Maailm

Täiendatud kell 14.15

TÕENÄOLISELT LENNUÕNNETUS. EgyptAiri lennuk kadus radariekraanilt

Martin Šmutov, 19. mai 2016 06:28

35 KOMMENTAARI

e
egiptus/ 19. mai 2016 15:15
teatas ametlikult juba tund tagasi, et lennuk kukkus alla praktiliselt kohe, kui oli nende õhuruumi sisenenud. Eestlased ei tea veel midagi. Võiks maailma meedias ringi vaadata.
k
Kalju/ 19. mai 2016 13:18
Kas tõesti ei saa lennukile signaalsüsteeme kinnitada ,mis näitaks asukoha.Otsivad nagu nõela heinakuhjast.
u
uudishimulik/ 19. mai 2016 15:18
Kui sügavusest on võimalik signaali kätte saada?
l
Lenny/ 19. mai 2016 13:13
Paraku lennuõnnetuse võimalus on kaduv väike.Tänapäeva lennukid ja süsteemid välistvad lennuõnnetuse võimaluse peaaegu 100%.Lennukid ei kuku tänapäeval enam alla ilma või mingi muu tehnilise probleemi tõttu.Või mäletab keegi,et viimastel aastatel oleks ilma tõttu või millegi muu pärast suur reisilennuk alla kukkunud? Paraku on alati inimtegevus mängus kui reisilennuk alla kukub.
o
Olen Egiptusesse lennanud./ 19. mai 2016 12:27
Pole ühtegi reisi, kus Vahemere kohal poleks tugevat turbulentsi kogenud. Võib olla oligi selle süü?
h
hooliv/ 19. mai 2016 15:48
A'mis sa seal Egiptuses ringi kolad,püsi kodus ja pole mingit turbolentsi ega kedagi !
j
jass_/ 19. mai 2016 11:52
Imelik, lendab 12 km kõrgusel, ei mingeid hädaabikutsungeid või teateid probleemidest, ja lihtsalt kukub merre, valguskiirusel, vertikaalis?, kusjuures ükski Vahemerel seilava laeva (neid on seal sadu, kui mitte tuhandeid, pidevalt) meeskond ei näinud mitte halligi, isegi valgussähvatust (plahvatus?) mitte!? Vääga kummaline!
k
Keegi ju ei tea,/ 19. mai 2016 12:28
kas lennuk üldse plahvatas. Vahemere kohal on öösel kottpime ja meremehed ei pruugi tõesti midagi märgata.
ö
19. mai 2016 12:49
öösel meremehed kah magavad
j
jass_/ 19. mai 2016 13:50
Sinuga täiesti nõus, plahvatust ei pruukinudki olla (kui viitsid viimaseid uudiseid lugeda, siis ühe kalalaeva kapten siiski väidab, et nägi taevas tuleleeki!), aga väga väheusutav, et see suur lind täiesti märkamatult, ilma ühegi leegita 12 km vabalangemist "üle elas"!
v
vana merekaru/ 19. mai 2016 15:33
Kule junga, õige meremees ei maga . Ta tegutseb, jälgib ja laeb patareisid.
k
kiired küll/ 19. mai 2016 12:30
kas tõsti küsitlus (neid on seal sadu, kui mitte tuhandeid, pidevalt) on juba tehtud
j
jass_/ 19. mai 2016 13:57
Palun loe uudiseid ja tutvu muude allikatega, ka laevadel on n.ö. transponderid ja samamoodi jälgitavad nagu lennukid, vahelduseks võid siia piiluda: http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:25/centery:34/zoom:7
Ma ei imesta kui mõni neist lennuki tükkidega pihta sai!
m
19. mai 2016 14:14
Mis see laevade jälgimine puutub asjasse!?
t
to jass/ 19. mai 2016 15:19
Kadus ju lennuk mitte laev või kuidas?
j
jass_/ 19. mai 2016 15:22
Kas lihtsalt veedad siin aega ja vaidled või oled ka teemast huvitatud!? Merel, ka Vahemerel, liigub laevu, ja palju, ja lennuk väidetavalt just sinna kukkuski, a keegi ei näinud (ma ei väida, et kindlasti pidi nägema, aga oleks väga tõenäoline!), see ei olnud mingi mudellennuk! Kas olete siiani silma- ja kõrvaklappidega elanud?
j
jass_/ 19. mai 2016 15:26
Oi, selle peale ma ei tulnudki, kas tõesti lennuk "kadus"? :D Ütlesin selgelt, et laevu on Vahemeres väga palju, ehk võis mõni neist lennuki tükkidega (või lennukiga!) pihtagi saada, see oli asja mõte!
m
Mis vahet/ 19. mai 2016 15:35
Samal ajal võis kergesti ka mõni laev kaduda. Nii, et otsima mürakarud, otsima !
s
19. mai 2016 19:52
sina sIis siin aega ei veeda, oled ametlikult palgaasaajate nimekirjaas?
Mida see lause "ka laevadel on n.ö. transponderid ja samamoodi jälgitavad nagu lennukid" peaks tähendana seoses lennuki kadumisega?
h
Hm/ 19. mai 2016 11:02
"Lennuki piloodid olid kogenud. Kaptenil oli selja taga 6275 lennutundi ja esimene ohvitser oli lennanud 2766 tundi."
Õhtulehel on juba siseinfot, et piloodid on surnud? Või miks minevikus rääkida?
v
19. mai 2016 11:39
r
19. mai 2016 12:31
raadios õeldi, et kukkus Vahemerre
k
Kahju/ 19. mai 2016 10:33
a
19. mai 2016 10:59
?/ 19. mai 2016 12:31
5
55/ 19. mai 2016 11:29
õ
19. mai 2016 11:43
õige mõte, jalgrattaga võib ka kukkuda
r
Rat, Tur/ 19. mai 2016 16:18
Vähemalt Eesti on küll jalgrattasõit üks kõige ohtlikum tegevus, sisuliselt ekstreemsport. Kui arvestada jalgrattaga sõitjate arvu ning vigastatute/hukkunute suhtarvu, siis kardetavasti on mul õigus.
s
6. juuli 2016 14:38
siis on sul küll üsna väike vaatering, Eesti on teistega võrreldes väga ohutu.
k
kõik on suhteline/ 19. mai 2016 12:35
Kui vaadata kas või sel hetkel õhus olevate leenukite arvu: http://flightradar24.com/
maa peal surma saada on suurem oht, ainult ohvide arv korraga on väiksem (mis samuti on suhteline, kui võtta arvesse ka bussi- ja rongiõnnetusi).
a
arusaamata/ 19. mai 2016 09:59
kaks tundi hiljem andis hadasignaali ,see on aarmiselt pikk aeg ,kus kohal see linnuk nii kaua viibis.Kui oleks ohus plahvatanud ,siis kahe tunni parast ei tule enam mingit signaali.Voi on teates viga.
m
meediast/ 19. mai 2016 11:22
Ilmselt andis hädasignaali avariipoi.

n
19. mai 2016 08:21
nii lahe, kui firmad annavad ametlikke teateid sotsiaalmeedia vahendusel
s
surk/ 19. mai 2016 09:25
Ega suurem osa sotsiaalmeedias istubki.
Terroristidel taas pidupäev. Lennuk plahvatas ilmselt ohus, sähvatust olevat nähtud maapealt.
n
nu nu/ 19. mai 2016 09:57
plahvatas ja 2 tundi hiljem saatis hädaabisignaali

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee