Eesti uudised

Jaak Madison: homoseksuaalsus on hälve

Karoliina Vasli, 16. mai 2016, 06:00

143 KOMMENTAARI

v
veterinaar/ 18. mai 2016, 11:15
Homoabielusid arvavad riigimehed moodsa riigi tunnuseks!? Nali! Olles Euroopa Liidus, siis piisab ju, et teil on võimalus abielluda kuskil teises suurriigis. Meid siin Eestis on niigi vähe, et veel üht hälvet seadustada. Jääme siis moodsalt ratsionaalseks või tagurlikuks kuidas tahate- elage meie keskel, aga ärge rikkuge oma haige ettekujutlusega meie laste elusid. Igal hommikul klistiiri tehes mõtlen teie peale ja mul seedimine läheb korda- nii palju siis kasu ka. Head homod, õppige ometi anatoomiat ka ja veidi psühholoogiat ka enda tarvis
v
Vikerpoiss/ 17. mai 2016, 23:27
Homme hommikul helistan ülemusele ja teatan, et ei saa tööle tulla, olen endiselt haige :)
Ja siis kiirelt kähku haigekassasse raha kasseerima oma töövõimetuse eest.
j
Jüri Kukk/ 17. mai 2016, 23:08
Muidugi, las need homod olla, ainult et nad ei taha ju võrdsust, nad tahavad teistest võrdsemad olla. Nad tahavad, et kõik maailm liiguks nende järgi, selle poolest on see kamp ühiskonnas anastajad.
E
****/ 17. mai 2016, 23:04
Elage ise ja laske teistel inimestel elada. Minul on nendest täiesti ükskõik.
k
K./ 17. mai 2016, 16:39
n
No tõesti ......../ 17. mai 2016, 14:18
Nii see oli kuni 1970-ndateni, RHK 10 nimekirjas ka ilusasti, siis millegipärast kadus sealt ja pidi olema
normaalne nähtus.
Omasooiharad on alati olnud neurootilised, nüüd arvatakse, et see on sellest, et ühiskond ei mõista neid.
p
penskar/ 17. mai 2016, 13:58
Kui peded muud pole siis ühiskonnal parasiteerivad elunautijad küll. Üks funktsioon on neil veel, olla välisilmast pärit tegelaste skafandriteks maise elu nautimisel. Aga elu edasi viivad ikka ainult korralikud heteropaarid kellest osa järglasi on siis hälvetega oma kehast arusaamises.
r
Ruudi./ 17. mai 2016, 11:47
Küll moslemid teid varsti õpetavad hälbest aru saama!
u
Urrr/ 17. mai 2016, 13:12
Moslemid teevad neile hälvikutele kohe õhulennu pommiga..

h
Hell/ 17. mai 2016, 11:24
Kust on pärit selline viha homode vastu. Nad on reeglina väga intelligentsed, loovad ja haritud ning just tagasihoidlikud inimesed. Nende seas on väga vähe neid, kes end afišeerivad ja on pealetükkivad. Kui palju me teame neid ja nende elukaaslasi. Väga väheseid. Sellist üldist vihkamist pole neist keegi ära teeninud. Püüdkem olla tolerantsemad!
t
TE/ 17. mai 2016, 11:42
Aga kus sa nägid viha homode vastu? Kui näiteks vähki nimetatakse haiguseks, siis see pole ju vihaõhutamine vähihaigete vastu. Kas Madison soovis homosid tappa või vangistada? Ei midagi sellist.
n
Naer publikus/ 17. mai 2016, 13:07
Hell, sinult küsiti, et kus sa näed viha homode vastu.
Kas kardad vastata või on su kommentaar postitatud käsu korras ja ei lubata vastata.
Hell, anna nüüd ikka vastus julgelt.
x
xxxx/ 17. mai 2016, 18:52
Huvitav et ühe käega inimene loetakse puudega inimeseks ja keegi ei solvu.
a
Armastage inimesi, ärge vihake/ 17. mai 2016, 21:14
Tagasihoidlikud inimesed?? Geid on seltsivad ja meeldivas õhkonnas! Homovihkamise asemel võiks tõesti rohkem tolereerida neid. Paljud on jah intelligentsemad väga hea disainerid ja muudevaldkonnas ka advokaadina. Nad on seltsivad ja hea huumoriga noh nagu tavaline inimene. Täiesti normaalsed inimesed! Jaaki sugused on sellised üksikud ja elus kibestunud ning pettunud, et mõni asi tal ei ole õnnestunud. Selle pärast ta kohe peab Geide vastu viha kuna keegi on targem!
h
Helli/ 17. mai 2016, 22:50
Nad on palju armukadedamad kui heterod.
v
veterinaar/ 18. mai 2016, 11:26
Tunnen loomade anatoomiat liiga hästi selleks, et mitte mõelda homodest kui hälbega inimestest. Antud juhul ei alustanud ühiskond rünnakut- homod ise tegid seda tahtes Eesti riigist luua homode riigi. Keegi ei vihka neid, see on kaastunne nende inimeste vastu, isegi aktsepteeritav, aga oma riiki näen jätkusuutlikuna ja tervena. Miks me küll nutame, et meeste eluiga on nii lühike- tunnisan täie kindlusega, et homoseksuaalsus on siin üks hälve paljude hulgast
a
A/ 17. mai 2016, 11:15
Nii mõtleb ka eestimaalaste enamus !
j
Jaak/ 17. mai 2016, 09:44
ära niisama ilmaasjata plära,
tegusid on vaja!
Pane ka selline silt omale kaela nagu martinil - MINU MNN ON PUHAS!
siis on kõigile ilma pika plärata teada, kes sa oled!
Tee järgi või määri kõik need oma tilu-lilu jutud omale pähe.
Sa oled kõik normaalsed eestlased lõputult oma juradega ära tüüdanud.
Veel soojem soovitus sulle -
võta eeskuju meie kunagisest noorpoliitikust Toobalist -
PANE OMA RIIGIKOGULASE AMET MAHA JA LAHKU POLIITIKAST!
iGAVESEKS!
h
Hmm.../ 17. mai 2016, 16:26
Ei lahku ta midagi. Sinu rõõmuks ta ei lahku, et Sa igal hommikul näeksid Madisoni nägu teleekraanilt või tema mahedat häält raadios Sind rõõmustama ;) Päikest!
p
pupsik/ 17. mai 2016, 07:03
valetad raisk!!!!HOMOSEXUAALSUS on parim mida suudab üks noks pepsikule pakkuda.
m
maeitea/ 16. mai 2016, 23:40
Yks paljas ihu kõik, hinge eest peate ise hoolt kandma!
t
tubli mees hr. Madison/ 16. mai 2016, 22:45
s
selge/ 16. mai 2016, 23:40
on see, kes mobiilivaraste ja naisteahistajate respekteerijad on :)
k
Kes/ 17. mai 2016, 07:08
nad siis on,äkki selgitad ka.
m
Madis/ 17. mai 2016, 07:53
Sa oled ikka haige tegelane. Ma kusesin lapsena ükskord püksi. kas ma peaks seda kogu elu häbenema?? Mu vanemad ei tuletanud seda kunagi meelde.
a
annaks jumal sulle mõistust. Kirjuta oma tel nr ja ma annan sulle mitu telefoni täiesti tasuta./ 17. mai 2016, 07:55
m
mida?/ 17. mai 2016, 17:53
kuidas see teemaga seotud on. Üks on varavastane tahtlik kuritegu, mida korralikult kasvatatud inimene iialgi ei teeks. Teine on tahtmatu õnnetus, mida kindlasti ei pea meelde tuletama.
t
to Madis/ 17. mai 2016, 17:56
kuidas see teemaga seotud on. Üks on teisele inimesele kahju tekitav varavastane tahtlik kuritegu, mida korralikult kasvatatud inimene iialgi ei teeks. Selliste tegude toimepanija kaotab paratamatult usalduse. Teine on tahtmatu õnnetus, mida kindlasti ei pea meelde tuletama.
i
imestaja/ 17. mai 2016, 22:13
Mis telefonivargusest mõned lõputult jahuvad? Kellelt konkreetselt Jaak Madison mobiiltelefoni "varastas", tahaks ükskord ka teada?
t
to to Madis/ 17. mai 2016, 22:54
Eks nad ise tuletavad pidevalt seda meelde.
m
muidugi/ 16. mai 2016, 22:21
on see hälve, kõrvalekalle, viga.
Seda ütles ka ju Dr J.Ennet.

õ
Õigus/ 16. mai 2016, 21:53
Ongi hälve. Heterofoobia on osa sellest.
h
Häbi Jaak/ 16. mai 2016, 21:50
Need on need inimesed Jaaki sugused kes elus kibestunud ja enda elus pettunud. Paneks selle natsi luku taha kaua ta seletab oma neonatsi lembust... ojulandi ka sinna. ja mis see neonatsi haigus on? Skisofreenia!! Jaak madisoni sugused ongi elu üksindus ja jooksevad oma naise saba alla et teised naeravad!
p
Peenhäälestaja/ 16. mai 2016, 21:48
Valitsuse arvates on kohustuslik olla homosõber ja ajuneutraalne.
m
maamiiz/ 16. mai 2016, 21:33
tal on õigus see on hälve mida riiklikutel tasanditel peale surutakse ja õigustatakse ja sooneutraalsusest ka ei saa aru kui ikka oled naiseks sündind siis sul naise funktsioonid ja vastupidi ilmselt on lääneriigid ka kõik hälvetega ja siis ka õnneks väljasuremisele määratud.
a
alf/ 16. mai 2016, 20:01
Mingi geiõiguslane arvaku mida iganes , aga nad on hälbega. Küsitavus on ainult selles ,et kas on olemas või võimalik neid ravida? Ilmselt mõjub ainult amputeerimine.
r
16. mai 2016, 19:22
a
Avameelset geidest/ 16. mai 2016, 18:57
Kui siseneksite koos homoga seesugusesse asutusse, näeksite järgmist pilti:
Umbes pooleteise tunni jooksul astuks ta suu-päraku kontakti kümne kui kolmekümne partneriga, saades igaühelt seedimiseks väikesi roojakoguseid;
teda läbistataks suu kaudu viie kuni kümne mehe poolt ning ta oleks sama arvu suu-suguti ühte subjektiks.
Kõik need mehed neelaksid üksteise fekaale, mida antakse edasi pärakust peenisele, peeniselt suhu, suust pärakusse jne. See pole liialdus ega ülepakkumine.
San Fransiscos korraldatud Kinsey teise uurimuse järgi kinnitavad 83 protsenti homodest, et harrastavad oraal-anaalset seksi. Väljaanne Gay Report, mille on kirjutanud homod homodele, hindab protsendiks 89. Sarnaselt võtab 23 protsenti omaks urineerimise vahekordade vältel üksteisesse.
Üheks homoseksuaalide levinud praktikaks on ka nn. "fisting", milles käsi surutakse küünarvarreni mehe või poisikese pärakusse. Sageli kaasnevad sellega tõsised sisemised vigastused ja USA's on iga aasta ligikaudu 300-400 juhtumit, mil selline tegevus on lõppenud surmaga.
r
rõve/ 21. mai 2016, 15:55
ongi just nii rõve! Üks rõvedamaid hälbeid üldse!

m
Martin/ 16. mai 2016, 18:22
lõpetage siin igasugune jura,
kõigile meestele sildid kaela ja siis on kõigil teada, kes on kes!
Minul ongi selline silt kaelas, et kõik teaksid - MINU MNN ON PUHAS!
Varsti panevad minu eeskujul kõik ekrelased sellised sildid kaela, siis on kohe teada, kelle mnn on s.tane, see on pede
7
7.päeva adventist/ 16. mai 2016, 18:11
Homoseksualism on patt,nähtavasti perverssuse patt.
m
16. mai 2016, 17:24
ma arvan et kõik on nõus: homoseksuaalsus on bioloogiline nähtus 2 bioloogilise isendi vahel. normaalne käitumine bioloogias on tüüpisendile vastav tegutsemisviis, nt seksuaalkäitumine isaslooma ja emaslooma vahel (jäägu hermafrodiitsed jm variandid kõrvale). kui homoseksuaalsus oleks normaalsus, oleksid kõik homoseksuaalid, väga lihtne. olen nende ühiskonnaliikmetena aktsepteerimise poolt, aga pole vaja üritada juurutada mingeid groteskseid väiteid nagu oleks see normaalne, ei ole.
m
Madison/ 16. mai 2016, 16:38
Käsin teis siia minu kommentaarile panna plusse!
m
Madison2/ 16. mai 2016, 17:53
Ära jama, Madison ei pea midagi paluma, vaid plussid tulevad niigi.
<
16. mai 2016, 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ega/ 16. mai 2016, 19:10
sitast seemnest head vilja sirgu!
v
16. mai 2016, 14:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
naine/ 16. mai 2016, 18:52
t
16. mai 2016, 14:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lilla teerull/ 16. mai 2016, 21:53
Sotsidel on asja ainult homokatega

J
:)/ 16. mai 2016, 13:48
k
Küsimus/ 16. mai 2016, 13:46
Selle loogika järgi seksib ka heteroseksuaalne abielupaar ainult järglaste saamiseks? Nauding pole oluline? Peaasi, et igale vahekorrale järgneks uus rasestumine.
t
tundub nii/ 16. mai 2016, 19:10
Selle loogika alusel on tõesti nii. Küll varsti EKRE kõik lastetud heteroseksuaalsed paarid sundviljastamisele suunab.
m
Mees/ 17. mai 2016, 08:00
Kas paned ka loomi ja tänavaposte?
v
vastus/ 17. mai 2016, 19:19
Igale vahekorrale mehe ja naise vahel võib järgneda rasestumine, teatud tõenäosusega. Nauding? Kas loodus on selle ikka ette näinud niimoodi, ja mis otstarbel, nagu nüüd ajalehesabad,kommarid, parteitegelased ja kes kõik sellest kilkavad?
j
JUHAN/ 16. mai 2016, 13:14
Looduses on seks ikkagi eelkõige järglaste saamise, liigi taastootmise abinõu ning vahend. Ja et see tung oleks kõikvõimas (liigi elujõuks ja säilimiseks hädavajalik),. Vajadusel kuni igauguste riskide ning enesehävinguni välja, siis on loodus sellele andnud suurima, vastupandamatu naudingu varjundi.
Kui ma lapsena ning nooruses soomlaste kirjutatud "Avameelsest abielust" lugesin, siis räägiti ka seal homoseksuaalsusest raamatu selles osas, kus kirjeldati mitmesuguseid hälbeid ning perverssusi. Sugutung on millegipärast kaldunud teise suunda, mis erineb looduse poolt seatust. Orientatsioon on lihtsalt mõnevõrra muutunud. Mina sellele hinnangut andma ei hakka, jäägu see pigem vastava ala spetsialistid pärusmaaks.
j
Juku/ 16. mai 2016, 13:03
Miks Eesti Vabariik neid siis ei aita - puudega isikud peavad ju olema riigi erilise tähelepanu all ning neile tuleks määrata puudega isiku toetus ja 100% töövõime kaotuse pension
p
Piitels,Kalli kula,Pärnumaalt/ 16. mai 2016, 15:03
kas käepidu tohib pidada ?
k
KK/ 16. mai 2016, 12:17
Tubli Madisson, ma juba ammu ootasin et keegi seda ütles, 50-60 aastatel õpetati ülikoolis teaduskonnas kes õppisid arstideks või psühhiaatriteks, et igasugune kõrvalekaldumine normaalsusest on haigus, siia, alla kuulub nii homoseksualism, pedofiilia jne. Kuulge Vt kus räägitakse Soodomast ja Gomorrast oli seksuaalperverssus vägivaldne. Seal olid kohtunukid määranud et suguakte mees mehe ja naine naise vahel võib vägivaldselt toimetada tänaval. kas see on raimi metsa poolt normaalne. kas see on uus normaalsus. Inimesed on seotud hooruse vaimudega , kes panevad inimesed niimoodi käituma. see on pattualangemise tagajärg. Patust saab vabastada inimese ainult Jumal. ja seda praktikat on kasutatud mitmetes noorte keskustes, kes on seotud ka muuhulgas narkootikumidega ja on vabaks saanud näiteks USA-s.
l
LIPUTAMINE ON HÄLVE!/ 16. mai 2016, 12:15
Hea, et Madison on hakanud aru saama, et ka LIPUTAMINE ON HÄLVE!
a
Arvo Sagur/ 16. mai 2016, 12:14
Kui asjus on viga sees, siis on tegemist haigusega.
t
TTT/ 16. mai 2016, 11:53
Kuuldavasti tegeleb EKRE ainult pedede ja pagulaste probleemiga. Kas neil lisaks pseudoprobleemidele aga ka tõelistele probleemidele lahendusi on nagu igasugu sotsiaalsed küsimused: elanikkonna vaesus, puuetega inimesed jne?
t
TTT/ 16. mai 2016, 12:40
See ei olnud vastus minu küsimusele.
t
TT/ 16. mai 2016, 13:37
sina pde siin küsimusi ei esita.
o
olge ise ka tublid/ 16. mai 2016, 12:36
kui sa viitsiks vähegi jälgida näiteks riigikogu istungeid ja infotunde, siis näeksid, et EKRE tegeleb absoluutselt kõigi hetkel Eesti ühiskonda puudutavate teravate probleemidega, majandus, haridus, demograafiline kriis, haldusreform jne - peded ja pagulased on teemad, mida miskipärast meedia armastab peamiselt esile tuua ja muidugi need ka on olulised probleemid, millega teised miskipärast ei tegele või mida teised erakonnad ignoreerivad - EKRE ei taha Eestit muuta üheks suureks getoks, nii lihtne see ongi.
n
natsism/ 16. mai 2016, 13:40
ja kõige vihkamine, viibki getostumiseni.
t
to natsism/ 16. mai 2016, 17:32
Kuule palgaline, aitab ehk juba.
t
to TTT/ 16. mai 2016, 17:30
EKRE on ainuke erakond Eestis, kus tegeletakse eestlaste reaalsete probleemidega.
Kui sa EKRE tegevusest midagi ei tea, hoia on reformi sabaraku suu kinni.

e
ekre trollid/ 16. mai 2016, 11:32
Ekre sinised salgad ehk nende trollivabrik alustas tööd!
Omadele laitakse plusse, teistele massiviisi miinuseid...naerunumbrid olete!
Kiitke seda Madisoni palju tahate, tema vest jääb kõigist teie ponnistustest hoolimata väga, väga määrdunuks!
x
xxxx/ 16. mai 2016, 11:43
Kas sina oled homotroll või reformikommarite oma?
Samas mida poiss valesti ütles`? Kas siis ka pedofiilia pole häire vaid on hoopis normaalne.
Tegelikult ju ühiskond aktsepteerib ühte liiki ebanormaalsust.Moslemid aga ajavad
sellised tegelased teibasse.
t
to ekre trollid/ 16. mai 2016, 17:34
Palgaline, oled juba üle aasta oma komme kirjutanud.
Ära nii ahneks ka mine, otsi endale normaalne töö.
a
Alar1/ 16. mai 2016, 11:13
Olukord, kus inimene tunneb seksuaalset huvi ebaloomulike seksuaalpartnerite vastu, on lindlasti ajuhälve! Hiljuti räägiti mehest, kellele meeldis oma postkastiga seksida!!! Mõnele meeldivad ka loomad ja surnud. See on juba tõsine hälve! Seekord on Madisonil õigus.
j
jah, Jaak/ 16. mai 2016, 11:03
aga naiste ees striptiisi teinud ja aluspesus liputamine on ka ju hälve!
Nii et, vaata kõige pealt kuidas on lood su oma kapsaaias ja siis tule alles teiste aeda kive loopima.
Peale selle oled sa veel üks tavaline alatu vargapoiss, kes pääses kriminaalkaristusest ainult tänu sellele, et paar päeva enne sinu kohtumenetlust muudeti vastavat seadust.
Nii said saa kriminaalkaristuse asemel ainult rahatrahvi.
Aga see ei muuda seda, et sa võõrast vara, ühe telefoni ära virutasid ja internetis okjonile panid.
Varas sa oled ja varga häbiplekk jääb sulle igaveseks su määrdunud vestile!
Ja liputaja häbiplekk samuti!
o
Ohsaa/ 16. mai 2016, 11:31
Kuidas käib aluspesus liputamine? Paraku pean sulle vaene gei ütlema, et on üsna loomulik, et mees ja naine voodisse minnes ennast üleriietest vabastavad, vahel ka päris alasti võtavad. Muide, vastassugupoole alasti nägemine on mõlemale üsna erutav. Aga sa ei pea sellest aru saama, mis viitab hälbele.
s
16. mai 2016, 11:55
sa seda vist ei teagi, õigemini SA EI TAHA TUNNISTADA, , et madison tungis vale kajutikaardiga naiste juurde ja hakkas seal naiste protestist hoolimata lahti riietuma ja nii nagu mingi pulmatola aluspesu väel ringitöllerdama.
ükski naine ei soovinud selle ilge kujuga voodisse minna,
Ja võta see omale veel teadmiseks -
väga suur vahe on selles kui kaks armunut VABATAHTLIKULT lahtiriietuvad ja voodisse lähevad
või kui keegi väevõimuga naisi seksuaalselt ahistama hakkab,
nii nagu see vastik MADISON TEGI.
Sinu katse madisoni määrdunud vesti valgeks võõbata on seega täiesti ebaõnnestunud!
Madisonil oli, on ja jääb seksuaalse ahistaja häbiplekk tema vestile.
Täpselt samuti nagu varga häbiplekk!
k
17. mai 2016, 22:21
Kellelt Madison telefoni varastas? Nime paluks! Kui nime välja käia pole, on tegu lihtsalt tühipalja mulaga.
t
TT/ 16. mai 2016, 13:40
Kuule anonymus - mis sinu nimi on? Kardad öelda? :D
j
ja mis / 16. mai 2016, 14:00
sinu nimi on, kardad öelda?
t
TT/ 17. mai 2016, 11:54
Lasid krdi pde rsk mu kommentaari ära kustudada. Uuesti siis - Milleks minu nimi? Ma ei sildista kedai, vaid ütlen oma arvamuse välja, et ma ei salli pdraste.
k
KiluMari/ 16. mai 2016, 10:42
Madisson on koos oma hälbega suur sinine äpardus
o
ok/ 16. mai 2016, 10:32
Minu jaoks on Jaak Madison üks kiunuv ja vigisev hälve!
t
To ok 10.32/ 16. mai 2016, 10:49
Kena argument jällegi :))
t
to ok/ 16. mai 2016, 17:37
Küll on reformi palgalistel alles " tore " sõnavara.
a
arusaam/ 16. mai 2016, 10:21
Küsimus ongi selles, et hälvet ei tohi eksponeerida, elage omas mahlas edasi, keegi teid ei puudu. Kui siis ainult , kui ise tegelete sellega avalikus ruumis, et end märgatavaks teha.
h
Hell/ 16. mai 2016, 10:13
Homoseksuaalsus on samasugune hälve, nagu on mõnel mehel kalduvus kriminaalsetele tegudele.
Homoks sünnitakse, mitte ei saada,see peaks juba ammu selge olema. Seega on neil inimestel samasugune õigus elada nagu meil kõigil, elada nii, nagu nad loodud on.
a
AntsPomm/ 16. mai 2016, 10:19
sünnitakse küll aga igasugu imelke tunnustega inimesi sünnib... kas selle pärast peab lipuga vehkima ja oma soove teistele peale suruma.... kes pepusõpradel on keelanud üksteist trukkida ... . samuti on olemas juba praegu ilma pedeseaduseta seadusanldik baas kõikideks materiaalseteks toiminguteks... ..elage aga ärge tulge oma nõudmistega vehkima...selles on küsimus.... ja omasooiharus on kõrvalekalle evolutisoonis ..või kuidas saadakse normaalses evolutsioonilises arengus järglasi?
k
Küsimus/ 16. mai 2016, 10:24
Kas keegi on keelanud neil elada nii nagu nad loodud on? Aga nii nagu jalutu ei saa kõndida, nii ei saa ka mees mehega abielluda. Seksuaalsus on binaarne, on kaks liiki: emased ja isased, naised ja mehed, ja seksuaalne läbikäimine, nii-öelda, on võimalik vaid erinevate sugupoolte vahel. See on nii elementaarne, kuidas sellest aru ei saada? Ja hälve pole solvang.
v
Vilma/ 16. mai 2016, 10:57
nekrofiiliks ja lasteahistajaks ka sünnitakse? Totaalne jama!
k
Kalle/ 16. mai 2016, 12:10
Eksid, Hell. Homoks võib ka saada, mitte ainult sündides. näiteid selle kohta on ajaloost võtta piisavalt. Kas või venemaa ajaloost blatnoid ja vorõ v zakone - nende jaoks oli staatuse küsimus omasooliste panemine, ning kaugeltki mitte kõik polnud nendest homod. Seega kogukond, kasvatus ja kultuur võivad ka teha inimesest homo.
t
TT/ 16. mai 2016, 13:45
Hitler ja Stalin arvasid teisiti. Samuti ka president Putin, kellel on selles suhtes õigus, et riigi juhtkond peab tegelema jätkusuutlike probleemidega ja oma rahva järelkasvu tõstmisega. Ei ole kuulnud, et mõned oleks kuskilt prsest sündinud, küll aga prse kukkunud.
j
ja seda/ 16. mai 2016, 13:57
oled kuulnud, et kedagi pannakse vägisi sigima?
e
euru/ 16. mai 2016, 17:10
Pigem on omasooiharus õpitud käitumine.Soovitan lugeda uurimusi just nimelt USA teadlastelt. Sõber " hell ", näiteks on ka peavooluajakirjanduses ilmunud kirjutisi, kus on viidatud ka uuringutele, et geenihälve omasooiharusele on oluliselt üle tähtsustatud.
Selline uudis on peavooluajakirjandust konrollivatele( rahastatavatele ) omasooiharatele ( nt. kodanikud Rebased ) löök allapoole vööd.
h
homoks ei sünnita/ 16. mai 2016, 17:21
Meil koolis oli üks vinniline ja veidi kohtlane poiss – muuhulgas jäi napilt rõivastatud tüdrukuid suu ammuli jõllitama. Märgata võis ka erektsiooni.
Tüdrukutele tegi see palju nalja, nagu ikka olid nad üpris õelad ja naersid ta välja. Kuid millalgi võtsid ühed libedad noormehed ta sihikule. Poiss üritas esialgu küll eemale hoida, kuid lõpuks andis järele.
Nüüd ta enam tüdrukute vastu huvi ei ilmuta...
m
mingi valemiga / 16. mai 2016, 10:07
või tõestusega ei tee seda mulle seleks keegi,et see normaalne on ja selle tõestamiseks pole vaja muud et inimeste iha ja vabaduse järgi tung on ületanud igasuguse piiri.Mida püütakse enesele selles vabaduses siis lubada.

i
Issanda loomaaias on/ 16. mai 2016, 10:07
kroonilisi valetajaid, kleptomaane, vargaid, vägistajaid, liputajaid, sarimõrvareid jm ullikesi. Miks peded arvavad, et just nemad on erilised. Ega riik ei hakka ju kõigile puuetega liigiesindajatele meelepäraseid seadusi tegema.
m
mees/ 16. mai 2016, 09:50
kui küsitakse kas homoseksuaalsus on haigus, siis minu meelest mitte, see on kõrvalekalle normaalsusest, ja kui homod kogu aeg teiste õuele kaklema ei kipuks ei oleks mul midagi homode vastu. ma ei saa aru kuidas reimo metsal endale kohale ei jõua, nii kaua ta ise rusikatega veheldes üritab selgeks teha oma "tõde" on pinge üleval. Igaüks tahab pinisevale sääsele laksu ära anda. Ole normaalne mets, lepi olukorraga ja keegi ei vaata viltu.
e
Eestlane/ 16. mai 2016, 09:44
Miks Eesti Vabariik neid siis ei aita - puudega isikud peavad ju olema riigi erilise tähelepanu all ning neile tuleks määrata puudega isiku toetus ja töövõime kaotuse pension
n
Nii ongi./ 16. mai 2016, 09:44
Seda olen ma kogu aeg rääkinud. Et mees seksib mehega ja naine näpib naisega on ebanormaalne! Midagi on ajus ikka väga viltu!
a
aga kui/ 16. mai 2016, 13:59
mees või naine suhtleb, joob jne. sama soolisega, siis see on ka sinu loogika järgi ebanormaalne ?
t
targutajale/ 18. mai 2016, 01:51
13:59, su võrdlus "mees mehega rääkimine on ebanormaalne?" pole vastuargumendina adekvaatne. Aga võibolla see ongi hea. Reedab neosotsialistide mõttemaailma piiratust.
n
noh/ 16. mai 2016, 09:39
vot, tuli siis järgmise suur meditsiini asjatundja lagedale, endal veel kõrvatagused märjad, aga vot dajot.
k
Kaua peab nende seksuaalperverssustest osa saama???/ 16. mai 2016, 09:36
On kultuuritu, ebaeetiline, puudulik lastetuba ja teiste, võõraste inimeste elementaarse austamise puudumine kui ronitakse oma intiimelu teistele vägisi pähe määrima ja rõvedalt eksponeerima tänavatel ja meedias.
Normaalse ja viisaka kasvatusega inimene hoiab oma magamistoa, vannitoa ja tualeti uksed teiste ees suletuks.
On ju hälve või ebanormaalne kui sellest inimene kuidagi aru ei taha saada ja ikka oma sekselu mööda maailma eksponeerib.
p
paraku/ 16. mai 2016, 10:08
lapsed (kui neid on) avalikustavad nii mõndagi magamistoas toimuvast. aga, kus sa liigud, et kogu aeg sekselu eksponeerimise otsa komistad?
m
M/ 16. mai 2016, 09:29
Muidugi on see hälve....aga hälbega inimestega tuleks ka ikkagi inimlikult käituda/suhtuda.
a
Ants/ 16. mai 2016, 09:29
EKRE-sse kuulumine on samamoodi hälve. :)
l
Lühidalt/ 16. mai 2016, 09:30
Ja muud sul polegi vastuseks kiunuda? Kes sinusugust on üldse EKRE-sse kutsunud, sinusugused kiunuvad ja halisevad siiani vene okupatsiooni taga
a
Ants/ 16. mai 2016, 11:05
Kusjuures on kutsutud.
Aga ei, ma ei nuta vene okupatsiooni taga, kui loll sa oled? Ja mille vastuseks ma midagi pidin kiunuma? Madisson avaldas arvamust, et homoseksuaalsus on hälve. Mina avaldasin arvamust, et ekresse kuulumine on samuti hälve.
Valve-ekrelased siin olemas kohe. Uskumatu, kuidas iga väikegi kriitika nii pöördesse ajab. Eks ole ju ka raske nii loll olla?
x
xxxx/ 16. mai 2016, 11:51
Ei usu et sinusugust persevesti keegi EKREsse kutsus.
x
xxxx/ 16. mai 2016, 11:48
Aga reformierakonda kuulumine on sellisel juhul perverssus.

p
PIHKUR/ 16. mai 2016, 09:10
a
aut/ 16. mai 2016, 09:06
EKRE on Eesti poliitmaastiku hälve.
o
oh heldene aeg/ 16. mai 2016, 12:38
hälbeid kultiveerivad ju refid ja sotsid, aga see on ka mõistetav, sest pooled neist näiksegi olevat peded vm hälbega, moodsalt öeldes soodumusega.
k
KirjuKiisu/ 17. mai 2016, 13:46
Reffe ja sotse ma siiski geideks ei peaks pelgalt sellest, et nad on ilusamad ;) Silmailu on rohkem, kui Tiitpoisil. Aga muidu olen nõus, et geindus on hälve!
k
16. mai 2016, 08:39
Kui Madisson ise kunagi julgustüki teeb ja lapse saab(st .lõpetab tualetis onaneerimise),ning viimane osutub omasooiharaks,siis ma tahaks näha,kuidas algaja papa talle kogu aeg selgeks üritab teha,et too on sündinud väärakas.
e
euru/ 16. mai 2016, 17:43
Omasooiharus õpitud käitumine, soodumuseks just hoiakud ümritsevas keskkonnas, ühiskonnas.
Juhul, kui oma laps arvab ( just nimelt arvab ), et on omasooihar ning saab näiteks ka kinnitust peavoolu psühhiaatrilt - näiteks, siis kinnistub ka käitumine, hoiakud, mõtlemine mitte just õigemas suunas. Arvestades, veel seda, kui peavoolusõbralikud ja hoolimatud on päris suur osa psühhiaatritest Eestis!
Omasooiharus on ka ravitav haigus ( alkoholism näiteks ), kuid see sõltub paljuski sellest, kas haige soovib ise paraneda või siis mitte!
j
jants/ 16. mai 2016, 08:28
Inimene on ainuke mõtlemisvõimeline imetaja oma keele ja kirjaoskusega.Loom lähtub instinktidest. Seksuaalne huvi omasooliste vastu ilmneb siis kui pole emaseid partnereid kusakilt tulemas. Kolhoosi pullikarjas olid need pepupoisid noored nagad,vanad,kellele mureks oli lehmade seemendamine ,enam selle pepujuraga ei tegelenud,said suvekudel lehma karata ja kõik,ei mingit pederasmi.Noored said vanaks ja jätkus sama rida.Homod aga ei hooligi emastest,sest nende ajuehitus on juba selleks võimetu.Nimelt olevat meditsiinilistes uuringutes selgunud,et nende ajuripats on sama peenike kui naistel.Tähendab siis seda,et homod on väärastunud füsionoomiaga tegelased?Neid vaadates täitsa võimalik-passiivsed on ainult homod,aktiivsed aga biseksuaalsed.Aga täitsa savi seniks kui nad kapis kössitavad ja mööda püksinööpe ei hakka üles ronima.
j
16. mai 2016, 08:22
Juba auväärne psühhiaater Jüri Ennet ütles et homoseksuaalsus on hälve !
i
ikka hälve/ 16. mai 2016, 08:19
mis muud, hüpernaudingule orienteeritud.
p
paarujad,/ 16. mai 2016, 08:22
p
:D/ 16. mai 2016, 09:18
P
:D/ 17. mai 2016, 19:20
Peerhäälestajad. tegelevad oma peeru häälestamisega.
h
Helbeke/ 16. mai 2016, 08:09
Loomulikult hälve, kuid kaasajal peame ka hälvikuid ja teisi kummalisi loodusnähtusi enda kõrval taluma. Ikkagi humaansus.
a
Ae,/ 16. mai 2016, 08:02
Madison, saa juba aru, et loodusel on "omad meetodid" mõnede inimliigi esindajate sigimist peatada.

f
fox / 16. mai 2016, 08:00
nuud alles sai teada vist et on hälve
e
eino/ 16. mai 2016, 07:43
i
Indrek2/ 16. mai 2016, 07:34
Homoseksuaalsus ONGI hälve e. väärareng e. kõrvalekalle normaalsusest mis on liigi püsimiseks vajalik.
g
Geidele/ 16. mai 2016, 11:24
Geid on kindlasti paljuski aktiivsed, emotsionaalsed ja nende tegevus ja käitumine on silmstaorkavalt atraktiivne. Seda ei panna neile ju pahaks, aga oma seksuaalsusega liputamine on liputamine ja seega ka hälve. Hoia oma asi püksis ja asi vask.
p
Peerhääl/ 17. mai 2016, 19:22
Ja neil perze ka ei pea, koguaeg siduvad! Häbi on selliste pärast.
h
16. mai 2016, 07:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just/ 16. mai 2016, 08:15
ja populistist poliitik on jumala vits inimestele nende pattude eest
m
Mõhk/ 16. mai 2016, 07:29
No siin pole isegi midagi arutada! Poliitkorrektse soovmõtlemise järgi ehk on tõepoolest tegemist normaalsusega, aga TÕDE on ikka see, et homoseksuaalsus on hälve ehk kõrvaekalle normaalsusest ja on täiesti kindlasti funktsioonihäire, kuna homoseksuaalsetel inimestel on pärsitud normaalsel teel järglaste saamine, nad vajavad selleks üldjuhul meditsiinilist abi kunstviljastamise vms näol. Võrduseks võib tuua vaegkuulja, kes peab normaalseks funktsioneerimiseks kasutama kuuldeaparaati.
Hoopis iseküsimus on, kas me peaks nüüd selle pärast homosid taunima. Vaegkuuljatega me seda ju ei tee.
p
pole neid keegi tauninud/ 16. mai 2016, 08:21
see on nende endi luul.Vaegkuuljatele ei tee ka keegi eraldi seadusi.
l
lollike/ 16. mai 2016, 14:34
kogu aeg käib ju nende sõimamine. Millised seadused vaegkuulajatele ei kehti, kas nad abielluda ikka tohivad?
m
Mõhk/ 16. mai 2016, 17:28
No loe kasvõi seda kommentaariumi ja ütle siis, et see on ainult nende endi luul. :D
Muide, arenenud ühiskondades on näiteks vaegkuuljate jaoks lisatud filmidele ka audioga samakeelsed subtiitrid. See pole küll eraldi seaduse tegemine, aga igal juhul on see väga inimlik vastutulek.
n
näide elust/ 16. mai 2016, 07:26
minul on kari kitsi,kummalisel kombel hakkavad pooled emased kitsed suguküpsuse saabudes arvama,et nad on isased.mida sellest arvata.
k
Ka loomariigis/ 16. mai 2016, 07:30
Juurika Jorss/ 16. mai 2016, 09:52
See pole mitte kitsedel, ka veistel jt. karjas elavatel loomadel enda isaseks arvamine, vaid looduse poolt antud viis enda indlemisest isasele teada andmine- kus kõige tugevam isane peab nn. haaremit , siis nähes eemalt paaritumispoosis karjaliikmeid, ruttab kohale asja uurima ja konkurente peletama, vajadusel ka töö ära tegema.
t
teadmiseks siis/ 16. mai 2016, 15:57
e
Emased on OK/ 17. mai 2016, 19:26
See kui emased omavahel midagi teevad, see on OK! Las nad olla, ilmselt nad on mõnda lesbipornofilmi vaadanud.
e
Ehh/ 16. mai 2016, 07:17
i
ikka/ 16. mai 2016, 07:09
meditsiiniliselt on üteldud, et pole. Minu arvamus, et on aga las nad elavad rahus edasi. Koos võivad elada ilma seaduseta,pärandada saam olemasolevate seadustega. Lapsendada las saavad ikka eri soost inimesed ja teiseks kui mõlemad on terved, siis kindlasti mitte.
Inimesse ei tohi viletsamalt suhtuda kui ta teistest erineb aga kuna meditsiiniliselt tõestatudpuuet pole siis eriõigusi pole ilus anda
t
to: ikka/ 16. mai 2016, 07:31
Kui sa arvad, et meditsiin on poliitkorrektsusest puutumata, siis sa paraku eksid sügavalt. ;)

p
proovigu/ 16. mai 2016, 06:51
ainult mingi p****st mullee tagant poolt läheneda , ta jääb seda elu lõpuni "hea sõnaga" meenutama .
t
16. mai 2016, 07:23
tuleb nii õrnalt,nagu sääsk ja teeb oma elutöö ära
i
irw/ 16. mai 2016, 22:46
Ekrelased liiguvad homobaarides seljad vastu seina. Kas Madisonile jõudis alles nüüd kohale? Jahutud sellest juba aastaid ju.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee