tõesti sellised rotid, et peavad koguaeg kellegi perset või varbaid lakkuma ja kummargil käima kui mõisa aeg?
i
Inimene/ 21. mai 2016, 22:20
Mina pole nii öelnud. veteran ütles. Mina ainult küsisin, et kas peame venelast kummardama hakkama. Ja ma kummardaks ükskõik kedagi muud kui venelast.

o
Ohtlik näide/ 21. mai 2016, 20:41
Ju siis näeb äripakett ette ka primitiivsete lambist võetud hinnangute jagamist. Ega siin sisuliselt olegi midagi kommenteerida. Inimlikult võib ju aru saada, et see kes toidab, selle pilli järgi tuleb tantsida. Eks see annab ka vastuse miks ei saa Venemaaga äri ajada. Äri seotakse peale konksu alla neelamist poliitiliste väljapressimistega. Ja eks elu näitab ise ju kui edukas selline korrumpeerunud majandusmudel on ja miks tuleks seoseid sellega vältida.
O
/// 21. mai 2016, 20:33
Oli see eile kanal 3 uudistes, kus meie lapsemeelne riigijuht ütles välja numbri, mille on Eesti majandus kaotanud 2 aastaga tänu vene sanktsioonidele. Ja see number oli 800 000 000 eurot! Edu meie majanduse hävitamisel!?
e
elutöö on edukas/ 21. mai 2016, 20:48
sel kikikese oma boy-toyl-
n
naisuke, rumal/ 21. mai 2016, 21:16
KAS SA ARVAD SIIS, ET LAPSEMEELNE ONGI MEIE MAJANDUSE HÄVITAJA? Kullakene, ei keegi hävita midagi ainuisikuliselt, pane oma peakene tööle ja mõtle.
t
TROLL/ 22. mai 2016, 10:17
aga neeed TARAND ,VÄHI ja SAVISAAR oma peaministriks olemise ajal VASTUTASID KÕIGE EEST
Teie kalllis ja eriti tark ning andekas boy-toy Daved ei pea seda tegema
s
Südari G. Norrvere/ 21. mai 2016, 20:28
praegu hetkel on aktiivsel rindel ca 60 000 meest. Mitte aktiivsetes piirkondades sama palju peale. Mitte aktiivne s.t lahingud ei ole igapäevased.
o
o,o/ 21. mai 2016, 20:27
mine ja äritse venelastega,,,mis see riik siia puutub?
e
21. mai 2016, 20:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ants/ 21. mai 2016, 22:15
Pigem elan viletsamini kui venelase(Putini) käpa all. Hakata venelastega omal algatusel äri ajama tähendab loobuda igasugustest põhimõtetest ja kiita takka venemaa agressioonile oma naabrite suhtes.
ü
üige,eestlane ei vaja raha/ 21. mai 2016, 22:58
eestlane vihkab korralikku ja turvalist elu.
Eestlane nutab taga mõisatalli ja soolaseid vitsu ,,,,need olid omad ja masid.
o
21. mai 2016, 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
V
..................../ 21. mai 2016, 21:21
Vähi,Tiit on tark mees. Majandust tunneb hästi. Venemaaga tuleb tõsiselt luua uuesti kaubavahetus. Venemaa on nagu tühi auk,sinna läheb väga hea eesti kaup ja seda vajatakse seal.Aeg kaupa vahetada.
M
./ 21. mai 2016, 20:15
Möödunud sajandi esimesel poolel pakkus ka üks teine riik kogu Euroopale "suuri võimalusi", aga millegipärast otsustati sellele pakkumisele ühiste jõududega vastu hakata.
Ja ilmselt tehti tookord õige valik.
l
21. mai 2016, 20:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ega vast enam pole/ 21. mai 2016, 21:37
peale kisa ja sõimamise midagi müümata. Kisa eest saab seekleid,see ka asjaks kehval ajal.

õ
21. mai 2016, 20:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mis / 22. mai 2016, 07:24
Jah muidugist nagu muinasjutule omane - siis nagu õigele kommunistile kohane, võtab varad pahade kapitalistide käest tagasi ning jagab vaeste putinlaste vahel ära. Vähi karjub, sest ta ei saa enam mugavalt venkudega sahkerdada ja tegelikult ei koti teda idavirumaalaste saatus absoluutselt
k
Kalake/ 21. mai 2016, 20:10
Oleks kena ju ka defineerida, kes on MEIE!
a
21. mai 2016, 20:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jajaa/ 21. mai 2016, 20:31
Ja Siberis sai õige ja aus eestlane klaasitäie nõgesesuppi päevas. Ja pea meeles et need eestlased kes eelmine kord eesti maha müüsid said enamus Butõrka vanglas kuklalasu!
a
aga Siberi-reisi eest peame küll/ 21. mai 2016, 20:53
kiitma oma ausaid nõukogude eestlasi.
s
sa vaata kuidas hooliti,/ 21. mai 2016, 22:00
kui inimesed teaksid, kui kasulik on nõges, siis nad ainult nõgeseid kasvataksidki.
a
aga nii mõnegi müüja järglase olete / 21. mai 2016, 22:02
KÜÜDITANUD Strasbourgi ja Brüsselisse, kommunismust on ikka vaja tutvustada ja turgutada. See teil käpas ja sobib iga isandaga.
a
Alar 1/ 21. mai 2016, 19:52
Vähja Tiit on Aus Eesti Mees. Patrioot. Sobilik järgmiseks presidendiks. Kes Eesti venelastele maha müüb.
e
ehh,Alar,Alar,/ 21. mai 2016, 20:08
et üks baasimees sulle tütre aitas valmis nikerdada,selles küll Vähja Tiidu panust pole,mehike.
a
alaril endal polönud aega ega vahendeid,tal oli / 21. mai 2016, 20:51
vaja käratseda .... aga see kiire asi ep oota mette. Hea,et baasimees oma vara kasutada lubas ja abistas.
a
Alar1 to"liba-Alar1"19:52/ 21. mai 2016, 21:10
Kas sa, kesikust vene siga, oma nime all ei oska kirjutada või?
t
to-Alar1 to liba-Alar1@Alar1/ 21. mai 2016, 21:44
Kao Venemaale putja juurde,jänkid ka sinusugust ei aita.
t
To Alar 1/ 21. mai 2016, 21:44
Loll mulk on rääkinud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee