Eesti uudised

Kooliõpetaja tapja jätkab õpinguid

Siim Randla, 16. mai 2016, 06:00

75 KOMMENTAARI

m
Mõtlik/ 17. mai 2016, 14:19
Tapjal on õigused , aga ohver on igavesti vait! Nüüd hoolitseme nagu Breiviku eest, et mugavused tagatud! Süsteem soosib ja toetab kuritegevust!? Mis siis, et tapja- ikkagi inimene suure algustähega!
p
psühholoog/ 16. mai 2016, 19:50
Heast peast ei lase keegi õpetajat maha! Selleks peab olema põhjus, mis on aga ringkaitse poolt maha vaikitud!
e
16. mai 2016, 21:03
Ei lasknudki heast peast. Ikka pahast lasi.
Igal kurjategijal on alati mingi põhjus, tegelt hoopis närvid läbi.
"
17. mai 2016, 06:24
"Kurjategija" - ehk siis lihtsustatult inimene, kes teeb kurja. Samas kurja tegemine võib toimuda teadlikult, aga ka mitteteadlikult ja põhjuseks võivad olla ka psüühilised probleemid. Mitteteadliku kurja tegemise puhul, aga oleks sõna "kurjategija" kasutamine äärmiselt kohatu.
Kas enesekaitse võiks olla ka kurja tegemine kellegi teise jaoks - no kindlasti on, aga see jääks olemata, kui puuduksid põhjused, mis sunnivad inimest ennast kaitsma. Seega me tegelikult ei saa kasutada sõna "kurjategija" kuniks me ei tea põhjusi ja seoseid põhjuste ja tagajärgede vahel.
k
17. mai 2016, 19:52
kurjategijaks või isegi mõrtsukaks võib nimetada hetkest, kui kohus süüdi mõistnud. Enesekaitse keset tundi? Kas arvad, et õpetaja ajas teda noaga taha või ohustas elu teistmoodi? Siis muidugi. Või äkki pommis raha nurga taga iga päev, ning ähvardas peret? - Siis muidugi. Või äkki nad elasid koos ja õpetaja peksis teda- vägistas - ei andnud süüa? - Siis muidugi. Röövis poisi, hoidis kinni, müüs pervodele? - Siis muidugi.
Aga kõik oli kaugelt teisiti. Poisi elu ohus polnud ega olnud vangistatud ega sunnitud 24/7 selle õpetajaga koos olema. Poiss tuli peale vaheaega (tal oli aega mõelda ja isegi maha jahtuda konflikti korral), relv sihiteadlikult kaasas ja ta lasi täiesti teadlikult.
Kui see pole kurjategija ja kui see pole kuritegu, siis mina olen Maria Magdalena või Ema Teresa, või isegi mõlemad korraga.
v
16. mai 2016, 17:17
Vahel on inimestel terviseprobleeme, mis ei võimalda kõiki ameteid pidada.
õ
õppida, õppida, õppida!/ 16. mai 2016, 15:31
Nii ütles ju suur Lenin ise. Õppimise kasulikkusest kirjutasid nii esimees Mao, Hiina omaaegne Suur Tüürimes. Õppimist propageeris Lomonossov. Nii et las aga õpib, see Norra Breivik õpib ju kah. Äkki saabki temast veel asja, kui jaanipäeva külm ära ei võta (mingi vana kõnekäänd)
K
./ 16. mai 2016, 17:35
Kui külm ennem Jaanipäeva ära ei võta
k
K. / 16. mai 2016, 15:11
Mitte ei saa aru, miks peaks seda poissi haletsema või talle kaasa tundma. Täie mõistuse juures olles mõrvas külmavereliselt teise inimese. Istugu oma aeg ära, seda on isegi vähe. Kui elu nii raske ja keeruline oli, minnud siis oma elu kallale, mitte teise...
k
Karm/ 16. mai 2016, 13:42
Vahur jr. Ruut on tapja nimi.
k
Kristiina/ 16. mai 2016, 13:38
Nimi peaks ikka olema. Kaua te mõrtsukat varjate? Aleksander Rubeliga sellist jama polnud sest oli mõrtsukas. Seda ena,et kõik teavad..
m
Murakas/ 16. mai 2016, 12:42
Nolgil olevat olnud kodus keelatud kaeblemine, kuna sõdur ei nuta?? Pole siis ime, et teema sellise pöörde võttis, vana ju oma laigulises tampis kodus aina militaarteadust perele pähe, ma ei imesta selle pere puhul millegi üle, vaevalt seal enam üldse keegi normaalne on!

K
???/ 16. mai 2016, 12:21
Kas vanglaõpetajad kannavad soomusveste?
j
16. mai 2016, 12:36
M
,/ 16. mai 2016, 15:24
Mõni inimene ei jaga ei huumorist ega irooniast mitte mõhkugi. Sarkasmist, paroodiast ja muust rääkimata. Sellisel peab kõik olema tehtud puust ette ning punaseks.
e
Ema/ 16. mai 2016, 12:21
Mul on ka sellest õpsist kahju, kuid ma suudan ka poisi olukorda end panna. Kui mind ikka igast ilmakaarest "töödeldakse", kodus kord nagu viiburi sõjakoolis, kui keegi ei vaevugi huvi tundma, kas minul ka ehk muresid on, kas ehk vajan midagi või tahan rääkida, no sorry, ikka kerib küll kõrvade vahelt tormiseks. Iga inimene käitub erinevalt kriisi olukordades, ei saa siin ühe mõõdupuuga kõiki ristilüüa. Mõrvar on see, kes tapab omakasust või on tal muud vaenulikud motiivid, paraku poisil neid polnud...ta oli lihtsalt nurka aetud! See koletu tapatöö oleks olemata, kui keegigi tema vastu huvi oleks ülesnäidanud, aga ei...15a. pubekas siin maailmas üksi, ausalt öeldes, ei taha mõeldagi.
l
16. mai 2016, 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
16. mai 2016, 12:08
Ära hüüa õnnetust turja!
l
leo/ 16. mai 2016, 11:12
Mitmed kommijad kutsuvad üles mõrvarit nö mõistma. Tundub, et taoline mõistmine on paljudel eestlastel juba nagu kuidagi veres. Kunagi sai pikka aega pärisori oldud. Nii palju oidu küll juba oli, et väga entusiastlikult mõisapõllul teotööd ei rabatud teha. Laisku eestlastest pärisorje tuli seetõttu peksta. Peksjateks olid oma eesti rahvuskaaslastest kupjad ja kiltrid. Algul peksis kubjas. Teda tuli mõista, sest inimene tahtis ju kuidagi lihtsamalt elus läbi saada. Kui kubjas peksmisest ära väsis, peksis edasi tema abiline kilter. Ka kiltrit tuli mõista, aga mitte nii palju kui kubjast, sest kubjas oli tähtsam. Nii et eesti rahval on veel arenguruumi
k
16. mai 2016, 11:18
Kus nüüd leidis millega võrrelda?
m
Mõtteid vagadest psalmilauljatest ning suurhumanistidest./ 16. mai 2016, 12:19
Soovitan sel puhul neil suurtel mõistjatel mõista kõiki kurjategijaid. Neile kaasa tunda. Jagada suures mõistvusest ning kaastundest kogu oma vara pättidele, kurjategijatele ning narkaritele. Nemad vajavad seda ju märksa enam! Anda oma naine vägistajate ning lapsed pedofiilide küüsi. Endale jätta aga vaid taburet ja jupp köit. Neid sitotstarbeliselt kasutada.
e
Ema/ 16. mai 2016, 10:27
Enamus kommijaid siin oma nina eest kaugemale ei näe ja analüüsimisvõime täielikult puudub! Tapmine on raske kuritegu, mis nõuab kas suurt enesekindlust, äärmist jultumust või sooritab selle inimene, kes on viidud üle igasuguste piiride! Sel poisil polnud kusagilt toetust mida ta väga vajas isegi mitte loota, polnud kellegiga rääkida, polnud kohta, kus rahus nutta. Ainult jumal teab, kaua tema suhtes ja milline ülekohus juist toimus. Sõltub lapse natuurist ja psüühikast, kaua keegi kannatab ja kuidas lõpuks reageerib! Ma ei usu, et ta kavandas seda mõrva pikalt ette, pigem võitles oma hirmude, valu ja ahastusega, kartuses, mis juhtuda võib? Lõpuks otsustas asja ära hinge kapitaalne purunemine, lõpmatuseni ei talu vaimset terrorit mitte keegi, ka mitte tugev inimene!!
k
kuule/ 16. mai 2016, 11:44
kui nii suur kannataja, siis oleks võinud vähemalt õige inimese tappa. Egas õpetaja teda katki teinud. Polnud ta ei internaadis ega lastekodus ega röövitud seksori. No mitu saksa keele tundi olla saab??? 2-3 no 4 tundi nädalas. No peab ikka ebastabiilne noormees olema, kes kodust koolis käies, ei suuda maksimum 4 tundi nädalas ühe õpetajaga adekvaatselt suhelda. Järelikult on noormees haige psüühikaga ja selle õpetajaga pole ta nii kaua koos olnud, et õpetajat selles süüdistada.
Lastead ma ei või. Õues rahuaeg, õpi ja rõõmusta, et on võimalik õppida, aga ei ikka ving majas ja lasteaed surmani. Mökud. Ikka hoia kätt ja jalga ja too õlle koju kätte. Ei olnud ju vaeslaps, isegi mitte vaene laps... Lihtsalt lõhutud nõrk närvikava.
j
16. mai 2016, 11:52
Just õppida ta tahtiski, aga...tilk tõrva meepotis võib kogu ürituse äranullida! Ei näe keegi teise inimese sisse ega tea, mis teise hinges toimud...ja peas!
k
16. mai 2016, 12:30
Keegi ei näe inimese sisse aga sina muidugi näed ja tead täpselt. Seda tilka tõrva otsid sina antud juhul valest kohast
m
16. mai 2016, 12:35
mitte niivõrd õppida, kui häid hindeid. Mis tilk tõrva??? Igas päevas mõni tilk leidub, aga sotsiaalne inimene saab nendega hakkama. Kui ei saa, palub psühholoogi abi. Kes krt ei lubanud tal õppida? Sõda õues, või oli kellegi poolt vangistatud, pidi keha müüma, või oli söömata, või pommid lõhkesid, või oli looduskatastroof??? Ei, liighaavatav nartsissist, kelle jaoks mõni tund nädalas saksa keele õpetajat liiga suur väljakutse. Elus ongi nii, et üks inimene meeldib rohkem, teine vähem, kolmas üldse mitte, aga egas seepärast veel püssi haatrata, kui kolmas ei meeldi. Poisi elu polnud ohus, lihtsalt kõmmutas kuna hinne ei meeldinud. Ju kartis isa
t
16. mai 2016, 12:36
Tead ajukääbik, kuna ma ei näe teise inimese sisse, ei tea tegelikke asjaolusid, seega ei kiirusta ma kedagi hukka mõistma!!
1
12,36/ 16. mai 2016, 12:58
tead, ma ei peagi iga inimese sisse vaatama ega nägema, ma pole tapnud inimest. Ja ma tõesti pea mõistma mingit naga. Ma tõesti saaks aru, kui oleks inimeselt seadusevastaselt vabadus röövitud, või sunnitaks end müüma, või pressitaks raha välja...või oled lastekodus või internaadis, kus sõltud 100% õpetajast-kasvatajast. Aga sees siin on lihtsalt psüühikarike keset rahuaega. Kui teda kodus toetada ei osatud, siis sina siin miskit ENAM ära ei tee. HILJA on, piir on ületatud, tagasiteed EI OLE.
j
16. mai 2016, 13:11
Jube hea öelda, mine õue ja rõõmusta, ole õnnelik, et saad õppida...taevas halasta, kus kohast ma selle rõõmu võtan, kui mul 24h aastateringselt ajutöötlus käib? Tulistamise päevaks suure tõenäosusega oli kutt ammu unustanud, mis see rõõm üleüldse on ja kuidas sellise "isa" terrori all saabki keegi mingit rõõmu ja millest tunda! Sellest kodusest "kasvatusest" oli päris pikalt juttu, ikka täielik bushenwald.
t
tähendab/ 16. mai 2016, 13:19
ta elas selle õpetajaga 24/7 koos? Või mis põhjusel ta pühendus õpetajale, mitte oma meelistegevusele õppimisele? Kinnisidee??? Paar tundi nädalas on ajutöötlus??? Kuulge saage enda üüratu suurest minast juba üle! Ei käi kõik elu ümber teie ja ei pühendu ka ükski õpetaja 24/7 ainult sulle. Saa üle, kasva suureks, nartsissist!
o
16. mai 2016, 13:29
On ju kirjutatud, et isa terrori all, hirm ja meeleheide oli see, mis pani teda tulistama ja see hirm pidi olema kohutav, ei taha ettegi kujutada, milliseid karistusmeetodeid see perverdist isa kodus rakendas, et poisinolk nii rõveda sammu astus.
n
no just/ 16. mai 2016, 14:11
aga mitte õpetaja terrori all. Lasknud siis isa maha, kui nii vaja lasta oli.
Ju siis isal oli omakorda selline isa, aga see olla mingiks leevendavaks asjaoluks, et tühja kah et tappis, sest lapsepõlv raske.
t
to ema/ 16. mai 2016, 12:27
aga see ei loe, mida sina usud või ei usu, selle järgi õnneks kohut ei mõisteta. Küll on alles "psühholoogid" siin.
e
16. mai 2016, 13:23
Einoh, kui juurdlusi ka toimetatakse sama tuimalt, kui siin kommentaariumis kohtumõistmine käib, lihtsalt kongi ja kogu lugu, mida pekki siin veel uurida..ma arvan, et siis istuks 90% eestlastest puuris!
s
16. mai 2016, 14:53
n
no no 13,23/ 16. mai 2016, 17:33
90% eestlastest EI OLE mõrvarid.
e
16. mai 2016, 17:48
Ega ainult mõrva eest puuri ei panda, on võlgnikke,, vargaid, ahistajaid, vägistajaid, maksupetiseid j.n.e.
e
et siis,/ 16. mai 2016, 20:34
kui olen hingelt õnnetu, siis juurdlus võib mu õigeks mõista maksupettuse ja vägistamise ja varastamise eest? Et piisab, kui olen sügavalt õnnetu:)))
Päris hea:)
n
no päris normaalne/ 16. mai 2016, 10:07
laps ei lähe ikka küll kedagi t a p m a .
e
16. mai 2016, 10:12
Eriti lihtsalt lambist...nii ajaviiteks!
l
16. mai 2016, 11:13
laps??? Suur tükk noort meest juba.
Lambist ei läinudki, läks oma iseloomu ja kasvatuse tõttu. Inimesed on erinevad, mõned lõhuvad paviljone, paljud mitte. Vähesed tapavad, enamus mitte.
Ärge tulge siin lampi süüdistama, ku noormees liighaavatav ja sellest tulenevalt ebaadekvaatse käitumisega nartsiss. Inimene ei adu tagajärgi, adub vaid ülemäära suurt solvumist, mis hinge ära ei mahu. Tavaline pahatahtlik nartsissist, mitte tavaline poiss.
k
16. mai 2016, 11:43
Kas oled selgeltnägija?
s
16. mai 2016, 12:31
1
11,43/ 16. mai 2016, 12:49
Inimene tapeti rahu ajal. Teda ei tapetud pimedal tänaval või narkourkas või kinnimajas. Inimene tapeti täiesti tavalise konfliktivaba saksa keele tunni ajal. Siin ei pea küll selgeltnägija olema. Koolis tuleb käia, õppida tuleb, mõni õps meeldib, teine ei meeldi. Tulevik saab samasugune olema tuleb teha tööd inimestega, kes meeldivad ja, kes ei meeldi. Siin pole mitte midagi ebatavalist. Kui sa pole katki ega liighaavatav, siis kõik see on jõudumööda, et öeldakse öeldakse head kui halba. Ütle vastu või õpi paremini, aga tapmiseks põhjust pole, kuni ise end taltsutada suudad. Kui ei suuda, oled psühh või psühhopaat või mis iganes hälvik. Ühiskonda sobimatu teisisõnu. Ei sulandu noh.
e
ei/ 16. mai 2016, 09:56
tunne seda poissi ege tema pere ,polnud au tunda ka opetajat,Aga opetaja kes oskab hoida ja opetada lapsi nii,et ei tehta vahet kellelgi,sellist opetajat ei lahe keegi tapma.Midagi on selles loos valesti,kuid kahju muidugi et lapsel jarelikult polnud kusagilt abi loota ja sellise vanuses sageli ei moelda mida tehakse ja kui rangad on tagajarjed.Ega seal vanglas ta paremaks ei kasva seda juba ei soosi see keskkond.Kui ta sealt vabaneb ,kas uhiskond votab ta vasti,Siin on nahtud ju kull kuidas suhtutakse endistesse vangidesse ,pidev monitamine ja halvustamine,lopuks inmene ei leiagi kohta j
a
Ahsoo/ 16. mai 2016, 10:26
... ja sellise vanuses sageli ei moelda mida tehakse ja kui rangad on tagajarjed ???? Et 15 aastane ei suuda mõelda, et inimest tulistades võib inimese ära tappa ja ise vangi minna ?
j
Jah/ 16. mai 2016, 12:22
Nagu näha, on neid veelgi ( -4), kes arvavad, nagu 15 aastane ei suudaks inimese tulistamisega kaasnevaid tagajärgi ette näha.
t
to ei/ 16. mai 2016, 12:33
ära aja segast, muud ei oska öeldagi. "Selles vanuses sageli ei mõelda, mida tehakse"... Anna abi, mida veel.
e
16. mai 2016, 12:45
Ega ei mõeldagi, kui kodune kasvatus lonkab ja pole õpetatud elutarkusi ega kombeid!
ä
16. mai 2016, 14:59
Ära soga, kas seda "kommet", et ära tapa, peab tõesti õpetama?
l
loodetavasti/ 16. mai 2016, 09:34
ei lase ta oma järgmist õpetajat maha

d
Deesi/ 16. mai 2016, 09:17
Olgu mis-iganes ebameeldivus, kuid TAPMA minna?! Leian, et vaid ülbe, jõhker, ennasttäis ning oma tapatöö koledusest mittearusaav, kahetseda mittesuutev inimene nõuab pärast oma ettekavatsetud tegu kergemat karistust
m
16. mai 2016, 14:52
Miks arved, et mittekahetsev??
e
enne , kui nimesid nimetate / 16. mai 2016, 09:04
mõelge natuke .. see on puhtalt koolikiusamise lugu . ainuke vahe on selles , et sel korral kiusas õpetaja õpilast . arvan ma , et tulistaja peas on kõik korras ? kindlasti mitte ! aga koolikiusamine see oli ja enne , kui täiskasvanud inimesed ei oska käituda mismoodi me peaks siis mõtlema , et lapsed seda teha oskavad ? värdjas on muide see , kellel on mingi tõeline puue küljes .. kas vaimne või füüsiline . ja isegi siis see ei ole ilus sõna . otseloomulikult ma saan aru , et selline teguviis ei ole õige , aga enne kui nimesid nimetate , mõelge ka natuke . mina omalt poolt leian , et see on juba piisav karistus , kui poiss teab , et tappis inimese . seda nii lihtsalt mälust ära ei kaota nagu poiss selle õpetajaga tegi .
l
Lex/ 16. mai 2016, 09:19
Ma arvan ka, et noormees tuleks koju lasta. Las läheb õpib edasi. Ega ta siis uuesti kedagi maha laskma ei hakka, tal on niigi teadmine, et ta on kellegi maha lasknud.
õ
16. mai 2016, 09:47
Õige, poiss on noor ja puhta taustaga, kuid katkine nagu vana saabas...tekib küsimus, kes tegi poisi katki? Milleks ei karistata neid, kes selle jubeduse põhjustasid, noort inimest, kes niigi ka kodu poolt ahistatud ja koolist ahistamist juurde saab, on väga lihtne paigast äranihutada, kuid sellega miskipärast pole arvestatud??
i
16. mai 2016, 09:51
Ise küsid, ise vastad ju. Kodu poolt, kus ahistati, tehti katki.
e
ei!/ 16. mai 2016, 09:48
Õpetaja Ene ei olnud kiusaja! EI OLNUD!
n
16. mai 2016, 10:06
Need "teenelised" õpetajad just ongi kiusajad elupäevad olnud! Tean omast -käest.
1
10,06/ 16. mai 2016, 11:22
sa siis järjest IGA teenelise käe all õppinud? Ja ilmselt ka IGA mitteteenelise käe all, kui väita oskad, et just teenelisus õpetaja nässu keerab? Ja kuna antud õpetaja oli teeneline siis vihkad teda igati "põhjendatult", kuigi inimesed kes tema õpilased väidavad vastupidist?
Saa juba üle oma väiklastest lapsepõlvetraumadest! Ei ole kõik maailmaõpetajad süüdi, et sulle õpetaja sinu arvates liiga tegi ja et ta juhtus teeneline olema. Kasva suureks, elu vajab elamist. Ei keerle kogu ilm ümber sinu ja ümber sinu haavumiste.
l
16. mai 2016, 11:48
Lollpea, ma ei vihka kedagi, lihtsalt oma kogemustest tean, mida "teenelisem", seda vaenulikum! Oli ka erandeid, pärjatud normaalseid, aga vähe!
k
kui ei vihka,/ 16. mai 2016, 13:13
siis pole ju põhjust seda õpetajat tundnute inimestega vaielda, tarkpea:)
t
to 09:04/ 16. mai 2016, 09:49
s
16. mai 2016, 10:08
Sorry, tahtsin miinuse panna!!
v
16. mai 2016, 12:39
t
16. mai 2016, 13:02
n
No täpselt/ 16. mai 2016, 08:54
kuidagi peab ju õpetajatele jälle ligi pääsema.
s
../ 16. mai 2016, 08:53
siin non ida mõelda, kas tõesti arvatakse et ainult poiss oli süüdi koides, süüdi on juba meie koolisüsteemis puudu olev seadusekuulekusele suunav õppeaine, süüdi ka see, et kindlasti oli selleks suur mõjutav osa ka õpetajal, paljud meist on käinud prageuse aja kooliseinte vahel ja näinud nii mõndagi, alates sellest et õpetajail tekivad omad lemmikud, omad kiusatavad õpetaja poolt ja need, keda ta silmaotsaski ei taha endal ligi näha.Ükski selline asi ei juhtu lambist, vaid see pidi olema liiga pikka ja liiga ahistav lugu, iial ei toimu muidu selline asi, ta oleks ju võinud seljuhul mõne õpilasele tulistada, mõelgem ikka peaga.Vale on loogiline et vastata kuriteole kuriteoga, kuid m iks meil ei tehta siis koolides õpetajate lastega tegelemise võimekuse testi, et nad suudaksid olla erapooletud, suudaksid suunata kõikide probleemidega ja erinevate taustadega lapsi, see tähendab et väga palju pole meil gümnaasiumides selliseid õpetajaid.
s
16. mai 2016, 12:40
Sina, .., ära filosofeeri siin
k
kurat to .../ 16. mai 2016, 17:35
tead mida, kui lapsevanem suudab aduda ja lapsele selgeks teha, et ka madlam hinne on hea ning oma last toetada selles, siis ei ole probleemi viha tekkimise ja kogunemisega õpetaja vastu.
lihtsalt lapsevanem peab objektiivselt mõistma, et laps ongi suuteline x tulemuse mingis x aines saama, pole mõtet nõuda ilmvõimatut ja nõrgema tulemuse eest veel karistama ka,
hea lapsevanem armastab oma last tingimusteta, isegi seda, kes puudulikke koju toob.
ja nii palju kui ma mäletan, siis see poiss oli seal koolis üsna uus. seega kohanemisraskused ja sotsiaalne mittekohanemine. lisaks isa poolt avaldatud pressing.
m
milleks sellest värdjast ajalehes kirjutada/ 16. mai 2016, 08:11
elulõpuni peaks trellide taga olema
v
16. mai 2016, 10:07
Võib-olla oled ise paras värd?
c
Caulfield/ 16. mai 2016, 07:39
Tõesti ei saa aru miks ta karistuse vähendamist soovib. Soovis ju ettekavatsetult tappa, seega teadis ka, et sellele järgneb karitus. Talle ei jõua kohale, et tappis inimese, inimese kellel ei ole võimalik tagasi tulla 6-10 aasta pärast. Aus oleks kui tapja oleks samakaua vanglas kui kaua ohver oma lähedastest eemal. Seega lõpuni..
s
16. mai 2016, 13:46
Siiralt kahtlen, kas mingi algaja pubekas, kes ehk heal juhul telekast paari krimkat näinud, oskab mõrva etteplaneerida? Kus kohast üldse selline mõte? Minul on oma arvamus sellest olemas, aga...kogu see kaos algusest peale on kuidagi hämar.
a
16. mai 2016, 15:06
Ah soo või polegi ette planeeritud kui tuled relv kotis kooli? Käidki iga päev relvaga koolis?
v
16. mai 2016, 17:53
Vaevalt asi ainult hindes oli, ju ikka see teeneline kuidagi teda kiusas. Eks ole neil pedagoogidel paljudel oma lemmikud ja mittelemmikud, keda nunnutatakse emme, issi positsiooni pärast või vastupidi. Kurb, et nii läks, kurb kõigi jaoks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee