teatas ametlikult juba tund tagasi, et lennuk kukkus alla praktiliselt kohe, kui oli nende õhuruumi sisenenud. Eestlased ei tea veel midagi. Võiks maailma meedias ringi vaadata.
Paraku lennuõnnetuse võimalus on kaduv väike.Tänapäeva lennukid ja süsteemid välistvad lennuõnnetuse võimaluse peaaegu 100%.Lennukid ei kuku tänapäeval enam alla ilma või mingi muu tehnilise probleemi tõttu.Või mäletab keegi,et viimastel aastatel oleks ilma tõttu või millegi muu pärast suur reisilennuk alla kukkunud? Paraku on alati inimtegevus mängus kui reisilennuk alla kukub.
Imelik, lendab 12 km kõrgusel, ei mingeid hädaabikutsungeid või teateid probleemidest, ja lihtsalt kukub merre, valguskiirusel, vertikaalis?, kusjuures ükski Vahemerel seilava laeva (neid on seal sadu, kui mitte tuhandeid, pidevalt) meeskond ei näinud mitte halligi, isegi valgussähvatust (plahvatus?) mitte!? Vääga kummaline!
Sinuga täiesti nõus, plahvatust ei pruukinudki olla (kui viitsid viimaseid uudiseid lugeda, siis ühe kalalaeva kapten siiski väidab, et nägi taevas tuleleeki!), aga väga väheusutav, et see suur lind täiesti märkamatult, ilma ühegi leegita 12 km vabalangemist "üle elas"!
Palun loe uudiseid ja tutvu muude allikatega, ka laevadel on n.ö. transponderid ja samamoodi jälgitavad nagu lennukid, vahelduseks võid siia piiluda: http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:25/centery:34/zoom:7 Ma ei imesta kui mõni neist lennuki tükkidega pihta sai!
Kas lihtsalt veedad siin aega ja vaidled või oled ka teemast huvitatud!? Merel, ka Vahemerel, liigub laevu, ja palju, ja lennuk väidetavalt just sinna kukkuski, a keegi ei näinud (ma ei väida, et kindlasti pidi nägema, aga oleks väga tõenäoline!), see ei olnud mingi mudellennuk! Kas olete siiani silma- ja kõrvaklappidega elanud?
Oi, selle peale ma ei tulnudki, kas tõesti lennuk "kadus"? :D Ütlesin selgelt, et laevu on Vahemeres väga palju, ehk võis mõni neist lennuki tükkidega (või lennukiga!) pihtagi saada, see oli asja mõte!
sina sIis siin aega ei veeda, oled ametlikult palgaasaajate nimekirjaas? Mida see lause "ka laevadel on n.ö. transponderid ja samamoodi jälgitavad nagu lennukid" peaks tähendana seoses lennuki kadumisega?
"Lennuki piloodid olid kogenud. Kaptenil oli selja taga 6275 lennutundi ja esimene ohvitser oli lennanud 2766 tundi." Õhtulehel on juba siseinfot, et piloodid on surnud? Või miks minevikus rääkida?
Vähemalt Eesti on küll jalgrattasõit üks kõige ohtlikum tegevus, sisuliselt ekstreemsport. Kui arvestada jalgrattaga sõitjate arvu ning vigastatute/hukkunute suhtarvu, siis kardetavasti on mul õigus.
Kui vaadata kas või sel hetkel õhus olevate leenukite arvu: http://flightradar24.com/ maa peal surma saada on suurem oht, ainult ohvide arv korraga on väiksem (mis samuti on suhteline, kui võtta arvesse ka bussi- ja rongiõnnetusi).
kaks tundi hiljem andis hadasignaali ,see on aarmiselt pikk aeg ,kus kohal see linnuk nii kaua viibis.Kui oleks ohus plahvatanud ,siis kahe tunni parast ei tule enam mingit signaali.Voi on teates viga.