Eesti uudised

SAVISAAR: Ilvesest on kerge olla parem president

Pealinn, 2. mai 2016, 10:23

170 KOMMENTAARI

j
Juhan./ 3. mai 2016, 08:43
Meri oli selleks ajaks juba soome põgenenud kui Savisaar Toompead kaitsma kutsus.
i
Ivan, miks sa ennast Juhaniks nimetad? Häbened oma päritolu?/ 3. mai 2016, 09:37
Ivan muidugi seda ei tea, et Lennart Meri oli 1990-1992 EV välisminister
ja viibis sel ajal välisministrina oma tööülesannete täitmisel Helsingis.
Venemaa riigipöörde katse ajal oli Helsingis reisisadam suletud, laevad ei liikunud, lennukid samuti.
Mitte keegi, ka Lennart Meri EI PÄÄSENUD SEL AJAL EESTISSE.
Sama päeva õhtupoolikul alustab optimistliku olekuga välisminister Meri järgmiste sõnadega pressikonverentsi.
„Daamid ja härrad, tegemist on klassikalise relvastatud riigipöördekatsega, mis annab tunnistust täielikust lootusetusest võimul püsida ja arengut tagasi pöörata. Ma ei ole kohanud veel ühtki kindralit, kes oskaks lehma lüpsta,“ teatab Meri.
Varsti peale Venemaa putši ebaõnnestumist elu Soomes normaliseerus, reisilaevad, ka lennuliinid alustasid jälle tööd.
t
Tallinna teletorn/ 2. mai 2016, 20:14
Keegi siin kiitis jälle Savisaare teeneid Tallinna teletorni kaitsmisel.
Noor ja ringikakerdav savisaar, nagu see kommenteerija kirjutas, ilmus siis alles välja kui tankitorud olid Jeltsini käsul juba ringipööramas ja alustasid juba tagasisõitu Venemaa poole.
Seega oli Savisaare roll Teletorni kaitsel ja päästmisel ÜKS SUUR JA ÜMMARGUNE NULL!
See on samasugune muinasjutt, nagu kesikud ühtelugu püüavad kinnitada nagu ilma savisaareta meil Eesti taasiseseisvunud Vabariiki ei olekski.
Eht naerulugu
.Asjaolud Savisaarega olid ikka vastupidised, ta püüdis k+igest väest Eestit jälle Venemaa mõjusfääri allutada.
--------------------
Teletorni kaitsjad ja päästjad olid ikka NELI TÕELIST EESTI MEEST (Peeter Milli, Jüri Joost, teised nimed ei tule meelde) .
------------------
Eestisse saadeti Pihkvast õhudessantväelaste soomuskolonn, mis pidi kontrolli alla võtma strateegiliselt tähtsad tsiviilobjektid, sh Tallinna teletorni.
Soomukid jõudsid kohale 1991.a. 20. augustil. Sama päeva hilisõhtul kuulutas Eesti end Ülemnõukogu otsusega iseseisvaks. 21. augusti varahommikul lõhkusid Nõukogude dessantväelased väravad ja ründasid teletorni. Tänu kavalusele ja teletorni kaitsele kogunenud rahvamassile ja NELJA 22. korruse sidekeskust valvanud Eesti meeste vaprusele õnnestus säilitada raadiolevi ning side välismaailmaga kuni ebaõnnestunud putši lõpuni sama päeva õhtul.
Eesti tee vabadusele ja vabade rahvaste sekka oli ilma verevalamisteta lõplikult avatud.
p
Putin/ 2. mai 2016, 19:45
Raske on olla Savisaarest suurem punabandiit.
t
TOM/ 2. mai 2016, 18:17
kas me same lahti kommunistidest ka kunagi????ikka ja jälle on nad esirinnas!! kuradi pättide kari!!!!
p
parteitu/ 2. mai 2016, 18:58
Ja leidub kari Keskerakonna ja EKRE LOLLE, kes neid KOMMUNISTE, nagu Savisaar ja Helme, veel toetavad ka.....
e
EESTI PRESIDENT / 2. mai 2016, 17:54
Kellele kõik kaltsakad hakkavad vastust andma
p
Pööriöölane/ 2. mai 2016, 17:02
Ütlen jälle, et selle arvamisega võib täiesti nõustuda. Asi pole Vanapaksus, vaid selles, et Ärma Jokk on ammu Karl Vainolegi, pika puuga, ära pannud. Madalamale kukkuda polegi enam võimalik.
1
17:02/ 2. mai 2016, 19:01
Sinul, loll kesik, on kõik pea peale pööratud.... Karl Vainoga võrdle SAVISAART! Ilves ei ole kunagi olnud NLKP liige - tao see omale pähe, idioot!
i
Ilves vs Rüütel/ 2. mai 2016, 19:14
Kuule, PÖÖRIÖÖRILANE!
Kui sinu juttu lugeda ja järgida, siis võib kindlalt nendtida, et on küll võimalik madalamale kukkuda.
Mis sina ja sinusugused küll ühtelugu kekkavad selle ÜHEAINSA Ärma talukesega, see nüüd küll mõni jokk asi ei ole.
Aga näe, meie kalliil ekspresidendil ja EKRE auesimehel Arnold Rüütlil on ikka 17 (SEITSETEIST) kinnisvara sissekannet kinnistusraamatus, nende 17 kinnistu majandamine läheb maksumaksjatele iga aasta 18 724,49 eurot maksma.
Peale selle naudib muidugi meie kallis ekspresident ja EKRE AUESIMEES Arnold Rüütel selles vastikus ja vaeses Eesti Vabariigis tõesti rikkaliku eripensionärina oma kauneid vanaduspäevi.
Uudisest, mis ilmus 13.märtsil 2014: (vanad andmed, nüüd on kõiki summasid kõvasti tõstetud)
President Arnold Rüütliga seotud kulud olid anno 2013 kokku
127 679,01 eurot.
Nende hulka arvestati nelja inimese töötasud koos maksudega summas 69 081,35 eurot ning
majandamiskulud 58 597,66 eurot (administreerimiskulud 2700,24 eurot;
lähetused 10 837,89 eurot;
17 kinnistu majandamine 18 724,49 eurot;
sõidukite ülalpidamine 24 511,37 eurot;
infotehnoloogia ja kommunikatsioon 905,81 eurot;
inventar 917,86 eurot.
Lisaks saab ta igakuiselt pensioni 3900 eurot, mis tänaseks on juba 5000 lähedal.
Vaat, SEE ON ALLE JOKK, mida kõik Eesti maksumaksjad kinni peavad taguma.
Ja sina tuled siin ainult ÜHE ÄTRMA TALUGA lagedale.
Naeruväärne võrreldes meie praeguse presidendiga.
No, sa oled ikka ehtne valetpidi POORITAV POOÖÖÖRIOOÖÖÖÖRILANE!
k
kui venemeelne ja Putini mõistusest lugu pidav on Ovaalkabinetis paika pandud,ei/ 2. mai 2016, 16:58
aita ainide meeleheitlik hüsteeria ega kisa mitte midagi.
ainikesed,ärge unustage,et elkate asumaal.
o
ott/ 2. mai 2016, 16:55
võrrelda võrreldamatut ei ole võimalik-aga kui kuri peaks edu saavutama pimedusega löödud pensionäride toel siis julgen väita,et edgar on lati nii madalale seadnud,et eesti riikluse suhtes vaenulikumat ning kriminaalsemat tüüpi annab otsida.
1
100 % täpne hinnang/ 2. mai 2016, 17:14
Kas tõesti ainult vangikong on kaagi finiš ?

a
Ain/ 2. mai 2016, 16:53
Venemeelne ja Putini Venemaa pooldaja julgeb veel kandideerida ka. Hiljuti tehtud uuringu põhjal oli keski toetus eestlaste hulgas 7 protsenti. Mis rahvuse presidendiks see haige mees tahab saada ?
1
16:53-le/ 2. mai 2016, 19:08
Venelased, kes ei ole EV kodanikud ja hallipassimehed EI SAA õnneks valida... Savisaarel pole mingit lootust presidendiks saada oma 7% eestlaste toetusega.... Ta saab ainult näha. kuidas eesti rahvas talle sülitab põlgusega näkku....
h
hehe/ 2. mai 2016, 16:38
parem ikka rikka ja sõnavabadust austava USA osariik kui vaese korrumpeerunud Venemaa oblast :)
j
jaa,eestlased olid vabad kuni 13.sajandini/ 2. mai 2016, 17:07
eks elu ole omad korrektuurid teinud.
See teie vihatud ja tappa üritatud Savisaar unistas VABAST EESTIST.
Aga te ei suuda sellest isegi aru saada,mis teha....orja geene ei muuda ussirohi ega püssirohi.
t
to jaa.../ 2. mai 2016, 17:20
kuna sa meie keelt hästi ei näi oskavat, siis ei saanud sa ilmselgelt irooniast aru.
h
hehe/ 2. mai 2016, 17:38
see, et Eesti vabaks sai ei ole kindlasti mitte Savisaare teene; vabast Eestist unistasid kõik eestlased, kes seisid Balti ketis, kaitsesid teletorni ja kogunesid oma riiki vabaks laulma - Eesti saigi vabaks tänu kõikidele neile eestlastele.
ä
ää nüid nönnamooduselt reagi/ 2. mai 2016, 18:11
teletorni kaitses kallis Daved Riidhilp ihuüksi.
Kõik vastutavad seltsim ehed olid kiiresti vudinud lääne poole.
Sel ajal noor Edgar kakerdas ringi selle kindraliga ja sõjaväelased keerasid tankitorudele teise suuna.
Ei tulnudki otse nagu Vilniuses. Ei see teile meeldi,aga nõnna oli.
Aga kaitsjad olid ikka tänased reffid - Kes Stockholmis,kes Saksamaal ja muudkui kaitsesid.
e
ega ma jah seda/ 2. mai 2016, 18:12
englanti na hästi valda .
e
Edgar sa oled Eestirahva päiksekiir/ 2. mai 2016, 15:50
Kandideeri julgesti üle saja protsendi eestlasi toetab sind
m
Mõjuagent peab ennast unistuste tipuks.../ 2. mai 2016, 16:00
Igale oma- Härra Ilvest tuleb kiita ja ainult kiita. Ükski partei ei ole tänaseni suutnud pakkuda vähegi sobivat inimest tema järglaseks. Savisaar oma võimuahnuses saab isegi aru,et temaga on kooga....
b
Bitiviga/ 2. mai 2016, 16:10
Huvitav!? Reforme ei toeta valimistel suurt keegi aga ikka võidavad?
k
2. mai 2016, 16:27
Kust Teie info pärineb? Demagoogia, mis muud.
r
Reformile piisab ÜHEST poolthäälest enam kui küll./ 2. mai 2016, 16:53
Reffid on ju kultuuri ,freedomi, võrdsuse ja pärismaiste kadumise autorid ise.
a
AJUTA kesikule 16:10/ 2. mai 2016, 19:12
AJUTA kesik - Reformi toetab üle KOLME korra ROHKEM eestlasi kui kesikuid (Reformi 23%, kesikuid 7%). Kui sul AJU pole, siis ära sisise! Reformi toetus RAHVA hulgas on kõige suurem - näri viha pärast omal küüsi või kitku juukseid peast - midagi ei aita....!
t
tubli/ 2. mai 2016, 17:22
....edgar on lasnamäe päikesekiir
1
15:50/ 2. mai 2016, 19:18
Kas sina, loll Lenk, siin ruigamas...?
e
Edgar sa oled Eestirahva päiksekiir/ 2. mai 2016, 15:50
Kandideeri julgesti üle saja protsendi eestlasi toetab sind
m
2. mai 2016, 15:13
ma motlesin et Savisaarel on jalg ärä, aga nyyd sain aru et peast ka natukene.....
s
Savi/ 2. mai 2016, 15:00
Savisaarega saaks me lombaka presidendi ,ei tea ,kas ka lombaka Riigi?
s
samas/ 2. mai 2016, 15:58
bureeshini-ätt on ikka eriti suure kaliibriga varas ka korruptant
u
uu,kus oled ,minu arvamine ???/ 2. mai 2016, 16:54
kas kiirustasid juba ämma kappi revideerima ??? ole nüüd!
m
mina/ 2. mai 2016, 14:31
Hakkasin seda artiklit lugema kui pilk jäi pildile!!! President oma eksabikaasaga ja Savisaar Batrakovaga!!! Teadsin ammu,et Batrakova vihmavarju hoidja,Savisaarele nagu giid,pärast õnnetust kärulükkaja,ikka Batrakova.................................! Aga nüüd taas presidendi ees,millal nad abiellusid,et presidendi ees koos ka vastuvõtul??
e
Ehh/ 2. mai 2016, 14:42
Ehh sind - Savisaar oli saatjaga
t
2. mai 2016, 14:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Trollile/ 2. mai 2016, 15:07
Teate, troll, Teie sõnakasutus on nii lapsikult naiivne ja läbinähtav, et Te ei pea isegi ütlema, et Te olete troll. Pealegi kasutate Te nii läbileierdatud propagandavõtteid, et see on lausigav. Enam ei ole 1940.-1950. aastad, aga ikka püüate nagu siis eestlaste keelde ja meelde sööta proletaarset ja Venemaa ülismuslikkust ülistavaid väljendeid (tegevus, mis ka tol kaugel ajal ebaõnnestus). Ja kogu oma lapsikuse juures kasutate ikka neidsamu igivanu võtteid - ma õpetan teile, rumalatele eestlastele jne. Võiksite selle asemel postitada siia häid vene anekdoote oma riigi kohta (või ei julge teiesuguste ees keegi neid rääkida?), see oleks kordades huvitavam.

p
2. mai 2016, 14:13
Paistab tõesti nii olema, et Savisaar puistab nagu varrukast rahvale neid võllanalju....kord hakkab ta Eesti presidendiks, kord sätib kriminaali Kapo juhiks ja palju muud sellesarnast totrust.
Aga mis tal muud veel üle jäänud on, kui teha neid võllanalju.
Tema praegune olukord on ju naljast väga kaugel.
Rahapesija ja altkäemaksude võtja Savisaare kohtuprotsess, kus ta süüdimõistmine on 99,9% kindel, ei ole ju enam mägede taga.
Ja piltlikult väljendades, mis sel „võllaminejal“ muud üle jääbki kui veel viimast võtta ehk ainult neid võllanaljasid veel teha.
Need on aga tema viimased tühja tünnikõminad.
Uus ja hullem pauk saabub temale aga peale kohtuprotsessi.
Pärast seda, kui Priit Toobal kohtus kriminaalkorras süüdi mõisteti, oleks erakond pidanud ta toona kehtinud partei põhikirja järgi välja heitma.
Erakonna kongressil tehti aga Savisaare nõudmisel põhikirja parandus, mis sellise automaatse väljaheitmise välistas.
Kahjuks (või õnneks?) Eesti riik nullis selle Savisaare nõudmise ja otsuse – jätta kriminaalid erakonda – ära.
Nii et, hoolimata Savisaare ettenägelikkusest muuta erakonna põhikirja (jätta kõik kriminaalid edasi keskerakonda), jäid ikkagi EV vaheleastumise tõttu KEs vanad juhendid kehtima.
Seega, ja see ongi Savisaarele kõige hullem pauk – peale süüdimõistmist, visatakse ka tema vana põhikirja alusel erakonnast ju välja.
Vauuuu!
k
2. mai 2016, 14:19
keskerakonna tölli ainus asjalik argument on
#Mööööööööööööööööga!#
b
Brita to : 14.13/ 2. mai 2016, 14:57
teoorias. EHK . tegelikkuses ei visata aga midagi. Savikas on surmani Keskerakonna Jumal. usu mind. eesti ei ole veel ( rõhk sõnal veel ) nii kaugele arenenud.
e
Ei taha Savisaar/ 2. mai 2016, 14:09
iialgi presidendiks hakata. Blufib niisama, ärevuse tekitamiseks. Ja tekitabki. Lambad lähevad ju iga häälitsuse peale närvi. Oh teid totukesi küll.
a
arvamus/ 2. mai 2016, 14:09
Ilves on väga tore president.
m
2. mai 2016, 15:22
Miks teile, head venelased, kogu aeg juudid ette jäävad?
e
Eestlane/ 2. mai 2016, 15:57
Vaat see iseloomustabki sõja valla päästmises peamiselt süüdi oleva kahe suure sõbra-paariariigi erakordset alatust: küüditati juudid okupeeritud riigi territooriumile ja hävitati need seal, ja pärast hea rõõmust kisada, et kesse tegi? Ohver tegi. Aga see oli küll tore, et ühtki venelast polnud. Kusjuures asi pole ju üldse venelastes, vaid sovettides ja nende kuritegelikus käitumises nendes riikides, mille nad hävitasid. Ja Teil on siin veel jultumust ülbitseda.
e
Estlandis EI OLNUD mitte ühtegi sovetti vabakäigul augustist 1941.a./ 2. mai 2016, 17:03
olid ,aga need olid traataia taga ja neid valvati. Nemad ei käinud meid Judenfreiks tegemas.
Seda tegid eestlased ise meie Führeri juhtimisel.
Vapper eestlane ,nimega Johanson, oli ka Nürnbergis inimesi poomas.
a
Andke mõistust,kuid kuskohast seda võtta?/ 2. mai 2016, 14:09
Ei soovi näha Eesti Wabariigi toolil ühtki kommunistist parimatest -parimat.
s
savisaare jura/ 2. mai 2016, 13:46
Asi ei seisa üldse selles, kas presidendi kandidaat on ratastoolis või seisab kahe jalaga kindlalt maapeal.
Ajaloost on ju mitmeid edukaid ratastoolis riigijuhte teada, nagu Ameerika president Roosevelt, Suurbritannia peaminister Churchill jt.
Presidendiks saamisel on ikka tähtis, mis rahvusest on presidendi kandidaat, millise poliitiline meelsusega ta on ja et ta minevik ja ka olevik oleks puhas, et ta ei oleks kriminaalse taustaga ja veel paljust muust.
- Väga tähtis on keelteoskus.
EV president peab, lisaks eesti keelele vabalt valdama inglise keelt ning olema soovitavalt valmis juhtima poliitilist vestlust ka saksa ja prantsuse keeles.
- Samuti kõneoskus.
President peab täpselt ja tabavalt väljendada oskama, tema kõnes peab olema sõnum. President peab suutma pidada kõnesid ka võõrkeeltes.
Edasi
- Kogemused -
presidendil peab olema piisav rahvusvaheline poliitiline kogemus, mis lähtub ka Eesti Vabariigi õigusliku järjepidevuse kontseptsioonist.
Kogemused, mis on saadud tööst nõukogude võimu organites või kuulumisest komparteisse, ei kuulu sellesse kategooriasse.
- Elulugu - presidendi minevik peab olema puhas, see ei tohi anda välismaailmale vastuolulisi või segaseid signaale, rääkimata signaalist, et Eesti võiks pöörduda möödunud aegade juurde tagasi.
- Mõjukus
President on riigi esindaja ja autoriteet, teatud mõttes on president nagu riigi kaubamärk.
Presidendi isiklik mõjukus ja autoriteet peab kasvatama rahvusvahelisel areenil Eesti riigi mõjukust, mitte vastupidi.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kas neid väljatoodud, aga väga tähtsaid presidendikandidaadi omadusi oleks
Savisaarel?
Vastus - MITTE ÜHTKI!
Naerukoht,
võõrriigi mõjuagent, altkäemaksude võtja ja rahapesija korruptant, veel
pudrukeelega, imeliku iniseva naisehäälega, segase jutuga ja igavene keerutaja vanamehepäss savisaar tahab EV presidendiks.saada?
Idiootsus kuubis!
Ja muide, presidendi valimised on juulis, aga juulis vaatab savisaar päikest juba läbi rootsi kardinate.
a
ah, et tiirane?/ 2. mai 2016, 14:41
Kes, kus kisendab ja sõimab?
Kas tõe avaldamine on mõne tölli arust sõimamine?
Ja kui päris aus olla, siis
sinu kallis presidendiks-soovija on ju sinu enda jutu järgi siis veel 10 korda tiirasem.
Tema on JUBA KOLM KORDA ABIELUNAISI VAHETANUD-LAHUTANUD, peale seda olid ju veel vahekdumisi terve kompanii vihmavarju-daamikesi....ja nüüd semmib ta veel sauna- priidupoisikesega.....
Jajaa, teise silmas sa pinnukest näed, aga sinu iidoli palgid on tsepuhhaa...eksju?
1
14:04/ 2. mai 2016, 14:13
Eesti maine on alla viinud Kremli ROTT Savisaar!
e
eestlane/ 2. mai 2016, 14:12
Savisaarest on KÕIK Eesti presidendid ja presidentide kandidaadid PAREMAD! Savisaar võiks ehk ainult olla Lasnagorski venelaste PRESIDENT!
n
nonoh/ 2. mai 2016, 14:22
Savisaarest saab kindlalt president
Tartu või mõne teuse vangla president! URAAA!
v
2. mai 2016, 19:20
Vanglas saab Savisaarest puujalaga KITS....! Sellist looma pole vangid varem proovinud....
e
Ei saa mitte vaiki olla ....../ 2. mai 2016, 13:45
Ei oska arvatagi,mis Savisaare peas küll toimub? See just veel puudus -kandideerida PRESIDENDIKS ??? Tema väide,et edutab ja toetab noori -jah vihmavarjuhoidjaid ja muid piimahabemeid on keskerakond tõesti upitanud ja ka ninali lennanud ! Neid on ju kerge
meelitada ja nendega manipuleerida,aga "tolku mala" ! Ilma korraliku hariduseta ja umbkeelne ning kahjuks ka haige inimene võiks ikka aru pähe võtta ja kui ise ei oska,siis mõni targem võiks talle asja puust ette teha ja PUNASEKS värvida. Tema toetajad eestlaste seas on lühinägelikud ja harimatud pensionärid,kes on õnnelikud väikese raha eest sünnipäevaks ja mõne sendi eest ravimitele ning on oma hinge selle eest maha müünud.Jah,eks pensionär loeb praegu igat eurot,aga selle nimel peab
ikka eneseväärikust ka olema,et "hõbeseeklite" eest oma eestlase teadlikkust mitte porri tallata!
Võtke ARU pähe eestlased,eriti pensionärid!
ö
2. mai 2016, 13:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muhaaahahaa... 7% kesikekrelasi on eesti rahvas!!!/ 2. mai 2016, 13:55
Siiamaani sööb aga hoopis see Tallinna rott tallinlaste ja nende laste toidulaua tühjaks,

e
Eestlane/ 2. mai 2016, 13:21
Ma nägin kuidas eestlasest küüditaja ja eestlasest küüditatu said suurteks sõpradeks - küüditatu arvas, et sõjas oleks ta kindlasti surma saanud ning küüditaja päästis tema elu.
m
meie naabrimees saatis teise mehe istuma selle eest,et ei jaganud plotskit/ 2. mai 2016, 13:27
kui teine mees tuli 1955 aastal tagasi kodumaale,siis see saatja kilkas kõva häälega ,et tema ju päästis elu. Istunud mees oli lausa loll ega saanud sellest aru.
s
See võis ju olla./ 2. mai 2016, 13:28
Ära nii ka arva, et tänapäeva eestlane kedagi ellu jätaks. Varsti paneb endalegi nööri kaela.
k
kfriujhyt/ 2. mai 2016, 13:20
Minu meelest peab presidendil kaks jalga ja kaks kätt olema. Väga kahju öelda, et kas inimene ise aru ei saa et ykstaspuha mis maa president kes esindab oma maad ei saaks kahjuks invaliid olla. No sellest peaks lihtsalt ise aru saama. Kas töesti on invaliidikärus vöi karkudega esinduslik olla kyskil välismaal teise presidendi vastuvötul, kus sind möödetakse ylevalt alla. No niipalju peab ikka intelligentsust inimesel olema et väärikusest sellist ametit sellises paratamatus seisus ei jahi. Ma ei täägi absoluutselt konkreetsest inimesest, vaid ykstaköik kellest, president peab olema esinduslik.
2. mai 2016, 13:47
BBC uus nõue on, et iga 5. saatejuht peab olema invaliid või vähemalt homo, invaliidist presidente on olnud varem ja tuleb ka edaspidi! Füüsiline probleem on ikka väga väike probleem võrreldes vaaimupuudelistega, kes kõrgetel kohtadel laiutavad.
t
Toomas/ 2. mai 2016, 17:08
Minu meelest peab presidendil eelkõige puhas südametunnistus, intelligentsus ja empaatiavõime olema. Füüsiline puue iseenesest ei ole väga suur probleem. Aga kui tegelane patoloogiliselt vihkab kõiki, kes talle takka ei kiida, semmib mõnusalt kurjuse impeeriumi järglase Venemaaga, riikub seadust ja siis veel oma ülbuses kuulutab, et Eesti riigi seadused justnagu tema kamba kohta ei kehtigi, siis ma küll ei kujuta ette, kellele sellist presidenti vaja oleks. Kui siis, vaid seniilsetele pensionäridele (kaugeltki mitte kõik pensionärid ei ole) ja Lasnamäe tibladele (ja ka seal elab arukaid inimesi)!
n
näh,mu TPI kooli läbiteinud eestlased on Lasnamäel/ 2. mai 2016, 18:16
ja nüüd on nad siis tublid tibl...ad ? Mul on seal terve posu ukrainlastest sõpru ja nemad on ka nüüd puhtad tibl...ad ?
t
2. mai 2016, 20:23
töll ei saa ikka aru või ei oska lugeda
kirjutati ju selge sõnaga, et
"ka Lasnamäel elab arukaid inimesi
n
no/ 3. mai 2016, 11:02
kas ainult kaks jalga ja kätt-aju on ikka kõige tähtsam
a
arvamus/ 2. mai 2016, 13:18
arvan,et ainsana venemaa on väga rahul kui Savisaarest saaks president.Tule taevas appi,kas saab
üldse Ameerika haridust venemaa kõrgkooli kommunistliku haridusega võrrelda.
Savisaar ajab nii segast ja sogast juttu Ilvese kõrval.
Kui Savisaar ennustab,et ta kohtuasjad lõpetatakse,siis peab olema Kapos või prokuratuuris veel
mõni Simm või Puussepp.Arvatavasti Savisaare uurimisorganite tööst keegi talle ette kannab,ega
muidu ta ei praaliks ega ennustusi teeks süüst vabanemiseks.
Ma ei kujuta ette kui Savisaar hakkab presidendina ainuisikuliselt otsustama ja jätab peaaegu kõik
seadused riigikogu poolt vastu võtmata.See oleks Eestile katastroof,kus pidevalt peab hakkama
Savisaare ja Venemaa nõudmistega arvestama.
o
olge rahulik,ärga ometi vaprusest värisege/ 2. mai 2016, 13:32
SIIN pannakse presidenti esindama just see,kes on vajalik USA administratsioonile.
Teie röökimine pole just hädavajalik
Aga see,et mister Ilvest kiidetakse suurepärase välispoliitika eest,see on tore . See on lihtsalt suurepärane.
Transiidilt ja turistidelt ja nii mõnegi piimaliitri ja toidu eest oleks saanud siinsed pärismaised raiped kroone,dollareid ja eurosid ..... ei misteri kaunis hing seda võinud lubada.
Misteri eluülesanne oli ja on pärismaine saast minema kupatada.
eestlased kiidavad teda selle eest siiralt ja südamest.
r
Ranats/ 2. mai 2016, 13:43
Mis puutub siia võõras USA, kus presidendid annavad vande vabamüürlaste piiblil, kui meil on oma sõltumatu riik?
n
2. mai 2016, 13:49
nii rumal on vist ka valus olla.
m
2. mai 2016, 15:20
Milline siis on see õige sõltumatu riik? Tooge näide ja põhjendage.
n
Nipik/ 2. mai 2016, 13:11
Tasuta transport on altkäemaks Tallinna sissekirjutusega inimestele. Pole midagi ebaloomulikumat kui selline äraostmine rahva raha eest. See pole küll asi millega kiidelda!
n
Nipik/ 2. mai 2016, 13:23
Vaeste inimeste jaoks on Eesti riigis ja ka Tallinnas sotsiaalabisüsteem. Harilikud inimesed võiksid sõidu eest maksta, kasvõi osaliseltki. Dotatsioon ühistranspordile on enamuses riikides, selle vastu pole midagi.
t
To 13:15/ 2. mai 2016, 13:26
Ärge demagoogitsege. Tasuta transporti naudivad peamiselt ikka need lasnagorski sovetimeelsed, kelle jaoks Eesti iseseisvus siiamaani kohale pole jõudnud, samas kui mujalt Eestist pärit Eesti kodanik peab maksma suure raha Tallinnas ühistransporti kasutades või autot parkides. Nii et ärge lärmake midagi, ja selle asemel, et siin ennast haletseda ja vinguda, minge otsige endale õige töö. Aa, õigus, pole eriti koolipinki viitsinud nühida. No siis pole midagi parata.
d
dotatsioon olgu/ 2. mai 2016, 13:33
AINULT TOOMPEA INIMESTELE !
p
Punanurgast vaadatuna/ 2. mai 2016, 13:10
Täiesti õige väide Moskva poolt vaadatuna!
t
T.Mets/ 2. mai 2016, 13:09
Siin üks kommija on arusaamal, et vaat Ilves on välispoliitikas kõva tegija. On küll, keeras venelastega suhted nii untsu kui võimalik, pane nüüd oma piimaliitrid ja võikilod kuhu tahad. Kadrioru õukonna ülalpidamine on pea kümnekordselt ületanud põllumajandusele antavad toetused. Aga kiitkem teda ikka tõhusa tegevuse eest Eesti asja edendamisel
s
2. mai 2016, 13:19
See on ikka Venemaa olnud, kes täiesti ootamatul hetkel äri ja poliitika sassi ajab ja seega suhted untsu keerab. Nii ebakindla partneri peale ei pane oma äri püsti ükski normaalne ärimees. Kordas ju hiljuti välisminister Lavrovgi, et Baltimaad peaksid neile tänulikud olema , et Venemaa meil vabalt minna lasi. No mida juttu, nõuka okupatsiooni ajal aeti ju ikka sellist juttu, et kõik NSVLi liiduvabariigid on võrdsed ja võivad liidust ka lahkuda (mingist sõjaga lahkumisest polnud ka NSVLi konstitutsioonis juttu), ja tuletas meede, kuidas Venemaa meile siia igasugu tehaseid ja värke ehitas (mida meil vajagi polnud) ja elumaju ehitas (kuhu Venemaa avarustest Eestist mitte midagi teadvaid ja eestlaste peale sülitavad migrandid elama pani.
v
vaenlasele T.Metsale 13:09/ 2. mai 2016, 13:20
Kas sinul, Kremli PE***LAKKUJAL, ei ole HÄBI eestlaste eest..? Kuidas sa muutusid VÄRDJAKS ja HÄBISTAD eestlase nime...? Kobi Venemaale!
s
sa nime metsa, Mets/ 2. mai 2016, 13:28
Ära pläkuta
Venemaa on kõigi oma naaberriikidega pidevalt tülis.
Ja mitte ainult tülis, vaid Venemaa ähvardab ja sõdib paljude väiksemate endastnõrgemate. ja MITTE NATOS OLEVATE riikidega. ...nagu Ukraina, Gruusia jpt.
Õigemini
Venemaa on terve maailma riikidega vaenujalal, kõik hoiavad Venemaast eemale nagu mustast katkust.
Ega siis sanktsioone ilmaasjata venelastele ei käristatud.
õ
Õige jutt/ 2. mai 2016, 13:46
Venmaaga võib ju häid majandussuhteid hoida ka ilma temale allumata? Näiteks nagu Soome või Valgevene, kes saavad kogu oma gaasi, nafta jm kasulikult idast.
k
Küll on vahva siit lugeda,/ 2. mai 2016, 13:07
kuidas eestlane oma orjusest jäärapäiselt kinni hoiab. No las saab oravate käepikendus presidendiks. Mis teil sest? Savisaar kuulub ju pehmeajudele peksmiseks. Pealegi mis vahet, kes president. Oravad annavad lammastele e-valimistega nii ehk nii lutti. Saate, mida tahate! Siis ju jälle hea Taavit kaltsuks sõimata. No on üks huvitav rahvus see eestlane. Peksab iseennast. No on rahvus!
a
2. mai 2016, 15:14
Aga mis see Teie asi on, kes või mis eestlane on? Mis see Teisse puutub? Teie tegelge oma riigi probleemidega. Venemaa võiks olla suur ja võimas riik, kus elab palju toredaid inimesi. Tegelikult on see üks suur ja kuri hiiglane, kes ähvardab kõiki oma naabreid alla neelata ja naudib, kui teda kardetakse, aga kes käitub täpselt sama hullusti ka omaenda kodanikega.
s
Sul, tatikrae,/ 2. mai 2016, 17:29
on lihtsalt sissesüstitud venefoobia. Sa ei tunnegi venelast aga prõõkad.
p
2. mai 2016, 12:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
12:49/ 2. mai 2016, 13:08
No SAVISAAR pole küll see mees, kes oleks Ilvesest parem....! Vaimselt haige Savisaar arvab, et ta on Rooma keiser.... Viige Edgar hulliumajja!

e
Eestlane/ 2. mai 2016, 12:29
Kulla Savka Savkonits, keskerakonda toetab eestlaste seas 7% ja need sinu 14% on vist pastakast imetud. Ennem läheb Issanda päike looja, kui sinust president saab. Ennem sobib presidendiks näiteks Peeter vÕsa, kui sina batja Savka.
s
Savka Savkonits - ülihea nimi!!! Sobib nagu nina pähe!/ 2. mai 2016, 12:47
Savka on ikka täielik naljanumber - Eesti oma kloun!
m
miskipärast tuletate meelde stalinlike agitaatorite juttu ja ärgitamist/ 2. mai 2016, 12:58
sõbavara on sarnane ja mõtteviiis sama.
Ega vast tegu ole juhtumisi kokku satutud ?
a
Alar1/ 2. mai 2016, 12:29
Tahaks kuulda Helme arvamust! Savisaar on vanglas sündinud ja venelasest vangi sünnitatud venelane, kurjategija, Eesti riigi reetur. . Samas ka Helme suur sõber ja mõttekaaslane. Kas Helme mõistab Savisaare samuti hukka, nagu Kaljuranna mõistis? Miks Helme nüüd vait on?
k
2. mai 2016, 13:13
Kas Te ise ka aru saate, mida Te siia kirjutanud olete?
p
parteitu eestlane/ 2. mai 2016, 13:11
Helme on paadunud KOMMUNIST, marksismi-leninismi eestlastele pähemäärija ja tulihingeline VENE võimu toetaja...! Ega Kremlimeelne Helme ei ütle pahasti TIPPKOMMUNISTI Savisaare kohta! Mõlemad on vaja peldikus veega alla lasta!
t
tipp-komuks teha Savisart on igati õigustatud/ 2. mai 2016, 13:20
see ikkagi parteiliselt pppaaalju kõrgemal kohal kui tema tegemisi kureeriv EKP asjapulk,
Aga stalinlikud meetodid on ajaloo jooksul läbi proovitud . Ei neid saa hüljata.
Osakondade juhatajad ,ettevõtete juhid kuulasid näiteks ansipite käaske ,otse parteikomiteedest tulevaid otsuseid.
n
2. mai 2016, 13:20
Nõus, parteitu eestlane. Aga EKRElased nagu keskerakondlased lihtsalt ei taha oma iidoli kohta midagi negatiivset kuulda.
a
Alati1, kuule/ 2. mai 2016, 14:04
ära ole nii naiivne
ootad et helmed savisaare hukka mõistaksid
seda võib igavesti oodata
sest
ekre ja keskerakond on ju ühe pee kaks kannikat - kremli suured sõbrad.
s
savi/ 2. mai 2016, 14:57
Nekroloogis seisab ilmselt , vanglas sündinud ,vanglas surnud.
l
lilli/ 2. mai 2016, 12:21
muidugi pole ükski inimene pühak, ilves vähemalt on välispoliitikas tegija, no mis kasu võib tuua eesi rahvale (riigile) saviss. aitab meile neist edgari naljadest juba küll, aeg hakata tõsist tööd tegema.
l
lillile, 12:21/ 2. mai 2016, 13:16
Savisaar kavatseb hakata siis Euroopa riigipeadega vene keeles purssima...? Aga riigipead ei oska ju vene keelt .... Oi BLJÄÄÄÄÄ......T.! Inglise keelt Edgar ei oska ja vaimselt ka lollakas...
j
jajah/ 2. mai 2016, 12:18
Õpid mitte pätti tegema ja kaks keelt lisaks. Siis ehk suudaksid Eestit esindada. Kohtumisel mõne tuntuma riigi presidendiga lalised muidu ikka oma käskijate keeles? Ei, Edgar. Sa ei ole õige mees. Ammuks veel president.
s
siin on jah riigikeel elik ametlik keel/ 2. mai 2016, 13:02
INGLISE KEEL.
Asumaal tuleb austada emamaa kombeid,seda hakkavad nüüd röökima kõik estoniansid.
k
2. mai 2016, 13:23
Kusjuures inglise keel võikski olla teine riigikeel (igatahes mitte vene keel):
m
2. mai 2016, 15:18
Missugused need õiged sõnad siis on, mida matside keeles pole? Piisab, kui vaadata saadet "Võimalik vaid Venemaal", ja kohe näeb, kui palju erinevaid sõnu vajab üks tõeline suurrahvas, kes end täiesti oimetuks on joonud.
o
oioi/ 2. mai 2016, 12:07
Savisaar lõplikult ära pööranud, usub ta tõeliselt et teda valitaks presidendiks, hea nali.
e
Eestlane/ 2. mai 2016, 12:52
Ausalt, kui ma peaksin valima, siis oleksin pigem USA marionett või käsilane või kuidas see vene propaganda seda sõnastab). Kusjuures olen täiesti kindel, et paljud eestlased mõtlevad nii.
m
miks oleksite ?/ 2. mai 2016, 13:04
te olete ju ameeriklaste ori,teener ja arudeta lakei.kes vihkab isegi sõnapaari VABA EESTLANE.
Te olete puhast ja õiget tõugu ori.
t
2. mai 2016, 13:22
Teie jutt on nii arulage, et ärge parem nähke vaeva, minge ja vaadake lahtiste silmadega ümbritsevat, seltsimees Miks Oleksite?.
m
Mis kuradi prsidendiks - jummal avita!/ 2. mai 2016, 13:16
Aga Ilvesest parem saab kohe kindlasti olla, sest siinsest rahvast oli temal lausa piin kooselu. Kui 12-13 miljoni Evelin ei oleks talle ligi pressinud, oleks nainegi ammu naabrite juurest kositud, sest sellisena tahtis see mees elada ja olla. Savikast muidugi tahetakse jagu saada, aga kuramus tekitab kavalalt paanikat. ja usutaksegi!?
t
TROLL/ 2. mai 2016, 15:51
siin maal ei vali mitte keegi presidenti . President pannakse ametikohale vastavalt Valge Maja otsusele.
Nii oli,nii on ja nii jääb. Just nii nagu oligarhid ja rahade omanikud vajalikuks peavad.
Kui Savisaar on vajalik ,siis pannakse tema. Kui ameeriklastele,otsustajatele,meeldib Kaljurand,siis ei sega teda ka naissoost olemine.
o
oioi/ 2. mai 2016, 12:07
Savisaar lõplikult ära pööranud, usub ta tõeliselt et teda valitaks presidendiks, hea nali.
o
oioi/ 2. mai 2016, 12:07
Savisaar lõplikult ära pööranud, usub ta tõeliselt et teda valitaks presidendiks, hea nali.
o
oioi/ 2. mai 2016, 12:07
Savisaar lõplikult ära pööranud, usub ta tõeliselt et teda valitaks presidendiks, hea nali.
k
2. mai 2016, 12:56
Kurvastage, vene trollid, aga ei ole Eesti Valge Maja käpik, vaid iseseisev riik. Aga sellest on vene propagandast läbi imbunud imperialistliku mõttemaailmaga inimesttel muidugi raske aru saada. Aga tegelikult on asi vastupidi: hoopis Venemaa riigivalitsejatel ja muudel tähtsatel tegelinskitel on rahad ja kinnisvarad USAs, ja nende lapsed käivad seal koolis ja tööl.
a
ainult endise EW ja ENSV iseseisvus/ 2. mai 2016, 13:07
on Valges Majas hoolega hoidmisel.
Ei ole käpik,ainult asumaa. Kunagi olid eestlastel arud peas,aga küll see vahetati läätseleeme vastu ruttu.
Siin oilev Eesti ja ISESEISEV RIIK ?!
See pole enam nali ka mitte .
Vaesed ajudeta lambad,kui kerge oli teid vabadusest võõrutada-
t
2. mai 2016, 13:29
Teie, 13:07 olete ehe näide sellisest tegelasest, kelle kohta öeldakse, et küürakat
suudab parandada vaid...

e
Edgar,ma kahtlen selles sügavalt./ 2. mai 2016, 12:06
Gruusias mägist maad oma kõtukesega önnistada polnud kerge
Naabrinaistele tittesid treida nii kui truu abielumehe püha kohus,pole ka kerge. Ajab ähkima.
Oma lastele ristiisaks olemine on küll selline pikantne värk,seda eestlased pole veel teinud.
v
vaataks õige/ 2. mai 2016, 11:46
kas Lätist naise saab, kui jaanipäevaks nooriku ära toob, võib Edgar presidendina isegi kaalumisele tulla.
Daam ei tohiks Ievast vanem, inetum, harimatum olla. peaks lätlanna mEtte mõnest vähemusest olema :)
e
Eestlane/ 2. mai 2016, 11:38
Savisaar on ju pooleestlane. Juured on ju ikka suurelt maalt pärit. Miks peab oma esivanemaid salgama - ei saa aru. Kergem on olla president tõesti, sest siis valitseb meie üle Putin ja Savisaar on ainult nöörist tõmmatav.
t
2. mai 2016, 12:17
Teie, kes Te nii kindlalt väidate, et eestlased täitsid eestlastega loomavaguneid, peaksite sel juhul arvestama sellega, et sel juhul olid ka Teie esivanemad küüditajate seas. See eestlane küüditas eestlasi on nii loll jutt, et väsitab juba.
m
minu esivanemad olid selleks ajaks juba Toonelas/ 2. mai 2016, 13:10
ja allesjäänud nõukogude rahva vaenlased istumas .
Aga ma mäletan,kuidas õpilasi käidi õiges vaimus kasvatamas ja kiitmas oma tublidust nõukogude korra kindlustamisel ja vaenuliku elemendi hävitamisel.
TROLL.
e
Ei usu/ 2. mai 2016, 13:34
See on Teie paljasõnaline jutt, et Teie esivanemad istusid kinni. Kui Te väidate, et eestlased küüditasid eestlasi (mis ei ole tõendamist leidnud mujal, kui sovettide unenägudes), siis järelikult väga suur hulk eestlasi hakkas lihtsalt heast peast küüditajateks ja seege on praeguste eestlaste hulgas suur hulk nende järeltulijaid, ehk seega võib-olla ka Teie või mina või tema? Ja kui Teil nii kindel info on, siis Te ju teate, kes need inimesed olid, miks Te kohtu poole ei pöördunud?
a
aga teie röökimine ei/ 2. mai 2016, 15:46
võtnud minu õhelt esivanemalt saksa sõjaväes teenimise aja eest saadud pensioni.
Kisendate nagu ratta peal,aga seda te omale ei saanud.
t
2. mai 2016, 16:01
Teie jutt on täiesti seosetu. Mida Te õieti öelda tahtsite?
e
eh/ 2. mai 2016, 11:37
miskipärast meenub nõuka-aegne ütlemine: "Kiliseb-koliseb, lonkab ja möliseb".... Ja tuleb meelde veel hea hulk Brežnevi-anekdoote. Presidendivalimiste ajaks on E.S.uurimistoimikud jõudnud juba kohtusse, seega tegeleb seltsimees hoopis teiste asjadega. See rahvas, keda ta oma toetajateks nimetab, ei ole meil õnneks presidendi valijad niikuinii. Selles osas on aga õigus, et THI oma teise ametiajaga on loonud pretsedendi, et temast kehvemat valikut on täna juba raske teha... Elame-näeme!
k
2. mai 2016, 12:20
Kusjuures oleksin tuhat korda ennem USA asumaa kui Venemaa poolt anastatud, sest ainus, kes oma väikseid naabreid süstemaatiliselt hävitab, on Venemaa.
t
te ju olete,miks/ 2. mai 2016, 13:13
kasutate tingivat kõneviisi-
Ja miks te loodate,et asumaal jäetakse pärismaalased ellu ???? Emamaal sellist rumalust ei tehtud ja ka siin kaob pärismaalane igavikku .
e
Eedstlane/ 2. mai 2016, 13:39
Kas Te oleksite nii lahke ja selgitaksite mulle, miks Te elate (kui ikka elate ja ei ole Venemaa trollivabriku troll) Eestis ja ei ole läinud Venemaale? Teil on ju see võimalu salati olemas, seal oleksid omad ja emakeel ümberringi. Meil, eestlastel ei ole kuskile minna, sest see siin on läbi aastatuhandete olnud meie kodu. Piisab, kui vaatate maakaarti, siis näete, kui suur on praegu Venemaa. Te olete siin piisavalt palju halba teinud, miks muidu me soovisime kohe pärast vabanemist demokraatlike struktuuride liikmeks saada. Ja nii muuseas kõik Venemaa naabrid, kellel on vähegi õnne olnud tema jäisest ja julmast haardest pääseda.
k
KK/ 2. mai 2016, 11:29
Tõesti on kerge olla president, sest kui sa riiki esindades kellegagi ühtegi sõna inglise keelt ei oska rääkida, siis ongi ju lihtne, istud lihtsalt ratastoolis ja oled vait.
p
prillikivi/ 2. mai 2016, 12:17
Venemaal jälle patrab nagu kulda.
o
2. mai 2016, 12:58
Oi kui õnnelik ma oleksin, kui venemeelsed inimesed Venemaale läheksid, saaksid nemad õnnelikuks ja ei peaks kogu aeg Eesti kui USA marioneti pärast muretsema, ja ülejäänud Eestis elavad inimesed saaksid rahulikult elada.
s
sellepärast/ 2. mai 2016, 13:24
impordite aafriklaste seast neid murest mustaks läinud eestlasi,akadeemikuid,kirurge,mängujuhte ,grillijaid ja lammutajaid,et nad ehitaksid teie paradiisi
Olete veendunud,et ilma suu ja silmadeta võite oma paradiisi nautida ega sööda usse ?
a
2. mai 2016, 14:06
Aga kas me siis Venemaalt saime ka palju neid Teie poolt nimetatud ametimehi?
a
2. mai 2016, 14:06
Aga kas me siis Venemaalt saime ka palju neid Teie poolt nimetatud ametimehi?
e
Eestit rünnatakse/ 2. mai 2016, 11:27
Nüüd nad teevad eestlasest Edgar Savisaarele ära ja panevad venelanna Marina Kaljuranna presidendiks
j
Jürka/ 2. mai 2016, 11:33
Edgar e i o l e eestlane. Tema ema oli Maria Burešina, pool-setu, pool-venelane, Venemaa kodakondsusega. Ja bioloogiline isa oli tundmatu mitte-eestlsest vangivalvur Harku naistevanglast. Savisaare isa sai ema mehelt, kes ta pärast adopteeris.
j
Jürka poolt parandus/ 2. mai 2016, 11:47
Savisaare n i m e sai ta ema mehelt.
a
Asi ei ole üldse vanemate päritolus/ 2. mai 2016, 12:08
...vaid selles, millega nad tegelesid!? Näideks ühe naiskandidaadi ema võis olla seotud meie esivanemate küüditamisega.
a
aga see Savisaar polnud tal ju ristiisa nagu peaks/ 2. mai 2016, 12:12
heas seltskonnas olema. Katoliiklastest vaimulikud on ju ka omatehtud laste ristiisad,miks teie juut peAKS erinema?
n
../ 2. mai 2016, 11:23
nu kes vabaduse teile tõi, see Savisaare suur tarkus ja töö, kui poleks teda tolajal olnud, poleks meil ka sellist osadel võimalust liigrikkaks saada, oleksid ikka võrdsemad edasi olnud.
t
2. mai 2016, 11:26
Te olete asjast ikka väga valesti aru saanud, kui peate Savisaare suurt tarkust ja tööd Eestile ikkest vabanemise põhjuseks. Aga eks lihtsustamine on ju nii ilus.
o
Odavam ka/ 2. mai 2016, 11:18
Kui Edgar on presidendina Tartu vanglas, siis on ta niigi riigi ülalpidamisel. Ka naist tal pole, jäävad Eesti rahval ka selle parasiidi ülalpidamise kulud kandmata. Edgar seega igati mõistlik vali. Imestama paneb, miks ta veel vanglas pole, võttis ju ometi pistist ja peitis selle Sveitsi panka!

e
Ei, tänan/ 2. mai 2016, 11:16
Savisaar oleks Eesti presidendina tõenäoliselt Venemaa advokaat, võõrkeeli mitteoskavana (venekeel , mida ta oskab, ei tule arvesse) oleks ta demokraatlikes lääneriikides tummsuu (kas keegi kujutab teda ette näiteks kasvõi ÜRO kõnetoolis kõnelemas? Jõuetu ja Brežnevlik ätilik kõnemaneer), lisaks poleks ta ka eestlaste president (eestlastest meeldib ta vaid 7 %-le , ehk siis tõenäoliselt peamiselt neile, kes iseseisvat ja demokraatlikku Eestit niigi eriti ei armasta). Siis veel valitsema EKRE+ Keskerakond (nende mõlema unistus ju), lisaks Tallinna ainuvõim. Siis vist peab hakkama tõesti Eestist lahkumisele mõtlema, sest mingis idaeuroopaliku mentaliteediga riigis, kus hakkavad lõplikult ruulima venemeelsed ja sovetiaega tagasi igatsevad tegelased, lisaks kitsarinnalised Ekrelased. Ei, tänan, selline Eesti ei oleks elamist väärt. Ja Ilves oli kuni eelmisel aastal avalikuks saanud naisseiklusteni Eesti jaoks siiski väga hea president. Samas on oma abikaasasid ja lapsi korduvalt maha jätnud mh ka Savisaar, nii et vahet pole.
i
Invaliid jälle peeretas.../ 2. mai 2016, 11:25
Paistab,et see pakub talle viimast rõõmu. Igale oma.
v
Värdi/ 2. mai 2016, 11:54
Mitte ei saa aru, miks sinusugused ohmoonid pidevalt kesikuid ja EKRE-t ühte kotti topivad? Soovitaksin sul EKRE koha pealt suumulgu kinni hoida, siis paistad veidi targem välja. Aga noh, kui oravad ja sotsid sulle EKRE mustamise eest hästi maksavad, siis lase aga lõbusalt edasi. EKRE pooldajate hulk sellegipoolest aina kasvab!
t
2. mai 2016, 12:19
Teate, mina olen nii rumal, et mulle ei maksta minu isikliku arvamise väljaütlemise eest pennigi. Kui Teie teate ütleda, kus seda kommenteerimise raha jagatakse, abdke teada.
s
See tänaja/ 2. mai 2016, 12:15
...on tendentslik halvustaja.
Savikal on ka mitmeid häid omadusi ja ta oleks võimeline rikkurite arvelt tekitada keskklassi. Seepärast praegused võimurid teda kiusavadki.
USA ja EL kõnetoolides muljetamine ei ole Eestile millegipärast veel õnne toonud?
e
Eestlane ja tänaja/ 2. mai 2016, 13:01
Kust Te seda võtate, et me õnnelikud pole? Mina olen siiamaani iga päev õnnelik, et Eesti end vereimeja ja massimõrvari haardest lahti rabeles ja iseseisev demokraatlik riik on.
v
väga hästi/ 2. mai 2016, 13:51
on jah näha, kuidas nt. tallinna linnas nendest rikkuritest aidatakse teha igasuguste skeemide abil veel rikkamaid tegelasi. Ja keskklass tambib veel selle maksudega kinni kah takkajärgi. Kasu saavad sellest kõige rohkem ikka savipäts ise, suurärimehed ja ka vast mõned savika truumad alamad.
i
Ilvesest jäi viimasena / 2. mai 2016, 11:06
meelde see, et tal on häbi, häbi olla eestlane. Mingu siis Rootsi või USA-sse või veel kuhugi mujale, kus tal häbi ei ole.
l
2. mai 2016, 11:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
2. mai 2016, 11:39
Alla juudi siia presidendiks nagunii enam ei panda.
S
:)/ 2. mai 2016, 11:03
Savaisaarel ole seda kohe kindlasti kergem
r
raske juhus/ 2. mai 2016, 10:55
Savikas ei saa vajalikku 21 riigikogulase häält täna kokku. Aga hea on teada, et see ttv ja parteimeedia kampaania on tegelikult valimiskampaania. Linna raha eest muidugi.
j
Jürka/ 2. mai 2016, 10:55
On ikka mehel häbematust nii öelda ametisoleva presidendi kohta! Või ei anna ta enam endale üldse aru, mis sobib ja mis mitte?
k
kas/ 2. mai 2016, 11:13
jürka ikka teab mis sobib ja mis mitte?
j
Jürka / 2. mai 2016, 11:36
Häid kombeid teab ju iga korralik inimene, on selles midagi imelikku sinu jaoks?
m
2. mai 2016, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
Ära ärritu/ 2. mai 2016, 11:00
Kui Edikul oleks suurem mõju, oleks vähem rikkureid ja välispankureid aga rohkem keskklassi. See oleks ju väga hea!
k
2. mai 2016, 11:17
Kuidas, palun? Teie info on vale.
m
2. mai 2016, 11:41
Muie tahab muidugi mõnda oma palatikaaslast seewaldist sokutada.
j
jõudu kustutamisel, kesikutsensor!/ 2. mai 2016, 12:57
suva seewaldi hull on ka etem president kui vene mõjuagent edik!
t
Tase/ 2. mai 2016, 10:45
ilvesest on ikka väga raske olla kehvem.
t
Troll/ 2. mai 2016, 11:52
Kõik oleneb sellest tasemest,kuhu me lati seame,mida ületama hakatakse.

j
2. mai 2016, 10:42
jah. ja savisaarest oleks veelgi kergem.
m
mina/ 2. mai 2016, 10:41
Linnapea olla on palju raskem.Presidendi ülesanne on riigi esindamine.Samuti on presidendi pere ülesanne olla oma rahvale eeskujuks,pere,suhted,kombed,traditsioonid.
t
Troll/ 2. mai 2016, 12:21
Kas küttepuude jagamine,kartulihunnikute kuhjamine ning teeaukude lappimine võtab võhmale?
b
Braavo/ 2. mai 2016, 10:40
Ai kui hea, alles nüüd hakkab päriselt kino saama :) Pange täiega! :) Edu Kadrile! :)
e
Edu targale ninasarvikule/ 2. mai 2016, 10:55
Poliitikud Kadri, Marina, Urve ja Kaja ootavad kindlasti oma karjääri aga tõele au andes ei ole nad just kõige teravama mõistusega?
n
No / 2. mai 2016, 10:36
mis sõnade järjekord jälle lauses...
u
Urmas/ 2. mai 2016, 10:33
Esimest korda olen Savisaarega nõus.
t
Tõesti?/ 2. mai 2016, 10:52
Aga Savisaare naiste armee polegi pinnuks? Ilves oli vähemalt viisaks lahutas-abiellus. Savisaarel on lihtsalt haarem :D
k
kas/ 2. mai 2016, 11:15
tõesti on endine haaremi liige...?
s
Savisaar on vähemalt sõltumatu/ 2. mai 2016, 10:49
...sest ta ei ole vabamüürlane nagu Ilves ja Kallas. Massoonid ümmardavad oma tsunfti ja ei ole tegelikult kunagi rahva teenistuses.
s
2. mai 2016, 11:18
Sõltuvuse Venemaast Te muidugi unustasite.
u
uku/ 2. mai 2016, 11:20
Just nii, Savisaar on sõltumatu muust maailmast. Sõltub ainult Moskvast.
h
Halloo/ 2. mai 2016, 11:29
Maga kaineks!
Kas venelaste holopp saab olla kuidagi eesti rahva teenistuses?
M
.../ 2. mai 2016, 10:51
Mina ka Savisaarega ses suhtes nõus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee