Kooli ABC | Sisuturundus

Seitse nippi, kuidas eksamistressiga paremini toime tulla (8)

Liina Metsküla, 11. mai 2016 09:19
Foto: PantherMedia / Scanpix
Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumi õpetaja ja psühholoog Maie Kotka soovitab eksamiks õppimist alustada võimalikult vara, sest siis jõuab materjali üle korrata.

„Oluline on pidev kordamine: enne uue teema juurde asumist korratakse juba õpitu üle. Kui õppida viimasel hetkel, siis läheb lõpuks kõik segamini, sest ajus pole tekkinud seoseid juba olemasoleva ja uue info vahel. Oluline on õppimisel teha pause ja vahetada ainet: näiteks õppida vaheldumisi matemaatikat ja inglise keelt,“ annab koolipsühholoog nõu ja toob välja seitse soovitust eksamistressiga paremaks toimetulekuks.

1.    Tea, et sa suudad!

2.   Maga vähemalt 8 tundi

3.    Viibi värskes õhus

4.    Anna endale füüsilist koormust

5.    Söö

6.    Planeeri aega

7.    Saa kaaslastega hästi läbi

Samal teemal

04.05.2017
Targalt valitud toidulisand turgutab mõtte erksaks
23.05.2016
Eksamite aeg on käes: kuidas oma lapsi sel ajal toetada?
06.04.2016
Kevadväsimuse võidad liikumise, tervisliku toidu ja õigete vitamiinidega
04.04.2016
Milliseid aineid vajab keha väsimuse peletamiseks ja keskendumisvõime suurendamiseks?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee