Kui Tallinna linnavõimud midagi ei tee, siis kritiseeritakse, et miks te ei tee. Kui teeb, siis kritiseeritakse miks te teete. Kui teed nii, siis öeldakse, et miks te naa ei tee. Kui teed naa, siis öeldakse miks te nii ei tee. Tallinn, toimeta rahulikult edasi, ja edu sulle
Kui Pirita teed ei eksisteeriks, oleks see ranna ala ammu mereni elamuid täis müüritud. Sama enamutega merevaate kinni müürimist taotlevad ka Reidi tee vastased.
No võib arutleda nii ja naapidi Reidi tee kasulikkusest ja vajalikkusest, kuid olematuks linna kavatsust see valmis ehitada ei tee. Ei piketid ega muud üritused ajaloolise tausta tutvustamisel. Ühes artiklis tutvustas hr projekteerija K-Projektist Annusveer projekti ja ma ei imesta enam millegi üle. K-Projekt linnas ju ainult projekteeribki ja firma projekteerib oma projektiga ka kogu ümbruse ära... Näitab 3Dga, kuidas autod kõik ilusasti sõidavad, ühtegi ummikut ei teki ja kõik on ju väga ilus, seekord vist oma turboringikesi projekti pole küll joonistanud, aga pole probleemi - kui vaja, teeme. Teeme jalakäijatele silla - mis sest et Russalka kuju ära varjab - mis sest kujust ikka vaadata, ajast ja arust. Ilus on asi ainult paberil, paraku. Ja jääda lootma, et linn võtab arvesse esitatud ettepanekuid, on naiivne lootus. Kui taotlevad rahastust Euroopast, siis ei ole linnal enam aega täiendavate ettepanekute joonistamisega projekti.
Arvasin,et jalakäija ei võida ja autod seisavad ummikus.Eksisin.On rahulikum ja saab ka jalutada.Autode hulka saab järelikult vähendada.Tasuta,räpane ja haisev ühistransport kasuks ei tule ja rahvas surutakse vägisi autodesse.Radikaalne meede oleks linna transaplaanis ära märkida asotsiaal-munitsipaaltranspordi,kuhu inimene siseneb omal riisikol ja eraldi,puhta riidega sõitu võimaldava transpordi.
"(2009) Laar: 10 sammu, mis pärast linnavõimu vahetust tehtud saavad .. 8. Aktiivselt hakatakse kasutama euroraha. Valmis ehitatakse Põhjaväil." . "•• Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ei ole sugugi rahul sellega, kuidas Edgar Savisaare juhitav Tallinn Põhjaväila projektiga tegeleb. •• „Meie oleme neile selle jaoks raha ammu planeerinud, aga praegune mure on see, et linnavalitsus on projektiga liikumas kui tigu,” oli Parts Põhjaväila olematutest edusammudest nördinud. „Nii Ülemiste ristmik kui ka Põhjaväil on valitsuse prioriteetideks juba 2007. aasta sügisest.” . •• "500 miljoni krooni suurust Euroopa investeeringut tõotava Põhjaväila ehituse edasilükkamise põhjendused ei ole volikogu parempartei fraktisioonijuhi Remo Holsmeri sõnul aga pädevad." . SDE. Palo sõnul on oluline, et linn kiidaks heaks riigi poolt prioriteedideks seatud objektid. Oluliste objektidena nimetas Palo Põhjaväila ehitust ning Russalka ristmiku rekonstrueerimist. “Me kõik teame, millise ummikud seal hommikuti ja õhtuti on,” lisas ta.
Minister Palo algatus, et riigile (kui soovite Euroopale) tähtsad KOV (maan)teed saaksid riigi poolt finantseeritud sisaldas ka mõtet et on vaja alusuuringuid ja konkureerivaid ideid lahendusteks. Täna on sadama ligipääsetavuse parandamiseks Euroopa raha olemas, aga linnavalitsus võttis sahtlist 10 aastat vana projektlahenduse. See on linnukese tegemine valimisteks, mitte kestva ja kvaliteetse linnaruumi arendamine. Ühistransport on tasuta, aga autokasutus ainult tõuseb. Midagi on ikka väga valesti. Teisalt on valesti ka see, et sadamat ei kohustata RoRo laevu, mis rekkaliiklust teenindab viima Paldiskisse ja Muugale. Südalinna sadamasse sobivad tiiburid ja katamaraanid jalgsi reisijaid teenindama.